maja 07, 2020

Moja paczka od Femme Luxe | femmeluxefinery.co.uk

Witam wszystkich bardzo serdecznie w nowym wpisie i na wstępie dziękuję za tak dużą ilość komentarzy pod poprzednim postem. Co u mnie? Nic, czym można by się pochwalić. W zeszłą środę byłam u Agnieszki na kawie i razem obeszłyśmy ulubione lumpeksy i sklepy. To tyle. Z Rafałem rozmawiam codziennie. Tęsknię bardzo ale wiem, że każdy kolejny dzień zbliża nas do siebie. W końcu się spotkamy i obecnie żyję tylko myślą o tej chwili. Co robię będąc sama? Pracuję na blogu (wprowadzam dwie nowości; polecany utwór muzyczny na samym wstępie, tam gdzie nutka w chmurce oraz Ayuartystycznie ale o tym dowiecie się na końcu wpisu), pracuję w domu i w ogrodzie, zgłębiam tajniki pielęgnacji włosów i twarzy a także zaczęłam ćwiczyć oraz szyć. Oprócz tego chodzę do mojej pracy zarobkowej, którą uwielbiam i chodź teraz jest strasznie ciężko, to doceniam ją jak nigdy wcześniej. Zwłaszcza za to, że mogę przebywać z osobami, z którymi świetnie się dogaduję i dzięki którym mogę oderwać się od samotności.
Welcome everyone to the new post and thank you for the many comments under the previous post. What's up? Nothing to boast about. Last Wednesday I was at Agnieszka's for coffee and together we went around our favorite lumpeks and shops. That's it. I talk to Rafał every day. I miss him so much but I know that each day brings us closer together. In the end we will meet and now I live only thinking about this moment. What am I doing being alone? I work on a blog (I introduce two novelties; a recommended music piece at the very beginning, where a tune in the cloud and Ayuartistically but you will find out about it at the end of the entry), I work at home and in the garden, I explore the secrets of hair and face care and also began to practice and sew . In addition, I go to my paid job, which I adore and come now it's very hard, I appreciate it like never before. Especially because I can be with people with whom I get on well and thanks to whom I can get away from loneliness.
Post sponsorowany. 

Jako, że otrzymałam nową paczkę od mojego ukochanego sklepu femmeluxefinery.co.uk, przeczytacie dziś moją recenzję. Jeżeli nie znacie jeszcze tego sklepu, zachęcam do odwiedzenia strony. Jest to sklep internetowy z modą damską, posiadający w swoim asortymencie wspaniałe propozycje ubrań na co dzień lub na wielkie wyjścia. Ubrania są wygodne, ciekawe i bardzo kobiece. Znajdziecie tam prawdziwe perełki. Jeżeli jesteście ciekawi co zamówiłam tym razem, bez przedłużania, zapraszam na wpis!
As I received a new package from my beloved femmeluxefinery.co.uk, you'll read my review today. If you do not know this store yet, I encourage you to visit the site. It is an online store with women's fashion, which has in its assortment great suggestions for everyday clothing or for big outings. The clothes are comfortable, interesting and very feminine. You will find real gems there. If you are interested in what I ordered this time without extension, I invite you to the entry!


Czarny komplet: bluzka plus legginsy | Black Long Sleeve V Neck Leggings Loungewear Set - Acadia - LINK

  

Bardzo lubię komplety. Mają wiele zalet, najlepsza to kiedy muszę dobrze wyglądać a śpieszę się i nie mam czasu stać przed szafą dobierając do siebie ubrania a tym bardziej je przymierzać. Wystarczy założyć dwa dopasowane, że tak napiszę fabrycznie, do siebie elementy garderoby i dodatki według uznania. Moje komplety dzielę na grupy: wygodne i wyjściowe. Nigdy nie będzie mi ich mało. Zamówiłam bardzo standardowy komplet czyli bluzka plus spodnie. W tym przypadku konkretniej legginsy. Bluzka ma długi rękaw i dekolt w serek ( v ). Coraz częściej wybieram właśnie tak uszyte dekolty, eksponują złożoną na szyję biżuterię a ja, już od kilku lat, nie rozstaję się ze złotym łańcuszkiem i zawieszonym na nim krzyżem. Taki dekolt podkreśla też biust, którego ja akurat nie mam, a także kości obojczyka, które uważam za bardzo kobiece i zmysłowe. Legginsy standardowe lecz z wysokim stanem. Materiał miły w dotyku w miarę przewiewny 95% poliester i 5% elastan. Wiecie co w tym komplecie jest najlepsze? Może być kompletem i wygodnym i wyjściowym, w zależności co do niego dobiorę. Jego głęboki czarny kolor sprawia, że ze wszystkim będzie dobrze się łączył. Jestem zadowolona! 
 I really like sets. They have many advantages, the best is when I need to look good and I am in a hurry and I don't have time to stand in front of the wardrobe and pick up my clothes. Just put on two tailored, so that I write factory, together wardrobe items and accessories at your discretion. I divide my sets into groups: comfortable and outgoing. I will never have enough of them. I ordered a very standard set, i.e. a blouse and trousers. In this case, more specifically leggings. The blouse has a long sleeve and a V-neck. Increasingly, I choose just such sewed neckline, they display jewelry folded around the neck and I, for several years, I do not part with a gold chain and a cross hung on it. Such a cleavage also emphasizes the bust, which I do not have, as well as the collarbone bones, which I consider very feminine and sensual. Standard but high-waisted leggings. The material is pleasant to the touch, quite breathable 95% polyester and 5% elastane. Do you know what is the best in this set? It can be a outgoing and comfortable set, depending on which one I choose. Its deep black color makes it blend well with everything. I'm happy!

Rozmiar/ Size: S/M 8/10
Cena/ Price: 18.99£ (ok 99zł)

 


















 

 

 




Biały crop top z długim rękawem | White Ribbed Off The Shoulder Crop Top - Kourt - LINK



Dla wielu z was normalnym jest fakt zamawiania dla siebie crop topu, dla mnie jednak to test, eksperyment modowy, coś nieprawdopodobnego. Dawniej nosiłam crop topy, zwłaszcza latem, ale tak bardziej na co dzień, w domu. Teraz, kiedy nasze lato z roku na rok coraz bardziej przypomina egzotykę niż słowiańską porę roku zaczęłam uginać się w kierunku zakupienia tak zwanej krótkiej bluzki. Gdzieś ostatnio czytałam, że brzuch i pępek można pokazywać do dwudziestego roku życia, nie później. Jestem już troszkę po dwudziestce :) Czy wypada mi nosić tak krótkie bluzki? Czy powinna być to sprawa indywidualna? Czy na pewno dobrze to wygląda? Czy rozgrzeszę się zakładając crop top a zakrywając pępuszek? Czy mogę usprawiedliwić się wysoką temperaturą? Na razie nie odpowiadam sobie na te pytania. Przyjdzie na to czas. Teraz muszę oswoić się z noszeniem tak krótkiej bluzki. Jest tak piękna, że muszę ją ubierać :) Na ciele wygląda wspaniale. Kopertowy dekolt, zalety podobne jak w przypadku dekoltu v, również wydłuża szyję i maskuje szerokie ramiona. Materiał 95% poliester i 5% elastan są grubym materiałem. Design w mocny prążek. Rewelacyjnie wykonana. Bluzeczka ideał. 
 For many of you it is normal to order a crop top for yourself, but for me it's a test, a fashion experiment, something unbelievable. I used to wear crop tops, especially in the summer, but at home every day. Now, when our summer from year to year is more and more like exotic than the Slavic season, I began to bend towards buying a so-called short blouse. Somewhere recently I read that the belly and navel can be shown up to the age of twenty, not later. I'm already a little over 20 :) Is it fitting to wear such short blouses? Should it be an individual matter? Are you sure it looks good? Will I absolve myself by putting on a crop top and covering my belly button? Can I justify myself with the high temperature? I don't answer these questions yet. The time will come. Now I have to get used to wearing such a short blouse. She is so beautiful that I have to dress her :) She looks great on my body. The envelope neckline, similar to the v-neckline, also lengthens the neck and masks wide shoulders. Material 95% polyester and 5% elastane are thick material. Design with a strong band. Sensational made. Blouse ideal.

