listopada 12, 2020

Propozycje jesiennych stylizacji | bonprix.pl


 Dzień dobry http://static.tumblr.com/4cb12b39a02a019806dff31d308dc80b/prgxzku/ujSngcku3/tumblr_static_40fs6ter4ruokkckk88wsgccg.gif

 ( PL / ENG ) 

W piątek, 1 listopada 2013 roku, na tym blogu, pojawił się pierwszy wpis o tytule: "Happy birthday to me ♪". Narodziła się Ayuna. Narodziła się z okazji moich 18 urodzin. Dziś mam już 25 lat a mój blog świętuje 7 urodziny. Nadal nie mogę uwierzyć ani w jedno ani w drugie, jednocześnie jestem niezwykle dumna z obu widniejących tu liczb :) Czasem czytam moje stare posty, które prowadzą od bardzo ważnego dla mnie dnia- 18 urodzin, po dziś dzień. Zastanawiam się, czy w 2013 nie było autokorekty? Zawsze miałam problem z ortografią ale takich byków nie powstydziłby się nawet toreador. Wspominam sytuacje z postów. Obserwuję jak się zmieniam, jak zmienia się moje życie na przestrzeni tych lat. To niesamowite, że mogę obserwować moje życie stojąc z boku. Czego mogłabym sobie życzyć z okazji tych obydwu urodzin? Prywatnie; by nigdy nie zabrakło mi zdrowia, miłości, przyjaźni i pieniążków. Bym nadal stawała na nogi po każdym potknięciu. Bym nadal wyciągała wnioski z każdego błędu w życiu. Bym nadal korzystała z każdej cennej chwili życia. Bym nadal szukała pasji i odnajdowała swój sen życia. Bym nadal marzyła i stawiała sobie kolejne cele. Bym realizowała się i ciągle uczyła. Abym w końcu dowiedziała się kim jestem. A czego mogłabym sobie życzyć zawodowo? Oczywiście nie mam na myśli mojej pracy dochodowej, tylko pracy najprzyjemniejszej, pasji największej. Abym nigdy nie przestawała pisać. By mój blog nadal żył i tętnił życiem. By był razem ze mną w najważniejszych momentach życia tak jak do tej pory. By zawsze dawał mi tyle radości i poczucia wartości.
On Friday, November 1, 2013, this blog posted the first entry with the title: "Happy birthday to me ♪". Ayuna was born. It was born on my 18th birthday. Today I am 25 years old and my blog is celebrating its 7th birthday. I still can't believe either one or the other, at the same time I am extremely proud of both numbers shown here :) Sometimes I read my old posts that lead from a very important day for me - my 18th birthday, until today. I wonder if there was no auto-correction in 2013? I have always had a problem with spelling, but even a bullfighter would not be ashamed of such bulls. I remember the situations from the posts. I watch how I change, how my life changes over the years. It is amazing that I can observe my life from the side. What could I wish for on these two birthdays? Privately; that I would never run out of health, love, friendship and money. To keep me on my feet after every stumble. Keep learning from every mistake in life. That I would continue to enjoy every precious moment of my life. That I would continue to search for passion and find my dream of life. That I would still dream and set myself new goals. That I could fulfill myself and keep learning. That I would finally find out who I am. And what could I wish for professionally? Of course, I do not mean my profitable job, but the most enjoyable job, the greatest passion. That I would never stop writing. Keep my blog alive and vibrant. That he would be with me in the most important moments of his life, just like so far. That he would always give me so much joy and a sense of worth.
Dziękuję wam za to, że jesteście, moi najdrożsi czytelnicy. Moi przyjaciele.
 Thank you for being there, my dearest readers. My friends.

Post sponsorowany. 

