maja 01, 2021

Inspiruj膮ce Fotografie 馃摲 | 150 zdj臋膰 ✨cz臋艣膰 4

  Dzie艅 dobry http://static.tumblr.com/4cb12b39a02a019806dff31d308dc80b/prgxzku/ujSngcku3/tumblr_static_40fs6ter4ruokkckk88wsgccg.gif

( PL/ENG )

Witam wszystkich bardzo serdecznie w nowym wpisie. Na wst臋pie chcia艂am wam gor膮co podzi臋kowa膰 za ogromn膮 liczb臋 komentarzy pod postami oraz obserwacje bloga. Ka偶dy nowy komentarz i ka偶da nowa obserwacja to dla mnie, jako dla internetowego tw贸rcy, pow贸d do dumy. Pisanie to dla mnie wielka przyjemno艣膰, ale pisanie dla kogo艣, kto docenia moj膮 prac臋 to uczucie ogromnej rado艣ci i spe艂nienia. Dzi臋kuj臋 za to 偶e jeste艣cie i wspieracie mnie w mojej najwi臋kszej pasji. Zrobi臋 wszystko, by艣cie dobrze czuli si臋 na moim blogu i ch臋tnie tu wracali. 
Hello everyone in the new post. At the outset, I would like to thank you warmly for the huge number of comments on the posts and blog observations. Every new comment and every new observation is for me, as an internet creator, a reason to be proud. Writing is a great pleasure for me, but writing for someone who appreciates my work is a feeling of great joy and fulfillment. Thank you for being and supporting me in my greatest passion. I will do everything to make you feel good on my blog and willing to come back here.


Dzisiejszy wpis b臋dzie z kategorii tych "lekkich", kr贸tkich i bez obszernego tekstu. Ot taki post pe艂en zdj臋膰, moim zdaniem, cudownych zdj臋膰. Pora publikacji nie jest przypadkowa. S艂o艅ce grzeje mocniej a 艣wiat w ko艅cu sta艂 si臋 zielony. Ten czas jest dla mnie wyj膮tkowo inspiruj膮cy a tego typu posty motywuj膮ce do stworzenia czego艣 swojego, do zrobienia czego艣 nowego i nie mam na my艣li wy艂膮cznie zdj臋膰. Mo偶na to interpretowa膰 na wiele sposob贸w i zak艂adam, 偶e ka偶dy z nich b臋dzie dobry. Chcia艂abym, aby艣cie poczuli to co ja. T臋 ogromn膮 ch臋膰 do prze偶ywania. "By膰" mo偶na na wiele sposob贸w np. poprzez pasj臋, samorealizacj臋. Trzymam kciuki za wasze kreatywne pomys艂y na prze偶ycie wiosennych chwil.
Fotografie pochodz膮 z weit. 
Today's post will be from the "light", short and without extensive text categories. Just such a post full of photos, in my opinion, wonderful photos. The time of publication is not accidental. The sun is warming up and the world has finally turned green. This time is extremely inspiring for me and this type of posts motivating me to create something of my own, to do something new, and I don't mean only photos. This can be interpreted in many ways, and I assume all of them will be good. I wish you could feel what I feel. This great desire to live. There are many ways to "be", for example through passion, self-realization. I keep my fingers crossed for your creative ideas for experiencing spring moments.
The photos are from we♡it.

„Jeste艣 jedyn膮 osob膮 na 艣wiecie, kt贸ra mo偶e wykorzysta膰 Tw贸j potencja艂." "You are the only person in the world who can use your potential." ~Zig Ziglar

photo friends sea
flowers strawberry 
fruit girl mountains
makeup  book
summer coffee road
nature girl grunge
grunge fashion forest
book city mug
alternative cat sea
 paris 
girl rose coffee
 palm trees travel
  flowers  stars
flowers flowers nature
 flowers  flowers
nature plants nature
sunset bed flowers
 art world flowers
flowers flowers travel
 healthy  fruit 
flowers love flowers  
art art pink
blue girl summer
book travel
blue cat girls
flowers flowers fruit 
 kiwi flowers
 flowers cat coffee
flowers ocean flowers
clouds girl sky
flowers sky cat
flowers girl
food flowers fruit
  love eyes 
 girls book sky
 book surf art
 cat flowers
aesthetic book flowers
aesthetic city
girl sky love
 flowers coffee rose
  waves eyes blue 
nature summer bouquets
mountains summer sky
book tree beach
flowers sky flowers
paris flowers art
bonheur water water
bike yellow road
book girl butterfly


Znane s膮 tysi膮ce sposob贸w zabijania czasu, ale nikt nie wie, jak go wskrzesi膰.” 
"There are thousands of ways to kill time, but no one knows how to resurrect it."  ~Albert Einstein