Rozmiar/ Size: 10
Cena/ Price: 13.99£ (ok 73zł)







  

  

    













 

       


Czarne bojówki | Black Cargo Slim Fit Trouser - Sunny - LINK



Jeżeli śledzicie moje wpisy to na pewno zauważyliście, że po raz kolejny zamówiłam te same spodnie, tylko w innym kolorze. Bojówki to spodnie charakterystyczne dla drugiej połowy lat '90 zwłaszcza dla subkultury Pank i Skinhead. Mi ( przypominam rocznik '95 ) od zawsze kojarzyły się z trendem zielonych bojówek- biodrówek i wyciągniętych z nad nich czerwonych stringów. Głęboko w głowie utkwił mi ten obraz i nie powiedziałabym aby wpłynął na mnie w jakikolwiek sposób pozytywnie. Negatywnie zresztą też nie. Nie martwcie się, chodź kocham modę lat '80 i '90 to nie zamierzam wprowadzać do swojego stylu wszystkich tamtejszych trendów. Bojówki mają być przede wszystkim spodniami wygodnymi i te które dziś omawiam, takie właśnie są. Poza tym, mają wspaniały krój- wysoki stan wspaniale podkreślający talię i zwężone nad kostkami nogawki wydłużające i wyszczuplające nogi. Bardzo praktyczne, posiadają cztery kieszenie z czego dwie ( na udach ) zapinane na guzik. Posiadają szlufki, co bardzo mnie cieszy, gdyż są na mnie ciut za duże i muszę założyć do nich pasek. Jakby mało wam było zalet tych spodni, to powiem o kolejnej, moim zdaniem, najważniejszej. Materiał. 97 % bawełna i 3 % elastan. To wspaniały skład i jeżeli interesujecie się świadomą garderobą i zero waste to zapewne będzie to dla was ciekawa propozycja. Przyznam, że skusiłam się na te bojówki po raz kolejny ze względu na materiał i jakość spodni, zachęcająca jest również niska cena. Cóż mogę więcej dodać, na pewno zgadliście że jestem ze spodni bardzo zadowolona. Niech się dobrze nosi! 
 If you follow my entries, you must have noticed that once again I ordered the same pants, only in a different color. Cargo pants are characteristic for the second half of the 1990s, especially for the Pank and Skinhead subcultures. I (remind you of '95) have always been associated with the trend of green cargo pants and red thongs drawn from them. This image is deep in my head and I wouldn't say that it would affect me in any positive way. Negative too. Don't worry, come on, I love the '80s and' 90s fashion, I'm not going to introduce all the local trends to my style. Cargo pants are to be, above all, comfortable pants and the ones I am discussing today are just like that. In addition, they have a great cut - high waist that perfectly emphasizes the waist and narrowing the legs, lengthening and slimming the legs. Very practical, they have four pockets, of which two (on the thighs) fastened with a button. They have belt loops, which makes me very happy, because they are a bit too big for me and I have to put a belt on them. As if you didn't have the advantages of these pants, I'll tell you about the next, in my opinion, the most important. Material. 97% cotton and 3% elastane. This is a great composition and if you are interested in conscious wardrobe and zero waste then it will probably be an interesting proposition for you. I admit that I was tempted by these militias once again due to the material and quality of pants, the low price is also encouraging. What can I add more, you certainly guessed that I'm very happy with pants. Let him wear well!

Rozmiar/ Size: 12
Cena/ Price: 18.99£ (ok 99zł)


 

 

 

    

    


  

 

 




 



Bordowa sukienka Midi | Wine Belted Bodycon Midi Wrap Dress - Angelica - LINK



Kocham sukienki. To niezwykle kobiecy element garderoby. Może odzwierciedlać naszą osobowość. Dobrze dobrany sprawi, że podkreśli wszystkie nasze fizyczne atuty (a może również atuty wewnątrz nas?). Tak jak w każdym poruszanym temacie na całym świecie - wszystko zależy do punktu widzenia a co człowiek to inny punkt. Są jednak pewne schematy wyboru sukienki do sylwetki i polecałabym chodź w małym stopniu się nimi zainspirować :) Zamówiłam sukienkę, myślę, dla mnie idealną. Kopertowy dekolt, jak już wiecie, pokochałam rodzaj dekoltu wycięty w v, ponieważ podkreśla nieustannie noszoną przeze mnie biżuterię i moje lekko wystające kości obojczyka. Szyja staje się dłuższa, smuklejsza a ramiona mniej obszerne. Rękaw 3/4 idealny dla miłośników noszenia zegarków. Wspomniałam, że kocham zegarki? Rękaw lekko bufiasty. Wiązana w pasie, idealnie podkreśla wcięcie w tali, które mówiąc wprost mam, bardzo ładne, zwłaszcza jak wciągnę brzuch :) Prosty i obcisły krój podkreśla zaokrąglone biodra i moją krągłą pupę z której jestem mega dumna. Długość midi sprawia, że mogę nosić sukienkę bezpiecznie. Nie straszne mi schylanie. Jeżeli tak jak ja, macie całkiem spory tył rozumiecie co mam na myśli. Każda, lekka sukienka kończąca się wyżej kolan może oznaczać publiczne pokazywanie majtek np. przy każdym silniejszym podmuchu wiatru. Długość sukienki bardzo mi odpowiada. Kolor wina jest bardzo kobiecy i zmysłowy. Materiał: 95% poliester 5% elastan. Sukienka ma klasę, nie jest to raczej ubranie na co dzień. Będzie mi towarzyszyć przy eleganckich kolacjach, poważniejszych wyjściach, eventach i randkach z narzeczonym. Naprawdę warto mieć w szafie coś tak wyjątkowego co potrafi rozbudzić zmysły. Kocham ją!
 I love dresses. This is an extremely feminine element of the wardrobe. It can reflect our personality. Well-chosen will make it highlight all our physical strengths (and maybe also strengths within us?). As in any topic raised around the world - everything depends on the point of view and what a person is a different point. However, there are some schemes for choosing a dress for the figure and I would recommend to be a little inspired by them :) I ordered a dress, I think, perfect for me. Envelope neckline, as you already know, I loved the type of neckline cut out in v, because it emphasizes the jewelry I constantly wear and my slightly protruding clavicle bones. The neck becomes longer, slimmer and the shoulders less spacious. 3/4 sleeve ideal for lovers of wearing watches. Did I mention I love watches? Slightly puffy sleeve. Tied at the waist, it perfectly emphasizes the waist cut, which, to put it simply, very nice, especially when I pull in my stomach :) The straight and tight cut emphasizes the rounded hips and my round bottom, of which I am very proud. The midi length means that I can wear the dress safely. I'm not afraid of bending over. If, like me, you have quite a big back, you understand what I mean. Any light dress ending above the knees can mean showing the panties in public, e.g. with every strong gust of wind. The length of the dress suits me very well. The color of the wine is very feminine and sensual. Material: 95% polyester 5% elastane. The dress is classy, ​​it is not casual clothing. It will accompany me over elegant dinners, more serious outings, events and dates with my fiance. It's really worth having something so special in your wardrobe that can awaken your senses. I love her!

Rozmiar/ Size: 10
Cena/ Price: 16.99£ (ok 88zł)



  

  

 



    



     











 

Jeżeli mam podsumować to zamówienie w kilku słowach, to powiem że jestem bardzo zadowolona i uważam tę paczkę za jedną z najbardziej wyjątkowych jakie odtrzymałam. Największymi zaletami przesyłki są jakość zamówionych ubrań ich kroje a także to w jaki sposób podkreślają walory sylwetki. Podkreślanie zależy w dużym spotpniu od tego jak dobrze znamy nasze ciało i rozmiaru ubrania. Myślę, że poradziłam sobie z tym zadaniem i udało mi się zamówić wszystko w idealnym dla mnie kroju i rozmiarze. Nauka popłaca! 
 If I have to summarize this order in a few words, I will say that I am very happy and I consider this package to be one of the most special that I've endured. The biggest advantages of the shipment are the quality of ordered clothes, their cuts and also how they emphasize the qualities of the figure. Highlighting depends to a great extent on how well we know our body and the size of the clothes. I think I managed this task and I was able to order everything in the perfect cut and size for me. Science pays off!

Zobacz / See :
Komplety / Set - LINK
 Crop Top - LINK
 Spodnie / Trousers - LINK
Sukienki Midi / Midi Dress - LINK

Na dziś to wszystko
Czy znacie sklep femmeluxefinery.co.uk? Czy zamawialiście coś z jego asortymentu? Jeżeli tak, co spodobało wam się najbardziej? Co polecacie? Jeżeli nie, co podoba wam się z tego sklepu? Co sądzicie o zamówionych przeze mnie ubraniach? Czy są w waszym guście czy wręcz przeciwnie? 
Koniecznie dajcie znać w komentarzach!
That's all for today
Do you know femmeluxefinery.co.uk? Did you order something from its range? If so, what did you like the most? What do you recommend? If not, what do you like about this store? What do you think about the clothes I ordered? Are they in your taste or just the opposite?
Be sure to let me know in the comments!


Przy wpisie pomogli mi:
https://s3-eu-west-1.amazonaws.com/tpd/logos/5a296ecd0000ff0005b2ac19/0x0.png

 Dziękuję Ci za poświęcony mi czas
Zapraszam Cię na zaplecze wpisu.
   
 Komentatorzy

Zajrzyj koniecznie na te blogi:
You must absolutely see these blogs:

Pierwszy komentarz First comment:
Ania z ekstraktzycia.blogspot.com
 
Najciekawszy komentarz The most interesting comment: 
S4kuya z sakusekai.blogspot.com


Co wpis wyłaniam z komentarzy dwa blogi. Skomentuj jako pierwszy najnowszy wpis lub zostaw najciekawszy komentarz a twój blog znajdzie się w polecajce.
 Every entry emerges from comments two blogs. Comment as the first newest entry or leave the most interesting comment and your blog will be in the recommended.
 
 AyuArtystycznie

Rozpoczynam nową serię na tym blogu! 
Wracam do rysowania. Kocham wszystkie artystyczne prace. Odkąd aktywnie działam w blogosferze zbieram rysunki, które możecie zobaczyć z prawej strony bloga, w narzędziach, pod opisem "o mnie" w "Ayuna- według czytelników". Oczywiście zachęcam was do wykonywania takich rysunków. Na czym polegać będzie Ayu-artystycznie? W ramach dobrych ćwiczeń, w każdym nowym poście bądź co kilka wpisów, zobaczymy, pojawiać się będzie moja nowa praca. Kogo będą przedstawiać rysunki? Was! Będę publikować moje rysunki przedstawiające moich ulubionych blogerów. Blogerów bardzo mnie inspirujących, blogerów pełnych pasji, którzy kochają to co robią. Mam nadzieję, że w ten sposób poprawię moją zanikającą umiejętność posługiwania się ołówkiem oraz że sprawię wam przyjemność i poczujecie jak bardzo was doceniam i szanuję waszą pracę. 
Wspominałam, że rysować was będę w karykaturze Chibi? 
 I'm starting a new series on this blog!
I'm going back to drawing. I love all artistic works. For years I have been active in the blogosphere, I collect drawings that can be seen on the right side of the blog, in the tools, under the description "about me" in "Ayuna- według czytelników". Of course, I encourage you to make such drawings. What will Ayu be artistically about? As part of good exercises, in each new post or every few entries, we'll see, my new job will appear. Who will the drawings be represented? You! ♡ I will publish drawings of my favorite bloggers. Bloggers inspire me very much, passionate bloggers who love what they do. I hope that in this way I will improve my disappearing ability to use a pencil and that I will give you pleasure and feel how much I appreciate you and respect your work.
Did I mention that I would draw you in a caricature of Chibi?


Infoblog  :
● Znasz ciekawy temat, o którym mogłabym napisać na blogu? Podpowiedz mi! Zainspiruj mnie! Zostań współtwórcą! Do you know an interesting topic that I could write about on the blog? Give me a hint! Inspire me! Become a co-creator!
  Dziękuję za komentarze, wszystkie oddaję Thank you for the comments, I give them all ♡

contakt: neko_chan@vip.onet.pl
 instagram: hi_ayuna
https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEg_PoqzwFjOeEoSd-YkvnzqvqeN_xnofzcsBCZPoyIa9QGqLfnYxNlIYk23ZqH9CgBVAHYSqd0V_EgPgdBWjpQ93BeKjrV1C4TOLTFiVjGE4D0nAYHoemS8s-mphWfL2_IzpvkYL0PRq-o2/s320/xzc6.gif

172 komentarze:

  1. Fajne zakupy, bordowa sukienka jest piękna, ma świetny fason i cudowny kolor :) bardzo podobają mi się też spodnie, chętnie bym takie nosiła :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Sukienka pięknie się prezentuje, ma fajny krój. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ta biała bluzeczka jak dla mnie super! :) Ciekawe jak wyglądałaby na mnie <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Cześć Kochana! Po pierwsze genialne zamówienie, ale tu nie ma innej opcji niż ta! Co do crop-topów, nie zgadzam się z tym zdaniem, że pokazywanie pempka jedynie do 20stki. Jestem tego zdania, póki czujesz się dobrze w nich ubieraj je, pokazuj jakie masz genialne ciało! Bardziej sądzę, że pasują tym starszym nastolatką i dorosłym kobietą crop topy niż tym 12 latkom, które latają w za krótkich bluzkach i spodenkach z tyłkiem na wierzchu. Komplet bluza i leginsy jest genialny, własnie jestem wielką fanką takich rozwiązań bardziej chilloutowych. Ogólnie genialne pomysły z malowaniem czytelników oraz dodawaniem jednej z ulubionej piosenki! Jestem ciekawa efektów!
    Pozdrawiam, Weronika

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ładne ubrania! Zwłaszcza podoba mi się czarny sweterek z pierwszego kompletu oraz bojówki.

    Miłego wieczoru! ♥
    DrzDrzazga

    OdpowiedzUsuń
  6. Niestety kwarantanna na pewno nie sprzyja związkom ale mam nadzieję że zobaczysz się ze swoim chłopakiem szybko ;3 Ja ze swoim niestety też nie widziałam długo dlatego wiem co czujesz :( A rzeczy to totalny sztos najbardziej podoba mi się ta bordowa sukienka *.*
    by-tala.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. You look stunning!
    I like all of them. especially the dress.

    OdpowiedzUsuń
  8. Widzę że u Ciebie jest dobrze-super 🙂
    Ja już nie mogę się doczekać powrotu do pracy- chciałam nawet przysiąc ze nie będę narzekać na to że muszę wstać i "ze mi się nie chce ",ale chyba bym skłamała 😂
    Świetne zamówienie😍
    Kurczę mam ten sam problem z cropp topami- nie wiem ale nie lubię odsłaniać brzucha (absolutnie nie jest to związane z jakimiś kompleksami) nawet kostium kąpielowy noszę tylko jednoczęsciowy
    Mimo wszystko bardzo ładna jest ta bluzeczka - ale bardziej mi się podoba ta sukienka,uwielbiam kolor bordowy 😍
    Nie mogę się doczekać tych rysunków 🙂
    Pozdrawiam
    Lili

    OdpowiedzUsuń
  9. Biały crop top wygląda rewelacyjnie!

    OdpowiedzUsuń
  10. Biała bluzka i bojówki to moi faworyci :D Sama muszę ponownie zamówić te spodnie, bo te które zamówiłam ostatnio są zdecydowanie za ciasne :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie mam pojęcia kiedy można nosić crop topy. Na długi rękaw latem za ciepło, na odkryty pępek wiosną czy jesienią za chłodno. Dlatego nie noszę takich bluzek.
    Pępek, jeśli estetyczny, to zawsze można pokazać. Jestem po trzydziestce i nie widzę przeciwwskazań. ;)
    Bojówki - zawsze będę na tak. :D
    Ciekawy pomysł z tymi rysunkami. ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Wyglądasz dziewczęco z wyborem ubrań, które nosisz.

    Pozdrowienia ode mnie w Indonezji

    OdpowiedzUsuń
  13. Sukienka bardzo mi się podoba :-)

    OdpowiedzUsuń
  14. Po pierwsze wygladasz genialnaie.
    Po drugie podoba mi się pomysł z utworem muzycznym
    Po trzecie.. zajęcie masz i to jest fajne. Nie ma co panikować, życie toczy się dalej, tylko my musimy uważać ;) Co do związku to uczucie miedzy Wami to prawdziwa miłość i zobaczysz, że tylko Was spoi i scali - staniesie sie sobie jeszcze bardziej bliscy :)

    OdpowiedzUsuń
  15. It is wonderful that you have been finding productive ways to stay busy during this time. These pieces are all so beautiful! You have a fabulous sense of style!
    the creation of beauty is art.

    OdpowiedzUsuń
  16. Sukienka ma przepiękny kolor, w sam raz na sesję na tle bzu. Fajnie sprawdzi się też jesienią. ;) Wyglądasz w niej bardzo kobieco. ;) W ogóle podoba mi się kopertowy dekolt, taki jak w Twoim crop topie. Ja nie jestem przekonana do tak krótkich bluzek. Nie lubię odsłaniać za dużo ciała. Natomiast w wersja top plus krótsza bluzka na wierzch jest dla mnie ok. Crop topy fajnie wyglądają u innych. :D
    Wymyśliłaś bardzo ciekawą serię. Czekam z niecierpliwością, by zobaczyć pierwsze efekty Twojej pracy, Klaudio. <3

    Przesyłam Ci słoneczne pozdrowienia! :*

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo podoba mi się biała bluzka i sukienka :) Ja też zaczęłam doceniać swoją pracę. Wszyscy na około zwalniają swoich pracowników, nawet wielkie firmy produkujące kawy, herbaty zwalniają pracowników jak leci, nie patrząc na staż, na to, że sie sprawdzają, jak często są na L4.


    ZAPRASZAM DO MNIE!
    Mój blog
    Mój Instagram
    Mój Studygram

    OdpowiedzUsuń
  18. White top and photos with you cat are my favorite. You look amazing and cat is so cute.

    New Blog – https://www.bibliothequeduparfums.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Sama chętnie przygarnęłabym taką paczuszkę! Piękne! I zdecydowanie moje kolory. Najbardziej podoba mi się bordowa sukienka. Nigdy nie miałam nic tej marki, ale zapowiada się ekstra!
    Pozdrawiam serdecznie i życzę dużo zdrówka!
    Werka

    OdpowiedzUsuń
  20. Faktycznie bardzo udana paczka! Nie mam żadnego kompletu, ale faktycznie jest to dobry sposób na szybkie ubranie się. Ten biały top jest fenomelnalny, ale przy moim poporodowym brzuchu by się nie sprawdził;) Ale chętnie bym kupiła wersję z normalną długością, bo widać że materiał jest fajny. Bojówki też mi chodzą po głowie, ale boję się kupować spodni przez neta, bo mam nietypowe wymiaryxD Sukienka jest przepiękna, bardzo kobieca i elegancka:)
    Nowy dział na blogu jest świetnym pomysłem, nie mogę się doczekać twoich rysunków, ogromnie się cieszę że będę mogła je oglądać:D

    OdpowiedzUsuń
  21. I feel you about having to be distant due to lockdown. It is great that you're still working and keeping busy. The products from Femme Luxe Finery looks great! The outfits go well together. Thanks for sharing!

    Nancy ♥ exquisitely.me

    OdpowiedzUsuń
  22. Niezła sesja z tego wyszła ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. Super! Świetne ubrania, a szczególnie sukienka, która piękna pasuje do ciebie!
    dreamerworldfototravel.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. That dress look so elegant and colour is wonderful. I like shape and how it look like on body. Thank you for sharing.

    New Post - https://www.exclusivebeautydiary.com/2020/05/ysl-couture-powder-highlighter-1-or.html

    OdpowiedzUsuń
  25. WOW świetne ciuchy!
    To nie prawda że wolno odkrywać brzuch tylko do 20stki! Litlemonster96 jest po 20stce i ciągle to robi (zachowanie omińmy skupmy się tylko na wyglądzie) ;) Z resztą jak przed 20stką się nie zdążyło bo np. nasz brzuch pozostawiał wiele do życzenia, to kiedy jak nie teraz nadrobić? :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Bardzo fajne stylizacje, wiele z nich sama bym z chęcią kupiła:) Piękne zdjęcia:)

    OdpowiedzUsuń
  27. P.S. Jestem po 30stce i czasem też odsłaniam brzuch, jeśli dobrze się wygląda to wiek nie powinien grać roli;)

    OdpowiedzUsuń
  28. Ten biały crop top jest koniecznie w moim stylu! Sukienka zresztą też bardzo ładna :)

    vebth.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  29. Ohja ich liebe es auch in Drogeriemärkten zu shoppen =) Oh die Aktion klingt echt klasse. Manchmal gibt es ja auch kaufe 2 Produkte und erhalte 1 gratis. Ja ich habe dich wieder sehr gut verstanden =) Liebe Grüße

    Great outfits =) I like the black long sleeve, perfect for every day. I also love the red dress, perfect for spring and summer evenings with friends & family =)

    OdpowiedzUsuń
  30. Przepiękna jest ta bordowa sukienka, super w niej wyglądasz:)

    OdpowiedzUsuń
  31. Biały crop-top super się prezentuje :D
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  32. Biały top i bordowa sukienka są przepiękne i bardzo kobiece. Masz świetną figurę!!!

    OdpowiedzUsuń
  33. "Hello there and greetings from Tropika Club Magazine.

    Tropika Club Magazine is your leading online magazine for the discerning male and female Singaporean. We cover various topics of interest, ranging from beauty and vogue for her, and grooming and style for him, as well as city and destinations and top picks. To learn about Tropika Club's Search Directory for Beauty and Wellness Services, please click on this link

    Check out some of our articles below as our contribution to your blog roll:

    1.9 Best Virtual Workouts for the Circuit Breaker

    2.Top 10 Best Scar Removal Creams in Singapore

    3.Top 10 Best Lip Gloss in Singapore

    4.Top 10 Best Vitamin C Serum in Singapore

    5.Top 10 Best CC Cream in Singapore"

    OdpowiedzUsuń
  34. Nie znałam wcześniej tego sklepu, ale chętnie zajrzę :) cudowna bordowa sukienka, wyglądasz w niej pięknie. Świetnie, że wracasz do rysowania i zaczynasz nowy cykl na swoim blogu - już nie mogę się doczekać

    OdpowiedzUsuń
  35. Great photos! Everything looks amazing on you! :)

    Shoot for the stars | ☆ ☆ ☆ | Facebook page | ☆ ☆ ☆ | Instagram

    OdpowiedzUsuń
  36. I am waiting for my order as well).
    Thanks for sharing ❤️

    https://innakeils.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  37. Fajne ciuszki.
    Pozdrawiam i zapraszam na nowy post :) jusinx.blogspot.com.

    OdpowiedzUsuń
  38. Nie zamiawiałam nic od nich, ale podobają mi się ubrania, zwłaszcza sukienka i biały crop top. Sukienka pewnie też sposoba się Rafałowi hehe. Sama mam chłopaka o tym imieniu i też odliczam dni aż będziemy mogli się w końcu spotkać, bo już piąty miesiąc się nie widzimy :(

    Obserwuję i pozdrawiam!
    zpolskidopolski.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  39. Super zestawy. Mam ten komplet bluza + spodnie i bardzo go lubię.

    OdpowiedzUsuń
  40. Świetna bluza czarna z zestawu no i oczywiście sukienka.Do tego piękne zdjecia. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. otóż to estetycznie sfotografowane i z klasą pozowania:D

      Usuń
  41. mam te czarne bojówki:D są super:)

    OdpowiedzUsuń
  42. Te bojówki sa świetne. Nie dziwie sie ze kupiłaś ich juz druga pare :)

    OdpowiedzUsuń
  43. Super ubrania wybrałaś. Biały crop top z długimi rękawami jest świetny!

    OdpowiedzUsuń
  44. You look Great!!
    Greetings.


    NEW // NUEVO POST IN MY FASHION BLOG!! 📷 : http://www.adrianosle.com/2020/05/recuerdos.html

    OdpowiedzUsuń
  45. kiedyśnosiłem tylko czerń... teraz królują jasne kolory :)

    OdpowiedzUsuń
  46. Kochana! w tym roku stuknie mi 30 lat a nadal noszę krótkie bluzki :D podobają mi się ciuszki z Twojego zamówienia :)

    OdpowiedzUsuń
  47. Ya, it's very true relay impressive content. Please share something on Polygon Lasso Tool In Photoshop. And again a very thanks for sharing this kind of post.

    OdpowiedzUsuń
  48. Bardzo zainteresowała mnie seria Twoich rysunków :D Za chwilkę idę zobaczyć co tam masz :D
    Jeśli chodzi o zakupy najbardziej spodobała mi się sukienka.
    Rozbawiło mnie to zdanie, że krótkie topy można nosić tylko do dwudziestego roku życia. Serio? :D W takim razie można je nosić tylko przez rok lub dwa lata, bo moim zdaniem właśnie pokazywanie pępka przez 14-latki jest nieodpowiednie :) Krótkie topy są dla każdej kobiety, która ma ładny, płaski brzuch - po prostu i moim zdaniem, nie ma co kategoryzować tej kwestii wiekowo :)

    OdpowiedzUsuń
  49. Cudowne ubrania. Bordowa sukienka coraz bardziej mi się podoba, jak oglądam ją w Waszych stylizacjach ;) Wspaniały pomysł z artystycznym dodatkiem. Sama chciałam kiedyś rysować blogerki, ale skończyło się na jednym portrecie i niestety nikogo to wtedy nie interesowało. Czekam na pierwszą pracę <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ...a co do crop topu, nawet nie myśl, że nie wypada! Jeśli Ci się podoba i czujesz się w nim dobrze to jak najbardziej noś, to jest najważniejsze. ;) Ja przed 20 nie lubiłam odsłaniać brzucha, bo czułam się dziwnie, ale teraz mi to nie przeszkadza, więc noszę :D

      Usuń
  50. You killed it in white crop top <3

    OdpowiedzUsuń
  51. (ノ◕ヮ◕)ノ*:・゚✧ Holaaa!!!
    Jestem taki sam z moim chłopakiem, którego nie widziałem 2 tygodnie temu u.u.

    Nie jestem zbyt dobry w zakupach online, szczególnie nigdy nie kupowałem ubrań online, wszystkie ubrania, które modelujesz, pasują do ciebie wystarczająco dobrze, uwielbiałem pierwszy zestaw, ponieważ wygląda całkiem wygodnie, pozostałe wcale nie są złe, ale moja ulubiona to pierwsza: D

    Visita mi blog ♥ 穛 S4Ku SEK4i®

    OdpowiedzUsuń
  52. You look amazing in this white crop top! But the Burgundy dress is out of competition. All purchases are just super!
    http://www.recklessdiary.ru

    OdpowiedzUsuń
  53. Hej Ayuno! :)
    Tak jak napisałaś każdy kolejny dzień zbliża Ciebie i Twojego ukochanego do wytęsknionego spotkania :) Trzymam kciuki by ten czas zleciał szybciutko :)

    Co do ciuszków to moje serduszko skradł biały topik i bordowa sukienka :)

    buziaki

    OdpowiedzUsuń
  54. Bardzo fajne ubrania, mi najbardziej spodobał się czarny komplet i czarne bojówki, z chęcią bym takie kupiła. ;) Fajnie, że wracasz do rysowania, chętnie zobaczę Twoje rysunki, czekam więc na tę nową serię na blogu. ;)

    OdpowiedzUsuń
  55. Naprawdę całkiem fajny zestawik z rzeczami w białym topie po prostu mogłabym się zakochać.
    A zdjęcia jak leżysz na trawie, naprawdę są siebie.
    Wytrwałości myszko w oczekiwaniu na powrót chłopaka <3
    Pozdrawiam, MAda

    OdpowiedzUsuń
  56. Wszystkie ciuszki mi się podobają, wyglądają na bardzo wygodne. Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  57. Super ubrania, szczególnie te czarne. Bardzo lubię ubrania w tym kolorze. :)
    malgorzatt.pl

    OdpowiedzUsuń
  58. Wow ale czadowa ta paczka. Prześliczne ubrania. Wszystkie. Kochana Jesteś zgrabna młoda możesz pępuszek pokazać. Rozgrzeszam Cię niczym papież 😃😃😃 Łańcuszek też piękny. Sesja naprawdę cudowna, zawsze się zachwycać. Trzymaj się cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  59. Sukienka jest super, ja też z koleżanką wychodzimy na kawę a pózniej na zakupy się wybieramy. Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  60. biały crop top i burgundowa sukienka - cudo!
    BLOG
    YOUTUBE

    OdpowiedzUsuń
  61. Sukienka jest prześliczna - zarówno kolor jak i fason :)

    OdpowiedzUsuń
  62. Zestaw numer 1 oraz numer 3 sa jak najbardziej w moich klimatach. Ta sukienka na końcu też bardzo elegancko i stylowo sie prezentuje.

    Zobaczysz ten czas bez ukochanego tez jakoś zleci, i nim sie obejrzysz bedziesz go miała z powrotem :-)

    Cieplutko pozdrawiam Kochana
    xx Karo

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. PS. Bardzo dziekuje za odwiedziny :-) Nadarabim blogowe zaległości, ostatnio mam dość intensywny czas :) Cieplutko pozdrawiam

      Usuń
  63. Uważam, że jak najbardziej pasuje Ci nosić takie krótsze bluzeczki, nawet biorąc pod uwagę to, że skończyłaś już tą dwudziestkę :D Z taką figurą pasuje naprawdę wszystko :) Bardzo lubię Twój styl, wiele rzeczy widziałabym również u siebie. Sukienka wpadła mi w oko od razu, gdy wrzuciłaś zdjęcie na Instagram, kolor mega Ci pasuje! Jeszcze nic nie zamawiałam z tego sklepu, ale przekonujesz mnie, że warto :) Świetnie wyglądasz!

    OdpowiedzUsuń
  64. Fajne komplety. Super wyglądasz w nich.

    OdpowiedzUsuń
  65. Nie za bardzo przepadam za czernią, dlatego ten biały top według mnie dużo lepiej się prezentuje - natomiast ta sukienka jest obłędna!! Muszę przyznać że twoje zamówienie jest na prawdę udane. ;)

    OdpowiedzUsuń
  66. Pięknie wyglądasz w tej bordowej sukience (też ją zamówiłam niedawno i jestem z niej bardzo zadowolona), biały crop top i czarne bojówki też super:)
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  67. "Hello there and greetings from Tropika Club Magazine.

    Tropika Club Magazine is your leading online magazine for the discerning male and female Singaporean. We cover various topics of interest, ranging from beauty and vogue for her, and grooming and style for him, as well as city and destinations and top picks. To learn about Tropika Club's Search Directory for Beauty and Wellness Services, please click on this link

    Check out some of our articles below as our contribution to your blog roll:

    1.9 Best Virtual Workouts for the Circuit Breaker

    2.Top 10 Best Scar Removal Creams in Singapore

    3.Top 10 Best Lip Gloss in Singapore

    4.Top 10 Best Vitamin C Serum in Singapore

    5.Top 10 Best CC Cream in Singapore"

    OdpowiedzUsuń
  68. Bordowa sukienka jest najładniejsza :)

    OdpowiedzUsuń
  69. Chyba najbardziej na Tobie podoba mi się Top ;) ja także miałam okazję współpracować z marką Femme Luxe ;)

    OdpowiedzUsuń
  70. Dzień dobry Ayuno!
    Widać, że dużo pracujesz nad blogiem, starasz się go upiększać (chociaż już jest przepiękny!) i to jest super. A ikonka z boku przy "współpraca" jest taka kochana! Mam wrażenie, że bardzo tutaj pasuje.
    Jeśli chodzi o piosenkę, to muzycznie raczej nie mój klimat, ale uwielbiam słuchać obcych języków, więc pod tym względem super!! :)
    Poza tym, cieszę się bardzo, że masz tak cudownych ludzi wokół siebie. To jest szalenie ważne i to miód na moje serce, mogąc czytać tak dobre słowa o innych ludziach! A chyba szczególnie teraz jest to ważne, aby ich doceniać.
    Kochana, genialny jest ten komplet! Masz rację, można go do wszystkiego łączyć i będzie świetnie wyglądać. Ja dawniej też kupowałam masowo komplety, jednak teraz, szczerze pisząc, to nie pamiętam, kiedy kupiłam ostatnio jakikolwiek. A szkoda.
    Kochana, ja tam uważam, że crop top to sobie może nosić każdy, nieważne, w jakim wieku jest :) A Tobie jest w nim pięknie! I UWIELBIAM te zdjęcia z kwiatami. W ogóle kocham roślinność na zdjęciach, a jeszcze na wiosnę, to już w ogóle idzie się rozmarzyć!!!
    Ayuno, dosłownie, gdy zobaczyłam, że wracasz do rysowania, to miałam wielkiego banana na twarzy i to całkowicie automatycznie. Super mnie to cieszy i jeszcze powracająca seria. A pomysł z rysowaniem blogerów - ZAWSZE mnie zaskakujesz bardzo pozytywnie. Wyczekuję z niecierpliwością, a Tobie przesyłam wiele, ciepłych uścisków :)

    OdpowiedzUsuń
  71. Ciekawe i praktyczne ubrania. Podoba mi się sukienka 😊

    OdpowiedzUsuń
  72. CZyli nie masz czasu na nudę . Tak jak ja :p . Co do sklepu jakoś mam opory przed zamawianiem z zagranicznych stron . Najbardziej spodobały mi się spodnie .

    OdpowiedzUsuń
  73. Uwielbiam czerń. Sukienka ma świetny krój.

    OdpowiedzUsuń
  74. Ten biały top ma świetny tył - uwielbiam takie, ale nie przepadam za odkrytym brzuchem (brzmię pewnie teraz jak jakaś konserwatywna babcia, wiem, ale ja naprawdę tego nie lubię). A sukienka przepiękna - i kolor, i krój! :)
    Dobrze mieć pracę, którą naprawdę się lubi. ;) Ja teraz z okazji kwarantanny uczę się szydełkować. :P Tylko mogłabym więcej ćwiczyć!

    OdpowiedzUsuń
  75. Czerwona sukienka to mój faworyt :)

    OdpowiedzUsuń
  76. Nie znam sklepu femmeluxefinery.co.uk ale widzę, że można tam zakupić naprawdę fajne ciuszki.

    OdpowiedzUsuń
  77. Świetne ubrania i przede wszystkim wyglądają na wygodne, co w ostatnim czasie jest atutem każdej odzieży. Z tymi na wielkie wyjścia przyjdzie nam jeszcze trochę zaczekać.

    OdpowiedzUsuń
  78. Świetny wpis, widzę, że mamy podobny gust. Bojówki również znalazły się u mnie, a nad resztą rzeczy się zastanawiałam. Obecnie czekam na zamówienie, mam nadzieję, że dotrze szybko. :)

    Carrrolina Blog-klik

    OdpowiedzUsuń
  79. Super :) Pierwsza stylizacja jest świetna :)

    OdpowiedzUsuń
  80. Bordowa sukienka i biały crop top zdecydowanie są me gusta!:)

    OdpowiedzUsuń
  81. Hej Kochana. Na początek powodzenia z czekania. To rozstanie na pewno tylko u mocno Wasz związek i wspaniale będzie się znowu zobaczyć <3. Zakupili doskonale udane! Świetna ciuszki A najbardziej pierwszy komplet mi się podoba. Też dobrze się czuje w czarnych zestawieniach. Ciekawa jestem tych Twoich rysunków <3 to znakomity pomysł :)

    OdpowiedzUsuń
  82. Ja bardzo lubię tego typu spodnie bojówki, są mega wygodne

    OdpowiedzUsuń
  83. Muy chulo!! Te queda genial, el blanco es uno de mis colores preferidos. Un beso y feliz semana 🌈🌈🌈

    OdpowiedzUsuń
  84. też już poznałam:) sukienka i krop top najbardziej wpadły mi w oko:) mamy te same gusta!

    OdpowiedzUsuń
  85. Beautiful! Love these photos!

    Shauna

    www.lipglossandlace.net

    OdpowiedzUsuń
  86. Hi! Wonderful outfits. Thanks for sharing. Have a nice day!

    OdpowiedzUsuń
  87. Ta bordowa sukienka jest bardzo ładna, lubię takie!

    OdpowiedzUsuń
  88. I am loving your looks, babe! The white crossover crop is so cute!

    -Ashley
    Le Stylo Rouge

    OdpowiedzUsuń
  89. You look super stunning! Wonderful photos and interesting post dear!

    OdpowiedzUsuń
  90. Podoba mi się ta bordowa sukienka. Mam w domu identyczną. Czuję się w niej bardzo pewna siebie. Ty wyglądasz w niej doskonale.

    OdpowiedzUsuń
  91. Wyglądasz bardzo stylowo! Moim faworytem jest czarny komplet i bordowa sukienka :-)

    OdpowiedzUsuń
  92. Trzecia stylizacja podoba mi się najbardziej :)

    OdpowiedzUsuń
  93. Bardzo fajne rzeczy. Podoba mi się szczególnie ta bordowa sukienka. Super, że dodałaś tyle zdjęć, bo można wszystko dokładnie obejrzeć :)

    OdpowiedzUsuń
  94. Gratuluję bloga. Bardzo estetyczny i dopracowany... a komplet elegancki. ładnie Ci w czarnym. :)

    OdpowiedzUsuń
  95. Kocham sukienki, więc najbardziej podoba mi się 3 odsłona

    OdpowiedzUsuń
  96. nice post and photos are beautiful
    have a nice day
    http://www.mosaictrends.com/

    OdpowiedzUsuń
  97. Beautiful look! Your photos are so warm and nice...:)

    OdpowiedzUsuń
  98. Wonderful photos and interesting post dear!
    Have a lovely day! Dilek 

    OdpowiedzUsuń
  99. Bardzo mi się podoba ten top, tylko dla mnie musiałby byc w innym kolorze, bo nienawidze białego. Poza tym bojówki są genialne, tylko raczej nie pasowałyby do mojej budowy ciała.

    Pozdrawiam,
    Biblioteka Feniksa

    OdpowiedzUsuń
  100. Niecierpliwie czekamy na kolejny wpis. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  101. You look stunning.
    Kisses!

    galerafashion.com

    OdpowiedzUsuń
  102. This is such a great selection!! You look so gorgeous.
    Have a happy weekend

    Infinitely Posh

    OdpowiedzUsuń
  103. Ja lubię ciemne rzeczy więc zestaw pierwszy bardzo przypadł mi do gustu :)

    OdpowiedzUsuń
  104. sesja zdjęciowa udana :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  105. Przepiękny top, super! ❤
    https://dreamstyleblogger.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń
  106. Czarny komplet mnie najbardziej zainteresował. Super na tobie prezentuje się też sukienka.

    Książki jak narkotyk

    OdpowiedzUsuń
  107. Biała bluzeczka jest niesamowita.

    OdpowiedzUsuń
  108. Hi, Ayuna.

    I loved the white top, loved your cat and your glasses. Thanks for the pictures.

    I just followed you! Would you follow me back? Greetings from Argentina.

    OdpowiedzUsuń
  109. Czarny komplet jest świetny. Samą firmę znam tylko z blogów modowych, całkiem fajnie się to wszystko rozkręca!
    pozdrawiam serdecznie znad filiżanki kawy :)

    OdpowiedzUsuń
  110. All of these pieces are very beautiful and you look wonderful.

    New Post - https://www.exclusivebeautydiary.com/2020/05/beauty-of-freedom.html

    OdpowiedzUsuń
  111. malinowo-bordowa sukienka jest przepiękna!

    OdpowiedzUsuń
  112. Fajne ciuszki.
    Pozdrawiam i zapraszam na nowy post :) jusinx.blogspot.com.

    OdpowiedzUsuń
  113. Hej podoba mi się ten czarny zestaw. Piękne zdjęcia wszystko fajnie zestawione. Pozdrawiam cieplutko A :)

    OdpowiedzUsuń
  114. Świetne ciuchy, sukienka przepiękna.

    OdpowiedzUsuń
  115. Wow, such great looks, the blouse is great, so are the trousers but I like best the dress because it has that chic and glam look.
    Thank you for your visit on my blog, you alowed me to discover your wonderful blog. Would you like to follow and support each other?

    OdpowiedzUsuń
  116. What great pieces you got to try out! i really like that red dress, it's a lovely colour and style on you! :)

    Hope you are having a great week :)

    Away From Blue

    OdpowiedzUsuń
  117. These are such a beautiful pieces. My favorite is red dress.

    New Blog – https://www.bibliothequeduparfums.com/

    OdpowiedzUsuń
  118. Oooo mam identyczny komplecik (ten czarny) z tego sklepu! Uwielbiam go, jest super wygodny ♥
    Przepiękny ten sweterek biały- idealnie Ci pasuje, a zdjęcia jeszcze podbijają jego urok! Spodnie i sukienka też mega! PIĘKNE ZDJĘCIA NAPRAWDĘ ♥♥
    Pozdrawiam kochana!

    PS: Kiedy przenosiłam bloga na inną platformę, usunęły mi się automatycznie subskrypcje wszystkich blogów, dlatego cieszę się, że mogłam ponownie Cię teraz zaobserwować i być tą 2000 osobą!! GRATULUJĘ Z CAŁEGO SERCA TYLU OBSERWATORÓW! =D ♥ :**

    OdpowiedzUsuń
  119. Witaj Ayunko!
    Niby nic ciekawego, a jednak troszeczkę się w Twoim życiu dzieje :) Gratuluje samozaparcia i tego, że swój wolny czas poświęcasz na tak dobre, produktywne rzeczy :) Jeszcze długo będziecie z Rafałem w rozłące? Oby szybko zleciało! To prawda. Patrząc na to ile osób straciło pracę to dobrze jest jednak ją mieć. Mimo, że strach na początku był przeogromny!
    Ostatnio również zamówiłam rzeczy z tego sklepu i jestem pod wrażeniem! Rzeczywiście mają bardzo ciekawy, kobiecy asortyment, a przesyłka przychodzi bardzo szybciutko.

    Muszę przyznać, że komplecik wygląda świetnie! W mojej szafie również jest trochę ubrań z dekoltem w serek :) Masz rację, że w przypadku tego kompletu spokojnie można go przemienić w wyjściową jak i luźniejszą stylizacje!

    Bluzka wygląda świetnie! Prześlicznie w niej wyglądasz i bardzo do Ciebie pasuje! Ludzie lubią mówić wiele rzeczy, a to czy są prawdą, to już kwestia sporna ;) Uważam, że jeśli masz ładną sylwetkę to nic nie stoi na przeszkodzie, abyś odsłaniała brzuch. Najważniejsze z resztą jest to, abyś Ty się w tym dobrze czuła :) Zdjęcia wśród kwiatów, na trawie są przegenialne!

