stycznia 08, 2020

Noworoczne postanowienia 2020

https://i.pinimg.com/originals/86/1b/81/861b81755bef518bd0c9761ebe022336.jpg   https://www.lovethispic.com/uploaded_images/351243-Stars-In-The-Cloudy-Moon-Sky.gif

 Dzień dobry http://static.tumblr.com/4cb12b39a02a019806dff31d308dc80b/prgxzku/ujSngcku3/tumblr_static_40fs6ter4ruokkckk88wsgccg.gif

W poprzednim wpisie wspomniałam o tym, że w następnej publikacji będzie o noworocznych postanowieniach. Czytając wasze komentarze wiem już, że jestem ewenementem wciąż je tworząc i wierząc, że naprawdę mają sens. Jednak postawię na swoim. Tak, tworzę postanowienia noworoczne. Tak, często co roku są takie same. Tak, zdarza mi się ich nie zrealizować mimo to, że prawie cały czas się na nie gapię. Tak, jestem optymistką i wierzę w to, że pewnego roku wszystko mi się uda. Noworoczne postanowienia nie są magicznym sposobem na osiągnięcie swojego celu, bo do dążenia do swoich planów najważniejsza jest determinacja, ciężka praca i siła, ale każdy sposób, który może nas zmotywować jest dobry, nawet taki najprostszy.
Co roku tworzę dla siebie drobne postanowienia, które powoli acz sukcesywnie realizuję w ciągu roku. DROBNE. Nie są to plany godne nobla, ot wydałoby się drobnostki nad którymi chciałabym popracować, jakieś mniejsze marzenia, idee na najbliższy czas. Zapraszam was do swojego świata.
 In the previous post I mentioned that the next publication will be about New Year's resolutions. By reading your comments, I already know that I am unique while still creating them and believing that they really make sense. However, I will bet on my own. Yes, I make New Year's resolutions. Yes, they are often the same every year. Yes, I do not realize them even though I stare at them almost all the time. Yes, I am an optimist and I believe that one year I will succeed. New Year's resolutions are not a magical way to achieve your goal, because the most important thing to pursue your plans is determination, hard work and strength, but every way that can motivate us is good, even the simplest.
Every year I create small resolutions for myself, which I slowly but gradually implement during the year. These are not nobel-worthy plans, it would seem small things that I would like to work on, some smaller dreams, ideas for the near future. I invite you to my world.


Ilekroć zerknę na opublikowany dziś wpis, a zerkać będę na pewno ponieważ często wracam do swoich starych wpisów chociażby analizując swoją pracę na blogu, przypominać będę sobie o zapale, jaki towarzyszył mi podczas dzisiejszego pisania. Będzie to idealną motywacją w chwilach zwątpienia. Jestem tego pewna, ponieważ nie pierwszy raz tworzę taki wpis i wiem z doświadczenia, że taka inspiracja w ukochanym blogopamiętniku, jest niezawodna. 
 Whenever I look at the entry published today, I will look for sure because I often go back to my old entries even by analyzing my work on the blog, I will remind myself of the enthusiasm that accompanied me during today's writing. It will be an ideal motivation in times of doubt. I'm sure of it, because it's not the first time I've been creating such an entry and I know from experience that such inspiration in a beloved blog diary is reliable.

 Postanowienia noworoczne 2020
 New Year's resolutions 2020

 
https://i.pinimg.com/originals/1a/ca/10/1aca106764f790a84dff36af1edd5619.jpg1. Przynajmniej dwie godziny w tygodniu na szlifowanie angielskiego. (postanowienie z 2019: ""Popracować nad językiem angielskim") To postanowienie pojawiło się w zeszłym roku i na pewno pojawi się w kolejnym. Nie chodzi o to czy wykonałam je czy nie, ale o to by to postanowienie cały czas realizować. Nigdy nie pozwolę sobie na to by powiedzieć: "Koniec z nauką, już wszystko umiem" bo to krzywdzące dla mnie samej. Nigdy nie pozwolę sobie na to, by przestać zdobywać nową wiedzę. Co prawda wiedzę w języku angielskim mam, jednak brak możliwości rozmowy w tym języku, bo nie bardzo mam z kim rozmawiać, powoduje że zapominam poszczególne słowa i mam problem z wymową. Zależy mi na tym, by utrzymać swój poziom w stopniu komunikatywnym a to udać się może wyłącznie w tedy, kiedy będę ćwiczyć. Tak więc mam duolingo i postanowiłam sobie, że na naukę będę poświęcać swoje przerwy w pracy, wolne chwile oraz oglądać więcej anglojęzycznych filmów i czytać więcej anglojęzycznych blogów a także nadal pisać posty w dwóch językach.
book 1. At least two hours a week to learning English. 
(resolution from 2019: "Work on the English language") This resolution appeared last year and will definitely appear in the next one. It is not about whether or not I made them, but to implement this resolution all the time. I will never allow myself to say: "No more learning, I can do everything" because it hurts me. I will never allow myself to stop gaining new knowledge. Although I have knowledge in English, I am unable to talk in English, because I don't have anyone to talk to, I forget individual words and I have a problem with pronunciation. I want to maintain my level in a communicative level and this can only be done when I practice. So I have duolingo and I decided to devote my breaks from work, free time and watch more English-language films and read more English-language blogs to learn, and continue to write posts in two languages.

nature  https://data.whicdn.com/images/125391783/superthumb.jpg?t=1404859525  girl



https://data.whicdn.com/images/164037030/superthumb.jpg?t=1424364332 2. Przynajmniej jeden post w miesiącu na blogu.
Jeden post w miesiącu to taka bezpieczna liczba publikacji, ponieważ bardzo rzadko zdarza mi się mieć miesięczną przerwę od pisania. Jednak postanowiłam sobie, że nie pozwolę na przerwę między jednym a drugim wpisem większą niż miesiąc. Oczywiście w miarę możliwości będę publikować częściej, chodzi mi o to by nie publikować rzadziej. Dlaczego daję sobie tak dużo czasu... każdy opublikowany tu wpis kosztuje mnie sporo spędzonych przy komputerze godzin. Nie dodam posta, jeżeli nie przeczytam go wcześniej pięć razy aby upewnić się, że wsztystko napisane jest tak jak chciałam. Bardzo zależy mi na tym, by treść nie miała błędów gramatycznych i w 100% odwzorowywała mnie. Oprócz tego pierwsze materiały, inspiracje, zdjęcia. To sprawia, że pracuję nad jednym postem kilka dni, czasem i tydzień, bo nie zrobię wszystkiego na raz, poza tym lubię sobie przeczytać post przed publikacją "na chłodno". Oczywistym więc jest, że jeżeli popracuję kilka dni nad postem, opublikuję go, zacznę odpowiadać na komentarze, bo odpowiadam na wszystkie - to już mijają dwa tygodnie i znów muszę zabrać się za pisanie nowego posta. Stąd moje postanowienie i magiczny "miesiąc" w tytule. To sprawi, że zawsze wyrobię się na czas.
https://data.whicdn.com/images/68902703/superthumb.jpg?t=1374270481 2. At least one blog post per month.
One post per month is such a safe number of publications, because it is very rare for me to have a monthly break from writing. However, I decided that I would not allow a break between one and another entry of more than a month. Of course, if possible I will publish more often, I mean not to publish less frequently. Why do I give myself so much time ... each entry published here costs me a lot of hours spent at the computer. I will not add a post unless I read it five times before to make sure that everything is written as I wanted. It is very important to me that the content should not have grammatical errors and that it will reflect me 100%. In addition, the first materials, inspirations, photos. It makes me work on one post a few days, sometimes a week, because I won't do everything at once, besides, I like to read the post before "cold" publication. So it is obvious that if I work a few days on a post, publish it, start responding to comments, because I answer all - it's been two weeks and I have to start writing a new post again. Hence my resolution and the magical "month" in the title. It will make me always be on time.


