stycznia 02, 2020

Nowy rok - Stara ja | gościnnie femmeluxefinery.co.uk

  https://66.media.tumblr.com/335d565d1dffd17ef3eac3ad58241870/9f317d849d497b54-f7/s400x600/1e60deb4d7f28b298d62b24a4a8e226b8ef1b270.gifv
Dzień dobry https://66.media.tumblr.com/298b32201c9864c9cbcf1d406ae7ff52/tumblr_inline_mw26htQVlZ1qk1or3.gif 

Witam wszystkich serdecznie w pierwszym w tym roku wpisie. Witam osoby, które już mnie znają, czytają, być może lubią - cieszę się, że jesteście ze mną, daliście mi w tym roku naprawdę wiele wsparcia swoją obecnością, inspirowaliście mnie swoimi słowami w komentarzach, daliście mi siłę angażując się w moją pracę. Witam osoby nowe, które dopiero mnie poznają bądź są tu po raz pierwszy. Zachęcam was do czytania moich postów, aktywności - na pewno złapiemy dobry kontakt a ja, zawsze jestem gotowa pomóc i porozmawiać, więc nie krępujcie się napisać.  
Dziękuję wszystkim za to, że jesteście. Wasza oboczność sprawia, że podbudowuję się i wiele szczęścia daje mi to, co tutaj robię.
Welcome to all the first this year entry. Hello, people who already know me, read me, maybe like them - I am glad that you are with me, you gave me a lot of support this year, you inspired me with your words in the comments, you gave me strength by engaging in my work. Hello, new people who are just getting to know me or are here for the first time. I encourage you to read my posts and activities - we will definitely catch a good contact and I am always ready to help and talk, so feel free to write.
Thank you all for being here. Your liveliness makes me build up and gives me much happiness what I do here.

Post sponsorowany. 

"Nowy rok- nowa ja" wraz z pierwszym stycznia otwiera się dla nas nowa czysta kartka, którą można dowolnie zapisać słowami. Można ustalić sobie noworoczne postanowienia i ambitnie krok po kroku dążyć do ich realizacji. Można marzyć i spełniać marzenia. Można obrać sobie jedną drogę lub wiele dróg, wybór należy do nas. Można tak wiele, ale czy naprawdę wraz z tym nowym rokiem pojawię się nowa ja...
"New year - new me" with the first of January opens for us a new blank card, which can be freely written in words. You can set yourself New Year's resolutions and strive to implement them step by step. You can dream and make your dreams come true. You can choose one way or many ways, the choice is yours. You can do so much, but will I really see a new me with this new year ...





Jest takie powiedzenie- "Nowy rok - nowa ja" i chyba każdy z nas je zna. Jednak, chodź może to zabrzmieć narcystycznie, to uwielbiam siebie taką jaka jestem i chodź pragnę w nowym roku wielu nowych doświadczeń, przeżyć, wspomnień, pasji i zmian, to ja wcale nie zamierzam się zmieniać. Od dawna akceptuję siebie taką jaka jestem. Wszystkie wady zmieniłam w charakteryzujące mnie, niepowtarzalne zalety. Nie ukrywam, do mojej wysokiej samooceny przyczyniła się rodzina, przyjaciele i narzeczony, jednak ja sama miałam na to największy wpływ. Może interpretuję to powiedzenie zbyt dosłownie, ale wiem, że chcę pozostać taką jaką jestem. Nowy rok - stara ja. Równie zmotywowana, równie pełna nadziei, równie roztrzepana i zakręcona, równie optymistyczna. Czy ten nowy rok w jakiś sposób mnie zmieni? Być może. Ja jednak obecnie nie potrzebuję w głębi siebie zmian.
There is a saying - "New year - new me" and I think each of us knows it. However, come on, it may sound narcissistic, I love myself as I am and come and desire many new experiences, experiences, memories, passions and changes in the new year, I don't have to be planned to change. I have long accepted myself as I am. All the disadvantages that change into the unique features that characterize me. I do not hide, for my high self-esteem The family, friends and fiance have merged, but I myself influenced it. I may interpret the saying too literally, but I know I want to remain as I am. New year - old me. Equally motivated, equally full of hope, equally giddy and crazy, equally optimistic. Is this new year somehow changing me? Perhaps. However, I do not need any changes deep inside myself.