Dziś mam dla was recenzję paczki od bonprix.pl! Uwielbiam ten sklep, jeżeli jeszcze go nie znacie koniecznie odwiedźcie. Ubrania dla kobiet, mężczyzn i dzieci a także obuwie, dodatki, akcesoria i zakładka dom. Przyznam się szczerze, odwiedzam ten sklep regularnie by być na bieżąco z ogromnym asortymentem :)
Today I have a package review for you from bonprix.pl! I love this store, if you don't know it yet, make sure you visit it. Clothes for women, men and children, as well as shoes, accessories, accessories and a home tab. I honestly admit, I visit this store regularly to be up to date with the huge assortment :)

Zamówiłam cztery rzeczy, w tym wpisie pokarzę wam dwie. Przedstawię je w trzech stylizacjach. Oceńcie je w komentarzu! 
I ordered four items, and in this post I will show you two. I will present them in three styles. Rate them in the comments!

Torebka na pasku

Niestety, jest już wyprzedana, jednak zachęcam was do obejrzenia innych produktów z kategorii torebki. Znajdziecie tam wiele wzorów, kolorów i modeli. Każdy możne odnaleźć torebkę idealną dla siebie. Moja, to średniej wielkości saszetka na pasku częściowo wykonanym z metalu a częściowo z tworzywa. Pasek odpinany. Dwa zamki (kieszonka w środku). Wytłoczony wzór krokodylej skóry. Piękna, idealnie pasuje do moich stylizacji! Wygodna, można ją nosić jak nerkę lub na ramieniu. Mała, ale pakowna, zmieści wszystko co najpotrzebniejsze i wszystko to co najpotrzebniejsze, zawsze mogę mieć przy sobie. Rewelacja, jestem nią zachwycona. 
Unfortunately, it is already sold out, but I encourage you to look at other products from the handbag category. You will find many designs, colors and models there. Everyone can find a perfect bag for themselves. Mine is a medium-sized sachet with a strap partly made of metal and partly plastic. Detachable strap. Two zippers (inside pocket). Embossed crocodile skin pattern. Beautiful, fits perfectly with my styles! Comfortable, it can be worn like a kidney or over the shoulder. Small, but roomy, it will fit everything that is most necessary and everything that is most necessary, I can always have with me. Perfect, I am delighted with it.


Uwielbiam golfy. To zdecydowanie mój must have w sezonie jesienno-zimowym. Ten który zamówiłam, dostępny jest również w siedmiu różnych kolorach. Wybrałam, na początek c:, "biel wełny" ponieważ kompletuję swoją basic garderobę. Biały komponuje się idealnie z każdą moją stylizacją. Sweter wykonany jest w 100% z bawełny co dla mnie jest niezwykle ważne. Nauczyłam się już czytać metki i sprawdzać składy ubrań, co sprawiło, że moja szafa zapełnia się coraz lepszymi i trwalszymi kombinacjami tkanin. Bardzo miły w dotyku, ciepły i wygodny. Po prostu sweter idealny. 
Rozmiar: 36/38
Cena: 59,99
I love turtlenecks. This is definitely my must have in the fall and winter season. The one I ordered is also available in seven different colors. I chose, for starters, c: "wool white" because I complete my basic wardrobe. White goes perfectly with my every styling. The sweater is made of 100% cotton, which is extremely important to me. I've already learned to read labels and check the composition of clothes, which made my wardrobe fill up with better and more durable combinations of fabrics. Very nice to touch, warm and comfortable. Just a perfect sweater.
Size: 36/38
Price: 59.99

http://kawaiioneesan.up.seesaa.net/image/kawaiioneesan-2016-05-30T183A303A00-5.GIF stylizacje outfits http://kawaiioneesan.up.seesaa.net/image/kawaiioneesan-2016-05-30T183A303A00-5.GIF

"Na romantyczny spacer po parku" "For a romantic walk in the park"







płaszcz/coat tommy hilfiger - second hand (5,50zł)
golf/turtleneck - bonprix.pl
torebka/bag - bonprix.pl
sukienka/dress - second hand (1zł)
rajstopy/tights - no name
buty/schoes - gamiss

"Do pracy lub spotkanie, elegancko & sportowo" "For work or a meeting, elegant and sporty"





garnitur/suit ai fei si - second hand (ok. 20zł)
marynarka/jacket primark - second hand (5zł)

golf/turtleneck - bonprix.pl
torebka/bag - bonprix.pl
buty/schoes - bonprix.pl

"Na jesienne spotkanie na luzie" "Relaxing for an autumn meeting"







płaszcz/coat - femmeluxefinery
golf/turtleneck - bonprix.pl
torebka/bag - bonprix.pl
spodnie/trousers - bonprix.pl
buty/schoes - bonprix.pl

To moje propozycje jesiennych stylizacji z dużym udziałem bonprix! Jak oceniacie moje stylizacje? Która podoba wam się najbardziej a która najmniej? Jestem bardzo ciekawa!
These are my suggestions for autumn stylizations with a large share of bonprix! How do you rate my styles? Which one do you like the most and the least? I'm very curious!

( PL ) 
 
Na dziś to wszystko. 
Czy znacie internetowy sklep bonprix.pl? Czy zamawialiście/łyście coś z niego? Jeżeli tak, co i jak oceniacie te rzeczy? Czy podoba wam się moje zamówienie? Co najbardziej? Jak oceniacie mój styl? Macie dla mnie jakieś wskazówki? Co pasuje mi najbardziej? 
Piszcie w komentarzu! 

Dziękuję Ci za poświęcony mi czas 
Zapraszam Cię na zaplecze wpisu. 
   
 Komentatorzy

Zajrzyj koniecznie na te blogi:

Pierwszy komentarz:
Kasia - www.planetakayah.pl
  
Najciekawszy komentarz:
Olimpia - adraasteja.blogspot.com

Co wpis wyłaniam z komentarzy dwa blogi. Skomentuj jako pierwszy najnowszy wpis lub zostaw najciekawszy komentarz a twój blog znajdzie się w polecajce.

Z uwagi na to, że zbliża się grudzień a z nim ABC czyli 
Advent Blog Calendar zawieszam chwilowo serię AyuArtystyczniz uwagi na świąteczną akcję. Nie martwcie się wszyscy fani moich rysunków! Bardzo szybko wrócimy do serii. Teraz chcę skupić się na świątecznej akcji blogerów dla blogerów. 


Advent Blog Calendar jest kalendarzem adwentowym. Zasada pozostaje ta sama jak w przypadku tradycyjnego adwentowego kalendarza. Tworzymy kalendarz z 24 "okienkami" i codziennie od 1 do 24 grudnia otwieramy jedno. 

Kalendarz został stworzony po to, by docenić blogerów. Jeżeli chcesz podziękować autorom blogów za ich serce jakie wkładają w swoją pracę i pokazać swoim czytelnikom naprawdę wartościowe i inspirujące adresy blogów, ten kalendarz jest idealnym sposobem.

Biorąc udział w akcji, należy w pasku bocznym utworzyć ponumerowaną listę z podpunktami od 1 do 24. Od pierwszego grudnia, kolejno, dzień po dniu, w stworzonym przez was kalendarzu powinno "otwierać się jedno okno". Okno to każdy podpunkt waszej listy. Każdy podpunkt od 1 do 24 należeć będzie do innego bloga.

Więcej informacji, regulamin a także gotowy kod do wklejenia znajdziecie tu: LINK

Infoblog  :
 
 ● Już od pierwszego grudnia pojawi się kolejna edycja Advent Blog Calendar! Już dziś możesz zapisać się do listy blogów biorących udział, pod tym postem Im nas więcej, tym lepiej ♡ W tym roku chciałabym również zorganizować tę akcję na instagramie. Więcej szczegółów niebawem na moim koncie - hi_ayuna.  
  Komentarz u mnie = komentarz u Ciebie ♡ 
● Z kodem: ayuna35 otrzymasz 35% rabatu na zakupy w posterstore.pl

 contakt: neko_chan@vip.onet.pl
 instagram: hi_ayuna

https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEg_PoqzwFjOeEoSd-YkvnzqvqeN_xnofzcsBCZPoyIa9QGqLfnYxNlIYk23ZqH9CgBVAHYSqd0V_EgPgdBWjpQ93BeKjrV1C4TOLTFiVjGE4D0nAYHoemS8s-mphWfL2_IzpvkYL0PRq-o2/s320/xzc6.gif

143 komentarze:

  1. kiecka extra i te szary zestaw bardzo mi się spodobał.

    www.natalia-i-jej-świat.pl

    OdpowiedzUsuń
  2. Super stylizacje stworzyłaś. Znam sklep jest ok.

    OdpowiedzUsuń
  3. To już tyle lat, a ty nadal się rozwijasz kochana.
    Osobiście bardzo lubię ten sklep i co jakiś czas robię w nim większe zamówienie.
    Ten biały golfik jest rewelacyjne!
    Pozdrawiam, Mada

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Staram się ^^
      Ja też bardzo lubię ten sklep, jeden z moich ulubionych! :)
      Pozdrawiam <3

      Usuń
  4. Kochana, po pierwsze, wszystkiego najlepszego! Zarówno dla Ciebie, jak i dla bloga, który jest nieodłączną częścią Ciebie. Życzę Ci tego, czego sama sobie już pożyczyłaś. Nic dodać, nic ująć;-)
    Co do zamówień; ta torebka to dla mnie taka nerka- a nerki bardzo bardzo lubię:-) Wygrywa ostatni cały outfit, a zwłaszcza to pierwsze zdjęcie z ostatniego outfitu. Tym razem nie all black, a all white :D Sztos!
    Pozdrawiam!

    zapraszam również do siebie :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję serdecznie! <3
      Ja też bardzo lubię nerki- są niezwykle praktyczne. Ważny jest dla mnie ich rozmiar, mam spory portfel i nie do każdej nerki się mieści :D Dziękuję za komentarz Kochana!
      Buziaki!

      Usuń
  5. Very stylish looks! White turtleneck is always appropriate in a wardrobe

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne stylizacje. Ładnie Ci w białym.

    OdpowiedzUsuń
  7. My favourite look is the first one

    OdpowiedzUsuń
  8. Znam sklep Bonprix i oglądałam kiedyś parę katalogów z ich ofertą, ale sama nic nie zamawiałam. Może jednak się skuszę, bo zaprezentowane przez Ciebie stylizacje wyglądają bardzo zachęcająco. W ogóle cała sesja zdjęciowa jest świetna - zarówno pod kątem ubiorów, jak i jesiennej scenerii. We wszystkim bardzo dobrze wyglądasz i nie potrafię wskazać ulubionej stylizacji, bo każda ma coś w sobie. Pozdrawiam. :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo ładnie. Zwłaszcza do gustu przypał mi płaszcz i ogólnie trzecie ubranie. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  10. These outfits are so chic and stylish! I absolutely love them. You have a real eye for fashion!
    the creation of beauty is art.

    OdpowiedzUsuń
  11. Wszystkiego najlepszego z okazji urodzin oraz gratulacje z okazji rocznicy bloga. 7 lat to kawał czasu! Faktycznie przez taki czas człowiek się zmienia i fajnie zobaczyć sieie te 7 lat wstecz ;) Świetne fotki, bardzo ładnie wyglądasz :) Ten płaszcz jest cudowny ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! To niesamowite, bardzo się cieszę że we wpisach opisuję co nie co z mojego życia, miło jest sobie powspominać :) Dziękuję!

      Usuń
  12. Bardzo ładne stylizacje, wszystkie świetne. Torebka super, więc nie dziwię się, że się wyprzedała. Chętnie bym sobie taką sprawiła. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest podobna do nerki- bardzo wygodna i praktyczna :) Ostatnio kupuję tylko takie :)

      Usuń
  13. Witaj moja Droga!
    Kto by pomyślał, że to już 7 lat. Bardzo mocno Ci gratuluję! Rzeczywiście oglądanie starych postów pokazuje jak bardzo się zmieniliśmy, jak dojrzeliśmy. Nie pozostaje mi nic innego jak dołożyć się do Twoich życzeń. Aby ten blog tętnił życiem jak do tej pory i nigdy nie przestawała marzyć oraz tworzyć. Bo robienie tego, co się kocha najbardziej jest czymś niesamowitym. I każdemu życzę odnalezienie takiej drogi w swoim życiu.

    Słyszałam o tym sklepie nie raz, ale jakoś nigdy nie miałam okazji od nich zamawiać. Koniecznie zaraz zajrzę na ich stronę w poszukiwaniu pewnego produktu, na który czaje się od roku. Może oni go właśnie mają? ;)

    Torebeczka rzeczywiście bardzo fajna. Szkoda, że się wyprzedała :( Zwykły, klasyczny golf, a jakiego uroku dodaje tym stylizacjom :) Bardzo ładnie w nim wyglądasz! Każda z tych trzech stylizacji bardzo mi się spodobała, ale chyba najbardziej 1 i 3. Choć nie ukrywam, że te 2 cudeńko z second handu również ma swój urok. Aż zatęskniłam za tymi postami, ze zdobyczami :)

    Piękne, jesienne zdjęcia! Z każdym dniem piękniejesz! :) Dziękuję ślicznie za wyróżnienie. Nie mogę się już doczekać ABC.

    Pozdrawiam cieplutko! <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety, nie znalazłam :(
      Ale jestem mega ciekawa, co tam jeszcze sobie zamówiłaś :)

      Usuń
    2. Sama nie mogę uwierzyć, że minęło już siedem lat :) Sama z całego serca życzę każdemu odnalezienia swojej pasji, bo to cudowne uczucie :)
      Też tęsknię za tymi wpisami, obiecuję sobie, że jak tylko będę mieć wolny czas to zrobię lumpeksowe zdobycze :)
      Dziękuję serdecznie Kochana za cudowny komentarz <3 Buziaki :*

      Usuń
    3. Czas leci jak szalony, choć czasami chciałoby się, żeby trochę zwolnił ;) Dokładnie tak!
      W takim razie już się nie mogę doczekać :)
      Buziaki!

      Usuń
    4. Zgadzam się i przesyłam buziaki <3

      Usuń
  14. Podobają mi się wszystkie Twoje stylizacje :) Ściskam!

    OdpowiedzUsuń
  15. Gratuluję rocznicy bloga oraz wszystkiego najlepszego z okazji urodzin! Uwielbiam golfy, nie wyobrażam sobie zimy bez nich . Dwie pierwsze stylizacji bardzo mi się podobają :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też nie wyobrażam sobie zimy bez golfa, to zdecydowanie mój must have :) Dziękuję!

      Usuń
  16. Tak golf jest super na chłodne dni:) i bardzo mi się podoba też jasny kolor, bo rozwesela smutną jesień;).

    OdpowiedzUsuń
  17. Te mando un abrazo y te deseo un feliz atrasado y un feliz aniversario a tu blog. Me gusta tu estilo es genial. Te mando un beso

    OdpowiedzUsuń
  18. Witaj najlepsza przyjaciółka Ayuna. Całe ubranie, które nosisz, jest piękne, a także ciekawa sesja zdjęciowa.
    Zdumiewa mnie konsekwencja, z jaką prowadzicie blog od 2013 roku. To naprawdę niezwykła konsekwencja i zasługuje na wielkie uznanie.
    Podtrzymuj ducha, Ayuna.
    Pozdrowienia z przyjaźni zawsze.

    OdpowiedzUsuń
  19. Spóźnione wszystkiego najlepszego. Kurczę 7 lat to kupa czasu :D Az nie mogę sobie tego wyobrazić. Ja także uwielbiam golfy ale polubiłam je i tak stosunkowo niedawno :D 2 Ostatnie stylizacje spodobały się mi najbardiej ale może dlatego że są najbardziej w klimacie jesiennym :D
    by-tala.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo! :)
      Dziękuję za szczery i cudowny komentarz Kochana :)

      Usuń
  20. Odpowiedzi
    1. Teraz mam ograniczone miejsca na zdjęcia, ale staram się kombinować jak mogę ;)

      Usuń
  21. Odpowiedzi
    1. Dziękuję ^^ Bardzo lubię te moje perełki lumpeksowe :)

      Usuń
  22. Na Bonprixe jest trochę fajnych ciuszków, kiedyś tam zamawialam, ale nie byłam specjalnie zadowolona z jakości.
    Ale twoje stylówki rewelka!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zależy na co się trafi, też nie raz nie trafiłam z jakością w ubraniach :) Ale z reguły jestem zadowolona :)
      Dziękuję!

      Usuń
  23. Gdy byłam studentką sporadycznie zamawiałam coś w bonprix. Od wielu lat już tego nie robię. Zresztą ubrań kupuję coraz mniej. W tym roku kupiłam tylko dwie sukienki z przeceny lutowej :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zazdroszczę :) Ja jestem miłośniczką lumpeksów i to tam najczęściej robię zakupy :)

      Usuń
  24. Cudownie, że znalazłam się tutaj w tak ważnym dla ciebie dniu. Życzę Ci byś się nadal rozwijała i spełniała swoje marzenia tak jak do tej pory, by wszystkie twoje założenia i plany rozkwitały,i rosły jak piękne dorodne róże - bo z małego paczką, który w tobie zakiełkował Ty stworzyłaś piękny Cudowny świat❤️. Brawo kochana - spełniaj marzenia 😘

    OdpowiedzUsuń
  25. Brałabym całą stylizację "romantyczną" (tylko spódniczkę wzięłabym dłuższą, bo nie chodzę w miniówkach) i ten płaszczyk :)

    25 lat to piękny wiek. Później też jest pięknie, z każdym rokiem coraz bardziej :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Chociaż już 3 tygodnie po fakcie, ale wszystkiego najlepszego, Ayuno. Oby spełniały się Twoje marzenia 🙂. A co do stylizacji, to u mnie wygrywa nr 1 😋.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie zawsze jest po fakcie XD Rzadko się zdarza, bym napisała coś na czas.
      Dziękuję :)

      Usuń
    2. Teraz się skapnąłem, że ja Cię jeszcze nie obserwuję. Czas to nadrobić 😉.

      Usuń
    3. O matko, ja też! Już nadrobiłam :D

      Usuń
  27. Stylizacja z płaszczem bardzo mi się podoba!! Rewelacyjnie to wygląda!!! Wszystkiego Najlepsze z okazji urodzin:D

    OdpowiedzUsuń
  28. These are perfect Autumn outfits. You look amazing and I like all of them. Thank you for sharing.

    New Post - https://www.exclusivebeautydiary.com/2020/11/peter-thomas-roth-rose-stem-cell-bio.html

    OdpowiedzUsuń
  29. Wszystkiego najlepszego! Biorę udział również i w tym roku kochana! W menu pojawi się zakładka.
    Pozdrawiam Weronika S.
    pasjeweroniki.blogspot.com
    YouTube

    OdpowiedzUsuń
  30. Bardzo ładne stylizacje, wszystko świetnie dobrana:) Najbardziej podoba mi się pierwsza stylizacja ;)

    OdpowiedzUsuń
  31. Mój komentarz nie poszedł do spamu? komentowałam ten wpis i nie widzę :(

    Chciałabym złożyć Tobie serdeczne zyczenia szczęścia, pomyślności, uśmiechu każdego dnia, siły, pozytywnch myśli... wiele pozytywnych i miłych chwil, małych-wielkich skarbów i radości :)

    co do stylizacji we wszystkich dobrze wygladasz :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie na blogu nie ma spamu. Trzeba uważać, bo sama zaobserwowałam na innych blogach, że moje komentarze nie zawsze się dodają. Coś blogger szwankuje.
      Dziękuję serdecznie za cudowny komentarz!

      Usuń
  32. Naprawdę bardzo ładne i ciekawe stylizacje. Jednak druga z nich jest mi bardziej bliższa, ponieważ uwielbiam nosić golfy. ��

    OdpowiedzUsuń
  33. Urozmaicone stylizacje, w każdej ci ładnie. Sklep znam, ale jakoś się nie skusiłam jeszcze na zakupy w nim.

    OdpowiedzUsuń
  34. Oczywiście, że znam bonprix :) I korzystam.
    Twoje stylizacje sa bardzo fajne.
    Najbardziej przypadła mi do gustu ostatnia- z camelowym płaszczem :)
    Pozdrawiam, Pola

    OdpowiedzUsuń
  35. Świetne stylizacje, ta pierwsza najbardziej mi się podoba, lubię takie klasyczne połączenia :)

    OdpowiedzUsuń
  36. Super stylizacje! Podoba mi się saszetka. :)

    OdpowiedzUsuń
  37. Niech się spełnią wszystkie te marzenia-życzenia:)
    Stawiam na pierwszy outfit. Lubię klasykę:)

    OdpowiedzUsuń
  38. Świetne stylizacje :D Podoba mi się ten czarny płaszczyk :D
    Gratuluję 7-lat blogowania, ja obchodziłam siedem lat prowadzenia bloga na początku października :D
    Wszystkiego Najlepszego również dla Ciebie :D Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! Siedem lat to kawał czasu, ale jak się pisze to samo tak jakoś leci :D
      Pozdrawiam!

      Usuń
  39. Super stylizacje. Uwielbiam jesienią i zimą czarne kryjące rajstopy! :)
    malgorzatt.pl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja tak samo! :D
      Poza tym moje nogi do najpiękniejszych nie należą :D

      Usuń
  40. Na początek życzę Ci spełnienia wszystkich pragnień i marzeń. Aby jedynymi łzami, które pojawią się w twych oczach były łzy szczęścia.
    Bardzo cieszę się, że trafiłam na Twój blog, bo szalenie mi się podobają Twoje stylizacje i chętnie się niektórymi zainspiruję :)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  41. Świetne stylizacje! Mi do gustu najbardziej przypadła stylizacja nr 3.
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  42. Genialne stylizacje totalnie w moim stylu :)

    OdpowiedzUsuń
  43. Świetne styliazcje, najbardziej pokochałam 3 oraz 4 - uwielbiam takie kolorki o tej porze roku <3
    7 lat to całkiem sporo, można by powiedzieć ,że blog Ayuna osiągnął wiek szkolny :-) Życzę Ci tej samej pasji i radośći zblogowania, którą miałaś od początku prowadzenia bloga i cieplutko CIe kochana pozdrawiam
    <3

    OdpowiedzUsuń
  44. All three looks are fabulous, I love all of them and this is why I can't choose one to like more but it is normal to like several things equally.
    I want to thank you for your visit on my blog. I would like to folliw each other and help each other grow and this is why I decided to follow you, follower number 2016. When you have time and in case you still want to follow back, my blog awaits you. Have a great evening!

    OdpowiedzUsuń
  45. Życzę dużo inspiracji i radości z prowadzenia bloga ;) Wyglądasz pięknie i bardo dorośle jak na swój wiek :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo :D Z tą dorosłością to bym tak nie szalała :D

      Usuń
  46. Najbardziej podoba mi się brązowy płaszcz, gratuluję 7 lat na blogu!
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie :)
    https://girlsinmadworld.blogspot.com/2020/11/skrecenie-kostki.html

    OdpowiedzUsuń
  47. Cudowne stylizacje. Coś idealnego dla mnie.

    OdpowiedzUsuń
  48. Hejka Klaudio :)
    Czekałam z niecierpliwością na Twój Blogiwy Kalendarz Adwentowy i się doczekałam. Mega się cieszę, że w tym roku też będzie :) Rok temu sprawił mi wiele radości :)

    Ślicznie Ci w każdej stylizacji :) Piękne ubranka :)

    Buziaki Kochana

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czyli dołączasz? :)
      Dziękuję serdecznie za komentarz kochana!

      Usuń
  49. Happy birthday to you and your blog. It is fantastic to have blog for 7 years. :)

    Somethingbykate

    OdpowiedzUsuń
  50. Ja żałuję, że blogi z onetu zostały usunięte bez jakiegokolwiek powiadomienia, bo z chęcią bym sobie poczytała co pisałam tam jako uczennica podstwówki :D Do dziś wspominam wpis, w którym w lany poniedziałek pisałam coś, aby wszyscy czytajacy to czuli się oblani wodą :D Byłam z niego bardzo dumna ^^
    Świetne klimatyczne zdjęcia, fajne stylizacje:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też byłam bardzo dumna z moich starych wpisów, chodź na przestrzeni lat nie wyglądały dobrze :D Piękne czasy, szkoda że już nie wrócą ;)

      Usuń
  51. Moje serce skradła ostatnia stylizacja, to toooootalnie mój styl. Zaś w stylizacji drugiej, czułabym się mega niekomfortowo, ale ty wyglądasz w niej świetnie! Mój blog również wypełnia blogosferę już 7 lat! :)

    normalbutdidnot.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! I gratuluję, wiem co to znaczy pisać przez siedem lat :D

      Usuń
  52. Hey dear i loved your blog!!!! That outfit its amazing! love the dress and the cozy sweater
    i already followed and i want invite you to visit and follow mine back if you want <3

    www.pimentamaisdoce.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  53. Jak zwykle same fajne stylizacje :) Bardzo podoba mi się Twoje wyczucie smaku, mamy podobny gust. Fajne zamówienie z Bon Prixa! Jeszcze nic tam nie zamawiałam, ale ich rzeczy faktycznie są bardzo ładne. Pamiętam, że kiedyś przeglądalam katalog BP i mieli dużo fajnych nie tylko ubrań, ale i dodatków do domu. Muszę w końcu zrobić u nich jakieś zakupy. Teraz już chętnie robię zakupy odzieżowe przez Internet. Wygodniej, a w czasie epidemii jeszcze bezpieczniej :)

    OdpowiedzUsuń
  54. Bardzo ładna stylizacja! W szczególności spodobała mi się ta ostatnia, super płaszcz! :)

    OdpowiedzUsuń
  55. Ayuna to piękne zestawienie :Płaszcz, spodnie i wszystko zgrywa

    OdpowiedzUsuń
  56. Najbardziej "moja" jest biała z beżowym płaszczem, ale wszystkie świetne:)

    OdpowiedzUsuń
  57. Jakoś pominęłam wcześniej ten wpis, więc pozwól że dziś złożę Ci życzenia urodzinowe i na nowy rok. Kochana przede wszystkim żebyś zawsze była sobą i nigdy nie musiała udawać. Przelewasz serce w swojego bloga. Nie tylko pokazujesz nam ciekawe stylizacje ale także dajesz cząstkę siebie. Pozwalasz się ze sobą zaprzyjaźnić. Odwiedzasz innych blogerów i zawsze zostawiasz wiele ciepłych i szczerych słów. Cieszę się że jesteś na blogosferze tyle czasu i życzę byś miała ciągle wenę na nowe wpisy, chęć i czas na pisanie. W życiu prywatnym też dużo sukcesów, zdrowia i najważniejszej miłości :)
    A stylizacje świetne. Piękny golf pasuje do wszystkiego i przede wszystkim grzeje :)

    OdpowiedzUsuń