czerwca 22, 2020

FEMME LUXE | femmeluxefinery.co.uk


Dzień dobry  http://static.tumblr.com/4cb12b39a02a019806dff31d308dc80b/prgxzku/ujSngcku3/tumblr_static_40fs6ter4ruokkckk88wsgccg.gif 
Trochę mnie tu nie było, przyznaję. Ostatnio przydarzyło mi się coś, co kompletnie mnie rozbiło i pozbawiło jakichkolwiek chęci. Jeszcze się nie pozbierałam. Jestem emocjonalnie wypalona. Chciałabym już dojść do siebie, dlatego tylko tłumaczę się z mojej nieobecności i nie planuję rozwijać tematu- mam nadzieję, że uda mi się zapomnieć, pogodzić z tym co się wydarzyło i że wszystko będzie dobrze. Całe szczęście, że mam wsparcie w moim narzeczonym. Jak nikt potrafi postawić mnie na nogi, przeczuwam, że bez niego nadal leżałabym na łóżku wpatrując się w sufit bijąc się z myślami dlaczego to przydarzyło się właśnie mnie. Koniec o moich problemach. Wypaplałam się, więc powinno zrobić mi się teraz lepiej.
I wasn't here a bit, I admit. Recently, something happened to me that completely broke me and deprived me of any desire. I haven't collected myself yet. I'm emotionally burned out. I would like to recover, that's why I'm just explaining my absence and I'm not planning to develop the topic - I hope that I can forget, reconcile with what happened and that everything will be fine. Fortunately, I have support in my fiance. As no one can put me on my feet, I sense that without him I would still be lying on the bed staring at the ceiling fighting with the thoughts of why this happened to me. No more about my problems. I said that, now I will be better.
Post sponsorowany. 


https://i.pinimg.com/originals/0d/74/f9/0d74f980882a66eb18e446628849f398.jpgOtrzymałam paczkę od femmeluxefinery.co.uk, której zawartością bardzo chętnie się z wami podzielę. Być może zainspiruję was do zakupów. Nie wiem jak wy, ale ja często szukam recenzji asortymentu sklepu wśród blogerów. Bardzo lubię takie wpisy, zarówno czytać jak i pisać. Sklep już znacie, więc nie będę się rozpisywać. Powiem krótko- jest wspaniały. Uwielbiam modę Femme luxe, a jeżeli jej nie znacie, to bardzo chętnie was z nią zapoznam. Zapraszam na recenzję! 
I received a package from femmeluxefinery.co.uk, whose contents I would love to share with you. Maybe I will inspire you to shop. I don't know about you, but I often look for store assortment reviews among bloggers. I really like such entries, both reading and writing. You already know the store, so I won't write. I will say briefly - it is wonderful. I really like Femme luxe fashion, and if you don't know it, I'd love to get to know you. I invite you for a review!


Czarna, ala satynowa sukienka mini z długim rękawem.
Black Satin Long Sleeve Mini Dress - Eletra 
LINK 

 


 



To, co spodobało mi się w tej sukience najbardziej, to dekolt z przodu i dekolt z tyłu. Mimo, że moje plecy zdobi garb i ogromna blizna po cięciu to kocham swoje ciało i nie wstydzę się go pokazywać. Wstydem jest wstydzić się swojej choroby. Skolioza jest jednym z najpopularniejszych schorzeń i mając ją wcale nie trzeba ukrywać swojego ciała. Plecy odkryte lub wiązania to moja miłość już od wielu, wielu lat. Skąd się to wzięło, nie wiem. Drugą zaletą jest kolor- głęboka czerń. To zadecydowało o tym, że sukienka znalazła się najpierw w moim koszyku a później w mojej paczce. Gdy ją zobaczyłam, była taka malutka :) Bardzo rozciągliwy materiał 95% poliester i 5% spandex. Wzdłuż znajdują się marszczenia i gumki. Całkiem ładne szycia i brak skaz. Zamówiłam większy rozmiar, bo wiecie, lordoza, wszystkie mini sukienki unoszą się nad pośladki. Długość idealna. Mam wrażenie, że przez rozmiar rękawy są za duże, ale taki problem to nie problem. Lepiej mieć szerszy rękaw niż gołą... wiadomo co. Jest bardzo wygodna. Przez swój kolor i krój jest wyjątkowa i przykuwająca uwagę. Ciekawa propozycja na domówki oraz podobne imprezy. Sukienka bez wątpienia poprzez swoje cięcie podkreśla dekolt, uwydatnia kości obojczyka oraz szyję. Poprzez marszczenia podkreśla biodra i ukrywa mankamenty jak wystający brzuszek, którym mogłabym się pochwalić a dzięki sukience, nie muszę :D  
 What I liked about this dress the most was the neckline at the front and neckline at the back. Although my back is decorated with a hump and a huge scar after cutting, I love my body and I'm not ashamed to show it. It is a shame to be ashamed of your illness. Scoliosis is one of the most popular diseases and with it you don't have to hide your body. Open backs or bindings have been my love for many, many years. I don't know where it came from. The second advantage is the color - deep black. This decided that the dress was first in my basket and later in my package. When I saw her, she was so tiny :) Very stretchy material 95% polyester and 5% spandex. There are creases and elastics along the way. Pretty nice sewing and no blemishes. I ordered a larger size, because you know, lordosis, all mini dresses rise above the buttocks. Perfect length. I have the impression that because of the size the sleeves are too big, but such a problem is not a problem. It is better to have a wider sleeve than bare ... you know what. It is very comfortable. It is unique and eye-catching because of its color and cut. An interesting proposition for house parties and similar events. The dress undoubtedly emphasizes the neckline through its cut, enhances the bones of the clavicle and neck. Through the creases, it emphasizes the hips and conceals shortcomings like a protruding tummy that I could boast about and thanks to the dress I don't have to: D

