lipca 15, 2020

Przegląd wakacyjnych t-shirtów od Femme Luxe + bonusik | femmeluxefinery.co.uk


Co u mnie? Znacznie lepiej. Wygląda na to, że na dobre przełknęłam to co złe i nie stoi mi to już ością w gardle. Dziękuję za wasze ciepłe słowa w komentarzach. Mimo, że nie chciałam otwarcie napisać o tym co mnie spotkało, dobrze wiedzieliście co zrobić by rozjaśnić mój ponury od problemów dzień. O przykrościach chciałabym jak najszybciej zapomnieć, nie oglądać się za siebie tylko twardo iść do przodu. Przecież mam tyle planów do zrealizowania i marzeń do spełnienia. Teraz nie mogę się zatrzymywać. Na tydzień przyjechał mój narzeczony- Rafał. To dodało mi skrzydeł. Szybko wyleczyłam się z depresji, kiedy po kolejnej rozłące mogłam spędzić z nim czas. Było wspaniale. Dużo odpoczywaliśmy ale aktywnie też udało nam się spędzić kilka chwil. Niestety akurat pracowałam, więc za wiele tych chwil nie było. Następnym razem Rafał przyjedzie na mój urlop. W tedy będę miała go całe dwa tygodnie dla siebie. Już nie mogę się doczekać! :)
 What's up at me? Much better. It seems that I have swallowed the bad for good and it is no longer a bone in my throat. Thank you for your warm words in the comments. Although I did not want to openly write about what happened to me, you knew well what to do to brighten my gloomy day with problems. I would like to forget about the unpleasantness as soon as possible, not look back, just go forward hard. I have so many plans and dreams to fulfill. I can't stop now. My fiancé Rafał came for a week. It gave me wings. I quickly healed myself of depression, when after another separation I could spend time with him. It was great. We rested a lot but we also actively spent a few moments. Unfortunately, I was working so there were not many of those moments. Next time Rafał will come on my vacation. Then I will have him two weeks to myself. I can not wait! :)
Post sponsorowany. 

https://i.pinimg.com/originals/0d/74/f9/0d74f980882a66eb18e446628849f398.jpgMam nadzieję, że na wieść o mojej nowej paczce od femme luxe jesteście równie podekscytowani jak ja. Każda nowa przesyła jest jak nowa przygoda, którą rozpoczynam otwierając tą wielką, różową torbę skrywającą tajemnicę, którą zaraz będę odkrywać mimo, że doskonale znam sklep, jego asortyment, jego materiały i tabelę rozmiarów ubrań. Współpracujemy już prawie rok, mimo to, nadal paczki potrafią mnie zaskoczyć.Pozytywnie zaskoczyć. Moim ostatnim miłym odkryciem było to, że koszulki z omawianego sklepu składają się w 100% z bawełny. Odkąd zainteresowałam się modą (Tu muszę dodać, że to że się nią interesuję nie równa się temu, że się na niej znam, po prostu jest to dla mnie świetna zabawa a wśród ciuchów czuję się dobrze.) zwracam szczególną uwagę na składy ubrań. Moim zdaniem lepiej wydać więcej pieniędzy by zainwestować w odzież z dobrym materiałem np. bawełną właśnie, i być pewnym, że ubranie posłuży nam dłużej i że nie będzie kiepsko wyglądać po kilku praniach. Gdy widzę produkty ze składem naturalnym (bawełnianym, z lenem, kaszmirem itd.) minimum 60% zawsze się nimi zainteresuję. Dlaczego minimum 60% a nie 100%? Niektóre ubrania muszą zawierać materiały sztuczne jak np. elastan, który odpowiada za rozciągliwość materiału. Miałam opisywać zawartość paczki a tymczasem urządziłam sobie pogadankę o zawartości metek. To stanowczo temat na osobny wpis, można by go rozbudować i napisać o nim znacznie więcej więc kończę i zapraszam na przegląd mojego zamówienia. 
https://m.media-amazon.com/images/I/6184Xt2EL-L._AC_SS350_.jpg I hope you are as excited as I am about my new femme luxe package. Each new package is like a new adventure, which I start by opening this big, pink bag hiding a secret, which I will soon discover despite the fact that I know the store perfectly, its assortment, its materials and table of clothes sizes. We've been working for almost a year, but still packages can surprise me. Positively surprise. My last nice discovery was that the shirts in this store are made of 100% cotton. Ever since I became interested in fashion (I have to add that the fact that I'm interested in it doesn't equal the fact that I know about it, it's just great fun for me and I feel good among clothes.) I pay special attention to clothes. In my opinion, it is better to spend more money to invest in clothing with good material such as cotton, and be sure that the clothing will last longer and that it will not look bad after a few washes. When I see products with a natural composition (cotton, linen, cashmere, etc.) a minimum of 60% I will always be interested in them. Why a minimum of 60% instead of 100%? Some clothes must contain artificial materials such as elastane, which is responsible for the stretchability of the material. I was to describe the contents of the package and in the meantime I had a talk about the contents of the labels. This is definitely a topic for a separate entry, you could expand it and write much more about it so I finish and invite you to review my order.