Chodź sama nie zamierzam się zmieniać, to w nowym roku postawię na samorealizację i rozwój w każdej dziedzinie życia. O moich planach będziecie mogli przeczytać w następnym poście- o noworocznych postanowieniach. 
Come alone, I'm not going to change, I will focus on self-realization and development in every area of my life next year. You can read about my plans in the next post - about the New Year's resolutions.

https://data.whicdn.com/images/338945239/superthumb.jpg?t=1577828305 https://data.whicdn.com/images/338953284/superthumb.jpg?t=1577858247  https://data.whicdn.com/images/338954234/superthumb.jpg?t=1577861760  

W poście gościnnie występuje sklep femmeluxefinery.co.uk, który mogliście już poznać na moim blogu. Jest to internetowy sklep z modą damską. Myślę, że każda z nas znajdzie coś dla siebie w szerokim i bogatym asortymencie. Dziś pokarzę wam moje cztery zamówione rzeczy. (To że wszystkie są czarne to przypadek, nie jestem alternatywką, po prostu lubię ten kolor). Wybranie czterech produktów z pośród naprawdę wielu perełek był trudny- ale udało mi się. Ciekawi? Zapraszam!
The post features a store femmeluxefinery.co.uk, which you could already know on my blog. This is an online store with women's fashion. I think that each of us will find something for everyone in a wide and rich assortment. Today I will show you my four ordered items. (That they are all black is a coincidence, I'm not an alternative, I just like this color). Choosing four products from among really many pearls was difficult - but I succeeded. Curious? I invite you!

1. Marynarka. - LINK
Black Blazer Double Breasted Mini Dress - Chloe


Jestem wielką fanką marynarek. Pokochałam je niedawno, ale już mam kilka sztuk w swojej garderobie. Jest to wyjątkowe okrycie- idealnie pasować będzie do błyszczącej bluzki i eleganckich szpilek jak i przetartych jeansów i wydeptanych trampek. Marynarka sprawi, że nasza stylizacja nie będzie musiała składać się z wielu elementów, by wyglądać dobrze. Wybrałam basicowy model - ciemny kolor, długi rękaw, zapinana. To co mnie w niej pozytywnie zaskoczyło to materiał. Miły, delikatny i miękki. Do tej pory miałam tylko sztywne marynarki, ta jest wyjątkowa - będę tworzyć z niej codzienne stylizacje. Jest wygodna, więc będzie mogła zawsze mi towarzyszyć. Do kina, na lody, na zakupy, na kawę, na spacer- wszędzie będzie idealnym dodatkiem. Jedyne co mogłabym zarzucić, to to że jest taka krótka, na zdjęciu wydawała się dłuższa, chodź to może kwestia rozmiaru.
I'm a big fan of jackets. I have recently fallen in love with them, but I already have a few pieces in my wardrobe. This is a unique coat - it will perfectly match a shiny blouse and elegant high heels as well as worn jeans and trampled sneakers. Jacket will make our stylization will not have to consist of many elements to look good. I chose the basic model - dark color, long sleeve, fastened. What positively surprised me about it was the material. Nice, delicate and soft. Until now, I only had stiff jackets, this one is unique - I will create everyday stylizations from it. She is comfortable, so she can always accompany me. To the cinema, for ice cream, for shopping, for coffee, for a walk - everywhere will be a perfect addition. The only thing I could complain about is that it is so short, it seemed longer in the photo, come on, maybe it's a matter of size.


Kolor: Czarny
Materiał: 95% poliester 5%elastyna
Cena: £16,99 ~~ 87,61zł
Colour: Black
Material: 95% polyester, 5% elastane

Price: £16,99 ~~ 87,61zł

 

 


2.  Komplet dresy + bluzka. - LINK
Black Loungewear Tracksuit Set-Maria


Bardzo lubię komplety- głównie dlatego, że są szybką stylizacją. Wystarczy, że założę skompletowany strój i już jestem gotowa do wyjścia, bez dłuższego dobierania ubrań. Dlatego w moich zamówieniach najczęściej zobaczyć można własnie komplety. Omawiany, jest najprostszą formą gdyż składa się z dresów (legginsów) i bluzki. Standard jak również elegancja. Miły materiał, niestety trochę prześwitujący, myślę jednak że można temu zaradzić zakładając pod spód rajstopy, getry i bluzkę. W ten sposób stworzymy stylizację idealną na tę porę roku.
 I really like sets - mainly because they are a quick stylization. It's enough for me to put on a completed outfit and I am ready to go out without choosing clothes. That is why in my orders you can usually see sets. Discussed, it is the simplest form because it consists of tracksuits (leggings) and a blouse. Standard as well as elegance. Nice material, unfortunately a little translucent, but I think that you can remedy this by putting tights, leggings and a blouse underneath. In this way, we will create a perfect stylization for this time of year.





Kolor: Czarny
Materiał: 95% poliester 5%elastyna
Cena: £12.99 ~~ 66,99 zł
 Colour: Black
Material: 95% polyester, 5% elastane

Price: £12.99 ~~ 66,99zł


 

  


3. Sukienka z golfem. - LINK
Black Knitted Long Sleeve Bodycon Jumper Mini Dress - Alida


Golfy kocham, jak tylko zaczyna się sezon jesienno/zimowy, od razu wyciągam z szafy wszystkie jakie mam i układam na przodzie mojej garderoby bo wiem, że najczęściej sięgać będę własnie po nie. Sukienka z golfem jest ciekawym rozwiązaniem noszenia sukienek w dniach, kiedy jest naprawdę zimno. Sukienka jest po prostu swetrem, ciepłym, ładnym swetrem a sweter, to element ubioru, który uwielbiam. Podsumowując jest to coś idealnego dla mnie, dla zmarzlucha który kocha sukienki i chciałby w nich chodzić cały rok. Muszę dodać, że ubranie to kojarzy mi się bardzo z japan style. Ciekawostka- mam taką samą tylko w szarym kolorze, oczywiście z tego samego sklepu.
I love turtlenecks as soon as the autumn / winter season begins, I immediately take out everything I have from the wardrobe and put it on the front of my wardrobe because I know that I will usually reach for them. A turtleneck dress is an interesting solution for wearing dresses on days when it is really cold. The dress is simply a sweater, a warm, nice sweater and a sweater is a piece of clothing that I love. To sum up, it is something perfect for me, for the freezing man who loves dresses and would like to wear them all year round. I must add that I associate this clothing with japan styles. Interesting fact - I have the same one only in gray, of course from the same store.

Kolor: Czarny.
Materiał: 100% akryl
Cena: £12.99 ~~ 66,99 zł
 Colour: Black
Material:100% acrylic

Price: £12.99 ~~ 66,99 zł


  



4. Sukienka z ekoskóry. - LINK
Black Faux Leather D-Ring Belted Shirt Dress - Kyra

To był impuls. Nie miałam wcześniej w swojej garderobie ani jednej rzeczy, która byłaby ze "śliskiego materiału" mówiąc w prost imitującego skórę. Nie byłam pewna jak wyglądałabym w takim ubraniu i czy na pewno jest to mój styl- dlatego to zamówienie było "nową emocją" (tak nazywam ubrania, które pomagają mi określić mój własny styl, którego nadal poszukuję). Okazało się, że w skórze czuję się dobrze co więcej- całkiem mi w niej do twarzy. Muszę z nią poeksperymentować, pomieszać różne style tak by nie było całkiem rockowo. Myślę też, że będzie mi służyć jako płaszcz. Jestem z niej naprawdę bardzo zadowolona, daje mi wiele możliwości odkrywania siebie. 
It was an impulse. I didn't have a single thing in my wardrobe that was made of "slippery material", imitating the skin. I wasn't sure what I would look like in such clothes and whether it is definitely my style - that's why this order was a "new emotion" (that's how I call clothes that help me define my own style, which I'm still looking for). It turned out that I feel good in my skin and I feel quite good about it. I have to experiment with her, mix different styles so that it's not quite rock. I also think that it will serve me as a coat. I am really happy with it, it gives me many opportunities to discover myself.



Kolor: Czarny.
Materiał: 95%poliester 5%elastyna.
Cena: £16,99 ~~ 87,61zł
 Colour: Black
Material: 95% polyester, 5% elastane

Price: £16,99 ~~ 87,61zł


  


Zobacz również/ see :

Marynarki/ Blazers : LINK

https://cdn.shopify.com/s/files/1/0033/4476/0879/products/white-wide-sleeve-blazer-belted-shorts-co-ord-giles-458908_grande.jpg?v=1573090465   https://cdn.shopify.com/s/files/1/0033/4476/0879/products/pink-satin-puff-sleeve-belted-blazer-dress-shawn-857558_grande.jpg?v=1576341723   https://cdn.shopify.com/s/files/1/0033/4476/0879/products/white-double-button-blazer-dress-danna-484455_grande.jpg?v=1569639473
LINK   LINK   LINK

Komplety/ Two piece set : LINK

 https://cdn.shopify.com/s/files/1/0033/4476/0879/products/21_e6dc3442-7d35-4af4-8859-82e0e5c43599_grande.JPG?v=1550241688   https://cdn.shopify.com/s/files/1/0033/4476/0879/products/black-white-pink-hoodie-cuffed-tracksuit-set-jorydan-864355_grande.jpg?v=1570237215   https://cdn.shopify.com/s/files/1/0033/4476/0879/products/pink-off-shoulder-loungewear-set-blake-394053_grande.jpg?v=1573091668

LINK   LINK   LINK

Swetry/ Jumpers : LINK


https://cdn.shopify.com/s/files/1/0033/4476/0879/products/Grey-Knitted-Oversized-Polo-Neck-Jumper-Polly_grande.jpg?v=1550241305   https://cdn.shopify.com/s/files/1/0033/4476/0879/products/cream-knitted-oversized-jumper-brea-955030_grande.jpg?v=1575085804   https://cdn.shopify.com/s/files/1/0033/4476/0879/products/cream-extreme-sleeve-roll-neck-jumper-moviee-687399_grande.jpg?v=1571976144

LINK   LINK   LINK

Sukienki/ Dresses : LINK


https://cdn.shopify.com/s/files/1/0033/4476/0879/products/silver-glitter-sparkly-corset-mini-dress-grace-105787_grande.jpg?v=1575315227   https://cdn.shopify.com/s/files/1/0033/4476/0879/products/wine-high-neck-ruched-side-bodycon-mini-dress-tasmin-621584_grande.jpg?v=1572627229   https://cdn.shopify.com/s/files/1/0033/4476/0879/products/black-denim-utility-bodycon-mini-dress-jasmine-505076_grande.jpg?v=1576074271

LINK   LINK   LINK

To wszystko. Podsumowując:
Ubrania z femmeluxefinery.co.uk są świetnej jakości. Są wykonane starannie, bez żadnych wad czy skaz. Rewelacyjne. Eleganckie, kobiece, różnorodne. Można z nich tworzyć najwspanialsze stylizacje, odkrywać siebie i swój styl. Każdy produkt jest zgodny z tym co zobaczymy na zdjęciu na stronie. Może z małym wyjątkiem marynarki.
Uwielbiam ten sklep!
That's all. Summarizing:
Clothes from femmeluxefinery.co.uk are of great quality. They are made carefully, without any defects or flaws. Excellent. Elegant, feminine, diverse. You can create the greatest styles from them, discover yourself and your style. Each product is compatible with what we will see in the photo on the website.
I love this store!

     http://static.tumblr.com/4cb12b39a02a019806dff31d308dc80b/prgxzku/ujSngcku3/tumblr_static_40fs6ter4ruokkckk88wsgccg.gif   http://static.tumblr.com/4cb12b39a02a019806dff31d308dc80b/prgxzku/ujSngcku3/tumblr_static_40fs6ter4ruokkckk88wsgccg.gif   http://static.tumblr.com/4cb12b39a02a019806dff31d308dc80b/prgxzku/ujSngcku3/tumblr_static_40fs6ter4ruokkckk88wsgccg.gif
      
Zajrzyj koniecznie na te blogi:
You must absolutely see these blogs:

Pierwszy komentarz First comment
Wioleta z www.subiektywnieoksiazkach.pl
  
Najciekawszy komentarz The most interesting comment: 
Ania z www.pandafch.pl

Co wpis wyłaniam z komentarzy dwa blogi. Skomentuj jako pierwszy najnowszy  wpis lub zostaw najciekawszy komentarz a twój blog znajdzie się w polecanych.
 Every entry emerges from comments two blogs. Comment as the first newest entry or leave the most interesting comment and your blog will be in the recommended.

Infoblog  :

● Masz do mnie pytanie? Zostaw je w komentarzu, napisz do mnie maila, bądź priv na instagramie.
● Znasz ciekawy temat, o którym mogłabym napisać na blogu? Podpowiedz mi! Zainspiruj mnie! Zostań współtwórcą!
 ● Dziękuję za komentarze, wszystkie oddaję ♡ 

 kontakt: neko_chan@vip.onet.pl


https://data.whicdn.com/images/338941068/superthumb.jpg?t=1577818778 https://data.whicdn.com/images/338931740/superthumb.jpg?t=1577792355 https://data.whicdn.com/images/338939093/superthumb.jpg?t=1577814595

Na koniec chciałabym wam złożyć najserdeczniejsze życzenia noworoczne.
Życzę wam, aby ten nowy rok 2020 przyniósł szczęście. Abyście znajdowali radość w drobnostkach i radością dzielili się z innymi. Abyście byli pewni siebie, wierzyli w swoje możliwości i widzieli w sobie kogoś naprawdę wyjątkowego. Abyście walczyli, pracowali i odnosili sukcesy. Abyście zawsze czuli ciepło w sercu. Niech 2020 będzie pogodny, pełen cudownych chwil i niezapomnianych przeżyć. Pełen miłości i przyjaźni. Tego wam jak i sobie życzę.
Finally, I would like to wish you all the best New Year wishes.
I wish you that this new year 2020 will bring happiness. That you would find joy in small things and share joy with others. That you would be confident, believe in your abilities and see in yourself someone really special. That you would fight, work and succeed. That you will always feel warm in your heart. Let 2020 be cheerful, full of wonderful moments and unforgettable experiences. Full of love and friendship. I wish it to you as well.


https://data.whicdn.com/images/338937705/superthumb.jpg?t=1577811540  https://data.whicdn.com/images/338935100/superthumb.jpg?t=1577804256

92 komentarze:

  1. ja mimo mijających lat wciąż w tej samej odsłonie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zmiany mogą być dobre, ale nie wiem czy jest sens by na siłę ich szukać :)

      Usuń
  2. Cześć Kochana! Po pierwsze, wszystkiego dobrego w nowym roku. Samych kreatywnych pomysłów, zdrowia, szczęścia oraz abyś spełniała swoje marzenia! Kochani polecam tu ta osóbkę z całego serca zostańcie u niej na dłużej, obiecuje nie pożałujecie! Ciekawe zamówienie złożyłaś, sukienka z ekoskóry wygląda na sklepie naprawdę obiecującą, jednak ja bym ją też ubierała jako płaszcz jakoś, jako sukienka coś mi tu nie gra. Swetry które wybrałaś są genialne, wydawają się cieplutkie. Jednak za oknem jest u mnie ciepło ehh. Ciekawy wybór dokonałaś, czarny koloru nigdy nie za wiele, wszędzie pasuje! Szczerze mówiąc, osobiście mam kilka postanowień nowo rocznych, jednak są to moje cele które chcę osiągnąć nic więcej.
    Buziaki z Bawarii,
    Weronika

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję najserdeczniej jak tylko mogę. Dzięki takim osobom jak ty, moja kochana Weroniko moja pasja stała się moim życiem :) Dziękuję, że we mnie wierzysz.
      Na sklepie wszystko wygląda obiecująco, gorzej w rzeczywistości, kiedy to modelka ma bardzooo kobiecą figurę, a ja przy niej jestem płaska jak deska :) Ubrania nigdy nie będą wyglądać tak samo i na to trzeba zwracać uwagę :)
      Buziaki!

      Usuń
    2. I kochana proszę powiedz mi co się dzieje, że nie mogę skomentować twojego najnowszego wpisu :(

      Usuń
  3. Nie wprowadzam noworocznych postanowień. Jeżeli czuję potrzebę zmian, wprowadzam je od razu, nie czekam do przysłowiowego poniedziałku.
    Musisz koniecznie ze zdjęciami wychodzić na zewnątrz do światła.
    Sukienka ze skóry wygląda bardziej jak płaszcz. Też by mi dobrze służył, lubię ten styl.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja czekam, jest to dla mnie dobra motywacja. Może nie wyglądam, pomimo dużej ilości zajęć i obowiązków jestem leniem i wszystko to co mogłabym zrobić od razu odkładam na później.
      Muszę, ale jest mi tak zimno, że dobre zdjęcia pojawią się chyba dopiero wiosną :D

      Usuń
  4. Nie mam postanowień bo życie co dziennie stawia różne wyzwania :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja niczego nie postanawiam już od lat :D To moim zdaniem nie ma sensu ;)
    Wszystkiego dobrego w 2020, Kochana!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie powiedziałabym że w moim przypadku nie ma to sensu, jednak coś bezsensownego również w tym widzę :D

      Usuń
  6. Od kilku lat nie mam już postanowień noworocznych :D Kiedyś miałam ale za każdym razem było rozczarowanie, że coś nie wyszło, dlatego je sobie odpuściłam :D Świetne ciuszki, taka sukienka z golfem przydałaby się i mi :)

    Życzę Ci samych wspaniałości na caluśki Nowy 2020 Rok :)

    buziaki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja wielu postanowień noworocznych nie wykonałam, ale nie rozczarowuje mnie to, spodziewałam się tego. Można by powiedzieć, że bardziej mnie to motywuje :)
      Buziaki, dziękuję i wzajemnie :)

      Usuń
  7. Beautifuul post, dear! I love your blog so much! xoxo
    Have a nice day!
    xoxo

    leylland.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Wszystkiego najlepszego w Nowym Roku! :)

    Podsumowań i postanowień nie robię. Jak trzeba coś zmienić, to zmieniam.

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja nie robiłam postanowień na nowy rok :D Nie opłaca się :D
    Piękne rzeczy, ja jakoś za golfami nie przepadam, choć robiłam już do nich kila podejść :( Podobają mi się ale mnie duszą :) a szkoda

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wygląda na to, że tylko ja robię postanowienia :D
      Ja kocham golfiki, jest to moje ulubione zimowe ubranie :)

      Usuń
  10. Rok temu pisałaś to samo :D JA nie robię postanowień.. nigdy nie robiłam i nadal nie będę... wszystko wychodzi w praniu :)

    Ładnie wygladasz w wybranych przez siebie ubrnaich... jakby szyte na Ciebie. Masz świetną figurę naprawdę :)

    Wszystkiego dbobrego. Sukcesów, spełnienia marzeń radości, miłości.... szczęśliwych dni i pozytówwo ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie za wiele zmieniło się w moich poglądach :) Moje stare słowa bardzo inspirują mnie w tworzeniu kolejnych, nowych. Myślę, że jeszcze długo będę tworzyć noworoczne postanowienia :)
      Gdzie tam figurę :3 ale dziękuję :3 Wyglądam dobrze w sukienkach bo mam duży kuper :D
      Kochana, życzę Ci wszystkiego co najlepsze, wszystkiego co zapragniesz i co zamarzysz. Tylko radości i tylko uśmiechu na co dzień, samych najszczęśliwszych chwil :)

      Usuń
    2. Stare ale inspirujące i ciągle aktualne.... ciągle opisują Ciebie, stanowią część Ciebie :) I to piękne... Noworocze postanowienia.. zapowiada się długa lista? :)

      Masz kuper nie duży tylko kuperek łyżwiarki - nie jedna Ci zazdrości i zgrbna jesteś, taka kobieca... ładna :)

      Dziękuję za piękne zyczenia ;)

      Usuń
  11. Ja nigdy nie planuję. Co ma być to będzie. Szczęśliwego Nowego Roku.

    OdpowiedzUsuń
  12. Tobie również życzę wszystkiego dobrego w Nowym Roku! Wielu sukcesów w blogowaniu, bo jesteś świetna w tym co robisz. Naprawdę, tak jak mówisz, nie zmieniaj się! Bądź sobą, bo jesteś wyjątkowa!
    Piękne rzeczy, również kocham marynarki ♥ Mam jedną ulubioną w szarą kratę, ale muszę kupić jeszcze inne kolorki :)
    Świetny post kochana :*
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! Jesteś wspaniała! Ty jesteś cudowną blogerką, bardzo inspirującą pełną pasji i serca do pracy, z Ciebie można brać przykład :)
      Pozdrawiam <3

      Usuń
  13. Wracam do blogowania po dwóch tygodniach przerwy - więc na początku ślicznie dziękuję za umieszczenie mojego bloga w Twoim blogowym kalendarzu adwentowym - to niezwykłe wyróżnienie!
    W kwestii postanowień noworocznych - robię bo widzę, że mają naprawdę wielką moc sprawczą:D Choć tak naprawdę to i tak wszystko zależy od nas samych...
    Życzę wszystkiego dobrego w Nowym Roku!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O! Cieszę się, że mamy podobne zdanie na ten temat. Nie uważam postanowień noworocznych za całkowicie bezsensowne, dobrze skonstruowane mogą przyczynić się do kroku w dobrą stronę :)

      Usuń
  14. Uwielbiam to powiedzenie nowy rok nowa ja :D ja postanowień żadnych nie mam. Planów szczególnych tez nie. No moze jedynie chciałabym odwiedzić w tym roku Rzym i Hiszpanie :) Życzę dużo radości w Nowym Roku :)

    OdpowiedzUsuń
  15. W tym roku nie zrobiłam żadnych postanowień, bo i tak ich nie dotrzymuje :D

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja nigdy nie robię noworocznych postanowień 😀
    W tym roku podobnie jak Ty stawiam na swój rozwój no i bloga 😀
    Świetne zamówienie- według mnie marynarka wygrała 😀
    Piękne są również te sukienki 😍
    Poklikałam oczywiście 😀
    Pozdrawiam
    Lili

    OdpowiedzUsuń
  17. W tym roku nie robię jakiś przyziemnych postanowień. Chcę dobrze przeżyć ten rok, dbać o siebie i więcej czasu spędzać z bliskimi osobami.

    OdpowiedzUsuń
  18. Dobrze, że akceptujesz siebie taką jaka jesteś i się nie zmieniaj :D
    Marynarki mają naprawdę świetne :D Życzę Szczęśliwego Nowego Roku 2020!
    Pozdrawiam! wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Bardzo fajne rzeczy :P
    „Zapraszam także do siebie na nowy post - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  20. Kochana Ayuno,

    Wszystkiego dobrego w Nowym Roku 2020 - aby ziściły się Twoje podróznicze marzenia, dopisywało zdrowie, a w zyciu wszystko układało sie po Twojej myśli. Nowy rok nowa ja- powiedzenie znane- ale chyba pozostanę sobą, choć obiecałam sobie w tym roku dac sobie trochę luzu, pokładać pewne kwestie i zobaczyć co przyniesie życie.
    W sklepie faktycznie jest naprawdę sporo fajnych rzeczy :-) I marynarka i sukienka z ekoskóry cudne :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję najserdeczniej i również życzę wszystkiego, ale to wszystkiego najlepszego :)

      Usuń
  21. Świetne podejście do życia, też by mi się takie przydało :D. Ja niestety całe życie próbuje coś zmienić, coś ulepszyć w swoim życiu, mam nadzieję że w tym roku mi się to jednak uda :).

    Uwielbiam takie przedłużane swetry - tuniki. Ten golfik jest świetny, do tego wysokie kozaki - cudo :).
    Pozdrawiam serdecznie :).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zawsze byłam optymistką, mimo tego że w życiu spotkało mnie wiele złego ;)
      Ciągle widzę wyjście a za nimi nowe lepsze życie :)
      Pozdrawiam!

      Usuń
  22. I tak trzymaj! Również wszystkiego najlepszego na ten nowy rok ;).

    OdpowiedzUsuń
  23. Te noworoczne memy, bawią i uczą! :D
    Wszystkiego dobrego w Nowym Roku!

    OdpowiedzUsuń
  24. Grunt to polubić siebie na tyle, aby nigdy nie poczuć się ze sobą źle i nie odnaleźć się w nudzie
    Kocham marynarki ,u mnie króluje czerwono - czarna krata.
    Pięknie ci w tym materiale imitującym skórę, tylko szkoda, że wszystko takie czarne...
    Kocham czerń, ale ostatnio łączę ją,albo zastępuję granatami, czerwienią, zielenią...
    Wystarczy, że dni są pochmurne:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dopiero po wysłaniu zamówienia zorientowałam się, że wszystkie rzeczy są czarne :D następnym razem będzie inaczej, słowo :D

      Usuń
  25. Nigdy nie miałam żadnych konkretnych postanowień. Zawsze jednak chciałam aby następny rok był lepszy niż poprzedni i tego również Tobie życzę :)

    OdpowiedzUsuń
  26. This is really an amazing article. Your article is really good . Please share something on Best cbse schools in dubai as your article has always good content with
    informative information.



    OdpowiedzUsuń
  27. "Nowy rok, Nowa ja" strasznie mnie śmieszy :P nikt nie zmienia się z dnia na dzień. Ja też lubię siebie taką jaką jestem Ale mam świadomość tego nad którymi rzeczami trzeba pracować :) podoba mi się sukienka z golfem :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Czarny skórzany płaszczyk jest obłędny. I ten golfik. Wspaniale Ci w czerni Ayunko. Też uwielbiam czerń. Rewelacja. Wszystkiego dobrego w Nowym Roku!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję najserdeczniej za ciepły komentarz i również wszystkiego dobrego!

      Usuń
  29. Super, że udało Ci się dojść do takiego momentu, że w pełni się akceptujesz. Ja pracuję nad tym od dłuższego czasu, i choć mam na swoim koncie jakieś drobne postępy, to nadal przede mną spora droga. Zamierzam dalej działać w kierunku swojej samoakceptacji :)
    Świetna jest ta kiecka z golfem. W ogóle ostatnio golfy mi się podobają.
    Ja planuję zrobić zamówienie w jednym fajnym sklepie internetowym. Na pewno pokażę co kupiłam na swoim blogu. Ale to jeszcze chwila, na razie ogarniam. Bo sklepik ma w swoim asortymencie tak wiele cudownych rzeczy, że kompletnie nie wiem na co się zdecydować :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To nie była prosta droga, ale udało się. Musiałam przede wszystkim skończyć szkołę, ona nie pozwalała mi na samoakceptację :)
      Trzymam kciuki! Wiem jak to jest wybrać jedną rzecz z całego asortymentu :D

      Usuń
  30. Płaszczyk i marynarka super :-)Też bardzo lubię kolor czarny :-)

    OdpowiedzUsuń
  31. ja co roku sobie robię mase postanowień planów, celów, a i tak za dużo z tego nie wychodzi :D

    OdpowiedzUsuń








  32. i couldn't believe that i would ever be re-unite with my ex-lover, i was so traumatize staying all alone with no body to stay by me and to be with me, but i was so lucky one certain day to meet this powerful spell caster Dr Akhere,after telling him about my situation he did everything humanly possible to see that my lover come back to me,indeed after casting the spell my ex-lover came back to me less than 48 hours,my ex-lover came back begging me that he will never leave me again,3 months later we got engaged and married,if you are having this same situation just contact Dr Akhere on his email: AKHERETEMPLE@gmail.com thanks very much sir for restoring my ex-lover back to me,his email: AKHERETEMPLE@gmail.com or call/whatsapp:+2349057261346
























    hindi ako makapaniwala na kailanman ay muling makiisa ako sa aking kasintahan, labis akong na-trauma sa pananatiling nag-iisa na walang katawan na manatili sa akin at makakasama ko, ngunit napakasuwerte ako sa isang tiyak na araw upang matugunan ito malakas na spell caster na si Dr Akhere, matapos sabihin sa kanya ang tungkol sa aking sitwasyon ginawa niya ang lahat ng makataong posible upang makita na ang aking kasintahan ay bumalik sa akin, sa katunayan matapos na ihagis ang spell ang aking dating kasintahan ay bumalik sa akin ng mas mababa sa 48 oras, dumating ang dating kasintahan ko. bumalik sa pagmamakaawa sa akin na hindi na niya ako pababayaan, 3 buwan mamaya kami ay nakipag-ugnay at nag-asawa, kung nagkakaroon ka ng parehong sitwasyong ito makipag-ugnay lamang kay Dr Akhere sa kanyang email: AKHERETEMPLE@gmail.com maraming salamat sa sir sa pagpapanumbalik ng aking dating kasintahan bumalik sa akin, ang kanyang email: AKHERETEMPLE@gmail.com o tumawag / whatsapp: +2349057261346

    OdpowiedzUsuń
  33. Kumpulan Situs Judi Online di Indonesia Tahun 2020, yang telah menyediakan game terlengkap seperti : Poker Online, Togel, Slot Online, Sbobet, Sportsbook, Dll.
    http://bermainsantaiasik.com/

    OdpowiedzUsuń
  34. If you're attempting to lose pounds then you certainly need to start using this totally brand new tailor-made keto plan.

    To design this keto diet service, certified nutritionists, fitness trainers, and cooks have joined together to develop keto meal plans that are productive, painless, money-efficient, and fun.

    From their first launch in January 2019, thousands of clients have already remodeled their body and health with the benefits a professional keto plan can offer.

    Speaking of benefits: clicking this link, you'll discover eight scientifically-certified ones provided by the keto plan.

    OdpowiedzUsuń
  35. Sebagai situs IDN Poker terbaik, Sonic Poker melayani Anda dengan sepenuh hati. Yang kami sediakan untuk Anda adalah seperti layanan pelanggan kami yang siap 24 jam untuk anda, https://penzu.com/public/ab4aac65

    OdpowiedzUsuń
  36. Why do we guarantee that we are a trusted IDN poker online gambling site. and the IDN poker jackpot is also global, which can get up to 60 million rupiah, so we have obtained an official license certificate from PAGCOR and we have been tested by BMMtestlabs in the Philippines. And when you register at 988poker it's free without any fees and we guarantee 100% your data is safe with us. Then why is it safe to play here? Because there are so many IDN poker online gambling games that have a robot at each table. Now, here we, as the IDN Play IDN Poker Indonesia online server, strictly prohibit negative programs or commonly called robots or bots. Who plays with you in every table or game room is 100% original player vs player.

    So, online gambling fans, what are you waiting for, let's use your skills and get your luck here, win every day up to hundreds of millions of rupiah, only at 988poker, register now.

    https://www.madinamerica.com/forums/users/988idnpoker/

    OdpowiedzUsuń
  37. You’re so cool! I do not believe I’ve read anything like that before. So great to discover somebody with some original thoughts on this subject matter. Seriously.. many thanks for starting this up. This web site is one thing that’s needed on the web, someone with some originality!
    Agen Bola Terfavorit Agen Bola Terfavorit
    Taruhan Bola Terfavorit Taruhan Bola Terfavorit
    Kasino Online Terlengkap Kasino Online Terlengkap
    bandar Kasino Online Terlengkap

    OdpowiedzUsuń
  38. As the best IDN Poker site, Serves you wholeheartedly. What we provide for you is like our customer service that is ready or you, https://www.razine.com/community/members/sutiktrisno1-107545.html

    OdpowiedzUsuń
  39. Thanks for sharing your thoughts. I truly appreciate your efforts and I will be waiting for your further write ups thank you once again.
    Agen Bola Terfavorit
    Taruhan Bola Terfavorit
    Kasino Online Terlengkap
    bandar Kasino Online Terlengkap

    OdpowiedzUsuń
  40. Thank you for nice information.
    Please visit our web:

    deny
    deny

    OdpowiedzUsuń