https://data.whicdn.com/images/330011972/superthumb.jpg?t=1557063856  https://data.whicdn.com/images/256496490/superthumb.png?t=1472347921  https://data.whicdn.com/images/330045739/superthumb.jpg?t=1557131386



https://data.whicdn.com/images/167276192/superthumb.jpg?t=14259263683. Przynajmniej jedno zdjęcie w tygodniu na instagramie.  
(Postanowienie z 2019: "Popracować nad instagramem")
 W zeszłym roku poprawiłam się, jeżeli chodzi o moją aktywność na instagramie. Efekty zauważyłam od razu. Instagram jest wyjątkowy, jest dla mnie nie tylko kopalnią inspiracji i pomysłów na wpisy, ale też pomaga mi uwypuklić mojego bloga, pokazać innym że blogerzy nadal istnieją, co więcej, są czynni w swojej pasji. Instagram i blog zaczęli się dopełniać, więc obecnie muszę poświęcać czas i jednej i drugiej stronie. Postawiłam sobie poprzeczkę przynajmniej jednego zdjęcia w tygodniu. Poprzedzając pytania, dla mnie łatwiej jest zrobić jedno zdjęcie niż napisać jeden wpis. Chciałam też popracować nad moją fotografią, ponieważ jest bardzo amatorska. Wierzę jednak, że dzięki pracy jaką włożę w to noworoczne postanowienie, nabiorę doświadczenia i po pewnym czasie będę patrzeć na świat innym okiem. 
https://data.whicdn.com/images/162649805/superthumb.jpg?t=1423690329 3. At least one photo per week on instagram. 
(Resolution from 2019: "Work on instagram") Last year I improved in terms of my instagram activity. I noticed the effects right away. Instagram is unique, it is not only a mine of inspiration and ideas for entries, but also helps me to highlight my blog, show others that bloggers still exist, what's more, they are active in their passion. Instagram and blog began to complement each other, so now I have to devote time to both sides. I set the bar for at least one photo a week. By preceding the questions, it is easier for me to take one photo than to write one entry. I also wanted to work on my photography because it is very amateurish. However, I believe that thanks to the work I will put into this New Year's resolution, I will gain experience and after a while I will look at the world with a different eye. 



https://data.whicdn.com/images/329941497/superthumb.jpg?t=1556908913  https://data.whicdn.com/images/36539118/superthumb.jpg?t=1346762183  sky



https://data.whicdn.com/images/284160180/superthumb.jpg?t=14921055994. Przynajmniej jeden horror w miesiącu.
 ( Postanowienie z 2019: "Obejrzeć 2x więcej filmów niż w zeszłym roku") W zeszłym roku obejrzałam sporo nowych filmów z różnych filmowych gatunków. Wszystkie tytuły zapisywałam w podsumowaniu roku, które jak wiecie, w październiku przez pomyłkę nieodwracalnie usunęłam. W tym roku postanowiłam nadal oglądać filmy w każdej wolnej chwili, skupiając się na ukochanym gatunku- horrorze, nie pomijając jednak innych. Moja lista kinomaniaka powinna być mniej więcej regularna- podobna ilość obejrzanych dramatów jak i komedii z jednym tylko wyjątkiem. Jeżeli chcecie, podajcie tytuły ulubionych filmów- zależy mi na poznaniu najciekawszych, najbardziej poruszających i najmocniej zapadających w pamięć tytułów. PS - śledźcie mnie na Filmwebie.
https://data.whicdn.com/images/28008862/superthumb.gif?t=13362278634. At least one horror movie a month.
 (Resolution from 2019: "Watch 2x more movies than last year") Last year I watched a lot of new movies from different film genres. I wrote all the titles in the summary of the year, which, as you know, in October I irretrievably deleted. This year, I decided to continue watching movies in every free moment, focusing on my beloved horror genre, but without ignoring the others. My movie list should be more or less regular - similar number of dramas and comedies watched with only one exception. If you want, enter titles of your favorite movies - I care about getting to know the most interesting, moving and most memorable titles. PS - follow me on Filmweb.



https://data.whicdn.com/images/338211838/superthumb.jpg?t=1575907159  https://data.whicdn.com/images/49553583/superthumb.jpg?t=1358514062  https://data.whicdn.com/images/65888493/superthumb.jpg?t=1372127561



https://data.whicdn.com/images/156085206/superthumb.jpg?t=1420774853 5. Napisać opowiadanie.
Niewielu wie, że moim pierwszym blogiem, był blog z opowiadaniem. W tedy to, pisanie wymyślonych historii było moją największą pasją i na starym komputerze, który chyba się spalił, nie wiem, nie pamiętam, miałam kilka folderów a w każdym napisane inne opowiadanie. Obecnie nie znajduję tyle wolnego czasu by pisać, jednak chciałabym skończyć pewną historię, którą mam w głowie. Często o niej myślę, często przed oczami mam głównych bohaterów. Wciąż ją dopracowuję- oczywiście w swojej głowie, jednak teraz chciałabym przelać te słowa na papier, a dokładniej, na worda. Założyłam konto na wattpad i chciałabym opublikować w tym roku chociaż kilka rozdziałów. Kto wie, może spełnię marzenie z dzieciństwa i wydam własną książkę.
https://data.whicdn.com/images/167587821/superthumb.jpg?t=1426104589
 5. Write a story.

