listopada 20, 2019

Advent Blog Calendar 2019

Dzień dobry https://66.media.tumblr.com/298b32201c9864c9cbcf1d406ae7ff52/tumblr_inline_mw26htQVlZ1qk1or3.gif
Jeszcze nie ma śniegu, więc wklejam stare zdjęcie, aby było klimatycznie:)

Kochani, jest mi niezwykle miło poinformować, że już od pierwszego grudnia, po raz drugi na tym blogu, będziemy mogli wspólnie wziąć udział w świątecznej akcji -Adwentowy Kalendarz Blogowy.
Lovely, I am pleased to inform you that from December 1, for the second time on this blog, we will be able to take part in the Christmas action - Advent Blog Calendar.
 
Jest to pomysł, na który wpadłam przypadkiem. Bardzo się cieszę, że po raz drugi mogę zaproponować wam coś świątecznego, coś co da radość nam blogerom i osobom nas czytającym. Cała akcja polega na zasadzie kalendarza adwentowego. Pamiętacie, kiedy to w dzieciństwie posiadaliście swój własny kalendarz adwentowy, na przykład z czekoladkami? Ta ekscytacja, ta ciekawość- "Co będzie w kolejnym okienku?", pora powrócić do tej przyjemności.
 This is an idea that I came across by accident. I am very happy that for the second time I can offer you something festive, something that will give us joy to bloggers and our readers. The whole action is based on the principle of the Advent calendar. Do you remember when in your childhood you had your own Advent calendar, for example with chocolates? This excitement, this curiosity - "What will be in the next window?", Time to return to this pleasure.

https://data.whicdn.com/images/337538362/superthumb.jpg?t=1574169659  https://data.whicdn.com/images/337540694/superthumb.jpg?t=1574175689  https://data.whicdn.com/images/337535079/superthumb.jpg?t=1574159627

Grudzień jest miesiącem wspaniałych blogerów.
W akcji może wziąć udział każdy bloger, który chciałby docenić swoich ulubionych blogerów.
Wystarczy stworzyć na swoim blogu ponumerowaną od 1 do 24 listę i codziennie, od 1 do 24 grudnia publikować w niej jeden adres wyjątkowego bloga, który chciałby wyróżnić.
 December is the month of great bloggers.
Any blogger who would like to appreciate his favorite bloggers can take part in the campaign.
All you have to do is create a list numbered from 1 to 24 on your blog and publish one address of a unique blog that you would like to highlight everyday from December 1 to 24. 


Publikować powinno się codziennie, jednak nic się nie stanie, jak nadrobimy kilka adresów, czyli kilka okienek, w jeden dzień.
 It should be published every day, but nothing will happen, as we make up several addresses, or several windows, in one day.
 
https://data.whicdn.com/images/337533854/superthumb.jpg?t=1574156425  https://data.whicdn.com/images/337522587/superthumb.jpg?t=1574124273  https://data.whicdn.com/images/337520242/superthumb.jpg?t=1574119005

Ważne!
Opublikowane przez was adresy blogów, powinny być blogami wyjątkowymi, pełnymi pasji, inspirującymi a blogerzy powinni kochać to co robią. Doceńmy wyjątkowe osoby!
 Important!
Your blog addresses should be unique, passionate, inspirational and bloggers should love what they do. Let's appreciate special people!


 https://data.whicdn.com/images/337520310/superthumb.jpg?t=1574119150  https://data.whicdn.com/images/337516405/superthumb.jpg?t=1574111204  https://data.whicdn.com/images/337520102/superthumb.jpg?t=1574118684

Więcej o kalendarzu a także zasady, grafika do opublikowania i gotowy kod html ponumerowanej listy, który wystarczy tylko wkleić u siebie znajdziecie tu: LINK 
More about the calendar as well as the rules, graphics to be published and ready html code of the numbered list, which you only need to paste at you, you will find here: LINK

 

 https://data.whicdn.com/images/337508826/superthumb.jpg?t=1574094807  https://data.whicdn.com/images/337508025/superthumb.jpg?t=1574093101  https://data.whicdn.com/images/337507644/superthumb.jpg?t=1574092189

 W tym roku, robię listę blogerów biorących udział w akcji, tak by każdy z nas mógł wiedzieć, na jakim blogu znajduje się kalendarz i uważnie go śledzić. Sprawdźcie opublikowane w adwentowym kalendarzu adresy i odkryjcie wyjątkowe blogi. Sprawdźcie też, czy wasz blog nie znajduje się w takim kalendarzu!
 This year, I'm making a list of bloggers participating in the action so that each of us can know which blog the calendar is on and follow it carefully. Check the addresses published in the Advent calendar and discover unique blogs. Check if your blog is on such a calendar!

