maja 15, 2021

🥰 Nie masz pomysłu na prezent? Ponadczasowa biżuteria i zawsze modne zegarki! - Moje zakupy na otien.com 😍


  Dzień dobry http://static.tumblr.com/4cb12b39a02a019806dff31d308dc80b/prgxzku/ujSngcku3/tumblr_static_40fs6ter4ruokkckk88wsgccg.gif

( PL/ENG )

Co roku podczas zbliżających się ważnych dla nas dat takich jak rocznica, urodziny, Dzień Matki i Ojca, Dzień Babci i Dziadka, Święta itd. zastanawiamy się co kupić w prezencie dla wyjątkowej osoby, którą chcielibyśmy obdarować. Szukamy zakupowych inspiracji, podpytujemy bliskich o upodobania; wszystko po to by sprawić radość i dać coś, co faktycznie będzie trafionym prezentem. Nic bowiem nie jest piękniejsze, jak uśmiech drugiego człowieka. Dziś chciałabym opowiedzieć wam o moich małych zakupach na otien.com. Jeżeli szukacie prezentu, wyjątkowego prezentu, być może zainspirujecie się moim wpisem. Zapraszam!
Every year, during the upcoming dates that are important to us, such as anniversary, birthdays, Mother's and Father's Day, Grandma and Grandfather's Day, Holidays, etc., we wonder what to buy as a gift for a special person that we would like to give. We are looking for shopping inspiration, we ask our relatives about their preferences; all this to make happy and give something that will actually be a hit gift. Because nothing is more beautiful than the smile of another person. Today I would like to tell you about my little purchases at otien.com. If you are looking for a gift, a special gift, maybe you can get inspired by my post. I invite you!

Post sponsorowany. 

Otien.com to sklep internetowy z zegarkami męskimi oraz damskimi a także biżuterią; bransoletkami, naszyjnikami, pierścionkami i kolczykami. Charakteryzuje się uroczym asortymentem, który trafi w głąb każdego serca oraz dobrymi cenami produktów. Zachęcam do poznania Otien bliżej... ja już miałam okazję i jestem zachwycona!
Otien.com is an online store with men's and women's watches as well as jewelry; bracelets, necklaces, rings and earrings. It is characterized by a charming assortment that will go deep into every heart and good prices of products. I encourage you to get to know Otien better ... I already had the opportunity and I am delighted!

 
Przykłady z asortymentu sklepu. Examples from the store's assortment.

Moje dzisiejsze zakupy, to dwa naszyjniki. Pragnę dodać, że do zamówienia otrzymałam gratis! Jest to bardzo miłe ze strony ekipy Otien. Dzień od razu robi się lepszy, gdy niespodziewanie dostaje się tak słodki prezent. Jeżeli to czytacie, dziękuję za ten uroczy gest!
My shopping today is two necklaces. I would like to add that I got my another necklaces in this order for free! This is very kind of the Otien team. The day immediately gets better when you unexpectedly receive such a sweet gift. If you are reading this, thank you for this lovely gesture!



Mój pierwszy zamówiony naszyjnik to Naszyjnik Różyczka w kolorze złotym. Spodobał mi się ten delikatny kobiecy wzór. Naszyjnik prezentuje się okazale i zachwyca. Sam jego motyw kojarzy mi się z różą z "Pięknej i Bestii". Bajkowy design. Czuję, że jest to biżuteria dla mnie idealna. 
My first necklace I ordered was a golden rose necklace. I liked this delicate feminine pattern. The necklace looks impressive and delights. I associate its theme with the rose from "Beauty and the Beast". Fairytale design. I feel that this jewelry is perfect for me.







Mój drugi zamówiony naszyjnik, to fantastyczny Magnetyczny naszyjnik dla par/Serce naszyjnik z magnesem. Oczarował mnie już na stronie a widząc go na żywo - pokochałam to cudo. Idealny dla ukochanego, przyjaciółki, rodzica. dla każdego, kogo mamy w swoim sercu. Ten wyjątkowy komplet będzie dla mnie (część biała) i dla Rafała (część czarna). Kojarzy mi się z symbolem yin yang, symbolizującym dwie zupełnie różne ale uzupełniające się siły. Piękny, cudowny, rewelacyjny. To zdecydowanie mój biżuteryjny ulubieniec.
My second necklace I have ordered is a fantastic Magnetic Couple Necklace / Heart Magnet Necklace. He charmed me on the website and seeing him live - I fell in love with this miracle. Perfect for a loved one, friend, parent. for everyone we have in our heart. This unique set will be for me (white part) and for Rafał (black part). I associate it with the yin yang symbol, symbolizing two completely different but complementary forces. Beautiful, wonderful, amazing. This is definitely my jewelry favorite.







