grudnia 13, 2020

Fotografia | Inspiracje - edycja zimowa ⛄ 150 inspirujących zdjęć.


 Dzień dobry http://static.tumblr.com/4cb12b39a02a019806dff31d308dc80b/prgxzku/ujSngcku3/tumblr_static_40fs6ter4ruokkckk88wsgccg.gif

( PL/ENG )  

Pomimo, że nie znoszę zimna to uwielbiam zimę. Żaden paradoks. Kocham ten świąteczny klimat, który czuć już od pierwszego grudnia, albo i wcześniej. Nigdy nie będę miała go dość. To jedna z niewielu chwil, kiedy czuję się jak dziecko. Uwielbiam ozdoby, światełka, świeczki, kubki, grube skarpety, czapki i ogromne szaliki, duże swetry... wszystko to co kojarzy się z zimą. Kocham te długie wieczory pod pierzynką, które najczęściej spędzam w ramionach ukochanego oglądając filmy i pijąc herbatę z miodem i cytryną. Jedną za drugą. Uwielbiam cytrusy, ich smak i zapach. Każda zima pachnie cytrusami. Uwielbiam pokryte śniegiem górskie krajobrazy, które mam szczęście często oglądać. Uważam, że zima to najbardziej inspirujący czas w całym roku. Staram się cieszyć każdym jej dniem.
Even though I hate cold, I love winter. No paradox. I love this Christmas atmosphere that you can feel from December 1st or earlier. I'll never get enough of it. This is one of the few times when I feel like a child. I love decorations, lights, candles, cups, thick socks, hats and huge scarves, large sweaters ... everything that is associated with winter. I love those long evenings under a quilt, which I spend most often in the arms of my beloved, watching movies and drinking tea with honey and lemon. One after another. I love citrus, their taste and smell. Every winter smells of citrus. I love snow-covered mountain landscapes, which I am lucky to see often. I believe that winter is the most inspiring time of the year. I try to enjoy every day of her.





By zarazić was miłością do zimy, zainspirować lub wywołać świąteczny nastrój i w tym roku tworzę wpis z moimi ulubionymi inspiracjami z weheartit. Tak, żadne zdjęcie nie jest mojego autorstwa. Lubię mieć takie fotografie w zasięgu wzroku. Wzbudzają we mnie coś, co motywuje mnie do tworzenia. Może to coś wzbudzi się i w was ❤️
To infect you with love for winter, inspire you or evoke a Christmas mood, and this year I create an entry with my favorite inspirations from weheartit. Yes, no photo is taken by me. I like to have such photos in sight. They awaken in me something that motivates me to create. Maybe this something will awaken in you ❤️


    
  
   
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
 christmas https://data.whicdn.com/images/323290962/superthumb.jpg?t=1543882075
love snsd https://data.whicdn.com/images/323196217/superthumb.jpg?t=1543719456
christmas winter aesthetic
christmas christmas article
https://data.whicdn.com/images/323220475/superthumb.jpg?t=1543766860 christmas https://data.whicdn.com/images/323078050/superthumb.jpg?t=1543526154
  
  
  
  
  
  
https://data.whicdn.com/images/323220440/superthumb.jpg?t=1543766817 https://data.whicdn.com/images/323218679/superthumb.jpg?t=1543764486 https://data.whicdn.com/images/323218370/superthumb.jpg?t=1543763950
christmas christmas aesthetic
book Superthumb background
  

I jak? Poczuliście ten potencjał, ten inspirujący czar zimy? Czy fotografia, podobnie jak u mnie, wzbudza w was tak silne emocje? Czy lubicie ten kolorowy, cukierkowy styl zdjęć? Gdzie najczęściej szukacie inspiracji? Chętnie poznam waszą opinię. Zostawcie ją w komentarzu. 
And how? Have you felt this potential, this inspiring charm of winter? Does photography evoke such strong emotions in you, just like in my case? Do you like this colorful candy style photo? Where do you most often look for inspiration? I'd love to hear your opinion. Leave her in the comment. 


( PL )

Dziękuję Ci za poświęcony mi czas 
Zapraszam Cię na zaplecze wpisu 

Komentatorzy 

Co wpis wyłaniam z komentarzy dwa blogi. Skomentuj jako pierwszy lub zostaw najciekawszy komentarz - pod tym najnowszym wpisem a twój blog znajdzie się w polecajce. 