 Few know that my first blog was a blog with a story. Then, writing imaginary stories was my biggest passion and on an old computer that probably burned down, I don't know, I don't remember, I had several folders and a different story in each. Currently, I don't find enough free time to write, but I would like to finish a story I have in my head. I often think about her, often I have main characters in front of my eyes. I'm still working on it - of course in my head, but now I would like to put these words on paper, and more precisely, on word. I created a wattpad account and would like to publish at least a few chapters this year. Who knows, maybe I will fulfill my childhood dream and publish my own book.



book https://data.whicdn.com/images/338674940/superthumb.jpg?t=1577134909  https://data.whicdn.com/images/330067972/superthumb.jpg?t=1557176166



https://66.media.tumblr.com/c24719ef568d3275fd63b68790b28511/tumblr_p6sivdRgrc1ultyueo1_400.gifv6. Nauczyć się Shuffle dance.
 Nigdy wam o tym nie mówiłam, ale raz w życiu byłam na lekcji tańca. Kocham tańczyć, jednak najczęściej robię to będąc sama w domu- przed lustrem. Nie dlatego, że się wstydzę. Do tańca jestem pierwsza i na każdej imprezie najczęściej właśnie mnie zobaczycie pierwszą na parkiecie. Nie przeszkadza mi nawet fakt, że nikt inny nie tańczy, po prostu muszę się ruszać słysząc i czując muzykę. Shuffle dance może nie jest popularnym trendem, ale ostatnio coraz ciaśniej mnie otacza. Przyjrzałam się mu i pomyślałam, że to coś dla mnie. Pomoże mi spożytkować moją dziecięcą energię. Próbowałam- wcale nie jest to takie proste na jakie wygląda. Jestem jednak pewna, że po czasie spędzonym na lekcjach Shuffle, parkiet będzie mój.
https://66.media.tumblr.com/f17ca930b83bb487ee783add60fcd618/tumblr_p6sivdRgrc1ultyueo2_400.gifv 6. Learn Shuffle dance.
  I never told you that, but I was once a dance class. I love dancing, but most often I do it being alone at home - in front of the mirror. Not because I'm ashamed. I am the first to dance and you will see me first on the dance floor at every party. I don't even mind the fact that no one else is dancing, I just have to move to hear and feel the music. Shuffle dance may not be a popular trend, but it has been getting tighter around me lately. I looked at him and thought it was something for me. It will help me use my child's energy. I tried - it's not as easy as it looks. However, I am sure that after time spent on Shuffle lessons, the dance floor will be mine.




stars  https://data.whicdn.com/images/169771516/superthumb.jpg?t=1427203929  https://data.whicdn.com/images/329995739/superthumb.jpg?t=1557022625



girl7. Mój własny biznes.
 O własnym biznesie marzę od dziecka. Co jakiś czas moje marzenie ulegało metamorfozie, zmieniało się na rzecz tego, co aktualnie mnie interesowało tak więc oczami wyobraźni byłam już reżyserem, pisarzem, weterynarzem, prowadziłam własną fundację, miałam własny second hand a także otworzyłam restaurację maido caffe i tak dalej. Wszystko jednak było marzeniami. Nie tak dawno przeczytałam w internecie pewne zdanie, które jakby mną otrząsnęło, aż posypały się ze mnie wszystkie marzenia. Tak na mnie wpłynęło, tak mnie zainspirowało, tak mnie zmotywowało, tak głęboko zagnieździło się gdzieś w mózgu. "Przeciętny człowiek w ciągu roku wpada na trzy pomysły, które pozwoliłyby mu zostać milionerem". Po prostu nie podchodziłam do moich dziecięcych i młodzieńczych pomysłów poważnie, dlaczego? Były zbyt kosztowne- czy po prostu to było dla mnie wymówką. Sama szukam w sobie odpowiedzi. Nigdy nie jest za późno, by obudzić się z twórczej śpiączki. Każdy mój kolejny pomysł zapiszę, dokładnie przemyślę, stworzę amatorski ale własny biznes plan i obliczę potrzebne fundusze oraz fundusze którymi mogę zagospodarować.Trzy razy w roku to sporo, za którymś razem musi się udać. 
Piszę o tym, bo w mojej głowie narodził się pomysł.
eyes 7. My own business.
 I've been dreaming of my own business since I was a child. Every once in a while my dream underwent a metamorphosis, it changed in favor of what I was currently interested in, so I was already a director, writer, veterinarian through the eyes of my imagination, I ran my own foundation, I had my own second hand and I opened a maido caffe restaurant and so on. Everything was a dream, however. Not so long ago I read on the Internet a sentence that seemed to shake me up, until all my dreams fell on me. It influenced me so much, inspired me so, motivated me, so deeply nested somewhere in the brain. "The average person per year comes up with three ideas that would allow him to become a millionaire." I just didn't take my childhood and youthful ideas seriously, why? They were too expensive - or just that was an excuse for me. I am looking for answers myself. It is never too late to wake up from a creative coma. Each of my next ideas I will write down, think carefully, create an amateur but own business plan and calculate the necessary funds and funds that I can use. Three times a year is a lot, one time it must succeed.
I am writing about it because an idea was born in my head.



 https://data.whicdn.com/images/339187857/superthumb.jpg?t=1578454199  https://data.whicdn.com/images/126267678/superthumb.jpg?t=1405273205  https://data.whicdn.com/images/330066846/superthumb.jpg?t=1557174552

 To na razie wszystko co przyszło mi do głowy. Wpis może ulec edycji, jeżeli coś mi się przypomni, bo jak znam samą siebie na pewno o czymś zapomniałam. To moje drobne plany, które chciałabym w tym roku zrealizować. Oprócz nich mam jeszcze marzenia, bardzo prywatne idee, które zamierzam spełnić - są dla mnie niezwykle ważne i to je będę chciała zrealizować w pierwszej kolejności. Zatrzymam je w sercu, są zbyt osobiste. Oprócz planów liczę na to, że 2020 zaskoczy mnie i da mi coś od siebie. Mam nadzieję, że będzie bardzo twórczy, pomysłowy, kreatywny. Chciałabym, aby wypełniony był przyjaźnią, bym poznała jak najwięcej internetowych twórców; blogerów, instagramerów. Chciałabym, by napawał mnie samymi dobrymi emocjami. Chciałabym, by dał mi siłę. Chciałabym, by zostawił po sobie tylko pozytywne, ciepłe, może i szalone wspomnienia. Jednak to ode mnie zależy, co napiszę w tym miejscu za rok.
For now, all that came to my mind. The entry can be edited if I remember something, because if I know myself I have certainly forgotten something. These are my small plans that I would like to implement this year. In addition to them, I still have dreams, very private ideas that I intend to fulfill - they are extremely important to me and I will want to implement them first. I will keep them in my heart, they are too personal. In addition to plans, I hope that 2020 will surprise me and give me something from myself. I hope it will be very creative, inventive and creative. I would like it to be filled with friendship, let me meet as many online creators as possible; bloggers, instagramers. I would like him to fill me with only good emotions. I would like him to give me strength. I would like him to leave only positive, warm, maybe crazy memories. However, it depends on me what I will write here in a year.

