sierpnia 30, 2023

2005-2015 - jak wspominam mod臋 tamtych lat 馃巰 | 2005-2015 - as I remember the fashion of those years 馃巰

autorka bloga- rok 2014
 
Dzie艅 dobry! image

( PL/ENG )

Dzi艣 b臋dzie nietypowo bo wspominkowo, a takiego wpisu na tym blogu chyba jeszcze nie by艂o. Ostatnio ch臋tnie wracam do lat 2005-2015, kiedy to wchodzi艂am w wiek nastolatk贸w jak r贸wnie偶 sta艂am si臋 doros艂a. Ogl膮dam filmy i zdj臋cia, kt贸re przywracaj膮 wspomnienia zabaw, mody i smak贸w tamtych lat. Pomy艣la艂am, 偶e podziel臋 si臋 z wami tym co zapami臋ta艂am. Mo偶e i do was wr贸c膮 te mi艂e wspomnienia. Skupi臋 si臋 dzi艣 na modzie. Jak wpis wam si臋 spodoba, pomy艣l臋 o innych tematach. Zapraszam na nostalgiczn膮 podr贸偶 do czas贸w mojej m艂odo艣ci.
Today will be unusual because it will be reminiscent, and I don't think there has been such an entry on this blog yet. Recently, I like to go back to the years 2005-2015, when I entered the age of teenagers and also became an adult. I watch movies and photos that bring back memories of games, fashion and flavors of those years. I thought I'd share with you what I remember. Maybe those fond memories will come back to you. Today I will focus on fashion. If you like the post, I will think about other topics. I invite you for a nostalgic journey to the times of my youth.
http://static.tumblr.com/6d3cb2120a09f647aad1824c46bc0e56/ejr5ee7/8fynz465r/tumblr_static_zq5ok64mitc4okcc88og44g4.gif http://static.tumblr.com/6d3cb2120a09f647aad1824c46bc0e56/ejr5ee7/8fynz465r/tumblr_static_zq5ok64mitc4okcc88og44g4.gif http://static.tumblr.com/6d3cb2120a09f647aad1824c46bc0e56/ejr5ee7/8fynz465r/tumblr_static_zq5ok64mitc4okcc88og44g4.gif http://static.tumblr.com/6d3cb2120a09f647aad1824c46bc0e56/ejr5ee7/8fynz465r/tumblr_static_zq5ok64mitc4okcc88og44g4.gif http://static.tumblr.com/6d3cb2120a09f647aad1824c46bc0e56/ejr5ee7/8fynz465r/tumblr_static_zq5ok64mitc4okcc88og44g4.gif 

W tym wpisie zobaczycie lub przypomnicie sobie modowe hity z lat, kiedy to najwi臋ksz膮 modow膮 inspiracj膮 by艂o bravo girl. B臋d膮 to trendy, kt贸rym ja si臋 podda艂am. W po艣cie nie znajdziecie wszystkiego, co by艂o modne w tych latach a to, co podoba艂o si臋 mi.
In this post you will see or remember fashion hits from the years when the biggest fashion inspiration was bravo girl. These will be the trends that I have succumbed to. In the post you will not find everything that was fashionable in those years and what I liked.

Galaxy image

 



Uwielbia艂am ten styl, cho膰 nie przypominam sobie, bym kiedykolwiek mia艂a jakiekolwiek ubrania z takim motywem. Przyczyni艂o si臋 do tego moje miejsce zamieszkania. W latach ''10 w mojej okolicy nie by艂o 偶adnych galerii, w kt贸rych mog艂abym kupi膰 nad膮偶aj膮ce za mod膮 ubrania a i internet by艂 do艣膰 ograniczony, wi臋c nie mog艂am robi膰 zakup贸w online. Za mod膮 nad膮偶a艂am na zdj臋ciach. Uwielbia艂am nak艂ada膰 filtry z galaxy na moje fotografie (moje pierwsze obr贸bki grafiki przy pomocy painta, gimpa i photoscape, mile to wspominam) jak w tym stylu:
I loved this style, although I don't remember ever having any clothes with such a motif. My place of residence contributed to this. In the 1910s there were no malls in my area where I could buy fashionable clothes and the internet was pretty limited so I couldn't shop online. I followed the fashion in the photos. I loved putting filters from the galaxy on my photos (my first graphic processing with paint, gimp and photoscape, I remember it fondly) like this:


Nie rozumiem uznawania stylu galaxy za modow膮 katastrof臋. My艣l臋, 偶e nawet w obecnych czasach mo偶na by艂oby ten wz贸r naprawd臋 fajnie wystylizowa膰. Kiedy艣 by艂 najwi臋kszym hitem. By艂 na w艂osach, w makija偶u, na tatua偶ach oraz na ka偶dym mo偶liwym ubraniu czy dodatku. To kawa艂 mojej nastoletniej historii, gdy odkrywa艂am siebie i poszukiwa艂am swojego stylu. Zawsze b臋dzie gdzie艣 w moim sercu. Gdyby wr贸ci艂, podda艂abym si臋 mu zn贸w. Mo偶e nie w formie total look... ale te galaxy conversy s膮 boskie! Takim dodatkom mog艂abym powiedzie膰 tak.
I don't understand considering the galaxy style as a fashion disaster. I think that even nowadays this pattern could be stylized really nicely. It used to be the biggest hit. It was on hair, makeup, tattoos and every possible piece of clothing or accessory. This is a piece of my teenage story when I was discovering myself and looking for my style. It will always be somewhere in my heart. If he came back, I would submit to him again. Maybe not in the form of a total look ... but these galaxy converse are divine! I would say yes to these.

