lipca 27, 2020

Letnia wishlista z BonPrix!

Nutka na dziś https://66.media.tumblr.com/4ad503c753a69ac768fd4efb9cfa434a/e483c3031e7802a1-9a/s75x75_c1/aea6957517826bab768ccabb5ae9b9613f6c319e.png  Mamamoo - Starry Night

Dzień dobry  http://static.tumblr.com/4cb12b39a02a019806dff31d308dc80b/prgxzku/ujSngcku3/tumblr_static_40fs6ter4ruokkckk88wsgccg.gif
Z życia wzięte.
Ostatnio spotkałam się z moimi przyjaciółkami z klasy technikum. Piszemy ze sobą regularnie i spotykamy się tak często, jak to tylko możliwe. Może wydawać wam się to dziwne, że widujemy się z dziewczynami od czasu do czasu, ale przypominam, że ja do szkoły nie chodzę już od pięciu lat. Cieszę się bardzo, że nadal utrzymujemy kontakt a nasza relacja jest silna. Daria i Klaudia to naprawdę wspaniałe dziewczyny. 
Od pewnego czasu coś we mnie mi doskwiera, ale nie do końca jestem pewna co. W Piątek odezwała się moja stara boleść w prawym udzie, która powstała, nie wiem, zaostrzyła się, po mojej operacji kręgosłupa. Momentami ciągnęłam nogę za sobą. Całą sobotę kulałam. W dodatku na skórze pojawiła mi się coś jakby pokrzywka? Albo dziesiątki małych, kropek - siniaków. Niestety, czasem, z dnia na dzień podupadam na zdrowiu zwłaszcza związanym z kośćmi i mięśniami i niestety to po mnie widać mimo, że staram się zachować kamienną twarz. Trochę dlatego, że nie chcę zamartwiać najbliższych ale głównie dlatego, że nie potrafię pogodzić się z faktem, że przez moją niepełnosprawność jestem słabsza od innych.
Na rozluźnienie opowiem wam śmieszną historię, która mi się przydarzyła w ciągu ostatnich dni. W sobotę, pękła mi gumka w moich majtasach. Nie mam pojęcia kiedy- miałam na sobie rajstopy, które je przytrzymywały więc sam fakt zauważyłam po czasie. Tak sądzę. W niedzielę po mojej relaksującej, rytualnej, wieczornej kąpieli naciągnęłam na siebie ulubione, wygodne, białe spodenki z pomponami i trach, pękła w nich gumka XD Ech. Temat wagi mnie prześladuje. Wszystko zaczęło się, kiedy do pracy po urlopie wróciła Elka i powiedziała do mnie: "Klaudia! Nie poznałam Cię. Chyba przytyłaś". A ja naprawdę przytyłam. Zwłaszcza tam z tyłu.
Real life.
Recently, I met my friends from the technical school class. We write with each other regularly and meet as often as possible. You may find it strange that we see girls from time to time, but I remind you that I haven't been to school for five years. I am very happy that we are still in touch and our relationship is strong. Daria and Klaudia are really great girls.
For some time now, something has been bothering me, but I'm not sure what. On Friday, I heard my old pain in my right thigh, which, I don't know, worsened after my spine surgery. At times I dragged my leg behind me. I was limping all Saturday. In addition, something like hives appeared on my skin? Or dozens of little dots - bruises. Unfortunately, sometimes my health deteriorates overnight, especially when it comes to bones and muscles, and unfortunately you can see it even though I try to keep my face straight. Partly because I do not want to worry my loved ones, but mainly because I cannot accept the fact that due to my disability I am weaker than others.
For relaxation, I will tell you a funny story that happened to me in the last few days. On Saturday, the elastic in my panties broke. I have no idea when - I was wearing tights that held them down so I noticed the fact after time. I think so. On Sunday, after my relaxing, ritual, evening bath, I put on my favorite, comfortable, white pants with pompoms and smack, the XD elastic in them broke. Eh. The subject of weight haunts me. It all started when Elka came back to work after the holiday and said to me: "Klaudia! I didn't recognize you. You must have gained weight". And I really put on weight. Especially back there.


