listopada 19, 2020

To się... chodzi! | bonprix.pl

 

 Dzień dobry http://static.tumblr.com/4cb12b39a02a019806dff31d308dc80b/prgxzku/ujSngcku3/tumblr_static_40fs6ter4ruokkckk88wsgccg.gif

( PL/ENG

Ostatnio dodaję posta za postem. Jak szalona. Jesień bardzo motywuje mnie do pisania. Faktem jest też to, że nie bardzo mam dokąd wyjść, oprócz do pracy. Spędzam wolny czas w domu, a jak już spędzam czas w domu to produktywnie - przy blogu. Cieszę się, ponieważ nic nie sprawia mi takiej radości, jak mój mały blogasek. Mimo monotonności, moje dni są bardzo barwne. Głównie dzięki pracy, gdzie mam fantastycznych i zabawnych przyjaciół. Atmosfera jest tak ciepła, że moja praca nie jest moją pracą. Jest czystą przyjemnością. W domu Rafał zawsze znajdzie sposób na miłe spędzenie czasu. Gramy w karty, oglądamy filmy, sprzątamy... gdy robi się to razem, jest naprawdę świetnie. Chodź nie mam na co narzekać, tęsknię za dawnym życiem i mam nadzieję, że już niedługo wszystko się unormuje, że wrócimy do normalności. 
Recently I am adding a post after a post. How crazy. Autumn motivates me to write a lot. It is also a fact that I have nowhere to go except to work. I spend my free time at home, and when I spend my time at home it is productive - blogging. I am happy because nothing gives me as much fun as my little blog. Despite the monotony, my days are very colorful. Mainly thanks to my job where I have fantastic and fun friends. The atmosphere is so warm that my job is not my job. It is pure pleasure. At home, Rafał will always find a way to spend a pleasant time. We play cards, we watch movies, we clean ... when you do it together it's really great. Come on, I have nothing to complain about, I miss my old life and I hope that everything will normalize soon, that we will return to normal. 


Post sponsorowany. 

Tak jak pisałam w poprzednim poście, dziś druga część paczki od bonprix.pl. Tym razem we wpisie rządzić będą buty, czyli coś co zajmuje szczególne miejsce w mojej garderobie. Jakieś 3/4 c: Wybrałam typowo jesienne modele czyli kozaki i botki. Zapraszam was na recenzję i propozycje jesiennych stylizacji. 
As I wrote in the previous post, today the second part of the package from bonprix.pl. This time the entry will be ruled by shoes, something that has a special place in my wardrobe. About 3/4 c: I chose typical autumn models, i.e. boots. I invite you to review and suggestions for autumn stylizations.




Sznurowane botki w kolorze brązowym są idealnym dopełnieniem moich jesiennych stylizacji. Klasyczny wygląd to design, który uwielbiam. Wiązanie wygląda ozdobnie. Buty nie posiadają zamków. Nosek zaokrąglony. Obcas słupkowy powoduje, że buty są stabilne i wygodne. Materiał wierzchni podobny do weluru. Wyglądają kobieco i gustownie. Polecam.
Brown lace-up boots are the perfect complement to my autumn outfits. The classic look is a design that I love. The binding looks decorative. The shoes do not have zippers. Rounded nose. A post heel makes the shoes stable and comfortable. Outer material similar to velor. They look feminine and tasteful. I recommend.

http://kawaiioneesan.up.seesaa.net/image/kawaiioneesan-2016-05-30T183A303A00-5.GIF stylizacje outfits http://kawaiioneesan.up.seesaa.net/image/kawaiioneesan-2016-05-30T183A303A00-5.GIF









kurtka/jacket no name - second hand ( ok. 5zł )
golf/turtleneck - bonprix.pl
jeansy levis - second hand ( 20zł )
botki/boots - bonprix.pl









płaszcz/coat - femme luxe
golf/turtleneck - sinsay
spodnie/trousers - bonprix.pl
botki/boots - bonprix.pl