https://data.whicdn.com/images/337500610/superthumb.jpg?t=1574076077  https://data.whicdn.com/images/337502778/superthumb.jpg?t=1574081157  https://data.whicdn.com/images/337500059/superthumb.jpg?t=1574074713


Zgłoszeni:
Enrolled:

 http://image.farm/images/2017/04/02/ad7c5ba5f5e1ad857a8631cf740b3542.gif www.shikatemeku.pl
716c8bb8eeafbb4b818e96f7029a9ac0.gif windowofmfashion.blogspot.com
2d3c54d0dcb9fbc5459f38ee60e11d91.gif magicznykociolek.wordpress.com
https://66.media.tumblr.com/380fa63d10da2994843babbf4523dc7b/tumblr_inline_pcahabYcYY1ry72eo_75sq.gif 
image  sar-shy.blogspot.com
 http://image.farm/images/2017/04/02/ad7c5ba5f5e1ad857a8631cf740b3542.gif  pasjeweroniki.blogspot.com
716c8bb8eeafbb4b818e96f7029a9ac0.gif  www.pandafch.pl
2d3c54d0dcb9fbc5459f38ee60e11d91.gif  adraasteja.blogspot.com
https://66.media.tumblr.com/380fa63d10da2994843babbf4523dc7b/tumblr_inline_pcahabYcYY1ry72eo_75sq.gif doobramysl.blogspot.com
image mojaszafamodnaszafa.blogspot.com
 http://image.farm/images/2017/04/02/ad7c5ba5f5e1ad857a8631cf740b3542.gif ajnidju.blogspot.com
 716c8bb8eeafbb4b818e96f7029a9ac0.gif  w-sercu-ksiazki.blogspot.com
 2d3c54d0dcb9fbc5459f38ee60e11d91.gif  cienpisarza.pl


Nie ma limitu zgłoszeń. Zgłosić się może każdy bloger.
 There is no limit of applications. Any blogger can apply.

https://data.whicdn.com/images/337496159/superthumb.jpg?t=1574062746  https://data.whicdn.com/images/337499835/superthumb.jpg?t=1574074216  https://data.whicdn.com/images/337492797/superthumb.jpg?t=1574051848

Dziękuję serdecznie za każde zgłoszenie. Gorące podziękowania dla osób, które na swoich blogach piszą o tej świątecznej akcji. Bardzo się cieszę, że kalendarz się spodobał i mam nadzieję, że stanie się on naszą blogową tradycją. 
Chodź na świąteczne życzenia przyjdzie jeszcze czas, życzę wam udanej zabawy!
Łapcie świąteczną radość i dajcie świąteczną radość innym! 
Thank you very much for each application. Warm thanks to people who write about this Christmas campaign on their blogs. I am very glad that you liked the calendar and I hope that it will become our blog tradition.
Come for Christmas wishes, there will be time yet, I wish you have fun!
Catch Christmas joy and give Christmas joy to others!


 https://78.media.tumblr.com/8b7fbfc0d102abed88c13d27a7111a49/tumblr_inline_nf3vycb1vA1siyl8l.gif   https://78.media.tumblr.com/8b7fbfc0d102abed88c13d27a7111a49/tumblr_inline_nf3vycb1vA1siyl8l.gif   https://78.media.tumblr.com/8b7fbfc0d102abed88c13d27a7111a49/tumblr_inline_nf3vycb1vA1siyl8l.gif

https://data.whicdn.com/images/337474743/superthumb.jpg?t=1574013511  https://data.whicdn.com/images/337539215/superthumb.jpg?t=1574171645  https://data.whicdn.com/images/337537003/superthumb.jpg?t=1574165503

     http://static.tumblr.com/4cb12b39a02a019806dff31d308dc80b/prgxzku/ujSngcku3/tumblr_static_40fs6ter4ruokkckk88wsgccg.gif   http://static.tumblr.com/4cb12b39a02a019806dff31d308dc80b/prgxzku/ujSngcku3/tumblr_static_40fs6ter4ruokkckk88wsgccg.gif   http://static.tumblr.com/4cb12b39a02a019806dff31d308dc80b/prgxzku/ujSngcku3/tumblr_static_40fs6ter4ruokkckk88wsgccg.gif
      
Zajrzyj koniecznie na te blogi:
You must absolutely see these blogs:

Pierwszy komentarz First comment: Aleksandra z byy-aleksandra.blogspot.com
 
Najciekawszy komentarz The most interesting comment: Natalia z lublins.blogspot.com

Co wpis wyłaniam z komentarzy dwa blogi. Skomentuj jako pierwszy najnowszy wpis lub zostaw najciekawszy komentarz a twój blog znajdzie się w polecanych.
 Every entry emerges from comments two blogs. Comment as the first newest entry or leave the most interesting comment and your blog will be in the recommended.