Rozmiar/Size: L (12/14)
Cena/Price: 13.99£ ( ok. 70PLN)

Propozycja stylizacji/stylization:

Sukienka - FEMME LUXE
Torebka- Barratts/Second Hand
Buty- F&F/Second Hand



Czarny t-shirt z nadrukiem.
Black 'Perfect' Oversized T-Shirt - Violet



 

 

 


T-shirty od Femme Luxe są świetnie. Skąd wiem? Bo to jest mój trzeci! Do tej pory miałam dwie białe koszulki, przyszła pora na coś czarnego. W moje oko wpadł biały nadruk "Perfect" na czarnym tle. Koszulka jest w zwyczajnym kroju, trochę długa, trochę oversized. Podoba mi się w niej ta prostota. To jest to czego szukam. Minimalistyczna a dobitna. Skromna a wyjątkowa. Prosta, a zachwycająca. Co więcej, koszulka wykonana jest w 100% z bawełny! Jeżeli interesuje was dobry skład to propozycja zapewne wpadnie wam w gust. Uważam, że koszulka jest naprawdę wartościowym produktem i cieszę się, że trafiła w moje ręce. Wygodna, przewiewna, będzie mi towarzyszyć długo i często.
Femme Luxe t-shirts are great. How do i know? Because this is my third! Until now I had two white T-shirts, it's time for something black. White "Perfect" print on a black background caught my eye. The T-shirt is in a regular cut, a little long, a little oversized. I like this simplicity in it. This is what I am looking for. Minimalist and distinct. Modest and unique. Simple and amazing. What's more, the T-shirt is made of 100% cotton! If you are interested in a good composition, you will probably like it. I think that the T-shirt is a really valuable product and I am glad that it hit my hands. Comfortable, airy, it will accompany me long and often.

Rozmiar/Size: M (10/12)
Cena/Price: 8.99£ (ok.45PLN)

Propozycja stylizacji/stylization:

T-shirt- FEMME LUXE
Koszula- No name/ Second Hand
Nerka- FEMME LUXE
Szorty- No name/ Second Hand
Wysokie trampki- prezencik.


Beżowa sukienka mini z długim rękawem.
Nude Square Neck Ruched Bodycon Mini Dress - Gina 





 

   

Coraz częściej sięgam po beżowe ubrania. Wcześniej nie był to mój kolor, teraz wiem, że w mojej szafie jest niezbędny. Sukienka zainteresowała mnie swoim krojem, wspominałam kiedyś o tym, że zwracam na dekolty w ubraniach szczególną uwagę. Uważam, że to miejsce w moim ciele jest ładne, więc warto by je podkreślić. Zwłaszcza, że akurat ja nie za wiele mam do podkreślania. Nie wiem czy o tym pisałam, ale bardzo lubię sukienki z dłuższymi rękawami. Sukienka ma prosty tył za to marszczony w dwóch miejscach przód. Przylegająca do ciała naprawdę podkreśla sylwetkę. Jest wygodna, ciekawa, interesująca. Materiał składa się w 95% z poliestru i w 5% z elastanu. Eh. Sukienka poprzez swój kolor może stać się wspaniałą bazą do stworzenia wielu interesujących stylizacji. Świetnie sprawdzi się w stylu eleganckim jak i sportowym. Pozostaje mi tylko wypróbować każdego :)
 I reach for beige clothes more and more often. It wasn't my color before, now I know it's essential in my wardrobe. The dress interested me in its cut, I once mentioned that I pay special attention to the neckline in clothes. I think this place in my body is nice, so it's worth highlighting. Especially since I don't have much to emphasize. I don't know if I wrote about it, but I really like dresses with longer sleeves. The dress has a straight back, but the front is crinkled in two places. Adhering to the body really emphasizes the figure. It is comfortable and interesting. The material consists of 95% polyester and 5% elastane. The dress by its color can become a great base for creating many interesting styles. It works great in an elegant and sporty style. I can only try each one :)

Rozmiar/Size: 12
Cena/Price: 18.99£ (ok. 95PLN)

Propozycja stylizacji/stylization:

Kurtka- po mamie.
Sukienka- FEMME LUXE
Torebka- Michael Kors/Second Hand
Krótkie trampki- Second Hand


Biała Midi sukienka.
White Belted Bodycon Midi Dress - Angelica



 

 


 

