maja 23, 2021

Kolarki - jak ja je noszę? Cztery stylizacje 💖 | Bonprix.pl 😍

 

  Dzień dobry http://static.tumblr.com/4cb12b39a02a019806dff31d308dc80b/prgxzku/ujSngcku3/tumblr_static_40fs6ter4ruokkckk88wsgccg.gif

( PL/ENG )

Czy zastanawialiście się kiedyś; jak nosić kolarki? Oprócz ich oczywistego przeznaczenia- na rower. Ja tak. Kolarki zawsze mi się podobały, choć nigdy ich nie miałam i nie wiedziałam czy na moim ciele wyglądałyby równie dobrze jak na inspiracjach. Wydawały mi się takie wygodne a wygoda to coś co bardzo sobie cenię. W końcu, dzięki bonprix.pl zdecydowałam się na ich zakup. Przemyślałam to jak będę je nosić. Nie podobają mi się w wersji solo- za bardzo uwypuklają a ja mam co uwypuklać, za to ograne w stylizacji są rewelacyjne. Pasują do wielu outitów i styli, można je komponować na wiele kreatywnych sposobów. Dziś pokarzę wam aż cztery! Zapraszam na stylizacje Ayunki!
Have you ever wondered; how to wear cycling shorts? Apart from their obvious purpose - a bicycle. I do. I have always liked the cyclists shorts, although I have never had them and I did not know if they would look as good on my body as they would on inspirations. They seemed so comfortable to me and the convenience is something I appreciate very much. Finally, thanks to bonprix.pl, I decided to buy them. I thought about how I will wear them. I do not like the solo version, they emphasize very much and I have something to emphasize, but the stylized ones are amazing. They fit many outits and styles, and can be composed in many creative ways. Today I'll show you four! I invite you to Ayuna's styling!

Post sponsorowany. 

Zanim przejdziemy do stylizacji, chciałabym wam opowiedzieć o sklepie bonprix.pl. Robię w nim zakupy regularnie od dłuższego czasu i chciałabym wam go po prostu polecić. Ma ogromny asortyment (ubrania damskie, męskie, dziecięce, dodatki, akcesoria do domu, tekstylia, no po prostu wszystko), fajne ceny, częste okazje i promocje, wyprzedaże, nowości i trendy. To wygodne zakupy i szybka dostawa. Jeżeli szukacie pewnego sklepu, to na pewno spodoba wam się bonprix.pl
Before we move on to the styling, I would like to tell you about the bonprix.pl store. I have been shopping at it regularly for a long time and I would just like to recommend it to you. It has a huge assortment (women's, men's and children's clothes, accessories, home accessories, textiles, and just about everything), nice prices, frequent occasions and promotions, sales, news and trends. It's convenient shopping and fast delivery. If you are looking for a certain store, you will surely like bonprix.pl




Zamówiłam dwie pary kolarek. Na stronie można je znaleźć w różnych rozmiarach i różnych kolorach. Te konkretnie są w rozmiarze 36/38 oraz kolorze czerni i bieli. To bardzo wygodne spodenki składające się w 95% z bawełny i 5% elastanu. Rewelacyjny skład który doceni każdy miłośnik naturalnych materiałów. Prześwitujące, chodź mi to nie przeszkadza. Na gumce. 
I ordered two pairs of bicycles shorts. On the site you can find them in different sizes and different colors. My shorts are in size 36/38 and in black and white. These are very comfortable shorts consisting of 95% cotton and 5% elastane. A sensational composition that will be appreciated by every lover of natural materials. Translucent, come on, it doesn't bother me. On an elastic band.


Więc jak je noszę? Oto moje propozycje.
So how do i wear them? Here are my suggestions.

