stycznia 02, 2021

Szczęśliwego nowego roku 2021!


 Dzień dobry http://static.tumblr.com/4cb12b39a02a019806dff31d308dc80b/prgxzku/ujSngcku3/tumblr_static_40fs6ter4ruokkckk88wsgccg.gif

( PL/ENG )  

Witam wszystkich bardzo serdecznie w pierwszym w tym roku wpisie. Witam gorąco osoby, które już mnie znają, czytają, może nawet lubią. Bardzo się cieszę, że znów spotykamy się na tym blogu. Cieszę się, że jesteście ze mną, wspieracie mnie, poświęcacie mi swoją uwagę, inspirujecie mnie i a jakże, że czytacie moje skromne, nieoryginalne i często oklepane bez ładu i składu wpisy. Oczywiście, jak co styczeń obiecuję, że i przez ten rok was nie zawiodę. Mój blog nadal będzie w 100% mój. Witam gorąco osoby, które dopiero mnie poznają lub są tu po raz pierwszy. Mam nadzieję, że polubicie mój styl, że będziecie mnie często odwiedzać a czytanie Ayuny sprawiać wam będzie wyłącznie przyjemność. Po bliższym poznaniu dowiecie się jak bardzo kocham mojego bloga, bowiem powtarzam to przy każdej sprzyjającej okazji. Tak bardzo się cieszę, że zaczynamy kolejny rok pełen inspiracji, twórczości i przyjaźni! Z tej okazji życzę wam tego byście z każdej drobnostki czerpali radość. Byście widzieli szczęście w prostocie i pozornie normalnych rzeczach. Byście zawsze marzyli i śnili a także dążyli do spełniania tych wszystkich planów i życiowych celi. By nigdy nie opuściła was siła i zdrowa pewność siebie. Byście kochali i byli kochani. Tego wam życzę Kochani.
Hello everyone in the first post this year. Hello, people who already know me, read me, maybe even like me. I am very happy that we meet again on this blog. I am glad that you are with me, you support me, give me your attention, inspire me and how you read my modest, unoriginal and often hackneyed entries. Of course, like every January, I promise that I will not disappoint you during this year. My blog will still be 100% mine. Hello, people who are just getting to know me or are here for the first time. I hope you will like my style, that you will visit me often and you will only enjoy reading Ayuna. After getting to know it, you will find out how much I love my blog, because I repeat it at every favorable occasion. I am so happy that we are starting another year full of inspiration, creativity and friendship! On this occasion, I wish you joy in every little thing. Let you see happiness in simplicity and apparently normal things. May you always dream and strive to fulfill all these plans and life goals. So that you never lose strength and healthy self-confidence. May you love and be loved. I wish you this, Beloved.



No właśnie. Noworoczne postanowienia. W tym roku pomyślałam sobie, że takich bardzo osobistych postanowień nie będę robić, ponieważ w tym momencie nie wiem co przyniesie kolejnych 365 dni. Wiem jedno, nadal będę się realizować, pracować nad sobą, marzyć i dążyć do spełnienia wszystkich moich planów. Na blogu chciałabym pisać bardziej lifestylowo- mieszać posty tematyczne z życiem prywatnym i wstawiać fragmenty jak z pamiętnika. Chciałabym też popracować nad wyglądem i formą wpisów. Myślę, że postaram się też pisać szerzej i różnorodniej, na więcej tematów. 
Exactly. New Year's resolutions. This year I thought to myself that I would not make such very personal decisions, because at this point I do not know what the next 365 days will bring. I know one thing, I will continue to fulfill myself, work on myself, dream and strive to fulfill all my plans. On the blog, I would like to write more lifestyle - mix thematic posts with my private life and insert fragments like from a diary. I would also like to work on the appearance and form of entries. I think that I will also try to write wider and more varied, on more topics.

Nowy rok rozpoczęłam tradycyjnie - domowym kinem. Pierwszego stycznia obejrzałam dwa nowe filmy, więc mam co wpisać do mojej listy na filmwebie. "Szybcy i martwi", chodź nie przepadam za westernem, to ten tytuł pozytywnie mnie zaskoczył. Fabuła po prostu mnie zaciekawiła. Plusem jest również świetna obsada. Oceniłam ten film wysoko. Poznałam również "Przeminęło z wiatrem" na razie część pierwszą, ale film tak mnie zaciekawił, że już nie mogę doczekać się aż zapoznam się z kontynuacją. 
I started the new year traditionally - home cinema. On January 1st, I watched two new movies, so I have something to put on my list on filmweb. "The Quick and the Dead", come on I don't like westerns, this title surprised me positively. The plot just interested me. The great cast is also a plus. I rated this film highly. I also got to know "Gone with the Wind" for now, part one, but the film interested me so much that I can't wait to see the sequel.

