grudnia 13, 2019

Świąteczne zakupy | BonPrix.pl

 
Dzień dobry https://66.media.tumblr.com/298b32201c9864c9cbcf1d406ae7ff52/tumblr_inline_mw26htQVlZ1qk1or3.gif
Planowałam dodać ten wpis wcześniej, ale pomyślałam, że w tym wyjątkowym, grudniowym czasie będzie pasował idealnie. Chodź do świąt zostało niewiele, jestem pewna, że nie każdy ma przygotowane prezenty dla bliskich. Może zainspiruję was do zakupów? Nie wiem jak wy, ja bardzo często kieruję się recenzjami na blogach przy wyborze kosmetyków, produktów, ubrań. Zapraszam więc was na przegląd zamówienia od bonprix.pl.
I planned to add this entry earlier, but I thought that in this unique December time it would fit perfectly. Come to Christmas, there is not much left, I am sure that not everyone has prepared gifts for loved ones. Maybe I will inspire you to shop? I don't know about you, I often follow blog reviews when choosing cosmetics, products, clothes. So I invite you to review the order from bonprix.pl.

Post sponsorowany. 


 Grudzień jest dla mnie czasem bardzo ciężkiej pracy. Mam mniej czasu niż zazwyczaj, mimo to, staram się nie zaniedbywać moich pasji. Musicie wybaczyć mi kilkudniowe nieobecności, jestem przekonana, że po świętach moja systematyka się wyprostuje.
December is a time of very hard work for me. I have less time than usual, yet I try not to neglect my passions. You must forgive me for a few days' absence, I am convinced that after Christmas my taxonomy will straighten out.

Zapraszam na przegląd zamówienia od BonPrix.pl
 I invite you to review orders from BonPrix.pl

 Bonprix to sklep internetowy, który inspiruje już od wielu, wielu lat. Znajdziemy tam modę damską, męską i dziecięcą a także artykuły domowe (przepiękne! już nie mogę się doczekać wiosennego remontu w mieszkaniu:)). Asortyment sklepu jest ogromny. Ubrania są gustowne, eleganckie jak również sportowe i luźne- każdy znajdzie coś dla siebie na każdą okazję.
Bonprix is an online store that has been inspiring for many, many years. We will find there women's, men's and children's fashion as well as home items (beautiful! I can't wait for spring renovation in the apartment :)). The store's assortment is huge. Clothes are tasteful, elegant as well as sports and loose - everyone will find something for everyone for every occasion.

1. Beret. :heart:
Może mam proste, skromne marzenia ale o berecie marzyłam już od jakiegoś czasu. Wahałam się jednak nad kupnem, raz nie mogłam znaleźć modelu, który byłby dla mnie odpowiedni, dwa martwiłam się, że ten typ garderoby nie będzie do mnie pasował. Wszystko przez to, że nigdy wcześniej nie miałam okazji założyć beretu na głowę. Bardzo się cieszę, że z pomocą przyszedł BonPrix! Wybrałam model moherowy. Zależało mi koniecznie, na słynnej antence. Nie jest to typowy, prosty beret. Przód zdobi urocza kokarda. To sprawia, że mając go na głowie czuję nie tylko paryski szyk i elegancję, ale też słodycz i dziecinność- jakie można by powiedzieć, reprezentuję. Dwa zmieszane style- klasyka francuska i kawaii girl, tworzą spójną całość i sprawiają, że odnalazłam w tym elemencie ubioru cząstkę siebie. To jest mój styl.
Berecik jest cieplutki, niżej zobaczycie jego skład, który jest bardzo, bardzo dobry. Idealnie zakrywa uszy, co jest dla mnie ważne w okresie jesienno/zimowym. Funkcjonalny i praktyczny.

Informacje o produkcie Link :
Kolor czarny.
Materiał- 80% wełna 20% poliester.  