Przy wpisie pomół mi:
https://is5-ssl.mzstatic.com/image/thumb/Purple113/v4/95/c6/ab/95c6abca-96ed-0fe2-1143-00d58d44c5fe/AppIcon-0-0-1x_U007emarketing-0-0-0-10-0-0-sRGB-0-0-0-GLES2_U002c0-512MB-85-220-0-0.png/1200x630wa.png

     http://static.tumblr.com/4cb12b39a02a019806dff31d308dc80b/prgxzku/ujSngcku3/tumblr_static_40fs6ter4ruokkckk88wsgccg.gif   http://static.tumblr.com/4cb12b39a02a019806dff31d308dc80b/prgxzku/ujSngcku3/tumblr_static_40fs6ter4ruokkckk88wsgccg.gif   http://static.tumblr.com/4cb12b39a02a019806dff31d308dc80b/prgxzku/ujSngcku3/tumblr_static_40fs6ter4ruokkckk88wsgccg.gif
      
Zajrzyj koniecznie na te blogi:
You must absolutely see these blogs:

Pierwszy komentarz First comment
Tęczowa Ośmiornica - teczowaosmiornica.blogspot.com
  
Najciekawszy komentarz The most interesting comment: 
Weronika - pasjeweroniki.blogspot.com

Co wpis wyłaniam z komentarzy dwa blogi. Skomentuj jako pierwszy najnowszy  wpis lub zostaw najciekawszy komentarz a twój blog znajdzie się w polecanych.
 Every entry emerges from comments two blogs. Comment as the first newest entry or leave the most interesting comment and your blog will be in the recommended.

Infoblog  :

 Dziękuję Ci za poświęcony mi czas
● Masz do mnie pytanie? Zostaw je w komentarzu, napisz do mnie maila, bądź priv na instagramie.
● Znasz ciekawy temat, o którym mogłabym napisać na blogu? Podpowiedz mi! Zainspiruj mnie! Zostań współtwórcą!
 ● Dziękuję za komentarze, wszystkie oddaję ♡ 

 kontakt: neko_chan@vip.onet.pl
 instagram: hi_ayuna

199 komentarzy:

  1. Dodam jeszcze, że to co jest na piśmie, to jest prawomocne. :)

    5. Sukcesywnie, kiedy tylko dopadnie Cię wena, siadaj i pisz, ale nie zmuszaj się, bo szybko zabijesz zapał. Dobry tekst to dopieszczony sercem i z poczuciem, że naprawdę Ci się podoba. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To fakt, to może mnie dodatkowo zmotywować :)
      Najpierw chyba zacznę od planu wydarzeń, następnie zabiorę się za pisanie rozdziałów :)

      Usuń
  2. Oj ja też chce publikować więcej zdjęć na instagramie :D Ja tez już spisałam swoje cele powiesiłam nad łóżkiem i teraz czas je spełnić :D Życzę Ci wiele wytrwałości w dążeniu do spełnienia noworocznych celów :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję i wzajemnie wytrwałości. Z doświadczenia wiem, że przy takich noworocznych postanowieniach wytrwałość i chęć są najważniejsze, bo czas czy fundusze to prędzej czy później się znajdą ;)

      Usuń
  3. Nie mam żadnych przyznam bo życie weryfikuje i się zmienia :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda. Ja zaś odwrotnie, często przez lata mam takie same ;)

      Usuń
  4. Ciekawe postanowienia. Oby udało Ci się je zrealizować.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, na pewno mi się uda, chociażby po części :D

      Usuń
  5. Trzymam kciuki za realizację wszystkich postanowień :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Życzę spełnienia wszystkich Twoich postanowień. Sama nie mam ich, praktycznie wcale ale z 2-3 by się znalazły.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może warto je znaleźć, spisać i spełnić? :) Dziękuję serdecznie!

      Usuń
  7. bardzo ciekawie brzmii mam nadzieję że uda ci się je osiągnąc w koncu masz na to cały rok :)
    by-tala.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niby dużo czasu a jednak tak niewiele, zależy jak na to spojrzeć :)

      Usuń
  8. Kochana Moja Ayuno, Moja Blogowa Siostro 😀 cudowne postanowienia noworoczne. Ależ Ty potrafisz mobilizować do działania. Trzymam mocno kciuki za realizację tych planów. Wierzę że Ci się uda. Ja się ostatnio wzięłam za siebie i poprawiłam wreszcie 2 rozdział książki na blogu. Mam nadzieję że wena wróci i popiszę dalej bo mnie to męczy ostatnio. Skończyłam na 13 rozdziale zdaje się. Mój angielski wymaga reanimacji niestety bardzo go zaniedbałam. Ściskam najmocniej.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana moja Kasieńko! Dziękuję za ciepłe słowa :)
      Mam nadzieję, że z tym opowiadaniem mi się uda. Nawet jeżeli nikt nie będzie chciał go czytać, to będę zadowolona że udało mi się zrobić coś o czym od dawna marzę :)
      Ściskam!

      Usuń
  9. Też w tym roku chciałabym postawić na realizację celów związanych z moim "biznesem". Mam tyle różnych pomysłów, ale prawda jest taka, że nikt nie da kredytu 19-latce :D. A bez pieniędzy bądź z małym budżetem ciężko coś zrobić.
    Zapraszam :)
    ania-el.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda, jednak 19- latce łatwiej będzie uzyskać dofinansowanie do swojego projektu :D Tylko musi mieć on ręce i nogi :D

      Usuń
  10. Trzymam za Ciebie kciuki - tak btw.jestsm ciekawa dziedziny ,Twojego biznesu ☺
    Niejednokrotnie pisałam że mi postanowienia noworoczne ,nie odpowiadają - cóż mam cele które wymagają determinacji a także ciężkiej pracy i nie chce się dołować myślą że "w tym roku mi się to nie udało " ☺
    Dla jednych mogą ta nie być postanowienia "godne Nobla " ,jednak majwaznajważn jest to jaki Ty masz do nich stosunek ☺
    Jeszcze raz życzę powodzenia i trzymam kciuki 😘
    Pozdrawiam
    Lili

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę, że postanowienia noworoczne to indywidualna sprawa i nawet jeżeli nasze zdania się nie pokrywają, to każdy z nas ma prawo zrobić z nimi co zechce ;)
      Dziękuję serdecznie za ciepłe słowo kochana Lili i pozdrawiam!

      Usuń
  11. No i pięknie! Ja również jestem zwolenniczką noworocznych postanowień i planów, bo uważam, że nawet jeśli mają się nie powieść, to i tak lepiej obrać konkretny cel, plan działania, niżeli siedzieć z założonymi rękami i marudzić, że to nie ma sensu, bo i tak się nie uda. Uda się! Kibicuję Ci mocno z całego serca! Plany masz ambitne, ale przecież ludzie ambitni osiągają najwięcej. Ja podobnie, jak ty wiele planów odświeżę sobie z poprzedniego roku, ale i tym razem moja głowa jest przepełniona pomysłami, jak mogę spędzić najbliższe miesiące. Nauka języków to będzie i mój cel, jednak ja podchodzę do tego nieco inaczej. Mianowicie mam w zamiarze uczyć się nawet 5/10 minut dziennie. Nie wiem, czy czytałaś książkę Radka Kotarskiego "Włam się do mózgu" - jeśli nie, to polecam. W tej publikacji Radek polecał uczyć się każdego dnia, chociaż po trochę, bo to ćwiczy nasz mięsień pamięci. Mózg działa właśnie jak mięsień. Idąc na siłownię lepiej robić to parę razy w tygodniu, po godzinie, niżeli raz i męczyć się tam cały dzień. To taka moja dygresja odnośnie nauki języków. A i polecam jeszcze aplikację "Drops". Rewelacyjna jeśli chodzi o naukę słówek!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! Cieszę się, że oprócz mnie istnieją jeszcze zwolennicy postanowień :)
      Nie żebym coś miała przeciwko nie robieniu noworocznych postanowień, co chwilę o tym słyszę, jednak uważam tak samo, że dużo lepiej jest spróbować i zrobić je, nawet jeżeli miałyby się nie powieść, niż siedzieć i czekać.
      Czekać na co? 98% realizacji każdego celu to praca- a żeby pracę rozpocząć to trzeba się ruszyć i chociażby spisać swoje cele :)

      Usuń
  12. Ja również muszę popracować nad angielskim. Ostatnio wykładowca uświadomił nas, że w naszym zawodzie bez znajomości angielskiego na poziomie A1 nie mamy szans. A ja jestem na bardzo słabym B2. Niestety brak czasu i możliwości finansowych jest dużą przeszkodą, a jestem za słaba, żeby uczyć się samemu.

