sierpnia 10, 2020

Wakacyjne stylizacje. Po raz kolejny bonprix.pl!

Nutka na dziś https://66.media.tumblr.com/4ad503c753a69ac768fd4efb9cfa434a/e483c3031e7802a1-9a/s75x75_c1/aea6957517826bab768ccabb5ae9b9613f6c319e.png  Lia - My Soul, Your Beats!

 
Dzień dobry  http://static.tumblr.com/4cb12b39a02a019806dff31d308dc80b/prgxzku/ujSngcku3/tumblr_static_40fs6ter4ruokkckk88wsgccg.gif

Z życia wzięte.
Dziś nadszedł ten dzień, kiedy publikuję swój pierwszy wpis napisany przy pomocy nowej wersji bloggera. Nie byłabym sobą, gdybym nie wyraziła swojej opinii dotyczącej zmian w tej platformie. Poza tym, czytałam zdanie innych blogerów na ich blogach. Sądziłam, że zmiana designu na bloggerze będzie niewielka, okazało się jednak, że to nie małe, kosmetyczne poprawki a zupełnie odmieniony wygląd. Chyba jestem "starej daty" bo sporo czasu zajęło mi odgadniecie niektórych funkcji i ich umiejscowienie. Nie będę kłamać, na dzień dzisiejszy na bloggerze pisze mi się źle. Układ strony robi mi psikusy, zawsze ustawiam go do środka mimo to każde słowo od akapitu i każde zdjęcie dodaje się od lewej. Po zaznaczeniu nie chce się skorygować, muszę najpierw zaznaczenie dać do prawej, dopiero później wyśrodkować. Czy też macie taki problem? Może w nowej wersji bloggera doskwiera wam coś innego? A może jesteście zadowoleni ze zmian? Chętnie dowiem się co o tym myślicie. Mi pozostaje się tylko polubić z nowym bloggerem, o ile chcę kontynuować moją pasję jaką jest blog, a chcę i to bardzo.
Real life.
Today is the day when I publish my first post written with the help of the new version of the blogger. I would not be myself if I did not express my opinion on the changes to this platform. Besides, I read the opinion of other bloggers on their blogs. I thought that the design change on the blogger would be small, but it turned out that it was not small, cosmetic fixes, but a completely different look. I think I'm "old-fashioned" because it took me a long time to figure out some of the functions and their locations. I will not lie, as of today I am writing badly on the blogger. The layout of the page is tricking me, I always position it in the center, but every word from the paragraph and every photo is added from the left. After selecting, I do not want to correct, I must first put the selection to the right, then center it. Do you also have such a problem? Maybe something else is bothering you in the new version of blogger? Or maybe you are satisfied with the changes? I would love to know what you think about it. The only thing left for me to do is to like the new blogger, as long as I want to continue my passion for blogging, and I want it very much.
Post sponsorowany. 

Chciałabym opowiedzieć wam o mojej najnowszej paczce od bonprix.pl. Sklep na pewno znacie, jest to chyba jeden z najbardziej znanych i rozpoznawalnych sklepów w Polsce. Znam go od dziecka. Ma ogromny asortyment składający się z odzieży damskiej, męskiej i dziecięcej a także z dodatków i artykułów domowych.

I would like to tell you about my latest package from bonprix.pl. You certainly know the store, it is probably one of the most famous and recognizable stores in Poland. I've known him since I was a child. It has a huge assortment of women's, men's and children's clothing as well as accessories and household items.

W dzisiejszym wpisie pokarzę i opiszę wam dwa zamówione przeze mnie artykuły, a także opublikuję stylizacje z nimi związane. Mam nadzieję, że będziecie się bawić tak dobrze jak ja. Zapraszam!
In today's post I will show and describe to you two articles I ordered, as well as publish stylizations related to them. Hope you enjoy it as much as I do. Invite!

Białe spodnie / White trousers - LINK

Nie miałam w swojej szafie żadnych białych spodni- nie był to jedyny pretekst do zakupu, stwierdziłam, że taki kolor, najlepiej jeansów, powinnam mieć w swojej garderobie. Z kilku powodów. Po pierwsze, białe spodnie bardzo kojarzą mi się ze stylem lat '00, jeżeli tak jak ja oglądaliście w młodości Hannę Montanę albo Czarodzieje z Waverly Place to wiecie co mam na myśli. Wiecie też, że jestem bardzo sentymentalna i nostalgiczna. Po drugie. Są to jeansy, które pasują do wszystkiego i w każdym sezonie. Może to słaby argument przemawiający za zakupem białych spodni, ale z doświadczenia wiem, że latem lepiej jest nosić jaśniejsze niż ciemniejsze ubrania. Po trzecie, zaczęłam o nich marzyć, tak po prostu. Jeżeli więc nadarzyła się okazja zakupu, musiałam z niej skorzystać. Wybrałam model 7/8 ponieważ lubię odsłaniać kostki. Moda ta wydłuża nogi. Długość ta sprawia, że spodnie świetnie łączą się z wysokimi botkami. Moje spodnie mają lekko postrzępione nogawki, na nodze wygląda to naprawdę fajnie, jest to ciekawy motyw. Materiał jest gruby, nie nadaje się na upały, ale spodnie są nieprześwitujące a to dla mnie największa zaleta jakiejkolwiek części garderoby. Wracając do materiału ma fantastyczny skład: 97% bawełna i 3% elastan. Jestem zadowolona- wiecie, że zaczęłam świadomie zaglądać na metki i wybierać bardziej naturalne ubrania. Spodnie posiadają dwie pary kieszeni. Dobrze się w nich czuję, są wygodne z lekko wyższym stanem. Oceniam je 10 na 10, jestem bardzo zadowolona z zakupu.
I didn't have any white pants in my wardrobe - it was not the only excuse to buy it, I decided that this color, preferably jeans, should be in my wardrobe. Because of a few reasons. First of all, white pants remind me of the style of the '00s, if like me you watched Hanna Montana or Wizards of Waverly Place, you know what I mean. You also know that I am very sentimental and nostalgic. Secondly. These are jeans that go with everything and in any season. This may be a weak argument in favor of buying white pants, but I know from experience that in summer it is better to wear lighter than darker clothes. Third, I started dreaming about them just like that. So if there was a purchase opportunity, I had to use it. I chose the 7/8 model because I like to expose my ankles. This fashion lengthens the legs. This length makes the pants combine well with high boots. My pants have slightly frayed legs, it looks really cool on the leg, it's an interesting pattern. The material is thick, it is not suitable for hot weather, but the pants are non-translucent and this is the greatest advantage of any garment. Coming back to the material, it has a fantastic composition: 97% cotton and 3% elastane. I am glad you know that I started to consciously look at the labels and choose more natural clothes. Pants have two pairs of pockets. I feel good in them, they are comfortable with a slightly higher waist. I rate them 10 out of 10, I am very happy with the purchase.

Stylizacje ~ Inspiracje Stylizations ~ Inspirations

https://data.whicdn.com/images/344874095/superthumb.jpg?t=1591080746  https://data.whicdn.com/images/345684601/superthumb.jpg?t=1592898717  https://data.whicdn.com/images/327825134/superthumb.jpg?t=1552418552

https://data.whicdn.com/images/326571738/superthumb.jpg?t=1549896613  https://data.whicdn.com/images/326837780/superthumb.jpg?t=1550418881  https://data.whicdn.com/images/324820345/superthumb.jpg?t=1546696843

Moja stylizacja My outift 
 
 
 
 
 
 
 
   
 
  


 




Top Vera&Lucy: Second hand - 1zł
Spodnie: bonprix.pl
Zegarek: prezent od mamy.
Pasek: Carrefour - 1zł
Torebka: prezent od Agnieszki.
Buty trampki: Second hand - 2zł.


Komplet łańcuszków / necklaces - LINK

Naprawdę bardzo lubię biżuterię, chodź nie mam okazji nosić jej na co dzień. W domu, nic chcę jej zniszczyć poza tym mogłaby mi przeszkadzać w codziennych obowiązkach a do pracy nie mogę. Jednak w dni wolne, na spotkania, na randkę z ukochanym... zawsze dobieram coś z dodatków do swoich stylizacji. Nie przepadam za pierścionkami i bransoletkami, za to bardzo lubię różnego rodzaju łańcuszki a także uwielbiam bransoletki na nogę i zegarki. Zawsze uważałam, że dobór dodatków do ubrania tworzy styl. Na co dzień noszę złoty łańcuszek z zawieszką krzyża, kąpię się z nim, śpię. Jesteśmy nierozłączni. Na różne okazje zakładam inne propozycje z mojej garderoby, niekoniecznie złote. Niekoniecznie złota biżuteria ma to do siebie, że czernieje i trzeba ją wymienić. Po gruntownych porządkach stwierdziłam, że brakuje mi takiej biżuterii. Zamówiłam więc komplet trzech łańcuszków. Można je nosić razem albo osobno. Wszystkie trzy regulowane. Im mniejszy łańcuszek (bliżej szyi) tym cieńszy. Wykonane w 100% z metalu. Jestem z nich bardzo zadowolona, mam nadzieję że będą mi długo służyć bo są naprawdę piękne.
I really like jewelry very much,  I don't have a chance to wear it every day. At home, I want nothing to destroy it, except that it could disturb me in my daily duties and I cannot go to work. However, on days off, for meetings, for a date with my beloved ... I always choose accessories for my styling. I do not like rings and bracelets, but I really like all kinds of chains and I love foot bracelets and watches. I have always believed that the selection of accessories for clothes creates style. Every day I wear a gold chain with a cross pendant, I bathe with it, I sleep. We are inseparable. For various occasions, I wear other items from my wardrobe, not necessarily golden. It is not necessarily gold jewelry that it turns black and needs to be replaced. After thorough cleaning, I found that I missed such jewelry. So I ordered a set of three chains. You can wear them together or separately. All three adjustable. The smaller the chain (closer to the neck), the thinner it is. Made of 100% metal. I am very pleased with them, I hope they will serve me for a long time because they are really beautiful.

Stylizacje ~ Inspiracje Stylizations ~ Inspirations

https://data.whicdn.com/images/347205828/superthumb.jpg?t=1596195860  https://data.whicdn.com/images/347011611/superthumb.jpg?t=1595712282  https://data.whicdn.com/images/346924138/superthumb.jpg?t=1595499619
https://data.whicdn.com/images/346789929/superthumb.jpg?t=1595177052  https://data.whicdn.com/images/346910794/superthumb.jpg?t=1595462226  https://data.whicdn.com/images/346471362/superthumb.jpg?t=1594411447

Moja stylizacja My outift 
 
 








Top Amisu: second hand - ok. 4zł
Koszula: od cioci
Łańcuszki: bonprix.pl
Spodenki H&M: second hand 1zł
Pasek: carrefour -1zł
Sandałki Roberto Vianni: second hand - 2zł



~~ Udanych wakacji ~~
 https://data.whicdn.com/images/311026743/original.gif

Na dziś to wszystko.
Czy znacie sklep BonPrix.pl? Co najbardziej podoba wam się z jego asortymentu? Co myślicie o moim zamówieniu? Jakie spodnie najczęściej wybieracie? Czy sięgacie po biżuterię? Jeżeli tak, co najczęściej i najchętniej nosicie?
Piszcie w komentarzu!

  
Przy wpisie pomogli mi:

 Dziękuję Ci za poświęcony mi czas

Zapraszam Cię na zaplecze wpisu.
   

 Komentatorzy

Zajrzyj koniecznie na te blogi:

Pierwszy komentarz:
Mada - maaddami.blogspot.com
 

Najciekawszy komentarz:
Sady - pracownia-kotolaka.blogspot.com

Co wpis wyłaniam z komentarzy dwa blogi. Skomentuj jako pierwszy najnowszy wpis lub zostaw najciekawszy komentarz a twój blog znajdzie się w polecajce.


 AyuArtystycznie


 
 
Panda, a właściwie Ania to wspaniała blogerka. Znamy się dość długo, pamiętam mój komentarz do jej pierwszego wpisu o malarstwie. Było to w listopadzie dwa lata temu. Nie żebym miała aż tak dobrą pamięć, po prostu to sprawdziłam :) Od tej chwili blogosfera, którą znałam zmieniła się. Pojawiła się w niej ciepła osoba, która zawsze wiedziała jak pomóc, podnieść na duchu, dać radość. Jej blog jest niezwykły. Cechuje go wyjątkowość tematyki i precyzyjna umiejętność przekazywania treści. Pokochacie go od pierwszego przeczytanego słowa. Tak jak ja. Ania jest wyjątkową osobą pełną pasji i wkładającą całe swoje serce w pracę jaką wykonuje na blogu. Kochana, należą Ci się specjalne podziękowania. Dziękuję z całego serduszka!

Rysunek w całości wykonany czarnym długopisem.

To mój najnowszy pomysł. Rysuję podobizny, karykatury, fanarty w swoim własnym stylu moich ulubionych blogerów. Z dwóch powodów. Chciałam popracować nad moją kreską, nad moim talentem artystycznym, że tak zażartuję oraz móc znów pokazać wam, jak bardzo jesteście dla mnie ważni, jak bardzo szanuję was i waszą pracę oraz jak bardzo was uwielbiam!
Uwaga. Pomimo tego, że moje rysunki mają charakter bardzo amatorski, rozumiem, że mogą być źle odebrane a szanując waszą prywatność i zdanie, jeżeli znasz mnie już dłuższy czas i regularnie do mnie zaglądasz a nie życzysz sobie pojawienia się w AyuArtystycznie, daj mi od razu znać.

Infoblog  :
 ● Nie wymieniam się obserwacją. Obserwuję wybrane blogi, które mają pasję lub często do mnie zaglądają.
● Znasz ciekawy temat, o którym mogłabym napisać na blogu? Podpowiedz mi - zostaniesz współtwórcą. Napisz do mnie, po więcej informacji.
  Komentarz u mnie = komentarz u Ciebie

contakt: neko_chan@vip.onet.pl
 instagram: hi_ayuna
https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEg_PoqzwFjOeEoSd-YkvnzqvqeN_xnofzcsBCZPoyIa9QGqLfnYxNlIYk23ZqH9CgBVAHYSqd0V_EgPgdBWjpQ93BeKjrV1C4TOLTFiVjGE4D0nAYHoemS8s-mphWfL2_IzpvkYL0PRq-o2/s320/xzc6.gif

129 komentarzy:

  1. Cały czas siedzę na starym interfejsie. Nowy mi się nie podoba. Poczekam aż powprowadzają trochę poprawek, bo na pewno dostają teraz tysiące maili z uwagami.

    Odzwyczaiłam się od biżuterii totalnie. Kiedyś nosiłam jej bardzo dużo, znajomi śmiali się, że najpierw mnie słychać, a potem widać. Dziś nawet na okazje, "bale i lokale" nie zakładam. Lubię tą swobodę i to że nic nie muszę. Bo przecież kobieta nie musi się ozdabiać, by ładnie wyglądać. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też mnie kusi by powrócić do starej wersji, ale martwię się, że gdy zostanie usunięta nie będę potrafiła się tak z dnia na dzień przestawić a teraz, powolutku się przyzwyczajam, bo jednak jest inaczej ze świadomością, że mogę wrócić do starej wersji :D
      Oczywiście :) Ja nie jestem fanką biżuterii, ale są jej elementy za którymi po prostu szaleję :D

      Usuń
  2. Mi nowy interfejs się te niezbyt podoba i póki mogę to korzystam ze starego. Jak próbowałam na nowym dodać post to linijki tekstu nałożyły mi się na siebie ... i było widać tylko czarna plamę. Pierwszy raz coś takiego widziałam. Stylizacje są bardzo fajne ale pierwsza podoba mi się najbardziej :) aż ciężko uwierzyć ze tak fajny top znalazłam w sh za 1zl :D toz to teraz bułki da droższe :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No mnie ten nowy motyw też zaskakuje :D Może nie aż tak bardzo, ale też sprawia mi psikusy. Doskwiera to, bo mam dwa razy więcej pracy i dwa razy mniej czasu.
      Lumpeksy- to jest to. Jedzenie takie drogie to chociaż na ciuchach można zaoszczędzić. Przez takie ceny nie domykam swojej szafy xD

      Usuń
  3. Ja mam to samo. Nie lubię zmian w tego typu programach.Człowiek się do starego przyzwyczaił, opanował, a teraz wszystko od nowa. Nie wszystkie funkcje są intuicyjne. Ja miałam problem z dodaniem etykiety... Dopiero po czasie zauważyłam, że dopisuje się je na górze ;) Gapiostwo, głupota- nie wiem. Chyba po prostu ciężko się do nowego przyzwyczaić :)
    Stylizacje super. Szczególnie ta pierwsza. Bluzeczka jest naprawdę śliczna, a białe spodnie naprawdę warto mieć w szafie. Prawie do wszystkiego pasują.
    Przyznaję, że nigdy nie robiłam zakupów w tym sklepie, kiedyś przerzucałam tylko katalogi, ale nigdy nic nie zamawiałam. W końcu przełamałam się i polubiłam zakupy ubrań przez Internet, więc muszę tam zajrzeć.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja miałam to samo z etykietami tak więc spokojnie :D W głowie mamy poukładane po staremu, a tu przyszedł czas na zmiany i nowe porządki...
      Zajrzyj koniecznie :) Jestem pewna, że najdziesz coś dla siebie (często można trafić na świetne promocje) :)

      Usuń
  4. Jakie fajne zakupy za złotówkę. Istne perełki. Świetne stylizacje.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja z nowego interfejsa bloggera korzystam od mniej więcej czerwca / lipca. Z znalezieniem niektórych funkcji mogliśmy mieć problem, ponieważ był okres kiedy codziennie coś się zmieniło, przesuwało. Nawet na grupach czytałam, że przez pewien czas użytkownicy mieli różne wyglądy i rozmieszczenie interfejsu. Ja na początku miałam problem z wgraniem i rozmieszczeniem zdjęć.
    Sklep, który dzisiaj przedstawiłaś jest mi nieznany. Obie stylizacje bardo mi się podobają. W biżuterii typu pierścionki i naszyjniki na co dzień nie chodzę. Próżno u mnie szukać ich w ciągu roku. W kolczykach muszę praktycznie cały czas, ponieważ bardzo szybko uszy mi zarastają.

    Książki jak narkotyk

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja dopiero teraz z niego skorzystałam i był to dla mnie wielki szok. Zawsze tak reaguję na nowe, teraz mogę to uzasadnić tym, że nowy wygląd jest naprawdę zaskakujący a wszystko to co znane przesunięte i pozmieniane :D

      Usuń
  6. Lovely outfits, you look nice
    https://www.melodyjacob.com/2020/08/name-change-after-marriage-tradition.html

    OdpowiedzUsuń
  7. Haha, podobny problem miałam z nową, testową wersją fb - wszystko zupełnie nie na swoim miejscu, wróciłam do starej wersji. Z worpressem też coś zmieniają, ale ja również jestem starej daty i nie chcę żadnych nowości.
    Białe spodnie mam, ale tylko w wersji short. Na długie się nie skusiłam, nie pasowały mi do koncepcji garderoby kapsułowej...
    pozdrawiam serdecznie znad filiżanki kawy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Widać nie tylko ja szybko się przyzwyczajam i lubię to co znam :D
      Pozdrawiam i ślę buziaki!

      Usuń
  8. Znam i lubię ten sklep, jednak obiecałam sobie nie kupować już więcej ubrań. Ja wolę chyba jak spodnie są dłuższe a co do biżuterii to dopiero od dwóch lat noszę pierścionek, bo mam takie chude dłonie, że rozmiary XS pierścionków są mi za duże, ale chłopak kupił mi drugi najmniejszy rozmiar który co prawda jest mi za duży na palec serdeczny, ale na środkowy i wskazujący pasuje :p Do tego łańcuszek noszę, a z bransoletkami też jest czesto trudno bo mam też chude ręce
    Co do Bloggera to też mi się jakoś super nie podoba ale trzeba się przyzwyczaić :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się, trzeba się przyzwyczaić. Prędzej czy później zostanie nam tylko nowy interfejs.
      Też obiecałam sobie że nie będę więcej kupować- za wyjątkiem współprac i lumpeksów :D

      Usuń
  9. dla mnie najgorsze w nowym bloggerze była funkcja z dodaniem zdjęć. Mi się wgrał juz jakiś czas temu i do teraz wnieśli kilka poprawek. Początkowo każe zdjęcie musiałam dodawać od nowa, co dla mnie jako bloga głownie fotograficznego było naprawdę uciążliwe. Z firmą mam dużo dobrych wspomnień i raz na jakiś czas zdarza mi się tam coś zamówić, choć głownie wybieram tam uniwersalne i podstawowe rzeczy. Cudna biżuteria.
    Pozdrawiam, MAda

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No, ten problem ze zdjęciami jest faktycznie irytujący. Sama mam z nimi drobne problemy ale mam nadzieję, że to wszystko wkrótce się unormuje :)
      Pozdrawiam!

      Usuń
  10. Obie stylizacje bardzo ładne i gustowne:) W tej pierwszej bardzo mi się podoba top:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo podobają mi się Twoje zestawienia :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Dzień dobry Ayuno!
    Kochana, spokojnie! W takim razie ja też jestem starej daty, bo niestety i mi zajęło trochę czasu, zanim przyzwyczaiłam się do nowego designu bloggera. Niby wygląda to nowocześniej, może ładniej, ale na początku było ciężko, jednak teraz jest nieco lepiej, bo już mam trochę tych postów za sobą na tej wersji, więc myślę, że to kwestia czasu i Tobie będzie wygodniej, trzymam kciuki Ayuno :)
    Ja za to totalnie nie spodziewałam się tej zmiany, ominęła mnie informacja o tym, więc miałam "pikachu face", gdy zobaczyłam zmianę :D
    Ojejku tak! Białe spodnie kojarzą mi się zdecydowanie z Hanną Montaną, więc totalnie rozumiem, dlaczego chciałaś je kupić. Ja mam tylko jedne białe spodnie w swojej szafie, które nie dość, że są sztruksowe, to jeszcze OGROMNE i to przez wielkie "O", ale kocham je! Między innymi właśnie dlatego, że w tym czasie lepiej ubrać jasne spodnie niż ciemne plus są niesamowicie wygodne i wyglądają nietypowo :)
    Zdjęcia są przepiękne! Świetną bluzkę do nich dobrałaś, a co więcej - ta jabłonka w tle (mam nadzieję, że to jabłonka i że oczy mnie nie mylą!) Świetnie to wygląda, tyle zieleni!
    Łańcuszki są cudowne, takie eleganckie, a zarazem idealne do nieco luźniejszych stylizacji. Ja nie jestem typem, który lubi biżuterię, chociaż przyznaję, że ostatnio w oko wpadły mi te z suszonymi kwiatkami, które są w żywicy i wyglądają bosko :)

    Jeśli chodzi o rysunek, to nawet nie wiem, co napisać. Dziękuję Ayuno. Zatkało mnie totalnie, ale jest mi tak niemiłosiernie miło, że tak kreatywna osoba jak Ty pisze o mnie tak dobre rzeczy - to Tobie, Kochana, należą się podziękowania! Jesteś moją wielką inspiracją i cieszę się, że obie myślimy o sobie tak słonecznie :) (Poza tym uzmysłowiłaś mi, że to już dwa lata prawie!!!)

    PS Czy będę mogła dodać ten rysunek pod jednym z moich wpisów, aby się nim pochwalić? Jest piękny!
    Cudownych, kwiatowych wakacji <3 Pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzień dobry Pandziu!
      Trzymaj kciuki, bo na razie pisanie idzie mi bardzo topornie :D
      Lubię to co wygodne i nietypowe, na pewno też bym je pokochała :)
      Tak to jabłonka ^^ Dokładniej papierówka. To taki mały sad mojego taty, lubię zdjęcia na tle zieleni, zwłaszcza to co jasne wychodzi w tedy takie ładne :D
      Cieszę się, że rysunek Ci się spodobał! Bardzo, bardzo Cię lubię, szanuję twoją pracę i jesteś dla mnie wielką inspiracją! :)
      No ba, ten rysunek jest dla Ciebie, możesz z nim zrobić co chcesz :)
      Wzajemnie wspaniałych wakacji! Buziaki!

      Usuń
  13. Bardzo ładne stylizacje :) bardzo nie lubię zmian technicznych, zawsze dużo wysiłku kosztuje mnie zapoznanie się i korzystanie z nowych wersji oprogramowania :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja nie mogę nadal odnaleźć się w blogerze i czuję się na razie obco ale czuję że będzie coraz lepiej :D A stylizacje boskie widziałam już nawet trochę na instagramie więc wiem że super jest :D
    by-tala.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja również nie mogłam się odnaleźć w tej nowej wersji bloggera-wróciłam do starej 🙂
    Piękne stylizacje - ja źle się czuje w białych spodniach ,ale na innych mi się podobają 😍
    Drugą stylizacja również mi się bardzo podoba - za wisiorkami nie przepadam ,wolę kolczyki/zegarki ,choć ten wisiorek bardzo mi się podoba 😍
    Pięknie wyglądasz 😍
    Rysunek bardzo ładny 😍
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  16. Love the first outfit of yours! And what a lovely drawing ❤

    Blog de la Licorne * Instagram * We♥It

    OdpowiedzUsuń
  17. Cześć, Klaudio! ;)

    Spróbowałam coś podziałać na nowej wersji Bloggera, ale też nie bardzo mi podeszła. Wolę tę starszą i to na niej pracuję, bo po prostu jest szybciej. Wiem jednak, że nie będzie to trwało wiecznie i będę się musiała przestawić na nową wersję.

    Pewnie, że pamiętam serial "Hannah Montana". Uwielbiałam go. <3 Miałam nawet koszulki z Hannah i Miley. :D Białe spodnie podobają mi się u innych, ale ja jeszcze się do nich nie przekonałam i nie mam ani jednej pary w swojej szafie. :D Z Twojej pierwszej stylizacji najbardziej spodobał mi się top w palmy. Bardzo wakacyjny. <3

    Jeśli chodzi o biżuterię, to ja najbardziej lubię bransoletki. Najlepiej w złotym kolorze. Kiedyś lubiłam srebrny, ale odmieniło mi się. :D Na co dzień noszę medalik z I komunii Świętej na złotym łańcuszku. ;)

    Znam bloga Ani. ;) Każdy Twój kolejny rysunek mnie zachwyca. <3 Ta czapeczka panda jest przeurocza. Bardzo podobają mi się też naszyjniki. Spisałaś się świetnie! ;)

    Przesyłam Ci wakacyjne pozdrowienia! ;*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj Moni! <3
      No niestety, słyszałam że stara wersja bloggera będzie dostępna tylko do września.
      Dziękuję za cudowny komentarz i również ciepło pozdrawiam! :)

      Usuń
  18. Nowa wersja bloggera jakoś mnie do siebie nie przekonuje, jednakże chcąc nie chcąc trzeba się będzie do niej przyzwyczaić. Póki można to korzystam ze starej wersji :D Sklep jak najbardziej kojarzę :D
    Bardzo fajne rzeczy otrzymałaś :D Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też myślę że chcąc nie chcąc prędzej czy później trzeba się będzie do niej przekonać :)
      Pozdrawiam cieplutko i dziękuję! :)

      Usuń
  19. Bardzo ładne stylizacje, jestem całkowicie zakochana w topie z pierwszej stylówki (ale pewnie przez motywy na nim, uwielbiam ♥). Druga jednak jest całkowicie nie w moim stylu - nienawidzę dodatków, po prostu nie potrafię chodzić w paskach, łańcuszkach, zegarkach i innych takich, przez co wiele osób mylnie twierdzi że jestem minimalistką.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To fakt, to może kojarzyć się z minimalizmem :)
      Dziękuję za opinię i cudowny komentarz! :)

      Usuń
  20. Chodzą za mną białe spodnie 😉 koniecznie musze sobie kupić 😉 bardzo podobają mi się stylizacje, są idealne na lato 😊😘

    OdpowiedzUsuń
  21. Zacznę od końca - Panda super! :D Bloga i Anię znam, zaglądam i ogromnie sobie cenię to miejsce w blogosferze. Zawsze znajdzie się tam coś ciekawego. :)
    Stylizacje super, bardzo letnie i radosne, ogromnie mi się podobają.
    A nowy blogger jest do d...uszy. :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak, uwielbiam Anię! :)
      Dziękuję za komentarz :)
      Też tak myślę, ale głośno tego nie powiem xD

      Usuń
  22. Kwestia nowego interfejsu blogera to aktualizacja, której wielu się nie spodobało, włączam siebie, nowa aktualizacja jest bardzo uciążliwa i też jestem przestarzały, ale trzymam się starego interfejsu, nawet jeśli uda mi się użyć nowego ...

    Nie wątpię, że kiedyś zmuszą nas do korzystania z nowego interfejsu: C

    OdpowiedzUsuń
  23. Cześć!
    spodnie są przepiękne! ja właśnie zamówiłam produkty z bonprix i jestem oczarownaa. Kobaltowa suknia na weselę oraz limonkowa hiszpanka to mój must have z bonrpix :)

    www.wkrotkichzdaniach.pl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wspaniale, że pokochałaś te ubrania :) Dziękuję za komentarz! :)

      Usuń
  24. Tym razem nic nie wpadło mi w oko, za to troszkę się pośmieszkowałam. Nie z Ciebie, oczywiście, tylko z samej idei spodni 7/8 :) Zawsze, kiedy widzę jakąś osobę w takich spodniach, myślę, że wyrosła z nich i chyba nie zauważyła ;) Nie podoba mi się ten trend. Gdyby były normalne, czyli długie, byłyby moim zdaniem świetne. Ale Tobie się podobają, a to Ty je nosisz, a nie ja, więc jaki problem? :)

    Bloggera porzuciłam już dawno na rzecz Wordpressa i bardzo go sobie chwalę. Na Blogspocie został tylko mój blog książkowy, ale jeśli platforma się jeszcze bardziej popsuje, przeniosę i ten :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kiedyś się mówiło, że noszący takie spodnie ma wodę w piwnicy xD
      Od razu mówię, chociaż mam wodę w piwnicy to nie z tego powodu noszę te spodnie :) Po prodtu je lubię ^^
      Ooo, ja nie potrafiłabym się przenieść. Za dużo lat na jednej platformie. Mnie zmiany interfejsu wprawiają w zakłopotanie, a co dopiero nowa platforma! :D

      Usuń
  25. choruje na biale spodnie ale lniane:)

    OdpowiedzUsuń
  26. Witaj :)
    Mnie tez niestety ta nowa wersja bloggera nie podeszła. Ciężko mi się na niej pracuje, wolałam zdecydowanie starszą. Na tym widać, że zmiany nie zawsze są dobre :D

    Stylizacje świetne, w obu wyglądasz wspaniale Klaudio :)

    buziaki

    OdpowiedzUsuń
  27. Tobie we wszystkim ładnie, zawsze taka elegancka, gustowna, szykowna... śliczna.. co byś nie nałożyła wyglądasz rewelacyjnie i aż miło jest popatrzeć. No modelka ;) Modelka z prawdziwego zdarzenia - masz predyspozycje..... na prawdę ;) A rysunek? PIękny... talentu plastycznego również Ci nie brakuje ;)

    Nowa wersja bloggera? Jest i nowa wordpressa. To jakieś ogolne zmiany? ja tęsknię za starą wersją, ta nowa w ogóle mi nie pasuje i w ogóle nie mogę się połapać.. męczę się :( dla mnie zła zmana

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, to naprawdę miłe, chodź ja nie widzę siebie w tych samych kolorach :D
      Tak, jest nowa wersja. Z biegiem czasu myślę że nowa wersja to za dużo powiedziane. Na pierwszy rzut oka wygląd przeraża, ale z czasem człowiek się przyzwyczaja, mimo, że nie jest to takie proste xD Też wolałam jak było po staremu.

      Usuń
    2. Trzeba zmieniać, urozmaiccać ;)

      Heh... mnie przeraziła nowa wersja wordpresa;/

      Usuń
  28. Ja tez nie mogę się przyzwyczaić do nowego bloggera. Działam wciąż na starym i boję się dnia, w którym mi go przełączą :p Świetna stylizacja a najbardziej urzekły mnie ceny, 1 zł, 2zł. Szok jak swietne rzeczy mozna dostac za grosze. <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Można, można :) Jestem lumpeksiarą a lumpy to moja pasja! :) Im teniej kupię tym lepiej :D

      Usuń
  29. Pierwszy styl w modzie, super. Wydajesz się wygodniejszy.

    Miłego dnia, Ayuna.

    OdpowiedzUsuń
  30. Ta nowa wersja bloggera jest dla mnie klasyczna. Na razie działam jeszcze na starej. Ciężko będzie się przestawić :/ O ile da się piać tak mam wielkie problemy ze zdjęciami.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też mam problem ze zdjęciami, chodź tekst też czasem płata figle.

      Usuń
  31. Super stylówka tak na luzie :)
    Buziaki:*
    Zapraszam na nowy post prosto z pola lawendy -> WWW.KARYN.PL

    OdpowiedzUsuń
  32. Pierwsza stylizacja jest cudowna - bardzo w moim stylu ;)
    Osobiście mi nowy Blogger nie przeszkadza, bardziej przeszkadza mi to, że zmieniła się sekcja dodawania CSS po przez opcję dostosuj - obecnie jest to udręka! :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Spokojnie, mam nadzieję że do wszystkiego się przyzwyczaimy i rozgryziemy ten nowy design :)

      Usuń
  33. Nowy blogger to dla mnie totalna porażka. Tyle osób na niego narzeka, więc po co zmieniają? A Twoje stylizacje są bardzo ładne.

    OdpowiedzUsuń
  34. Great photos, I like your outfits :)

    Shoot for the stars | ☆ ☆ ☆ | Facebook page | ☆ ☆ ☆ | Instagram

    OdpowiedzUsuń
  35. Bluzeczka w palmy i biała koszula w moim stylu :)

    OdpowiedzUsuń
  36. Ciekawe i ładne odwzorowałaś te inspiracje . Zawsze są plusy i minusy zmian .

    OdpowiedzUsuń
  37. Witaj Ayunko!
    Powiem Ci, że mam dokładnie to samo z nowym bloggerem... Może i wygląd jest bardziej przejrzysty, etykiety lepiej wyglądają, ale kompletnie nie umiem sobie poradzić z pisaniem postów, a zwłaszcza z dodawaniem zdjęć... Albo rozmiar nie pasuje albo dośrodkowanie i tylko się cały czas denerwuje, więc póki mogę korzystam jeszcze ze starego!
    Sklep znam, ale szczerze mówiąc jakoś nigdy nic od nich nie zamawiałam. Aż szok, bo rzeczy maja naprawdę przepiękne!
    Super leżą na Tobie te białe spodnie! Przyznam, że ja również nie miałam żadnej białej pary, ale tydzień temu będąc na zakupach udało mi się takową dorwać :) Widzę, że tworzywo, z którego są wykonane świetnie się prezentuje! A jakie piękne inspiracje!
    Ale pięknie Ci w tych łańcuszkach! Oby długo trzymały :) taka biżuteria idealnie dopełnia każdą stylizacje. Ja również mam swój, taki symboliczny, z którym kompletnie się nie rozstaję i nawet w nim śpię jak Ty! :D
    Jak zobaczyłam Pandę to od razu pomyślałam o niej! Rzeczywiście jest to tak ciepła, kochana osóbka. Jak się pojawiła w blogosferze to było widać jej wspaniałe zaangażowanie, te pełne sympatii komentarze na temat postów, które rzeczywiście czytała - a mało jest takich osób :)
    Kochana Twoje rysunki są świetne, widzę je na Instagramie i nie mogę przestać na nie patrzeć. Mają swój styl, charakter i słodycz. A przede wszystkim są wykonane dla osób, które darzysz szacunkiem i to jest właśnie w nich najpiękniejsze!:)
    Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj Kochana!
      Nowy blogger potrafi przyprawić o ból głowy :D
      Dziękuję bardzo za ciepły komentarz!
      Tak, Panda to wspaniała dziewczyna :) Niewiele jest tak zaangażowanych blogerów, jak ona :)
      Pozdrawiam cieplutko i życzę wszystkiego co najlepsze! :)

      Usuń
  38. Podobają mi się outfity z białymi spodniami. :)

    OdpowiedzUsuń
  39. Ciekawe stylizacje. Białe spodnie są mega fajne :-)

    OdpowiedzUsuń
  40. Bardzo ładne stylizacje. Też lubię biżuterię, więc łańcuszki najbardziej przykuły moją uwagę. :D Podoba mi się nowy pomysł z rysunkami, bardzo fajnie wyszło! Co do bloggera to mi też nie odpowiada ten nowy wygląd, ciężko mi się jeszcze w tym połapać. Póki jeszcze mogę to korzystam ze starej wersji.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo za komentarz :) Cieszę się, że rysunki się podobają ^^

      Usuń
  41. Wyglądasz rewelacyjnie!
    A co do bloggera? Prawdopodobnie od 24 sierpnia mój blog wprowadzę w stan hibernacji.Włączyli mi nową wersję ale przeszłam na starą i jeszcze z niej korzystam.
    Przypuszczam, że wprowadzenie nowej formy jest zamierzone aby swą działalność zaprzestało wiele blogów.
    Serdecznie pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję!
      Już jest mało aktywnych blogerów, blogosfera bardzo się kurczy. Trzeba by właśnie wymyślić coś, co przyciągnie ludzi do blogowania :)
      Pozdrawiam!

      Usuń
  42. A mi najbardziej spodobał się ten top w tropikalny wzór. Wygląda przepięknie :) Bardzo fajna sesja zdjęciowa, pięknie wyglądasz

    OdpowiedzUsuń
  43. Ja nadal korzystam ze starego Bloggera, bo ten nowy doprowadza mnie do szału🙈 Wszystko takie nieintuicyjne. Stary też nie jest idealny, ale przynajmniej przejrzysty. A z Bonprix wieki nic nie miałam 😅

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja korzystam już z nowej wersji, ciągle mam nadzieję że się do niej przyzwyczaję :)

      Usuń
  44. świetny jest Twój look z białymi spodniami <3 Bardzo mi się podoba ten letni klimat!

    OdpowiedzUsuń
  45. Bardzo lubię białe ubrania na lato, a te spodnie wyglądają świetnie, dobrałaś też bardzo fajne dodatki, całość pięknie się komponuje :)

    OdpowiedzUsuń
  46. Mi kompletnie nowy interfejs bloggera nie siedzi.
    Mega fajne spodnie i świetnie w nich wyglądasz, zresztą obie stylizacje bardzo ładne, a rysunek piękny - masz talent!:)

    OdpowiedzUsuń
  47. Świetnie wyglądasz, piękne stylizacje☺

    OdpowiedzUsuń
  48. Śliczna jest ta biała narzutka :)

    OdpowiedzUsuń
  49. Bardzo fajne stylizacje :) Najbardziej podoba mi się bluzeczka w palemki :)
    Mi też blogger sprawia troszkę problemu ;) Ciężko się przestawić na nową wersję :)

    OdpowiedzUsuń
  50. Świetne zestawienie :) Biały to kolor idealny na lato i rzeczy w tym kolorze pasują prawie do wszystkiego.

    OdpowiedzUsuń
  51. Ja już się przyzwyczaiłam do nowej wersji bloggera. I tak nigdy nie korzystałam z jego wszystkich funkcji, a to co wykorzystuję to już wiem, gdzie znaleźć. Te stylizacje bardzo do Ciebie pasują. I w ogóle cena mnie zaskoczyła, bo wcale jakoś drogo nie wyszło. Z Bonprixa jeszcze nic nie zamówiłam, przeglądałam ostatnio, co mają ciekawego w swojej ofercie.

    OdpowiedzUsuń
  52. Fajne stylizacje. Nigdy nic jeszcze z Bonprix nie zamawiałam ;-)

    OdpowiedzUsuń
  53. Też mam problem z nowym interfejsem. zdecydowanie woałam stary format Bloggera. Mam nadzieję,że z czasem się przyzwyczaję ...
    Obie stylizacje świetne, wygodne, kobiece - idealne na lato :-)

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  54. Nie poddawaj się, mi również nowa funkcjonalność bloggera nie przypadła do gustu, ale wszystko jest kwestią przyzwyczajenia ;) Największy problem mam zawsze z dodaniem pierwszego zdjęcia do wpisu, bo na siłę przerzuca mi je automatycznie na sam koniec :P

    OdpowiedzUsuń
  55. ta nowa wersja jest tragiczna, ale przerzuciłam się na nią, bo napisali, że i tak niedługo zmienią ją wsyztskim i nie będzie wyjścia... wiec wolę się od razu przestawić i przyzywczaić... ale ughh - nie lubię takich zmian!

    a stylizacje rewelaycjne! mega poodba mi się narzutka z drugiej!

    OdpowiedzUsuń
  56. Chyba też jestem starej daty, bo kilkakrotnie próbowałam się zmierzyć z nową wersją bloggera, ale jest idiotyczna. Ciągle wracam do starej, ale pewnie w końcu ta zniknie i wtedy będzie trzeba walczyć z nową. Mam nadzieję, że poprawą to ustrojstwo... Fajne stylizacje. Mam dwójkę dzieci i przyszło mi do głowy, że u mnie białe spodnie krótko byłyby białe, ale u Ciebie spisują się super.

    OdpowiedzUsuń
  57. mnie strasznie nie podoba sie nowa wersja bloggera, totalnie nie mogę się przestawić!

    www.wkrotkichzdaniach.pl

    OdpowiedzUsuń
  58. Sporo osób pisało, że nowy wygląd blogera jest zły, niekomfortowy i w ogóle okropny. A tymczasem ja pracuje na nim o wiele lepiej, niż w poprzedniej wersji :) Myślę, że to jest kwestia przyzwyczajenia, bo człowiek już doskonale wiedział co i gdzie się znajduje.. a tutaj troszeczke szukania, ale na pewno jest to do opanowania :) Trzymam mocno kciuki żebyś ogarnęła sobie ten nowy wystrój :)

    Co do białych spodni - kiedyś uważałam, że są okropne ze względu na utrzymanie czystości.. nie ma co ukrywac - wystarczy się dotknąć palcami, które np. okażą się brudne :D ale przekonałam się i uwazam je za MUST have w każdej szafie :D

    OdpowiedzUsuń
  59. Jak zobaczyłam nowy wygląd bloggera pomyślałam, że na pewno znowu zmieniono coś na gorsze...ale dodając posta nie miałam większych trudności, więc jakoś to przeżyje, chociaż nie lubię zmian;)
    Co do stylizacji, to super wyglądasz. Ja nie mam białych spodni i nie będę mieć, bo mam za duży tyłek i w jasnych spodniach wyglądam niekorzystnie. Nie lubię też spodni o takiej długości jak twoje, dla mnie spodnie muszą być albo na buty, albo rybaczki albo krótkie, jestem staromodna:P
    Biała koszulka to oczywiście must have, mam ich kilka i bardzo je lubie. Mam mały biust, więc jasna góra jest dla mnie wskazana;) Co do bonprixa to mam od nich kowbojki, ale nieco za duże i kilka bluzek, które też są nieco za duże. Jest to jednak sklep dosyć drogi i rzadko coś tam kupuje;)

    OdpowiedzUsuń
  60. Uwielbiam białe spodnie! Jednakże druga stylizacja podoba mi się bardziej :D

    OdpowiedzUsuń
  61. jakbyś nie napisała o nowym wyglądzie bloggera to nawet chyba bym tego nie zauważyła naprawdę hah. Skoro tego nie zauważyłam, wnioskuję, że zmiana była naprawdę mała, a wszystko jest dla mnie proste, ponieważ działam intuicyjnie. Co do jakiegoś nie działania itd., jeszcze się z tym nie spotkałam.
    Co do spodni, ja mam kilka must have - spodnie białe, spodnie czarne, zwykłe jeansowe, jeansowe szorty ;)

    OdpowiedzUsuń
  62. yes i have found the new blogger a bit annoying. it seems very moody:-) i really don't understand why they have fiddled around with unnecessary changes but not done the big stuff! it needs so many real changes to make it effective but all they seem to have done with it is - pfaff around!

    OdpowiedzUsuń
  63. I am still getting used to the new blogger. I write my posts offline and paste then into the interface and had to change my formatting so my posts would still look the same as they had been.

    OdpowiedzUsuń
  64. Packers and Movers Pune Provide High Quality ***Household Shifting, Home/Office Relocation, Insurance, Packing, Loading, ###Car Transportation Service Pune and High experiences, Top Rated, Safe and Reliable, Best and Secure Packers and Movers Pune Team List. Get ✔✔✔Affordable Rate Charts and Compare Quotation and Save Money and Time @ Packers And Movers Pune

    OdpowiedzUsuń