1. Beret. :heart:
Maybe I have simple, modest dreams but I've been dreaming of a beret for some time. However, I hesitated to buy, once I could not find a model that would suit me, two I was worried that this type of wardrobe would not suit me. All because I have never had the opportunity to put a beret on my head before. I am very happy that BonPrix came to the rescue! I chose the mohair model. I really wanted to see the famous Antenna. This is not a typical, simple beret. The front is decorated with a lovely bow. It makes me feel not only Parisian style and elegance, but also sweetness and childhood - which one could say, I represent. Two mixed styles - French classic and kawaii girl - create a coherent whole and make me find a part of myself in this element of clothing. This is my style.
Beret is nice and warm, below you can see its composition, which is very, very good. Perfectly covers my ears, which is important to me in the autumn / winter. Functional and practical.


 Product information Link :
Black colour.
Material - 80% wool, 20% polyester.


 
Zobacz również: See:
https://pix.bonprix.pl/imgc/0/0/1/9/2/8/1/2/5/4/_200/19281254/beret-bordowy.jpg https://pix.bonprix.pl/imgc/0/0/1/9/3/0/6/6/1/3/_200/19306613/beret-z-malymi-cwiekami-z-kolekcji-maite-kelly-czarny.jpg
Klasyczny beret: link    Beret z ćwiekami: link




 2. Buty zimowe. :heart:
Zdałam sobie sprawę, że nie mam typowo zimowych butów. Zdałam sobie sprawę w tedy, kiedy za oknem zobaczyłam pierwszy śnieg. Zimowe buty to must have każdego zmarźlaka- takiego jak ja. Przejżałam bogatą w buty ofertę BonPrixa i zdecydowałam się na typowe śniegowce. Oczywiście na płaskim obcasie. Buciki są świetne, bardzo wygodne i ciepłe. Śnieg akurat się rozpuścił, ale wiem że jeszcze będę miała okazję je wypróbować Wybrałam szary kolor, który będzie pasował mi do rękawiczek, szalika i czapki. Teraz żadna zima mi nie straszna, ciepło przeczekam do wiosny.
Buty na stronie występują w dwóch kolorach. Ocieplane od wewnątrz kożuszkiem. Gruba gumowa podeszwa. Praktyczne- wsuwane na nogę.

Informacje o produkcie Link :
Kolor szary, popiel.
Materiał-  Imitacja skóry, Materiał tekstylny; Podszewka: Zelówka: Syntetyk.
Rozmiar- 39 (o jeden większy niż noszę) 

2. Winter shoes. :heart:
I realized that I don't have typical winter shoes. I realized then, when I saw the first snow outside the window. Winter shoes are a must have for every sclerosis - like me. I looked through the BonPrix offer rich in shoes and decided on typical snow boots. Of course with flat heels. The shoes are great, very comfortable and warm. The snow has just melted, but I know that I will still have the opportunity to try them out. I chose the gray color that will suit my gloves, scarf and hat. Now I am not afraid of winter, I will wait until spring.
The shoes on the site come in two colors. Insulated from the inside with a sheepskin coat. Thick rubber sole. Practical - slipped on the leg.

Product information
Link :
Gray.
Material - Imitation leather, Textile material; Lining: Synthetic.
Size - 39 (one larger than I wear)


 
 Zobacz również: See:
https://pix.bonprix.pl/imgc/0/0/1/9/2/8/6/1/7/2/_200/19286172/kozaki-zimowe.jpghttps://pix.bonprix.pl/imgc/0/0/1/9/3/0/2/2/8/1/_200/19302281/kozaki-zimowe.jpghttps://pix.bonprix.pl/imgc/0/0/1/9/2/7/4/5/0/2/_640/19274502/kozaki-zimowe-skechers.jpg
Śniegowce z pomponem: link Śniegowce przepasane paskiem: link Śniegowce krótkie: link




 3. Kozaki za kolano. :heart:
 Kozaki za kolano to dla mnie jesienno/zimowy klasyk, po prostu nie wyobrażam sobie bez nich tych pór roku. Są to buty na chłodne dni, pasujące idealnie do spódnic jak i spodni (zwłaszcza w innym odcieniu niż noszone kozaki). Uwielbiam tego rodzaju obuwie zapewne dlatego, że uwielbiam zakolanówki, zresztą cały azjatycki styl. Zawsze byłam taką alternatywką, chodź obecnie mój styl nie co przygasł to nadal pojawiają się odważne elementy. Kozaki za kolano są dla mnie odważnym wyborem. Nie łatwo je wkomponować w codzienne stylizacje, jednak kiedy planuję wystroić się, zaszaleć, pokazać się- takie kozaki są dla mnie niezastąpione. Rewelacyjne.
 Gumowa podeszwa na lekkim obcasie. Regulowane przy kolanie. Praktyczne- wsuwane na nogę.