Podsumowując. Sklep otien.com jest naprawdę inspirującym i pięknym miejscem. Jak typowa sroka (osoba kochająca świecidełka), nie mogłam oderwać wzroku od asortymentu. Tam każdy znajdzie coś dla siebie i dla swoich bliskich. Zachęcam was do odwiedzenia otien.com. Sprawdźcie go sami. Być może znajdziecie prezent idealny na tej właśnie stronie. Życzę udanych zakupów! :)
Summarizing. The otien.com store is a truly inspiring and beautiful place. Like a typical magpie (shine-loving person), I couldn't take my eyes off the assortment. There, everyone will find something for themselves and their loved ones. I encourage you to visit otien.com. Check it out for yourself. Perhaps you will find the perfect gift on this page. I wish you successful shopping! :)


 Na dziś to wszystko.
Czy znacie sklep otien.com? Czy tak jak ja, kochacie biżuterię i dodatki? Czy uważacie biżuterię i dodatki za udany prezent dla bliskich i dla samego siebie? Jak podoba wam się moje zamówienie? Jaką biżuterię i zegarki preferujecie?
Piszcie w komentarzu. image

 That's it for today.
Do you know the otien.com store? Do you love jewelry and accessories like me? Do you consider jewelry and accessories as a successful gift for your loved ones and for yourself? How do you like my order? What jewelry and watches do you prefer?
Write in the comment. image

image   image
( PL )

Dziękuję Ci za poświęcony mi czas 
Zapraszam Cię na zaplecze wpisu 

AyuArtystycznie 

Mini seria, w której publikuję narysowane przeze mnie amatorskie fanarty ulubionych Blogerów oraz Blogerów najaktywniejszych na moich social media. Taki rysunek jest moją formą podziękowania za zaangażowanie oraz pracę, pasję i serce, jaką twórca wkłada w swój blog.

Iwetta



Pogodna osoba, która zaraża innych uśmiechem i pozytywną energią. Uwielbiam twoją twórczość Kochana i to, że tak ciepło i życzliwe dzielisz się pasją z innymi. Jesteś bardzo inspirująca! Dziękuję! 

Komentatorzy 

Co wpis wyłaniam z komentarzy dwa blogi. Skomentuj jako pierwszy lub zostaw najciekawszy komentarz - pod tym najnowszym wpisem a twój blog znajdzie się w polecajce. 

Pierwszy komentarz:
Jardian - imperiumlektur2.blogspot.com/ksieganocy.blogspot.com image

Najciekawszy komentarz:
Kasia -  kasinyswiat.blogspot.com image

Infoblog  :

 Komentarz u mnie = komentarz u Ciebie. Zarówno na blogu, tiktoku jak i instagramie 
 Mam dla was kod rabatowy do sklepu otien.com! Jeżeli planujecie zakupy to przyda wam się 20% rabat prawda? Tylko z kodem - ayuna20!

 contakt: neko_chan@vip.onet.pl
 instagram: hi_ayuna
 tik tok: blogerayuna

Jeżeli macie do mnie pytania, chcecie porozmawiać, potrzebujecie pomocy w realizacji swoich projektów lub 

cokolwiek innego nie zastanawiajcie się, nie wahajcie. Odpisuję każdemu w komentarzu na blogu, na instagramie, na mailu. Bądźmy otwarci na rozmowę i rozmawiajmy więcej i więcej image

https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEg_PoqzwFjOeEoSd-YkvnzqvqeN_xnofzcsBCZPoyIa9QGqLfnYxNlIYk23ZqH9CgBVAHYSqd0V_EgPgdBWjpQ93BeKjrV1C4TOLTFiVjGE4D0nAYHoemS8s-mphWfL2_IzpvkYL0PRq-o2/s320/xzc6.gif

162 komentarze:

  1. idealne na Dzień Matki gdyby tlyko moja mama lubiła takie rzeczy haha ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masz rację, dzień matki już niedługo warto pomyśleć o prezencie :D

      Usuń
  2. Nie znam tego sklepu, ale z przyjemnością do niego zajrzę. Rzeczywiście naszyjniki
    idealne na prezenty.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Prawda? Każdy znajdzie coś dla siebie. Sama często się zastanawiam, co kupić na prezent? Taka biżuteria to dla mnie świetne rozwiązanie :) Pozdrawiam!

