listopada 15, 2019

Fashion is a passion | Femmeluxefinery

Dzień dobry

Pogodziłam się ze stratą, o której pisałam w poprzednim wpisie. Zaskakująco dla mnie samej, bardzo dobrze przyjęłam cały ten wypadek. Teraz chcę zamknąć ten temat i nie wracać do niego, chyba że w charakterze przestrogi dla innych.
I came to terms with the loss I wrote about in the previous post. Surprisingly for myself, I very well received the whole accident. Now I want to close this topic and not go back to it, except as a warning to others.

 Co u mnie? Pokonałam swoje słabości. Zaczęłam chodzić po górach a chodzenie po górach to ostatnia czynność z jaką można by było mnie kojarzyć. Było to moją słabością. Czułam się za słaba by to zrobić. Tymczasem pozwiedzałam trochę miejscowe Góry Stołowe i Sudety. Chodź było bardzo ciężko, to udało się i teraz muszę przyznać, że podnosiłam sobie poprzeczkę i odpuszczałam będąc przekonana, że jej nie przeskoczę, tymczasem sięgała mi tylko do kolan. Muszę sobie obiecać, że już nigdy nie powiem, że "to nie dla mnie" dopóki nie spróbuję. Ciężkie wyprawy, spacery po stromych i skalistych drogach a także wysiłek okazały się bardzo dla mnie. Polubiłam to, chodź na razie spaceruję amatorsko. Może kiedyś wejdę na trudniejsze i bardziej wymagające szczyty. Na razie te małe są dla mnie wyzwaniem. 
 I have overcome my weaknesses. I started walking in the mountains and walking in the mountains is the last activity with which I could be associated. It was my weakness. I felt too weak to do so. Meanwhile, I visited the local Mountains and Sudetes. Come on, it was very hard, I succeeded and now I have to admit that I raised the bar and let go, convinced that I would not jump over it, but it reached only to my knees. I have to promise myself that I will never say "it's not for me" until I try. Hard trips, walks on steep and rocky roads and effort proved to be very good for me. I liked it, for now I am walking amateur. Maybe someday I will climb more difficult and demanding peaks. For now, the small ones are a challenge for me.

Post sponsorowany. 

 Dziś po raz kolejny opowiem wam o sklepie, który pokochałam. 
Femmeluxefinery.

 Nie mogę się doczekać każdego kolejnego zamówienia bo wiem, że będzie udane i że będę zadowolona. Po raz trzeci wybrałam naprawdę ciekawe produkty i chciałabym się z wami podzielić opinią na ich temat. Może zainspiruję was do udanych zakupów. Sprawdźcie sami.


 Today I will once again tell you about a store that I loved.
Femmeluxefinery.

 I'm looking forward to every order because I know it will be successful and that I will be satisfied. For the third time I chose really interesting products and I would like to share with you the opinion on them. Maybe I would inspire you to make successful shopping. Check it out yourself.

https://media.licdn.com/dms/image/C561BAQGelzjokBFuLg/company-background_10000/0?e=2159024400&v=beta&t=Hi56OonJDALBdpgj95mu8lewfRnjDy6at3KDkWOD4h0


1. Sukienka za kolano. Midi dress. - LINK

Czarna. Prosty krój i długość midi sprawiły, że polubiłam tę sukienkę. Jest bardzo cieniutka, na lato idealna chodź może uda mi się ją wplątać w zimowe stylizacje. Materiał 95% wiskoza, 5% elastan. Lekko prześwitująca. Miła w dotyku. Bardzo, bardzo lubię!
Black. The straight cut and midi length made me like this dress. She is very thin, perfect for summer, maybe I can get her into winter stylizations. Material 95% viscose, 5% elastane. Slightly translucent. Nice to touch. I really like it!