Asymetryczne sukienki i sp贸dnice image




Popularne, zw艂aszcza te w 偶ywych, niemal neonowych kolorach. Mia艂am takich kilka. To do艣膰 znany motyw, nawet w obecnych latach, wi臋c bez problemu znajdowa艂am takie pere艂ki w second handach :) Lubi艂am je. Z ty艂u d艂ugie, zakrywaj膮ce wszystko, z przodu zalotnie wystaj膮ca n贸偶ka. Perfekcyjne dla os贸b z lordoz膮. Zazwyczaj wykonane z bardzo delikatnego materia艂u, faluj膮ce na wietrze.
Popular, especially those in vivid, almost neon colors. I've had several of these. It's quite a well-known motif, even in these years, so I had no problem finding such gems in second-hand shops :) I liked them. Long, covering everything at the back, coquettishly protruding leg at the front. Perfect for people with lordosis. Usually made of a very delicate material, waving in the wind.


Prosz臋 bardzo. Zdj臋cie wykonane w roku 2015. T臋 sukienk臋 kupi艂am w lumpeksie, za 13 z艂 gdzie艣 w roku 2013 i nadal mam j膮 w szafie.
Here you go. Photo taken in 2015. I bought this dress in a thrift store for PLN 13 somewhere in 2013 and I still have it in my wardrobe.

Mi臋ta image



Mi臋towy w pewnej chwili mocno zakr贸lowa艂 w艣r贸d naszych ulic. Zaraz po nim pojawi艂 si臋 pudrowy, pastelowy styl, kt贸ry swoj膮 drog膮 r贸wnie偶 bardzo lubi艂am (mia艂am faz臋 na pastel goth). Sam kolor, co by du偶o nie m贸wi膰, jest 艂adny. Mo偶e nie w formie total look, ale jako pojedyncze elementy stylizacji, dlaczego nie. Mog艂abym ubra膰 je nawet tu i teraz.
Mint one at one point firmly reigned among our streets. Right after it, a powdery, pastel style appeared, which I also really liked (I had a pastel goth phase). The color itself is pretty, to say the least. Maybe not in the form of a total look, but as individual styling elements, why not. I could wear them even here and now.

Lity image




Buty "kopytko" na platformie i grubym s艂upku. Marzy艂am o nich. Podoba艂y mi si臋 wszystkie kolory. Zdecydowa艂am si臋 na standardowy, najpopularniejszy rodzaj czyli sk贸rzany czarny but i br膮zowy s艂upek. To wysokie buty, cz艂owiek czu艂 si臋 w nich jak na szczud艂ach, mimo to, dzi臋ki swojej masywnej budowie by艂y bardzo wygodne. To najdro偶sze buty w mojej szafie. Kosztowa艂y mnie 100z艂 i tak, nadal je mam. Ma艂o tego, wygl膮daj膮 jak nowe. Regularnie je czyszcz臋, mimo, 偶e w nich nie chodz臋. S艂u偶膮 mi bardziej jako wspomnienie pi臋knego okresu dojrzewania, co艣 jak poczt贸wka z cudownej podr贸偶y. 
Shoes "hoof" on the platform and a thick post. I dreamed about them. I liked all the colors. I decided on the standard, most popular type, i.e. a leather black shoe and a brown post. These are high boots, a man felt in them as if on stilts, nevertheless, thanks to their massive construction, they were very comfortable. These are the most expensive shoes in my closet. They cost me $100 and yes, I still have them. Moreover, they look like new. I clean them regularly even though I don't wear them. They serve me more as a memory of a beautiful adolescence, something like a postcard from a wonderful journey.

Zakolan贸wki image




Jeden z najpi臋kniejszych, wed艂ug mnie, trend贸w. Zakolan贸wki. W najr贸偶niejszych kolorach, w najr贸偶niejszych fakturach, z najr贸偶niejszych materia艂贸w. Z 膰wiekami, z kokardami, z kocimi mordkami na kolanach. W formie solo lub rajstop. Cudo. By艂am w nich zakochana. Co ja pisz臋, nadal je uwielbiam! W pewnym momencie odkrywania siebie, zauwa偶y艂am, 偶e lubi臋 kawaii styl. Mog艂o wi膮za膰 si臋 to z moim zami艂owaniem do otaku culture, japan style i anime. Ten element garderoby by艂 cech膮 charakterystyczn膮 damskiej cz臋艣ci tej spo艂eczno艣ci a ja, przez pewien czas w艂a艣nie do niej nale偶a艂am. Zakolan贸wki sprawdzaj膮 si臋 u mnie r贸wnie偶 dlatego, 偶e zakrywaj膮 jeden z mankament贸w mojego cia艂a (czerwon膮 blizn臋 na kolanie). Zakolan贸wki nadal mam i nadal nosz臋. (Super pasuj膮 do jesiennych stylizacji i d艂u偶szych kozak贸w.) Mam standardowe czarne (ale musz臋 kupi膰 nowe, bo w tych zrobi艂a mi si臋 dziurka), mam dwie pary grubych z koronk膮 na ko艅cu, szare i bia艂e oraz dwie pary grubych, a偶urowych z motywem sweterka w kolorze niebieskim i zielonym.
 One of the most beautiful trends in my opinion. Overknee socks. In various colors, in various textures, from various materials. With studs, with bows, with cat faces on her knees. In the form of solo or tights. Wonder. I was in love with them. What am I writing, I still love them! At some point of self-discovery, I noticed that I like the kawaii style. It could be related to my passion for otaku culture, japan style and anime. This piece of clothing was a hallmark of the female part of this community, and I belonged to it for some time. Thigh highs also work well for me because they cover one of the shortcomings of my body (a red scar on my knee). I still have knee highs and still wear them. (They go great with autumn stylizations and longer boots.) I have standard black ones (but I have to buy new ones because I got a hole in these ones), I have two pairs of thick ones with lace at the ends, gray and white ones, and two pairs of thick, openwork ones with a sweater motif in blue and green.