      Usuń
  3. Bardzo ładna, delikatna biżuteria. Też chciałam u nich coś zamówić, ale jeszcze się waham.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja również nie znam tego sklepu , ale dzięki Klaudio za "zajawkę", jak to się mawia. Mam zegarek dość ciekawy - prezent urodzinowy sprzed roku (urodziny mam 19 maja), całkiem dobrze się nosi, i łańcuszek na szyi z dwoma krzyżami - prezent sprzed trzech dwóch lat bodajże, srebrny. Pozdrawiam i wielkie dzięki za ten post ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To wszystkiego najlepszego! Czyżbym pierwsza składała życzenia urodzinowe? :D
      Dziękuję za komentarz i również pozdrawiam!

      Usuń
  5. Cudeńka... piękne, subtelne i smakiem :) Zapamiętam ten sklep!

    OdpowiedzUsuń
  6. Znam to miejsce, nawet ostatnio przeglądałam ich ofertę :). Ten naszyjnik dla par bardzo fajny :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Idealnie dobrane, rysunek śliczny.... co do biżuterii ja nie przepadam... przeszkadza mi... jedynie medalik noszę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja noszę... zależy co :) Na co dzień pierścionek, łańcuszek i kolczyki okazyjnie, lubię bransoletki na nogę i zegarki, ale zwykłe bransoletki trochę mi przeszkadzają :)

      Usuń
    2. ja tez myślalam o takim wiosrku gdzie do środka mozna wlożyć zdjecie ;)

      Usuń
    3. Mam taki ^^ Cudowny, piękny, rewelacyjny... ma dla mnie ogromną wartość sentymentalną.

      Usuń
    4. Chcialabym zobaczyć :)

      Usuń
  8. All of these pieces are really beautiful! I just love the watches and that rose necklace. So pretty!
    the creation of beauty is art.

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękne zegarki. Mam swój ulubiony Daniel Wellington :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Masz rację, że biżuteria jest idealnym pomysłem na prezent. Jest unikatowa, dzięki czemu spodoba się każdej osobie. Co do prezentowanej przez Ciebie biżuterii, mi najbardziej podoba się motylek bransoletka i listki. Co do naszyjnika, to faktycznie- róża wymiata ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie znałam tego sklepu. Sama bardzo lubię biżuterię. Stawiam na srebrną. Myślę, że to też dobry wybórb na prezent dla kogoś bliskiego. Nie umiem wybrać, które z przedstawionych przez Ciebie cudeniek podoba mi się najbardziej. Wszystkie są urocze.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też bardzo lubię biżuterię, nie noszę jej zbyt dużo, ale drobiazgi potrafią podkreślić co nie co :)

      Usuń
  12. Oj, piękne rzeczy. Chyba zrobię sobie prezent ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. I love jewelry. It’s probably my favorite thing to buy, and I always admire it on others.
    I would love to order something from this store. I feel naked with no jewelry on. 😆
    Beautiful drawing!
    Greetings

    OdpowiedzUsuń
  14. Jaka ładna biżuteria. Coś pięknego!

    OdpowiedzUsuń
  15. Cześć, Klaudio! ;*

    Też jestem sroczką, gdy jestem w sklepie ciągnie mnie do kącika z biżuterią. :D Ale nie lubię nosić za dużo biżuterii naraz. Na co dzień noszę medalik na łańcuszku oraz ewentualnie zegarek lub bransoletkę i to tyle. ;) Preferuję delikatne ozdoby. ;)

    Mam bardzo podobny naszyjnik do Twojego z różą, tylko mój jest podwójny i ma jeszcze napis "love". <3 Super, że do zamówienia dołożyli jeszcze gratis. ;)

    Ależ portret Iwetty wyszedł Ci cudownie! To spojrzenie jest hipnotyzujące. Jestem pod ogromnym wrażeniem Twojego talentu. Brawo! <3

    Życzę Ci, Kochana, pięknego, wiosennego maja! ;*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cześć Monia <3
      Ja również preferuję delikatne ozdoby, ale oczy się świecą gdy widzę błyskotki :D
      Dziękuję bardzo, na razie jeszcze się uczę mam nadzieję że z czasem moje rysunki się poprawią ^^
      Wszystkiego dobrego Skarbie samych dobrych chwil!