 
5,99 £ = 29,62 zł


 2. Asymetryczna sukienka. One shoulder dress. - LINK

 Nie pamiętam, bym wcześniej miała albo nosiła asymetryczne bluzki, sukienki, z tak wyciętym dekoltem. Kiedy je zobaczyłam, a sklep ma naprawdę bogatą ofertę takich produktów, bardzo mi się spodobały. Pomyślałam, że warto wprowadzić do swojej szafy nutkę świeżości. Wybrałam model midi o pięknym beżowym kolorze. Marszczona na biodrach i wiązana w pasie idealnie podkreśla wszystkie zalety mojej figury. Uważam, że leży na mnie po prostu idealnie. Fantastyczny krój. Materiał 95% poliester, 5% elastan. Grubsza i cięższa. Jestem z niej naprawdę zadowolona i uważam, że to był cudowny wybór.
 I do not remember that I had or wore asymmetrical blouses and dresses with the neckline cut out before. When I saw them and the store has a really wide range of such products, I really liked it. I thought it was worth introducing a note of freshness to my wardrobe. I chose a midi model with a beautiful beige color. Crinkled at the hips and tied at the waist perfectly highlights all the advantages of my figure. I think it's just perfect on me. Fantastic cut. Material 95% polyester, 5% elastane. Thicker and heavier. I am really happy with it and I think it was a wonderful choice.




 
18,99  £ = 93,90 zł

3. Sukienka-sweter z golfem. Jumper golf dress. - LINK

Marzyłam o takiej zimowej sukience już od jakiegoś czasu. To, że ma golf czyni ją jeszcze lepszą i cieplejszą. Jestem fanką golfu, jesienią i zimą to mój ulubiony typ swetrów, teraz także sukienek. Uważam, że świetnie wygląda na ciele. Materiał 100% akryl. Sukienka na co dzień i od święta, myślę, że będę idealnie się w niej czuć podczas tegorocznych świąt. 
 I have dreamed of such a winter dress for some time. The fact that she has golf makes her even better and warmer. I am a fan of golf, in autumn and winter is my favorite type of sweaters, now also dresses. I think it looks great on the body. Material 100% acrylic. Dress every day and on holidays, I think I will feel perfectly in it during this year's christmas.




14,99 £ = 74,12 zł

4. Płaszcz. Coat. - LINK

 Byłam tego zakupu bardzo ciekawa. Płaszcz wygląda fantastycznie. Ma uroczy brązowy kolor. Materiał 100% poliester. Nie jest gruby, idealny na jesień, wiosnę i ciepłą zimę. Długość midi. Nie miałam wcześniej takiego płaszcza, a jestem wielką fanką płaszczy. Kolor, krój, długość i wiązanie w pasie sprawia, że produkt został moim numerem jeden tegorocznej jesieni. Kocham go! Świetnie się w nim czuję, pięknie podkreśla moją figurę.
I was very interested in this purchase. The coat looks fantastic. It has a charming brown color. Material 100% polyester. It is not fat, perfect for autumn, spring and warm winter. Midi length. I didn't have such a coat before and I'm a big fan of coats. The color, cut, length and tying at the waist makes the product my number one autumn this year. I love him! I feel great in it, it beautifully emphasizes my figure.




16,99 £ = 84,01 zł


Zobacz również:
See:

Sukienki   Swetry   Płaszcze
Dresses     Jumpers   Coats&Jackets
Midi dresses  Slinky Dresses  Knitted Dresses   Camel Coats 


     http://static.tumblr.com/4cb12b39a02a019806dff31d308dc80b/prgxzku/ujSngcku3/tumblr_static_40fs6ter4ruokkckk88wsgccg.gif   http://static.tumblr.com/4cb12b39a02a019806dff31d308dc80b/prgxzku/ujSngcku3/tumblr_static_40fs6ter4ruokkckk88wsgccg.gif   http://static.tumblr.com/4cb12b39a02a019806dff31d308dc80b/prgxzku/ujSngcku3/tumblr_static_40fs6ter4ruokkckk88wsgccg.gif
      
Zajrzyj koniecznie na te blogi:
You must absolutely see these blogs:

Pierwszy komentarz First comment: Sara nuestrascositasricas.blogspot.com
Najciekawszy komentarz The most interesting comment: Anita coosure.blogspot.com

Co wpis wyłaniam z komentarzy dwa blogi. Skomentuj jako pierwszy najnowszy wpis lub zostaw najciekawszy komentarz a twój blog znajdzie się w polecanych.
 Every entry emerges from comments two blogs. Comment as the first newest entry or leave the most interesting comment and your blog will be in the recommended.