    ZAPRASZAM DO MNIE!
    Mój blog
    Mój Instagram
    Mój Studygram

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi wydawało się, że jestem za słaba, by uczyć się samemu. Trzeba trochę determinacji nie jednokrotnie zmuszając się do nauki. Dobrym rozwiązaniem są aplikacje, które trochę tę nudną naukę urozmaicają :)

      Usuń
  13. Ja też nadal tworzę postanowienia, ale ja tworzę je też przy każdej dobrej okazji. Bo wciąż chcę się rozwijać i rozwijać. Powodzenia w realizacji postanowień!
    Mój blog♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za komentarz i również życzę powodzenia! :)

      Usuń
  14. Trzymam kciuki, żeby udało Ci się spełnić wszystkie postanowienia! Też mam ich kilka w głowie, ale zdecydowanie wymagają spisania, w takiej formie łatwiej będzie mi się ich trzymać!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oczywiście :) Pamięć jest zawodna, pismo potrafi przetrwać setki tysięcy lat :)

      Usuń
  15. Bardzo ciekawy wpis, inspiruje. Wszystkie twoje postanowienia niech się spełnią, działaj i realizuj kochana. Pozdrawiam ciepło Aga.

    OdpowiedzUsuń
  16. Just love these images, colors and combinations.
    -Geeky Freaky.

    OdpowiedzUsuń
  17. Co mogę powiedzieć... inspirujący wpis, piękne plany - takie które rozwijają, kształcą ale i dostraczją rozrwyki :) Będę trzymam i trzymam kciuki aby powoli były realizowane w taki sposób abyś była szczęśliwa i abyś rozwijała się, kształciła, zdobywała wiedzę, doświadczenie ale idobrze się bawiła ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mogłabym mieć do Ciebie prośbę? Mogłabyś napisac do mnie na fanpage? ;)

      Usuń
    2. Dziękuję serdecznie za ciepłe słowo, mam nadzieję że wszystko pójdzie po mojej myśli :)
      Oczywiście :)

      Usuń
  18. Postanowienie noworoczne to nie dla mnie. Już kilka razy je miałam i nic nie udało mi się osiągnąć. Odkąd ich nie mam wszystko jest jakieś inne i powoli zmierzam ku celowi. Twój wpis jest mega inspirujący, wspaniałe masz plany. Życzę Ci by udało Ci się je wszystkie w tym roku osiągnąć i spełnić :)

    pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja wręcz na odwrót :) Postanowienia noworoczne są dla mnie pewnym zaczepieniem, pomagają mi rozdzielić cele na ważne i najważniejsze :)
      Pozdrawiam!

      Usuń
  19. Zdaje się, że za rok będziesz spełniać kolejne szalone marzenia.... Tego Ci życzę

    OdpowiedzUsuń
  20. Bardzo fajne postanowienia na nowy rok :D Trzymam kciuki, aby wszystkie udało Ci się zrealizować :D
    Pozdrawiam! wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Need to make a goal list for 2020 :) Otherwise I will forget all of them :D

    OdpowiedzUsuń
  22. WoW great post

    xoxo
    https://pandoraglam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Ja raczej nie mam w zwyczaju robić postanowień noworocznych. Jest to spowodowane oczywiście tym, że nie potrafię się ich trzymać XD Mimo wszystko za Ciebie kochana trzymam kciuki! Mam nadzieję, że uda Ci się zrealizowany każdy postawiony przed sobą cel. Wierzę, że nawet jak będzie pod górkę to dasz radę! Powodzenia :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję serdecznie za ciepłe słowa i bardzo się cieszę, że we mnie wierzysz! :)

      Usuń
  24. Superb post, we enjoyed each and everything as per written in your post. Thank you for this informative article because it’s really helpful, I really like site.
    Please visit our website: @ Packers and Movers Kolkata

    OdpowiedzUsuń
  25. Bardzo ciekawe postanowienia. Sama nie robię postanowień, ale Twoje są naprawdę interesujące.

    OdpowiedzUsuń
  26. W tym roku całkowicie nie mam postanowień. Chciałabym wypełnić wszystkie obowiązki, które czekają na mnie w tym roku.
    Pozdrawiam, Werka

    jelonkowa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. Trzymam kciuki za ich realizacją :D Ja postanowien noworocznych nie robie ale też chcialabym co tydzień wstawiać post na blog i fotke na insta :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Nie wyobrażam sobie nawet dodawać post co tydzień... siedziałabym na blogu non stop :D

      Usuń
  28. Bardzo ambitnie! Trzymam zatem kciuki za wypełnienie tych postanowień:D
    pozdrawiam serdecznie znad filiżanki kawy :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Bardzo ciekawy, ambitny wpis. Tak, dopiecie wszystkiego na ostatni guzik w tworzeniu bloga jest bardzo ważne, chyba muszę wziąć od ciebie przykład :). Życzę Ci wytrwałości w dążeniu do celu, bo co może nas bardziej uszczęśliwić niż spełnienie swych założeń, marzeń i celów :).
    Pozdrawiam serdecznie i dziękuję, za wspaniały wpis na moim blogu, u mnie jest nr jeden 😘.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A raczej z ciebie przykład 😉. Buziaki :)

      Usuń
    2. To ja dziękuję najserdeczniej, za twój czas i twój komentarz! <3

      Usuń
  30. Fajnie, że Twoje postanowienia są moim zdaniem takie realne i taki, które wiesz, że możesz osiągnąć. Ja co prawda nigdy nie robię postanowień noworocznych, zawsze wychodzę z założenia, że jak coś zmieniać to od teraz. Powodzenia dla Ciebie
    Pozdrawiam, Mada
    https://maaddami.blogspot.com/
    https://maaddami.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zawsze ustalam sobie realne postanowienia. Te nierealne to marzenia :D
      Pozdrawiam!