Nie ma to jak rozpocząć nowy rok w dobrym humorze. Dlatego wstawiam kilka pasujących do okoliczności memów. Enjoy!
There is nothing like starting the new year in a good mood. So I am posting some memes that fit the circumstances. Enjoy!

  

  









Tym akcentem zamykam rozdział zwany 2020.
Szczęśliwego nowego roku 2021! 
With this accent I close the chapter called 2020.
Happy New Year 2021!

image   image

( PL )

Dziękuję Ci za poświęcony mi czas 
Zapraszam Cię na zaplecze wpisu 

Komentatorzy 

Co wpis wyłaniam z komentarzy dwa blogi. Skomentuj jako pierwszy lub zostaw najciekawszy komentarz - pod tym najnowszym wpisem a twój blog znajdzie się w polecajce. 

Pierwszy komentarz:
 Radosna - ksiazki-jak-narkotyk-zaczytana.blogspot.com image

Najciekawszy komentarz:
 Rodzinatestuje - rodzinatestuje.blogspot.com image

Infoblog  :

 Komentarz u mnie = komentarz u Ciebie. Zarówno na blogu jak i instagramie 
 Z kodem: ayuna35 otrzymasz 35% rabatu na zakupy plakatów i ramek w inspirującym posterstore.pl 

 contakt: neko_chan@vip.onet.pl
 instagram: hi_ayuna

Jeżeli macie do mnie pytania, chcecie porozmawiać, potrzebujecie pomocy w realizacji swoich projektów lub 

cokolwiek innego nie zastanawiajcie się, nie wahajcie. Odpisuję każdemu w komentarzu na blogu, na instagramie, na mailu. Bądźmy otwarci na rozmowę i rozmawiajmy więcej i więcej image

https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEg_PoqzwFjOeEoSd-YkvnzqvqeN_xnofzcsBCZPoyIa9QGqLfnYxNlIYk23ZqH9CgBVAHYSqd0V_EgPgdBWjpQ93BeKjrV1C4TOLTFiVjGE4D0nAYHoemS8s-mphWfL2_IzpvkYL0PRq-o2/s320/xzc6.gif

114 komentarzy:

  1. Kochana, bardzo dziękuję za wyróżnienie :) Już to kiedyś pisałam, ale się powtórzę- stworzyłaś naprawdę fajne miejsce, w którym się odnajduję :) Widać, że jesteś bardzo otwartą osobą i tworzysz wokół siebie taką aurę, że człowiekowi chce się pisać komentarze u Ciebie :) I to takie szczere, od serca. Nie zmieniaj się! Życzę Ci, aby ten Nowy Rok przyniósł Ci realizację Twoich marzeń, dużo zdrowia i radości. Powiem Ci, że ja sama nie przepadam za robieniem postanowień, bo wtedy często los płata mi figle i wszystko inaczej się układa. Wolę po cichu dążyć do celu i zobaczyć co z tego później wyjdzie. Pomyślności kochana :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana, dziękuję bardzo za ciepłe słowa! Wiele dla mnie znaczą i dodają mi skrzydeł :) Nigdy się nie zmienię! Dopóki piszę, będę sobą :)
      Cudowny komentarz skarbie, wszystkiego dobrego w tym nowym, pełnym nadziei roku!

      Usuń
  2. Happy New Year! You have a wonderful blog, I love to read it!

    OdpowiedzUsuń
  3. Życzę Wszystkeigo najlepszego w nowym roku :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Szczęśliwego Nowego Roku! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Szczęśliwego nowego roku! Aby w 2021r. przytrafiło nam się więcej dobrych chwil niż zmartwień. Ten mem z Tomem oddaje wszystko o 2020

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szczęśliwego! Ten mem idealnie do mnie pasuje i zapewne do wielu wielu ludzi :)

      Usuń
  6. Kochana uwielbiam Twój styl pisania . Piękne zdjęcie . Ja też nie robię jakich większych postanowień . Piękne życzenia Tobie również wszystkiego dobrego

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję serdecznie za dobre słowo i wszystkiego dobrego! :)

      Usuń
  7. Przeminęło z wiatrem to jeden z moich ulubionych filmów. Koniecznie obejrzeć całość.