Kolarki na sportowo - przepasane bluzą.  
Jestem aktywną osobą, mimo, że nie uprawiam żadnych sportów. Trochę pobiegam za piłką, trochę pojeżdżę na rowerze lub rolkach, trochę pospaceruję po górach. Nic nie jest tak istotne podczas moich zajęć jak wygodne ubranie. Styl sportowy jest stylem, który ze względu na mój szybki i spontaniczny styl życia, preferuję. 
Sports cyclists shorts - tied with a sweatshirt.
I am an active person, even though I do not do any sports. I run a bit after the ball, I ride a bit on a bike or rollerblades, I walk a bit in the mountains. Nothing is more important in my active than comfortable clothes. The sports style is the style that I prefer due to my fast and spontaneous lifestyle.







Kolarki casual - z luźną koszulą.
Jeżeli chcę zestawić te spodenki z miej sportowymi ubraniami, decyduję się właśnie na taki ruch. Przepasanie w pasie koszulą sprawia, że outfit staje się taki prosty, codzienny. Idealny na każde wyjście, gdzie nie wymagany jest dresscode. Do sklepu, na kawę, do przyjaciół.
Casual cyclists short - with a loose shirt.
If I dont want to combine these shorts with sports clothes, I decide to do this. Tied around the waist with a shirt makes the outfit so simple, everyday. Perfect for any event where no dresscode is required. To the store, for coffee, to friends.







Kolarki dziewczęco - z mini sukienką lub spódnicą.
To główny powód zakupu przeze mnie tych spodenek. Wiecie, czasem jest mi ciężko rozstać się z ulubionymi sukienkami. Zwłaszcza, gdy od pasa w górę leżą idealnie a od pasa w dół już nie do końca. Mój problem polega na tym, że dobrze dopasowane do ciała sukienki niemalże zawsze są za krótkie. Mam duży tyłek, być może to dlatego. Mój sposób? Zakładam pod spód spodenki! To sprawdzony sposób na mini prosto z Azji. Ja czuję się w tedy wygodnie i bezpiecznie.
Girls' cyclists shorts - with a mini dress or skirt.
This is the main reason I bought these shorts. You know, sometimes it's hard for me to part with my favorite dresses. Especially when they lie perfectly from the waist up and not completely from the waist down. My problem is that dresses that fit well to the body are almost always too short. I have a big ass, maybe that's why. My way? I put shorts underneath! This is a proven way to mini straight from Asia. I feel comfortable and safe then.







Kolarki elegancko - z dłuższą marynarką. 
Marynarka w takim przypadku może wyglądać jak sukienka, ale to nadal marynarka. Strój staje się gustowny, mimo że nie jest sztywny. Lubię ten styl, świetnie się w nim odnajduję. Albo tak mi się staje. Ważne, że czuję się w nim bardzo kobieco. 
Elegant cyclists shorts - with a longer blazer.
The blazer may look like a dress in this case, but it is still a blazer. The outfit becomes tasteful, even though it is not stiff. I like this style, I feel great in it. Or so it happens to me. It is important that I feel very feminine in it.







 Na dziś to wszystko.
Czy znacie sklep bonprix.pl? Czy mieliście okazję coś w nim zamówić? Jak podobają wam się kolarki? Mieliście okazję już je nosić? Jak byście ograli je w stylizacji? Jak podobają wam się moje pomysły na outfity?
Piszcie w komentarzu. image

 That's it for today.
Do you know the bonprix.pl store? Have you had the opportunity to order something in it? How do you like cyclists shorts? Have you already worn them? How would you use them in styling? How do you like my outfit ideas?
Write in the comment. image

image   image
( PL )

Dziękuję Ci za poświęcony mi czas 
Zapraszam Cię na zaplecze wpisu 

Spotkało mnie coś niesamowitego. Spotkało mnie coś co sprawiło, że poczułam się wyjątkowa. Czuję ogromną radość na samą myśl o tym co mnie spotkało. To cudowne coś to fanart, który narysowała Klaudia! Piękny, zachwycający fanart na którym wyglądam jak żywa, jakbym patrzyła w lustro. Ciężko opisać słowami co czuję. W mojej głowie miesza się wiele pozytywnych emocji. Czuję po prostu szczęście. Jestem ogromnie wdzięczna autorce pracy. To najmilszy i najcudowniejszy gest jaki Bloger może dostać! Dziękuję z całego serca! 
A was zapraszam na jej pełne pasji blogi, nie zapomnijcie zostawić komentarza i obserwacji! 
sagaoludziachlodu-rysunki.blogspot.com
oraz
klaudkowy-kacik.blogspot.com


Komentatorzy 

Co wpis wyłaniam z komentarzy dwa blogi. Skomentuj jako pierwszy lub zostaw najciekawszy komentarz - pod tym najnowszym wpisem a twój blog znajdzie się w polecajce. 