 Informacje o produkcie Link :
 Kolor czarny.
Materiał- Imitacja skóry welurowej; Podeszwa wewnętrzna: Materiał tekstylny; Zelówka: Syntetyk.
Obcas- słupkowy (3cm)
 Rozmiar- 38.

3. Boots over the knee. :heart:
 Boots for the knee is for me an autumn / winter classic, I just can't imagine these seasons without them. They are shoes for cold days, perfectly matching skirts and trousers (especially in a different shade than the worn boots). I love this kind of footwear probably because I love overknee socks, all Asian style anyway. I've always been such an alternative, come on now my style is not what has dimmed, there are still bold elements. Boots over the knee are a bold choice for me. It is not easy to incorporate them into everyday stylizations, but when I plan to dress up, go crazy, show myself - such boots are irreplaceable for me. Excellent.
  Rubber sole with light heels. Adjustable at the knee. Practical - slipped on the leg.

  Product information
Link :
  Black colour.
Material - Imitation velor leather; Inner sole: Textile material; Zelówka: Synthetic.
Stiletto heel (3cm)

  Size - 38.

 


 

Zobacz również: See:

https://pix.bonprix.pl/imgc/0/0/1/9/0/6/4/2/5/9/_200/19064259/kozaki-za-kolano.jpghttps://pix.bonprix.pl/imgc/0/0/1/9/0/9/0/2/3/7/_200/19090237/kozaki-za-kolano.jpghttps://pix.bonprix.pl/imgc/0/0/1/9/0/6/4/0/9/0/_200/19064090/kozaki-za-kolano.jpg
Kozaki za kolano na obcasie: link Kozaki za kolano z zapięciem: link Kozaki za kolano na obcasie: link


Na dziś to wszystko. Napiszcie co z zamówionych przeze mnie rzeczy spodobało wam się najbardziej, czy znacie omawiany dziś sklep, czy mieliście okazję coś z niego zamówić i czy kierujecie się recenzjami na blogach w sprawach kupna przez internet? Chętnie poznam wasze zdanie!
 That's all for today. Write what of the items I ordered you liked the most, do you know the store discussed today, did you have the opportunity to order something from it and are you guided by reviews on blogs regarding online purchases? I would love to hear your opinion!

     http://static.tumblr.com/4cb12b39a02a019806dff31d308dc80b/prgxzku/ujSngcku3/tumblr_static_40fs6ter4ruokkckk88wsgccg.gif   http://static.tumblr.com/4cb12b39a02a019806dff31d308dc80b/prgxzku/ujSngcku3/tumblr_static_40fs6ter4ruokkckk88wsgccg.gif   http://static.tumblr.com/4cb12b39a02a019806dff31d308dc80b/prgxzku/ujSngcku3/tumblr_static_40fs6ter4ruokkckk88wsgccg.gif
      
Zajrzyj koniecznie na te blogi:
You must absolutely see these blogs:

Pierwszy komentarz First comment:  Sarah - sarahrizaga.blogspot.com
 
Najciekawszy komentarz The most interesting comment:  Ania - www.pandafch.pl

Co wpis wyłaniam z komentarzy dwa blogi. Skomentuj jako pierwszy najnowszy wpis lub zostaw najciekawszy komentarz a twój blog znajdzie się w polecanych.
 Every entry emerges from comments two blogs. Comment as the first newest entry or leave the most interesting comment and your blog will be in the recommended.