      Usuń
  31. Nie ma nic złego w robieniu postanowień. Jeśli taka forma Cię motywuje i daje radość, to rób to! Każdy człowiek jest inny, jednemu postanowienia pomogą, innemu nie :)
    Grunt, to iść za głosem serca :)
    W kwestii pisania notek - przemyśl. Jeśli nie masz weny przez ponad miesiąc, to zmuszanie się do pisania jest bez sensu. Powstanie gniot, z którego nie będziesz zadowolona. Na blogach osób, które czytamy dłużej łatwo wyczuć, jeśli ktoś dodaje notkę "bo wypada". Pisz, jak czujesz, że chcesz. Tylko wtedy ma to sens :)
    Pomysł na napisanie książki to świetna sprawa! Kibicuję, żeby Ci się udało i żebyś wydała ją :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też tak myślę :) Warto robić coś, co wiemy że może nas popchać do przodu.
      U mnie z weną nie ma problemu- z czasem za to jest.
      Nawet jeżeli wydałabym książkę, nie wiem czy ktokolwiek by ją przeczytał :)

      Usuń
  32. Kochana Ayuno,

    Fantastyczny wpis, ja postanowień nie robię zdając się na los. Jednak z przyjemnością ślędze postanowienia innych. Szkoda,że nie mieszkasz w Poznaniu bo chętnie pomogłabym w angielskich konwersacjach :-) Fantastycznie,ze chcesz posatwic na swój biznes, pisanie opowiadań, taniec.
    Trzymam mocno kciuki , aby wszystkie plany udało się kochana zrealizować.

    cieplutko pozdrawiam :*
    Karo

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana! Dziękuję za ciepłe słowo, mam nadzieję że kciuki trzymasz mocno bo w tym roku nie ma zmiłuj, muszę wykonać wszystko z tej listy :) Pozdrawiam!

      Usuń
    2. To tym bardziej trzymam kciuki :-) A wracajac do Twojego komentarza i filmu Proceder -- film musiał zrobić na Tobie wrażenie- mimo,że negatywne jednak jakieś zrobił. Nie znam oryginalnej historii, dlatego trudno mi się wypowidać- siedzę w nieco innych klimatach muzycznych- ale akurat w tym filmie muzyka bardzo na plus- robiła klimat. No faktycznie głównego bohatera trudno polubić - faktycznie niszczył życie kochanych osób, była takim Piotrusiem Panem. Wybrał " łatwe życie" - po co mu praca jak można cos ukraść. Nie pochwalam takiego stylu życia, ale niestety w pewnyc srodowiskach, grupach społecznych to jest na porządku dziennym co gorsza. Byle dużo , byle szybko i jak najmniejszym wysiłkiem. Scena z żółwiem też mnie rozbawiła, ale część tych panów za kratami umówmy się serio intelektem nie grzeszy. Końcówka to jego smierć- tak nagła niespodziewana ( prawdziwa nie do końca jest wyjasniona z tego co doczytałam) W takim środowisku ludzie niestety często maja problem z moralnością. Mi ogólnie film się podobał, choć wiem ,że to nie jest film dla każdego.
      Rozumiem,ze musialaś się wyżalić i wygadać, tez tak czasem mam jak coś zrobi na mnie wrażenie mega pozytywne bądź negatywne.

      Usuń
    3. Musiałam, dziękuję że mnie wysłuchałaś a w zasadzie przeczytałaś moje bolostki :D

      Usuń
  33. W zasadzie nie mam ich wiele, jedynie chciąłabym wrócic do formy spzed ciazy :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Piękny wpis :) ja od dawna nie robię postanowień. Wolę wszystko robić spontanicznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeżeli Ci się udaje, to podziwiam! Ja niestety tak nie potrafię :)

      Usuń
    2. A ja podziwiam ludzi, którzy potrafią planować :)

      Usuń
    3. Planowanie to mój atut, oby na planach się nie skończyło :D

      Usuń
  35. Co prawda konkretnych postanowień nie robię ale zawsze daję szansę w spełnianiu marzeń i w sumie dobrze robisz, że je wypisujesz, bo tak jakby zrobić pierwszy krok do realizacji. Z całego serca życzę Ci powodzenia. Skoro mi się udało wydać książkę to Tobie tym bardziej się uda. Angielski to chyba zacznę ćwiczyć razem z Tobą, muszę tylko znaleźć najlepszy dla siebie sposób na naukę. Może zacznę oglądać filmy po angielsku :) O własnym biznesie kiedyś marzyłam ale stwierdziłam, że lepiej współpracować z innymi firmami i mieć więcej czasu dla siebie :) co nie znaczy, że nakłaniam Cię do tego samego, próbuj własnych sił :) Do bloga i instagrama też sobie wyznaczam nie przemęczające postanowienia :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chciałabym, aby wszystko mi się udało, ale wiem że to nie zależy tylko od moich dobrych chęci. Muszę włożyć w to więcej czasu i pracy i przede wszystkim- wszystko dobrze przemyśleć :)
      Dziękuję za cudowny komentarz!

      Usuń
  36. Hi! Interesting and useful tips. Thanks for sharing.
    I hope you'll visit my blog soon. Have a nice day!

    OdpowiedzUsuń
  37. Trzymam kciuki, aby udało Ci się zrealizować swoje postanowienia :)

    OdpowiedzUsuń
  38. Ja też robię postanowienia noworoczne, ale ja po prostu muszę planować. Muszę mieć przed sobą cele, do których będę dążyć. Są to cele książkowe, mieszkaniowe, rodzinne :)
    Ja chciałam mieć własny biznes dopóki nie przekonałam się, jak to wygląda z drugiej strony. No niby kasa lepsza, ale tak na prawdę nigdy nie masz urlopu. ;/ Dlatego ciepły etacik póki co mnie zachwyca i cieszę się, że wychodząc z pracy mogę mieć wszystko w nosie :D A za Ciebie trzymam ogromnie kciuki i jestem mega ciekawa co to będzie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W sumie nie patrzyłam na to od tej strony... chodź mówi się, że jeżeli wykonuje się pracę którą się kocha, to wcale się nie pracuje więc będę kierować się wyłącznie ku moim pasjom i hobby :D
      Dziękuję za cudowny komentarz! Inspirujesz! <3

      Usuń
  39. I hope you can reach your goals darling~

    OdpowiedzUsuń
  40. Ja postanowień nie mam,jedynie cele do osiągnięcia ;) Trzymam za Ciebie kciuki♥

    OdpowiedzUsuń
  41. Cele są bardzo dobrze określone - piszę to jako specjalista od zarządzania strategicznego ;) Są określone liczbowo, w danym czasie - będzie dużo łatwiej je zrealizować! Powodzenia!