Infoblog :

● Jakiś czas temu zorganizowałam wyzwanie #Anotherme.
Zgłosiły się cztery osoby, prace oddały dwie. Miało być głosowanie na najlepszą stylizację, wybaczcie, nie będzie. Uznałam, że obie dziewczyny zasłużyły na pierwsze miejsce za pomysł, za chęci i przede wszystkim- za odwagę.
Monika z  windowofmfashion.blogspot.com (LINK do postu konkursowego) oraz Zuzanna z lifestyleewedlugblondynki.blogspot.com (LINK do postu konkursowego) to
PIERWSZE ZWYCIĘŻCZYNIE W WYZWANIU #ANOTHERME 
Gratulacje


● Znasz ciekawy temat, o którym mogłabym napisać na blogu? Podpowiedz mi! Zainspiruj mnie! Zostań współtwórcą!
 ● Dziękuję za komentarze, wszystkie oddaję ♡ 

kontakt: neko_chan@vip.onet.pl
instagram: hi_ayuna
Przy wpisie wsparli mnie:
freepik.com
weheartit.com

124 komentarze:

  1. This is really a nice idea! Can't wait to see more.

    https://sarahrizaga.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratulacje! Już nie mogę się doczekać tych kalendarzy, ciekawa jestem czy mój blog pojawi się gdzieś 🙊❤️

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! Sama nie mogę się doczekać! :D Cały rok na to czekałam!
      Myślę, że to czy pojawimy się w jakimś kalendarzu zawsze jest ciekawostką! <3

      Usuń
  3. Projekt ciekawy i zrzeszający blogerów, ale nie dla mnie z dwóch powodów. Nie stać mnie na to aby codziennie pisać posta o kimś, bo mam bardzo dużo własnego materiału i ledwie już wyrabiam. Druga sprawa jest taka, że nie przygotowuję się do świąt, generalnie unikam tematu. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tylko że to nie polega na tym żeby o kimś pisać, z boku bloga można dodać listę z adresami blogów które cię w jakiś sposób zainspirowały, podobają ci się:) nie piszesz codziennie o kimś posta tylko dodajesz link danego blogera w tej kolumnie.

      Usuń
    2. Aha, to źle zrozumiałam kwestię "publikować codziennie". Mniejsza z tym, jak mówiłam, z adwentem nie jestem za pan brat. Jakoś ta idea mnie odstrasza. :)

      Usuń
    3. Bo powinno się publikować codziennie, tak jak codziennie otwiera się okienko kalendarza z czekoladkami. Jednak nic się nie stanie, jak przez kilka dni nie otworzymy żadnego okienka, a później zjemy trzy albo cztery czekoladki na raz :D

      Usuń
  4. Super akcja, fantastycznie, że wyróżnia się spośród blogosfery blogi wyjątkowe, inspirujące :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę, że raz na jakiś czas warto pokazać, że są Blogerzy którzy w swoją pracę dają całych siebie. Chciałabym móc pogratulować wszystkim za ich pasję :)

      Usuń
  5. Swietna akcja ! Ja niestety nie wezmę udziału ponieważ nie mam zbytnio czasu aby codziennie pisać na blogu tym bardziej, ze w grudniu wyjeżdzam na kilka dni za granice :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie jest wymagane codzienne pisanie, raz na kilka dni można uzupełnić listę ale rozumiem :)
      Dziękuję za komentarz!