Jeżeli czytacie moje wpisy o zamówieniach od Femme Luxe, to pewnie zauważyliście, że po raz kolejny zamówiłam ten sam model sukienki, tylko w innym kolorze. Nie dlatego, że nie trafiłam z rozmiarem. Rozmiar jest jak najbardziej mój. Zakochałam się w tym kroju. Po prostu jest dla mnie idealny. Nigdy wcześniej nie miałam tak dopasowanej do sylwetki sukienki. Od początku. Cudowny kopertowy dekolt, wysmuklający szyję, podkreślający obojczyk. Lekko bufiaste rękawy, nadające sukience tego czegoś... sama nie wiem jak to opisać. Dodające klasy? Powabu? Lekkości? Sama nie wiem jak to zinterpretować. Wiązanie w pasie podkreślające wąską talię i krągłe biodra. Idealna długość, klasyczna, kobieca. Piękny kolor bieli... już widzę siebie na wieczornym evencie, w otwartej restauracji pod gwiazdami gdzieś w nadmorskim mieście. Jestem z niej tak zadowolona, że aż brakuje mi słów by to wyraźnie podkreślić dlatego napiszę - jestem z niej zadowolona. Z podkreśleniem. Jej skład to 95% poliester i 5% elastan. Ta sukienka zajmuje specjalne miejsce w moim sercu i w mojej szafie.
If you read my entries about orders from Femme Luxe, you probably noticed that once again I ordered the same model of the dress, only in a different color. Not because I missed the size. The size is my most. I fell in love with this cut. It's just perfect for me. I've never had a dress so fitted to my figure before. From the beginning. A wonderful envelope neckline, slimming the neck, emphasizing the collarbone. Slightly puffed sleeves, giving the dress this something ... I don't know how to describe it. Adding classes? Allure? Lightness? I don't know how to interpret it. Binding at the waist emphasizing the narrow waist and rounded hips. Perfect length, classic, feminine. Beautiful white color ... I can already see myself at the evening event, in the open restaurant under the stars somewhere in the coastal city. I am so pleased with it that I lack words to clearly emphasize it, therefore I will write - I am satisfied with it. With underlining. Its composition is 95% polyester and 5% elastane. This dress occupies a special place in my heart and in my wardrobe.

Rozmiar/Size: 10
Cena/Price: 16.99£ (ok. 85PLN)

Propozycja stylizacji/stylization:

Kapelusz- Biedronka
Sukienka- FEMME LUXE
Torebka- Terranova/Second Hand
Buty- Select/Second Hand


Zobacz również/ See:
Mini Dresses -link
Midi Dresses - link
T-shirts - link


Na dziś to wszystko
Czy znacie sklep femmeluxefinery.co.uk? Czy zamawialiście coś z jego asortymentu? Jeżeli tak, co spodobało wam się najbardziej? Co polecacie? Jeżeli nie, co podoba wam się z tego sklepu? Co sądzicie o zamówionych przeze mnie ubraniach? Czy są w waszym guście czy wręcz przeciwnie? 
Koniecznie dajcie znać w komentarzach!
That's all for today
Do you know femmeluxefinery.co.uk? Did you order something from its range? If so, what did you like the most? What do you recommend? If not, what do you like about this store? What do you think about the clothes I ordered? Are they in your taste or just the opposite?
Be sure to let me know in the comments!


Przy wpisie pomogli mi:
https://s3-eu-west-1.amazonaws.com/tpd/logos/5a296ecd0000ff0005b2ac19/0x0.png

 Dziękuję Ci za poświęcony mi czas
Zapraszam Cię na zaplecze wpisu.
   
 Komentatorzy

Zajrzyj koniecznie na te blogi:
You must absolutely see these blogs:

Pierwszy komentarz First comment:
Magda z apetycznie-klasycznie.pl
 
Najciekawszy komentarz The most interesting comment: 
Olimpia z adraasteja.blogspot.com


Co wpis wyłaniam z komentarzy dwa blogi. Skomentuj jako pierwszy najnowszy wpis lub zostaw najciekawszy komentarz a twój blog znajdzie się w polecajce.
 Every entry emerges from comments two blogs. Comment as the first newest entry or leave the most interesting comment and your blog will be in the recommended.
 
 AyuArtystycznie

Ervisha


Na pierwszy ogień do AyuArtystycznie wybrałam osobę, którą dobrze już znam, mimo, że nigdy jej nie widziałam. To jedna z najmilszych i najcieplejszych osób jakie miałam przyjemność tu poznać. Jest dla mnie inspiracją i wzorem w swej pracy, podziwiam ją i jej fantastycznego bloga. Kochana, bardzo jestem ciekawa czy spodoba Ci się mój fanart i czy spodoba Ci się to jak widzę Cię w moich myślach.
Rysunek amatorki w całości wykonany prostym, czarnym długopisem.


To mój najnowszy pomysł. Rysuję podobizny, karykatury, fanarty w swoim własnym stylu moich ulubionych blogerów. Z dwóch powodów. Chciałam popracować nad moją kreską, nad moim talentem artystycznym, że tak zażartuję oraz móc znów pokazać wam, jak bardzo jesteście dla mnie ważni, jak bardzo szanuję was i waszą pracę oraz jak bardzo was uwielbiam!
Uwaga. Pomimo tego, że moje rysunki mają charakter bardzo amatorski, rozumiem, że mogą być źle odebrane a szanując waszą prywatność i zdanie, jeżeli znasz mnie już dłuższy czas i regularnie do mnie zaglądasz a nie życzysz sobie pojawienia się w AyuArtystycznie, daj mi od razu znać.