Infoblog :

Początek listopada oznacza urodziny mojego bloga. 1.11.19 Ayuna skończyła 6 lat.
 ● Zapraszam wszystkich na wpis o Advent Blog Callendar - link
Można już zapoznać się z blogowym kalendarzem adwentowym.
 W tym roku ponownie będę robić listę biorących udział w akcji, więc już można się zgłaszać w komentarzach.
● Znasz ciekawy temat, o którym mogłabym napisać na blogu? Podpowiedz mi! Zainspiruj mnie! Zostań współtwórcą!
 ● Dziękuję za komentarze, wszystkie oddaję ♡ 

kontakt: neko_chan@vip.onet.pl


 

61 komentarzy:

  1. Cieszę się, że wszystko układa się po Twojej myśli! Oby tak dalej, trzymam kciuki :) Chodzenie po górach musi być naprawdę fascynujące!
    Jak zwykle podobają mi się ubrania, które wybrałaś. Jeśli miałabym wybrać ulubieńca, byłby nim płaszczyk <3 Pięknie wyglądasz!

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! To cudowne doświadczenie, ten wysiłek, powietrze i radość na szczycie- w życiu bym nie pomyślała, że okaże się być to tak przyjemne :) Dziękuję za ciepłe słowo i również pozdrawiam!

      Usuń
  2. Asymmetric dress and the coat are so lovely! You look wonderful Ayuna!

    OdpowiedzUsuń
  3. Warto próbować nowych rzezy w ten sposób możemy odkryć swoją nową pasje, pierwsza sukienka i płaszczyk są naprawdę rewelacyjne
    Pozdrawiam, MAda

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się :) Jestem dowodem na to, że to co wydawało się być kompletnie nie dla nas, okazało się być bardzo dla nas. Pozdrawiam!

      Usuń
  4. Być może się już powtarzam, ale w myśl zasady, że co ma wartość, o tym mówić należy, powiadam Ci, że jeżeli chcesz oswoić góry i przeskoczyć każdy szczebel, zrób sobie formę w domu lub w klubie fitness. Będziesz zaskoczona z jakąś łatwością potem będziesz śmigać po szlakach. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Muszę, ponieważ teraz ciągle mam zadyszki, co kilkanaście minut muszę przysiąść, szybko bolą mnie nogi a następnego dnia... szkoda mówić co dzieje się z mięśniami :D nigdy nie byłam twarzą w twarz z tak wymagającą aktywnością :)

      Usuń
  5. Do chodzenia po górach człowiek nabiera wprawy - ważne by mieć z tego przyjemnosć.. to ma być relaks a nie męczarnia ;) Fajnie ze próbujesz czegoś nowegp warto zawsze ;)Jeszcze trochę a będziesz zdobywać szczyty :D


    Wygladasz bardzo delikatnie i kobieco ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na razie jest to dla mnie męczarnia, ale im bardziej się męczę, tym jestem szczęśliwsza, bardziej zadowolona, dumna z siebie :) Może kiedyś odważę się na coś naprawdę wielkiego, jak na razie pozwiedzam sobie okoliczne góry. W końcu zaczęłam doceniać miejsce w którym mieszkam! :D
      Dziękuję!

      Usuń
    2. Szczęście jest ważne a powoli małymi kroczkami zaczniesz nabierać wprawy i już nic nie będzie Ciebie męczyło... jest tylko przyjemność i satysfakcja :)

      Usuń
  6. W życiu trzeba pokonywać swoje słabości i lęki, a i próbować nowych rzeczy tym bardziej :)
    Sukienka-sweterek przepiękna!

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratuluję takiej wytrwałości w pokonywaniu swoich słabości! Pięknie wyglądasz (:
    pozdrawiam
    mój blog, zapraszam!

    OdpowiedzUsuń
  8. Płaszcz wygrywa :)
    Bardzo się cieszę, że przekonałaś się do gór, good for you :)
    Obyś z takim podejściem próbowała każdych nowych rzeczy :)

    http://live-telepathically.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oby, jestem trochę leniuszkiem i trochę nie przekonuję się do nowości,
      jednak wierzę w siebie i w to że z czasem to się zmieni :D

      Usuń
  9. Najbardziej podoba mi się na sukienka-sweter. Lubię takie klimaty :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Wróciłam kochana do poprzedniego posta by dowiedzieć się co wywołało Twoją złość. Nie dziwię się, tyle pracy poszło na marne... masz prawo by się smucić. Zresztą sama niedawno miałam podobną sytuację. Wykonywałam ważny projekt na studia i kiedy wystarczyło dopracować ostatni szczegół, wręcz przypadkowo uderzyłam nogą w komputer, który po chwili się wyłączył. Nie zapisany przepadł bezpowrotnie, a Ja teraz jestem zmuszona by jak najszybciej go nadrobić.

    Przepiękne propozycje, choć najbardziej spodobało mi się ostatnie zestawienie. Płaszczyk to prawdziwy must have jesiennej kolekcji.
    Pozdrawiam serdecznie słońce! <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Projekt do szkoły boli dużo bardziej, bo to istotnie ważniejsza rzecz niż post.
      Trzeba uważać, technologia chodź tak potężna to zawodna :/
      Dziękuję i pozdrawiam cieplutko!

      Usuń
  11. Kiedys z pewnościa pokonasz wieksze szczyty ale trzeba powolutku krok po kroczku coraz trudniejsze trasy :) Swietny płaszczy i szary sweterek też bardzo mi sie podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Nic tak nie uskrzydla jak pokonywanie własnych słabości - brawo Ty! Płaszcz również bardzo mi się podoba.
    pozdrawiam serdecznie znad filiżanki kawy :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Strata posta którego się pisało tyle czasu zawsze przyprawia o złości, dobrze że już się z tym pogodziłaś! Podoba mi się ten płaszczyk, chciałam kupić podobny ale niestety okazał się za duży.. Na pewno wezmę udział w Advent Blog Calendar tak jak w ubiegłym roku, bo spodobał mi się ten pomysł, i z chęcią napiszę o nim na blogu by więcej z blogerej się o tym dowiedziało ! ❤️

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję najserdeczniej! Dziękuję Ci z całego serduszka, pamiętam jak brałaś udział w poprzedniej edycji :) Chciałabym aby jak najwięcej blogerów dowiedziało się o akcji, ale do grudnia już niedaleko :)

      Usuń
  14. Wspaniale, że chodzisz po górach, ja je kocham :) i jeszcze lepiej, że pokonujesz przy tym swoje słabości, oby tak dalej, coraz wyżej! A ciuszki świetne :) Wszystkie okazały się dobrym wyborem bo doskonale na Tobie leżą ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo za ciepłe słowo! Co do ciuszków, ciesze się że leżą dobrze, bo wybór rozmiaru to dla mnie chybił trafił :D

      Usuń
  15. Dobrze że z pogodziłaś z utratą tego postu -stalo się niestety ,ale napewno ,tak jak piszesz ,sporo osób potraktowało to jako przestrogę
    Góry -hm... uwielbiam je 😍
    Mam nadzieję że w przyszłym roku uda mi się odwiedzić Góry Stołowe...
    Świetne zamówienie ☺
    Płaszczyk mi się najbardziej podoba 😍
    Poklikałam jakby co ☺
    Pozdrawiam
    Lili

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję serdecznie za każdy klik, kochana jesteś! <3
      Dziękuję też za twoje miłe słowa :) Pozdrawiam!

      Usuń
  16. Nice idea!! Thank you so much for such information. I’ve been waiting patiently for your next blog.
    best british schools in sharjah

    OdpowiedzUsuń
  17. Płaszczyk mi się bardzo podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Ja od dziecka lubię chodzenie po górach ale alpinistką chyba nigdy nie będę ;-)Fajne rzeczy wybrałaś, bardzo podoba mi się beżowa sukienka. Wyglądasz w niej bardzo kobieco!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę, że ja też alpinistką nie będę :D Dziękuję serdecznie!

      Usuń
  19. Wyprawy w góry także na mnie działają bardzo kojąco i wyciszająco. Człowiek spotyka się wtedy przede wszystkim ze sobą samym...
    Beżowa sukienka - cudowna. Pięknie wyglądasz!
    Pozdrawiam, Werka

    jelonkowa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie. Nawet kiedy idzie się w grupie, czuje się siebie, swój oddech, swoje serce. Człowiek wie że żyje :) Dziękuję serdecznie i pozdrawiam!

      Usuń
  20. I am frequent visitor of your website as i love to read out the articles posted on your website. At the same time i request to post some great article on Best School In Dubai and similar as well. Thanks !!!

    OdpowiedzUsuń
  21. :) powodzenia w pokonywaniu kolejnych poprzeczek :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Mówi się:
    Co Cię nie zabije, to Cię wzmocni.
    Człowiek jest mocniejszy od stonki
    Sukienka przepiękną, tylko niestety nie mój kolor
    Tobie jest cudnie♥️❣️❤️

    OdpowiedzUsuń
  23. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  24. Ciekawe zakupy poczyniłaś, Klaudio. ;) Płaszczyk bardzo fajny, kojarzy mi się ze stylizacjami znanych blogerek modowych. ;) Sweterkowa sukienka z kolei ma piękny splot i będzie świetnie nadawała się do świątecznych outfitów. Już ja widzę w połączeniu z czymś czerwonym. ; Super, że jesteś zadowolona z zamówienia. Życzę Ci kolejnych udanych zakupów! ;*

    OdpowiedzUsuń
  25. Hej kochana najbardziej podoba mi się sukienka asymetryczna inne rzeczy też spoko. Ciekawy wpis twój blog ma 6 lat wspaniale Wszystkiego Najlepszego gratulacje twórz dalej treści, pokonywanie własnych słabości to trudne zadanie ale piękna sprawa. Pozdrawiam serdecznie Aga :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Hej Ayuno. Widzę że ominęły mnie już dwa posty. Już dawno mi się coś takiego nie zdarzyło. Już czuje że zima będzie dla mnie ciężkim wyzwaniem. Ostatnio rzadziej publikuje posty, a co gorsza straciłam wene do pisania powieści blogowej i powiem Ci że czuje się z tym fatalnie. Cieszę się że zaczęłaś chodzic po górach. Jesteś fajna twarda dziewczyny. Sesja fajniasta naprawdę. Tobie we wszystkich dobrze.

    Ściskam najmocniej Ayunko Kochana.

    OdpowiedzUsuń
  27. Świetne rzeczy sobie kupiłaś :) Wszystkie sukienki oraz płaszcz jak najbardziej w moim guście :-) Wszystko wspaniale na Tobie leży, ale cóż dziwnego z taką świetną figurą <3

    buziaki

    OdpowiedzUsuń
  28. Góry Stołowe są piękne. Bardzo dobrze wspominam też wypad do skalnego miasta w Czechach. Jeśli nie byłaś, to bardzo polecam.
    Pokonywanie własnych słabości to trudna, ale satysfakcjonująca praca. Życzę samych sukcesów ;)

    Nie znam tego sklepu. Ten długi sweterek wygląda super :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Ja zawzze staram się być otwarta na nieznane dla mnie rzeczy, nawet jeśli wydaje mi się, że to nie dla mnie, bo w końcu tylko mi się wydaje... ;) Pojechałam tak z przyjaciółką do meczetu. Sama nigdy bym takiej wycieczki raczej nie zaplanowała, ale jej bardzo zależało i nikt inny nie był chętny. Okazało się to świetną przygodą i mogłam poznać dużo ciekawych informacji o innej kulturze.Więc naprawdę warto próbować nowych rzeczy :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Get [url=https://kolkatapackersmovers.in/]Packers and Movers Kolkata[/url] List of Top Reliable, 100% Affordable, Verified and Secured Service Provider. Get Free ###Packers and Movers Kolkata Price Quotation instantly and Save Cost and Time. ???Packers and Movers Kolkata Reviews and Compare Charges for household Shifting, Home/Office Relocation, ***Car Transportation, Pet Relocation, Bike SHifting @ https://kolkatapackersmovers.in/

    OdpowiedzUsuń
  31. Thanks for taking the time to discuss and share this with us, I for one feel strongly about it and really enjoyed learning more about this topic. Please share some more useful info on Industrial Carpet In Bangkok also. I can see that you possess a degree of expertise on this subject.

    OdpowiedzUsuń
  32. Wygląda Pani bosko.

    OdpowiedzUsuń