Post sponsorowany. 

https://i.chzbgr.com/original/8526393088/hEA92581C/happy-summerDziś napiszę wakacyjny wpis, to już postanowione. Chodź do moich "wakacji" czyli dwu-tygodniowego urlopu jeszcze daleko (początek września), to zaczynam czuć tę wakacyjną atmosferę. Zresztą, nie potrzeba mi wolnego, by w pełni korzystać z lata. Pogoda zaczęła się poprawiać. Trzeba przyznać, że czerwiec i początek lipca były wyjątkowo chłodne. Wygląda na to, że lato się rozkręca i warto się na ten letni szał dobrze przygotować. W okresie mojego "przygotowywania się do wakacji" lubię tworzyć listy życzeń produktów/dodatków/ubrań w których idealnie widzę się podczas tych relaksujących wolnych dni. Co dziś przygotowałam? Spis produktów, które bardzo mi się podobają ze strony bonprix.pl a także stylizacje z udziałem zamówionych przeze mnie produktów z wyżej wymienionego sklepu. Zapraszam, może coś wam wpadnie w oko.
  Today I will write a holiday post, it's already decided. Come to my "vacation" or two-week vacation is still far away (beginning of September), I am beginning to feel this holiday atmosphere. Anyway, I don't need time off to take full advantage of summer. The weather started to improve. I must admit that June and the beginning of July were exceptionally cold. It seems that summer is in full swing and it is worth getting ready for this summer craze. During my "holiday preparation" period, I like to create wish lists for products / accessories / clothes that I see perfectly during these relaxing days off. What have I prepared today? The list of products that I like very much from the bonprix.pl website, as well as styling with the products I ordered from the above-mentioned store. Feel free, maybe something will catch your eye.

Co znajduje się w moich "ulubionych" na bonprix.pl?
 What's in my "favorites" on bonprix.pl?

https://pix.bonprix.pl/imgc/0/0/1/9/2/5/8/8/7/3/_235/19258873/torebka-na-ramie_naturalny.jpg https://pix.bonprix.pl/imgc/0/0/1/8/3/6/9/2/0/6/_235/18369206/sukienka-plazowa_bialy.jpg https://pix.bonprix.pl/imgc/0/0/1/9/0/2/7/6/8/6/_235/19027686/espadryle_bialy.jpg
Torebka na ramię - LINK   Sukienka plażowa - LINK   Espadryle - LINK

https://pix.bonprix.pl/imgc/0/0/2/0/0/5/2/1/4/6/_235/20052146/klapki-jana_czerwony.jpg https://pix.bonprix.pl/imgc/0/0/1/9/0/8/7/1/2/7/_235/19087127/sukienka-lniana-midi-z-plisa-guzikowa_biel-welny.jpghttps://pix.bonprix.pl/imgc/0/0/2/0/1/0/0/3/4/0/_235/20100340/szorty-lniane_czarny.jpg
Klapki - LINK    Lniana sukienka- LINK   Lniane szorty- LINK

https://pix.bonprix.pl/imgc/0/0/2/0/1/0/4/7/6/6/_235/20104766/baleriny_dymny-rozowy.jpg https://pix.bonprix.pl/imgc/0/0/2/0/1/0/4/0/9/5/_235/20104095/sukienka-z-nadrukiem_czarny-w-kwiaty.jpghttps://pix.bonprix.pl/imgc/0/0/2/0/1/3/4/1/0/6/_235/20134106/bluzka-z-lnem-i-dekoltem-carmen_biel-welny-niebieski-wzorzysty.jpg
Baleriny- LINK    Sukienka- LINK   Bluzka z lnem- LINK

https://pix.bonprix.pl/imgc/0/0/2/0/1/0/2/3/8/2/_235/20102382/plecak_kolorowy.jpg https://pix.bonprix.pl/imgc/0/0/1/9/0/2/7/2/9/6/_235/19027296/spodnica-plisowana_brazowy-leo.jpghttps://pix.bonprix.pl/imgc/0/0/2/0/0/5/1/4/4/1/_235/20051441/dluga-spodnica_pastelowy-jasnorozowy.jpg
Plecak- LINK    Spódnica- LINK   Spódnica- LINK


https://pix.bonprix.pl/imgc/0/0/2/0/1/0/2/4/5/6/_235/20102456/naszyjnik.jpg https://pix.bonprix.pl/imgc/0/0/2/0/0/9/4/0/9/3/_235/20094093/torebka-siatkowa.jpghttps://pix.bonprix.pl/imgc/0/0/2/0/0/7/4/6/1/7/_235/20074617/wielorzedowy-lancuszek.jpg
Naszyjnik- LINK    Torebka- LINK   Łańcuszek- LINK


To zaledwie kilka przykładów z mojej dłuuugiej wishlisty. Gdybym chciała zaprezentować wam absolutnie wszystko, co mi się podoba w tym sklepie, musiałabym dodać gigantyczny wpis wyłącznie z podlinkowanymi ubraniami. Jeżeli lubicie takie listy życzeń, piszcie w komentarzach! Chętnie będę takie dodawać. Mogą być bardzo inspirujące i pomocne, podczas letnich zakupów :)
 These are just a few examples from my looong wishlist. If I wanted to present you absolutely everything I like about this store, I would have to add a giant entry with only linked clothes. If you like such wish lists, write in the comments! I will gladly add them. They can be very inspiring and helpful during summer shopping :)