Przy wpisie pom贸g艂 mi/He helped me with the entry:



 Na dzi艣 to wszystko.
Jak podobaj膮 wam si臋 przedstawione zdj臋cia? Czy fotografia jest dla was inspiracj膮? Czy zdj臋cia mog膮 motywowa膰 do odkrywania siebie? Co my艣licie o sztuce fotografii? Lubicie robi膰 zdj臋cia?
Piszcie w komentarzu. image
 That's it for today.
How do you like the photos presented? Is photography an inspiration for you? Can photos motivate you to discover yourself? What do you think about the art of photography? Do you like taking photos?
Write in the comment. image

image   image
( PL )

Dzi臋kuj臋 Ci za po艣wi臋cony mi czas 
Zapraszam Ci臋 na zaplecze wpisu 

AyuArtystycznie 

Mini seria, w kt贸rej publikuj臋 narysowane przeze mnie amatorskie fanarty ulubionych Bloger贸w oraz Bloger贸w najaktywniejszych na moich social media. Taki rysunek jest moj膮 form膮 podzi臋kowania za zaanga偶owanie oraz prac臋, pasj臋 i serce, jak膮 tw贸rca wk艂ada w sw贸j blog.
Istnieje mo偶liwo艣膰 wysy艂ki rysunku, wraz z pami膮tk膮, ma艂ym drobiazgiem. Napisz do mnie po wi臋cej szczeg贸艂贸w.

Monika 


Kochana Moniko. Twoje zaanga偶owanie na blogu zas艂uguje na podziw. Naprawd臋 jeste艣 wielka. Chcia艂abym Ci podzi臋kowa膰 za nieustaj膮c膮 inspiracj臋 i mn贸stwo dobrej energii. 

Komentatorzy 

Co wpis wy艂aniam z komentarzy dwa blogi. Skomentuj jako pierwszy lub zostaw najciekawszy komentarz - pod tym najnowszym wpisem a tw贸j blog znajdzie si臋 w polecajce. 

Pierwszy komentarz:
Iwetta - mojaszafamodnaszafa.blogspot.com image

Najciekawszy komentarz:
Izabela - moja-enklawa.blogspot.com image

Infoblog  :

 Komentarz u mnie = komentarz u Ciebie. Zar贸wno na blogu, tiktoku jak i instagramie 

 contakt: neko_chan@vip.onet.pl


Je偶eli macie do mnie pytania, chcecie porozmawia膰, potrzebujecie pomocy w realizacji swoich projekt贸w lub 

cokolwiek innego nie zastanawiajcie si臋, nie wahajcie. Odpisuj臋 ka偶demu w komentarzu na blogu, na instagramie, na mailu. B膮d藕my otwarci na rozmow臋 i rozmawiajmy wi臋cej i wi臋cej image


239 komentarzy:

  1. B臋d臋 pierwszy . Napisz臋 tak : te偶 "d藕wigam pewien Krzy偶". Mam Ayuno olbrzymiego plusa u mnie. Zdj臋cia s膮 porywaj膮ce. Te偶 uwielbiam fotografowa膰, i wys艂u偶onym Nikonem, i wys艂u偶onym Androidem. Mozaika ukazana przez Ciebie w tym po艣cie jest niezwykle - musz臋 to powt贸rzy膰 - porywaj膮ca. I te偶 kocham koty. Niestety, z pewnych wzgl臋d贸w nie mog臋 ich trzyma膰 po przej艣ciu z poprzedni膮 koci膮 "lokatork膮". Psy toleruj臋, ale te u mej Siostry, na wsi. Udanej maj贸wki !

    OdpowiedzUsu艅
    Odpowiedzi
    1. Dzi臋kuj臋, dla mnie zdj臋cia s膮 wa偶n膮 form膮 sztuki, cz臋艣ci膮 偶ycia bym powiedzia艂a. Odnajduj臋 w nich wiele emocji, s膮 dla mnie inspiracj膮 i motywacj膮. Mo偶e to dziwne, ale tak czuj臋 :)
      Kocham Koty ^^
      Wzajemnie udanej maj贸wki! :)

      Usu艅
  2. Tj. mia艂o by膰 "Masz Ayuno" olbrzymiego plusa u mnie. Serdeczno艣ci !