      Usuń
  16. Cudowna biżuteria! Piękne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Nie znam tego sklepu, ale piękne naszyjniki kupiłaś, są wyjątkowe. Oczywiście też kocham biżuterię, zdecydowanie wolę odcienie złota niż srebra. Lubię delikatne naszyjniki, lub długie wisiory z błyszczącym wisiorkiem. Zegarki nie koniecznie, mam smartwatcha mieniącego się brokatem i nie planuje na razie zakupu innego. Jednak największą miłością darzę kolczyki, nie znam umiaru w ich kupowaniu xD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też wolę złoto od srebra, ale czasem srebro pasuje mi bardziej :D Dlatego warto mieć i to i to :D O, kolczyki są super chciałabym kiedyś zobaczyć twoją kolekcję :)

      Usuń
  18. Wspaniały pomysł na prezent :) Chętnie zaglądnę na stronę :D

    OdpowiedzUsuń
  19. Nie kojarzę tego sklepu, ale biżuterie i zegarki są dobre na każdą okazję.

    Książki jak narkotyk

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też tak myślę :) Uniwersalny prezent, przyda się każdemu :)

      Usuń
  20. ¡Hola! No conozco la tienda, pero qué lindas cosillas tienen, Por cierto, que hermosas fotos. Besos ♥

    OdpowiedzUsuń
  21. Me gustan las pulseras están muy lindas . Estas muy guapa te mando un beso

    OdpowiedzUsuń
  22. Biżuteria jest dobrym prezentem pod warunkiem, że osoba obdarowująca bierze pod uwagę gust osoby obdarowywanej, a nie swój :) A różnie to bywa...

    OdpowiedzUsuń
  23. Bardzo podoba mi się ta biżuteria.

    OdpowiedzUsuń
  24. Faktycznie mają bardzo piękną tą biżuterię
    Pozdrawiam, MAda

    OdpowiedzUsuń
  25. Piękne zdjęcia :) I jaka pomysłowa i nie codzienna biżuteria :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Pomysłowy ta magnetyczna biżuteria. Ja od czasu do czasu lubię sobie sprezentować podobny drobiazg.

    OdpowiedzUsuń
  27. Myślę, że to będzie idealny prezent na Dzień Matki - a jeszcze jak do kupić do tego książkę, to wyjdzie prezent ponadczasowy. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie! Albo kubek, albo słodkości, zależy co kto zechce wsadzić do prezentu :)

      Usuń
  28. Biżuteria idealna na "małe jest piękne", a każdy podarowany drobiazg wywołuje uśmiech. Dziękuję za odwiedziny i pozdrawiam serdecznie.:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też tak myślę :) Dziękuję i również pozdrawiam!

      Usuń
  29. U mnie zawsze wybieramy praktyczne prezenty. Mama powiedziała wprost że chce jakiś rozpinany sweterek bo nie ma więc problem się rozwiązał :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Praktyczne prezenty są najlepsze, sama takie robię i lubię dostawać :)

      Usuń
  30. Naszyjniki bardzo ładne, idealne na prezenty.
    Serdecznie pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  31. Excellent shop. A wonderful selection of watches and jewelry. Your card with a magnetic heart is super!

    OdpowiedzUsuń
  32. Cudne naszyjniki <3 fakt to bardzo ciekawy pomysł na prezent. Najbardziej mi się podoba ta różyczka, faktycznie jak z Pięknej i Bestii <3. Ja właśnie poszukuję czegoś dla mamy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam :) Tylko warto kupić ładne opakowanie na łańcuszek ^^ albo zrobić samemu, jak kto woli :D A ceny przystępne :)

      Usuń
  33. Biżuteria, zegarki to zawsze dobry prezent. Jeśli o mnie chodzi to za bardzo nie przepadam za biżuterią - nosze tylko kolczyki i obrączkę :)
    Za zegarami kiedyś "szalałam" - nie koniecznie tymi na rękę.
    Serdeczności.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja lubię, ale noszę z umiarem :) Zegarki kocham i te na rękę i te... na szyję :) Pozdrawiam!

      Usuń
  34. Sklepu nie znam, ale biżuteria ciekawa :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Same piękności tam wybrałaś, jestem pod wrażeniem <3

    OdpowiedzUsuń
  36. Bardzo ładna i delikatna biżuteria, taki prezent na pewno zachwyci każdą kobietę :)

    OdpowiedzUsuń
  37. Mają naprawdę świetny asortyment.
    Pozdrawiam i zapraszam na nowy post :) jusinx.blogspot.com.