Teraz zapraszam was na dwie stylizacje z otrzymanymi ostatnio rzeczami a są to:
 Now I invite you to two stylizations with the recently received items and these are:

Klapki - LINK  Klapki występują na stronie w dwóch wersjach kolorystycznych. Wybrałam motyw panterki. Będą mi bardzo pasować do stroju kąpielowego. Bardzo wygodne. Na nodze wyglądają dizajnersko i mam wrażenie, patrząc na zdjęcia, że optycznie wydłużają nogi. Rozmiar 38 odpowiada mojemu. 
The flip-flops are available on the website in two colors. I chose the leopard pattern. They will suit me very well with my swimsuit. Very comfortable. They look designer on the leg and I have the impression, looking at the photos, that they optically extend the legs. Size 38 is mine.





Stylizacja Outfit:



Koszula: Prezent od cioci.
Top: Amisu second hand - ok. 4zł
Okulary: Lokalny Butik - 5zł
Zegarek: Po mamie.
Spodenki: Po mamie.
Torebka: Michael Kors second hand - 7,50zł
Klapki: BonPrix.pl

Spodnie - niestety nie widzę ich obecnie w ofercie sklepu. Jeżeli jesteście zainteresowane, nazywają się "Dzinsy SKINNY z zamkiem z tyłu" zaglądajcie od czasu do czasu na stronę, być może się pojawią :) Bardzo wygodne spodnie. Posiadają kieszenie z przodu i z tyłu. Zapinane na zamek z guzikiem - standardowy model. Nogawki zdobią urocze kokardy w tym samym kolorze, nie rzucają się w oczy, mimo to są widoczne. Materiał to: 69% bawełna, 29% poliester i 2% elastan. Bardzo ładny skład. Rozmiar 38 idealny przy rozmiarach bioder 98 i 75 w talii. 
 Pants - unfortunately I do not see them currently in the store's offer. If you are interested, their name is "SKINNY jeans with a zipper at the back" in polish, check the page from time to time, maybe they will appear :) Very comfortable pants. They have pockets on the front and back. Fastened with a zipper with a button - the standard model. The legs are decorated with cute bows of the same color, they are not noticeable, yet they are visible. The material is: 69% cotton, 29% polyester and 2% elastane. Very nice composition. Size 38 is perfect for hip sizes 98 and 75 at the waist.





Stylizacja Outfit:


Opaska: Mini Maxi - 5zł
Bluzka: H&M second hand - 2,50zł
Pasek: Carrefour - 1zł
Spodnie: BonPrix.pl
Zegarek: Po mamie.
Buty: New look second hand - 2zł


 https://i.pinimg.com/736x/d1/6f/df/d16fdff51d7e66ce94166adae04b54c6.jpg https://i.pinimg.com/originals/2a/9c/a8/2a9ca8ed7041fe799619555bd6089b15.gif

Udanych wakacji

Na dziś to wszystko.
Czy znacie sklep BonPrix? Co najbardziej podoba wam się z jego asortymentu? Czy podoba wam się moja wishlista? Co byście z niej wybrały? Lubicie tworzyć listy życzeń? Macie aktywne zakładki "ulubieńców" w sklepach online? Co myślicie o moim zamówieniu? Jakie spodnie najczęściej wybieracie? Jakie preferujecie wakacyjne obuwie?
Piszcie w komentarzu!

  
Przy wpisie pomogli mi:

 Dziękuję Ci za poświęcony mi czas
Zapraszam Cię na zaplecze wpisu.
   
 Komentatorzy

Zajrzyj koniecznie na te blogi:

Pierwszy komentarz:
Anna z ekstraktzycia.blogspot.com oraz ekstraktykolorow.blogspot.com
 
Najciekawszy komentarz:
Monika z windowofmfashion.blogspot.com


Co wpis wyłaniam z komentarzy dwa blogi. Skomentuj jako pierwszy najnowszy wpis lub zostaw najciekawszy komentarz a twój blog znajdzie się w polecajce.


 AyuArtystycznie

Dollka


Dollka, a tak naprawdę Kamila, to cudowna pełna pasji i niesamowitych pomysłów blogerka i instagramerka. Inspirują mnie jej prace graficzne, rysunki, diy i mega kreatywne makijaże. Podobają mi się wszystkie jej idee. Kochana, ciekawa jestem czy spodoba Ci się mój fanart :) Jakby co, to sama wymyśliłam stylizację- z pewną nutką inspiracji.


Rysunek w całości wykonany czarnym długopisem.