To ja, w zakolan贸wkach, na konwencie Niucon 2014 wraz z panem Slendermanem :)
This is me, in over-knee socks, at the Niucon 2014 convention with Mr. Slenderman :)

autorka bloga- rok 2014

Zdj臋cia/Photos:

Na dzi艣 to wszystko. 
Czy znacie opisane dzi艣 trendy? Mo偶e sami byli艣cie ich fanami? Chcieliby艣cie, aby powr贸ci艂y? Kt贸re podobaj膮 wam si臋 najbardziej, a kt贸re nie s膮 w waszym stylu? Jakie jeszcze modowe szale艅stwa tamtych lat pami臋tacie? Piszcie! Mam ju偶 przygotowan膮 kolejn膮 cz臋艣膰 modowych wspomnie艅, ale je偶eli podrzucicie mi jakie艣 pomys艂y, ch臋tnie je dopisz臋 i oznacz臋 was w po艣cie :) 
Piszcie w komentarzu! 

That's it for today.
Do you know the trends described today? Were you a fan yourself? Would you like them to come back? Which ones do you like the most and which are not your style? What other fashion crazes of those years do you remember? write! I already have the next part of my fashion memories ready, but if you give me any ideas, I will gladly add them and tag you in the post :)
Write in the comment! 

 
Dzi臋kuj臋 Ci, 偶e tu jeste艣!
Twoja obecno艣膰 buduje ten blog.
Thank You that you are here!
Your presence builds this blog.
 

Zapraszam Ci臋 na zaplecze wpisu 
I invite you to the back of the entry ↓
The best Commentators image

Co wpis wy艂aniam z komentarzy dwa blogi. Skomentuj jako pierwszy lub zostaw najciekawszy komentarz (pod najnowszym wpisem) a tw贸j blog znajdzie si臋 w polecajce. 
I extract two comments from each post. Be the first to comment or leave the most interesting comment (under the latest entry) and your blog will be recommended.

Pierwszy komentarz/First comment:
kocieczytanie.blogspot.com image

Najciekawszy komentarz/Most interesting comment:
ra-ciezka.blogspot.com image

Infoblog  :

 Komentarz u mnie = komentarz u Ciebie 
● Podoba Ci si臋 moja praca? Pom贸偶 mi si臋 rozwin膮膰 oraz dotrze膰 do szerszego grona odbiorc贸w! Zaobserwuj, skomentuj, udost臋pnij lub pole膰 ♡ 

● Comment by me = comment by you ♡
● Do you like my work? Help me grow and reach a wider audience! Follow, comment, share or recommend ♡

 mail contakt:  neko_chan@vip.onet.pl

163 komentarze:

  1. Droga Klaudio - dzi臋ki Twemu wpisowi - zn贸w wr贸ci艂y wspomnienia. Kiedy艣, s艂uchaj by艂o tak jako艣 inaczej, fajniej, nieprawda偶? Ja z kolei z 艂ezk膮 w oku wspominam ko艅c贸wk臋 lat 90 - tych. Ukochane LO< burza hormon贸w, itd. Pozdrawiam po strasznie zalatanym dniu - z rana 18 minut na zakupach, potem zn贸w prawie 20 minut zakup贸w. Wracam na Historycznik w pi膮tek, du偶o fajnych lektur b臋dzie ;-) .

    OdpowiedzUsu艅
    Odpowiedzi
    1. O ju偶 nie mog臋 doczeka膰 si臋 powrotu :) Kiedy艣 by艂o inaczej bo my byli艣my inni i chyba ka偶de pokolenie b臋dzie mile wspomina膰 czasy swojej m艂odo艣ci :) Ach, cz艂owiek wr贸ci艂by do nich cho膰 tak na chwil臋, by nabra膰 do p艂uc tamto energetyzuj膮ce powietrze ^^

      Usu艅
  2. Dzi臋kuj臋 za bardzo ciekaw膮 podr贸偶 w czasie.

    OdpowiedzUsu艅
  3. Very beautiful design! Compliments.