Kozaki za kolano w kolorze czerni to but obowiązkowy w mojej garderobie. Klasyczne, eleganckie, bardzo kobiece, kokieteryjne wręcz. Świetnie komponują się z sukienkami, ale pasują również do spodni. Utrzymują się za kolanem dzięki wiązaniu. Nosek zaokrąglony. Obcas słupkowy. Buty są bardzo wygodne i stabilne, pomimo tego, że dla mnie obcas jest dość wysoki. Materiał wierzchni podobny do weluru. Wspaniałe. Zwracają na siebie uwagę. 
Black over-the-knee boots are a must-have in my wardrobe. Classic, elegant, very feminine, even coquettish. They go great with dresses, but also go well with trousers. They stay behind the knee thanks to the binding. Rounded nose. Bar heel. The shoes are very comfortable and stable, despite the fact that for me the heel is quite high. Outer material similar to velor. Great. They get attention.

http://kawaiioneesan.up.seesaa.net/image/kawaiioneesan-2016-05-30T183A303A00-5.GIF stylizacje outfits http://kawaiioneesan.up.seesaa.net/image/kawaiioneesan-2016-05-30T183A303A00-5.GIF









płaszcz/coat Tommy Hilfiger - second hand (5,50zł)
sukienka z golfem/turtleneck dress - femme luxe 
spodenki/shorts - orsay 
naszyjnik/necklace - bonprix.pl
pasek/belt - no name
kozaki/boots - bonprix.pl









komplet biżuterii/jewelery set - zaful
bluzka z kołnierzem/blouse with a collar - sinsay
sweter/sweater george- second hand ( 1zł )
spodnie/trousers - second hand (2,50zł )
kozaki/boots - bonprix.pl


( PL )

Na dziś to wszystko.
Czy znacie internetowy sklep bonprix.pl ? Czy składaliście tam zamówienie? Jeżeli tak, co udało wam się kupić i jak oceniacie te rzeczy? Czy podoba wam się moje zamówienie? Jak oceniacie mój styl? Czy macie dla mnie jakieś podpowiedzi, co bardziej mi pasuje a co nie koniecznie? Chętnie dowiem się jakie macie zdanie!
Piszcie w komentarzach! 

Dziękuję Ci za poświęcony mi czas 
Zapraszam Cię na zaplecze wpisu 

Komentatorzy 

Co wpis wyłaniam z komentarzy dwa blogi. Skomentuj jako pierwszy lub zostaw najciekawszy komentarz - pod tym najnowszym wpisem a twój blog znajdzie się w polecajce. 

Pierwszy komentarz:
Natalia - www.xn--natalia-i-jej-wiat-kod.pl

Najciekawszy komentarz:
Himawan Sant - himawansant.blogspot.com



Zbliża się grudzień a z nim ABC czyli Advent Blog Calendar. W związku z tym zawieszam chwilowo serię AyuArtystyczniz uwagi na świąteczną akcję. Nie martwcie się wszyscy fani moich rysunków! Bardzo szybko wrócimy do serii. Teraz chcę skupić się na świątecznej akcji blogerów dla blogerów. Zachęcam was do przyłączenia się do mnie i innych!


Advent Blog Calendar jest kalendarzem adwentowym. Zasada pozostaje ta sama jak w przypadku tradycyjnego adwentowego kalendarza. Tworzymy kalendarz z 24 "okienkami" i codziennie od 1 do 24 grudnia otwieramy jedno. 

Kalendarz został stworzony po to, by docenić blogerów. Jeżeli chcesz podziękować autorom blogów za ich serce jakie wkładają w swoją pracę i pokazać swoim czytelnikom naprawdę wartościowe i inspirujące adresy blogów, ten kalendarz jest idealnym sposobem.

Biorąc udział w akcji, należy w pasku bocznym utworzyć ponumerowaną listę z podpunktami od 1 do 24. Od pierwszego grudnia, kolejno, dzień po dniu, w stworzonym przez was kalendarzu powinno "otwierać się jedno okno". Okno to każdy podpunkt waszej listy. Każdy podpunkt od 1 do 24 należeć będzie do innego bloga.