    OdpowiedzUsuń
  8. Feliz año nuevo te mando un abrazo.

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie wiem czemu ale przeskoczyłam jeden rok do przodu. Normalnie ludzie się mylą wpisując odruchowo rok który minął, ja pomyłkowo wpisuję 2022...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No tak :D W sumie, nie miałabym nic przeciwko gdyby już był 2022 :D

      Usuń
    2. A ja bym miała. Przegapiłabym zbyt wiele, bez rozmysłu i z pośpiechem mogłabym trochę napsuć, a do życia i relacji trzeba uwagi. ;)

      Usuń
  10. Halo sobat Ayuna, apa kabar ?.

    Witaj, kolego Ayuna, jak się masz? Życzę szczęśliwego Nowego Roku 2021, mam nadzieję, że w tym roku spełnią się Wasze marzenia i odniosą wiele sukcesów.

    Miłego oglądania kontynuacji legendarnego filmu „ Gone With The Wind”, który również uwielbiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dobrze, dziękuję! :)
      Dziękuję za twój komentarz i pozdrawiam! :)

      Usuń
    2. Cieszę się, że wiem, że twoje wiadomości też są dobre.
      Nie ma za co, dziękuję również za ponowne odwiedziny.
      Pozdrawiamy bliską przyjaźń.

      Usuń
  11. Witaj w Nowym Roku! :)
    Nie da się ukryć - Twoja miłość do bloga i blogosfery jest widoczna w każdym poście i w każdym komentarzu :) Swoją drogą bardzo lubię je czytać i zawsze miło mi się robi na serduszku.
    Ja jakoś nigdy nie robię postanowień na przyszły rok. Mam jakieś małe cele, ale to raczej na zasadzie jak się uda to super, a jak nie to może następnym razem. W tym roku chciałabym dokonać postępu w makijażu oczu oraz ogarnąć photoshopa. Jednak zawsze mam tyle na głowie, że ciężko mi znaleźć na to czas :D
    Wszystkiego dobrego :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witam serdecznie! :)
      Ja do tej pory robiłam postanowienia noworoczne... to mój pierwszy rok gdy ich nie mam ^^
      Dziękuję za fantastyczny komentarz i trzymam kciuki za realizację planów! Oby czas był, niestety mi również często go brakuje :)
      ślę buziaki!

      Usuń
  12. Wszystkiego dobrego w Nowym Roku. Niech spełnią się Twoje marzenia. Roziwjaj się, kształć... rośnij w siłę i na duchu. Niech każdy dzień będzie motywacją do działania i niech przynosi to co najlepsze. Piękne wspomnienia. :)

    Dziękuję za udział w akcji z kalendarzem adwentowym. Od trzech lat to moja blogowa tradycja, którą dzięki Tobie i za Twoją zasługą będę kontynuować dopóki będę prowadzić bloga. To wspaniała akcja dzięki której czytelnicy mogą poznać nowe blogi ale też my możemy wyróżnić - może nie wyróżnić ale sprawić by nawet te małe, niepozorne blogi które mają mało czytelników otworzyły się na innych aby ktoś inny je poznał, przeczytał bo kto wie moze spodoba się? To tez takie wyróżnienie za pracę którą wkłada w to co robi, w swojego bloga... taki miły prezent :) Akcja bardzo dobra i ciekawa. Pomysłowa.

    Plany na Nowy Rok . wiele osób je robi a ja nigdy nie robię. Będzie co ma być, wyjdzie w tak "zwanym praniu" Z pewnością chciałabym podreperować swoje zdrowie i staram sie od jakiegoś czasu. Oby w tym roku zdrowie dopisało... dopisało ale wszystkim.