    OdpowiedzUsu艅
  4. Ca艂kiem niedawno nawet mi si臋 ta mi臋ta przypomnia艂a, jaki to by艂 hit, u mnie w czasach studenckich. Bardzo mi si臋 podoba艂, ale do mnie tak zupe艂nie ten kolor nie pasowa艂, 偶e nie pami臋tam, 偶ebym co艣 w tym kolorze mia艂a. Bo co nie mierzy艂am, to mi si臋 na mnie nie podoba艂o.
    A z takich modowych hit贸w pami臋tam jeszcze bluzki mgie艂ki z przezroczystymi plecami, z przodu kolorowe albo d偶insowe, i naszyjniki sowy.

    OdpowiedzUsu艅
    Odpowiedzi
    1. Ja pami臋tam, 偶e mia艂am bluzeczk臋 na rami膮czkach z koronk膮 na plecach w艂a艣nie w tym kolorze (mo偶e gdzie艣 j膮 kiedy艣 znajd臋 na strychu). Reszty... nie pami臋tam.
      Dzi臋kuj臋 za podpowied藕, jedna z twoich propozycji pojawi si臋 w nast臋pnym wpisie z tej serii ^^

      Usu艅
  5. Ale fajne wspominki. Buty s膮 fantastyczne. :)
    Radiomuzykant-ka

    OdpowiedzUsu艅
  6. Ojej, pami臋tam zakolan贸wki. Jaki fajny wpis. Musisz publikowa膰 wi臋cej takich w臋dr贸wek w przesz艂o艣膰.

    OdpowiedzUsu艅
    Odpowiedzi
    1. Dzi臋kuj臋 ^^ B臋dzie jeszcze jeden odno艣nie mody, by艂o ca艂kiem sporo trend贸w wi臋c podzieli艂am wpis na dwie cz臋艣ci ;)

      Usu艅
  7. Oj tak :) asymetryczn膮 sukienk臋 mia艂am i ja :)

    OdpowiedzUsu艅
  8. W czasach swojego nastolactwa by艂am stuprocentowym gothem, wi臋c za jeszcze inn膮 mod膮 gania艂am. Fajne czasy, mi艂o wspominam. ^_^

    OdpowiedzUsu艅
    Odpowiedzi
    1. Rozumiem :D Chyba ka偶dy z nas mi艂o wspomina czasy, gdy odkrywa艂 kim jest :)

      Usu艅
  9. Wszystko... wszystko... no, prawie wszystko mi si臋 baaaardzo podoba i nawet jestem zachwycona. Zar贸wno motyw galaxy, jak asymetryczne sukienki czy sp贸dnice, kolor mi臋ty czy zakolan贸wki to cudowne stylizacje, bardzo kobiece i w moim gu艣cie. Jedynie buty nieeeee... Zupe艂nie poza moim poczuciem estetyki, ale przecie偶 czym艣 musimy si臋 r贸偶ni膰 :) Buziaki, kochana... No i pi臋kne te Twoje fotki, super :)

    OdpowiedzUsu艅
    Odpowiedzi
    1. Rozumiem :) C贸偶, wszystko to to moja m艂odzie艅cza fascynacja, modowe zami艂owanie m艂odej doros艂ej ;) Uwa偶am te trendy za kawa艂 historii, mojej historii ^^

      Usu艅
    2. Ka偶dy ma jak膮艣 tam swoj膮 m艂odzie艅cz膮 modow膮 fascynacj臋. Ja nosi艂am spodnie dzwony i bananowe sp贸dnice :) To by艂 hit!!! :D

      Usu艅
    3. Te偶 nosi艂am dzwony :) To znaczy, mia艂am takie jedne, materia艂owe w pionowe paski. Mama ubra艂a mi je na pasowanie na ucznia. Najfajniejsze w modzie jest to, 偶e ona po czasie powraca. Nauczona tym, nigdy nie wyrzucam czego艣 czego ju偶 nie nosz臋 bo po latach na pewno zn贸w b臋d臋 to chcie膰 :D

      Usu艅
    4. Ka偶dy ma swoj膮 mod臋. R贸wnie偶 za艂apa艂am si臋 na chwil臋 panowania dzwon贸w.

      Usu艅
    5. Niby ka偶da moda jest inna, jednak zawsze zahacza o trendy, kt贸re ju偶 by艂y :)

      Usu艅
  10. A偶 mi si臋 艂ezka w oku zakr臋ci艂a...
    W tamtych czasach, 艣rednio si臋 interesowa艂am mod膮, ale w mi臋towym kolorze si臋 zakocha艂am, i ta mi艂o艣膰 zosta艂a mi do dnia dzisiejszego, zreszt膮 podobnie jak do ”kopytek”.
    Sza艂 na ”galaxy” r贸wnie偶 pami臋tam, ale do mnie nie trafi艂, podobnie jak z asymetrycznymi sp贸dnicami:)
    艢wietny pomys艂 z tym wpisem :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsu艅
    Odpowiedzi
    1. Dzi臋kuj臋 bardzo, ostatnio zrobi艂am si臋 tak nostalgiczna, 偶e musia艂am o tym napisa膰 :D

      Usu艅
  11. Odpowiedzi
    1. Ja te偶... cho膰 troch臋 g艂贸wkowa艂am nad trendami gdy pisa艂am ten wpis :)

      Usu艅
  12. Wow, fantastic Post. All looks so amazing, your Pics are beautiful. Greetings

    OdpowiedzUsu艅
  13. Ja pami臋tam te偶 r贸偶ne. Styl galaxy podoba mi si臋 ze wzgl臋du na fiolet.