    Również zamówiłam te bojówki tyle, że beżowe i jestem zakochana :) To jak wyglądają i są wygodne, w dodatku skład jest tak dobry, że nie można koło nich przejść obojętnie. Nie dziwię się, że zamówiłaś kolejną ich parę :) Rzeczywiście, zielone bojówki i czerwone stringi kiedyś miały rację bytu, totalnie o tym zapomniałam :D

    Taka czerwień dodaje kobiecości :) Podoba mi się jej kształt jak i całe wykonanie :) Jest naprawdę piękna i bardzo Ci pasuje! Oj, uwielbiam 3/4 rękawy. Nie tyle, co dla zegarka, którego nie noszę, ale jakoś dobrze się w nich czuje :)

    Kochana, to wspaniały pomysł! Na pewno wiele czytelników się ucieszy. To wspaniale, że chcesz ich w większości docenić. Trzymam kciuki za sukcesy serii! Aż mnie zainspirowałaś do tworzenia i wznowienia mojej :)

    Pozdrawiam i życzę pięknego dnia!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ach i gratuluję 2000 czytelników, zasłużyłaś!

      Usuń
  120. Uwielbiam te sukienki :) Przyznaję, że kusił mnie też ten biały top :)

    OdpowiedzUsuń
  121. Bardzo ładna sukienka i fajne czarne bojówki :)

    OdpowiedzUsuń
  122. Ja najbardziej lubię nosić spódnice i sukienki. Twoja sukienka ma bardzo fajny fason:).

    OdpowiedzUsuń
  123. My favourite outing is for coffee.

    OdpowiedzUsuń
  124. Ślicznie wyglądasz w tej bordowej sukience i białej bluzce!! :**

    OdpowiedzUsuń
  125. Gorgeous outfits and looks.
    Love that they look comfy to wear too.

    Ann
    https://roomsofinspiration.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  126. Taka szczuplutka osoba jak Ty we wszystkim będzie ładnie wyglądała, bordowa sukienka podoba mi się najbardziej chociaż od midi wolę mini ;)

    OdpowiedzUsuń
  127. Jak to jest, że Twoje zdobycze zawsze mi się podobają? Zwłaszcza sukienka, cudowny kolor.

    OdpowiedzUsuń
  128. Red dress is perfect. I like colour and shape.

    New Post - https://www.bibliothequeduparfums.com/2020/05/summer-fragrances-2019.html

    OdpowiedzUsuń
  129. Nigdy nie zamawiałam nic z tego sklepu.

    OdpowiedzUsuń
  130. Nie znam tego sklepu i nigdy nic z niego nie zamawiałam. Widać, że Twoje zamówienie bardzo się udało i cieszę się z tego ^^ Wszystkie ubrania bardzo dobrze się na Tobie prezentują. Najbardziej z tego spodobał mi się crop top, nie wiem kto wymyślił powiedzenie o tym odsłanianiu pępka do 21 roku życia, ale nie przejmuj się tym bo nie masz się czego wstydzić ubierając takie ubrania ;) Ja w crop topach również chodzę jedynie po domu, ale rok temu kupiłam 2 tego typu bluzeczki na wyjście, więc może dla mnie również coś zmieni się w tej kwestii.

    OdpowiedzUsuń
  131. Biały crop wygląda super na Tobie :)
    Fajne zdjęcia, pozdrawiam!
    http://artidotum.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  132. Adorei todos os looks, principalmente o vestido vermelho
    Beijos ♡ Blog | Instagram | Youtube

    OdpowiedzUsuń
  133. ja nigdy nie potrafię niestety dopasować rozmiaru do siebie :/ ale właśnie czekam na kolejną przesyłkę od nich:D

    www.wkrotkichzdaniach.pl

    OdpowiedzUsuń
  134. Mam nadzieję, że po tej rozłące spędzicie ze sobą dużo, dużo, dużo czasu!
    Szczęścia, kochana!

    OdpowiedzUsuń
  135. Naprawdę rewelacyjna paczka, wszystkie ubrania świetnie na Tobie wyglądają!:)

    OdpowiedzUsuń
  136. Też mam te czarne bojówki - są świetne! :)
    „Zapraszam także do siebie na nowy post - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  137. Super ciuchy, fajne zdjęcia. Jakoś do crop topów mnie nie ciągnie, ale to może dlatego, że niedługo stuknie mi 40. :) Piękna sukienka!

    OdpowiedzUsuń
  138. Zamówiłam ostatnio parę dresów stamtąd :)

    OdpowiedzUsuń
  139. Podoba mi się kolor tej sukienki - taka klasyczna elegancja.
    A co do biodrówek, skojarzenia mam podobne( + jeszcze gołe plecy przy każdym pochyleniu się) choć mnie się jeszcze silnie kojarzą z dżinsami, które miały takie trochę tandetne, kolorowe paski ;)

    OdpowiedzUsuń
  140. W białym topie wyglądasz rewelacyjnie! A jaka ładna bordowa sukienka ♡

    OdpowiedzUsuń
  141. Oh so cute outfits, both are really pretty ♥

    OdpowiedzUsuń
  142. Świetne ubrania! O tej firmie słyszałam już wiele razy z Twojego Instagrama :) Z całego zamówienia najbardziej podobają mi się chyba bojówki, od roku uwielbiam tego typu spodnie, ale jak do tej pory udało mi się dorwać tylko jedną parę. Wszystkie inne, które widziałam były mi za krótkie lub brakowało rozmiarów.
    Nie mogę doczekać się twoich rysunków! Sama przez czas nieobecności na blogu stworzyłam sporo nowych, może również podzielę się nimi w którymś z przyszłych postów :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  143. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  144. INSTEAD OF GETTING A LOAN,, I GOT SOMETHING NEW
    Get $5,500 USD every day, for six months!

    See how it works

    Do you know you can hack into any ATM machine with a hacked ATM card??
    Make up you mind before applying, straight deal...

    Order for a blank ATM card now and get millions within a week!: contact us
    via email address::{Universalcardshackers@gmail.com}

    We have specially programmed ATM cards that can be use to hack ATM
    machines, the ATM cards can be used to withdraw at the ATM or swipe, at
    stores and POS. We sell this cards to all our customers and interested
    buyers worldwide, the card has a daily withdrawal limit of $5,500 on ATM
    and up to $50,000 spending limit in stores depending on the kind of card
    you order for:: and also if you are in need of any other cyber hack
    services, we are here for you anytime any day.

    Here is our price lists for the ATM CARDS:

    Cards that withdraw $5,500 per day costs $200 USD
    Cards that withdraw $10,000 per day costs $850 USD
    Cards that withdraw $35,000 per day costs $2,200 USD
    Cards that withdraw $50,000 per day costs $5,500 USD
    Cards that withdraw $100,000 per day costs $8,500 USD

    make up your mind before applying, straight deal!!!

    The price include shipping fees and charges, order now: contact us via
    email address:::::: {Universalcardshackers@gmail.com}
    Whatsapp:::::+31687835881

    OdpowiedzUsuń
  145. Ubrania w bieli i czerni jak najbardziej ci pasują. Świetne stylizacje.

    OdpowiedzUsuń
  146. Get Shifting/Relocation Quotation from ###Packers and Movers Delhi. Packers and Movers Delhi 100% Affordable and Reliable ***Household Shifting Services. Compare Transportation Charges and Save Time, Verified and Trusted Packers and Movers in Delhi, Cheap and Safe Local, Domestic House Shifting @ Packers And Movers Delhi

    OdpowiedzUsuń