Pierwszy komentarz:
 Paulina - www.beautifulduty.pl image

Najciekawszy komentarz:
Monika - windowofmfashion.blogspot.com image

Infoblog  :

 Komentarz u mnie = komentarz u Ciebie. Zarówno na blogu, tiktoku jak i instagramie 

 contakt: neko_chan@vip.onet.pl
 instagram: hi_ayuna
 tik tok: blogerayuna

Jeżeli macie do mnie pytania, chcecie porozmawiać, potrzebujecie pomocy w realizacji swoich projektów lub 

cokolwiek innego nie zastanawiajcie się, nie wahajcie. Odpisuję każdemu w komentarzu na blogu, na instagramie, na mailu. Bądźmy otwarci na rozmowę i rozmawiajmy więcej i więcej image

https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEg_PoqzwFjOeEoSd-YkvnzqvqeN_xnofzcsBCZPoyIa9QGqLfnYxNlIYk23ZqH9CgBVAHYSqd0V_EgPgdBWjpQ93BeKjrV1C4TOLTFiVjGE4D0nAYHoemS8s-mphWfL2_IzpvkYL0PRq-o2/s320/xzc6.gif

174 komentarze:

  1. Jestem z rewizytą
    Moda niestety nie dla mnie, ale dla młodych, jak najbardziej.
    Pozdrawiam niedzielnie bardzo serdecznie💛😊🌞🍓☕🍩🌼

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witam serdecznie :)
      Dziękuję za komentarz i pozdrawiam! :)

      Usuń
  2. Spodenki w sam raz na ciepłe dni.
    Sukienka śliczna <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Cześć, Klaudio! ;)

    Do kolarek nie jestem przekonana i podziwiam osoby, którym udaje się je fajnie wystylizować. Z Twoich propozycji noszenia tych spodenek najbardziej spodobała mi się opcja z bluzą przewiązaną w pasie oraz ubranie ich pod sukienkę. Brawo za pomysłowość! ;)

    Jeśli chodzi o fanart, który otrzymałaś, to wygląda niezwykle realistycznie! Wow, jestem pod ogromnym wrażeniem. <3

    Dziękuję Ci, Kochana, że wyróżniłaś mój blog. :*

    Ślę buziaki i życzę Ci udanego tygodnia! ;*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj Monia!
      Na samym początku zastanawiałam się nad tymi kolarkami, ale teraz wiem że to dobry wybór :) Dziękuje za komentarz i życzę Ci samych cudowności!

      Usuń
  4. Świetna stylizacja Klaudio, pięknie wyszłaś na tych zdjęciach. O sklepie słyszałem , a kolarki czy też specjalny strój do roweru - niestety nie dla mnie. Kiedyś byłem zapalonym rowerzystą, teraz nie mogę jeździć na rowerze. Niemniej pozdrawiam i dziękuję za ciekawy wpis. Dziś 95 minut na zewnątrz. Odespałem Eurowizję potem :) Udanego tygodnia :) No i cukier muszę ograniczać do minimum :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja zawsze lubiłam jeździć na rowerze, ale raczej tak hobbistycznie :) Już dawno nie jeździłam, kilka lat będzie. Na pewno nie mam już kondycji :D
      Pozdrawiam i życzę samych dobroci :)

      Usuń
  5. Świetnie wyglądasz!
    Pierwsza stylizacja najbardziej mi się podoba, pozdrawiam :)
    https://artidotum.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajne stylizacje, świetnie w nich wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ładnie wyglądasz :) kolarki już nie dla mnie, ale kiedyś lubiłam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja nie byłam pewna, czy to dla mnie :) Ale jak spróbowałam, okazało się że tak ^^

      Usuń
  8. Kim Kardashian mocno rozpropagowała noszenie kolarek ;) Sama ostatnio kupiłam sobie dwie pary, ale jeszcze nie miałam okazji nosić ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Sukienkowa stylizacja przypadła mi do gustu.
    Może to moje nastawienie ale nigdy nie założyłabym białych, tylko czarne!! ;D Do odważnych świat należy.

    OdpowiedzUsuń
  10. Kolarki to zupełnie nie mój styl, chociaż bardzo lubię jeździć na rowerze.

    OdpowiedzUsuń
  11. Przeważnie noszę krótsze i nie mam problemu, że uwypuklają. Noszę je krótkich topów jak idę na trening.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moje nie dość że by uwypuklały, to jeszcze z łatwością pokazywały majtki ^^ Są lekko prześwitujące :D

      Usuń
    2. Na prześwity najlepiej nosić majtki w kolorze cielistym. Albo sportową bieliznę bezszwową, też w cielistym albo w białym.

      Usuń
  12. Ja tam nigdy nie mogę znaleźć nic dla sb.

    OdpowiedzUsuń
  13. I love that there are so many ways to wear them! I especially like the idea of wearing the shorts underneath a dress or skirt. So smart!
    the creation of beauty is art.

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie wiedziałam, że jest coś takiego jak kolarki xD Śliczne stylizacje pokazałaś, ale ta z sukienką wygrywa, jest piękna! Dziękuję za miłe słowa pod rysunkiem i za zaproszenie na moje blogi:*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To ja dziękuję! :)
      A tą sukienkę kupiłam w lumpeksie za całe 1zł :D

      Usuń
  15. Lubię ten krój spodenek, bo jest bardzo wygodny i na różne okazję pasuje. Jednak ta pogoda ostatnio to mnie do legginsów przekonuje bardziej.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się. Pogoda nie rozpieszcza i bywa bardzo kapryśna :)

      Usuń
  16. Uwielbiam te spodenki, ale u siebie tylko w wersji sportowej na rower, do biegania i spacerów po lesie. Te stylizacje bardzo mi się podobały, wszystkie👍

    OdpowiedzUsuń
  17. You have incredible looking with these cyclist!
    Thanks for the ideas!

    OdpowiedzUsuń
  18. Tienes lindos looks me gustaron las últimas fotografías te mando un beso

    OdpowiedzUsuń
  19. Wygoda i dla mnie jest bardzo ważna. Fajne stylizacje. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  20. Bardzo ciekawe luźne stylizacje.

    OdpowiedzUsuń
  21. great ideas dear!I like 3 and 4, because are so diferent and elegant.

    OdpowiedzUsuń
  22. Każda stylizacja bardzo mi się podoba, ale ta z marynarką totalnie skradła moje serce. Nawet nie wpadłabym na to, że można tak genialnie połączyć kolarki i marynarkę. dotychczas unikałam kolarek jak ognia, ale po tej twojej stylizacji czas to zmienić.

    OdpowiedzUsuń
  23. Fajnie, że pokazałaś te stylizacje zwłaszcza dwie ostatnie. Widywałem tak ubrane dziewczyny i moje pierwsze skojarzenie, że to rodzaj pantalonów. Myślałem, że mają takie jakby majtki. :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ha ha, w sumie kolarki przypominają trochę bieliznę, dlatego nie lubię ich nosić solo. Muszę coś na nich mieć :D

      Usuń
  24. Chyba najbardziej podobasz mi sie w sukience chociaż ładnemu we wszystkim ładnie :)

    OdpowiedzUsuń
  25. We wszystkich stylizacjach fajnie wyglądasz. Ja się jakoś nie mogę przekonać do koralek.
    Pozdrawiam i zapraszam na nowy post :) jusinx.blogspot.com.

    OdpowiedzUsuń
  26. Ja też preferuję i kocham sportowy styl ubierania się. Na co dzień noszę bluzę z kapturem na zamek, bawełnianą bluzkę lub T-shirt i do tego getry [Większość mówi na to: legginsy] Natomiast dżinsy zakładam tylko na zimę. Tyle, że kolarki są nie dla mnie. Mam 162cm wzrostu i zakładając je czuję, że optycznie skracają mi nogi i co za tym idzie czuję się za niska. Dlatego tu preferuję tradycyjne szorty czy też po prostu krótkie spodenki. Natomiast najbardziej wpadła mi w oko ta stylizacja z mini sukienką. Dzięki tym kolarkom taka krótka sukienka nie wygląda wulgarnie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, kolarki mają to do siebie, że skracają :/ Widzę to również u siebie. Zamówiłam je głównie ze względu na te sukienki. Okazało się że wiele moich sukienek stało się mini a ja nie potrafię się z nimi pożegnać. Te kolarki to dobra rzecz :)

      Usuń
  27. Piękny Fanart :D
    A ja lubię kolarki nosić, zwłaszcza latem, moje nogi się tak nie obcierają

    OdpowiedzUsuń
  28. kurcze w każdej stylizacji Ci przepięknie:) a ten fanart zapiera dech :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Wszystkie stylizacje są świetne. Ja kolarek nie mam ale ostatnio są mega popularne i podobają mi się :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Wszystkie stylizacje są świetne. Pierwsze dwie luźne, sportowe, a sukienka elegancka.
    Książki jak narkotyk

    OdpowiedzUsuń
  31. To rozwiązanie z kokardkami pod sukienką podoba mi się :-)

    OdpowiedzUsuń
  32. Sukienka cudna, stylizacje także ciekawe. Nie mam niestety figury do kolarek, ale u Cb wyglądają świetnie.

    OdpowiedzUsuń
  33. Propozycje przedstawione przez Ciebie sa genialne. Nosilam kolarki ponad 20 lat temu -byl na nie wiekszy szal niz teraz.W tej chwili juz nie sa dla mnie;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O, nie wiedziałam że kiedyś też był na nie szał! :)

      Usuń
  34. Wszystkie stylizacje bardzo ładne. Kolarki mam i to nie jedne. Noszę je z reguły w ogrodzie 🙂

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! To świetnie, ja teraz też będę nosić :D

      Usuń
  35. Uwielbiam kolarki. Jednakże noszę je na rower. Ogólnie dobry pomysł, że dobre są pod sukienkę.

    OdpowiedzUsuń
  36. Wszystkie wersje bardzo fajne, ale najbardziej spodobała mi się ta z marynarką - mega stylowy pomysł:)

    OdpowiedzUsuń
  37. Fajne ciuszki, moja mam często stamtąd zamawia :)
    „Zapraszam także do siebie na nowy post - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  38. Chce sobie jedną parę kupić, ale z przeznaczeniem na rower. Twoje stylizacje są bardzo ładne i pokazują, że nie tylko na ten rower się nadają :) zobaczymy jak to u mnie będzie. Z Bonprix zamawiałam dawno temu :).
    Pozdrawiam Kolorowo

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję serdecznie za komentarz i również pozdrawiam! :)

      Usuń
  39. Genialne inspiracje na kolarki :) super wyglądają z sukienka 😍

    OdpowiedzUsuń
  40. Mnie ta długość nie przekonuje, ale na Tobie wyglądają dobrze!
    Zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń
  41. Nosiłam w latach 90-tych:D W podobnych kombinacjach:))
    I nawet współcześnie zrobiłam powtórkę:D

    Świetne stylizacje z nimi stworzyłaś!