    OdpowiedzUsu艅
  14. Hi!
    Most notable, though, was the Pantone Color ultraviolet, very much a galaxy inspired color. I'm still in love with asymmetrical skirts. Although I must admit, I haven't bought a skirt lately. I'm still looking for the perfect one. All the images are beautiful! Thanks for sharing.

    OdpowiedzUsu艅
  15. I am definitely feeling nostalgic for a lot of these looks! Everything was so much fun!
    the creation of beauty is art.

    OdpowiedzUsu艅
  16. Oh the romp down memory lane was super fun and LOVED seeing these photos of you doll!

    Allie of
    www.allienyc.com

    OdpowiedzUsu艅
  17. Me gusto el recorrido te mando un beso.

    OdpowiedzUsu艅
  18. Pami臋tam co nie co z owej mody. Ja ju偶 od dawna pracowa艂am i obowi膮zywa艂 mnie dress code, wi臋c nie mia艂am na sobie takich rzeczy ;)

    OdpowiedzUsu艅
    Odpowiedzi
    1. Rozumiem, ch臋tnie przeczyta艂abym o twoich modowych szale艅stwach z przed dress codu :3 Buziaki!

      Usu艅
  19. Mi do tej pory podobaj膮 si臋 asymetryczne sp贸dnice i sukienki, a mi臋ta to fajny kolorek, cho膰 raczej nie mam nic w tym kolorze:)

    OdpowiedzUsu艅
  20. 艢wietny post! Wiele tych trend贸w dobrze pami臋tam. Niekt贸re lubi艂am, inne mniej. Na pewno w moim stylu by艂y mi臋ta, asymetryczne sukienki i sp贸dnice... to czasy moich lat studenckich. ;)

    OdpowiedzUsu艅
  21. It was fun seeing your teen years fashion. If I were to remember my teen years clothing, it would be mod - from the 1960's as I'm retired now. Give me an empire mini dress please!

    OdpowiedzUsu艅
  22. A lot to savor! Colors, socks, shoes and more. Thanks for the flashback post馃挆

    OdpowiedzUsu艅
  23. mi臋towe kolory mia艂am i ja:D i buty na takim s艂upku :) galaxy motyw mnie niezbyt natomiast ciekawi艂:)

    OdpowiedzUsu艅
  24. S茫o boas lembran莽as da moda desse ano s贸 em ver deu saudades bjs.

    OdpowiedzUsu艅
  25. What a beautiful dress.
    I like those shoes, but I can't walk in them.
    Greetings Irma

    OdpowiedzUsu艅
  26. Witaj, bardzo fajny post i podr贸偶 w czasie. Mi艂o jest tak powspomina膰, a Ty jeste艣 pi臋kn膮 dziewczyn膮 ( teraz ju偶 kobiet膮:) i styl贸wki sprzed lat prezentuj膮 si臋 na Tobie wy艣mienicie. A te w艂osy galaxy to po prostu hit! 馃ぉZreszt膮 wszystko w modzie wraca, dlatego nie dziwi臋 si臋, 偶e niekt贸re ubrania, czy buty nadal s膮 w Twojej szafie. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsu艅
    Odpowiedzi
    1. Trzymam je na specjaln膮 okazj臋, na powr贸t tych trend贸w bo pewna jestem, 偶e pr臋dzej czy p贸藕niej to nast膮pi :D

      Usu艅
  27. Muchas gracias por visitarme, tienes un blog de lo m谩s guay de moda. Es recorrer la historia de una 茅poca en la cual alguno de los modelitos tendremos en ese ba煤l de los recuerdos . Un saludo desde Madrid.

    OdpowiedzUsu艅
  28. Ca艂kiem fajny by艂 ten styl galaxy :D
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsu艅
  29. This is a good ... commemorative post.
    I remember it all.
    Greetings.

    OdpowiedzUsu艅
  30. 艢wietna retrospektywa!
    Wygl膮dasz rewelacyjnie w tak r贸偶nych stylizacjach, 偶e ogl膮da si臋 fotki z przyjemno艣ci膮.
    Pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsu艅
  31. Kochana 艣wietny wpis, ale wida膰 偶e troch臋 latek nas dzieli. We wspomnianym przez Ciebie okresie wychodzi艂am za m膮偶, dwukrotnie zosta艂am mam膮 i mia艂am ogromn膮 przeprowadzk臋, prawie 400 km. Widz臋 wi臋c, 偶e w zasadzie wszystkie trendy w modzie mi umkn臋艂y. Ale po Twoich zdj臋ciach widz臋, 偶e dwa motywy mog艂abym pod艂apa膰 czyli mi臋towy kolor i zakolan贸wki bo straszny zmarzluch jestem 馃槒
    Czekam na kolejne wpis w podobnym tonie bo s膮 bardzo interesuj膮ce. Gor膮ce pozdrowienia 馃檪

    OdpowiedzUsu艅
    Odpowiedzi
    1. Dzi臋kuj臋 Ci bardzo za tw贸j szczery komentarz :) B臋dzie jeszcze jeden taki wpis :) Pozdrawiam cieplutko!