    OdpowiedzUsu艅
  3. Zapraszam tak偶e na bloga "Wielkie Oczekiwanie". Planuj臋 wyda膰 e - booka, ale to na razie troch臋 skomplikowane. Pozdrawiam ! https://ksieganocy.blogspot.com/ (przepraszam za prywat臋 ; - )) I jak w piosence Mansa Zelmerlowa - zwyci臋zcy Konkursu Piosenki Eurowizji z 2015 roku "Heores" wszyscy jeste艣my zwyci臋zcami. Pozdrawiam jeszcze raz :)

    OdpowiedzUsu艅
    Odpowiedzi
    1. Wspaniale! 呕ycz臋 udanego wydania!
      To wspania艂y pomys艂, trzymam mocno kciuki! :)

      Usu艅
  4. Fajne zdj臋cia, chcia艂bym wybra膰 si臋 na piknik, zabra膰 z domu wa艂贸wk臋 i cieszy膰 si臋 zieleni膮. :)

    OdpowiedzUsu艅
    Odpowiedzi
    1. To 艣wietny pomys艂, tylko 偶eby pogoda dopisa艂a! :)

      Usu艅
    2. Niestety pada od samego rana. :(

      Usu艅
    3. Szczerze? Czu艂am, 偶e tak b臋dzie w maj贸wk臋 :D

      Usu艅
  5. Wspania艂y zestaw zdj臋膰. Bardzo przyjemnie si臋 ogl膮da艂o. Pozdrawiam i 偶ycz臋 mi艂ego weekendu majowego. :)

    OdpowiedzUsu艅
  6. Bardzo 艂adny rysunek :D Super zestawienie zdj臋膰 :)

    OdpowiedzUsu艅
  7. Cze艣膰 Klaudio :)

    Ja podobnie jak Ty ciesz臋 si臋 gdy moje wpisy s膮 licznie komentowane i kto艣 docenia moj膮 prac臋 :) Nie ma chyba nic lepszego dla blogera jak w艂a艣nie dostrze偶enie przez czytelnik贸w jego wk艂adu w napisane /skomponowanie posta :)

    Bardzo mi si臋 podobaj膮 te obrazki, mo偶na si臋 nie藕le zainspirowa膰 :)

    I ja bardzo lubi臋 Monik臋 z bloga Window of Fashion :) To przemi艂a osoba :)

    Wykona艂a艣 bardzo 艂adny portret Moniczko :) Zazdroszcz臋 talentu :)


    Buziaki i udanej maj贸wki dla Ciebie :)

    OdpowiedzUsu艅
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam sie :) To dla blogera najwi臋ksza nagroda :)
      Dzi臋kuj臋 i wszystkiego dobrego!

      Usu艅
  8. BArdzo inspirujace zdjecia, takie lubi臋 :D

    OdpowiedzUsu艅
  9. Pi臋kne zdj臋cia, bardzo 艂adnie wygl膮daj膮 te oczy, ale najbardziej podobaj膮 mi si臋 kotki;)

    OdpowiedzUsu艅
  10. Pi臋kne, a zarazem inspiruj膮ce fotografie :D
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsu艅
  11. Bardzo fajne zdj臋cia, mo偶na si臋 rozmarzy膰 馃檪

    OdpowiedzUsu艅
  12. 艢wietne zdj臋cia. Takie kolorowe i magiczne.

    OdpowiedzUsu艅
  13. Idealne inspiracje, 101% mojego ulubionego stylu zdj臋膰.

    OdpowiedzUsu艅
  14. I tym razem zauwa偶y艂am 艂adne zdj臋cia ale jeszcze 艂adniejszy jest Tw贸j obrazek... naprawd臋 pi臋kny... w艂o偶y艂a艣 ogrom pracy <3

    OdpowiedzUsu艅
  15. Bardzo 艂adne i ciekawe zdj臋cia wybra艂a艣. Zmieni艂a艣 mo偶e nag艂贸wek / logo w ostatnim czasie?
    Ksi膮偶ki jak narkotyk

    OdpowiedzUsu艅
  16. Bellas fotos te mando un beso y me gusta tu nuevo look

    OdpowiedzUsu艅
  17. Pi臋kno w r贸偶norodno艣ci. Chyba tak podsumuj臋 te zdj臋cia :)

    OdpowiedzUsu艅
  18. Przepi臋kne fotografie. Ja osobi艣cie lubi臋 robi膰 zdj臋cia, ale nie mam niestety odpowiedniego ,,drygu'' i dobrego oka, 偶eby zrobi膰 co艣 w stylu WOW.
    A obrazek - cudo!

    OdpowiedzUsu艅
    Odpowiedzi
    1. Ja chyba te偶... chod藕 ci膮gle wierz臋, ze w ko艅cu uda mi si臋 wszystkich zachwyci膰 ;) Dzi臋kuj臋!