    OdpowiedzUsuń
  42. Sklep znam, ale jeszcze nic z niego nie kupiłam. Podobają mi się stylizacje z kolarkami, ale jak ktoś je ma na sobie. U mnie nie zdają egzaminu :D

    OdpowiedzUsuń
  43. Witaj Ayuno!
    Szczerze powiedziawszy nigdy nie lubiłam tych spodenek, a pamiętam, je z WueFu. Jednak Twój post pokazał je w zupełnie innej i nowej odsłonie! Na korzyść ;) Przejrzałam wszystkie Twoje stylizacje, doskonałe pomysły na coś takiego prostego jak kolarki. Bardzo podoba mi się druga i trzecia propozycja (jeśli miały być dla mnie) ale wszystkie cztery są bardzo pomysłowe i Ty prezentujesz się w nich rewelacyjnie. No i te plenery w tle! Coś cudownego uwielbiam ♥ ♥ ♥ W ogóle ta sukienka w kwiaty jest piękna. Ja też czasem noszę krótkie spodenki (ale nie kolarki) pod zbyt krótką sukienkę lub spódnicę - widzę że nie jestem sama ;)
    Bon prix kojarzę ale nie robiłam tam nigdy zakupów. Może w przyszłości?

    Pozdrawiam cieplutko znad morza i zza morza :) ღ

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witem serdecznie!
      Dziękuję za twój komentarz :) Starałam się zróżnicować te stylizacje i jakoś się udało ^^ Jestem bardzo zadowolona ze swoje pracy a twoje słowa dodają mi skrzydeł! Dziękuję najpiękniej za dobre słowo i również pozdrawiam :)

      Usuń
    2. Trzymam kciuki za następne stylizacje, myślę ze będą równie dobre jak te :)

      Usuń
  44. Ciekawy patent z zakładaniem spodenek pod sukienkę (a ta ze zdjeć jest śliczna). Dla mnie kolarki to juz na zawsze spodenki na WF :D
    Btw, fajny portret. Lubię obrazki w tym stylu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Patent dla mnie stworzony, a podpatrzyłam go na japońskiej scenie muzycznej :)

      Usuń
  45. Rzadko noszę kolarki, jednakże Twoje propozycje stylizacji bardzo mi się podobają :D
    Przepięknie namalowany portret. Ma dziewczyna talent :D
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się, Klaudia jest bardzo utalentowaną osobą! :) Pozdrawiam!

      Usuń
  46. Ciekawe połączenia! Ja głównie noszę kolarki z dużymi t-shirt'ami :D

    OdpowiedzUsuń
  47. Witaj Kochana :)
    Kurczę, kolarki mi się podobają i zastanawiam się nad zakupem. Być może po obejrzeniu Twoich zdjęć na których wyglądasz cudownie skuszę się na zakup szczególnie czarnych :)

    Wszystkie stylizacje są świetne, masz super figurkę i wszystko leży na Tobie rewelacyjnie :)

    Cudny ten rysunek naprawdę wyglądasz jak żywa :)

    Pozdrawiam Cię serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za komplementy, to naprawdę bardzo miłe! :)

      Usuń
  48. Kolarki mega wygodne i nie tylko na rower. Też mi się zdarzyło założyć je do sukienki :). Super stylizacje, każda w innym stylu i sprawdzi się na równe okazje :)

    OdpowiedzUsuń
  49. Bardzo podobają mi się w połączeniu z sukienką, serio. nie wpadłabym na to, żeby to połączyć.

    OdpowiedzUsuń
  50. Cześć Ayuna
    Stworzyłaś piękną stylizację!
    Bardzo lubię też spodenki rowerowe. Zachowaj prostotę i chłód w ciepłe dni. Piękna stylizacja, ta sukienka skradła moje serce.
    Pozdrowienia

    OdpowiedzUsuń
  51. U mnie kolarki jedynie na rower. Żadna moda tego nie zmieni :)

    OdpowiedzUsuń
  52. Świetne stworzytłąś stylizacje! Najbardziej mi się podobają z sukienkami, ale to i tak raczej nie do końca mój styl.

    OdpowiedzUsuń
  53. Genialnie sobie z tym poradziłaś, przygotowałaś extra stylizacje. Ja pamiętam je z dzieciństwa, teraz bym się nie odważyła. bardzo nie lubię swoich nóg :)

    OdpowiedzUsuń
  54. I just like them under my tunics best. I am rather modest.

    OdpowiedzUsuń
  55. Świetne stylizacje :) Ja zwykle latem noszę, ale raczej tak "niewyjściowo", bardziej w domu albo koło domu :D Ta stylizacja z sukienką wygląda super :)

    OdpowiedzUsuń
  56. Fajny pomysł ubrać je pod sukienkę

    OdpowiedzUsuń
  57. Stworzyłaś świetne stylizacje, w których doskonale wyglądasz. Pokazałaś, że jedną rzecz można nosić na wiele sposobów.nTeż lubię takie rozwiązania.Moim faworytem jest zestaw z sukienką z folkowym wzorem. Pozdrawiam cieplutko ☀️

    OdpowiedzUsuń
  58. Hola! unos look geniales, me gusta mucho el vestido de rosas. Besos

    OdpowiedzUsuń
  59. I like the last outfit. It's very original.

    Kisses

    OdpowiedzUsuń
  60. Czwarta stylizacja jest moim numerem jeden - super :)

    OdpowiedzUsuń
  61. Co prawda prezentujesz kolarki ale apaszka i płaszczyk też są ciekawe!

    OdpowiedzUsuń
  62. Dear Ayuna! this is very nice blogsite. Thank you for providing this site. Amazing product review! Dress you shared in this post very nice. I followed you. Have a wonderful day.

    OdpowiedzUsuń
  63. Hola!!
    Tus outfits son increíbles!! Me ha gustado demasiado el primero, esta muy bonito.
    Por cierto, te sigo de vuelta!!
    Saludos!!

    OdpowiedzUsuń
  64. Me encantan, sobre todo el de flores, es genial. Un beso y feliz fin de semana.

    OdpowiedzUsuń
  65. I wear them with dresses or loose shirts. It's comfortable and looks great.

    OdpowiedzUsuń
  66. Świetnie ❤❤❤❤❤ sukienka w kwiaty - wyglądasz w niej obłędnie ❤

    OdpowiedzUsuń
  67. you look so pretty with all outfits....

    OdpowiedzUsuń
  68. Dla mnie kolarki są super właśnie pod sukienki czy spódnice, kiedy nieco mocniej wieje. Zazwyczaj noszę sukienki czy spódnice do kolan, więc nawet ich nie widać :D

    OdpowiedzUsuń
  69. Wiei nie nosiłam, czyli od czasu lekcji wf-u w podstawówce ;)

    OdpowiedzUsuń
  70. Me encnata tu vestido negro de flores
    Un bes💕

    OdpowiedzUsuń
  71. These are fun ways to wear the bike shorts trend - I really like the idea of putting them under a dress! :)

    Hope you are having a great weekend :)

    Away From The Blue

    OdpowiedzUsuń
  72. Bardzo podobają mi się kolarki ale niestety nie czuję się na tyle dobrze w swoim ciele aby w nich chodzić. Może... jak uda się zrzucić parę kilogramów to zmienię zdanie. :) Jednak pod spódniczkę albo sukienkę super!

    OdpowiedzUsuń
  73. Zamówiłam ostatnio takie czarne kolarki ale kompletnie się w nich nie czułam więc zwróciłam 🙈 ostatnia stylizacja najbardziej mi się podoba 😍

    OdpowiedzUsuń
  74. I don´t like it this style of fashon, I mean bikers shorts. But under the skirt it looks great.

    Somethingbykate

    OdpowiedzUsuń
  75. Ty masz duzy tylek? No wez Kochana :) Przy mmie.to Ty super szczupla jestes. Wspaniale stylizacje. Sama nie wiem, ktora najciekawsza.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam całkiem spory, na zdjęciach może tak nie widać :D

      Usuń
  76. Ciekawe stylizacje. Najbardziej podoba mi się ta z sukienką w czerwone kwiaty. Sama jednak nie noszę kolarek w ogóle. Wolę długie spodnie. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  77. Super wyglądasz ;) bardzo ładna ta sukienka w kwiaty z marynarką ;) Niszczarka Kobra 260.1 HS-6 ES pozdrawia.

    OdpowiedzUsuń