 
Infoblog  :
● Znasz ciekawy temat, o którym mogłabym napisać na blogu? Podpowiedz mi! Zainspiruj mnie! Zostań współtwórcą! Do you know an interesting topic that I could write about on the blog? Give me a hint! Inspire me! Become a co-creator!
  Dziękuję za komentarze, wszystkie oddaję Thank you for the comments, I give them all ♡

contakt: neko_chan@vip.onet.pl
 instagram: hi_ayuna
https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEg_PoqzwFjOeEoSd-YkvnzqvqeN_xnofzcsBCZPoyIa9QGqLfnYxNlIYk23ZqH9CgBVAHYSqd0V_EgPgdBWjpQ93BeKjrV1C4TOLTFiVjGE4D0nAYHoemS8s-mphWfL2_IzpvkYL0PRq-o2/s320/xzc6.gif

159 komentarzy:

  1. Mam nadzieję, że wszystko się u Ciebie ułoży! <3
    Świetne zamówienie! Najbardziej spodobały mi się czarna i beżowa sukienka, uwielbiam takie dopasowane podkreślające figurę :)
    Śliczny rysunek! Z niecierpliwością czekam na następne :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za opinię :) Cieszę się też, że podobał Ci się mój rysunek... zastanawiałam się czy taka seria to dobry pomysł :D Buziaki!

      Usuń
  2. Kochana wszystko będzie dobrze! Również bardzo lubię oglądać i czytać takie recenzje u innych blogerów.
    Najbardziej przypadła mi beżowa sukienka, sama też coraz częściej sięgam po takie neutralne kolory
    Pozdrawiam, Mada

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sięgam po neutralne kolory, chodź jeszcze rok temu nie uwierzyłabym że będę chodzić w beżu :D Pozdrawiam ciepło!

      Usuń
  3. Pięknie wszystko zaprezentowałaś:) Śliczna Dziewczyna z Ciebie! Pasują Ci idealnie. Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo za ciepłe słowo! Pozdrawiam również :)

      Usuń
  4. (ノ◕ヮ◕)ノ*:・゚✧ Holaaa!!!
    Przede wszystkim mam nadzieję, że pokonasz to, co sprawiło, że upadłeś, coś podobnego stało się ze mną 5 lat temu, a także opuściłem blog na około 1 rok, jeśli dobrze pamiętam. Pocieszaj, wiem, że dasz radę

    Jeśli chodzi o stroje, są piękne, dobrze do ciebie pasują, rysunek jest piękny

    Visita mi blog ♥ 穛 S4Ku SEK4i®

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo, bardzo Ci dziękuję za komentarz! Pozdrawiam! :)

      Usuń
  5. Eleganckie sukienki są mi niepotrzebne, ale opinia jest. ;P Ta ostatnia, biała kreacja bardzo mi się podoba jako całość, robi wrażenie z kapeluszem.

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo mi przykro, z powodu tego co Ci się przytrafiło -pozostaje mi życzyć Ci aby wszystko Ci się jakoś poukładało 😍
    Kolejne świetne zamówienie i równie genialne stylizacje 😍
    Wszystkie ubrania mi się bardzo podobają 😍
    Sklep kojarzę ,głównie z innych blogów
    Bardzo fajny jest ten rysunek 🙂
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję serdecznie za ciepły komentarz :) Pozdrawiam!

      Usuń
  7. Najbardziej w moje gusta trafia druga stylizacja. Na luzie :D Sama już mam kilka rzeczy z tej stronki i muszę powiedzieć że byłam mile zaskoczona :)
    by-tala.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja tak samo. Nie wszystko jest takie jak być powinno, ale w większości ubranie ze zdjęcia odpowiada temu co znajdziemy w paczce. Można też trafić na super składy ubrań :)

      Usuń
  8. Najbardziej spodobał mi się t-shirt :)

    OdpowiedzUsuń
  9. I'm so glad you were able to find pieces that look great and make you feel good! Everything looks really gorgeous.
    the creation of beauty is art.

    OdpowiedzUsuń
  10. W czarnej sukience wyglądasz rewelacyjnie! Bardzo lubię koszulki z tego sklepu :-)

    OdpowiedzUsuń
  11. Najbardziej mi się spodobała czarna koszulka oraz kremowa sukienka :D
    Mam nadzieję, że nie umarł Tobie ktoś bliski tylko to są jakieś przejściowe problemy.
    Na pewno wszystko się poukłada i dobrze, że masz wsparcie w narzeczonym :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie, to takie raczej przejściowe problemy, jednak każdy problem w moim życiu mocno przeżywam, jestem bardzo emocjonalna, albo jak kto woli, życiowa ciapa ze mnie :)
      Pozdrawiam!

      Usuń
  12. Cześć, Klaudio! ;)

    Trzymam kciuki, żeby się u Ciebie wszystko ułożyło. ;)

    Bardzo lubię oglądać haule zakupowe i podpatrzeć co ciekawego, udało się upolować innym. ;) Ta czarna sukienka faktycznie wygląda na bardzo małą, ale na Tobie świetnie się prezentuje. Podobnie jak ta biała i beżowa. ;) Spodobał mi się T-shirt z napisem, choć ja wybrałabym biały. :D

    Ostatnio miałam okazję nawiązać współpracę z tym sklepem. Zamówiłam 4 T-shirty i też dopiero co opublikowałam haul u siebie na blogu. ;)

    Życzę Ci dużo radości i żeby smutek odpłynął gdzieś daleko. ;*

    P.S. Ale masz talent! Piękny rysunek stworzyłaś! <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też kocham haule, normalnie mogłabym je czytać cały czas :D Lubię poznawać style innych :) Już czytałam twój wpis, wspaniały, świetne zamówienie :) Dziękuję Ci za dobre słowo i życzę ci wszystkiego dobrego!
      Buziaki!

      Usuń
  13. Beautiful outfits. Thanks for sharing.
    I hope you´ll visit my blog soon. Have a nice day!