      Usu艅
  19. Najbardziej sympatyczne sa zdjecia z kotami . Fotki z kwiatami uwielbiam :-)

    OdpowiedzUsu艅
  20. Zdj臋cia te kojarz膮 mi si臋 z wakacjami i mi艂ymi chwilami:) Du偶o kolor贸w i rado艣ci!
    Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsu艅
    Odpowiedzi
    1. Mi r贸wnie偶 :) Nie mog臋 doczeka膰 si臋 lata :)
      Pozdrawiam!

      Usu艅
  21. Witaj Kobieto z pasj膮. Ja te偶 lubi臋 fotografi臋, chocia偶 ma艂o wida膰 jej na blogu. Twoje zdj臋cia s膮 bardzo inspiruj膮ce. Zreszt膮 kiedy trafi臋 na tak膮 grafik臋 lubi臋 j膮 wykorzystywa膰 w swoich haftach. Mo偶e znajd臋 co艣 takiego u Ciebie :)
    Dzi臋kuj臋 za mi艂y komentarz i pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsu艅
    Odpowiedzi
    1. Witam Kochana! Dzi臋kuj臋 r贸wnie偶 i wszystkiego dobrego! :)

      Usu艅
  22. mi艂o, ze masz pomys艂 na siebie i nie pozwalasz nudzie i marazmowi ogarn膮膰 umys艂u. 偶ycz臋 powodzenia - cho膰 jak widz臋, na niedostatek nie mo偶esz narzeka膰.

    OdpowiedzUsu艅
  23. 艢liczne zdj臋cia,bardzo wiosenne i energetyczne, idealne na ten czas, mimo 偶e za oknem deszcz;) Lubi臋 ogl膮da膰 pi臋kne fotografie i czasami pr贸buje sama co艣 stworzy膰, jest to 艣wietna forma ekspresji artystycznej:)

    OdpowiedzUsu艅
    Odpowiedzi
    1. Ja mam dok艂adnie tak samo ^^ Dzi臋kuj臋 za komentarz!

      Usu艅
  24. 艢wietne inspiracje! Przypomnia艂am sobie czasu tumblra, gdzie gromadzi艂am takie zdj臋cia ❤

    OdpowiedzUsu艅
  25. Pi臋kne s膮 te zdj臋cia! Podziwiam Ci臋 za wyszukanie i stworzenie tego kola偶u! Gratuluj臋 ka偶dej nowej obserwacji!
    Zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsu艅
  26. Bardzo lubi臋 robi膰 zdj臋cia. Cz臋sto przegl膮dam innych w poszukiwaniu inspiracji :)

    OdpowiedzUsu艅
  27. Pi臋kne zdj臋cia, te偶 lubi臋 fotografi臋, jestem kompletn膮 amatork膮, ale uwielbiam uwiecznia膰 przyrod臋. :)

    OdpowiedzUsu艅
    Odpowiedzi
    1. Ja mam tak samo :D Ale lubi臋 wszystko to co amatorskie- w tym wida膰 jak powstaje pasja :)

      Usu艅
  28. Robi臋 zdj臋cia i lubi臋, bo s膮 pami膮tk膮-te rodzinne zw艂aszcza馃挐馃
    Mam swoje pasje, min: kwiaty, kulinaria- te偶 je fotografuj臋馃尲馃馃榾
    Pozdrawiam serdecznie i dzi臋kuj臋 za odwiedziny na moim blogu馃挍馃尫馃尀馃槉

    OdpowiedzUsu艅
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam si臋 :) Zdj臋cia to dla mnie najcenniejsza pami膮tka :)
      Pozdrawiam r贸wnie serdecznie!

      Usu艅
  29. Zdj臋cia pi臋kne. Zazdroszcz臋 s艂o艅ca, bo u nas pogoda na maj贸wk臋 nie rozpieszcza.
    Obserwuj臋 bloga i b臋d臋 tu zagl膮da膰 :)

    OdpowiedzUsu艅
  30. Cudne zdj臋cia! Z przyjemno艣ci膮 obejrza艂am.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsu艅
  31. Cze艣膰, Klaudio! ;)

    Wybra艂a艣 cudowne, inspiruj膮ce zdj臋cia. Kojarz膮 mi si臋 z pod膮偶aniem za marzeniami, rado艣ci膮, wiosn膮 i d膮偶eniem, by stawa膰 si臋 lepszym w ty, co si臋 robi. S膮 Mega! <3

    Gratuluj臋 Ci nowych komentarzy i obserwacji. Tw贸j internetowy zak膮tek jest super, zawsze pe艂no tu pozytywnej energii, wsparcia i dobra, a to przyci膮ga ludzi. <3

    My艣l臋, 偶e poprzez zdj臋cia, podobnie jak poprzez ubieranie si臋, mo偶na wyrazi膰 siebie, swoje pragnienia, marzenia, obawy i to, jacy jeste艣my. ;)

    Z ca艂ego serca dzi臋kuj臋 Ci, Klaudio, za przepi臋kny rysunek. Nawet nie wiesz, ile sprawi艂a艣 mi nim rado艣ci. <3 Opaska z kwiat贸w, naszyjnik z sercem - wiesz, co mi si臋 podoba. ;)

    呕ycz臋 Ci pi臋knej maj贸wki! ;*

    OdpowiedzUsu艅
    Odpowiedzi
    1. Witaj Moni!
      Dzi臋kuj臋 bardzo za cudowny komentarz i 偶ycz臋 wszystkiego dobrego!