    Mam nadzieję, że Nowy Rok będzie dla Ciebie łaskawy i przyniesie same piękne chwile, wspomnienia, doświadczenia.. będzie możliwością rozwoju i przygód. To co dobre, piękne, cudowne dla Ciebie i całej Twojej rodziny :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za cudowne życzenia, życzę również! Moja Kochana, wszystkiego dobrego!
      Kalendarzem adwentowym jestem zachwycona, coraz więcej osób o tym wspomina, mówi, coraz więcej osób bierze udział a adresy inspirujących blogów wędrują po kalendarzach :) Nie wiedziałam, że pomysł będzie miał tak fajny odbiór, sama też mam zamiar co rok go prowadzić :) Dziękuję, że mnie wspierasz, jesteś kochana! <3
      Zdrowie jest najważniejsze więc życzę dużo zdrowia. Jak będzie zdrowie, to będzie już wszystko :)
      Wszystkiego dobrego Kochana również dla rodzinki, ślę buziaki i pozdrowienia!

      Usuń
    2. Dziękuję :)
      Bo to naprawdę świetna akcja... wspaniała. Skąd pomysł? Sama na niego wpadłaś czy znalazłaś inspiracje? :) Ja także bede co rok go prowadzić i nawet zapisuje sobie ubiegłoroczne ;)

      Dziękuję, dziękuję <3

      Usuń
    3. O ja nie zapisuję, chyba też będę zapisywać, to świetny pomysł jest!
      Mam zapisany na razie ten na instagramie :)
      Na pomysł Wpadłam sama, chodź można powiedzieć że byłam mocno zainspirowana. Przeglądałam w internecie kalendarze adwentowe, takie ze słodkościami, z perfumami, z herbatami... bardzo chciałam mieć jakikolwiek, ale wszystkie wydawały mi się strasznie drogie. I w tedy mnie olśniło! Żeby zrobić kalendarz adwentowy z blogami. Szybko sprawdziłam w googlach czy ktoś przede mną na to nie wpadł i tak powstał :)
      W końcu mam swój wymarzony kalendarz adwentowy i chyba nie mogłabym mieć piękniejszego :)

      Usuń
    4. Warto bo czasem jakieś blogi nam umknął a tem my mozemy uniknąć powtórzeń ;)
      I wpadłaś na świetny pomysł!!! Jak jest z książkami i filmami, herbatkami to czemu nie blogami :D

      Usuń
    5. No właśnie :D
      Kalendarze adwentowe są już niemal ze wszystkim, dla blogerów też powinien być taki :)
      Chciałabym znów coś wymyślić, ale na razie brak mi pomysłów.
      Chciałabym znów stworzyć coś takiego, co spodoba się również innym. Zazwyczaj sama jestem zachwycona moimi pomysłami a przy realizacji nie jest już tak kolorowo :D
      Może przyjdzie czas na nowe :)
      Chyba że masz jakieś podpowiedzi :)

      Usuń
    6. :D
      Hm.. na pewno na coś wpadniesz... jakaś edycja po Nowym Roku. Może poszukaj inspiracji na pinterest czy jak to tam sie zwie albo instagramie? ;)

      Usuń
  13. Szczęśliwego Nowego Roku, dużo zdrowia i pogody ducha, aby ten rok był lepszy od poprzedniego :) nigdy nie robiłam noworocznych postanowień i teraz też nie zrobiłam :) pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za cudowne życzenia i oby się sprawdziły :) Pozdrawiam!

      Usuń
  14. Świetne memy, aż poprawiają humor :D

    OdpowiedzUsuń
  15. Hahaha dobre memy. Szczęśliwego nowego roku!

    OdpowiedzUsuń
  16. Witaj droga Ayuno, nie ma to jak wejść z humorem w nowym rok 😘.
    Oczywiście, że lubię Cię odwiedzać i z przyjemnością poczytam wpisy typu - pamiętnik... Bo to co nam w duszy gra, lub zamyka się szczelnie w zakamarkach duszy, by w odpowiednim czasie ujrzeć światło dzienne, zawsze najlepiej się czyta ❤️.
    Ściskam cieplutko i życzę samych cudownych chwil w tym 2021 roku 😘

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oczywiście, dobry humor to podstawa :)
      Dziękuję za ciepłe słowa, wspaniały komentarz! Ściskam i buziaki ślę!
      Wszystkiego dobrego w nowym roku!