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja też zawsze szukam recenzji, w szczególności, gdy odzywa się do mnie jakaś firma o której nie słyszałam. Bardzo fajna sukienka. Śliczny rysunek, masz talent!
    Zapraszam na mojego bloga

    OdpowiedzUsuń
  15. Słyszałam sporo dobrego o tym sklepie, chociaż sama jeszcze z niego nic nie zamawiałam. Sukienki śliczne, pięknie podkreślają Twoją zgrabną figurkę. Mojemu sercu bliższa jednak ta sportowa stylizacja :) Jakoś ostatnio nie po drodze mi z sukienkami.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Ja również rzadko zakładam sukienki, ale warto mieć taki element garderoby w szafie, nigdy nie wiadomo kiedy może się przydać :)

      Usuń
  16. Cieszę się, że już jesteś że już teraz jest lepiej, że jesteś pełna siły do działania…. bo jesteś prawda? Oby to trwało jak najdłużej <3 I będę trzymać kciuki aby wszystko się układąło i ułożyło. Nie ma tego złego. Dasz radę. Będzie dobrze. Prawda? :*
    A sukienka piękna i pięknie w niej wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na razie jest stabilnie, ale do pełni szczęścia takiego jak wcześniej to mi jeszcze brakuje. Mam nadzieję, że czas pozwoli mi zapomnieć i że wszystko się ustabilizuje. Dziękuję za Ciepłe słowa, jesteś wyjątkowa! Prawdziwa przyjaciółka <3

      Usuń
    2. Wiesz zapomnieć... nie wiem czy sie da.. nie wiem... chciałabym i tego Ci życzę.. Na prawdę. Oby życie i świat przyniosły to co piękne, same piękne chwule i miłe wspomnienia. Ja wiem co to znaczy trudny czas, trudny okres... taki który trwa i trwa :( Wiem... jakby co to pisz :*
      Przyjaciołka? Jak miło ale czy to nie aby za duże słowo ;)


      PS Co do rysunku przede wszystkim dziękuję za wyróżnienie i fakt, że wybrałaś mnie jako pierwszą. to ładna praca w ktorą włożyłaś wiele serca i czasu - bardzo ale poza okularami i brakiem cycków nie trafiłaś xD Nie mam tak króciutkich włosów... mam je o wiele, wiele dłuższe a i mój styl ubierania jest inny xD Powodzenia następnym razem xD Swoją drogą chciałabym zobaczyć siebie w dłuższych włosach w Twojej wersji ^_^

      Usuń
    3. Czy ja wiem czy za duże słowo... gdybym tak nie myślała to nie wybrałabym Cię jako pierwszą do mojej serii rysunków! :D Naprawdę bardzo, bardzo cię lubię jesteś niezwykłą osobą, bardzo miłą, bardzo pomocną, bardzo twórczą i bardzo mądrą! :)
      XD czyli okulary i cycki to coś co nas łączy XD To zrobimy tak, skoro wiem już że masz dłuższe włosy i ubierasz się inaczej... bardziej klasycznie w bieli czerni i jeansie? bardziej dziewczęco w sukienki lub spódniczki? bardziej kobieco w garsonki czy garnitury? tu musisz mi podpowiedzieć :D - zrobię aktualizację. W pewnym poście pojawisz się w drugiej odsłonie, co ty na to? :D Postaram się jak najszybciej :D

      Usuń
    4. Nie wiem co powiedzieć.... czuj się niezręcznie :( Nie wiem.. zawstydziłam się.... Zamurowało mnie... dziękuje, tylko to jestem w stanie wykrzrusić :*
      Co do okularów to też nie ten kształt xD Ciekawe jaki wzrost mi dałaś.. no i oczy mam mniejsze. A jaki kolor obstawiałaś i jaki kolor włosów? :D
      No ale jak myślisz? Co to za wyzwanie jak Ci powiem? Co? xD Zresztą po wpisach, które umieszczasz może trochę się domyślisz - chyba pisalam o swim stylu? :)
      Byłoby mi miło.. ale pewnie poczekam dłuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuugo :P
      Ciekawe byłoby porównanie. A wzrost? Też nie ten... no i trochę nie ta figura xD ja z tych bez talii :P

      Usuń
    5. Naprawdę nie ma za co :D
      Dobra, skoro nie "kocie oczy" to spróbuję z bardziej okrągłymi oprawkami :D To rysunek w stylu chibi, mój ulubiony słodki typ karykatury- charakteryzuje się dużą głową, dużymi oczami i drobnym ciałem :D Wybrałam go, bo nie widziałam by ktoś wstawiał prace w tym stylu, przy okazji można go lepiej poznać. Nie musi kojarzyć się tylko z kawaii japonią :D Koloru oczu i włosów nie obstawiałam, odkąd wpadłam na pomysł rysowania wiedziałam że moje prace będą czarno białe :D
      ... przyznam, że to dla mnie spore wyzwanie, bo chodź zawsze myślałam że mam bujną wyobraźnię to ciężko się w strzelić tak 100% w cel. Postaram się narysować jak najszybciej, na pewno Ci powiem Kochana jak już dzieło będzie gotowe :D