      Usu艅
  32. Photos always inspire me. I like to look at the photo, I like to take pictures myself!

    OdpowiedzUsu艅
  33. Uwielbiam ogl膮da膰 zdj臋cia, jak te偶 robi膰. Mog臋 powiedzie膰, 偶e to jedna z moich pasji.

    OdpowiedzUsu艅
  34. Tyle inspiracji :) Mo偶na si臋 nie藕le zainspirowa膰 :) Pi臋kne zdj臋cia wybra艂a艣, takie ze smakiem :)

    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsu艅
    Odpowiedzi
    1. Dzi臋kuj臋 bardzo i r贸wnie偶 pozdrawiam serdecznie :)

      Usu艅
  35. Cudowne zdj臋cia :) Takie pozytywne i a偶 zach臋caj膮, 偶eby wyj艣膰 lub pojecha膰 i samemu co艣 sfotografowa膰 :D

    OdpowiedzUsu艅
  36. Pi臋kne i bardzo inspiruj膮ce zdj臋cia, obejrza艂am z przyjemno艣ci膮 :) pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsu艅
  37. Ciekawy zbi贸r fotografii, lubi臋 ogl膮da膰 takie wpisy. :) A z t膮 pogod膮, to niestety jakie艣 偶arty, tego s艂oneczka, o kt贸rym wspominasz niestety jak na lekarstwo... :(

    OdpowiedzUsu艅
    Odpowiedzi
    1. Niestety, ale licz臋 na to 偶e pogoda jeszcze pozytywnie nas zaskoczy :)

      Usu艅
  38. Pi臋kne zdj臋cia, niezwykle inspiruj膮ce :)
    Pozdrawiam!
    http://artidotum.blogspot.com/

    OdpowiedzUsu艅
  39. Pi臋knie... Gor膮co pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsu艅
  40. Cudowne inspiracje <3 uwielbiam ogl膮da膰 takie zestawienia, doskona艂a robota :*

    OdpowiedzUsu艅
  41. Ja lubi臋 popatrze膰 na pi臋kne fotografie. Za to M膮偶 stoi po drugiej stronie obiektywu i ma oko, szczeg贸lnie lubi fotografowa膰 przyrod臋.

    OdpowiedzUsu艅
    Odpowiedzi
    1. To wspania艂y m膮偶 :) Fotografia jest pi臋kn膮 pasj膮 :)

      Usu艅
  42. Dzi臋kuj臋 za moc inspiracji i 艂adunek dobrej energii :) Przyda si臋.

    OdpowiedzUsu艅
  43. Love your selection & drawing is so pretty 馃尶

    Blog de la Licorne *

    OdpowiedzUsu艅
  44. A ja wybieram owoce, farby, kredki, ksi膮偶ki, koty, kwiaty, zachody s艂o艅ca, noc pe艂na gwiazd i zawsze oczy - zwierciad艂o duszy馃槉

    OdpowiedzUsu艅
  45. Kiedy艣 bardzo podoba艂y mi si臋 zdj臋cia z oczami. Tzn. dalej mi si臋 podobaj膮, ale ju偶 nie wstawiam ich tak nami臋tnie u siebie. W艂a艣ciwie s膮 u mnie jedynie zdj臋cia Dziubeczka (ukochanego kota). Nie licz臋 fotek do recenzji na blogu ksi膮偶kowym ;)

    Blablam o sobie, a chcia艂am przecie偶 skomentowa膰 post :) Bardzo podobaj膮 mi si臋 te fotki, a najbardziej kotetki i oczy.

    OdpowiedzUsu艅
    Odpowiedzi
    1. Mi ty偶 ^^ Stare dobre czasy tumblra :)
      Dzi臋kuj臋 za tw贸j cudowny komentarz!