To mój najnowszy pomysł. Rysuję podobizny, karykatury, fanarty w swoim własnym stylu moich ulubionych blogerów. Z dwóch powodów. Chciałam popracować nad moją kreską, nad moim talentem artystycznym, że tak zażartuję oraz móc znów pokazać wam, jak bardzo jesteście dla mnie ważni, jak bardzo szanuję was i waszą pracę oraz jak bardzo was uwielbiam!
Uwaga. Pomimo tego, że moje rysunki mają charakter bardzo amatorski, rozumiem, że mogą być źle odebrane a szanując waszą prywatność i zdanie, jeżeli znasz mnie już dłuższy czas i regularnie do mnie zaglądasz a nie życzysz sobie pojawienia się w AyuArtystycznie, daj mi od razu znać.

Infoblog  :
 ● Nie wymieniam się obserwacją. Obserwuję wybrane blogi, które mają pasję lub często do mnie zaglądają.
● Znasz ciekawy temat, o którym mogłabym napisać na blogu? Podpowiedz mi - zostaniesz współtwórcą. Napisz do mnie, po więcej informacji.
  Komentarz u mnie = komentarz u Ciebie

contakt: neko_chan@vip.onet.pl
 instagram: hi_ayuna
https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEg_PoqzwFjOeEoSd-YkvnzqvqeN_xnofzcsBCZPoyIa9QGqLfnYxNlIYk23ZqH9CgBVAHYSqd0V_EgPgdBWjpQ93BeKjrV1C4TOLTFiVjGE4D0nAYHoemS8s-mphWfL2_IzpvkYL0PRq-o2/s320/xzc6.gif

119 komentarzy:

  1. Ja lubię w bonprix kupować takie totalne klasyki zazwyczaj czarno białe, podstawy, podstaw. Twoje butki są cudowne.
    Super, że udaje wam się utrzymywać kontakt z dziewczynami z liceum, mam nadzieję, że tez uda mi się otrzymywać kontakt ze swoimi, w sumie miął rok i nadal się widujemy, więc aby tak dalej :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak, klasyki mają świetne i co najważniejsze, mają ich dużo i ciągle dochodzą nowe! :) Jest z czego wybierać (zawsze towarzyszy mi ten problem przy tworzeniu zamówienia).
      Na pewno, miło jest się spotkać i powspominać "stare, dobre czasy" :D, każdemu tego po pewnym czasie brakuje :)

      Usuń
  2. Pięknie wyglądasz we wszystkich zestawach. Uprawiasz jogę? :)

    Cieszę się że z koleżankami utrzymujesz kontakt i że to dobra znajomość... przyjemnie tak mieć z kim porozmawiać. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A tak w ogole taka zabiegana jesteś... mało tutaj Ciebie ale rozumiem te braki czasu i przepraszam za zamieszanie (wiesz z czym) tak mi głupio :(

      Usuń
    2. Nie, akurat jogi nie uprawiam, ale bardzo lubię ćwiczyć- w miarę możliwości :)
      Jeszcze jedno przepraszam i Cię uduszę, przysięgam XD
      Obiecałam- to zrobię, tylko potrzebuję trochę czasu... Postaram się jak najszybciej ogarnąć :)

      Usuń
    3. Jesteś taka wysportowana, giętka i masz ładną figurę.. widaź, że dbasz o siebie <3

      To ja przepraszam ze tyłek zawracam... wstyd mi :(

      Usuń
  3. Podoba mi się ta lniana sukienka z bon prix. Fajne stylizacje pokazałaś.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję serdecznie :)
      Ostatnio zafascynował mnie len *.*

      Usuń
  4. Fajnie, ze utrzymujecie nadal kontakt ze sobą po liceum. Ja z liceum nie utrzymuje niestety kontaktów z żadna osoba ale za to z wieloma osobami ze studiów nadal się trzymam. Mam nadzieje, ze z Twoim zdrowiem będzie wszystko dobrze :) bardzo fajne ubrania :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo za ciepłe słowa, też mam taką nadzieję :) A co do znajomości, warto je utrzymywać z każdym, kto jest tego wart :) Dobrze jest się otaczać tylko dobrymi ludźmi :)

      Usuń
  5. kojarzę ten sklep, jednak nic z niego nie miałam, bo nic nie wpadło mi jak dotąd w oko, jednak na te spodnie bym się pokusiła.co do stylizacji, super, mam słabość do takich opasek na włosy. Sama chciałam taką, ale jak na złość jak potrzebowałam to nigdzie nie mogłam znaleźć hah. Piękny rysunek, zazdroszczę talentu!
    Pozdrawiam cieplutko ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja w ogóle mam słabość do ozdób do włosów :) Kolekcjonuję je. Mam całkiem sporo różnych spinek, wsuwek, gumek... to moja pierwsza i jak na razie jedyna opaska, ale na pewno będę zbierać i je :)
      Dziękuję i pozdrawiam również! :)