Pierwszy komentarz:
Ania - www.pandafch.pl

Najciekawszy komentarz:
Lili - lili-93.blogspot.com



Dziękuję wszystkim za udział w Advent Blog Calendar. 
Jeżeli ktoś chciałby dołączyć, nie trzeba czekać do przyszłego roku :) Sama nadrabiam kilka okienek w jeden dzień. 
Jeżeli ktoś prowadzi kalendarz, a nie wpisałam go na listę biorących udział - proszę się upomnieć. Zaraz nadrobię :)


Więcej informacji, regulamin a także gotowy kod do wklejenia znajdziecie tu: LINK


Infoblog  :

 Komentarz u mnie = komentarz u Ciebie. Zarówno na blogu jak i instagramie 
 Z kodem: ayuna35 otrzymasz 35% rabatu na zakupy plakatów i ramek w inspirującym posterstore.pl 

 contakt: neko_chan@vip.onet.pl

Jeżeli macie do mnie pytania, chcecie porozmawiać, potrzebujecie pomocy w realizacji swoich projektów lub 

cokolwiek innego nie zastanawiajcie się, nie wahajcie. Odpisuję każdemu w komentarzu na blogu, na instagramie, na mailu. Bądźmy otwarci na rozmowę i rozmawiajmy więcej i więcej image


159 komentarzy:

  1. Bardzo ciekawe i ładne zdjęcia wybrałaś jako inspiracje. Niektóre zrobiły mi ochotę na ciasteczka.

    Książki jak narkotyk

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fakt, od niektórych zdjęć aż człowiek robi się głodny ^^

      Usuń
  2. Jak ciepło i miło... zapachniało Świętami, choinką, cynamonem, piernikiem, kakao.... może czekoladą. Kiszoną kapustą, makiem, drożdżami, przesmażoną cebulką.... Tak Święta... oby były piękne, ciepłe, wymarzone... obyśmy poczuli atmosferęświąt - świąteczną magię i klimat bo one istnieją, tylko musimy je zobaczyć <3 Na to czekam... i oby śnieg spadł w tym roku. Bo jak to Święta bez śniegu? xD Ja wiem, że to nie sens Świąt ale dodają klimatu i tworzą atmosferę... podobnie jak choinka, szopka i.... to zachowam dla siebie, to co jest dla mnie bardzo ważne i bez tego nie wyobrażam sobie Świat <3 To będzie piękny grudzień i Nowy Rok :)

    PS dlaczego nie da sie powiększyć zdjęć> :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Słyszałam od synoptyków w radiu, bo tak to nie oglądam ani nie słucham o pogodzie, że niestety na święta nie będzie śniegu. Raczej będzie temperatura na plusie ale spokojnie, być może będzie na święta wielkanocne xD Śnieg jest bardzo klimatyczny, tęsknię za nim bo naprawdę mocno mnie inspiruje, ale jeżeli go nie będzie... będę musiała szukać inspiracji w czymś innym :D
      Też myślę że grudzień i nowy rok będą piękne <3
      Dziękuję za cudowny komentarz Skarbie <3

      P.S. bo takie malutkie są w oryginalne :D
      ale wszystkie mają ten sam rozmiar więc świetnie wyglądają w rzędach :D

      Usuń
    2. Czyli nowa tradycja.. Święta bez śniegu ;/
      Ta.. zające ze śniegu... nie kupuje tego ;)
      Pamiętasz te zapsy, sanki, czerwone osy od mrozu? xD

      P.S Szkoda :(

      Usuń
    3. Ja bym proponowała przenieść święta na styczeń, luty... skoro zima się przesunęła to czemu by nie :) Pamiętam. Wszystko pamiętam, jakby to było wczoraj, i nie mogę uwierzyć że już tak nie będzie :(
      :(:(:(:(
      Chociaż... może nie warto tracić nadziei tak wcześnie :)

      Usuń
    4. e tam.... to nie to samo.. musi być grudzień - taka tradycja <3

      Usuń
  3. I totally know what you mean! The cold? Not so fun. But winter? Christmas? Decorations? Lights? Absolutely! All of these pictures are so perfect and really represent the magic this time of year can bring.
    the creation of beauty is art.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. that's exactly what I meant! thank you for the comment honey :)

      Usuń
  4. Cudowne zdjęcia. Od razu można poczuć klimat Świąt!