Więcej informacji, regulamin a także gotowy kod do wklejenia znajdziecie tu: LINK


Infoblog  :

 Od pierwszego grudnia pojawi się kolejna edycja Advent Blog Calendar! Już dziś możesz zapisać się do listy blogów Blogerów biorących udział w akcji, pod tym postem  Im nas więcej, tym lepiej  W tym roku chciałabym również zorganizować tę akcję na instagramie. Więcej szczegółów niebawem na moim koncie - hi_ayuna.
 Komentarz u mnie = komentarz u Ciebie. Zarówno na blogu jak i instagramie 
 Z kodem: ayuna35 otrzymasz 35% rabatu na zakupy plakatów i ramek w inspirującym posterstore.pl 

 contakt: neko_chan@vip.onet.pl
 instagram: hi_ayuna

Jeżeli macie do mnie pytania, chcecie porozmawiać, potrzebujecie pomocy w realizacji swoich projektów lub 

cokolwiek innego nie zastanawiajcie się, nie wahajcie. Odpisuję każdemu w komentarzu na blogu, na instagramie, na mailu. Bądźmy otwarci na rozmowę i rozmawiajmy więcej i więcej image

https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEg_PoqzwFjOeEoSd-YkvnzqvqeN_xnofzcsBCZPoyIa9QGqLfnYxNlIYk23ZqH9CgBVAHYSqd0V_EgPgdBWjpQ93BeKjrV1C4TOLTFiVjGE4D0nAYHoemS8s-mphWfL2_IzpvkYL0PRq-o2/s320/xzc6.gif

148 komentarzy:

  1. Jaki fajny brązowy płaszczyk. Wygląda ekstra.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja ostatnio też zdecydowanie mniej wychodzę i więcej czasu spędzam w domu. Bardzo fajne rzeczy. Najbardziej spodobały mi się te długie kozaczki. Piękny jest też ten karmelowy płaszcztk ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Co tu wychodzić, jak na dworze zimno, a przed komputerem tak cieplutko! <3 :)
      Dziękuję!

      Usuń
  3. Te czarne kozaki są świetne! Zawsze chciałam takie mieć, ale chyba jestem na nie zbyt niska, jakoś mam takie wrażenie :D Świetne stylówki :D
    weruczyta

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też do najwyższych nie należę :D Ja myślę, że wyglądałabyś z nich cudownie <3
      Buziaki!

      Usuń
  4. Kiedyś marzyły mi się takie kozaki za kolano, ale w gruncie rzeczy uznałam, że są zbyt mało praktyczne... chyba jednak niesłusznie;)
    pozdrawiam serdecznie znad filiżanki…ech. Byle do Świąt;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Piękne, ale czy praktyczne... na pewno jest cieplej w nogi, gdy nosi się sukienkę :D
      Pozdrawiam cieplutko, święta już tuż tuż!

      Usuń
  5. dobrze ze masz mila atmosfere w pracy
    u nas przez koronawirusa lada moment sie pozabijamy

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Swoją pracę właśnie przez atmosferę mogę tylko zachwalać. Takich ludzi nie poznałam nigdy wcześniej i wątpię, bym poznała. Mam najwspanialszą szefową na świecie. Wszyscy traktują mnie tak miło i ciepło.
      Warto trzymać się w tych trudnych czasach. Życzę Ci wszystkiego najlepszego,
      również w życiu zawodowym <3

      Usuń
  6. Druga stylizacja i jej kolorystyka meega

    OdpowiedzUsuń
  7. Chyba najbardziej podoba mi się druga stylizacja, ale obie pary butów są po prostu rewelacyjne <3 Ale ja uwielbia większość butów, więc no nie dziwie się, ze mi sie podobają
    Pozdrawiam, MAda

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też jestem butocholiczką, albo butomaniaczką :D
      Pozdrawiam!

      Usuń
  8. Fajne stylizacje, ale i tak całą moją uwagę zdobyły buty. Obie pary są świetne.

    Książki jak narkotyk

    OdpowiedzUsuń
  9. Te dwie pierwsze pary butów widzę do takiej spódnicy 7/8 <3
    Czarne długie są sztoosem! Na lumpie uwielbiam kupować ubrania.. Twoje sa przykładem pięknych rzeczy za grosze.;)
    Pozdrawiam

    Zapraszam również do mnie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jestem straszną lumpeksiarą, mogłabym po lumpeksach chodzić godzinami :D Podrawiam również!