      Usuń
  6. Bardzo dawno nie zamawiałam nic z Bonprixu, ale bardzo fajne są ubrania z tego sklepu, więc chyba znowu zacznę zamawiać:) Bardzo ładne stylizacje, świetny rysunek :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Hejka, Klaudio! ;)

    Kurcze nie wiem, od czego zacząć komentarz, tyle rzeczy chcę Ci napisać. To może po kolei. :D

    Też mam koleżanki, z którymi znam się od liceum i spotykamy się tak często, jak tylko możemy. Bardzo cenię naszą przyjaźń. Są dla mnie bardzo ważne i uwielbiam spędzać z nimi czas. <3 Żałuję, że nie możemy się widywać częściej, ale wiadomo, każda ma swoje życie i obowiązki.

    Trzymam kciuki, żeby wszelkie dolegliwości ustąpiły. Będzie dobrze! ;) A co do pękających gumek, to zauważyłam, że niestety niektóre majtki są tak wykonane, że niedługo po zakupie po prostu pękają. Masakra!

    Z Twojej wishlisty najbardziej spodobały mi się 3 rzeczy: torebka koszyk, espadryle oraz przecudna jasnoróżowa spódnica. <3 Jest boska. <3 A kokardka przy spodniach z zamówienia jest urocza. ;)

    Jeśli chodzi o obuwie na lato, to u mnie są to japonki i sandały, ale ostatnio sięgam też po espadryle oraz tenisówki, gdy jest chłodniej. No i oczywiście balerinki do sukienek, czy spódniczek. ;)

    Bardzo mi miło, że uznałaś mój komentarz za najciekawszy. <3 Dziękuję. ;)

    Twoja rysunkowa seria jest super! Kamila wyszła Ci naprawdę genialnie! Znam jej bloga, zaglądam tam i widzę, że udało Ci się uchwycić podobieństwo. Gratuluję! ;)

    Życzę Ci wspaniałego tygodnia i słonecznie pozdrawiam! ;*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hej Monia!
      Wspaniale utrzymywać takie szkolne znajomości, miejmy nadzieję że nasze przyjaźnie wytrzymają lata :) Dziękuję za cudowny komentarz!
      Życzę wszystkiego dobrego i buziaki!

      Usuń
  8. U nas nastąpiły upały, a wtedy najlepiej czuję się w domu. ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja nie utrzymuje znajomośći z ludźmi z licealnych czasów (tzn mam tylko jedną najlepsza przyjaciółkę z tamtych czasów,widujemy się codziennie)
    Bardzo mi przykro z powodu Twoich problemów zdrowotnych- mam nadzieję że miną i to szybko
    Sklep Bonprix oczywiście znam, nawet upatrzylam tam sobie bluzkę (po udanym zakupie kurtki) tylko że nie ma mojego rozmiaru...😮
    Świetne stylizacje stworzyłaś- obydwie są bardzo ładne 😀
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, ale do swoich zdrowotnych problemów zdążyłam się już przyzwyczaić :)
      W bonprix ubrania szybko się wyprzedają... co sobie upatrzę to też albo rozmiaru nie ma albo całkiem znika z asortymentu :D
      Buziaki!

      Usuń
  10. Fajne stylizacje, ostatnia przemówiła dla mnie najbardziej. Super, że dalej udało wam się utrzymać kontakt z czasów szkolnych. Wydaje się, że jest to rzadkość.

    Książki jak narkotyk

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też tak myślę, tym bardziej jestem z tego powodu dumna :)

      Usuń
  11. It is wonderful that you still are able to stay in touch with old friends. That seems harder and harder to do as the years pass! These outfits are really beautiful.
    the creation of beauty is art.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. yes, that's why I'm very proud of this friendship :) thank you for your comment! <3

      Usuń
  12. Sporo pięknych rzeczy masz na wishliście :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Takie przyjaciółki to prawdziwy skarb :) Fajnie, że nadal utrzymujecie ze sobą dobry kontakt. Kiedy kończymy jakiś etap życia i nie jesteśmy ze sobą blisko na co dzień to może być trudne. Wymaga zaangażowania obu stron. Ja mam tak bliską przyjaciółkę tylko jedną.Znamy się już 17 lat :) Mieszka w innym kraju, ale nadal regularnie ze sobą rozmawiamy na Skypie.
    Stylizacje super! Wszystkie mi się podobają. Te klapki z BP to coś dla mnie- kobiece ale wygodne. Ja na co dzień stawiam na wygodę. Życzę Ci kochana dużo zdrówka i samych pozytywnych myśli, bo one mają naprawdę terapeutyczne znaczenie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przyjaźnie są cudowne i warto je pielęgnować :) Mam nadzieję, że utrzymamy nasze relacje :) Dziękuję bardzo za komentarz i również życzę wszystkiego co najlepsze! :)