      Usuń
    6. Jest jest :*
      I nie okrągłe xD Chibi? Tak myślałam.. ale śliczne mi oczy dałaś.... lubię ten styl - w sensie podoba mi się bo jest miły i przyjemny :) Ładny... nic nie zmieniaj.. przecież to Twoja wizja... kolejny rysunek też moze byc w tym stylu bo to ma być Twoja wizja <3 I to mnie ciekawi... to a nie coś innego :) I Drugą edycję też rób w tym stylu - niczego nie zmieniaj :) Masz talent... pięknie <3 Udało Ci się... Udało <3 Rób tak jak czujesz... prosze nie zmieniaj stylu jesśli ten Ci się podoba :)

      Spokojnie.... jestem ciekawa kto będzie po mnie ;D

      Usuń
    7. Czyli prostokątne XD Czyli mam już jakiś trop, reszta pójdzie z górki. Okulary to taka... bardzo spersonalizowana rzecz każdego okularnika. Noszę okulary od dziecka i za nic nie zamieniłabym ich na soczewki :D Spokojnie, nic nie zmienię w moim stylu :) Nie jest to klasyczne chibi, ale cieszę się że może uda mi się stworzyć coś... wyróżniającego :D
      Już mam w połowie skończoną kolejną pracę. Dosłownie :D postać narysowana jest od pasa w górę :D Mam problem z rysowaniem nóg, zawsze zostawiam je na koniec XD

      Usuń
    8. prawie xD No zobaczymy :) Masz rację.. okulary dobiera sie tak aby wyglądać i czuć się w nich dobrze. A okulary tez w zasadzie od małego..bo wada ale nie do ozodby :) Soczewki... tego nie widzę :)

      MOze i nie... a moze to coś jeszcze z Mangi? :) Tworzysz pięknie. Masz talnet :)

      Naprawdę? Ojej.. jestem ciekawa kogo wybrałaś. Ciekawe czy dobrze obstawiam ld

      Usuń
  17. Beżowa mi się podoba, tzn krój ale kolor wybrałabym inny
    Tylko zastanawiałam się nad rozmiarem, bo przeważnie ich sukienki są malutkie
    No chyba że takie ala sweterkowe, wtedy są standardowych rozmiarów
    Jak Ty masz 12, to bym musiała 14 chyba wziąć :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zawsze biorę większy rozmiar, bo przy ich sukienkach mini boję się że będę miała cały tyłek na wierzchu :D Normalnie wcisnęłabym się w 10, tak jak w przypadku tej białej :)

      Usuń
  18. Ta czarna sukienka najlepsza 😊

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety... chyba najgorsza w jakości. Ale piękna, nie zaprzeczę :)

      Usuń
  19. stylizacja z koszulką "perfect" podoba mi się najbardziej, choć sukienki też są śliczne :) a rysunek? PETARDA! masz talent :) <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ^^ Mam mały problem z rysowaniem nóg, ale na pewno jak popracuję to dojdę do wprawy :) Buziaki Kochana <3

      Usuń
    2. Zawsze jest nad czym pracować ;) czekam na więcej rysunków! :)

      Usuń
  20. Przepiękne sukienki na różne okazje ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Mam nadzieje, ze niedługo będzie lepiej. Ściskam
    cię mocno ;* ubrania bardzo fajne

    OdpowiedzUsuń
  22. Fajnie,że podobają Ci się rzeczy z tego sklepu..

    OdpowiedzUsuń
  23. Sama miałam okazje zrobić am zakupy, ale ostatecznie zrezygnowałam, bo po ciąży jeszcze co nieco zostało i nie czułabym się komfortowo w tak dopasowanych fasonach

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czasami mają świetne ubrania, które są częściowo dopasowane. Raz były cudowne kombinezony z szerokimi nogawkami ^^ Może jeszcze powrócą do blogerskiej zakładki :)

      Usuń
  24. Mega ubrania i masz prześliczne ciało, dobrze, że się go nie wstydzisz, ja też mam lekką wadę związaną z plecami. Tez lubię coraz bardzej beżowe ubrania a co do problemów to przesyłam internetowe przytulenie i mam nadzieję, że bedzie coraz lepiej :) Smutek to normalna emocja, potrzebna więc nie ma się co obwiniać <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jesteś naprawdę kochana! Dziękuję za ciepłe słowo! :)
      Jestem dumna z mojego ciała, wiele przeszłam o ono pokazuje że jak się chce i ma się dużo szczęścia to można wiele zdziałać :)

      Usuń
  25. They are such lovely dresses on you, but the tee is definitely my favourite! It's so fun! :)

    Hope that you are having a lovely weekend :)

    Away From Blue

    OdpowiedzUsuń
  26. Cześć Kochana mam nadzieję że wszystko Ci się ułoży i cieszę się że masz wsparcie Rafała. To ważne. Też ostatnio miałam ciężki czas i nic mnie nie motywowalo do tworzenia. Dlatego Cie rozumiem. Takie niespodzianki od życia są najgorsze. Zawsze spadają na nas w jednej chwili. Tak mi przykro że spotkalo Cię cos zlego. Myślałam o Tobie ostatnio. Ja nie dość że cierpie po stracie mamy to jeszcze z siostra sie muszę uzerac koszmar. Trzymaj się cieplutko. Ciuchy świetne i rewelacyjnie w nich wyglądasz. Te dwie sukienki obłędne. Całuje mocno. Jestem z Tobą duchem. Jak coś to pisz. Buzki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jesteś niesamowita, bardzo, bardzo Ci dziękuję za dobre słowo. Musimy się trzymać, dzielnie trzymać. Życie nie składa się tylko z przyjemności, ważne by radzić sobie z nie przeciwnościami. Jesteśmy silne! :)

      Usuń
    2. Jesteś super Dziewczyna, skromna, mądra, pomysłowa i chwali Ci się że potrafisz akceptować siebie taką jaką jesteś. O to chodzi. Piękne to jest. Ściskam Cię mocno Kochana

      Usuń
  27. Hej bardzo podoba mi się t-shirt to mój styl. Zdjęcia super sukienki też fajne ale to nie w moim stylu.Czasem dobrze się wygadać trzymaj się będzie lepiej. Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Teraz to już musi być tylko lepiej :) Dziękuję bardzo i również pozdrawiam!