      Usuń
  10. Bardzo ładne i zapewne wygodne stylizacje :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Kurczę zazdroszczę mu facet woli gotować zamiast sprzątać i zawsze to zostawia mi choć tego bardziej nie lubię :) Kurczę ta czarna stylizacja jest mega sexowna i ci bardzo pasuje :D A ten biały sweter mam taki sam jak ty :D
    by-tala.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękna jesteś i pięknie wyglądasz :)
    Cieszy mnie, że tak miło spędzasz czas - wspólnie. Celebrujecie razem drobne momenty, sekundy... cieszycie się sobą i wspólnie spędzonym czasem, zacieśiacie więzi i miłość. Cudownie mieć przy sobie osobe na której nam zależy ze wzajemnością ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. ooo jeju zakochałam się w płaszczyku i kozaczkach!
    http://dorey-doorey.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. These are great outfits and loving the black boots! I also love the settings for your photos too :-D

    OdpowiedzUsuń
  15. You have such great style! I absolutely love that first pair of boots. They look fabulous!
    the creation of beauty is art.

    OdpowiedzUsuń
  16. Genial estilo, lindas botas. Te mando un beso y buen fin de semana

    OdpowiedzUsuń
  17. A mi wpadł w oko genialny płaszcz (Tommy Hilfiger)! Uwielbiam takie klasyki:) Super, że masz miłą atmosferę w pracy.

    OdpowiedzUsuń
  18. Najbardziej podoba mi się ostatnia stylizacja.Jest kolor, jest charakter i świetne kozaczki :-)

    OdpowiedzUsuń
  19. Genialny płaszcz. Ten długi, brązowy. PIĘKNY

    OdpowiedzUsuń
  20. Podobają mi się te pierwsze buty ale wybrałabym kolor czarny.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja nie miałam wcześniej w szafie brązowych butów stąd mój wybór :D

      Usuń
  21. All of outfits are so beautiful. I like pieces and combination of colors but my favorite is second. That camel coat in combination with white is stunning. I like it so much.

    New Post - https://www.exclusivebeautydiary.com/2020/11/declare-caviar-perfection-luxury-anti.html

    OdpowiedzUsuń
  22. Widzę, że u Ciebie też się robi powoli świątecznie. Będę zaglądać i przy okazji zapraszam na moje Blogmasy :)
    Co do ubrań z tego sklepu wyglądają świetnie, ale to niestety nie mój look. Chociaż na Tobie wyglądają ślicznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Powoli, uwielbiam tę atmosferę więc im szybciej się zaczyna, tym lepiej :)

      Usuń
  23. Super wszystkie stylizacje . Ale moje serce skradła ostatnia . Fajne , że masz taka przyjacielska atmosferę w pracy .

    OdpowiedzUsuń
  24. Podobają mi się Twoje okulary i masz naprawdę fajny styl ubierania się ;) No i figura super !

    OdpowiedzUsuń
  25. Sklep znam, chociaż dawno już do niego nie zaglądałam. Świetne sznurowane botki :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Kiedy pracuje się z przyjaciółmi to czas zawsze szybko i przyjemnie leci :D
    Świetne stylizacje! Podobają mi się czarne kozaki :D
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  27. Cześć kolego Ayuna.
    Twoje czarne buty sprawią, że będziesz wyglądać bardziej stylowo i fajnie. Twoje zdjęcia są piękne.

    Miłego weekendu, stary.
    Pozdrowienia

    OdpowiedzUsuń
  28. Najbardziej mi się podobasz w tej drugiej stylizacji, czyli w tym karmelowym płaszczu, który idealnie komponuje się z tymi sznurowanymi botkami. Po prostu sztos! Ja od dłuższego czasu marzyłam o płaszczyku w tym kolorze i w końcu sobie kupiłam. Jestem cała happy :)
    Miłego weekendu!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To gratuluję, wiem jakie to uczucie, gdy polujemy na coś i w końcu to dostaniemy :)
      Miłego!

      Usuń
  29. Bardzo ładne te sznurowane brązowe botki, brązowy płaszcz też mi się podoba, chyba jesień kojarzy mi się z takimi ciepłymi brązami :) pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi jesień również kojarzy się z takimi barwami :) pozdrawiam!