      Usuń
  6. Piękna akcja, Klaudio! <3 Ty masz zawsze głowę pełną wspaniałych pomysłów. Bardzo miło czuć się docenionym, zwłaszcza przez innych blogerów, a szczególnie tych, których podziwiamy. ;) Wezmę udział w akcji. Niech osoby, których blogi lubię odwiedzać się o tym dowiedzą. ;)
    Co do wyzwania #anotherme jest mi bardzo miło, że razem z Zuzanną zajęłyśmy pierwsze miejsce. <3 Dziękuję! <3 Szkoda tylko, że wszystkie uczestniczki nie opublikowały stylizacji, bo byłam ciekawa, jak zinterpretują temat.
    Życzę Ci, Klaudio, wspaniałej końcówki listopada i ekscytującego odliczania do Świąt Bożego Narodzenia! :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! Co prawda mam głowę pełną pomysłów, jednak nie zawsze umiem tak wprowadzić je w życie, by każdy z nich skorzystał. Chodź może tylko mnie się zdaje, że są to dobre pomysły...
      Jednak bardzo mi zależy na tym, by w blogosferze coś się działo! :D
      Kochana, myślę że to była dobra decyzja, abyście obie zajęły pierwsze miejsce. Obie jesteście niesamowite, obie macie pasje i cudowne pomysły :)
      Dziękuję i również życzę wspaniałych dni i ekscytacji a także świątecznej magii! <3

      Usuń
  7. I really love this idea! I can't wait to see what you share this holiday season.
    the-creationofbeauty.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Pomysł naprawdę kreatywny i fajny! Ja niestety mimo szczerych chęci znam siebie i wiem, że przez natłok zajęć i obowiązków nie dam rady dzień w dzień robić czegoś takiego. Ale innym życzę dobrych wyborów i doceniania swoich blogowych koleżanek i kolegów!:)
    Zapraszam :)
    ania-el.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za komentarz i zapraszam do obejrzenia kalendarzy adwentowych :)
      Pozdrawiam!

      Usuń
  9. Super akcja :D Trzeba przyznać, że wpadłaś na świetny pomysł :D
    Pozdrawiam! wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Nice Post, Thanks for sharing this information
    Natural Is Always the Best!
    aloe vera soap

    OdpowiedzUsuń
  11. Wiedziałam! Wiedziałam i bardzo się cieszę. Cudowna akcja, która bardzo mi się podoba. Wiesz, że chciałabym wziąć w niej udział i postaram się :D I w tymroku postaram się wyróżnić innych blogerów niż ostatnio - z małymi wyjątkami :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W takim bądź razie wpisuję Cię na listę, trzymam kciuki aby Ci się udało. Jestem pewna że się uda! :D U mnie będzie podobnie, gdyż sporo blogów, które naprawdę bardzo lubiłam, nie jest już prowadzone, a szkoda :(
      Nie chciałabym aby blogosfera zniknęła.
      Mam nadzieję, że zawsze będzie tu mój mały kącik :)

      Usuń
    2. Banaerek już jest :D Będę wpisywać chociaż wiesz, że nie lubię wyróżniać :)

      Naprawdę? Ojej.. to poprzednia lista jest nieaktualna? :(
      Niestety coraz więcej osób przenosi się na instagram ale ja zostanę póki wordpress i blogpsot działa ;)

      Usuń
    3. Raz w roku można powyróżniać! :D

      Niestety.
      Ja nie wyobrażam sobie żyć bez bloga. Czasem zniknę na tydzień, dwa, trzy, nawet cztery ale zawsze wracam. Instagram to instagram- lubię go bardzo, świetny, inspirujący ale jednak blog ma w sobie to, czego nic nigdy nie przebije :D

      Usuń
    4. No ba :D U mnie będzie na zasadzie okienek... będę podawała numerki po kliknięciu w które osoba zostanie przekierowana na blog autora/autorki :)

      To już uzależnienie? :D

      Usuń
    5. Dziękuję za wyróżnienie :*

      PS U mnie nalezy klikać w numerki po prawej stronie :) I bedzie niespodzianka tak jak w kalendarzu :D

      Usuń
  12. Interesujący pomysł! Ja raczej się na niego nie piszę gdyż nie publikuję postów co dziennie.....

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ależ tu nie chodzi o publikowanie postów codziennie... xD
      Nie mniej jednak dziękuję.

      Usuń
  13. Pamiętam, tą akcję z zeszłego roku -bardzo fajna inicjatywa ,i naprawdę świetny pomysł 😃
    W zeszłym roku nie brałam udziału, w tym roku też raczej nie wezmę, ale pomysł jest naprawdę super 😃
    Pozdrawiam
    Lili

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo za komentarz i rozumiem decyzję :)
      Pozdrawiam!