    OdpowiedzUsuń
  5. OMG loving your photos, great ideas and inspirations :-D

    OdpowiedzUsuń
  6. lindas fotos. Gracias por la inspiración te mando un beso

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja też nie lubię zimna :D Zimy tez nie lubię i jedyne co lubię w tym okresie to Święta. Niestety od kilku lat już kompletnie nie czuje atmosfery Świąt. Pamiętam, jak za dzieciaka czuć było ten klimat i szkoda, że już tego nie ma ;(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że jeszcze poczujesz tę magię świąt :) Buziaki!

      Usuń
  8. Thanks for the inspiration. Something Christmas mood doesn't come to me

    OdpowiedzUsuń
  9. Przyznam, że z początkiem grudnia ja również zaczynam się otulać ciepłymi zapachami, światełkami i...herbatkami. Fajne te Twoje inspiracje!
    I dziękuję za nominację do adwentowego blogowego kalendarza:D
    pozdrawiam serdecznie znad filiżanki…ech. Byle do Świąt;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo za komentarz, pozdrawiam serdecznie! :)

      Usuń
  10. Jak tu świątecznie. o.o aż pomyślałam o zrobieniu pierniczków.

    OdpowiedzUsuń
  11. Wonderful pictures. Thanks for sharing those ideas.
    I hope you'll visit my blog soon. Have a good week!

    OdpowiedzUsuń
  12. Ale piękne obrazki, kociaki skradły moje serce- a jakże :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękne zdjęcia, od razu można poczuć świąteczną atmosferę, kotki mnie rozczuliły :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak właśnie chciałam, by było czuć atmosferę świąt! :)

      Usuń
  14. Bardzo fajne świąteczne inspiracje:) kotek w czapce Mikołaja najlepszy!:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja zawszę mówię, że uwielbiam zimę zza okna. :D Mam na myśli taką ładną, białą zimę, kiedy mogę patrzeć na taki ładny świat, a nie co to jest teraz.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też kocham taką zimę *.* ale gdy jej nie ma, szukam inspiracji w innych typowo zimowych rzeczach ;)

      Usuń
  16. Piękne zdjęcia i inspiracje. Od razy można się wczuć w świąteczny klimat :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Zimę uwielbiam tylko taką śnieżną, ale świąteczny klimat kocham bez względu na wszystko :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Zdjęcia wspaniałe! Chciałabym takiej białej zimy dla moich dzieci. I marzy mi się kiedyś wynająć domek w górach z przyjaciółmi i tak spędzić świąteczny czas. Gwar dzieci, śnieg, ogień w kominku i długie rozmowy do rana:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi też się marzą takie święta :) Mam nadzieję, że kiedyś uda mi się tak je spędzić :)
      Rozmarzyłam się ^^

      Usuń
  19. Też robiłam inspiracje ale ty chyba wszystkie dziewczyny powaliłaś haha ! uwielbiam świąteczne inspiracje i a te zdjęcia są magiczne !
    b-tala.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Kochana Ayuno, ileż dobroci jest w tym poście...
    Zgadzam się z Tobą, że żadnego paradoksu nie ma w tym, że nie lubi się zimna, ale zimę już tak! Przyznam się do tego, że kocham zimno, dlatego moim wymarzonym krajem do życia jest Finlandia! (i nie tylko dlatego) Ja także uwielbiam te zimowe krajobrazy, świąteczną atmosferę i rozpływam się w tym właśnie. Grudzień to zawsze miesiąc, w którym mam bardzo dobry humor, naprawdę! Hm, pierwszy raz spędzę te święta z moim kotkiem i nie ukrywam, że obawiam się jego reakcji na choinkę przyozdobioną bombkami i światełkami :D
    Ale mnie dawno nie było na weheartit, a uwielbiałam tę stronę! I nie dziwię się, że robisz tego typu posty, bo ja też lubię mieć takie inspiracje pod ręką plus - zawsze inspirujesz innych ludzi (np. mnie!) :) Kochana, dużo dobrego i zdrowia!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hmm gdybym tak miała wskazać idealny dla mnie kraj do życia pod względem temperatury byłyby to zapewne jakieś wyspy bora bora :D Ja mam cztery koty i przy choince zachowują się całkiem dobrze :D Chodź po kocie nigdy nie wiadomo czego się spodziewać.
      Dziękuję! Niby wpis prosty a wiele korzyści za sobą niesie :D
      Buziaki!

      Usuń
  21. Witaj, kolego Ayuna!.

    Byłem pod ogromnym wrażeniem, gdy zobaczyłem rzędy zimowych zdjęć i świątecznych ozdób choinkowych ... to było moim wielkim marzeniem, aby móc zobaczyć z pierwszej ręki piękno zimy i świętować Boże Narodzenie w zimnym śniegu. Bardzo dziękuję za te urzekające zdjęcia.
    Witamy w nadejściu Bożego Narodzenia.

    Pozdrowienia z przyjaźni zawsze

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Teraz też jest moim marzeniem zobaczenie śniegu :)
      Pozdrawiam!

      Usuń
    2. Och, ha ha ha… okazuje się… nasze marzenie jest takie samo, aby zobaczyć śnieg :D !.

      Pięknie jest móc doświadczyć aktywności na śniegu, a także spacerować po miękkim śniegu ... to jak we śnie :)

      Usuń
  22. Jeju, ile pięknych zdjęć! Uwielbiam grudniowy klimat <3
    Buziaki, mój blog ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja również, to dla mnie najbardziej inspirujący czas w roku :)

      Usuń
  23. Piękne i klimatyczne zdjęcia. Trudno byłoby wybrać jedno najładniejsze :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też miałabym z tym problem, wszystkie budzą we mnie twórczość :)

      Usuń
  24. I loved all the pictures you posted, they make me want to feel christmas even more.

    OdpowiedzUsuń
  25. Jakie piękne inspirujące zdjęcia! Uwielbiam takie oglądać. Ahh nie wiem jak mogłam w tym roku pominąć kalendarz adwentowy :( Niestety grudzień u mnie bardzo zabiegany i nawet napisanie posta to dla mnie wyzwanie.. :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mój grudzień również jest zabiegany, więc jak najbardziej cię rozumiem. Nie martw się, jeszcze nie jeden kalendarz adwentowy otworzymy! :)

      Usuń
  26. Bardzo lubię takie inspiracje :) Super wpis!

    Pozdrawiam ♥
    www.twinslife.pl (klik)

    OdpowiedzUsuń
  27. Hi honey, very beautiful inspiration! Thank you! <3

    OdpowiedzUsuń
  28. Witaj Klaudio :)

    Ja kocham zimę i czekam na śnieg :)
    Nadzieja jest także wszystko jest możliwe :)

    Cudowne zdjęcia, można się nieźle zainspirować :)

    Buziaki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ps. Dziękuję Ci za dodanie mojego bloga do Blogowego Kalendarza Adwentowego :)

      Bardzo mi miło :)

      Usuń
    2. Witaj Kochana!
      Ja również czekam na śnieg i staram się nie tracić nadziei :)
      Buziaki!

      Usuń
  29. Poczułam jeszcze bardziej klimat świąt ;)

    OdpowiedzUsuń
  30. Wszystkie te zdjęcia sprawiają, że jeszcze mocniej czuję świąteczny klimat ;) ah szkoda, że ten grudzień tak szybko ucieka ;(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szkoda, w ogóle czas ucieka mi niesamowicie szybko. Mógłby się choć na chwilę zatrzymać ;)

      Usuń
  31. Za zimnem też nie przepadam-idealnie gdyby przez całą zimę było około 5 stopni na plusie wtedy jest super, tylko że z kolei wówczas śnieg by stopniał, a ja uwielbiam śnieg (no nie dogodzisz 😁)
    A zdjęcia są przepiękne-czuć od nich zimowo-świąteczny klimat 😍
    Dziękuję Ci za wyróżnienie mojego bloga-zarówno w Kalendarzu Adwentowym jak i w tym wpisie 😘
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No ja mam dokładnie tak samo :D No nie dogodzisz kobiecie, nie ma takiej opcji :D
      Matka Natura zresztą sama jest kobietą to wie o czym mówimy ;)
      Dziękuję za ciepłe słowa i również pozdrawiam!

      Usuń
  32. Ja bardzo lubię oglądać takie zdjęcia :D Dziękuję za dawkę świątecznych inspiracji

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja również uwielbiam takie zdjęcia, napawają mnie świąteczną magią ;)

      Usuń
  33. Ile pięknych zdjęć, które mogłabym zamieścić na swoim instagramie! Boskie te inspiracje :) Ja zimy nie lubię za to, że jest zimno (hehe co za niespodzianka), ale uwielbiam za ten klimat, za magię świąt, za prezenty :))

    OdpowiedzUsuń
  34. Też nie lubię zimna ale ten czas jest przecież ciepły, bo właśnie z ciepłem kojarzą się święta. Jest gorąca czekolada, ogień w kominku, gruby wełniany koc ale najwięcej ciepła jest w naszych sercach. To ciepło aż promieniuje ze wszystkich zdjęć, które wstawiłaś :). Mnie już dopadł świąteczny nastrój, szyję skrzata i słucham w kółko wszystkich świątecznych piosenek <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też już mam świąteczny nastrój... gdzieś od połowy listopada :D
      Masz rację, zima, chodź chłodna to zewsząd gorąca!

      Usuń
  35. O jaaa dałaś tu taki klimat, że aż zaraz zrobie sobie herbate i zapale lampki :D bardzo lubie ogladac tego typu posty, bo daja niekiedy pomysly na nudy w te nudne zimowe kwarantannowe dni.
    Pozdraawiam :) MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  36. Świetne inspirujące zdjęcia :D
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  37. Również nie przepadam za zimnem, ale uwielbiam zimę za ten świąteczny klimat. Cały rok czekam na dzień Wigilii. Uwielbiam cała otoczkę temu towarzyszącą, nawet te głupkowate reklamy świąteczne <3 Inspiracje w internecie poświęcone temu czasowi również są świetne. Weheartit kryje wiele ciekawych zdjęć cieszących oko i serduszko :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też uważam, że wszystko to co otacza święta jest po prostu magiczne :) Dziękuję za komentarz <3

      Usuń
  38. Ale klimat ❤❄❄❄❄❄❄ choć ja jednak wolę JESIEŃ piękną złotą

    OdpowiedzUsuń
  39. Super post. : D <3
    follow for follow? tell me the answer in my new post!
    jfashionlover.online <3

    OdpowiedzUsuń
  40. Patrząc na Twoje inspiracje można wczuć się w klimacik świąt :)

    Pozdrawiam, Justyna

    OdpowiedzUsuń
  41. Zaczarowałaś ten dzień jeszcze bardziej :)

    OdpowiedzUsuń
  42. Znam część tych zdjęć, bo mam je zapisane na tablicy na Pintereście. Kocham ten zimowy, przytulny klimat i robić takie zdjęcia! :)

    OdpowiedzUsuń
  43. Bardzo ciężko przekonać mnie do zimy, o miłości nie wspominając. Ja kocham ciepło.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja również, ale zima ma w sobie to piękno którego nie ma żadna inna pora roku :)

      Usuń
  44. Ja podobnie jak Ty zimna nie lubię, ale święta i ten zimowy klimat uwielbiam! Tylko gdzie śnieg? U nas jednego dnia trochę sypnęło- radocha ogromna- od razu po lekcjach zabrałam dzieci na spacer. Cudnie było! Szkoda tylko, że następnego dnia nie było śladu po śniegu.
    A co do zdjęć to rzeczywiście same super foty wybrałaś. Lubię oglądać takie piękne zdjęcia, bo człowiek może się czegoś nauczyć, podpatrzeć pomysł na fajny kadr, zainspirować się. Samej marzy mi się jakiś kurs fotografii, żeby się podszkolić w tym co tak bardzo lubię :) Przesyłam serdeczności kochana! Życzę Ci zdrowych, spokojnych i magicznych świąt :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie też troszkę posypało- i tyle. Zapowiadają śnieg w drugi dzień świąt - zobaczymy :)
      Śnieg to jest radocha a śnieg na święta to coś magicznego.
      Dziękuję Kochana, wszystkiego dobrego! Wesołych świąt!

      Usuń
  45. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  46. Mimo, że wcale mnie nie obchodzą te "święta" i nie celebruję tego co się aktualnie święci to zaciekawił mnie Twój blog. Co do zdjęć nie mam, żadnego stosunku emocjonalnego po prostu ładne zdjęcia (kadry, kompozycje i barwy) a czy kojarzą się ze świętami tzn o co w nich chodzi, co się świętuje, to patrząc na nie to można wnioskować że to zimowe święto choinki. Jednak co do zimy, lubię tą porę roku jak każdą, ponieważ każdy część roku jest wyjątkowa.

    OdpowiedzUsuń
  47. Te mando un beso y te deseo una feliz navidad para ti y los tuyos

    OdpowiedzUsuń
  48. uwielbiam swiąteczny klimat itd. i robię wszystko, żeby go poczuć, jednak np. oglądającnawet Twoje mega świąteczne inspiracje, cóż - nie czuję nic zbytnio hah, a święta już w czwartek

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też kocham świąteczny klimat, najcudowniejsza chwila w roku :)

      Usuń
  49. Cudo! Przepiękne inspiracje :) Ja uwielbiam święta, ale w tym roku będą one wyjątkowo dziwne :)

    https://redamancyy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, to najdziwniejsze święta jakie miałam okazję przeżyć.

      Usuń
  50. Uwielbiam śnieg! Uwielbiam mróz!

    OdpowiedzUsuń
  51. Zawsze przepadałam za zimą, jednak odkąd nie mogę spędzać świąt z moim chłopakiem, nie cieszy mnie już tak ten klimat. Jednak niezaprzeczalnie zima jest piękna i widać to na wszystkich zdjęciach, jakie zawarłaś w poście. Ja inspiracji najczęściej szukam na Pintereście i nigdy mnie nie zawodzi ;)

    Pozdrawiam,
    BOOKS OF SOULS

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rozumiem, też nie czułabym świąt bez najbliższych u boku. Mam nadzieję, że w przyszłym roku będzie lepiej! :) Pozdrawiam!

      Usuń
  52. Lovely post, so much inspirations gallery photos.

    Happy Hollidays

    Kisses
    www.pimentadeacucar.com

    OdpowiedzUsuń
  53. Lubię taki styl zdjęć. Uwielbiam w ogóle ten klimat. Zatrzymajmy się wszyscy i chwilę poczujmy to co nas otacza teraz :D
    Pozdrawiam i zapraszam na Blogmasy! #swietasieodbeda

    OdpowiedzUsuń
  54. Nie znoszę zimna, a że w zimie jest zimno, to i za zimą nie przepadam. Tzn. mogę ją oglądać przez szybę, podobają mi się stare filmiki/piosenki, na których ludzie gonią się po śniegu albo ubierają choinkę, ale żeby samej brać w tym udział, to nie. Jedyną okołoświąteczną czynnością, jaką wykonałam, był zakup mandarynek. Bo miałam ochotę, a dawno nie jedliśmy :)

    Ale zdjęcia ładne. Jest w nich coś, trzeba przyznać :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mandarynki to must have zimy :D I każdej klasowej wigilii :D

      Usuń
  55. Jejku !!! jak pięknie !!! Jak ja uwielbiam takie Inspiracyjne zdjecia :) Wesołych Świąt Kochana :)

    OdpowiedzUsuń
  56. I love christmas pictures and inspo. Really good post.

    Somethingbykate

    OdpowiedzUsuń
  57. Kochana Ayuno,

    Mam podobnie jak Ty zimna nie cierpię, ale świątezcny kilmat uwielbiam. JAkie piękne zdjęcia- bardzo inspirujące. Powiem szczerze,że bardzo tęksknię za śniegiem bo on robi ten niesamowity klimat( zwłaszcza w okresie Świąt)

    Kochana życzę ci spokojnych, zdrowych oraz pełnych piękna i miłości Świąt Bozego Narodzenia xx

    OdpowiedzUsuń
  58. Piękne zdjęcia i grafiki! Szkoda, że nie ma śniegu, bo przez to o wiele mniej odczuwam magię świat :(

    OdpowiedzUsuń
  59. Ahhh, jak Ja uwielbiam Twoje wpisy! Są nasycone ogromną inspiracją <3
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  60. Napiłabym się takiej czekolady z piankami

    OdpowiedzUsuń
  61. Śliczne fotki !! Mega urokliwe 💝💝 Buziaczki:)

    OdpowiedzUsuń
  62. Łał jak dużo ślicznych zdjęć :)

    OdpowiedzUsuń
  63. O jak dobrze się ogląda takie inspiracje *.*
    Piosenka Ani Szarmach zawsze musi być obowiązkowo u mnie od grudnia :D

    https://live-telepathically.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  64. Przepiekne inspiracje. Uwielbiam takie zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  65. Oj Tak! Ja też uwielbiam zimę i ten klimat mimo, że nie lubię zimna. Zdjęciowe inspiracje są piękne! Strasznie żałuję, że Święta BN tak rzadko w tych czasach bywają białe 😞

    OdpowiedzUsuń
  66. Zdjęcia są rewelacyjne. Mają klimat to fakt. Praktycznie wszystkie mi się podobają Ayunko. Niesamowicie inspirują. Ja lubię czasem pogrzebać w Pintereście, czasem nawet wsiąknę głęboko w niego, a czas leci leci leci. Całkiem fajny portal inspirujący.

    OdpowiedzUsuń