      Usuń
  30. Very interesting article! The pictures are great too! Have a great week! 🍂🌾🍁

    OdpowiedzUsuń
  31. Kochana Ayuno!!! Chcę się zgłosić do Advent Blog Calendar, bo uwielbiam tę akcję i z miłą chęcią będę wstawiać blogi, które lubię. Strasznie miły gest w stronę twórców, a może i to zmotywuje mnie do regularnego pisania! Zazdroszczę, że jesień motywuje Cię do pisania, u mnie niestety zaczęły się studia i ciężko było mi z początku wyrobić (trochę, a może przede wszystkim przez stres), ale już ogarniam sprawę, więc myślę, że będę mieć coraz więcej wolnego czasu!
    Bardzo się cieszę z tej atmosfery u Ciebie w pracy! To jest strasznie ważne, dlatego super, że tak to wygląda :D Ayuno, ja także mam nadzieję, że wszystko zacznie wracać do normalności, bo fajnie byłoby zobaczyć na żywo osoby, z którymi się jest na roku... no ale, jeszcze na to przyjdzie czas :)
    Ależ piękne i eleganckie są te botki! Piękne zdjęcia i stylizacje, najbardziej podoba mi się chyba ta druga z brązowym płaszczem!
    Kochana, miło jest mi to zawsze zaglądać do Ciebie, życzę Ci samych przyjemnych i spokojnych myśli, całusy!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana Pandziu! Bardzo Ci dziękuję, że wspierasz mnie w świątecznych akcjach <3
      Na pewno wszystko będzie dobrze kochana, więc nie stresuj się na zapas! :)
      Dziękuję za przemiły komentarz i wszystkiego dobrego!

      Usuń
  32. Bardzo fajne stylizacje. Najbardziej spodobała mi się kurtka z pierwszej stylizacji.

    OdpowiedzUsuń
  33. Botki świetnie pasują do płaszczyka, super stylizacja. Jednak jeszcze bardziej podobają mi się drugie buty. Jestem wielką fanką długich kozaczków <3

    OdpowiedzUsuń
  34. Ooo te botki sznurowane są mega! Mam jedne balerinki z bonprix i jestem bardzo zadowolona :)

    Pozdrawiam,
    Ankyls

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też jestem bardzo zadowolona z butów tej marki :) Pozdrawiam!

      Usuń
  35. Puchówka mój faworyt :)
    Buziaki:*
    Zapraszam na ostatni post -> WWW.KARYN.PL

    OdpowiedzUsuń
  36. Cześć, Klaudio! ;)

    Super, że masz teraz taki owocny i kreatywny czas. Stworzyłaś inspirujące stylizacje. ;) Mnie najbardziej urzekł sweter z kołnierzem z ostatniego outfitu. Jest przeuroczy. <3 Z kolei mojej Mamie na pewno spodobałyby się te czarne, długie kozaki. ;)

    Już nie mogę się doczekać Blogowego Kalendarza Adwentowego. Już chyba pora zacząć zbierać adresy blogów do wpisania w okienka. :D Muszę się za to zabrać w najbliższym czasie. :D

    Przesyłam Ci moc pozytywnej energii i życzę pięknego tygodnia! ;*

    OdpowiedzUsuń
  37. Nie umiałabym wybrać jednego, wszystkie komplety są piękne i pasują do Ciebie. Dobrze wydane pieniądze. Czas taki mamy że trzeba coś robić by nie zwariować i oby nas nie zamknęli w domach znów, bo już usłyszałam ze ferie maja wcześniej, ale nie wolno się przemieszczać w czasie ferii. Kolejny genialny pomysł.

    Pozdrawiam Cię serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że wszystko będzie dobrze. Czekam na powrót do normalności :)
      Pozdrawiam!

      Usuń
  38. The second outfit is definitely my the most favourite one ❤

    Blog de la Licorne * Instagram * We♥It

    OdpowiedzUsuń
  39. Druga stylizacja jest zdecydowanie moim faworytem! Mega <3

    OdpowiedzUsuń
  40. Zielony sweter jest wprost przepiękny! ten kolor...

    OdpowiedzUsuń
  41. Przedostatnia stylizacja petarda:D ja jakos nie przepadam za bonprix :)

    OdpowiedzUsuń
  42. Zestaw z płaszczem w karmelowym kolorze bardzo mi się podoba:) i te buty do niego fajnie pasują.