    OdpowiedzUsuń
  38. Chetnie zapoznam sie z oferta tego sklepu. Naszyjniki wybralas sliczne :-)

    OdpowiedzUsuń
  39. Widzę, że mają naprawdę bardzo fajny asortyment :) Faktycznie idealny pomysł na prezent. Strasznie spodobała mi się ta magnetyczna biżuteria! Super wygląda i jest bardzo oryginalna. Ps. Ładna z Was para :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo ^^ Magnetyczna biżuteria mnie zachwyciła, wcześniej nie widziałam czegoś takiego :)

      Usuń
  40. Całkiem ładna biżuteria. PS Pomysłowe zdjęcia. ;)

    OdpowiedzUsuń
  41. Naszyjnik z serduszkiem piękny. Osobiście nie przepadam za dawaniem i otrzymywaniem biżuterii - boję się, że źle trafię albo że ktoś źle trafi. Lubię subtelną biżuterię, więc jakbym dostała coś krzykliwego, to leżałoby na dnie szuflady.
    Jeśli ktoś pokaże, co dokładnie chce, to ok. Jeśli nie, to ja wolę nie ryzykować.
    Super zdjęcia!

    OdpowiedzUsuń
  42. Jaki śliczny portret👍 Łańcuszek z różyczką jest zachwycający i jak zgrany z naszym postem i różyczką Małego Księcia 🌹 Zaraz wejdę do tego sklepu i pooglądam☺️

    OdpowiedzUsuń
  43. haha mam taki sam naszyjnik z różą:D zdjęcia fajne a biżuteria ze smakiem zaprezentowana:)

    OdpowiedzUsuń
  44. Piękna biżuteria:-)
    Dawniej wybierałam jedynie biżuterię w odcieniach srebra, teraz jednak coraz częściej ciągnie mnie i do złotych odcieni:-)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja wolę złoto, ale i srebro ma swoje uroki i czasem lepiej mi pasuje :) Pozdrawiam!

      Usuń
  45. Biżuteria jest uniwersalnym prezentem:)

    OdpowiedzUsuń
  46. Biżuteria bardzo ładna, zwłaszcza te delikatne bransoletki wpadły mi w oko:).

    OdpowiedzUsuń
  47. Znam sklep bardzo dobrze. Poznałam go jakieś 8 lat temu i od tego czasu często tam zamawiam. Ostatnio nawet zamówiłam sobie śliczne kolczyki misie :)

    OdpowiedzUsuń
  48. Bardzo ładna biżuteria 🙂 Super zdjęcia w szczególności te we dwoje

    OdpowiedzUsuń
  49. Biżuteria zawsze jest świetną opcją jeżeli chodzi o prezent.

    OdpowiedzUsuń
  50. Urocza biżuteria, a z Was piękna para:)
    Zachwycam się tym portretem, który zrobiłaś, masz talent:)

    OdpowiedzUsuń
  51. śliczne bransoletki, moje faworytki :) Bardzo ładne wszystko

    OdpowiedzUsuń
  52. Nie znam sklepu i chyba jednak nie mój styl. Ale Tobie bardzo pasują :)
    Ja na dzień mamy planuję zdobić mojej mamie kartkę metodą scrapbookingu i może jakieś pudełeczko decoupage. Ona uwielbia takie rzeczy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O to świetny pomysł, na pewno będzie zachwycona! :)

      Usuń
  53. Uwielbiam taką delikatną biżuterie, jest bardzo w moim guście, chętnie bym ją nosiła :) Super, że sklep tak dba o klientów wielki plus za gratis <3

    OdpowiedzUsuń
  54. Przyjrzę się co sklep ma do zaoferowania :) Może uda mi się coś dobrać do prezentu na 30 rocznicę ślubu dla teściów.

    OdpowiedzUsuń
  55. Nie jest źle, skoro jesteś zadowolona, to znaczy, że i wybór dobry. Ja biżuterii nie stosuję chociaż polscy mężczyźni znani mi z historii lubili świecidełka. Mam na myśli ordery, które im świeciły na piersiach. Chociaż z zadowoleniem je nosili to nie o wszystkich dziś z dobrze mówimy. Dlatego dla mnie jako pasjonata historii biżuteria jest tylko dla kobiet. Pozdrawiam. ;)

    OdpowiedzUsuń
  56. To prawda, biżuteria jest bardzo dobrym pomysłem na prezent na różne okazje :) Sama bardzo lubię dostawać biżuterię od męża - czy to pierścionek, czy kolczyki, delikatne bransoletki :) SUper wpis, dałaś nam pomysł na zbliżający się Dzień Mamy :))

    OdpowiedzUsuń
  57. Dżem dobri. Ja właśnie zbieram pieniążka na komplecik srebrnej biżuterii i srebrny zegarek, także zajrzę na stronkę sklepiku. Świetny rysunek i pięknie płynnie piszesz w języku angielskim ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo za komplement, ale pomaga mi tłumacz ^^

      Usuń
  58. Wow, I like everything you shared with us :)

    Shoot for the stars | ☆ ☆ ☆ | Facebook page | ☆ ☆ ☆ | Instagram

    OdpowiedzUsuń
  59. Śliczna. Taka delikatna, ekegancka. Bardzo dobry pomysł na prezent.

    OdpowiedzUsuń
  60. Znam tę markę :) piękna biżuteria :) Idealna na prezent i bez okazji też miło coś dostać lub podarować :)

    OdpowiedzUsuń
  61. Piękna, bardzo lubię taką delikatną biżuterię :D

    OdpowiedzUsuń
  62. Świetna ta biżuteria, na prezent sprawdzi się idealnie :)

    OdpowiedzUsuń
  63. Rzeczywiście ciekawe te zegarki i biżuteria. Fajna recenzja, zdjęcia oddają to co mają...

    OdpowiedzUsuń
  64. Fajne propozycje przedstawiłaś :) ale najbardziej podobają mi się ten naszyjnik z serduszkiem i ten magnetyczny naszyjnik dla dwojga :) to zdjęcie, gdzie trzymacie się za ręce jest piękne :)

    OdpowiedzUsuń
  65. Witaj! :)

    Ja tak samo jak Ty dostałam paczkę od tego sklepu :) I mam taki sam naszyjnik z różyczką jak Ty tylko, że w kolorze srebrnym :)

    Świetne rzeczy sobie wybrałaś. Super jest też ten naszyjnik dla Ciebie i Twojego mężczyzny :)

    Kochana bardzo Ci dziękuję za rysunek-portret mojej osoby. Idealnie odzwierciedliłaś mój wizerunek a nawet te moje duże oczy :)

    Bardzo mi miło, cieszę się z takiego blogowego upominku :) sprawiłaś mi nim nie lada radość :) dziękuję :*

    Podziwiam Twój talent w rysunkach, masz do tego rękę :)

    Buziaki i cudnego weekendu dla Ciebie :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, bardzo się cieszę, że praca Ci się podoba, to dla mnie ogromna radość ^^

      Usuń
  66. Everything looking very nice! Thanks for the information! Have a great weekend my friend! 😘😘😘

    OdpowiedzUsuń
  67. Ładne te zegarki, generalnie w biżuterii i dodatkach lubię taką ponadczasową prostotę (bardziej wymyślne też lubię, choć nie są już tak uniwersalne). Ten podwójny naszyjnik to też ciekawy pomysł :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo ciekawy! A jaki praktyczny i można nim zabłysnąć :D

      Usuń
  68. Bardzo lubię biżuterię, ale w ogóle jej nie noszę. Nie umiem wytłumaczyć tego fenomenu :) Nawet obrączki nie noszę, chyba że mi się przypomni. Dobrze, że kupiliśmy taniutkie i nie mam pierdzionka zaręczynowego, bo byłaby to kasa wyrzucona w błoto ;) Niemniej bardzo ładne te łańcuszki. Gdybym nosiła, to bym je nosiła :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niektórzy lubią biżuterię inni nie. Gusta są różne, najważniejsze to nosić to co się podoba i czuć się w tym dobrze! :)

      Usuń
  69. Bardzo ładnie prezentuje się ten naszyjnik z motywem złotej różyczki :D
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  70. Piękna biżuteria i eleganckie zegarki. Szczególnie wpadły mi zaś w oko wszystkie bransoletki, zegar z granatową tarczą oraz naszyjnik z różą. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  71. Fajna biżuteria, sprawdzi się na pewno jako prezent :) Niszczarka Kobra 300.1 C2 ES pozdrawia.

    OdpowiedzUsuń