    OdpowiedzUsuń
  42. Zgadza się zawsze dobrze jest stawiac sobie cele, bo wtedy wiesz ku czemu dążysz. A jak już wiesz to łatwiej to osiągniesz:)

    OdpowiedzUsuń
  43. Zgadza się zawsze dobrze jest stawiac sobie cele, bo wtedy wiesz ku czemu dążysz. A jak już wiesz to łatwiej to osiągniesz:)

    OdpowiedzUsuń
  44. Powodzenia w realizacji :)
    „Zapraszam także do siebie na nowy post - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  45. Plany masz ambitne, ale to chyba dobrze , bo nawet, jeśli nie uda Ci się dokonać tego wszystkiego w ciągu jednego roku, to przynajmniej wykorzystasz maksimum swoich możliwości. Niektórzy mówią, że lepiej na początek stawiać sobie mniejsze cele żeby się nie zniechęcać, inni zas twierdzą że lepsza jest wysoko postawiona poprzeczka. W każdym razie, życzę Ci, żeby udało się ze wszystkim :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo :) Myślę, że plany są takie "akurat", na razie czas mi nie sprzyja i nie wszystko idzie po mojej myśli, ale mamy dopiero styczeń, mam czas żeby się rozkręcić i nadrobić zaległości, nawet te w postanowieniach :D

      Usuń
  46. trzymam kciuki, aby wszystko poszło po Twojej myśli <3

    OdpowiedzUsuń
  47. Ja też tworzę postanowienia noworoczne, dają mi kopa motywacyjnego i też wiem, co chce zrealizoać w najbliższym czasie i całym roku :)
    Powodzenia, niech Twoja eneria i zapał nigdy się nie kończą :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że również robisz postanowienia :D
      Dziękuję!

      Usuń
  48. Great review!
    Thanks for sharing

    https://innakeils.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  49. Ja nigdy nie robiłam postanowień noworocznych

    OdpowiedzUsuń
  50. Jak nigdy, w tym roku nie mam żadnych postanowień. Oby tylko zdrowie dopisało, to reszta będzie OK ! Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  51. Mam już wszystko.Teraz będę się tym dzielił .

    OdpowiedzUsuń
  52. Podziwiam za wpis w dwóch językach, też by mi się to przydało. Postanowienia noworoczne - nigdy takowych nie robiłam, a nie, kiedyś chyba obiecałam sobie schudnąć, ale nic chyba z tego nie wyszło :) Co prawda w głowie mam taką jedną myśl, którą chciałabym zrealizować, ale co z tego wyjdzie, to się dopiero okaże. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  53. Życzę wytrwałości w postanowieniach :) Ja ich nie mam, to co chcę robić, realizuję na bieżąco ;)

    OdpowiedzUsuń
  54. Powodzenia w realizowaniu i tych małych, i tych dużych postanowień :)

    OdpowiedzUsuń
  55. Ja nie robię ani postanowień ani podsumowań. U mnie na bieżąco, ale Tobie życzę powodzenia 🙂

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja nigdy nie byłam osobą, która potrafiłaby cokolwiek zrobić na bieżąco :D

      Usuń
  56. Bardzo fajne postanowienia. Życzę powodzenia w realizacji. Podziwiam, za chęci i umiejętności pisania w dwóch językach
    Niektóre moje postanowienia są podobne, wieże że się uda

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trzymam kciuki. Wiara nigdy nie umiera, wierzy się zawsze do końca :)

      Usuń
  57. Jestem tego samego zdania co Ty jeśli chodzi o sens postanowień noworocznych. Pewnie, że można siedzieć na tyłku i nic nie robić, skoro "i tak nie wyjdzie". Ale nawet jeśli spełni się 30% twoich postanowień to będzie to 300% więcej od osób, które postanowień nie zrobiły wcale ;)
    Twoje postanowienia są bardzo hm... jedyne słowo jakie mi przychodzi do głowy to: hardkorowe :D Ale trzymam kciuki by udało się je zrealizować :) Może pomoże Ci w tym mój blog, bo moim postanowieniem jest właśnie prowadzenie treningów personalnych dla siebie i innych na blogu, a zaczynam od jutra, więc jeśli jesteś zainteresowana to zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za opinię, cóż, nie chciałam mówić tego w prost ale tak właśnie myślę, dokładnie tak jak napisałaś :D Dziękuję za zaproszenie, oczywiście, jestem zainteresowana, wszystkie pozytywne akcje blogerskie bardzo mnie interesują, dziękuję!

      Usuń
    2. W każdym razie ja trzymam kciuki by Twoje plany spełniły się w 100% byś mogła udowodnić innym, że magia noworocznych postanowień coś w sobie ma :)

      Usuń
    3. Nie chciałabym nikomu nic udowadniać, cieszę się, że na moim blogu każdy ma swoje zdanie i otwarcie o nim mówi- nawet jeżeli nie jest takie jak moje :D nie mniej jednak chciałabym pokazać, że noworoczne postanowienia naprawdę mają sens :)
      Dziękuję kochana <3

      Usuń
    4. Zaprzeczyłaś sama sobie :D To może ustalmy, że udowodnisz to samej sobie a innym przy okazji :D Zwłaszcza tym, którzy niedowierzają :)

      Usuń
  58. Bardzo ciekawe postanowienia, oby udało Ci się je zrealizować, choćby nawet kilka.... i tego Ci życzę ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę bardzo optymistycznie- że uda się niemalże wszystko. Z ostatnim mogę mieć mały problem, nie wiem czy rok mi wystarczy :D

      Usuń
  59. ja postanowień nie robię, aczkolwiek w tym roku postanowiłam mniej chorować na zatoki, ciekawe czy mi się uda?:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trzymam kciuki, bo sama mam problem z zatokami. Wiem, jakie to nieprzyjemne :( Jednak mi trochę odpuściły, może przez wdychanie mięty :)

      Usuń
  60. Postanowienia mądrze przemyślane życzę więc wytrwałości w dążeniu do celu. :)

    OdpowiedzUsuń
  61. Podziwiam za pisanie w dwóch językach, to na pewno sprawia, że nad postem spędza się dużo czasu. Ja też milion razy czytam każde zdanie zanim wszystko opublikuję, bardzo dużo czadu schodzi też przy zdjęciach. Też zaczynałam od bloga z opowiadaniem i był nawet chętnie czytany. Sama lubiłam czytać takie blogi i w sumie fajnie się ten okres wspomina. Na szczęście wszystko sobie wydrukowałam i leży to gdzieś w rodzinnym domu, można się nieźle pośmiać.
    Ja znowu po kilku latach tworzenia 10cio punktowej listy postanowień w tym roku postawiłam na jedno ale konkretne. Zadbać o siebie i swój czas wolny, odpoczywać i mieć czas na pasje ile tylko się da. Myślę, że spełnienie tego postanowienia uszczęśliwi mnie bardziej niż tworzenie i stosowanie się do listy 10 męczących. 😊

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda, warto skupić się na konkretach, na planach, które wiemy że mogą nam pomóc. Bez sensu jest szukanie postanowień na siłę. Warto jednak plany na bieżący rok mieć.
      Trzymam mocno kciuki za realizację twojego postanowienia!<3

      Usuń
  62. Ja w tym roku nie robiłam postanowień, zobaczymy jak mi to pójdzie :-)

    OdpowiedzUsuń
  63. Nad angielskim też chciałabym popracować;) Trzymam kciuki za Twój biznes!:)
    Ja postanowień nie robiłam, bo jakoś nadejście nowego roku nigdy mnie nie motywowało.
    Buziaki:*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, w takim razie trzymaj za mnie kciuki, bo jestem bardzo zmotywowana :D

      Usuń
  64. Mam nadzieje żę uda Ci się zrealizować któreś z Twoich postanowień ;) Ja takowych nie spisuję, co ma być to będzie ;D
    Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jestem pewna że przynajmniej połowę zrealizuję :D Pozdrawiam również!