1. White 'Perfect' Oversized T-Shirt - Violet - LINK

£8.99 = ok. 44,63 PLN


W poprzednim wpisie opisywałam niemalże dokładnie ten sam t-shirt, tylko czarny z białym nadrukiem. Niemalże dokładnie taki sam, ponieważ dostrzegam drobne różnice. Tak samo jest to rozmiar M, mimo to ma ciut inny krój niż czarny odpowiednik. Czuję, że jest bardziej oversizowa. Uwielbiam takie koszulki, sprawdzają się zwłaszcza latem. Przewiewne, lekkie, oddychające. 100% bawełna, mimo to mam wrażenie, że w czarnej bluzce materiał jest sztywniejszy, w białej milszy. Jakość wykonania bardzo dobra. Minimalistyczna, mimo to wyrazista i z charakterem. Prosta a jednak zapada w pamięć i wyróżnia się na tle mojej szafy. Jestem miłośniczką takich t-shirtów. Ich najczęściej bazowy kolor i delikatny nadruk sprawiają, że pasują do wszystkiego i sprawdzają się cały rok, w każdym sezonie. Jestem bardzo zadowolona z obu koszulek z tej serii i każdą mogę polecić.
 In the previous post I described almost exactly the same t-shirt, only black with white print. Almost exactly the same, because I notice small differences. It's the same size, but it has a slightly different cut than the black counterpart. I feel it is more oversized. I love such shirts, they work especially well in the summer. Breathable, light and breathable. 100% cotton, yet I have the impression that the material in the black blouse is stiffer, in the nicer in white. Very good workmanship. Minimalist, yet expressive and with character. Simple and yet memorable and stands out against the background of my wardrobe. I am a lover of such t-shirts. Their most common base color and delicate print make them match everything and work well all year round, in every season. I am very happy with both shirts in this series and I can recommend each one.




 



Stylizacja:


Marynarka: Femmeluxefinery.co.uk LINK
 T-shirt: Femmeluxefinery.co.uk
Spodenki: Po mamie.
Okulary: Najtaniej na świecie - 5 zł.
Torebka Michael Kors: Seconad hand - 7,50 zł.
Buty: Second hand - 1zł.


2. Pink 'No Bad Vibes' Oversized T-Shirt - Hannah - LINK

£8.99 = ok. 44,63 PLN

   

Kolejny t-shirt z serii 100% cotton. Również zamówiony w rozmiarze M, jednak jest ciut mniejszym od omawianego wyżej. Oversizowa. Przewiewna, lekka, oddychająca. Bardzo dobre wykonanie. Spodobał mi się nadruk i jego przesłanie. Bardzo pozytywne. Kolor również był zachęcający. Pierwszy raz skusiłam się na t-shirt w odcieniu innym niż biel lub czerń. Finalnie jestem zadowolona, róż jest czysty, lekko przygaszony ale nadal wyrazisty. Tę koszulkę mogę polecić każdemu, kto lubi naturalne, minimalistyczne bluzeczki. Na pewno będzie z niej zadowolony. 
 Another t-shirt from the 100% cotton series. Also ordered in size M, but is a tad smaller than discussed above. Oversizowa. Breathable, light and breathable. Very good workmanship. I liked the print and its message. Very positive. The color was also encouraging. For the first time I was tempted to t-shirt in a shade other than white or black. I'm finally happy, the blush is clean, slightly subdued but still expressive. I can recommend this shirt to anyone who likes natural, minimalist blouses. He will definitely be pleased with her.

 




 

Stylizacja:


T-shirt: Femmeluxefinery.co.uk
 Spódniczka Asos: Second hand - 1zł.
Torebka Terranova: Second hand - 5zł. 
 Scrunchies: Chiński market - 3zł. 
Okulary przeciwsłoneczne: gamiss.com (strona nie aktywna)
Zegarek: sammydress.com (strona nie aktywna)
Buty: Bonprix.pl - ok. 100zł.


3. Black Sweet But Psycho Print T-Shirt - Alyssa - LINK

£5.99 = ok. 29,73 PLN


Kolejna koszulka 100% bawełna. Jest to rozmiar S/M przez co jest znacznie mniejsza niż dwie poprzednie omawiane koszulki. Bardziej przylegająca, bardziej podkreślająca sylwetkę. Wygodna. Pomimo czarnego koloru sprawdzi się latem, również jej lekka i przewiewna. Naturalny materiał sprawia, że skóra oddycha. Świetny nadruk. Posiadam podobną bluzkę, dokładnie z tym samym napisem na klatce piersiowej, ale już z innego materiału. Pojawiła się w jednym z pierwszych zamówień. Bluzeczka rewelacyjna, jeżeli wpadła wam w oko to koniecznie zamawiajcie- ja jestem z niej bardzo zadowolona. 
 Another T-shirt 100% cotton. This is the size S / M, which is why it is much smaller than the two previous shirts discussed. More fitting, more emphasizing the figure. Convenient. Despite the black color, it works well in the summer, also light and airy. The natural material makes the skin breathe. Great print. I have a similar blouse, exactly with the same inscription on the chest, but from a different material. She appeared in one of the first orders. Sensational blouse, if you caught your eye, be sure to order it - I'm very happy with it.






Stylizacja:





T-shirt: Femmeluxefinery.co.uk
Spodenki Lee: Second hand - 5zł.
Pasek: Carrefour - 1zł.
Okulary: Zaful.com
 Nerka: Femmeluxefinery.co.uk
Trampki: Second hand - 2zł.

+ tytułowy bonusik.

4. Black Mesh Floral Sleeve Bodycon Mini Dress - Kellen - LINK

£19.99 = ok. 99,23 PLN


Do tego lekkiego, wakacyjnego zestawienia koszulek brakowało czegoś mocnego. Zamówiłam sukienkę, ale jaką! Intensywnie czarna, wykonana z mocnego, grubego poliestrowego materiału, rozmiar 12. Przylegająca do ciała, podkreślająca sylwetkę. To co w niej najpiękniejsze to te bufiaste rękawy wykonane z koronki i siatki. Prezentują się naprawdę dobrze i tworzą efekt wow. Sukienka zachwyca i zwraca na siebie uwagę. Jest to już moja druga z tej serii, mam jeszcze jedną w kolorze białym i również jestem z niej bardzo zadowolona. Ciekawa jestem waszej opinii, ja jestem w niej zakochana.
Something strong was lacking for this light, holiday t-shirt combination. I ordered a dress, but which one! Intensely black, made of strong, thick polyester material, size 12. Close-fitting to the body, emphasizing the figure. What is most beautiful about it are these puffy sleeves made of lace and mesh. They look really good and create the wow effect. The dress impresses and attracts attention. This is my second in this series, I have one more in white and I am also very happy with it. I wonder your opinion, I'm in love with her.









Stylizacja:


Sukienka: Femmeluxefinery.co.uk
Kolczyki: Butik - 4zł.
Torebka: Gamiss.com
Buty: Second hand - 2zł.

T-shirts - LINK 
Dresses -  LINK

Na dziś to wszystko
Czy znacie sklep femmeluxefinery.co.uk? Czy zamawialiście coś z jego asortymentu? Jeżeli tak, co spodobało wam się najbardziej? Co polecacie? Jeżeli nie, co podoba wam się z tego sklepu? Co sądzicie o zamówionych przeze mnie ubraniach? Czy są w waszym guście czy wręcz przeciwnie? 
Koniecznie dajcie znać w komentarzach!
That's all for today
Do you know femmeluxefinery.co.uk? Did you order something from its range? If so, what did you like the most? What do you recommend? If not, what do you like about this store? What do you think about the clothes I ordered? Are they in your taste or just the opposite?
Be sure to let me know in the comments!


Przy wpisie pomogli mi:
https://s3-eu-west-1.amazonaws.com/tpd/logos/5a296ecd0000ff0005b2ac19/0x0.png


 Dziękuję Ci za poświęcony mi czas
Zapraszam Cię na zaplecze wpisu.
   
 Komentatorzy

Zajrzyj koniecznie na te blogi:
You must absolutely see these blogs:

Pierwszy komentarz First comment:
Patrycja - paulan-blog.blogspot.com
 
Najciekawszy komentarz The most interesting comment: 
Kasia - kasinyswiat.blogspot.com


Co wpis wyłaniam z komentarzy dwa blogi. Skomentuj jako pierwszy najnowszy wpis lub zostaw najciekawszy komentarz a twój blog znajdzie się w polecajce.
 Every entry emerges from comments two blogs. Comment as the first newest entry or leave the most interesting comment and your blog will be in the recommended.


 AyuArtystycznie

Monika


Tym razem mam przyjemność przedstawić wam Monikę, wspaniałą blogerkę i niezwykłą dziewczynę. To przemiła osoba, która zaraża ciepłem i pozytywną energią. Ma wiele pasji, w każdą wkłada całe serce. Inspiruje mnie, jest dla mnie wzorem w swej pracy. Kochana, jestem ciekawa czy spodoba Ci się mój fanart ;) Wiem, muszę popracować trochę nad anatomią ciała i proporcją ale ze swej pracy jestem zadowolona :)

Rysunek w całości wykonany czarnym długopisem.

To mój najnowszy pomysł. Rysuję podobizny, karykatury, fanarty w swoim własnym stylu moich ulubionych blogerów. Z dwóch powodów. Chciałam popracować nad moją kreską, nad moim talentem artystycznym, że tak zażartuję oraz móc znów pokazać wam, jak bardzo jesteście dla mnie ważni, jak bardzo szanuję was i waszą pracę oraz jak bardzo was uwielbiam!
Uwaga. Pomimo tego, że moje rysunki mają charakter bardzo amatorski, rozumiem, że mogą być źle odebrane a szanując waszą prywatność i zdanie, jeżeli znasz mnie już dłuższy czas i regularnie do mnie zaglądasz a nie życzysz sobie pojawienia się w AyuArtystycznie, daj mi od razu znać.


Infoblog  :
● Znasz ciekawy temat, o którym mogłabym napisać na blogu? Podpowiedz mi! Zainspiruj mnie! Zostań współtwórcą! Do you know an interesting topic that I could write about on the blog? Give me a hint! Inspire me! Become a co-creator!
  Dziękuję za komentarze, wszystkie oddaję Thank you for the comments, I give them all ♡

contakt: neko_chan@vip.onet.pl
 instagram: hi_ayuna
https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEg_PoqzwFjOeEoSd-YkvnzqvqeN_xnofzcsBCZPoyIa9QGqLfnYxNlIYk23ZqH9CgBVAHYSqd0V_EgPgdBWjpQ93BeKjrV1C4TOLTFiVjGE4D0nAYHoemS8s-mphWfL2_IzpvkYL0PRq-o2/s320/xzc6.gif

138 komentarzy:

  1. Z własnego doświadczenia powiem – w młodym wieku wszystkie kłopoty wydaję się być mega wielkimi sprawami i jeszcze się nie myśli o życiu w perspektywie CAŁEJ jego długości (jak i przyszłych zmian). Ważne jest tu i teraz i jeszcze parę marzeń do spełnienia.
    Masz wiele przed sobą. Żyj tak, aby zawsze mieć wpływ na swoje świadome decyzje i wszystko będzie dobrze. :)
    Tak opowiadasz o swoim zamiłowaniu do ciuchów, że przyszło mi do głowy, iż byłabyś niezłą babką od fabryki stylu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chyba tak jest, każdy problem jaki napotykam bardzo mnie dotyka. Powinnam spojrzeć na to z innej strony ale nie zawsze tak pomyślę, gdy już spotka mnie ciężka sytuacja. Najważniejsze, że każde ciemne chmury prędzej czy później znikają :) Dziękuję!

      Usuń
  2. Cieszę się, że dobre samopoczucie do ciebie wróciło! :) Uwielbiam zdjęcia z wykorzystaniem lustra w naturze! Sama nie mam zbytnio możliwości na takie, więc tym bardziej miło oglądać je chociaż u innych. :D Świetny pomysł! Jeśli chodzi o wybór ubrań i ogólnie zestawów - wyjątkowo ciężko wybrać mi ulubiony! Każda koszulka wygląda ciekawie, a sukienka jest mega efektowna! Każda stylizacja wpadła w mój gust! <3 Rysunek cudowny, bardzo podoba mi się jak wykonałaś włosy i wianek :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też się cieszę! :) Dziękuję, chciałam stworzyć jakieś fajne tło, lustro świetnie się przy tym sprawdza. Z rysunku jestem bardzo dumna, chodź muszę jeszcze popracować nad kreską. Dużo popracować :) Dziękuję!

      Usuń
  3. Hejka, Klaudio! ;)

    Zanim przejdę do zamówienia, to chcę Ci powiedzieć, że stworzyłaś bardzo ładne tło do zdjęć. Od razu rzuciło mi się w oczy. <3 Jeśli zaś chodzi o ubrania, to T-shirty wykonane w 100% z bawełny są, moim zdaniem, najlepsze (tzn. ja takie najbardziej lubię). Choć masz rację, że czasem niewielkie domieszki innych materiałów są wskazane. ;) Najbardziej z Twoich stylizacji spodobała mi się ta z różową koszulką. Wygląda świetnie w połączeniu ze spódniczką w kwiaty. ;) A czarna sukienka ma genialne rękawy. <3 Pozostałe T-shirty też są fajne, takie uniwersalne. ;)

    Teraz wisienka na torcie, czyli rysunek. <3 Nawet nie wiesz, jak mi miło, że poświęciłaś swój czas, by mnie narysować. Sprawiłaś mi tym mnóstwo radości! <3 Nie wiem, czy przygotowując swoje dzieło przeglądałaś mój blog, ale muszę Ci powiedzieć, że z torebką w kształcie serca trafiłaś w 100%. Mam identyczną. <3 Widzę też, że świetnie odwzorowałaś czcionkę, którą się posługuję. Zadbałaś o każdy detal. ;) No i ten wianek z kwiatów, jak Ty mnie dobrze znasz. Kwiaty często przewijają się na moim IG, chociaż na blogu też. ;) I jak świetnie wyszły Ci te włosy. ;) Jestem zachwycona Twoim rysunkiem i czuję się zaszczycona. Dziękuję Ci, Kochana! :*

    Życzę Ci udanego urlopu spędzonego wspólnie z Rafałem i ślę wakacyjne pozdrowienia! ;*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję serdecznie :) Starałam się, chodź nie mam chyba zmysłu do tworzenia tła. Mimo to dumna jestem że wszystko robię sama. Tło, dodatki, zdjęcia- chodź nawet nie mam statywu :D
      Bardzo się cieszę, że rysunek Ci się spodobał! To naprawdę dodaje mi skrzydeł :) Zależało mi na tym, by sprawić Ci radość- cieszę się że się udało :) Tą torebkę widziałam kiedyś w twojej stylizacji, ale nie mam pojęcia kiedy to było. Zapadło mi to jednak w pamięć :)
      Chciałam by rysunek odwzorował całą twoją słodycz i dobro którymi tryskasz! <3
      Dziękuję za cudowne słowa, naprawdę, dziękuję!

      Usuń
  4. Druga stylizacja mi się najbardziej podoba :) Idealnie ten T-shirt pasuje do tej spódniczki :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Zdecydowanie masz rację, warto zwracać uwagę na składy ubrań. Szczególnie latem to bardzo ważne, nie ma nic gorszego nic pocić się w sztucznych materiałach typu poliester, który zazwyczaj w sieciówkach mało nie kosztuje. Trochę więcej czasu na zakupach, ale jaki komfort noszenia!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie, płacąc tyle samo lepiej wybrać naturalną rzecz niż tą mega sztuczną :) Kiedyś nie zwracałam na to uwagi, teraz nie wyobrażam sobie kupić coś, nie czytając metki :) Dziękuję za komentarz!

      Usuń
  6. Takie tshirty sa uniwersalne, a ja uwielbiam uniwersalne ubrania

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie. Uniwersalność jest teraz w modzie :) Basicowe ubrania pasują do wszystkiego i w każdym sezonie :)

      Usuń
  7. Piękne zdjęcia w ogródkowej aranżacji! Sukienka wygląda u Ciebie lepiej niż w sklepie, chyba ją zamówię :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Sukienka jest boska tylko ostrzegam- gruby materiał nie nadaje się na letnie dni, bardziej wieczory :)

      Usuń
  8. Kochana Ayuno :-)

    Bardzo się cieszę ,że psychicznie czujesz się lepiej. Super,że miałaś już kontakt z narzeczonym i ,że już wkrótce będziesz miała go na dłużej :-)
    Fantastyczne te t-shirty- minimalizm, ale w takim super wydaniu. BArdzo łatwo je z czymś zestawić i widać , z tego co piszesz ,że są dobrea jakościowo :-) A to ważne :-)

    NA zdjęciach jak zawsze prezentujesz się pięknie.

    Cieplutko pozdrawiam
    Karolina

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana, bardzo się cieszę ze spotkania z ukochanym, bo naładowało mnie to bardzo pozytywnie.
      Koszulki polecam, cena przeliczając na złotówki nie jest taka wysoka :)
      Dziękuję, buziaki!

      Usuń
    2. Wierze, ukochane osoby potrafia dostarczyć nam tych pozytywnych endorfin i wywołać uśmiech na buzi :)
      No faktycznie nie jest i jakościowo też fajnie wygladaja :-)

      pozdrawiam
      Buziaki

      Usuń
    3. Dlatego każdemu bez wyjątku życzę prawdziwej i udanej miłości, bo nie ma nic lepszego niż ukochana osoba obok :) Dziękuję, pozdrowienia i buziaki!

      Usuń
    4. To prawda, ta odwzajemniona, prawdziwa, na której można polegać to prawdziwy skarb. W końcu najawzniejsze jest niewidoczne dla oczu prawda :-)

      pozdrawiam

      Usuń
  9. Cieszę się, że powoli się układa... małymi kroczkami do przodu, nan iebie pojawia się słoneczko i tęcza. Prawda? I będzie coraz lepiej, piękniej, wesele, żywej... będzie coraz więcej promyczków szczęścia za oknem... na niebie <3 Prawda?

    ładnie wyglądasz... w czarnym ci do twarzy a i rysunek ładny :) Monika?:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, małymi kroczkami do przodu. Z dnia na dzień jest coraz lepiej :) Cieszę się, że w końcu pogodziłam się ze swoimi myślami i mogę teraz żyć w harmonii z samą sobą :)
      Dziękuję bardzo!
      Tak Monika, to niezwykła dziewczyna :)

      Usuń
    2. Tak.. małymi aby wszystko się ustabilizowało... cieszę się, że jest coraz więcej tych promyczków i oby było jeszcze wiecej <3

      Monia ma bloga? ;)

      Usuń
    3. Ma wiem o jaką Monie chodzi.. piękny rysnek <3

      Usuń
    4. Jak się kliknie w imię "Monika" nad rysunkiem, to link przenosi do jej bloga :D

      Usuń
    5. Głupia jestem nie zauważyłam ale połapałam się o kogo chodzi <3

      Usuń
    6. Oj tam, każdy może się zagapić, to dlatego, że moje linki podświetlają się jak najedzie się na nie myszką, chciałabym aby były bardziej wyraziste, ale nie wiem jak to zrobić a nie chcę grzebać bo coś sobie zepsuję i dopiero będzie :D Najważniejsze, że wiadomo o jaką Monię chodzi, tą wyjątkową i kochaną Monię :) <3

      Usuń
    7. Niestety ja nie pomogę... przepraszam :(

      Usuń
  10. bardzo fajne , świetne stylizacje i zdjęcia ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Cześć Kochana! Ciesze się bardzo, że się już lepiej czujesz. Najważniejsze jest po prostu pozytywne myślenie! Zamówienie jak zawszę genialne, znalazłam dla siebie kilka fajnych koszulek.
    Pozdrawiam Weronika S.
    pasjeweroniki.blogspot.com
    YouTube

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cześć Myszko!
      Dziękuję serdecznie za komentarz i również pozdrawiam!

      Usuń
  12. I am so glad you are feeling better. That is wonderful! I absolutely love those t-shirts. They look fantastic.
    the creation of beauty is art.

    OdpowiedzUsuń
  13. Są świetne i takie, z których fajne stylizacje można zrobić :)

    OdpowiedzUsuń
  14. bardzo fajnie wyglądasz w tej drugiej stylizacji, tak dziewczęco i świeżo <3

    OdpowiedzUsuń
  15. Super, że Rafał przyjedzie na Twój urlop, na pewno spędzicie ten czas super. Zamówienie bardzo ciekawe, oczywiście stronę znam i też zauważam różnicę między białymi a czarnymi koszulkami. Bardzo ciekawa sukienka!
    Pozdrawia, Mada
    P.S Ta aranżacja do zdjęć jest świetna!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też się cieszę, ale przypuszczam że spędzimy nasz urlop remontując mieszkanie :)
      Dziękuję za ten p.s.! Jesteś moją ikoną fotografa, to niezwykle miłe usłyszeć taki komplement! Czuję, że urosłam :) Naprawdę dziękuję <3

      Usuń
  16. Dobrze, że u Ciebie już lepiej no i że mogłam spędzić trochę czasu z ukochanym, to zawsze pomaga, wiem po sobie :). W samotności wszystkie problemy wydają się gorsze.
    Tez zawsze szukam naturalnych materiałów zwłaszcza gdy wybieram koszulki na lato. Te są świetne ale sukienki to nic nie przebije. Po prostu boska!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadza się. Od zawsze byłam typem samotnika, jednak nie ma piękniejszego miejsca niż to w ramionach ukochanego :) Dziękuję za komentarz! :)

      Usuń
  17. Super, ze u Ciebie dużo lepiej. Fajnie, ze zobaczyłaś się z chłopakiem i dodało to Tobie siły :) mam nadzieje, ze fajnie spędzicie razem urlop. Wszystkie ubrania bardzo fajne ale najbardziej podoba mi się ta różowa koszulka :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na pewno będzie fajnie, już nie mogę się doczekać :)
      Dziękuję serdecznie z komentarz! :)

      Usuń
  18. Dobrze, że masz osoby, które dają wsparcie i potrafią poprawić humor. Też cenię sobie naturalne materiały, dlatego szkoda, że wiele rzeczy w sklepach jest taka sztuczna. Pierwsze dwa t-shirty całkiem mi się podobają, mają ładne delikatne czcionki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że mam takie osoby :)
      Też cenię sobie naturalne materiały. Rzadko spotyka się je w sieciówkach, dlatego jestem wielbicielką lumpeksów :)

      Usuń
  19. Oh the White 'Perfect' Oversized T-Shirt is really cute
    Nice picks and outifts
    xx

    OdpowiedzUsuń
  20. Ale fajne stylizacje! Ja też uwielbiam tego typu T-shirty. Wyglądają ciekawiej, oryginalniej, dodają smaczku każdej stylizacji. Ostatnio złapałam się na tym, że w szafie praktycznie nie mam gładkich T-Shirtów. Zawsze coś musi się na nich dziać ;) Masz rację, że zdecydowanie za dużo sztuczności dodają do koszulek. A przecież to właśnie w bawełnie skóra najlepiej oddycha. Piękne zdjęcia zrobiłaś! To lustro na krześle w ogrodzi wygląda stylowo! Świetne tło dla zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za komentarz! :) Wcześniej też nie posiadałam gładkich t-shirtów, a jednak basic w szafie się przydaje :) I to koniecznie z naturalnych materiałów :) Dziękuję za ciepłe słowa :)

      Usuń
  21. Ale fajne tło do zdjęć! Mega motyw z tym lustrem na krześle, jesteś bardzo kreatywną osobą. Koszulki bardzo mi się podobają, chyba sobie zamówię, bo brakuje mi takich basiców w mojej szafie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję a koszulki szczerze polecam :) Naprawdę fajne, świetnie sprawdzą się latem :)

      Usuń
  22. Śliczny ten rysunek <3 A co do ubrań to bardzo ładnie na Tobie leżą, ja jeszcze nic nie zamawialam z tego sklepu

    OdpowiedzUsuń
  23. Po burzy zawsze wychodzi słońce, dobrze, że i u Ciebie już się rozchmurza. A koszulki mnie zachwyciły - wszystkie trzy :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Prosty, ale fajny styl. Wszystkie kolory koszuli są dobre. Myślę, że kolor, który najbardziej Ci odpowiada, to różowa koszula

    OdpowiedzUsuń
  25. I love all of the pieces you have. I've heard so much about Femme Luxe, but I've never tried any of their clothing before. i really like the pink tee xo

    OdpowiedzUsuń
  26. Ciekawy wpis, życzę powodzenia i samych słonecznych dni !

    OdpowiedzUsuń
  27. lubię ten sklep, a jeszcze bardziej otwierać od nich paczuszki, na razie najbardziej spodobały mi się ich dresy, są mega wygodne:)

    OdpowiedzUsuń
  28. So glad to hear you are feeling better :) xx

    www.fashionjazz.co.za

    OdpowiedzUsuń
  29. Bardzo podoba mi się pierwsza stylizacja! :)

    Pozdrawiam serdecznie ♥♥
    Nie oceniam po okładkach

    OdpowiedzUsuń
  30. You look gorgeous, Ayuna!
    T-shirts are my favorite summer styles too. I love all of your t-shirt collection and dress as well.

    OdpowiedzUsuń
  31. Cieszę się, że poprawił Ci się humor. Oby na jak najdłużej :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Świetne t-shirty. Takie proste, a jednak pasują do wielu rzeczy. Idealnie dobrałaś stylizacje. A o sklepie jeszcze nie słyszałam, niemniej jednak muszę przejrzeć jego ofertę, bo wydaje się mieć sporo do zaoferowania.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Lubię takie proste koszulki, najlepiej się w nich czuję :)

      Usuń
  33. Wszystkie mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  34. stylizacja ze spódniczką najbardziej mi się podoba i kolor tej koszulki jest przepiękny :)

    OdpowiedzUsuń
  35. wszystkie koszulki super, bardzo fajnie wyglądasz na zdjęciach :)

    codziennyuzytek.pl

    OdpowiedzUsuń
  36. Everything is very beautiful!) Good mood and good luck in everything!!!)
    https://beautypumma.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  37. Czarny t-shirt wpadł mi w oko ;)

    OdpowiedzUsuń
  38. Dobrze słyszeć, że u ciebie jest już lepiej. Super dobrałaś resztę garderoby do tych t-shirtów.
    Książki jak narkotyk

    OdpowiedzUsuń
  39. Uwielbiam kolorowe koszulki z różnymi napisami, mogłabym mieć ich tysiące!
    karolsiapsychology.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  40. Ja właśnie do koszulek z napisami mam pewien dystans... głównie z powodu, że nie czuję się dobrze z czymś wypisanym na ubraniach. Ale każdy ma własny gust i najważniejsze jest to, by czuć się jak najlepiej na własnym podwórku z najpiękniejszymi kwiatami :)
    Czarne suknie inspirują, głównie te skrócone, które to można zakładać wręcz na każde wyjście. Takie wygodne i eleganckie. Będę jednak szczera - szerokie i półprzeźroczyste rękawy nie pasują mi do jej kroju. Wolę albo bez, albo z krótkimi bądź co bądź długimi i szczupłymi. Właśnie poszukuję nowej małej-czarnej, ale to już takiej konkretnej do teatru bądź kolację. Problem jest w tym, że ja bym zerwała z wieszaków każdą... tak mi się podobają! I te do kolan, te do pięt, z dekoltem, na Audrey Hepburn uszyte! I ten kolor, tak uniwersalny, tak... nazwałabym go spokojnym!
    Właśnie... czy to przez moją długą nieobecność czy fakt, ale dobrze zauważyłam, że mało co uśmiechasz się na zdjęciach? Rozumiem, że ktoś może mieć małego stracha przed tak wielkim otwarciem, ale delikatne podniesienie kącików ust nikomu nie szkodzi :) Jesteś młoda, ślicznie i świeżo się ubierasz, pięknego masz futrzaka, pozujesz na tle soczystej zieleni - ten uśmiech byłby po prostu wisienką na tym torcie kolorów!
    Uśmiech, jak mała-czarna-klasyczna zawsze jest wszędzie mile widziany :)
    Monika zasłużyła na podobiznę! Świetnie Ci wyszła, tak radośnie! :D Ja to wciąż param się portretami dość realistycznymi, coś kierunku nie zmieniam.
    O czym mogłabyś napisać...? A wiesz, że jak zobaczyłam nazwę tego sklepu, to pomyliłam go z femme fatale? Naprawdę! A to wszystko przez Bogarta i Bacall, parę noirowską... Może coś takiego z pazurem wydobędziesz z dna starego pudła i wrócisz do czarnych filmów, z tymi kapeluszami nasuniętymi na oczy, cały czas żarzącym się papierosem, zdawkowymi słowami, takimi wręcz wojskowymi, hm?
    Dobrze było mi tu wrócić i napisać do osoby tak miłej :) Mam nadzieję, że nadrobię tę półtoraroczną przerwę :)
    Pozdrawiam najserdeczniej jak umiem, trzymaj się, uśmiechaj się, oglądaj dobre filmy, czytaj wartościowe książki, bądź szczęśliwa!

    https://old53hollywood.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że tu jesteś! :) Dziękuję za wspaniały komentarz! :)
      Wszystkiego dobrego!

      Usuń
  41. To jest jakieś szaleństwo, ale podoba mi się absolutnie każdy wzór! Wyglądasz pięknie kochana!

    OdpowiedzUsuń
  42. Czasami tak jest, że potrzeba złapać innej perspektywy, odetchnąć. Życzę Ci wszystkiego dobrego i wspaniałego urlopu z narzeczonym!

    OdpowiedzUsuń
  43. Super że w trudnych chwilach mogłaś liczyć na wsparcie.

    OdpowiedzUsuń
  44. Jak dotąd skusiłam się na dwa t-shirty i ten drugi troszkę mnie rozczarował ale dokonam poprawek i będzie ok :) Ty wybrałaś fajne modele i ten biały świetnie się prezentuje ;)

    OdpowiedzUsuń
  45. Beautiful outfits. They´re perfect for summer time. Thanks for sharing.
    I hope you´ll visit my blog soon. Have a nice day!

    OdpowiedzUsuń
  46. Stylizacje z biała i z różowa koszulka są super 😊 bardzo mi się podobają. Szkoda, że zyjecie z narzeczonym na odległość, znam ten ból i wiem że to może być przygnębiające, że nie możesz się wtulić w jego ramiona wtedy kiedy tego najbardziej potrzebujesz tylko musisz poszekac aż znowu się spotkacie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety, życie na odległość jest straszne, ale w tej chwili dla nas konieczne.
      Dziękuję za komentarz! :)

      Usuń
  47. Such fun tees and outfits! I really like how you styled the pink one! It's my favourite outfit :)

    Hope that you had a lovely weekend! :) We had a nice day yesterday at the photo studio picking out some photos after our family photo shoot last week!

    Away From Blue

    OdpowiedzUsuń
  48. Fajne bluzeczki i super stylizacje.
    Pozdrawiam i zapraszam na nowy post :) jusinx.blogspot.com.

    OdpowiedzUsuń
  49. Każda ze stylizacji coś w sobie ma i wszystkie mi się na odmienny sposób podobają. Bardzo ciekawy post i świetne dobrane ubrania!
    maruta-no-sekai.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  50. Ale super ciuszki Kochana, rewelacyjnie wyglądasz. Nie mogę się napatrzeć. Ta czarna sukienka z koronką wspaniała. Ja żeby w takiej wyskoczyć to bym musiała mieć twoja figurę Słońce. Miło popatrzeć na Ciebie. Ja taka jestem podekscytowana jak przychodzi paczka z Oriflame 😂😂😂 a dopiero co kupiłam wypatrzony u Ervishy Atlas legend... to już jest słuchaj zakupocholizm. Przydałby się Calvin 😂😂😂 psycholog.

    Przytulam Cię mocno Kochana.

    OdpowiedzUsuń
  51. Wszystkie koszulki bardzo mi się podobają :) Każda na Tobie leży idealnie i mega Ci pasuje :)
    Znam sklep Femme Luxe, kojarzę go głównie z blogów :D

    pozdrawiam Cię Klaudio

    OdpowiedzUsuń
  52. fajne stylizacje, można wybrać coś dla siebie :) Cenka.pl pozdrawia.

    OdpowiedzUsuń