Infoblog :

Masz do mnie pytanie? Zostaw je w komentarzu, napisz do mnie maila, bądź priv na instagramie.
● Znasz ciekawy temat, o którym mogłabym napisać na blogu? Podpowiedz mi! Zainspiruj mnie! Zostań współtwórcą!
 ● Dziękuję za komentarze, wszystkie oddaję ♡ 

kontakt: neko_chan@vip.onet.pl

129 komentarzy:

  1. Ja jeszcze też nie mam zimowych butów. I nie wiem, kiedy je kupię.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na razie nie ma takiej potrzeby, u mnie wczoraj była bardzo wiosenna pogoda :D Chyba, że zima jeszcze nas zaskoczy :)

      Usuń
  2. Beret kojarzy mi się z Francją.. ładnie w nim wygladasz... tak elegancko i śliczne butki :) Masz bardzo ładne nogi i w ogóle jesteś ładna :)

    Powiedz... co to za lampki obok beretu? I w ogole tak klimatycznie u Ciebie... tak świątecznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, mi też beret kojarzy się z Francją :) Dziękuję za takie miłe słowa! Rumienię się :3 Te lampki kupiłam w styczniu na wyprzedaży, za 2,50 :) Takie z piórkami :)

      Usuń
    2. Ładne... przydałyby mi się takie ;)

      Usuń
  3. Beret is a total must for me! I love your! We do have a similar taste in fashion :) ☁ ☂

    Blog de la Licorne * Instagram * We♥It

    OdpowiedzUsuń
  4. Najfajniejsze są buty na zimę:) Ciepłe przede wszystkim :) Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie jest to mój styl, ale najważniejsze żebyś Ty była zadowolona z zakupionych rzeczy :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Aktualnie omijam świąteczne posty, ale zrobiłam wyjątek, bo lubię Twoje teksty.
    Berety bywają ciekawe, ostatnio widziałam taki z grubej włóczki we wszystkich kolorach tęczy. Ale mam tyle czapek na zimę, że już nie dokupuję. Buty na zimę mam jedyne słuszne, których ani mróz ani wilgoć nie przegryzie. Noszę je od 4 lat. Przekonałam się, że na butach się nie powinno oszczędzać. Kiedyś musiałam kupować co roku, bo już po pierwszym sezonie buty nie nadawały się nawet do naprawy.
    Nigdy nie miałam koazków za kolano, ale bardzo mi się podobają.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To jest mój pierwszy beret :3 Mam nadzieję, że nie ostatni bo bardzo spodobało mi się jego noszenie :) Tak, masz rację. W buty powinno się zainwestować :)

      Usuń
  7. te bereciki są świetne :) i te buty. <3 akurat szukam podobnych. Z chęcią się przyjrzę :D dzieki za ten wpis! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Super zakupy. Wciąż mnie kusisz tym bonprixem. ;)

    Dziękuję za umieszczenie mojego bloga na liście kalendarzowej. :*

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo oryginalne pomysły ! Buty na zimę zdecydowanie wyrywają
    by-tala.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Kochana ,u mnie grudzień to też bardzo zabiegany miesiąc, ale podobnie jak Ty wierzę że w styczniu wszystko się unormuje 😃
    Kolejny zestaw świetnych ubrań- te kozaki za kolano są piękne 💕
    Berety ,to nie moja bajka ale Ty wyglądasz świetnie 😘
    Pozdrawiam
    Lili

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję serdecznie za ciepły komentarz i trzymam kciuki, abyśmy w styczniu w końcu odpoczęły! :)

      Usuń
  11. Kocham buty, więc chyba nie muszę ukrywać, że czarne kozaki najbardziej mi się spodobały. Uważam, że są prześliczne. Grudzień jako miesiąc kończący rok to jakaś katastrofa. W szkole już 20 grudnia mamy mieć wystawione proponowane oceny. Wiąże się to z tym, że w nadchodzącym tygodniu mam sprawdzian na sprawdzianie. Jeżeli dożyje do piątku to chyba będzie to jakiś cud. Mam nadzieję, że odpocznę chociaż podczas dwutygodniowej przerwy świątecznej. Chociaż i wtedy kiedy powinnam odpoczywać muszę załatwić pare spraw takich jak chociażby zrobienie zdjęcia do dowodu osobistego.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja w pracy wcale nie mam lżej, niestety grudzień to czas, kiedy jest najwięcej klientów a obrót musi się zrobić :) Chciałabym powiedzieć że odpocznę, ale mam tylko trzy dni wolnego...

      Usuń
  12. Kurcze, berety mi się meeega podobają- ale na kimś :> Siebie w nich nie widze, ale może kiedyś akurat.. :)) Ja też oczywiscie inspiruję się internetem, jeśli chodzi o prezenty dla mojej rodziny, przyjaciól.. ;) Czarne kozaki też podobają mi się na kimś. Są naprawdę szykowne i eleganckie. Drugie też w moim guście. Takie buty, żeby na szybko gdzieś wyskoczyć;) Np po bułki do sklepu :D

    https://www.youtube.com/watch?v=5HOr12-tWZM

    Zapraszam! Dopiero zaczynam, więc wszystko słabe. Będzie lepiej! Za każdego suba dziękuję, mega motywuje:>

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też tak myślałam, dopóki nie założyłam beretu na głowę- i to było to! :) Buty, które szybko się zakłada są moimi ulubionymi- takie na co dzień :D

      Usuń
  13. Mój grudzień też jest jakiś taki napięty. Nawet nie wiem gdzie mi śmignęło pół miesiąca. Bardzo fajne ciuszki i te butki za kolano! Super:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też nie wiem gdzie mi ten czas ucieka... dziękuję za komentarz! :)

      Usuń
  14. Beret fajny! :) Mi tata przywiózł taki z Francji. Ale nie chodzę:D


    Zapraszam na nowy post, a w nim relacja ze spotkania z Pierwszą Damą.
    Będzie mi bardzo miło jeśli wpadniesz ♥ Pozdrawiam!
    Mój blog-KLIK

    OdpowiedzUsuń
  15. Mówiąc szczerze też często kieruje się recenzjami, zdecydowanie wole kupić coś, co już gdzieś widziałam, niż testować zupełnie coś nowego i mieć nieprzyjemną niespodziankę
    Pozdrawiam, MAda

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chodź lubię testować to fakt- wolę wydać pieniądze na coś sprawdzonego :)

      Usuń
  16. Hey, Wow all the posts are very informative for the people who visit this site. Good work! We also have a Blog.Please feel free to visit our site. Thank you for sharing.
    @ Packers And Movers Hyderabad

    OdpowiedzUsuń
  17. Great post, Thanks for sharing, x
    I'm following you! X.

    OdpowiedzUsuń
  18. świetne te śniegowce! Mam podobne i są bardzo cieplutkie :)

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  19. Na sam początek chciałam Ci bardzo podziękować za dodanie mojego bloga do Blogowego Kalendarza Adwentowego :) Bardzo się ucieszyłam gdy go tam zobaczyłam <3 Aż tak jakoś cieplej na serduszko się zrobiło :)

    Świetne zamówienie, beret to klasyk warto go mieć w szafie, tak jak czarne buciki za kolano :-) Chciałabym mieć takie w swojej garderobie :-) Zupełnie jak te zimowe, urocze buciki :)

    PS. Bardzo ładnie Ci w berecie :) Przyjemne zdjątka :)

    buziaki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Twój blog jest wspaniały, musiał pojawić się w moim kalendarzu :)
      Dziękuję serdecznie za ciepły komentarz ! <3

      Usuń
  20. Packers and Movers Bangalore as a Services providing company can make all the difference to your ###Home Relocation experience. Bangalore based Company which offers versatile solutions, Right team that easily reduce the stress associated with a ✔✔✔Household Shifting, ***Vehicle Transportation. we help things run smoothly and reduce breakages and offer you seamless, Affordable, Reliable Shifting Services, Compare Shifting Charges @ Packers And Movers Bangalore

    OdpowiedzUsuń
  21. Zawsze zastanawiałam się czy w Bonprixie są wygodne buty ;) Berecik bardzo mi się podoba ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. Kochana Ayuno :-)

    Bon Prix to marka znana mi od dawna :-) Ten berecik prezentuje sie niezwykle elegancko- taki paryski szyk :-) Faktycznie w grudniu tyle się dzieje,że człowiek często nie ma czasu, aby przed świetami złapać oddech.
    Dziękuję za umieszczenie mnie po raz kolejny w Twoim Kalndarzu Adwentowym - to dla mnie duże wyróznienie kochana :-*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana, nie mogłabym Cię nie umieścić w tym kalendarzu, jesteś cudowna, inspirująca i wyjątkowa! <3

      Usuń
  23. Mi podobają się kozaki za kolano. Sama mam jedne - ale w szarym kolorze :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Fajny ten beret! I ładnie Ci w nim ;) Do mnie berety jakoś nie pasują, ale ja ogólnie nie czuję się dobrze w nakryciach głowy ;)
    Najbardziej chyba podobają mi się kozaki :) Chociaż ja mam i nie noszę :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miałam podobnie. Sądziłam że beret w ogóle nie będzie mi pasował :)

      Usuń
  25. beret boski! a reszta niekoniecznie w moim stylu :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Cały czas chodzi mi po głowie beret, ale obawiam się, że będę w nim wyglądać idiotycznie!

    OdpowiedzUsuń
  27. Great review!
    Thanks for sharing 😘

    OdpowiedzUsuń
  28. Awesome blog. Looking forward for more.

    OdpowiedzUsuń
  29. Such a beautiful boots. Over the knee look amazing. Thank you for sharing.

    New Post - http://www.exclusivebeautydiary.com/2019/12/babor-hsr-lifting-extra-firming-cream_15.html

    OdpowiedzUsuń
  30. Klaudio, na samym początku chcę Ci serdecznie podziękować, że doceniłaś pracę, którą wkładam w tworzenie bloga i zamieściłaś jego adres w Blogowym Kalendarzu Adwentowym. <3 To bardzo miłe. Powiem Ci, że wciągnęłam się w Twoją akcję, jest super! <3
    Sama niedawno zaopatrzyłam się w klasyczny, czarny beret. Ta część garderoby kojarzy mi się z paryskim szykiem i elegancją. <3 Gdy myślę o berecie, to widzę go od razu w towarzystwie beżowego trencza. :D Jeśli zaś chodzi o kozaki za kolano, to moja Mama je uwielbia. Im dłuższe, tym lepiej. :D

    Życzę Ci przyjemnych przygotowań do Świąt Bożego Narodzenia! :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję najserdeczniej!
      Ja beret widzę z czerwonym golfem, ołówkową spódnicą, czarnymi rajstopami i szpilkami :D
      Mogę z twoją mamą przybić piątkę :D
      Dziękuję <3

      Usuń
  31. Buty są przepiękne, i jedne i drugie! Ja nie mogę przekonać się do takich wysokich kozaczków chociaż bardzo mi się podobają:)

    http://redamancyy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kocham wysokie kozaki, a na obcasie to już w ogóle :)
      Chodź te go nie mają, to taka bezpieczna wersja :)

      Usuń
  32. Także mam beret i bardzo chętnie w nim chodzę! Śliczne te kozaczki! Zdrowych i spokojnych Świąt oraz udanego Sylwestra!
    Gorąco pozdrawiam, Werka :)

    jelonkowa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  33. Pracowałam jakieś 17 lat temu w butiku z odzieżą BonPrix, wspomnienia wróciły :). Pięknie wyglądasz w tym berecie. Cieszę się, że moda wraca - można wyglądać z klasą w każdym wieku :). Pozdrawiam serdecznie i zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. OOo wspaniale :D W niektórych przypadkach ciesze się, że moda wraca :) Nauczyłam się nigdy nie wyrzucać ubrań a chować w pudła. Coś jest już nie modne jednak wiem że wyciągnę tę rzecz znów po kilku latach :)

      Usuń
  34. Z systematyką w okresie świątecznym doskonale Cię rozumiem. Niestety jest tyle rzeczy do zrobienia w grudniu, że tak naprawdę nie wiadomo w co pierw ręce włożyć.
    W tym berecie wyglądasz mega uroczo. Dobrze, że niektóre rzeczy modowe powracają:) Sama po Twoich recenzjach i zdjęciach zdecydowałam się na kupno kilku rzeczy w Bonprix, zamówienie przyszło i wow, nie żałuję ani jednej złotówki! :D Kozaczki za kolano bardzo mi się podobają!
    I serdecznie dziękuje Ci za umieszczenie mojego bloga w kalendarzu adwentowym, jest mi niezmiernie miło! <3

    OdpowiedzUsuń
  35. Świetne rzeczy!
    Pozdrawiam ♥
    https://artidotum.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  36. Kozaki za kolano podobaja mi się najbardziej :)

    OdpowiedzUsuń
  37. What a lovely post! I like those over-the-knee boots :)
    xoniomaniax.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  38. Czarne kozaki zawsze w modzie :D Świetne rzeczy!
    Życzę zdrowych, spokojnych i Wesołych Świąt!
    Pozdrawiam! wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  39. Super rzeczy! Cudownych Świąt 🎄🎅🏻

    OdpowiedzUsuń
  40. Wanna say:
    Merry Christmas and Happy New Year!

    OdpowiedzUsuń
  41. Fantastyczne zakupy moja Ayunko Kochana. Szczególnie ten berecik. Mięciutki i cieplutki super. Kozaczki za kolano też piękne. Mam krótkie za kostki czarne ze skóry. Moja siostra zamawia ciuchy w Bon Prix i jest zadowolona.

    Ściskam Cię mocno. Wszystkiego dobrego! Dużo zdrowia i radości.

    OdpowiedzUsuń
  42. Zawsze chciałam mieć takie kozaczki za kolano, ale zawsze mi mamuśka powtarza że ich nie wykorzystam, więc nie kupiłam.. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To są moje drugie kozaki za kolano, ja w nich mogę chodzić non stop :)

      Usuń
  43. Kochana Ayuno!
    Ja tak samo jak Ty; bardzo często kieruję się recenzjami na blogach (najczęściej w kwestiach produktów kosmetycznych, bo na tym w ogóle się nie znam). Ayuno, myślę, że Twoja nieobecność podczas grudniowych dni jest w całości uzasadniona. Sama wiem, ile pracy jest w grudniu i naprawdę ciężko jest znaleźć czas na pasję (ale trzeba znaleźć chociaż kilka minut, bo szłoby zwariować!)
    Berety są urocze. Berety są piękne i jestem w nich zakochana! Ale sama mam takie wątpliwości; czy to na pewno dobry zakup dla mnie skoro ani razu nie miałam beretu na głowie? Ten, który prezentujesz, jest śliczny, zerknę na stronę!
    Również nie posiadam butów typowych na zimę, jednak te, które pokazujesz, kod razu kojarzą mi się ze Szwecją, Norwegią albo Finlandią. Na pewno wychodziłabym w takich w grudniowy dzień (przed moją chatkę w środku lasu, który na 100% kiedyś powstanie!) Niestety, ja jeszcze nie miałam okazji kupić cokolwiek na tej stronie, ale muszę to zmienić w przyszłym roku!
    Ayuno, życzę Ci Szczęśliwego Nowego Roku, spełniaj marzonka i nadal bądź tak wielką inspiracją, jaką jesteś! Wszystkiego dobrego, buziaki
    I dziękuję za wyróżnienie <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak zawsze kochana, słodka Pandzia! <3
      Dziękuję za wspaniały komentarz i ciepłe słowa :)

      Usuń
  44. Hej Kochana! W berecie Ci do twarzy, naprawdę! Jakoś nigdy nie kieruje się recenzjami, jakoś zawsze są podzielone zdania na dany temat i trudno mi zdecydować. Spokojnie nie jesteś jedyną która w grudniu nie ma czasu, aktualnie pisałam ostatnie sprawdziany na 2019. Ostatnio kupiłam nowe buty, czytaj moja mama mi je kupiła hah. Ponieważ moje stare się zepsuły. Bonprix znam, jednak ich strona internetowa jakoś mnie nie zachęca jakoś nie jestem jeszcze do niej przekonana. Bardzo Ci dziękuje, za miejsce w kalendarzu!
    Kochana Szczęśliwego Nowego Roku, spełnienia marzeń oraz wszystkiego co dobre!
    Buziaki z Bawarii, Weronika

    OdpowiedzUsuń
  45. Ja już dłuższy czas zbieram się do zakupu beretu i nadal mi to nie wyszło :D chociaż myślę, że lepiej się nada bliżej wiosny bo teraz bym w nim zamarzła
    http://karik-karik.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W tym konkretnym jest bardzo ciepło. Zakrywa uszy. W ogóle w nim nie marznę :)

      Usuń
  46. Kozaki są całkiem fajne :)
    Chociaż muszę Ci powiedzieć, że jeśli miałabym kupować komuś prezent, to chyba trochę bym się bała zamawiać buty. Bo jednak z butami trudniej trafić w gust, może się okazać, że kupię zły rozmiar, albo minie zbyt dużo czasu, aby osoba po zamówieniu mogła wymienić na inny model, bo ten wybrany przeze mnie będzie np niewygodny.
    Ale wszelkiej maści szaliki, czapki, chusty - jak ktoś lubi takie rzeczy - są fajną opcją na prezent :)
    W ogóle berety chyba ostatnio zrobiły się modne, nie?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chyba tak, chodź rzadko widuję osoby w podobnym do mojego wieku, które nosiły by beret.
      Mieszkam w małym mieście, więc może to dlatego :3

      Usuń
  47. Packers And Movers Hyderabad Local Household Shifting Service, Get Free Best Price Quotes Local Packers and Movers in Bangalore List , Compare Charges, Save Money And Time.@
    @ Packers And Movers Hyderabad

    OdpowiedzUsuń








  48. i couldn't believe that i would ever be re-unite with my ex-lover, i was so traumatize staying all alone with no body to stay by me and to be with me, but i was so lucky one certain day to meet this powerful spell caster Dr Akhere,after telling him about my situation he did everything humanly possible to see that my lover come back to me,indeed after casting the spell my ex-lover came back to me less than 48 hours,my ex-lover came back begging me that he will never leave me again,3 months later we got engaged and married,if you are having this same situation just contact Dr Akhere on his email: AKHERETEMPLE@gmail.com thanks very much sir for restoring my ex-lover back to me,his email: AKHERETEMPLE@gmail.com or call/whatsapp:+2349057261346
























    hindi ako makapaniwala na kailanman ay muling makiisa ako sa aking kasintahan, labis akong na-trauma sa pananatiling nag-iisa na walang katawan na manatili sa akin at makakasama ko, ngunit napakasuwerte ako sa isang tiyak na araw upang matugunan ito malakas na spell caster na si Dr Akhere, matapos sabihin sa kanya ang tungkol sa aking sitwasyon ginawa niya ang lahat ng makataong posible upang makita na ang aking kasintahan ay bumalik sa akin, sa katunayan matapos na ihagis ang spell ang aking dating kasintahan ay bumalik sa akin ng mas mababa sa 48 oras, dumating ang dating kasintahan ko. bumalik sa pagmamakaawa sa akin na hindi na niya ako pababayaan, 3 buwan mamaya kami ay nakipag-ugnay at nag-asawa, kung nagkakaroon ka ng parehong sitwasyong ito makipag-ugnay lamang kay Dr Akhere sa kanyang email: AKHERETEMPLE@gmail.com maraming salamat sa sir sa pagpapanumbalik ng aking dating kasintahan bumalik sa akin, ang kanyang email: AKHERETEMPLE@gmail.com o tumawag / whatsapp: +2349057261346

    OdpowiedzUsuń
  49. Propo śniegowców to ciekawe czy jeszcze sie przydadzą w tym sezonie.

    OdpowiedzUsuń
  50. Packers and Movers Bangalore - Reliable and Verified Household Shifting Service Providers Give Reasonable ###Packers and Movers Charges. Cheap and Best Office Relocation Compare Quotation for Assurance for Local and Domestic House Shifting and Get estimates today to save upto 20%, ***Read Customer Reviews - @ Packers And Movers Bangalore

    OdpowiedzUsuń
  51. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń