marca 02, 2020

Witaj Marcu! | femmeluxefinery.co.uk

https://scratchingthemap.com/wp-content/uploads/2015/03/tumblr_nkiqjfnxCG1tiqwllo1_500-e1425298733157.jpg  https://66.media.tumblr.com/1b75079a3bf160a7c879d9002949b687/tumblr_p4q2c38IRL1unfdido1_400.gifv

 Dzień dobry http://static.tumblr.com/4cb12b39a02a019806dff31d308dc80b/prgxzku/ujSngcku3/tumblr_static_40fs6ter4ruokkckk88wsgccg.gif

Jak ten czas szybko płynie. Rozpoczynamy właśnie trzeci miesiąc roku. Marzec, chodź zawsze kojarzył mi się z nadejściem wiosny, to na tę chwilę nie jestem pewna czy wiosna się do nas wybiera. Jest chłodno, mroźno i chodź nie zostaje z nami na długo, to z nieba często pada śnieg. Łatwo można przemarznąć i przemoknąć co sprzyja przeziębieniu. Mimo wszystko staram się być aktywna i nie spędzać czasu w domu, chodź nie przepadam za taką pogodą. Staram się przeciwstawiać panującym obecnie warunkom i korzystać z uroków natury, spacerów i aktywności fizycznej, mimo że oczy często przysłania mi czapka. Mówię sobie "Jeszcze trochę. Jeszcze trochę i przyjdzie moja wymarzona, ciepła wiosna".
How this time flows quickly. We are starting the third month of the year. March, come always associated with the arrival of spring, at the moment I am not sure if spring is coming to us. It is cold, frosty and come don't stay with us for long, it is often snowing from the sky. You can easily freeze and get wet which is conducive to colds. After all, I try to be active and not spend time at home, come on, I don't like such weather. I try to oppose the current conditions and enjoy the charms of nature, walks and physical activity, despite the fact that my eyes often cover my hat. I say to myself "A little bit more. Little bit and my dream, warm spring will come".

Post sponsorowany. 

https://data.whicdn.com/images/70749095/superthumb.jpg?t=1375538922  https://data.whicdn.com/images/65612423/superthumb.jpg?t=1371930463  https://data.whicdn.com/images/71273054/superthumb.jpg?t=1375895910

Dziś weźmiemy pod lupę zamówienie z femmeluxefinery.co.uk, który jest obecnie moim ulubionym sklepem internetowym. Mieliście już okazję poznać go na moim blogu. Nie mogę przestać go zachwalać. Jest to sklep z odzieżą i dodatkami damskimi w wyjątkowym stylu. Znajdziecie tam prawdziwe perełki. Naprawdę zachęcam was do obejrzenia asortymentu sklepu. Jestem przekonana, że każda znajdzie coś dla siebie. Dużo rozmiarów. Dużo promocji. Dużo różnorodnych, kobiecych styli. Można tworzyć fantastyczne stylizacje. Można mieszać wzory, kolory i faktury. Można odkrywać swój styl na nowo. Można naprawdę zabawić się modą. Jeżeli jesteście ciekawi co zamówiłam zapraszam na dalszą część wpisu. Dziś wyjątkowo- będziemy mówić wyłącznie o spodniach. 
Today we will take a closer look at the order from femmeluxefinery.co.uk, which is currently my favorite online store. You've already had the opportunity to meet him on my blog. I can't stop praising him. This is a store with clothing and accessories in a unique style. You will find real gems there. I really encourage you to look at the store's range. I am convinced that everyone will find something for themselves. Many sizes. A lot of promotions. A lot of diverse, feminine styles. You can create fantastic styles. You can mix patterns, colors and textures. You can reinvent your style. You can really enjoy fashion. If you are interested in what I ordered, I invite you to the rest of the entry. Today, exceptionally, we will only talk about pants.
 

Zdjęcia wykonałam na zewnątrz, ze względu na obecny brak miejsca i oświetlenia. Wiadomo, że nic tak nie dodaje uroku, jak naturalne światło słoneczne. Nawet nie wiecie, jak bardzo bym chciała móc pokazać się wam bez konieczności ubierania się "na cebulkę", ale niestety. Nie dałabym rady. Na zdjęciach przedstawię wam cztery zamówione produkty. Dokładniej cztery pary spodni. Dlaczego akurat spodnie? Cóż, po pierwsze, jest to element garderoby, którego zawsze mi brakuje, niezależnie od tego ile teoretycznie mam go w szafie. Spodnie muszę mieć ulubione, przede wszystkim wygodne, by móc je nosić na co dzień. Muszą być też dopasowane do mojej sylwetki- niekoniecznie obcisłe. Muszą dobrze się prezentować, być starannie wykonane, jakościowe. Muszą zapewniać mi ciepło zimą i nie przegrzewać latem. Mają pozwalać mi czuć się pięknie i komfortowo. Nie każde spodnie mogą nosić miano ulubionych- dziś do tej nielicznej grupy dodamy kilka sztuk. 
I took the pictures outside due to the lack of space and lighting. It is known that nothing adds more charm than natural sunlight. You don't even know how much I would like to be able to show myself without dressing, but unfortunately. I couldn't do it. In the pictures I will present you four ordered products. More precisely four pairs of pants. Why just pants? Well, first of all, it's a piece of clothing that I always miss, no matter how many theoretically I have in my closet. I have to have my favorite pants, above all comfortable, to be able to wear them every day. They must also be adapted to my figure - not necessarily tight. They must look good, be carefully made, and quality. They must keep me warm in the winter and not overheat in the summer. They are supposed to let me feel beautiful and comfortable. Not all pants can be called favorites - today we will add a few pieces to this small group.

1. Tartan Print High Waisted Trousers - Emma - link
 



Na zdjęciu spodnie prezentowały się świetnie. Rzadko sięgam po ten krój, jednak lubię nowości, lubię eksperymentować i przede wszystkim, chcę poznawać siebie w nowych odsłonach by móc odnaleźć swój styl, wybrać to w czym wyglądam i czuję się najlepiej. Wybrałam największy rozmiar 14. Mimo tego, że nie czuję się największa, to biodra mam szerokie i przez lordozę, bardzo ciężko jest mi dobrać spodnie do mojej sylwetki. Rozmiar okazał się trochę za duży w nogawkach, jednak biodra były ok, czułam się swobodnie i powiedziałabym nawet, że rozmiar mniejszy mógłby być już niekomfortowy. Posiadają kieszenie. Z przodu spodni są bufki, ciężko mi to opisać, taki rodzaj zszycia materiału w spodniach tego typu. Spodnie z wysokim stanem. W pasie przewiązujemy pasem z tego samego materiału. Faktura- krata, bardzo modny design w kolorze, który uwielbiam. Zawsze sprawdzają się u mnie neutralne kolory- biel, czerń, jeans i szary. Spodnie oceniam jako bardzo dobry produkt, jednak niestety nie pasują do mojej figury. Bardzo spodobały się mojej mamie i czuję, że często będzie je ode mnie pożyczać.
In the picture, the pants looked great. I rarely reach for this typeface, but I like new things, I like to experiment and, above all, I want to get to know myself in new scenes to be able to find my style, choose what I look and feel best. I chose the largest size 14. Despite the fact that I do not feel the largest, my hips are wide and due to lordosis, it is very difficult for me to choose pants for my figure. The size turned out to be a bit too big in the legs, but the hips were ok, I felt at ease and I would even say that the smaller size could be uncomfortable. They have pockets. There are puffs on the front of the pants, it's hard for me to describe, this type of stitching material in pants of this type. High-waisted pants. We tie the belt with the same material. Texture - checked, very fashionable design in color that I love. I always use neutral colors - white, black, jeans and gray. I rate the pants as a very good product, but unfortunately they do not match my figure. My mother liked them very much and I feel that she will often borrow them from me.

 




















2. Black Cargo Slim Fit Trouser- link
 



Nigdy wcześniej nie miałam spodni typu bojówki, dlatego bardzo chciałam je zamówić. Niestety, największy rozmiar 14 okazał się za duży o rozmiar. Tak to jest kochani, jak się nie czyta tabeli rozmiarów tylko zamawia na chybił trafił. Obiecywałam sobie, że będę myśleć zanim coś zrobię. Przymierzyłam spodnie, założyłam pasek i w tedy się zakochałam. Spodnie idealne na zimę. Szerokie, jednak na mojej sylwetce wyglądają super. Pięknie podkreślają biodra i wcięcie w tali. Przez to, że są za duże, mogę swobodnie założyć coś pod nie- legginsy albo grube rajstopy. Z boku na nogawkach posiadają zamykane kieszenie, bardzo praktyczne i przydatne podczas np. wędrówki po górach a jak wiecie, ja po górach spaceruję często. Naturalnie posiadają też zwykłe, klasyczne kieszenie. Świetny krój i ponadczasowy czarny kolor sprawiają, że spodnie trafiają do grona ulubieńców. Są wygodne, praktyczne, prezentują się fantastycznie i dodają takiego sportowego looku moim stylizacjom. Dzięki nim zima jest piękna!
I've never had military trousers before, that's why I really wanted to order them. Unfortunately, the largest size 14 turned out to be too big for size. Yes, it is lovely, if you don't read the size table, you order at random. I promised myself I'd think before I did something. I tried on my pants, put on my belt and fell in love with it. Perfect for winter pants. Broad, but they look great on my figure. Beautifully emphasize the hips and waistline. Because they are too big, I can easily put on something under leggings or thick tights. On the side of the legs they have closed pockets, very practical and useful during e.g. hiking in the mountains and as you know, I often walk in the mountains. Of course, they also have regular, classic pockets. Great cut and timeless black color make the pants go to the favorites. They are comfortable, practical, they look fantastic and add such a sporty look to my stylizations. Thanks to them, winter is beautiful!

 











 

 

 



 3. Blue High Waist Paper Bag Skinny Jeans





 Jeansów nigdy za wiele. To coś, co nigdy nie wychodzi z mody- nie ważne w jakiej jest postaci. Klasyczne jeansy są ponadczasowe. Zwłaszcza w mojej szafie. Ten model bardzo mi się spodobał. Ciemny jeans. Nogawki zwężone. Przewiązywane w pasie jeansowym paskiem. Wysoki stan. Od pewnego czasu coraz częściej sięgam po tego typu spodnie. Świetnie podkreślają atuty- wcięcie w tali, biodra i pupę. Sprawiają, że sylwetka wydaje się dłuższa. Spodnie są bardzo wygodne, domieszka elastanu sprawia, że rozciągają się przez co sprawnie się je zakłada a one dopasowują się do ciała. Wybrałam rozmiar 14 ale wcale nie są za duże, są odpowiednie. Jestem z nich bardzo, bardzo zadowolona. Pokochałam je od pierwszego wejrzenia i wiem, że zostaną ze mną na długo. Wspólnie będziemy tworzyć fantastyczne stylizacje dokładnie w moim jeansowym stylu.
You can never have too many jeans. It's something that never goes out of fashion - no matter what form it is. Classic jeans are timeless. Especially in my closet. I liked this model very much. Dark jeans. Narrowed legs. Tied at the waist with a denim belt. High condition For some time now I have been reaching for this type of pants more and more often. Great highlight the strengths - waist, hips and bottom. They make the figure seem longer. The pants are very comfortable, the admixture of elastane makes them stretch so they are put on efficiently and they adapt to the body. I chose size 14 but they are not too big, they are suitable. I am very, very happy with them. I loved them at first sight and I know that they will stay with me for a long time. Together we will create fantastic styles exactly in my jeans style.

 







 

 





4. White Camo Print Paperbag Waist Trousers - link



Te spodnie to prawdziwa perełka, ale zacznę od początku. Kupiłam je oczami, znów dałam się ponieść wzorom przykuwającym wzrok. Nigdy wcześniej nie miałam moro w swojej szafie, jakoś tak, obcy był mi ten design, nie potrafię powiedzieć dlaczego. Był to dobry powód by zamówić i przetestować tego typu wzór na mojej sylwetce, czy pasuje do mnie, czy dobrze się w nim czuję. Zamówiłam rozmiar 12 i martwiłam się, czy aby nie będą za małe. Są idealne, jak na mnie szyte. Bardzo wygodne. Zapinane na guziki, chodź mają gumkę w pasie więc wcale nie muszę ich rozpinać ani zapinać, po prostu je wciągam. Wysoki stan. Naprawdę fajne, luźniejsze spodnie, które świetnie sprawdzą mi się podczas moich licznych aktywności fizycznych. Rozciągliwe. Wyglądam w nich świetnie. Moro co prawda nie za wszystkim dobrze się łączy, ale moja szafa jest bardzo basicowa, więc nie mam problemu z doborem stylizacji. Jestem tak bardzo zadowolona, że chętnie zamówiłabym je raz jeszcze :D
These pants are a real pearl, but I'll start from the beginning. I bought them with my eyes, I was again carried away by eye-catching designs. I've never had a camo in my closet before, somehow I didn't know the design, I can't say why. It was a good reason to order and test this type of pattern on my figure, it suits me or if I feel good in it. I ordered size 12 and I was worried if they would be too small. They are perfect for me. Very comfortable. Fastened with buttons, come with an elastic waist so I don't have to unbutton or fasten them, I just pull them on. High condition Really cool, looser pants that will work great during my numerous physical activities. Stretchable. I look great in them. Although moro does not combine well with everything, but my wardrobe is very basic, so I have no problem with the choice of styling. I am so pleased that I would gladly order them again: D

 







 



 

 



Jak podoba wam się moje zamówienie? Które spodnie najbardziej pasują do waszego stylu? Które spodnie chętnie byście przymierzyły? Czy również uważacie spodnie za bardzo ważną część garderoby? Czy znacie dzisiejszy sklep? Czy zamawiałyście coś z niego? Co najbardziej wam się w nim podoba? Piszcie w komentarzu, chętnie poznam waszą opinię!
How do you like my order? Which pants suit your style best? Which pants would you like to try on? Do you also consider pants a very important part of your wardrobe? Do you know today's store? Did you order something from it? What do you like the most about it? Write in the comment, I will be happy to know your opinion!

Zobacz też: See:

Ubrania/ Clothing -link
Spodnie/  Trousers - link
Jeans - link

Przy wpisie pomogli mi:
https://s3-eu-west-1.amazonaws.com/tpd/logos/5a296ecd0000ff0005b2ac19/0x0.png

     http://static.tumblr.com/4cb12b39a02a019806dff31d308dc80b/prgxzku/ujSngcku3/tumblr_static_40fs6ter4ruokkckk88wsgccg.gif   http://static.tumblr.com/4cb12b39a02a019806dff31d308dc80b/prgxzku/ujSngcku3/tumblr_static_40fs6ter4ruokkckk88wsgccg.gif   http://static.tumblr.com/4cb12b39a02a019806dff31d308dc80b/prgxzku/ujSngcku3/tumblr_static_40fs6ter4ruokkckk88wsgccg.gif
      
Zajrzyj koniecznie na te blogi:
You must absolutely see these blogs:

Pierwszy komentarz First comment:
Zuzanna z lifestyleewedlugblondynki.blogspot.com
 
Najciekawszy komentarz The most interesting comment: 
Roksana z pracownia-kotolaka.blogspot.com

Co wpis wyłaniam z komentarzy dwa blogi. Skomentuj jako pierwszy najnowszy  wpis lub zostaw najciekawszy komentarz a twój blog znajdzie się w polecanych.
 Every entry emerges from comments two blogs. Comment as the first newest entry or leave the most interesting comment and your blog will be in the recommended.

Infoblog  :

 Dziękuję Ci za poświęcony mi czas
● Masz do mnie pytanie? Zostaw je w komentarzu, napisz do mnie maila, bądź priv na instagramie.
● Znasz ciekawy temat, o którym mogłabym napisać na blogu? Podpowiedz mi! Zainspiruj mnie! Zostań współtwórcą!
 ● Dziękuję za komentarze, wszystkie oddaję ♡ 

 kontakt: neko_chan@vip.onet.pl
 instagram: hi_ayuna


https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEg_PoqzwFjOeEoSd-YkvnzqvqeN_xnofzcsBCZPoyIa9QGqLfnYxNlIYk23ZqH9CgBVAHYSqd0V_EgPgdBWjpQ93BeKjrV1C4TOLTFiVjGE4D0nAYHoemS8s-mphWfL2_IzpvkYL0PRq-o2/s320/xzc6.gif

120 komentarzy:

  1. Mega są dżinsy! Uwielbiam je nosić, a te mają uroczy paseczek :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajne ciuchy. Podobają mi się.

    OdpowiedzUsuń
  3. Najbardziej podobają mi się jeansy :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajne rzeczy. Również mam spodnie moro z tego sklepu, z tymże w innym odcieniu. Jeśli chcesz sprawdzić, z czym je zestawiłam to koniecznie do mnie zajrzyj :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już sprawdziłam :D trzeba przyznać, że te spodnie są świetne! :) Pokochałam je od pierwszego założenia :D

      Usuń
  5. Lubię Twoje stylizacje. Zazdroszczę figury i wieku ;0)Pochwalam poszukiwanie swojego stylu i testowanie w czym czujemy się i wyglądamy korzystnie.Tobie jest ładnie we wszystkim :) Przyznam jednak, że selfie zdecydowanie nie oddaje dobrze proporcji ciała i spodni mało widać. Poza tym tło zdjęć z tej sesji nie przysłużyło się im. Spróbuj odrobinę się uśmiechać od czasu do czasu, bo te miny są nieco zbyt surowe i monotonne. Koniecznie rób dalej to co robisz i czerp z tego przyjemność :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! To bardzo cenny dla mnie komentarz. Każdą uwagę biorę sobie do serduszka i staram się być dla wszystkich jak najlepsza :)Nie koniecznie we wszystkim mi dobrze, ale powoli uczę się odkładać ubrania na dwie kupki, dobrą i złą :)
      Planuję zakup statywu, może czas selfie się skończy :D

      Usuń
  6. Oj też sobie powtarzam że jeszcze trochę i wiosna będzie- nadejdzie szybko zobaczysz
    To prawda ,światła słonecznego nic innego nie zastąpi.
    Świetne zamówienie, wszystkie stylizacje są bardzo ładne 😍
    Oj tak spodni nigdy za wiele ,sama mam bardzo podobne wymagania względem spodni 🙂
    Z tych, które zamówiłaś podobają mi się nr 1,2 i 3 💕
    Pozdrawiam
    Lili

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję serdecznie :) Mam nadzieję, że wiosna pojawi się jak najszybciej :)

      Usuń
  7. Że co? U nas wiosna pełną gębą. 😁
    Przemarzaniu i przemakaniu zapobiegają odpowiednie ubrania. Mam wrażenie, że w dzisiejszym świecie ludzie nie potrafią tego jakoś sensownie ogarnąć.

    1. Lubię takie luźnawe spodnie, szczególnie gdy są tak swobodnie "montowane" w pasie. Tylko jak dla mnie trochę za krótkie.

    2. Bojówki są świetne, kiedyś miałam nawet dwie pary na zimę i lato. Teraz nie mam żadnych i myślę by to zmienić. Tylko że co przymierzam i są dobre w pasie, okazują się za ciasne w udach. I notorycznie nogawka jest za krótka.

    3. Dżinsy to dżinsy.

    4. Moro jest ładne, zawsze mi się podobało. Luźne bojówki moro byłyby odlotowe. :) Mam w swojej szafie mini w moro, noszę do grubych legginsów na zimę i do glanów. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie dzisiaj mróz, troszkę śniegu. W marcu jak w garcu :D

      Usuń
  8. Mi najbardziej spodobały się te bojówki czarne! Sama niedawno takie zakupiłam, bo też nigdy nie miałam, a naprawdę zaaawsze chciałam takie mieć :D Dodatkowo mega wyglądają w połączeniu z tą kurtką. Co do reszty spodni, to jakoś nie do końca mnie przekonują. W tych ostatnich fason, bo same moro bardzo lubię!