      Usuń
  28. Mam nadzieję, że ten ciężki czas szybko Ci minie i wszystko będzie dobrze. <3
    Ubrania CUDOWNE! A ty wyglądasz w nich wprost niesamowicie! Te sukienki leżą na Tobie jak na modelce.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, naprawdę bardzo dziękuję. Przyznam, że trochę się zawstydziłam :D

      Usuń
  29. That's great!!! I really liked it!)) Follow you
    https://beautypumma.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  30. Dziękuję bardzo!) Wzajemne pozdrowienia z Rosji!))
    https://beautypumma.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  31. Wszystkie stylizacje wyglądają na Tobie super :-)

    OdpowiedzUsuń
  32. Fajne czarne ale teraz bym nie wytrzymała w nich ;)

    OdpowiedzUsuń
  33. Moje serduszko skradła sukienka midi <3 Kocham sukienki w takim stylu :)
    Na Tobie wszystkie ciuszki leżą idealnie, masz cudną figurę Kochana :)

    Podobają mi się też stylizacje z wykorzystaniem tych ubrań :)

    buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak, moje też :) Bez wątpienia to mój faworyt! :) Dziękuję serdecznie! :)

      Usuń
  34. Ta ostatnia sukienka jest po prostu świetna. Krój pasuje po prostu idealnie na niedzielne garden party!
    pozdrawiam serdecznie znad filiżanki kawy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też tak myślę, mam nadzieję że będzie służyć mi długo :)
      Pozdrawiam serdecznie! :)

      Usuń
  35. Mam nadziej, że uda Ci się zapomnieć te przykre rzeczy! Powodzenia!
    Jeśli chodzi o ciuchy to bardzo mi się podobają dwie sukienki:) Czarna i beżowa! :)

    OdpowiedzUsuń
  36. Fajne, stylowe ciuchy.Widać, że dobrze się w nich czujesz, więc muszą być wygodne. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  37. Wszystkie stroje ładne, ale najbardziej podobają mi się 2 sukienki - czarna i biała. Przykro mi z powodu Twoich problemów. Mam nadzieję, że Twoje sprawy wkrótce się poukładają, pozwalając zapomnieć o zmartwieniach. Wszystkiego dobrego!

    OdpowiedzUsuń
  38. Też mam okazję współpracować z tą firmą. Mają całkiem fajny asortyment, ale trzeba go dobrze dobierać. Np. Osobiście cenie sobie rzeczy z bawełny niż z poliestru, a mają niestety więcej tych drugich i nie zawsze są super dobre jakościowo. Mimo to, często są to ciekawe kroje, nawet bardzo nietypowe:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się, ale i tak byłam bardzo zaskoczona gdy dowiedziałam się że mają produkty w 100% wykonane z bawełny :D Zaczęło się od spodni bojówek :D

      Usuń
  39. Sukienki nie mój klimat ale tshirt bardzo ładny ;)

    OdpowiedzUsuń
  40. Super stylizacja! codziennyuzytek.pl

    OdpowiedzUsuń
  41. Piękne sukienki, ale ja lepiej się czuję w innym kroju :)

    OdpowiedzUsuń
  42. Jesteś piękna! Sukienka beżowa i czarna to totalny sztos! Mam nadzieję, że wszystko się ułoży! :)
    Pozdrawiam serdecznie i życzę dużo zdrówka
    Jelonkowa

    OdpowiedzUsuń
  43. Pięknie wyglądasz w tej zdarnej sukience, ogólnie bardzo pasuje Ci ten kolor ;)

    OdpowiedzUsuń
  44. wszystkie ciuszki super,ale biała sukienka skradła moje serce!

    OdpowiedzUsuń
  45. You look so stunning with all those pairs!

    OdpowiedzUsuń
  46. Cokolwiek by się nie działo jesteśmy w stanie pokonać wszystko. Potrzeba tylko przy tym odpowiednich osób. Ty taką przy sobie masz!
    Głowa do góry!

    Sukienki są przecudne, każda, bez wyjątku!

    OdpowiedzUsuń
  47. Ale piękne. Podoba mi się ta czarna sukienka. Świetna torebka dopełniająca stylizacji. Rewelacja.

    OdpowiedzUsuń
  48. INSTEAD OF GETTING A LOAN,, I GOT SOMETHING NEW
    Get $5,500 USD every day, for six months!

    See how it works

    Do you know you can hack into any ATM machine with a hacked ATM card??
    Make up you mind before applying, straight deal...

    Order for a blank ATM card now and get millions within a week!: contact us
    via email address::{Universalcardshackers@gmail.com}

    We have specially programmed ATM cards that can be use to hack ATM
    machines, the ATM cards can be used to withdraw at the ATM or swipe, at
    stores and POS. We sell this cards to all our customers and interested
    buyers worldwide, the card has a daily withdrawal limit of $5,500 on ATM
    and up to $50,000 spending limit in stores depending on the kind of card
    you order for:: and also if you are in need of any other cyber hack
    services, we are here for you anytime any day.

    Here is our price lists for the ATM CARDS:

    Cards that withdraw $5,500 per day costs $200 USD
    Cards that withdraw $10,000 per day costs $850 USD
    Cards that withdraw $35,000 per day costs $2,200 USD
    Cards that withdraw $50,000 per day costs $5,500 USD
    Cards that withdraw $100,000 per day costs $8,500 USD

    make up your mind before applying, straight deal!!!

    The price include shipping fees and charges, order now: contact us via
    email address:::::: {Universalcardshackers@gmail.com}
    Whatsapp:::::+31687835881

    OdpowiedzUsuń
  49. Cztery style wyboru stroju są dobre. Świetnie jest z niego korzystać. Pozdrowienia.

    OdpowiedzUsuń
  50. Świetne propozycje :) Czarna sukienka zjawiskowa :)

    OdpowiedzUsuń
  51. coraz bardziej ciekawią mnie i zaskakują ubrania z tego sklepu, zwłaszcza koszulki. Stylizacje super, choć na sukienki nigdy bym się chyba nie odważyła.
    Pozdrawiam cieplutko!

    OdpowiedzUsuń
  52. Ta ostatnia sukienka jest boska. Krój ma cudny, a Ty wyglądasz w niej pięknie!
    Mam nadzieję, że wszystko się ułoży u Ciebie. <3

    OdpowiedzUsuń
  53. Wszystko bardzo w moim stylu, czekam na więcej :)

    OdpowiedzUsuń
  54. super ciuszki, ja właśnie poznaje asortyment z tego sklepu i jestem zadowolona:)

    OdpowiedzUsuń
  55. Fajne sukienki. Super fotki z gór.
    Pozdrawiam i zapraszam na nowy post :) jusinx.blogspot.com.

    OdpowiedzUsuń
  56. Świetne rzeczy wybrałaś, biała sukienka jest piękna.

    OdpowiedzUsuń
  57. Co nas nie zabije to nas wzmocni :*
    Trzymaj się :*

    OdpowiedzUsuń
  58. Mam nadzieję, że wszystko się u ciebie dobrze ułoży!
    O tej firmy słyszałam już kilka razy, ale sama jeszcze nic tam nie kupiłam. Chyba najbardziej spodobał mi się T-shirt. Co do sukienek to kompletnie nie mój styl, ale są naprawdę śliczne. No a ta ostatnia to strasznie Ci pasuje!
    Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też mam taką nadzieję, myślę pozytywnie :) Dziękuję za szczery komentarz <3

      Usuń
  59. wyglądasz rewelaycjnie! muszę przyznać, że mega pasują CI te sukienki! dla mnie taki dekolt byłby zupełnie nietrafiony, ale u Ciebie klasa ;)! a koszulkę czarną chyba mam idento ;)

    OdpowiedzUsuń
  60. Cokolwiek się stało, życzę Ci, żeby wszystko się dobrze ułożyło.
    A co do stylizacji, kurtka po mamie super, widzę że ten styl ostatnio dość popularny, bardzo podoba mi się też stylizacja z czarną koszulką, być może dlatego, że jest to ten rodzaj ubrań, w których ja sama czuję się najlepiej :D

    OdpowiedzUsuń
  61. Sukienki są piękne, szkoda tylko, że to poliester. :(

    OdpowiedzUsuń
  62. Bardzo ładne zamówienia, szkoda ze poliestrowe ale i tak prezentują się super :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szkoda, prezentują się super zobaczymy jak będzie po praniu :)

      Usuń
  63. Ayuno, muszę przyznać, że zaszalałaś z tymi kreacjami – sukienki świetnie na Tobie leżą ;).
    Cokolwiek tam się dzieje, wracaj szybko do sił. Pozdrawiam cieplutko ;).

    OdpowiedzUsuń
  64. Ciekawe stylizacje. Wszystkiego dobrego :)

    OdpowiedzUsuń
  65. Kochana, życzę aby wszystko się jak najszybciej poukładało! Wybór ubrań jak zawsze ciekawy! Stylizacje bardzo mi się podobają. Najbardziej wpadła w moje serce stylizacja z kapeluszem i białą sukienką. <3 Rysunek cudowny! Czekam z niecierpliwością na kolejne! Uwielbiam oglądać każdego rodzaju artystyczne poczynania! Buziaki 😘

    OdpowiedzUsuń
  66. Bardzo podobają mi się te rzeczy. Nie są w moim stylu (nie chodzę w sukienkach), ale bardzo fajnie wyglądają. I Ty w nich, oczywiście :)

    OdpowiedzUsuń
  67. Klasyczne stylizacje, nie przesadzone a to się liczy.

    OdpowiedzUsuń
  68. Oh how pretty are those dresses on you? I bet you feel gorgeous in them! xo

    OdpowiedzUsuń
  69. Get Packers and Movers Jaipur List of Top Reliable, 100% Affordable, Verified and Secured Service Provider. Get Free ###Packers and Movers Jaipur Price Quotation instantly and Save Cost and Time. Packers and Movers Jaipur ✔✔✔Reviews and Compare Charges for household Shifting, Home/Office Relocation, ***Car Transportation, Pet Relocation, Bike SHifting @ Packers And Movers Jaipur

    OdpowiedzUsuń