      Usuń
  14. Rzeczywiście inicjatywa jest super. Ja niestety nie wezmę udziału, przez brak czasu:(( zaczęłam studia i szczerze mówiąc mam sporo nauki:( ale jak najbardziej wspieram i podziwiam!

    https://www.youtube.com/watch?v=5HOr12-tWZM

    Zapraszam do mnie! od dawna o tym marzyłam i nadszedł czas, kiedy się odważyłam coś nagrać. Wszystko bardzo średnie ale z biegiem czasu mam nadzieję, że będzie lepiej;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Może od czasu do czasu zajrzysz na nasze kalendarze :)

      Usuń
  15. Ooo, ciekawy pomysł, no i fajnie, że wymyśliłaś coś swojego!
    Mój blog♥

    OdpowiedzUsuń
  16. Jestem pod wrażeniem tej akcji! Mega i jestem zmotywowana by wziąść w niej udział! Twój blog to ognisko inspiracji a te zdjęcia są boskie!

    Mój blog i instagram
    by-tala.blogspot.com
    prawdziwa_natalka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję serdecznie i cieszę się, że się zgłosiłaś! :)

      Usuń
  17. Całkiem interesująca inicjatywa.Popieram, bo to zacieśnia więzy blogerskie
    W moim przypadku jest tak, że wyjazd za granicę może spowodować, iż przez 7 dni jestem nieaktywna
    Z przyjemnością jednak poobserwuje

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zapraszam do mnie i do zgłoszonych blogów, widziałam na niektórych, że kalendarze już są :)

      Usuń
  18. Z przyjemnością wezmę udział, w końcu nie dość, że będzie to nie zła zabawa (takie wyczekiwanie). Zaraz wstawiam na bloga grafikę i za tydzień postaram się opisać swoim czytelnikom co i jak! Genialny pomysł, mam nadzieję, że nie odpadnę po tygodniu XD ( w sensie nie zarzucą mnie ogromną ilością nauki w szkole)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trzymam kciuki! Nie trzeba codziennie publikować, można sobie nadrabiać i pisać raz na dwa, trzy albo cztery dni :) Dziękuję za ciepłe słowo i zgłoszenie!

      Usuń
  19. Hej Kochana! Bardzo, ale to bardzo Cię przepraszam, że nie wysyłam Ci zdjęć. Niestety przez powrót do szkoły nie miałam, nadal nie mam czasu na nic. Kompletnie mi to w pewnym momencie wypadło z głowy. Gratuluje dziewczyną! Powoli teraz wracam do "żywych" w internecie, powoli udaje mi się jakoś podzielić szkołę z czasem wolnym. Jednak w Maju pisze egzaminy i jakoś chcę wypaść na nich dobrze więc jedyne co robię 24/7 to się uczę. bardzo chętnie biorę udział w wyzwaniu, rok temu już mi się nie udało. Ale w tym roku liczę na to haha. Na dniach opublikuje post ;)
    Buziaki z Bawarii!
    Weronika

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nic nie szkodzi kochana! Powiem Ci, że nie chodziło mi już nawet o zdjęcia, martwiłam się co się dzieje i bardzo się cieszę, że się odezwałaś! :) Spokojnie sobie wszystko poukładaj, jestem przekonana, że wszystko będzie dobrze! :)
      Buziaki!

      Usuń
  20. Dzień dobry, Kochana Ayuno!
    Muszę Ci się do czegoś przyznać. Pamiętam, że rok temu, kiedy mój blog był świeżutko po założeniu i zobaczeniu światła dziennego Internetu, wpadłam u Ciebie na post związany właśnie z tym kalendarzem adwentowym i pamiętam, że byłam wtedy tym zachwycona, bo nie dość, że jest to tak wyjątkowa, pełna szacunku do drugiego twórcy inicjatywa, to jeszcze ma to swój dodatkowy urok w grudniu, przed Świętami, ale nie wzięłam wtedy udziału ze względu na to, że zaczynałam, blogów raczej nie miałam w swojej głowie zbyt dużo i jakoś czułam się głupio, niepewnie, o! To jest odpowiedniejsze słowo: niepewnie. Ale obiecałam sobie, że jeśli blogowanie mi przypadnie do gustu i będę w tym siedzieć przez rok, to ja chcę to zrobić i to bardzo. I stało się to takim moim małym marzeniem i postanowieniem, dlatego tym bardziej się cieszę, że mogę to w tym roku zrobić i że piszę ten komentarz. Ayuno, podnoszę moją rękę z dumą i zgłaszam się do tego projektu! Jesteś chodzącą inspiracją, Kochana, jestem pełna podziwu, jeśli chodzi o ten projekt, który ociepla moje serduszko. Dlatego zarz biorę się za dodanie Advent Blog Calendar :) Mam nadzieję, że wszystko zrobię dobrze, ale w razie czego, proszę, daj mi znać!
    I oczywiście gratuluję też dziewczynom, które wygrały #AnotherMe, brawa dla nich :)
    Ayuno, przesyłam dużo dobrych myśli i niech wszystko idzie u Ciebie w dobrym kierunku. Ściskam mocno!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzień dobry Droga Pandziu!
      Bardzo się ciszę Pandziu że weźmiesz udział w akcji, już nie mogę się go doczekać, bardzo chętnie odwiedzę blogi z twojego kalendarza :) Jak ten czas szybko zleciał prawda? :D Twój blog był nowy, świeżutki a teraz jest jednym z najbardziej inspirujących blogów w internecie! :)
      Dziękuję najserdeczniej i życzę wszystkiego dobrego, cudownego grudnia i magicznych, inspirujących chwil! <3