    Blog
    Nowy filmik na kanale- zapraszam:>

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bojówki są super... zamówiłam jeszcze jedną parę :3

      Usuń
  9. Thanks for the usefylul review! ❤️

    OdpowiedzUsuń
  10. Chyba nigdy nie zamawiałam spodni przez internet, bo zawsze miałam z nimi problem. Za duży tyłek, za szerokie nogawki, za wąskie w talii... Ciężko znaleźć mi idealne bo niestety w nogach nie jestem zbyt wymiarowa :/ Zamówiłam w zeszłym roku krótkie spodenki przez internet i... nie jestem zadowolona, bo są za duże, chociaż myślałam, że będą dobre i chociaż są piękne to na mnie wyglądają okropnie :( Ale są tak piękne, że szkoda mi ich sprzedać :(
    Z Twoich spodni najbardziej podobają mi się te pierwsze :) Najfajniej Ci pasują, najlepiej leżą. Dżinsy też są spoko, ale dwójka i czwórka są niestety za duże :) Może fajniej będą się prezentować do opiętych bluzeczek latem...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też miałam problem przy zamawianiu spodni przez internet. Tak jak robiłam to z polskich stron, tak mogłam odesłać i wymienić na mniejsze, ale współpraca z sklepem np. w Tajlandii nie opłacała mi się na wysyłkę zwrotną. Raz, drugi, trzeci spodnie musiałam komuś oddać. Obecnie nadal mam z tym problemy, ale nabieram wprawy :)

      Usuń
  11. strasznie nie lubię zamawiać spodni przez internet. zawsze mam problem z dopasowaniem kroju i rozmiaru. nawet w sieciówkach te rozmiary są różne. Ale jak widzę, Ty nie masz tego problemu :) te spodnie moro bardzo mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lubię testować, bo problem mam i to całkiem spory :D Często oddaję spodnie bo nie trafiam z rozmiarem a nie opłaca się odsyłać :)

      Usuń
  12. Nie lubię zamawiać ciuchów przez internet, ale Twoje spodnie prezentują się ciekawie :)

    OdpowiedzUsuń
  13. W każdej stylizacji Ci do tarzy :) Podziwiam za odwagę zamawiania ciuchów przez internet ;D

    OdpowiedzUsuń
  14. Adorei os looks, eu super usaria esses modelos
    Beijos ♡ Blog | Instagram | Youtube

    OdpowiedzUsuń
  15. Klaudio, też czekam z utęsknieniem na wiosnę. Mam nadzieję, że już niedługo przyjdzie. ;)
    Jeśli chodzi o spodnie to raczej nie eksperymentuję w tym temacie. Moim ulubionym modelem są dopasowane jegginsy - moja druga skóra. <3 Są wygodne i fajnie wyglądają. ;) Z Twojego zamówienia najbardziej pasowałyby mi jeansy. To w końcu klasyka! ;)
    Super, że kolejne perełki trafiły do Twojej szafy. Czekam na kolejne stylizacje z nimi. ;)
    Buziaki! ;*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sądziłam, że nie lubię eksperymentów ale kiedy założyłam na siebie luźne spodnie, zakochałam się w tym fasonie :) buziaki!

      Usuń
  16. bardzo podobają mi się te pierwsze spodnie :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Jak dla mnie te spodnie w kratę najładniejsze i fajnie leżą na Tobie. Dżinsy i te łaciate również bomba. We wszystkich bardzo ładnie wyglądasz. Bluzeczki i kurteczki także super. Kolejny świetny post modowy Ayunko. Tylko tak dalej. Wstyd mi się przyznać ale ja tak dawno nic z ciuchów nie zamawiałam. Trzeba będzie to zmienić.

    Pozdrawiam serdecznie z Krakowa

    OdpowiedzUsuń
  18. Get Shifting/Relocation Quotation from ###Packers and Movers Delhi. Packers and Movers Delhi 100% Affordable and Reliable ***Household Shifting Services. Compare Transportation Charges and Save Time, Verified and Trusted Packers and Movers in Delhi, Cheap and Safe Local, Domestic House Shifting @
    Packers And Movers Delhi

    OdpowiedzUsuń
  19. W Gdańsku juz czuć troche wiosnę momentami ale rano często jest zimno ;p mi sie
    Najbardziej podobają jeansy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie to samo, wiosnę czuć ale jednak jeszcze zima trzyma :D

      Usuń
  20. Ja nie lubię różu, ale tobie w nim bardzo do twarzy.

    OdpowiedzUsuń
  21. Jeansy również wpadły mi w oko chyba najbardziej. To prawda, że w tym roku jakoś ten stan przedwiośnia trwa chyba od...grudnia;) Przynajmniej u mnie śnieg padał może raz... niemniej jednak cieszę się na wiosenne, coraz cieplejsze dni!
    pozdrawiam serdecznie znad filiżanki kawy :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Mi również najbardziej podobają się jeansy, chociaż pozostałe spodnie też są fajne. Trochę się boję zamawiać spodnie przez Internet, bo u mnie różnie z nimi bywa, ale chętnie odwiedzę stronę sklepu i sprawdzę co ciekawego mają w asortymencie. ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. Pierwsze spodnie fajnie się prezentują, aczkolwiek nie są do końca w moim stylu.
    Pozostałe trzy pary chętnie bym do siebie przygarnęła :D Super zdjęcia!
    Pozdrawiam! wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Bojówki, już wiem, że do nich szybko wrócę. Super się w nich prezentujesz...

    OdpowiedzUsuń
  25. Szczerze mówiąc sama bym nie skusiła się na takie spodnie, jakoś nie czuję się w nich najlepiej, jednak te jeansowe i ostatnie wyglądają na prawde kusząco. To prawda, ten rok mija w takim tempie.. A dopiero co byłam na sylwestrze haha:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kusząco kusząco, musiałam je zamówić i wypróbować, okazało się to strzałem w dziesiątkę :)

      Usuń
  26. Bardzo ładnie wyglądasz. Lepiej podobają mi się jaśniejsze ciuchy,no a dżinsy - są zawsze na czasie:) Fajna czapeczka :) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, ja gustuję w ciemnych ale czasem i jasne upoluję :)

      Usuń
  27. Spodnie z wiązaniem to genialna opcja! Przydałaby mi się zwłaszcza teraz, kiedy wszystkie posiadane pary zlatują mi z tyłka, bo schudłam. Myślałam, że nie, ale jednak ubrania nie kłamią. A bojówki uwielbiałam na studiach. Przekozackie spodnie :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Ciekawe wzory spodni :) Podobają mi się takie motywy :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Thanks for sharing!
    Happy International Women’s day! ❤️🌹

    https://innakeils.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  30. I really like the bowed jeans! Also, I had the same winter jacket as you ❤

    Blog de la Licorne * Instagram * We♥It

    OdpowiedzUsuń
  31. Swietne stylizacje! pierwsza najbardziej mnie sie spodobala

    OdpowiedzUsuń
  32. fajne te spodnie! chociaż szczerze jedynie te dzinsowe są w moim stylu :DDD ale pierwsze spodnie takie pod eleganckie w sumie tez mnie ciekawią ;D! więc może może ;D

    OdpowiedzUsuń
  33. Szkoda, że bojówki okazały się za duże, bo ostatnio sama bardzo polubiłam ten typ spodni. Ale sama często tak mam, że zamawiam coś na chybił trafił i później żałuje, że nie doczytałam :P
    Pozdrawiam, MAda

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja tak mam baaardzo często. Czasem nawet już nie czytam, tylko zamawiam tak jak mi się wydaje :)

      Usuń
  34. Świetne wybory :) Z Femme Luxe mam jedną parę spodni i sobie je chwalę ;) Uwielbia też ich sukienki :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Spodnie dla mnie to ważna część garderoby bardzo lubię spodnie, zdjęcia piękne. Wiosno zbliżaj się ja też czekam z utęsknieniem by było ciepło. Spodobały mi się spodnie moro pozdrawiam kochana :)

    OdpowiedzUsuń
  36. Jeansy najbardziej mi się podobają :) maja uroczy paseczek

    OdpowiedzUsuń
  37. Your photos are so beautiful and I like your selection of jeans. Very nice.