      Usu艅
  32. 艢wietny pomys艂 na post Klaudio 馃檪. No to da艂a艣 czadu!
    Bardzo mi si臋 podoba ten styl galaxy, to moje klimaty :-) , cho膰 takich ciuszk贸w nie nosi艂am. Podobnych kopytek te偶 nie mia艂am na swoich kopytkach. Wszystko to takie lekkie i zwiewne, fajne i kolorowe. 2005 r. te偶 bardzo milo wspominam. By艂am wtedy na koncercie tzw. Open Air, a nad moj膮 g艂ow膮 ko艂ysa艂 si臋 ksi臋偶yc i te偶 by艂a Pe艂nia. Niesamowita noc, pe艂na wra偶e艅! Lubi臋 takie powroty do przesz艂o艣ci, nie tylko modowe. I czekam na jeszcze wi臋cej 馃槝

    OdpowiedzUsu艅
    Odpowiedzi
    1. Oj ja te偶 lubi臋 takie powroty, sta艂am si臋 jaka艣 taka wspominkowa ale to mi艂e tak sobie powspomina膰 ^^ Dzi臋kuj臋 za komentarz!

      Usu艅
  33. Fajny wspominkowy wpis, acz ja akurat nie mam w艣r贸d powy偶szych propozycji swojego faworyta :) Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsu艅
    Odpowiedzi
    1. Rozumiem, dzi臋kuj臋 za komentarz i r贸wnie偶 pozdrawiam :)

      Usu艅
  34. Such a great post! It was fun to remember the past trend.
    So lovely to see old photos of you.
    I remember some of these trends and I liked them too.

    OdpowiedzUsu艅
  35. Hi there Klaudia! what`s up!
    This is a wonderful nostalgic journey through fashion, divine fotos
    also me love otaku and anime!
    I loved this post. I send you many kisses and hugs.

    OdpowiedzUsu艅
  36. My daughter was really into the galaxy print there for a bit too. I was all about the mint! Such a fun flashback!

    OdpowiedzUsu艅
  37. very nostalgic, i remember that i had those galaxy print leggings and skirt as well as the asymmetrical cut skirt in neon colors.

    JULIE ANN LOZADA BLOG

    OdpowiedzUsu艅
  38. No zastanawia艂am si臋, czy to Ty na pierwszym zdj臋ciu, bo nie by艂am pewna, ale tak, to Ty. hehe Fajnie zobaczy膰 Twoje zdj臋cia sprzed paru lat. :) Lubi臋 takie nostalgiczne poty, wi臋c, jak dla mnie, mo偶esz ich robi膰 nawet wi臋cej. Mi艂o powspomina膰, fajne uczucie wzbudzi艂a艣. :)))) 呕ycz臋 Ci cudownego weekendu, pozdrawiam cieplutko. :)))

    OdpowiedzUsu艅
    Odpowiedzi
    1. Ja te偶 lubi臋 wspomina膰, postaram si臋 co jaki艣 czas taki w艂a艣nie post tu wrzuci膰 :) Dzi臋kuj臋 za komentarz i pozdrawiam! :)

      Usu艅
  39. Hello! I really liked everything you show in the post, the clothes with galaxy print blows me away and the garments in water green are ideal. We read each other!

    OdpowiedzUsu艅
  40. I love everything with galaxy print, even made Easter Galaxy eggs one year.

    OdpowiedzUsu艅
  41. Pi臋kne te rzeczy wtedy by艂y. Dopasowane, stylowe, eleganckie.

    OdpowiedzUsu艅
  42. Muy linda entrada 馃枻

    Saludos desde Plegarias en la Noche

    OdpowiedzUsu艅
  43. Pewne z tych trend贸w widzia艂em wok贸艂 siebie wtedy. Ale sam jako艣 nie bardzo uczestniczy艂em w nich. :)

    To racja, temat zwi膮zany z wojn膮, nawet wymy艣lon膮 jest zwykle do艣膰 ci臋偶ki. Nie mniej ksi膮偶ka znajdzie fan贸w, tak jak mnie. :)

    Pozdrawiam!
    https://mozaikarzeczywistosci.blogspot.com/

    OdpowiedzUsu艅
    Odpowiedzi
    1. Rozumiem, ja pami臋tam, bo wci膮偶 szuka艂am takich ubra艅 :D

      Usu艅
    2. :) Po prostu s膮 ludzie id膮cy za mod膮 i tacy, co maj膮 swoj膮 w艂asn膮 mod臋.

      Enej na 偶ywo robi wra偶enie, wi臋ksze ni偶 w radio na przyk艂ad.

      My艣la艂em, 偶e w poprzednim miejscu zamieszkania mam du偶o zieleni, bo park, 艁azienki itp. Ale to co teraz mam to dopiero ocean zieleni. :)

      Pozdrawiam!
      https://mozaikarzeczywistosci.blogspot.com/

      Usu艅
    3. Nie mog臋 powiedzie膰, 偶e zazdroszcz臋, bo mieszkam na wsi a tu od zieleni to a偶 g艂owa boli :D

      Usu艅
  44. Vieles w眉rde ich heute noch tragen, manche Klamotten sind einfach zeitlos. LG Romy

    OdpowiedzUsu艅
  45. Wonderful post! I loved all of the photos you've shared! :)

    OdpowiedzUsu艅
  46. Buty na grubej podeszwie i wysokim obcasie uwielbiam, a zakolan贸wki z kotkami nosi艂am wiosn膮 i pewnie niebawem do nich wr贸c臋, bo alergicznie nie cierpi臋 rajstop. Fajny post, pozdrawiam i dzi臋kuj臋 za wizyt臋 u mnie.

    OdpowiedzUsu艅
  47. Incredible fashion moments. All that clothes are really good.

    OdpowiedzUsu艅
  48. Hola!! realmente atuendos que deslumbran por si solos

    OdpowiedzUsu艅
  49. Wpad艂a艣 na super pomys艂 z tym postem. Ja zakolan贸wki kocham, mam czarne ze wst膮偶kami :)

    Mi臋t臋 lubi艂am kiedy艣 bardzo, pami臋tam buuum na ten kolor :)

    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsu艅
    Odpowiedzi
    1. Dzi臋kuj臋 bardzo za tw贸j komentarz i pozdrawiam serdecznie :)

      Usu艅
  50. Takie buty kopytko chyba kiedy艣 mia艂am, ca艂kiem wygodne by艂y.

    OdpowiedzUsu艅
    Odpowiedzi
    1. Jak na takie szczud艂a pot臋偶ne to by艂y mega wygodne :D

      Usu艅
  51. Cool post! I remember this things on tle bloggers.

    https://www.biigthais.com/

    Kisses ;*

    OdpowiedzUsu艅
  52. Hello!! a really good post, thanks for sharing it.

    Blessings!!

    OdpowiedzUsu艅
  53. To niesamowite, 偶e mo偶esz wraca膰 wspomnieniami do tych kreatywnych lat! 馃槉 Kawaii styl i zakolan贸wki to naprawd臋 wyj膮tkowe trendy, kt贸re mo偶na by艂o spotka膰 w tamtych czasach. Ciesz臋 si臋, 偶e dzielisz si臋 swoimi wspomnieniami zwi膮zanych z mod膮 i odkrywaniem swojego stylu. To inspiruj膮ce :)

    OdpowiedzUsu艅
    Odpowiedzi
    1. Ach co艣 ostatnio zrobi艂am si臋 taka wspominkowa :) Dzi臋kuj臋 za tw贸j komentarz! :)

      Usu艅
  54. Mi臋towy kolor i zaklan贸wki te偶 mi si臋 podobaj膮. Z butami na wysokimi butami mam zawsze problem. Nie umiem na nich chodzi膰, albo mam obtarcia, bo og贸lnie du偶o chodz臋, a nie lubi臋 zaboera膰 but贸w na zmian臋. Ja mia艂am faz臋 na ubieranie si臋 na czarno. Dalej w mojej szafie s膮 czarne ubrania, ale te偶 stawiam na mocne kolory. Pastele nie dla mnie, za blada jestem do nich. Pozdrawiam. Mi艂o tak czasem powspomina膰.

    OdpowiedzUsu艅
    Odpowiedzi
    1. W gimnazjum ubiera艂am si臋 na czarno. Ma艂o tego, ci膮gle nosi艂am jakie艣 czaszki albo krzy偶e :D To by艂 dopiero look ^^

      Usu艅
  55. 艢wietny wpis :) bardzo ch臋tnie przenios艂am si臋 z Tob膮 do mody z tamtych lat :) pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsu艅
  56. Przysz艂am z rewizyt膮:) 艢wietny pomys艂 z tym wspomnieniowym postem. Najbardziej do mnie przemawiaj膮 te asymetryczne sukienki i sp贸dnice - s膮 bardzo kobiece, cho膰 i zakolan贸wki i mi臋towy kolor te偶 mi si臋 podobaj膮 (opr贸cz tych but贸w). Moj膮 m艂odzie艅cz膮 fascynacj膮 by艂y spodnie dzwony. Serdeczno艣ci dla Ciebie :)

    OdpowiedzUsu艅
    Odpowiedzi
    1. Dzi臋kuj臋 bardzo za tw贸j komentarz i pozdrawiam cieplutko :)

      Usu艅
  57. Wszystko doskonale pami臋tam. Super pomys艂 na post.

    OdpowiedzUsu艅
  58. J谩 n茫o sigo a moda. Mas gostei de ver como se foi modificando.
    Uma boa semana.
    Um beijo.

    OdpowiedzUsu艅
  59. To czasy mojej c贸rki chocia偶 ona o tak mia艂a sw贸j styl.Fajne wspominki.Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsu艅
  60. Thanks for visiting and commenting.
    Greetings.

    OdpowiedzUsu艅
  61. Bardzo si臋 ciesz臋, 偶e stworzy艂a艣 ten wpis.
    W 2005 roku posz艂am do pierwszej klasy podstaw贸wki, a w 2015 roku by艂am ju偶 "prawie doros艂a". Fajnie powspomina膰. Ja ch臋tnie wspomina膰 lata 2011-203 najwi臋ksza beztroska mojego 偶ycia i wspania艂e wspomnienia z moimi przyjaci贸艂mi. To ju偶 prawie nostalgia, haha!
    Co do motywu Galaxy, pami臋tam 偶e moja siostrzenica bardzo lubi艂a ten wz贸r zaraz na pocz膮tku 2016 roku. Mia艂a pok贸j pomalowany na delikatny fiolet i jedn膮 艣cian臋 w tapecie w艂a艣nie z tym motywem.
    Mi臋ta za to podoba艂a si臋 mi.
    Zakolan贸wki to by艂 najwi臋kszy hit ♥ A Twoje zdj臋cie z Slenderem wygrywa :D
    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsu艅
    Odpowiedzi
    1. Ach te lata, by艂y艣my w podobnym wieku ^^ Fajnie jest powr贸ci膰 tak na chwil臋 do m艂odo艣ci, cho膰 wcale nie narzekam na obecne 偶ycie i nie chcia艂abym cofa膰 si臋 w czasie :)

      Usu艅
  62. I remember those blue shoes that look like the night sky. I loved that design, they're so pretty.

    OdpowiedzUsu艅
  63. Oj ta moda, z gustami si臋 nie dyskutuje馃槈
    Pozdrawiam馃尲馃

    OdpowiedzUsu艅
    Odpowiedzi
    1. Aj tam, troch臋 pogada膰 zawsze mo偶na :D Ja tam lubi臋 modowe rozmowy ^^

      Usu艅
  64. Sporo z tych trend贸w pami臋tam, mi艂o by艂o je sobie przypomnie膰. ;) Kolor mi臋towy lubi臋 do dzi艣, szczeg贸lnie na paznokciach. :D

    OdpowiedzUsu艅
  65. Z przyjemno艣ci膮 obejrza艂am wszystkie te trendy :) Jedn膮 sukienk臋 z d艂u偶szym ty艂em mam do dzisiaj :) Generalnie trzymam du偶o rzeczy, bo moda bardzo cz臋sto wraca. Jestem starsza od Ciebie i dla mnie pierwsze modowe skojarzenie z dzieci艅stwa to legginsy. Wesz艂y szturmem w 艣wiat mody na pocz膮tku lat 90-tych. Mia艂am mega chude nogi i wygl膮da艂am w nich koszmarnie, ale nosi艂am je z dum膮 z mega d艂ugim swetrem oczywi艣cie ;)

    OdpowiedzUsu艅
    Odpowiedzi
    1. Oj na mnie wiele ubra艅 te偶 nie wygl膮da艂o najlepiej, ale cz艂owiek by艂 dumny jak nie wiem, gdy m贸g艂 si臋 w nich pokaza膰 :) Dzi臋kuj臋 za tw贸j komentarz! :)

      Usu艅
  66. Znam wszystkie trendy tamtych lat i w sumie mi艂o je wspominam, jednak motyw galaxy nigdy do mnie nie przemawia艂 i mam nadziej臋, 偶e ju偶 nie wr贸ci :P

    OdpowiedzUsu艅
  67. Asymetria, mi臋towy kolor- jak ja lubi艂am te modowe trendy tamtych lat, bo akurat te dwa z wy偶ej wymienionych by艂y moimi ulubionymi. 艢wietny post, taki nostalgiczny powr贸t do czas贸w, kt贸re jeszcze tak niedawno by艂y nasz膮 tera藕niejszo艣ci膮. Cieplutko pozdrawiam

    OdpowiedzUsu艅
    Odpowiedzi
    1. Dzi臋kuj臋 pi臋knie za szczery komentarz :) Buziaki 艣l臋 i pozdrawiam!

      Usu艅
  68. Youth is a light time of life. Unforgettable and big stock of feelings and emotions for creative people. Enjoy.

    OdpowiedzUsu艅
  69. 2005-2015 by艂 wczoraj. Nie dyskutowa膰 z tym. Gdzie mo偶na kupi膰 galaxy trampeczki, chc臋 je <3 i jak膮艣 艂adn膮 sukienk臋 d艂ug膮 z ty艂u <3 zakolan贸wki ca艂y czas nosz臋, kawii trzeba by膰 ca艂y czas (nawet maj膮c 30 lat xD).

    OdpowiedzUsu艅
    Odpowiedzi
    1. A i dzi臋kuje za docenienie komentarza pod poprzednim postem :3

      Usu艅
    2. Takie mam wra偶enie, jakby by艂 wczoraj :) Te偶 lubi臋 kawaii <3 <3 <3

      Usu艅
  70. This fashion trended on lookbook

    Check out my new post:
    https://www.melodyjacob.com/2023/09/the-perfect-pairing-of-purple-lace-dress-for-fall-wedding.html

    OdpowiedzUsu艅
  71. No powiem ci, 偶e mi臋towy kolor uwielbiam. A teraz pisz臋 powie艣膰 i musz臋 si臋 wczu膰 w klimat ko艅ca lat dziewi臋膰dziesi膮tych. Moja bohaterka uwielbia艂a muzyk臋 grunge i lubi艂a podarte d偶insy i kraciaste koszule. No i glany i trampki takie jak nosi艂 Cobain :)

    OdpowiedzUsu艅