      Usuń
  65. Życzę Ci powodzenia, zwłaszcza w blogowaniu :)

    OdpowiedzUsuń
  66. Ja nie robię postanowień noworocznych. Los jest nieobliczalny więc będzie co ma być.

    Ps też lubię tańczyć

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest nieobliczalny to fakt, ale na wiele jego chwil mamy wpływ :D
      Dziękuję!

      Usuń
  67. Nie jestem zwolenniczką postanowień noworocznych (ani innych), bo każde z nich po krótkim czasie pokazuje mi, jak jestem gołosłowna :/ Zacznę i nie kończę. Ale jedno z Twojej listy mogłabym wykonywać z łatwością - to o jednym horrorze tygodniowo. Oglądam dużo filmów, więc nie miałabym z tym problemów :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To jeden horror w miesiącu :D
      Niestety, nie daję rady oglądać filmów częściej. Jak nie jestem w pracy, to pracuję na blogu. Jak nie, to najczęściej nie ma mnie w domu i spędzam czas z narzeczonym albo przyjaciółmi- aktywnie, rzecz jasna. Ewentualnie padam na twarz ze zmęczenia :D

      Usuń
  68. Ja należę do tej większości, która postanowień nie robi, z prostej przyczyny - bo i tak ich nie spełniam ;). Wolę chyba nic nie planować, żyć z dnia na dzień i być zaskakiwana przez życie. Niemniej, trzymam kciuki za Twoje postanowienia, zwłaszcza, że nie są przesadzone, więc myślę, że bez problemu uda Ci się ich dotrzymać i potem mieć tę fajną satysfakcję, że się udało ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję że ich dotrzymam. Ciężko u mnie z regularnością, jednak staram się o nich pamiętać każdego dnia :)

      Usuń
  69. Powodzenia w r4ealizacji! Ja nigdy nie robię postanowień, nigdy ich później nie spełniam :)

    OdpowiedzUsuń
  70. Też mam takie postanowienie by szlifować angielski ;) tylko średnio z wykonaniem. Życzę powodzenia w założeniu własnej firmy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :D Mam nadzieję że nie porwałam się z motyką na księżyc :D

      Usuń
  71. Bardzo ciekawe postanowienia. Życzę Ci, aby udało się wszystkie zrealizować. Przede wszystkim jednak życzę dużo cierpliwości i wytrwałości przy własnym biznesie. Domyślam się, że to jedno z poważniejszych i trudniejszych postanowień. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To w ogóle trudna decyzja. Muszę się jeszcze wiele nauczyć zanim zacznę otwierać swój biznes, jednak plany warto mieć, bo trzeba do czegoś dążyć :)

      Usuń
  72. Postanowienia zostały ujawnione światuwiwc tylko krok od realizacji ;) bardzo fajne są twoje postanowienia i życzę powodzenia przy zakładaniu własnego biznesu ✊

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! Myślę że napisanie ich i opublikowanie to już duży krok. Muszę się za nie zabrać, by nie było wstydu za rok :)

      Usuń
  73. ojeny ja powinnam na maksa popracować nad instagramem...

    OdpowiedzUsuń
  74. Trzymam kciuki, by udało się spełnić postanowienia :)

    OdpowiedzUsuń
  75. Jest kilka rzeczy które bym chciała, ale nie jest to w formie postanowień. Filmy lubię oglądać, hrror mogę Ci polecić: "Uciekaj" z 2017 roku, naprawdę wart uwagi, może i Tobie sie spodoba.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  76. Bardzo inspirujący wpis! :) Brawo! :)
    Pozdrawiam serdecznie ♥♥
    Nie oceniam po okładkach

    OdpowiedzUsuń
  77. Życzę powodzenia :) sama mam kilka małych i podobnych postanowień :) ale nic na siłe.

    OdpowiedzUsuń
  78. ooooo ekstra pomysł na wpis :D ja w sumie tez powinnam zrobic takie postawnowienia eh :D
    Ale na razie brak czasuuu

    OdpowiedzUsuń
  79. Ja nie mam żadnych postanowień w tym roku, ale mam nadzieję że Tobie się uda spełnić swoje:)

    OdpowiedzUsuń
  80. Super! Życzę abyś wytrwała w swoich postanowieniach :) Powodzenia! :)

    OdpowiedzUsuń








  81. i couldn't believe that i would ever be re-unite with my ex-lover, i was so traumatize staying all alone with no body to stay by me and to be with me, but i was so lucky one certain day to meet this powerful spell caster Dr Akhere,after telling him about my situation he did everything humanly possible to see that my lover come back to me,indeed after casting the spell my ex-lover came back to me less than 48 hours,my ex-lover came back begging me that he will never leave me again,3 months later we got engaged and married,if you are having this same situation just contact Dr Akhere on his email: AKHERETEMPLE@gmail.com thanks very much sir for restoring my ex-lover back to me,his email: AKHERETEMPLE@gmail.com or call/whatsapp:+2349057261346
























    hindi ako makapaniwala na kailanman ay muling makiisa ako sa aking kasintahan, labis akong na-trauma sa pananatiling nag-iisa na walang katawan na manatili sa akin at makakasama ko, ngunit napakasuwerte ako sa isang tiyak na araw upang matugunan ito malakas na spell caster na si Dr Akhere, matapos sabihin sa kanya ang tungkol sa aking sitwasyon ginawa niya ang lahat ng makataong posible upang makita na ang aking kasintahan ay bumalik sa akin, sa katunayan matapos na ihagis ang spell ang aking dating kasintahan ay bumalik sa akin ng mas mababa sa 48 oras, dumating ang dating kasintahan ko. bumalik sa pagmamakaawa sa akin na hindi na niya ako pababayaan, 3 buwan mamaya kami ay nakipag-ugnay at nag-asawa, kung nagkakaroon ka ng parehong sitwasyong ito makipag-ugnay lamang kay Dr Akhere sa kanyang email: AKHERETEMPLE@gmail.com maraming salamat sa sir sa pagpapanumbalik ng aking dating kasintahan bumalik sa akin, ang kanyang email: AKHERETEMPLE@gmail.com o tumawag / whatsapp: +2349057261346

    OdpowiedzUsuń
  82. kiedys tez bylam na lekcjach tanca okazalo sie ze masakra totalna

    OdpowiedzUsuń
  83. Your Affiliate Profit Machine is ready -

    Plus, getting it running is as easy as 1---2---3!

    Here is how it works...

    STEP 1. Tell the system which affiliate products you want to promote
    STEP 2. Add PUSH BUTTON TRAFFIC (it LITERALLY takes JUST 2 minutes)
    STEP 3. See how the affiliate system grow your list and sell your affiliate products for you!

    Are you ready?

    Check it out here

    OdpowiedzUsuń