    OdpowiedzUsuń
  43. Witaj Kochana, Ty jak zawsze wspaniale modelujez i tak miło sie na Ciebie patrzy i czyta bo zawsze napawasz taka pozytywna i dobra energia. Sznurowane botki bardzo mi wpadły w oko :)

    OdpowiedzUsuń
  44. Bardzo mi się podoba ten czarny płaszczyk :)

    OdpowiedzUsuń
  45. We wszystkich stylizacjach wyglądasz super! Szczególnie urzekł mnie ten zielony sweterek :) Moja ulubiona stylizacja to ta z karmelowym płaszczem i botkami w tym kolorku. Cudo! :)

    OdpowiedzUsuń
  46. Ta brązowa stylizacja jest mega 😍😍

    OdpowiedzUsuń
  47. Bardzo ładnie wyglądasz, te brązowe botki są genialne!
    Buziaki, mój blog ♥

    OdpowiedzUsuń
  48. to super, że jesień Cię motywuje, mnie raczej demotywuje właśnie.
    Jak zawsze super wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  49. Super,ze masz w sobie tyle blogowej motywacji kochana. Szczrze u mnie w tym okresie tak bardzo różnie z tym bywa. Sporo ciekawych i odmiennych ztyliazcji blogowych.. Przyznaję,że nigdy nie miałam takich kozaczków za kolana aprezentuja się one one w tej stylizacji super. Sklep Bon Prix oczywiście znam.

    BArdzo lubię u Ciebie tę kalendarzową akcję, zuważyłam ,że sporo blogierek się do nie przyłączyło :-)

    pozdrawiam cieplutko
    Karolina

    OdpowiedzUsuń
  50. Hej Klaudio! :)

    To wspaniale, że jesienią masz w sobie tyle motywacji i chęci do działania. Powiem Ci, że mam podobnie :)
    Piękne stylizacje, ubrania idealnie na Tobie leżą. Wyglądasz cudnie jak zawsze :)

    Cieszę na kolejną edycję blogowe kalendarza adwentowego i już dodałam go na swoim blogu :) Rok temu bardzo się cieszyłam mogąc uczestniczyć w tej pięknej akcji <3

    Buziaki Kochana :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wspaniale że bierzesz udział! Dziękuję i buziaki ślę <3

      Usuń
  51. Uwielbiam ubrania Bonprix, ostatnio sporo tam kupuje, bo można znaleźć ciuchy z dobrym składem w dobrej cenie.

    OdpowiedzUsuń
  52. Biały golf to must have tej jesieni. Świetne zdjęcia i stylizacje :)

    OdpowiedzUsuń
  53. Cudne stylówki! Wszystkie mi się bardzo podobają. :)

    OdpowiedzUsuń
  54. Fajne pozy robisz do zdjęć! Tobie najładniej jest w tych za kolano.

    OdpowiedzUsuń
  55. Moje serce totalnie skradła karmelowa stylizacja! Jest taka ciepła, rozjaśniająca tę jesienną ponurą pogodę :)

    normalbutdidnot.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  56. Płaszcze femme luxe robi robotę. Zonie bardzo podoba się taki materiał i krój - świetnie sie prezentuje. Jest bardzo eleganciki, szykowny.

    OdpowiedzUsuń
  57. Dawno nie było mnie na Twoim blogu (ponieważ moja blogowa aktywność bardzo spadła), ale odwiedziłam Cię i od razu poczułam taki przypływ dobrej energii! :) Jesteś bardzo inspirująca i niezwykła w tym co tworzysz <3 Podoba mi się ta adwentowa akcja i to, że pociągasz za sobą kolejne osoby do tworzenia takich rzeczy ♥

    Cudowne są te stylówki i świetnie w nich wyglądasz. Bardzo podoba mi się pierwsza propozycja. Mega kolory, ale jak zobaczyłam Cię w drugiej stylówce to poczułam wielkie WOW! Piękne są te buty, czas najwyższy bym też w końcu zaopatrzyła się w kozaki na zimę :)

    OdpowiedzUsuń
  58. Beautiful and comfortablemoutfits. Perfect for winter time. Thanks for sharing.
    I hope you'll visit my blog soon. Happy New Year!

    OdpowiedzUsuń
  59. Pięknie Pani wygląda w wysokich obcasach. Mam nadzieje, że ma Pani przynajmniej jedną parę kozaków i jedną botków ze skóry lub zamszu.

    OdpowiedzUsuń