      Usu艅
  46. Wow! Jakie pi臋kne i inspiruj膮ce zdj臋cia:) Mi艂ego dnia kochana:*

    OdpowiedzUsu艅
  47. ciekawia mniemetody jak robic piekne zdjecia:)

    OdpowiedzUsu艅
  48. Pi臋kne, r贸偶norodne zdj臋cia. Przy niekt贸rych mo偶na si臋 rozmarzy膰 :)

    OdpowiedzUsu艅
  49. Pi臋kne i inspiruj膮ce zdj臋cia zamie艣ci艂a艣 w swojej notce. <3

    OdpowiedzUsu艅
  50. Faktycznie mo偶na czerpa膰 inspiracje :)

    OdpowiedzUsu艅
  51. Chodzi艂am do liceum o profilu dziennikarstwo z elementami fotografii. Zawsze uwielbia艂am i pisa膰 i robi膰 zdj臋cia.

    OdpowiedzUsu艅
  52. Jest w tych zdj臋ciach nie tylko pi臋kno przyrody i pi臋kno ludzkie, ale ca艂e mn贸stwo mi艂o艣ci.

    OdpowiedzUsu艅
  53. Blog a偶 kipi pozytywn膮 energi膮, super :)
    W艣r贸d tylu fajnych zdj臋膰 ka偶dy mo偶e si臋 na chwil臋 zatrzyma膰 i znale藕膰 co艣, co trafi mu do serca...

    OdpowiedzUsu艅
  54. Zdj臋cia s膮 inspiruj膮ce. Sama fotografia jest form膮 sztuki, a sztuka jest cudowna, jest sposobem na wyra偶ania siebie. Mo偶e nie ka偶dy ma talent, 偶eby tworzy膰, ale ka偶dy mo偶e podziwia膰 dzie艂a. W ka偶dym razie ja lubi臋 i sztuk臋 i robienie zdj臋膰. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsu艅
    Odpowiedzi
    1. Ja kocham t臋 sztuk臋, jak wszystkie zreszt膮. Tw贸rczo艣膰 to pasja, emocje i 偶ycie :)
      Pozdrawiam!

      Usu艅
  55. Chyba nie napisz臋 nic odkrywczego: zdj臋cia zdecydowanie przykuwaj膮 wzrok. Ka偶dy ma jak膮艣 magi臋 i pi臋kno. Ja nie mam talentu do robienia zdj臋膰, ale nie poddaje si臋 i robi臋 je po mojemu ;) Dzi臋kuj臋 za odwiedziny i komentarz na moim blogu ❤️

    OdpowiedzUsu艅
    Odpowiedzi
    1. Ja te偶 nie mam za wiele talentu. Po prostu to lubi臋 :)
      Dzi臋kuj臋 za komentarz!

      Usu艅
  56. Wiosna to magiczna pora roku, kiedy natura o偶ywa, trawa si臋 zieleni, drzewa, krzewy, kwiaty zaczynaj膮 kwitn膮膰, wszelkie malutkie 偶yj膮tka si臋 pokazuj膮 艣wiatu, lataj膮 wielobarwne motyle, 膰wierkaj膮 ptaki, przygrzewa s艂oneczko a cz艂owiek od razu ma wi臋cej si艂y do dzia艂ania :D

    OdpowiedzUsu艅
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam si臋, wiosna jest bardzo inspiruj膮ca i warto to wykorzysta膰 :)

      Usu艅
  57. To z kotem i akwarium jest fajne, bardzo lubi臋 ogl膮da膰 zdjecia. Pozdrawiam srdecznie

    OdpowiedzUsu艅
  58. Z wielk膮 przyjemno艣ci膮 ogl膮da艂am Twoje zdj臋cia. Patrzysz oczyma, fotografujesz sercem!!!!
    Serdecznie pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsu艅
  59. Sliczne zdjecia Ayunko, bardzo inspirujace. Fajnie ze je wrzucilas. Bardzo lubie zwlaszcza te z natura. Fotografie wody zawsze mnie fascynowaly. Lubie sobie tez nakrecic filmik jak szumi wodospad czy potok, a potem odsluchac gdy wieczorem leze w lozku. Niesamowicie kojace. Kocham robic zdjecia, to moja druga wazna pasja obok pisania. 1 maja bylam w Szczawnicy, bylo cudownie, zielono, slonecznie. Bylo co fotografowac.
    Sciskam mocno.

    OdpowiedzUsu艅
    Odpowiedzi
    1. Dzi臋kuj臋 bardzo Kochana Kasiu! Fotografia to r贸wnie偶 moja pasja :) 艢ciskam!

      Usu艅
  60. cool photos...

    thank you for sharing

    OdpowiedzUsu艅
  61. fajnie tak sobie popatrze膰 na foty motywuj膮co-inspiruj膮ce:) daj膮 kopa do pracy nad w艂asn膮 technik膮 fotografowania :)

    OdpowiedzUsu艅
  62. Optymistyczna galeria:-)
    Pozdrawiam ciep艂o

    OdpowiedzUsu艅
  63. Bardzo 艂adne zdj臋cia. Podziwiam za talent wykonania. Chocia偶 lubi臋 robi膰 zdj臋cia i robi臋 je od dziecka ale do takiej perfekcji nie dosz艂am.
    ps. dzi臋kuj臋 za komentarz na blogu i odwiedziny.

    OdpowiedzUsu艅
    Odpowiedzi
    1. Ja te偶 podziwiam te zdj臋cia, s膮 niesamowite, pi臋kne :)
      Dzi臋kuj臋 r贸wnie偶!

      Usu艅
  64. Hi! Beautiful photos! I follow you. Regards.

    OdpowiedzUsu艅
  65. R贸偶owe bukiety tulipan贸w <3

    OdpowiedzUsu艅
  66. Ju偶 mnie inspirujesz do tego by ruszy膰 ty艂ek i w ko艅cu gdzie艣 pojecha膰. Czuj臋 to w ka偶dym z tych zdj臋膰 <3. Pogoda zapowiada si臋 niebawem pi臋kna, zakaz贸w troch臋 mniej, mam nadziej臋, 偶e i sam wirus ust膮pi. Mo偶e co艣 si臋 uda :)

    OdpowiedzUsu艅
    Odpowiedzi
    1. Te偶 mam tak膮 nadziej臋, na pewno b臋dzie dobrze :)

      Usu艅
  67. Przepi臋kne, romantyczne uj臋cia! Bardzo "moje" klimaty:)

    OdpowiedzUsu艅
  68. Uwielbiam takie inspiruj膮ce zdj臋cia!!

    OdpowiedzUsu艅
  69. Hello!
    Very nice pictures! Taking photos is one of the most inspiring and exciting of pursuits. It encourage me to have adventures, see the world in a newer, fresher way and meet interesting people.
    Have a nice day ;)

    OdpowiedzUsu艅
  70. Pi臋kne zdj臋cia i bardzo inspiruj膮ce.

    OdpowiedzUsu艅
  71. Lubi臋 zw艂aszcza zdj臋cia przyrody. Ciekawe filtry. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsu艅
  72. Nawet zwyk艂e kubki na p贸艂kach mog膮 by膰 inspiruj膮ce:) 艢wietne zestawienie r贸偶nych tematycznie zdj臋膰.
    Nawet kocia fotka te偶 pasuje:) Kocham koty:) Robi臋 r贸偶ne zdj臋cia(cho膰 w wi臋kszo艣ci nie nadaj膮 si臋 do pokazywania he,he)tego co zrobi臋, a czasem tylko po to by uchwyci膰 co艣 co mi si臋 w danej chwili podoba,p贸藕niej przywo艂uj膮 wspomnienie.Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsu艅
  73. Pi臋kne zdj臋cia, przyjemnie si臋 je ogl膮da

    OdpowiedzUsu艅
  74. Ale pi臋kne inspiracje nam kochana zafundowa艂a艣, bardzo lubi臋 takie wpisy <3

    OdpowiedzUsu艅
  75. Te偶 lubi臋 takie inspiracje 馃槉 pi臋kny wyb贸r fotografii.

    OdpowiedzUsu艅
  76. O tak! :) Uwielbiam fotografi臋, bardzo mnie inspiruje :)
    Pi臋kne zdj臋cia! <3

    OdpowiedzUsu艅
  77. Lubi臋 takie inspiracje. Wspania艂y widok dla ocz贸w :)

    OdpowiedzUsu艅
  78. Zdj臋cia s膮 super. Fotografia bywa moj膮 inspiracj膮 i oczywi艣cie, 偶e motywuj膮 do odkrywania siebie i nie tylko - do odkrywania 艣wiata, jedzenia, czegokolwiek. Lubi臋 robi膰 zdj臋cia, ale nie przepadam jak kto艣 robi zdj臋cia mnie. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsu艅
  79. Uwielbiam robi膰 i ogl膮da膰 pi臋kne zdj臋cia, ale Twoje s膮 wyj膮tkowo pi臋kne, s膮 dla mnie niesamowit膮 inspiracj膮 馃槏 Pozdrawiam serdecznie 馃檪

    OdpowiedzUsu艅
  80. Love the photos. And the flowers are so lovely!

    OdpowiedzUsu艅
  81. Znam to uczucie :) Wiosn膮, dos艂ownie czuj臋 wiatr w 偶aglach- wraz z budz膮c膮 si臋 przyrod膮, sama odkrywam w sobie wi臋cej energii, ch臋ci i motywacji do dzia艂ania :) Zdj臋cia przepi臋kne i niezwykle inspiruj膮ce :) Zachwyci艂 mnie te偶 Tw贸j rysunek. Wiem, powtarzam si臋- ale masz talent, a t膮 pasj臋 tworzenia wida膰 u Ciebie go艂ym okiem :)

    OdpowiedzUsu艅
  82. Uwielbiam robi膰 zdj臋cia i dla mnie s膮 one mega inspiracj膮 :)

    OdpowiedzUsu艅
  83. Przedstawiona przez Ciebie mozaika nastraja mnie pozytywnie:)

    OdpowiedzUsu艅
  84. Bardzo pozytywny wpis i 艣wietne inspiracje :) Bardzo lubi臋 ogl膮da膰 zdj臋cia :)

    OdpowiedzUsu艅
  85. Thanks for sharing those ideas.
    I hope you'll visit my blog soon. Have a good week-end!

    OdpowiedzUsu艅
  86. Kreatywno艣膰 jest wpisana w ludzk膮 natur臋. Dobrze, 偶e si臋 przejawia w r贸偶nych rzeczach.

    OdpowiedzUsu艅
  87. Bardzo lubi臋 takie inspiruj膮ce wpisy :)

    OdpowiedzUsu艅
  88. 艢liczne zdj臋cia :) Cz臋sto czerpi臋 inspiracje ze zdj臋膰 :)

    OdpowiedzUsu艅
  89. I love all of these photos, but the one with the Eiffel Tower is absolutely beautiful. I’d actually love to start taking more photos. I only take them when I travel or on special occasions. I appreciate looking back on life and capturing those moments.
    I love your style of drawing.

    OdpowiedzUsu艅
  90. Je艣li tylko pogoda b臋dzie wsp贸艂pracowa膰, to mam kilka ambitnych plan贸w. Ale czekam na s艂oneczko ! Ono 艣wieci, owszem, ale w tygodniu, kiedy pracuj臋..... :D

    OdpowiedzUsu艅
  91. Uwielbiam pi臋kne , artystyczne fotografie. Te kt贸re pokaza艂a艣 s膮 bardzo ciekawe. Pozdrawiam serdecznie 馃尫馃尯馃尯馃尯馃尯馃尯馃尯馃尯馃尫

    OdpowiedzUsu艅
  92. Wszystko mo偶e nas motywowa膰 do rozwoju :) co osoba to inna forma inspiracji. Pi臋kne wybra艂a艣 te zdj臋cia :)

    OdpowiedzUsu艅
  93. Uwielbiam zdj臋cia, bo dzi臋ki nim mo偶na zachowa膰 histori臋 i si臋 zatrzyma膰

    OdpowiedzUsu艅
  94. Bardzo lubi臋 takie posty kochana Ayuno- zdj臋cia zebrane razem s膮 niezwykle inspiruj膮ce i przypominaj膮 mi ajk bardzo t臋skni臋 za podr贸偶ami- tak bardzo mi ich brakuje. Ale licz臋 , 偶e latem uda mi si臋 znale藕膰 jaki艣 termin i bezpiezcnie gdzie艣 polecie膰. Od wczoraj do dzia艂ania mega mnie inspiruje ta cudowna pogoda- cz艂owiek nabiera energii do zycia i dzia艂ania normalnie ( pami臋tam ,偶e tez jeste艣 fank膮 lata )

    cieplutko pozdrawiam

    OdpowiedzUsu艅
  95. Ile偶 inspiracji :) Cudowne zdj臋cia wybra艂a艣, jest si臋 czym zainspirowa膰 :)

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsu艅
  96. 艢wietne s膮 te inspiracje ❤️ buziaki 馃槝

    OdpowiedzUsu艅
  97. Super zdj臋cia na tapet臋 do telefonu :P
    „Zapraszam tak偶e do siebie na nowy post - KLIK

    OdpowiedzUsu艅
  98. ile pi臋knych zdj臋膰! Uwielbiam ogl膮da膰 艂adne zdj臋cia. Ogl膮danie zdj臋膰 pomaga mi p贸藕niej, gdy sama robi臋 zdj臋cia :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsu艅
  99. Pi臋kne fotki :) U mnie wraz z wiosn膮 i zieleni膮 przychodzi te偶 nowa energia - w tym roku d艂ugo musia艂am na to czeka膰, ale w ko艅cu jest. :)

    OdpowiedzUsu艅
  100. Pi臋kne zdj臋cia, te偶 fotografuj臋 dla siebie zw艂asza wiosn臋 (po kilku latach mo偶na por贸wna膰 co uros艂o, co znikn臋艂o z ogrodu, jaka wtedy by艂a pogoda) i lubi臋 gl膮da膰 zdj臋cia. Bardzo cz臋sto zagl膮dam na pixabay.:)

    OdpowiedzUsu艅