      Usuń
  21. Cudna grafika. Ty to Jesteś mega pomysłowa dziewczyna. Nie brak Ci inspiracji a do tego potrafisz innych skutecznie tym zarazić czego Ci odrobinę zazdroszczę. Narazie nie chce się deklarować bo czuje że mi czasu nie starczy ale trzymam kciuki żeby jak najwięcej blogerek się zgodziło. Buziaki.

    OdpowiedzUsuń
  22. Ja siedzę tutaj od dłuższego czasu, ale nie pamiętam tej inicjatywy z tamtego roku.. za to bardzo mi się podoba ta inicjatywa bo dzięki temu może dowiem się o fajnych blogach, których warto znać a ja jeszcze tego nie robię. Osobiście nie wiem czy wezmę udział i nie dlatego, że nie chce. Chce i to bardzo! Ale jak sama dobrze wiesz, to wróciłam na blogosferę dosyć niedawno po bardzo rozchwianym byciu tutaj i jak sama z przykrością zauważyłam to większa cześć ludzi po prostu odeszła z blogosfery... Natomiast mam kilka takich blogów i jeśli dopadnę aniołki albo któryś zaciekawi mnie wpisem jakimś, to postarm się umieścić taki kalendarz i go aktualizować.. pozwól, że na ten moment będę takim znakiem zapytania, dobrze?

    Natomiast ciekawa jestem kogo wytypują dziewczyny, które biorą udział :P i chyba jak każda z nas jest ciekawa, czy pojawi się na którejś liście ☺ Ciepłego wieczoru kochana!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak wiem Kochana, dlatego na razie Cię nie wpisuję- jakby co to po prostu daj znać :)
      Sama zauważyłam, że coraz więcej osób rezygnuje z blogów, dlatego takimi akcjami chciałabym ich zatrzymać, jak najdłużej się da :D
      Już nie mogę doczekać się tych kalendarzy! :)
      Wszystkiego dobrego!

      Usuń
  23. Witaj Ayunko!
    Jak tylko zobaczyłam Twoją akcję na Instagramie to od razu wiedziałam, że muszę w niej wziąć udział! W zeszłym roku zorientowałam się niestety za późno :( Dlatego w tym - nie mogę jej sobie odpuścić! Bardzo się cieszę, że postanowiłaś ponownie wprowadzić ten projekt w życie.
    Dodałam już gadżet na bloga. Bardzo dziękuję za ten pomocny kod html! Inaczej nie wiedziałabym jak sobie z tym poradzić. Nie bardzo znam się na gadżetach na blogu :)
    Mam nadzieję, że uda mi się dodawać linki chociażby, co drugi dzień. Niestety, moja praca 12 godzinna czasami ma swoje minusy, dlatego wracając raczej będę myśleć o spaniu, a nie o włączeniu laptopa :D
    Jak tylko wezmę się za napisanie posta to oczywiście wspomnę o Twojej akcji! Jestem ciekawa nowych blogów. Wiele blogów, które czytałam niestety jest nieaktywnych... Sama też nie błyszczę systematycznością...
    No nic, bardzo cieszę się z tej akcji, piękne świąteczne zdjęcia! Mam nadzieję, że wiele osób weźmie w niej udział :) Mnie również w zeszłym roku parę osób wyróżniło i było mi strasznie miło! :)
    Gratuluję dziewczynom wygranej w wyzwaniu! Szkoda, że nie pojawiły się wszystkie zgłoszenia :/

    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj Kochana!
      Cieszę się, że bierzesz udział w świątecznej akcji!
      Nie martw się systematycznością, ja mam z nią problem a jestem organizatorem xD Najważniejsza jest przecież dobra zabawa :) Uważam, że brak systematyczności zostanie wybaczony, jeżeli szczerze będziemy brać udział w kalendarzu i polecać innych, doceniając ich wkład i pracę :)
      Mam nadzieję kochana, że wszystko się u Ciebie poukłada :)
      Pozdrawiam ciepło!