      Usuń
  14. Wonderful wishlist! Love that dusty pink pleated skirt ~
    Also, wonderful dark grey and mustard yellow combo ❤

    Blog de la Licorne * Instagram * We♥It

    OdpowiedzUsuń
  15. Szorty lniane bardzo ładne, tak jak i stylizacja z żółtą bluzeczką :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo lubię kupować w Bon Prixie. Mam od nich bardzo dużo rzeczy. Podobają mi się Twoje lniane propozycje. :) Kusisz!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To dlatego, że len jest taki kuszący! :D Bardzo lubię ten materiał :)

      Usuń
  17. Druga stylizacja jest w moim stylu :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Druga stylizacja najbardziej mi się spodobała :D
    Faktycznie dosyć zabawną sytuację miałaś z tą gumką xD
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  19. Pięknie wyglądasz, klapeczki rewelacja.

    OdpowiedzUsuń
  20. Piękne ciuszki, aż boli mnie fakt że nie powinnam kupować więcej bo mega bym się skusiła :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam tak samo, ale ja kocham ubrania! :D Nie mogę się powstrzymać, nie udaje mi się nie zamawiać kolejnych paczek :D

      Usuń
  21. Ciekawie wyglądają te klapki. Podobają mi się też jeansy. Takich nie może zabraknąć w mojej garderobie :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Nice clothes, my favorite is the las outfit.

    somethingbykate

    OdpowiedzUsuń
  23. Hej Ayunko ciesze sie ze u Ciebie troche lepiej. Ja nie lubiłam szkoły podstawowej ani klasy ( raczej smutne mam wspomnienia ) więc nawet nie poszlam na zlot absolwentów. Miał byc zlot akademicki naszego roku w lipcu, ale w końcu odwołali go bo dużo osob wyjechało, a reszta siedzi za granica i nie wraca przez koronę. Cieszę się Kochana że miałaś miłe spotkanie i że trzymasz kontakt z dziewczynami. Ja narazie posiedzę z nogą w gipsie Słoneczko Moje bo się okazało że zlamałam kość strzalkowa a nie kostke boczna w stopie jak mi na Sorze powiedzieli. Muszę do 26 sierpnia w byc w gipsie bo takie złamanie nie nadaje się do ortezy.

    Śliczne te klapeczki. Z tej listy wszystko mi się podoba. Jak ja uwielbiam te twoje posty modowe. Pięknie się prezentujesz. I tych włosów Ci zazdroszczę długich pięknych.

    Ściskam Cię mocno Kochana

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też mam przykre wspomnienia ze szkoły, mimo to z przyjaciółmi staram się utrzymywać kontakt :) Współczuję bardzo mam nadzieję, że noga szybko się wyleczy i czas do 26 szybko Ci zleci :)
      Dziękuję bardzo za ciepły komentarz i pozdrawiam cieplutko! <3

      Usuń
  24. U mnie w tym roku nie zapowiada się na żadne wyjazdy, intensywnie szukam pracy i niestety jak do tej pory kiepsko mi idzie. W życiu nie powiedziałabym, że przytyłaś, figurę masz świetną! <3
    Wybrałaś bardzo ładne rzeczy, od razu kojarzą się z latem i wakacjami :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Życzę powodzenia w szukaniu pracy kochana, mam nadzieję że szybko znajdziesz pracę która będzie cie cieszyć :) Dziękuję za ciepłe słowa!
      buziaki!

      Usuń
  25. Fajne są te spodnie, aż sama bym kupiła :)

    Przepraszam, ale tak mi się parsknęło śmiechem przy czytaniu o pękniętej gumie w majtkach :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pomyśl sobie jak ja się śmiałam xD Na szczęście ta sytuacja w ogóle nie dotknęła mnie w zły sposób :)

      Usuń
  26. świetnie wyglądasz w tych stylizacjach. Szczególnie ta druga bardzo przypadła mi do gustu. Te spodnie są takie śliczne! Muszę w końcu się zebrać i poszperać w tym sklepie, bo naprawdę świetnie rzeczy prezentujesz!
    Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  27. Ha, ha! No z tymi gumkami dałaś czadu, Ayuno :D. Tylko czasem nie przesadź z jakimś odchudzaniem z powodu czyjegoś komentarza. Nawet jeśli zaokrągliłaś się tu i ówdzie, to masz to szczęście i dobry układ genów, że przybywa Ci w miejscach, które u kobiety powinny być okrągłe :). Twój chłopak powinien być zadowolony, bo w końcu „kochanego ciała nigdy za wiele” (a Ty go masz w sam raz ;)).
    Zdrówka i uśmiechu ^_^.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masz rację! Nie chcę chudnąć, chcę tylko o siebie dbać i pilnować mojej wagi tak by była w zdrowej normie :) Z niczego nie jestem tak zadowolona jak z mojego ciała. Mój narzeczony jest zadowolony nawet bardziej ode mnie XD
      Pozdrawiam!

      Usuń
    2. Poproszę o zaproszenie na bloga jeżeli można :D

      Usuń
  28. hej Kochana powróciłam na bloga, wyglądasz ślicznie ! Buziaczki :*

    OdpowiedzUsuń
  29. Nigdy nie zamawiałam nic z Bonprix, a widzę, że mają naprawdę fajne ciuszki :) przejrzę ich ofertę ;)

    OdpowiedzUsuń
  30. fan=ajnie ze utrzymujecie kontakt

    OdpowiedzUsuń
  31. Mam sporo ubrań z Bon prix, kocham ich sukienki i bieliznę, teraz poluję na kostium kąpielowy

    OdpowiedzUsuń
  32. bardzo lubię ten sklep, ciekawe inspiracje:)

    OdpowiedzUsuń
  33. Ostatnia stylizacja jest najlepsza! :) Lubię takie kolory.

    OdpowiedzUsuń
  34. Obie stylizacje super, a z Twojej wishlisty zachwyciły mnie dwie pierwsze sukienki. Och, jakie śliczne!
    Ogromnie spodobał mi się pomysł z rysunkami. :)
    Życzę Ci dużo zdrowia. :*

    OdpowiedzUsuń
  35. W obu stylizacjach fajnie wyglądasz.
    Pozdrawiam i zapraszam na nowy post :) jusinx.blogspot.com.

    OdpowiedzUsuń
  36. Super stylizacje! W drugiej wygladasz super bardziej pasuje do Ciebie :)

    OdpowiedzUsuń
  37. Dzień dobry Ayuno!
    Ja liceum skończyłam zaledwie cztery miesiące temu, ale mam nadzieję, że tak, jak Ty z Klaudią i Darią, utrzymam kontakt z niektórymi osobami, bo poznałam w moim liceum naprawdę wspaniałe (i inspirujące!) osoby, którym nie boję się czy nie wstydzę się powiedzieć o swoich pasjach, planach i pomysłach. :) A to dało mi wiele do zrozumienia i po części, nawet małej, ale jednak!,było terapią - do zaakceptowania siebie.
    Kochana, trzymam kciuki za zdrowie. Jesteś jedną z najbardziej motywujących mnie osób do działania w blogosferze i chyba najczęściej przeze mnie odwiedzanym blogiem, nieważne, czy ja na swoim jestem aktywna, czy nie. Mam nadzieję, że będzie coraz lepiej. Tak z całego serduszka wierzę w to.

    To prawda, lato nareszcie zaczęło się rozkręcać! Ja w końcu mogłam ostatnio rozłożyć koc przed domem, koło hortensji i trochę poczytać, popisać i po prostu się wyłączyć na chwilę. Ale nigdy nie pomyślałam, żeby stworzyć listę rzeczy, które pomogą mi w relaksacji - a to jest bardzo mądry pomysł ;)
    Zdjęcia cudowne, miło popatrzeć jak promieniejesz i to jeszcze w żółtych (moich ulubionych zaraz po pomarańczowym!) kolorach.
    Genialny fanart, Ayuna! Przeuroczy, przesłodki i kochany! Podoba mi się ten pomysł z Twoimi rysunkami na koniec. Uwielbiam Twoją kreatywność :) Całuję ciepło!
    PS Ach te gumki w majtasach :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Życzę Ci tego, aby wszystkie twoje przyjaźnie przetrwały lata :) Mocno w to wierzę, bo jesteś niesamowitą osobą i na pewno twoi przyjaciele doceniają tą znajomość :)
      Dziękuję za życzenia zdrowia!

      Usuń
  38. kurczę te dłuższe spódnice na maks ami się spodobały!

    OdpowiedzUsuń
  39. Znam ten sklep, a najbardziej podoba mi się ta sukienka plażowa, właśnie szukam czegoś takiego.
    Podobają mi się takie listy, sama mam taką na stronie SHEIN ale obiecałam sobie już nic więcej nie kupować, bo mam dosyć ubrań xD
    Spodnie nie do konca w moim stylu, ostatnio podobają mi się takie szerokie z cienkiego materiału.
    Co do tycia, to ja kiedyś siedziałam w jeansach i postanowiłam usiąść tak, że dałam stopy na fotel i spodnie mi się rozerwały w kroku tak meeeega xDDDD Do dzisiaj mam zdjęcie z tego wydarzenia.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. xD No nie źle, przyznam że historia lepsza od mojej :D
      Jednak spotkało nas coś podobnego, możemy sobie piąteczkę przybić :D