      Usuń
  17. Kochana Twój blog jest wspaniałym miejscem a Ty wspaniałą kreatywną pełną ciepła osobą. Nigdy się nie zmieniaj. Fajnie się czyta każdy twój post. Tak trzymaj Kochana. Samych wspaniałości w Nowym Roku.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jesteś Kochana, naprawdę, twoje słowa zawsze są jak miód na moje serduszko! :)

      Usuń
  18. Podoba mi się Twoja kurtka w śnieżynki:)
    Dobrego 2021! Rozwijaj się zgodnie z marzeniami i rób to co lubisz:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Życzę Ci wszystkiego dobrego w nowym roku! Z memów się uśmiałam, miło zaczęłam dzień, dziękuje^^

    OdpowiedzUsuń
  20. Wszystkiego dobrego na ten i kolejne lata. Żeby uśmiech nie znikał z Twojej twarzy.

    OdpowiedzUsuń
  21. Jestem ogromną fanką postanowień noworocznych. Bo wiem, że one naprawdę mają wielką moc. Pod warunkiem, że się o nich pamięta przez cały rok;P
    Życzę Ci szczęśliwego Nowego Roku. Twórz, rozwijaj się i ucz w zgodzie z samą sobą:D
    pozdrawiam serdecznie znad filiżanki kawy :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Kochana! Szczęśliwego nowego roku. Wszystkiego co dobre dla Ciebie :*

    OdpowiedzUsuń
  23. Wspaniałe życzenia! Tobie również tego samego i po za tam także odkrywanie prawdy bo teraz taki chaos na świecie.Jestem właśnie nową czytelniczką, i chętnie będę do Ciebie zaglądać :) ♡

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za tak ciepłe słowa, naprawdę wiele dla mnie znaczą! Zapraszam jak najczęściej i mam nadzieję, że bliżej się poznamy! <3

      Usuń
    2. Pewnie, chętnie będę zaglądać. Ja również mam taką nadzieję, zapraszam także czasem do mnie choć ja zwykle daje post rzadko :) ale lubię obserwować blogi innych :)
      Dina

      Usuń
    3. Jak zapraszasz to chętnie wpadnę :) Ja też nie dodaję tak często, to żaden problem ;)
      Też uwielbiam blogi innych, dużo czytam w zasadzie każdą wolną chwilę spędzam między blogami :) Uwielbiam nawiązywać nowe, cudowne znajomości wśród blogerów :)

      Usuń
  24. Etam ''bez ładu i składu'' ! Ma być właśnie na luzie, przeciez pisanie bloga to nie pisanie rozprawki na maturze z polskiego :D To świetne, że po takim czasie pisania bloga nadal się nie ''wypaliłaś'' i kochasz to co robisz! Ja po przerwie myślę również zostać tu już na długoo :) ''Przeminęło z wiatrem'' znajduje się własnie na mojej liście filmów do obejrzenia, teraz jeszcze bardziej zachęciłaś, chyba już wiem jak spędzę dzisiejszy wieczór. O kurcze dzięki za ten kod, bo właśnie nie mam pojęcia na prezent dla chłopaka, więc mam już koło zapasowe. Swoją drogą wydajesz się być bardzo miłą osóbką :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo za ciepłe słowa :)
      Dają mi wiele skrzydeł i chyba dzięki takim komentarzom nie wypaliłam się :)
      Jesteś Kochana, dziękuję!

      Usuń
    2. Taaak zdecydowanie ciepłe slowa od osob ktorych nawet nieznany moga dac wiele :) pozdrowionka!

      Usuń
  25. Super, że rozpoczęłaś Nowy Rok w dobrym humorze ;) Bardzo fajne te obrazki, tak bardzo prawdziwe :D Wszystkiego dobrego w Nowym Roku ;)

    OdpowiedzUsuń
  26. Kochana Klaudio ❤️

    W Nowym Roku życzę Ci zdrowia, miłości, szczęścia, spełnienia marzeń, sukcesów, pozytywnego myślenia, samych cudownych dni, radosnych chwil, dobrych ludzi wokół Ciebie a także uśmiechu na calutki rok ❤️❤️❤️

    Buziaki Kochana :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana Iwetto!
      Wspaniałe życzenia, dziękuję i również życzę wszystkiego co najlepsze! Buziaki! <3

      Usuń
  27. Witam Cię serdecznie, kochana w tym 2021 roku 😘
    Nigdy nie odnosiłam wrażenia ,że Twoje posty są bez ładu i składu ,a zagladanie tu i czytanie Twojego bloga to dla mnie wielka przyjemność 🙂
    Też nie robię noworocznych postanowień-nigdy ich nie robiłam a ubiegły rok utwierdził mnie w przekonaniu że dobrze robiłam
    Świetne memy- miło jest zacząć Nowy Rok od uśmiechu 😀
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witam, witam! :)
      Dziękuję za ciepłe słowa! :)
      Uśmiechem powinno się zaczynać każdy dzień :) W tedy wszystko zupełnie inaczej wygląda :)
      Pozdrawiam!

      Usuń
  28. Jestem pierwszy raz na Twoim blogu, ale bardzo mi się tutaj podoba i zostaję na dłużej. Co do wpisu to fajnie, że planujesz poruszać tematy lifestylowe i życiowe, to podobnie jak ja u siebie. Zawsze z chęcią takie blogi czytam :) Filmów, które wymieniłaś nie oglądałam, ale "Przeminęło z wiatrem" to taki klasyk i zmotywowałaś mnie do obejrzenia go :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo sie cieszę, zapraszam jak najczęściej i ja również będę do Ciebie zaglądać, bo twój blog jest wspaniały, inspirujący i pełen pasji :)
      Miłego seansu "Przeminęło z wiatrem" :)

      Usuń
  29. Lubię odwiedzać Twojego bloga :* Nie zawsze mam czas na komentarz, ale czytam go regularnie <33

    OdpowiedzUsuń
  30. Hej Wszystkiego co najlepsze w nowym roku, spełnienia marzeń fajnych pomysłów na bloga. Memy śmieszne, lubię twojego bloga pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Wszystkiego najlepszego w Nowym Roku i spełnienia marzeń:).

    OdpowiedzUsuń
  32. Świetne memy :)
    Piękne życzenia, również życzymy Tobie wszystkiego co najlepsze w Roku 2021! :)

    OdpowiedzUsuń
  33. "Przeminęło z wiatrem" to naprawdę świetna historia. Nie oglądałam jeszcze filmów, ale czytałam książkę - polecam. Szczęśliwego Nowego Roku. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo! Wzajemnie szczęśliwego nowego roku!

      Usuń
  34. Dziękuję za tak wspaniałe życzenia 💙 A i Tobie chciałabym życzyć samych cudowności! Twój blog znam już od jakiegoś czasu i naprawdę bardzo lubię tu wpadać, ale ostatnio nawet na swój wpadam coraz mniej eh...Niemniej mam nadzieję, że uda ci się zrealizować wszystkie cele dotyczące tego naprawdę fajniackiego miejsca w sieci!
    Dziękuję za te cudowny memy, trochę się pośmiałam :D
    Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo za wspaniały komentarz i życzę wszystkiego dobrego w nowym roku! :)

      Usuń

  35. Happy New Year, may you be very successful. https://beperes.blogspot.com/ :)

    OdpowiedzUsuń
  36. Wszelkiej pomyślności w 2021 roku :)

    OdpowiedzUsuń
  37. Piękne życzenia, wszystkiego dobrego w Nowym Roku :)

    OdpowiedzUsuń
  38. Nie mam zamiaru robić wielkich noworocznych postanowień.
    Mam kilka planów do zrealizowania.
    Życzę szczęśliwego Nowego Roku :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trzymam kciuki za realizację planów! Szczęśliwego nowego! :)

      Usuń
  39. Samych wspaniałości na 2021 rok. Ja też nie robiłam jakiś szczególnych postanowień. Są sprawy na których mi zależy ale nie jest to w formie sztywnych postanowień.

    OdpowiedzUsuń
  40. Niech zatem Nowy Rok spełni Twoje marzenia - i te blogowe i te osobiste :)

    OdpowiedzUsuń
  41. Dużo, dużo radości, miłości i przygód! Przede wszystkim zdrowia!

    OdpowiedzUsuń
  42. Wszystkiego dobrego w Nowym Roku.

    OdpowiedzUsuń
  43. Świetne memy! Uśmiałam się xD Szczęśliwego Nowego Roku!

    OdpowiedzUsuń
  44. Hi!
    I wish the best for you this year! I like so much your blog style!
    I hope that by reading your blog, I can get to know you a little more, since I see that it is like a diary, right?
    I follow you back!
    Kisses!!!!

    OdpowiedzUsuń
  45. Ja na ten rok też nie dawałam sobie żadnych postanowień i więcej przez te pół roku zrobiłam niż w innych latach :P. Chyba te postanowienia tylko tworzą niepotrzebną demotywującą presję :)

    OdpowiedzUsuń