      Usuń
  24. Z przyjemnością będę śledzić akcję. :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Kochana Ayuno :-)

    Świetny pomysł i akcja. Pamiętam tę z zeszłego roku - była to świetna okazja, aby odkryć nowe, naprawde fantastyczne blogi.
    W całym poście wyczuwa sie świąteczna ekscytację. Zatem czekam z niecierpliwościa na 01.12, aby wpdać i odkrywać blogowe nowosci :-) Całą akcję będę śledzić jako obserwatorka - jestem ciekawa kogo wszystkie wytypujecie :-)

    pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zapraszam serdecznie, mam nadzieję że będziesz się bawić równie dobrze :)
      pozdrawiam cieplutko! <3

      Usuń
  26. W ubiegłym roku wzięłam udział, więc tym razem również chętnie zaangażuję się w tę inicjatywę! :) Uważam, że Twój pomysł z tym kalendarzem jest świetny i trzeba go szerzyć na blogsferze! Oby było nas coraz więcej, bo zamysł jest genialny! Czyńmy dobro i jednoczmy się w te święta :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pamiętam, pamiętam :) Dziękuję serdecznie za wzięcie udziału :)

      Usuń
  27. Świetny pomysł!:) Idealna okazja na poznanie nowych blogów!

    https://redamancyy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  28. Genialny pomysł! Można poznać nowe ciekawe blogi ;)
    Jednak chyba nie wezmę udziału, bo raczej aż tylu blogów nawet nie czytam :D Co innego konta na Instagramie. Chętnie zrobiłabym coś podobnego na story, ale nie znalazłam Twojego Instagrama, żeby Cię tam oznaczyć. Nie masz Instagrama? :/
    Jak nie, no to daruję sobie, bo nie chcę zgapiać pomysłu ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam, nazwa jest w każdym poście na samym dole :D
      Też myślałam o podobnej akcji na instagramie, na razie jednak postaram się rozwinąć ją na blogu- w sumie niemalże dopiero co ją wymyśliłam :)

      Usuń
    2. Masz rację :D Szukałam w jakichś bocznych kolumnach bloga, jakiejś ikonki czy cokolwiek :D

      Usuń
  29. Z wielką przyjemnością biorę udział w moim pierwszym blogowym kalendarzu adwentowym :) Wpadłaś na świetny pomysł :) W ten sposób mało znane blogi osób które odwalają naprawdę kawał dobrej roboty zyskają na znaczeniu i czytelnicy naszych blogów się o nich dowiedzą :) To piękne, szczególnie przed Bożym Narodzenie, kiedy otwieramy nasze serca na bliźnich :)

    buziaki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się z tobą kochana, to piękne :)
      Bardzo dziękuję za zgłoszenie! <3

      Usuń
  30. Bardzo fajna akcja :) Adwentowe kalendarze blogerów są idealnym sposobem na polecenie ciekawych blogów swoim czytelnikom :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Tak jak i rok temu, tak i teraz się zgłaszam. :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Fajny pomysł i cudne zdjęcia ☺

    OdpowiedzUsuń
  33. Świetna i bardzo kreatywna akcja. Ja przez natłok zajęć i przygotowań świątecznych niestety nie mogę wziąć udziału, to będę śledzić na bieżąco blogi, które biorą udział! Piękny gest, na pewno każda osoba, która zobaczy swoją stronę u innych niezmiernie się ucieszy:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za ciepłe słowa, taki właśnie był zamysł :D

      Usuń
  34. Chętnie poznam blogi biorące udział :) Chciałabym mieć tyle czasu żeby wziąć udział w akcji :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dużo czasu nie potrzeba, ja uzupełniam kalendarz raz na kilka dni :D

      Usuń
  35. Bardzo fajny pomysł, będę go śledzić z ciekawością.

    OdpowiedzUsuń
  36. Szczerze mówiac, nie słyszałam wcześniej o takiej inicjatywie, ale to całkiem miły pomysł, dzięki któremu mamy też szansę trafić na nowe blogi :)
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  37. Cudowny pomysł na Blogowy Kalendarz Adwentowy, świetna inicjatywa, o której warto mówić w szerszym gronie. Podziwiam za kreatywnośc
    Trzymam kciuki za powodzenie i przy okazji zapraszam do siebie na mój cykl świątecznych wpisów ;)
    https://knieidealna.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  38. Ja się zgłaszam, już w zeszłym roku zazdrościłam tym co ogarnęli się na tyle by wziąć udział w tej genialnej akcji! :)
    Mam tylko małe pytanie o dolny obrazek - z nieznanych mi przyczyn jest on bardziej przesunięty do prawej niż górny... Może mogłabyś podpowiedzieć mi jak wyrównać górny i dolny do jednej linii?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie mam pojęcia, jednak widzę że wygląda to dobrze :D

      Usuń
  39. Bardzo fajny pomysł, pamiętam go z zeszłego roku ;) Będę śledzić Twoją listę blogów w kalendarzu adwentowym i tym razem :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję i zapraszam też na blogi innych zgłoszonych :)

      Usuń
  40. Gratuluję wspaniałego pomysłu, który już w zeszłym roku cieszył się popularnością, a teraz widzę, że też ruszył pełną parą :) Chciałam wziąć udział (chociaż ciężko wybrać tylko 24 spośród tylu wspaniałych blogów które odwiedzam) ale jak się dowiedziałam ile mnie w grudniu czeka pracy poza świątecznej to muszę sobie bloga na minimum zostawić, żeby go tylko nie zaniedbywać niestety. No nie wyrobię :) ale w miarę możliwości będę śledzić. Może poznam jeszcze jakieś wspaniałe blogi :)

    OdpowiedzUsuń
  41. Świetny blog i bardzo klimatyczny akcja :*

    OdpowiedzUsuń
  42. Uwielbiam odwiedzać blogi z Waszych kalendarzy <3 Ja sama, choć w tym roku miałam też zrobić, to jednak rezygnuję, bo to naprawdę ciężki wybór :( Najchętniej dodałabym do kalendarza wszystkich, których śledzę :D Fajnie, że robisz listę osób, które biorą udział - nic mi nie umknie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lista to dobry pomysł, jeżeli ktoś lubi czytać te kalendarze :D

      Usuń
  43. Great post! I hope you will have wonderful holidays :)
    Giveaway: xoniomaniax.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  44. Niesamowicie inspirujący wpis..jak zawsze..

    OdpowiedzUsuń
  45. Super akcja 😍😍
    zapraszam również do mnie https://sweeetdreamsx.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń
  46. Hej :). Jeśli o mnie chodzi, konwencja mojego bloga nie pozwala na uczestniczenie w tego typu akcjach. Co nie zmienia faktu, że to bardzo interesujący pomysł :).

    OdpowiedzUsuń








  47. i couldn't believe that i would ever be re-unite with my ex-lover, i was so traumatize staying all alone with no body to stay by me and to be with me, but i was so lucky one certain day to meet this powerful spell caster Dr Akhere,after telling him about my situation he did everything humanly possible to see that my lover come back to me,indeed after casting the spell my ex-lover came back to me less than 48 hours,my ex-lover came back begging me that he will never leave me again,3 months later we got engaged and married,if you are having this same situation just contact Dr Akhere on his email: AKHERETEMPLE@gmail.com thanks very much sir for restoring my ex-lover back to me,his email: AKHERETEMPLE@gmail.com or call/whatsapp:+2349057261346
























    hindi ako makapaniwala na kailanman ay muling makiisa ako sa aking kasintahan, labis akong na-trauma sa pananatiling nag-iisa na walang katawan na manatili sa akin at makakasama ko, ngunit napakasuwerte ako sa isang tiyak na araw upang matugunan ito malakas na spell caster na si Dr Akhere, matapos sabihin sa kanya ang tungkol sa aking sitwasyon ginawa niya ang lahat ng makataong posible upang makita na ang aking kasintahan ay bumalik sa akin, sa katunayan matapos na ihagis ang spell ang aking dating kasintahan ay bumalik sa akin ng mas mababa sa 48 oras, dumating ang dating kasintahan ko. bumalik sa pagmamakaawa sa akin na hindi na niya ako pababayaan, 3 buwan mamaya kami ay nakipag-ugnay at nag-asawa, kung nagkakaroon ka ng parehong sitwasyong ito makipag-ugnay lamang kay Dr Akhere sa kanyang email: AKHERETEMPLE@gmail.com maraming salamat sa sir sa pagpapanumbalik ng aking dating kasintahan bumalik sa akin, ang kanyang email: AKHERETEMPLE@gmail.com o tumawag / whatsapp: +2349057261346

    OdpowiedzUsuń