      Usuń
  40. Bardzo fajna letnia stylizacja. Już kolor żółty przypomina o wakacjach ;)

    OdpowiedzUsuń
  41. Podobają mi się te dwie białe sukienki z Twojej wishlisty 😍 mam nadzieję że z Twoim zdrowiem będzie coraz lepiej. Ta pokrzywka może wskazywać na to, że dzieje się coś złego więc może warto opowiedzieć o tym lekarzowi.
    Co do pękających ubrań to znam temat xD kiedyś (jak jeszcze prowadziłam zajęcia zumba) podczas głębokiego przysiadu pękły mi legginsy na szwie na tyłku 😂 dobrze, że miałam koszulę przewiązaną w pasie. Co gorsza... W kolejnym tygodniu w ten sam sposób pękły mi kolejne legginsy 😅

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na szczęście to coś mi zniknęło, sama nie wiem co to było ale nie mam z czym iść do lekarza, bo już nie ma po tym śladu :D
      No to piąteczka! :D

      Usuń
  42. Życzę zatem dużo zdrówka! No i nie przejmuj się gadaniem koleżanek... Generalnie lubię rzeczy z bonprix, czasem można upolować prawdziwe perełki!
    pozdrawiam serdecznie znad filiżanki kawy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja tak samo! Poluję tam regularnie :) Dziękuję i pozdrawiam!

      Usuń
  43. Podobają mi się spodnie, zdjęcia super sklep znam. Super, że odnowiłaś kontakt z koleżankami można porozmawiać spotkać się. Udanego wypoczynku. Pozdrawiam ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
  44. Wspaniale, że utrzymujesz kontakt z dziewczynami z liceum. Mi niestety wszystkie kontakty ze szkoły i uczelni się rozpadły. Każdy pojechał w inną stronę i nie ma za bardzo kiedy się spotkać.
    Kochana psychicznie jesteś silniejsza od większości osób :). Pamiętaj, że zawsze możesz sobie pozwolić na chwilę słabości i nikt Cię źle nie oceni. Nie wstydź się mówić, że coś Cię boli, bo możesz sobie kiedyś większą krzywdę zrobić.
    Hmm albo trochę przytyłaś albo pękająca gumka Cię prześladuje, jeśli to drugie to uważaj bo brzuszek bardziej urośnie, jeśli wiesz co mam na myśli ;)
    Ja już też szkołę mam za sobą a w dniu rozpoczęcia wakacji, cieszyłam się jakby je miała :D. Chyba nawet bardziej niż rodzeństwo, które po pandemii siedzenia w domu już i tak mają dosyć :P
    Z listy życzeń chyba najbardziej podoba mi się długa różowa spódnica <3. Fajna jest też koszula, która dostałaś od cioci, w ogóle ładna stylizacja <3.

    OdpowiedzUsuń
  45. Lato już się chyba rozkręciło :D U mnie dziś upał nie do zniesienia. Z rzeczy, które pokazałaś, najbardziej moją uwagę przykuła torba z kołem (takie trochę retro klimaty) i pierwszy naszyjnik - nie znalazłam informacji na stronie, z czego jest wykonany, ale na pierwszy rzut oka przypomina muszelki (choć pewnie to coś innego, jak się bliżej przyjrzeć) - motyw, który był chyba trochę zapomniany, ale ostatnimi czasy powoli zdaje się wracać do łask - mnie się podoba.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi też się bardzo podoba :) Przypuszczam, że jak większość biżuterii z tej strony wykonany jest z metalu. Może uda mi się go zakupić, to wtedy się przekonamy :D

      Usuń
  46. Szczególnie podoba mi się różowa spódnica

    OdpowiedzUsuń
  47. Ale śliczne rzeczy wybrałaś :) Cudna masz tą miodowa bluzeczkę, uwielbiam ten kolor ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też :) Chodź dopiero zaprzyjaźniam się z tym kolorem :)

      Usuń
  48. I really love your picks! Those leopard print sandals are so cute for summer xo

    OdpowiedzUsuń
  49. Świetnie wyglądasz :) Ładnemu we wszystkim ładnie :)

    Piękne ubrania i dodatki wybrałaś :) Śliczna jest ta długa różowa spódnica z Twoich ulubionych z BonPrix :)

    buziaki

    OdpowiedzUsuń
  50. Wyglądasz świetnie. Nogi masz fantastyczne!!!!!
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  51. You are very beautiful. Thanks for sharing this Women fashion 2020

    OdpowiedzUsuń
  52. Fajny wpis ;) super fotki :) Cenka.pl pozdrawia.

    OdpowiedzUsuń