    New Post - https://www.exclusivebeautydiary.com/2020/03/beauty-of-small-things_10.html

    OdpowiedzUsuń
  38. Ja tak samo jak Ty czekam na tą piękną i słoneczną wiosnę. Naprawdę brakuje mi ciepła!
    To Twoje kolejne zamówienie z tego sklepu i za każdym razem jestem pod wielkim wrażeniem. Te ciuchy prezentują się na Tobie naprawdę ekstra! W sumie co się dziwię z taką figurą! :D Mimo to najbardziej wpadły mi w oko moro, czadowe. Sama poluje dosyć długo na idealne spodnie właśnie w tych wzorach, niestety jestem trochę niewymiarowa i spodnie koniecznie muszę przymierzyć przed zakupem :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, ale nie wszystko wygląda na mnie tak dobrze jak bym tego chciała. śmieję się że mam kaczą figurę :D

      Usuń
  39. Piękne zdjęcia lasu! Ja lubię róż połączony z szarościami, bardzo to kobiece :)

    OdpowiedzUsuń
  40. Zdecydowanie jeansy najbardziej mi wpadły w oko. :)

    OdpowiedzUsuń
  41. Zdecydowanie 1 oraz 3 wpadly mi w oko- uwielbiam takie nietuzinkowe modele spodni :-)
    Tez zawsze bardzo z utęsknieniem czekam na wiosnę i pierwsze ciepłe, słoneczne dni . Bardzo brakuje mi i ciepła i lata obecnie, ale pocieszam się,że już blizej niż dalej :-)

    Cieplutko Cię pozdrawiam
    Karo

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ostatnio też polubiłam to co nietuzinkowe, mimo, że wcześniej lubiłam się dopasowywać :) Pozdrawiam!

      Usuń
  42. Ja lubię takie magiczne krajobrazy ;) spodnie wszystkie fajne Hahah

    OdpowiedzUsuń
  43. Ty ty ty i uroki natury, w domu siedzieć bo zaraza panuje ;p. Nie no na serio niestety trzeba się teraz powstrzymać :( chociaż początki wiosny kuszą.
    Pierwsze spodnie są mega, szkoda, ze nie dopasowały się do Ciebie, ciekawe czy ja bym się w nich dobrze czuła. Może lepiej asortymentu sklepu jednak nie przeglądam, bo przyznaję bez bicia ostatnio spodni mam za dużo ;p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mieszkam na wsi, więc mam możliwość wyjścia z domu, bo gdziebym nie poszła, nie spotkam skupiska ludzi ;) Mam nadzieję jednak, że zaraza szybko minie.

      Usuń
  44. Spodnie w kratkę i dżinsy skradły moje serducho :D!!!

    OdpowiedzUsuń
  45. Te drugie spodnie mi się spodobały ;)

    OdpowiedzUsuń
  46. Super stylóweczka! Bardzo wpisuje się w trendy. Pozdrawiam!^^

    OdpowiedzUsuń
  47. Fajne spodenki :) ja nie znam tego sklepu.

    OdpowiedzUsuń
  48. Really love the outfits that you choose <3

    OdpowiedzUsuń
  49. Uważam, że to znakomite zestawy, gdyż uwielbiam takie połączenia kolorków :)

    OdpowiedzUsuń
  50. W tym roku wiosna wypadła w moim odczuciu fajnie. W każdym razie ten początek :) No i zima, której w zasadzie nie było (za co dziękuję bogom i matce naturze) :D
    Bardzo mi się podobają Twoje spodnie moro. Super Ci pasują. I w ogóle fajnie, że nie są typowo zielone khaki.

    OdpowiedzUsuń
  51. "
    A big holler from Tropika Club Magazine.

    Tropika Club Magazine is your leading online magazine for the discerning male and female Singaporean. We cover various topics of interest, ranging from beauty and vogue for her, and grooming and style for him, as well as city and destinations and top picks. To learn about Tropika Club's Search Directory for Beauty and Wellness Services, please click on this link

    Check out some of our articles below as our contribution to your blog roll:

    1.Top 10 Brows & Lashes In South West Of Singapore

    2.Top 10 Best Congee in Singapore

    3.Top 10 Spa And Massage Services In Eastern Singapore

    4.Top 10 Spa And Massage Services In North West Of Singapore

    5.Top 10 Best Zichar in Singapore"

    OdpowiedzUsuń
  52. An awesome blog thanks a lot for giving me this great opportunity to write on this.please visit our website I assure you that it will be very useful for you @ Packers And Movers Noida

    OdpowiedzUsuń
  53. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń