stycznia 24, 2020

Styczniowe stylizacje | femmeluxefinery.co.uk

 
 Dzień dobry http://static.tumblr.com/4cb12b39a02a019806dff31d308dc80b/prgxzku/ujSngcku3/tumblr_static_40fs6ter4ruokkckk88wsgccg.gif
Dziękuję wam serdecznie za dużą ilość komentarzy pod ostatnim wpisem. Wiem już, jakie macie zdanie na temat noworocznych postanowień. Nie zawsze zgadzaliście się ze mną. Cieszę się, że swobodnie wyrażacie swoje zdanie i trzymacie się swoich racji, jestem z was bardzo dumna! Noworoczne postanowienia noworocznymi postanowieniami, odłóżmy ten temat bo uważam, blogosfera bardzo długo nim żyje. Czas zacząć pisać o innych sprawach. Na moim lifestylowym blogu często przeczytać możecie wpisy modowe lub o taki temat haczące. Zapraszam was dziś na kolejny post z tej serii, serii w której uparcie poszukuję własnego stylu.
Thank you very much for the large number of comments under the last entry. I already know your opinion on New Year's resolutions. You didn't always agree with me. I am glad that you express your opinion freely and stick to your arguments, I am very proud of you! New Year's resolutions New Year's resolutions, let's postpone this topic because I think the blogosphere lives for a long time. It's time to start writing about other things. On my lifestyle blog you can often read fashion entries or about such a hooking topic. I invite you today to another post in this series, a series in which I stubbornly seek my own style.
 
  http://cdn175.picsart.com/228799852009201.gif  http://s5.favim.com/orig/160113/clouds-gif-pink-pretty-Favim.com-3883515.gif  http://cdn.lowgif.com/small/ce38c255afc1070c-pretty-in-pink-tumblr.gif

Post sponsorowany. 

Dziś, po raz kolejny pokarzę wam moje zamówienie ze sklepu femmeluxefinery.co.uk, który jak pewnie wiecie bardzo lubię. Jest to sklep z modą damską, znajdziemy tam nie tylko ubrania dla kobiet ale i buty oraz dodatki, a wszystko podzielone na trendy (zakładka TRENDS). Ubrania od femmeluxefinery.co.uk są bardzo kobiece, podkreślają kształty oraz potrafią zaskoczyć swoją kreatywnością i oryginalnością. Idealny sklep dla kogoś takiego jak ja, osoby która wciąż szuka swojego stylu i lubi eksperymentować oraz bawić się modą. Zachęcam was do odwiedzenia sklepu, na pewno i wam wpadnie coś w oko.
 Today, I will show you my order again from femmeluxefinery.co.uk, which you probably know very much. This is a women's fashion store, we will find there not only women's clothes but also shoes and accessories, all divided into trends (TRENDS tab). Clothes from femmeluxefinery.co.uk are very feminine, emphasize the shapes and are able to surprise with their creativity and originality. A perfect store for someone like me, a person who is still looking for his style and likes to experiment and play with fashion. I encourage you to visit the store, you will definitely catch something in the eye.


https://cdn.shopify.com/s/files/1/0012/8044/2470/products/red-glitter-metallic-plunge-bodycon-mini-dress-loudres-260066_1920x.jpg?v=1577144965  https://cdn.shopify.com/s/files/1/0012/8044/2470/products/red-glitter-metallic-plunge-bodycon-mini-dress-loudres-705855_1920x.jpg?v=1577144965  https://cdn.shopify.com/s/files/1/0012/8044/2470/products/red-glitter-metallic-plunge-bodycon-mini-dress-loudres-217534_1920x.jpg?v=1577144965

Jestem straszną sroką. Podoba mi się wszystko co błyszczy. Do tej pory moje srocze skłonności ujawniały się w połyskujących dodatkach, zeszytach, długopisach a także na butach czy paskach. Nie wspomnę już o biżuterii. Mieniący się makijaż, brokatowy lakier do paznokci- to wszystko uwielbiam i nie czuję w tym przesady. Mam w szafie kilka glitterowych ubrań, jednak pod wpływem impulsu decyduję się na kolejne. Wybrałam tą sukienkę z ciekawości. Zapragnęłam ją przetestować. Była to najtańsza rzecz z zamówienia. Przypuszczałam, że może być prześwitująca- nie jest źle. Materiał jest szorstki 95% poliester 5% elastyna, czuję że to sprawa srebrnej nitki. Pomimo tego, że zamówiłam największy dostępny rozmiar, sukienka jest na mnie za mała i służyć mi będzie jako tunika. To nic, przyzwyczaiłam się, z moją figurą bardzo ciężko jest dobrać sukienkę mini. Ogólnie oceniam produkt bardzo dobrze, jest efektowna, a taka jest jej rola.
I'm a terrible pie. I like everything that shines. Until now magpie tendencies have been revealed in shiny accessories, notebooks, pens as well as on shoes or belts. Not to mention jewelry. Iridescent makeup, glitter nail polish - I love it all and I do not feel exaggerated. I have a few glitter clothes in my closet, but on an impulse I decide to have more. I chose this dress out of curiosity. I wanted to test it. It was the cheapest order item. I supposed it might be translucent - not bad. The material is rough 95% polyester 5% elastane, I feel it is a silver thread. Despite the fact that I ordered the largest available size, the dress is too small for me and will serve as a tunic. It is nothing, I got used to it, with my figure it is very difficult to choose a mini dress. Overall, I rate the product very well, it's effective, and that's its role.

 







Czapka: zaful.com
Łańcuszek: Lokalny bazarek (ok. 5zł)
Kurtka: dresslily.com 
Golf: Second hand/Jennifer Moore (1zł)
Sukienka: femmeluxefinery.co.uk
 Spodnie: Second hand/Primark (1zł)
Pasek: ?
Buty: bonprix.pl
Cap: zaful.com
Chain: Local bazaar (approx. PLN 5)
Jacket: dresslily.com
Golf: Second hand / Jennifer Moore (1 PLN)
Dress: femmeluxefinery.co.uk
  Pants: Second hand / Primark (1 PLN)
Belt: ?
Shoes: bonprix.pl


https://data.whicdn.com/images/339710676/superthumb.jpg?t=1579788454  https://data.whicdn.com/images/339715423/superthumb.jpg?t=1579798857  https://data.whicdn.com/images/339709543/superthumb.jpg?t=1579785861



https://cdn.shopify.com/s/files/1/0012/8044/2470/products/stone-high-neck-bodycon-jumper-dress-esmelia-675513_1920x.jpg?v=1577156770  https://cdn.shopify.com/s/files/1/0012/8044/2470/products/stone-high-neck-bodycon-jumper-dress-esmelia-466586_1920x.jpg?v=1577156770  https://cdn.shopify.com/s/files/1/0012/8044/2470/products/stone-high-neck-bodycon-jumper-dress-esmelia-896729_1920x.jpg?v=1577156770

Kocham sukienki- sweterki. To pozwala mi zimą nie rezygnować z pięknego elementu garderoby. Jeszcze jak posiada golf- mogę zwariować ze szczęścia. Bardzo podoba mi się zasłonięta góra (golf, długi rękaw) i odsłonięty dół (mini/ do kolana, za kolano) bo przywodzi mi to na myśl azjatycki, japoński i koreański styl, który mnie inspiruje i fascynuje. Podobnie jak wyżej, zamówiłam największy rozmiar i podobnie jak wyżej sukienka jest na mnie za krótka. Jest jeszcze krótsza niż błyszcząca. Jednak jest ciepła, miękka i tak śliczna, że nie mogę się do niej przeczepić. Piękny beżowy kolor stanowić będzie cudowną bazę. Materiał 100% akryl. Jej długość nie ma znaczenia, będzie moim sweterkiem. Pokochałam ją.
I love sweater dresses. This allows me in the winter not to give up a beautiful item of clothing. Even if he has golf - I can go crazy with happiness. I really like the covered top (turtleneck, long sleeves) and the exposed bottom (mini / to the knee, over the knee) because it reminds me of Asian, Japanese and Korean style that inspires and fascinates me. As above, I ordered the largest size and, like above, the dress is too short for me. It's even shorter than shiny. However, she is warm, soft and so beautiful that I can't hitch to her. A beautiful beige color will be a wonderful base. Material 100% acrylic. Its length does not matter, it will be my sweater. I loved her.

 







Czapka: housebrand.com
Kurtka: Second hand/Identic (5,50zł)
Sukienka: femmeluxefinery.co.uk
Spodnie: Seconad hand/Levi's (20zł)
Buty: Second hand (2zł)
Cap: housebrand.com
Jacket: Second hand / Identic (PLN 5.50)
Dress: femmeluxefinery.co.uk
Pants: Seconad hand / Levi's (PLN 20)
Shoes: Second hand (PLN 2)


https://data.whicdn.com/images/339714636/superthumb.jpg?t=1579797007  https://data.whicdn.com/images/339707011/superthumb.jpg?t=1579779682  https://data.whicdn.com/images/339703297/superthumb.jpg?t=1579769139



https://cdn.shopify.com/s/files/1/0012/8044/2470/products/khaki-crop-loungewear-set-deanna-477633_1920x.jpg?v=1577122923  https://cdn.shopify.com/s/files/1/0012/8044/2470/products/khaki-crop-loungewear-set-deanna-868937_1920x.jpg?v=1577122925  https://cdn.shopify.com/s/files/1/0012/8044/2470/products/khaki-crop-loungewear-set-deanna-861270_1920x.jpg?v=1577122924

Jeżeli czytacie mnie od dłuższego czasu wiecie, że nie jest to mój pierwszy dresowy komplet tej marki. Mam już w swojej kolekcji brązowy i czarny, które są identyczne. Nie mogłam się po prostu powstrzymać, musiałam go zamówić. Chodź zimą nie korzystam z niego w pełni, bo jest za chłodno na crop top, to spodnie towarzyszą mi niemal codziennie. Najwygodniejsze i najpiękniejsze dresy, jakie kiedykolwiek miałam. Idealne na spacer, do samochodu, do kina. Mój rozmiar to M/L. Materiał 95% poliester 5% elastyna. Jestem z nich bardzo, bardzo, bardzo zadowolona i polecam każdemu, kto lubi wygodę- tak jak ja!
If you read me for a long time you know that this is not my first sweatshirt set of this brand. I already have brown and black in my collection, which are identical. I couldn't just stop myself, I had to order it. Come in winter, I don't use it fully, because it's too cold on the crop top, trousers accompany me almost every day. The most comfortable and beautiful tracksuits I've ever had. Perfect for a walk, to the car, to the cinema. My size is M / L. Material 95% polyester 5% elastane. I am very, very, very happy with them and I recommend it to everyone who likes comfort - just like me!

 

 



 

Czapka: Krystiano
Kurtka: Jak wyżej.
Golf: bonprix.pl
Buty: Jak wyżej.
Cap: Krystiano
Jacket: As above.
Golf: bonprix.pl
Tracksuits - femmeluxefinery.co.uk
Shoes: As above.


https://data.whicdn.com/images/339702243/superthumb.jpg?t=1579765428  https://data.whicdn.com/images/339710844/superthumb.jpg?t=1579788819  https://data.whicdn.com/images/339709458/superthumb.jpg?t=1579785723 



https://cdn.shopify.com/s/files/1/0012/8044/2470/products/black-glitter-sparkly-high-neck-bodycon-mini-dress-aubrey-290686_1920x.jpg?v=1577125545  https://cdn.shopify.com/s/files/1/0012/8044/2470/products/black-glitter-sparkly-high-neck-bodycon-mini-dress-aubrey-204760_1920x.jpg?v=1577125545  https://cdn.shopify.com/s/files/1/0012/8044/2470/products/black-glitter-sparkly-high-neck-bodycon-mini-dress-aubrey-385059_1920x.jpg?v=1577125545

Czas na gwiazdę wpisu. Rzecz, która spodobała mi się najbardziej. Wracamy do mojej mani błyszczenia. Spodobała mi się na stronie. Golf, długi rękaw, odpowiednia długość, blink blink. Musiałam ją włożyć do koszyka, nie było odmowy. Już wyobrażałam sobie siebie w tej zachwycającej sukience. Gdy wyciągnęłam ją z paczki, miałam mieszane uczucia. Materiał 100% poliester, jednak dziwny w dotyku. Jak cerata. To mnie nie zniechęciło, dałam jej szansę. Nigdy wcześniej nie miałam takiego materiału i szycia w dłoni, więc nie mogę się wypowiedzieć o jakości, bo po prostu się na tym nie znam. Mogę opowiedzieć o moich dalszych odczuciach a te, już były wyłącznie pozytywne. Ubrałam ją i momentalnie pokochałam. Zamówiłam rozmiar 14, taki sam jak w przypadku dwóch poprzednich sukienek. Długość jest optymalna, wersja mini, jednak wszystko na swoim miejscu odpowiednio zasłonięte. Wyglądam w niej wspaniale. Czuję się cudownie. Sukienka pięknie się mieni, zwłaszcza w sztucznym świetle. Jestem nią zachwycona!
Time for an entry star. The thing that I liked the most. We're going back to my glitter mania. I liked the site. Turtleneck, long sleeve, right length, blink blink. I had to put it in the basket, there was no refusal. I was already imagining myself in this delightful dress. When I pulled it out of the package, I had mixed feelings. Material 100% polyester, however strange to the touch. Like an oilcloth. It didn't discourage me, I gave her a chance. I've never had such material and sewing in my hand before, so I can't comment on quality because I just don't know it. I can talk about my further feelings and those that were only positive. I dressed her and immediately fell in love with her. I ordered size 14, the same as for the previous two dresses. The length is optimal, the mini version, but everything in its place is properly covered. I look great in it. I feel wonderful. The dress shimmers beautifully, especially in artificial light. I am delighted with her!




 



Beret: bonprix.pl
Płaszcz: Second hand (1zł)
Rajstopy: ?
Kozaki: bonprix.pl
Beret: bonprix.pl
Coat: Second hand (PLN 1)
Dress - femmeluxefinery.co.uk
Tights:?
Boots: bonprix.pl

https://data.whicdn.com/images/339688261/superthumb.jpg?t=1579730019  https://data.whicdn.com/images/339709391/superthumb.jpg?t=1579785627  https://data.whicdn.com/images/339178341/superthumb.jpg?t=1578428493

Zobacz również/ See:

Sukienki   Błyszczące sukienki   Dresy
Dresses    Glitter Dresses   Tracksuit
https://cdn.shopify.com/s/files/1/0012/8044/2470/products/dusky-pink-extreme-flare-sleeve-belted-bodycon-mini-dress-aria-217196_large.jpg?v=1578655679   https://cdn.shopify.com/s/files/1/0012/8044/2470/products/pink-glitter-one-shoulder-puff-sleeve-bodycon-mini-dress-adesina-975236_35a81e1e-4d85-4993-9a47-44aff4f67a35_large.jpg?v=1577123564   https://cdn.shopify.com/s/files/1/0012/8044/2470/products/nude-hoodie-joggers-tracksuit-set-bellamy-767522_large.jpg?v=1577156571



Która stylizacja najbardziej wam się spodobała? Która stylizacja najbardziej do mnie pasuje? Lubicie zimowy styl? Znacie femmeluxefinery? Czy mieliście okazję zamówić coś z tego sklepu?
Piszcie w komentarzach!
Which styling did you like the most? Which styling suits me best? Do you like winter style? Do you know femmeluxefinery? Have you had the opportunity to order something from this store?
Write in the comments!
Przy wpisie pomogli mi:
https://encrypted-tbn0.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcTOPlErXHtuBVNVj1JB0Er2pl1KJibwIEtP4RtxETKLQwE6qZ3pxA&s
https://data.whicdn.com/images/14553424/original.png
https://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/thumb/2/2c/Tumblr_Logo.svg/1280px-Tumblr_Logo.svg.png


     http://static.tumblr.com/4cb12b39a02a019806dff31d308dc80b/prgxzku/ujSngcku3/tumblr_static_40fs6ter4ruokkckk88wsgccg.gif   http://static.tumblr.com/4cb12b39a02a019806dff31d308dc80b/prgxzku/ujSngcku3/tumblr_static_40fs6ter4ruokkckk88wsgccg.gif   http://static.tumblr.com/4cb12b39a02a019806dff31d308dc80b/prgxzku/ujSngcku3/tumblr_static_40fs6ter4ruokkckk88wsgccg.gif
      
Zajrzyj koniecznie na te blogi:
You must absolutely see these blogs:

Pierwszy komentarz First comment:
Ania z ekstraktzycia.blogspot.com
 
Najciekawszy komentarz The most interesting comment: 
Monika z doobramysl.blogspot.com

Co wpis wyłaniam z komentarzy dwa blogi. Skomentuj jako pierwszy najnowszy  wpis lub zostaw najciekawszy komentarz a twój blog znajdzie się w polecanych.
 Every entry emerges from comments two blogs. Comment as the first newest entry or leave the most interesting comment and your blog will be in the recommended.

Infoblog  :

 Dziękuję Ci za poświęcony mi czas
● Masz do mnie pytanie? Zostaw je w komentarzu, napisz do mnie maila, bądź priv na instagramie.
● Znasz ciekawy temat, o którym mogłabym napisać na blogu? Podpowiedz mi! Zainspiruj mnie! Zostań współtwórcą!
 ● Dziękuję za komentarze, wszystkie oddaję ♡ 

 kontakt: neko_chan@vip.onet.pl



168 komentarzy:

  1. Najbardziej podoba mi się pierwsza stylizacja, na prawdę genialnie wymyśliłaś z tą koszulką pod spodem! <3
    Ja nienawidzę golfów, ale sweterkowe sukienki uwielbiam - tylko bez golfa :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! Musiałam coś założyć pod spód, ubrania z tego sklepu mają jedną wspólną cechę, są cieniutkie. A ja jestem zmarzluchem :) :D

      Usuń
    2. Na prawdę super Ci wyszło, myślę że ze swoją wyobraźnią i umiejętnością łączenia ze sobą różnych ubrań masz niezłe zadatki na taką blogerkę modową z prawdziwego zdarzenia! :)

      Usuń
    3. Nawet o tym nie myślałam, nawet o tym nie marzyłam :D lepiej czuję się w lifestyle niż w samej modzie, ale dziękuję za tak cudowne słowa! <3

      Usuń
    4. A widzisz, bo często nie zdajemy sobie sprawy z tego, jak wiele ukrytych talentów w nas drzemie! ;)

      Usuń
    5. Nie sądziłam, że jeszcze cokolwiek w sobie odkryję a tu taka niespodzianka :D

      Usuń
  2. Bardzo podoba mi się dres i ostatnia sukienka.
    Kochana, co z wyzwaniem #anotherme?
    Zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :)
      Planuję zrobić kolejną... edycję :D
      Tylko muszę zrobić lepszy baner na samą okazję i dla zwycięzców, tamten nie bardzo mnie satysfakcjonował :)

      Usuń
  3. Chyba najbardziej spodobała mi się czapka z pierwszej stylizacji :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Najbardziej podobasz mi się w tej ostatniej czarnej sukience i w komplecie khaki! Oba te zamówienia były super trafione :) Beżowy swterek połączyłabym nie z dżinsami ale z czarnymi legginsami :) Ja mam takie leginsy z grubszego materiału z kieszeniami na tyłku, więc wyglądają jak spodnie, ale mogę je nosić nawet do sukienek :) Musisz sobie takie leginsy sprawić tylko upewnij się by były w pełni kryjące, bo w kwestii leginsowych wpadek mnóstwo jest memów w internecie :)
    Najmniej podoba mi się pierwsza sukienka i szczerze mówiąc jestem zadziwiona jakim cudem, jeśli zamówiłaś największy rozmiar sukienka jest na Ciebie za krótka. Ciekawa jestem jak wyglądałby rozmiar najmniejszy. Przecież Ty masz filigranową figurę!
    Niemniej jednak post bardzo mi się podobał a rzeczy wyglądają na całkiem niezłej jakości, więc ciekawa jestem czy sama podejmiesz się ponownych zakupów w tym sklepie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miałam kiedyś takie spodnie, kiedyś... bardzo je lubiłam jednak czas zrobił z nimi swoje. Muszę się w takie zaopatrzyć ale to nie taka prosta sprawa w moim przypadku :D
      Nie wiem. Bardzo często zamówione przeze mnie sukienki, nie tylko z tej strony, są za krótkie. Mam spory, odstający tyłek więc to też robi swoje :D
      Na pewno... czekam tylko na maila zwrotnego :D
      Dziękuję!

      Usuń
    2. Czemu nie taka prosta sprawa? :) Masz bardzo ładną figurę, nie powinno być problemu ze znalezieniem odpowiedniego rozmiaru i fasonu :)
      Ciesz się, że go masz :D Ja też mam i wiele osób nam tego zazdrości :D Moja rada w tym temacie: zmierz długość sukienki, która jest na Ciebie dobra i pamiętaj by przed zamówieniem sprawdzić, czy ta sukienka jest podobnej długości.
      Współpracujesz z tą firmą, czy sama zamawiałaś te ubrania? :)

      Usuń
    3. To nie taka prosta sprawa ponieważ nie ubieram się ani w butikach ani w sieciówkach :) Od kilku już lat jestem lumpeksiarą, skromną fanatyczną second handów :D a tam po prostu trzeba trafić i nie zawsze trafia się na to o czym się marzy (chodź mi się to kilka razy zdarzyło).
      Cieszę się, cieszę :) Bardzo często słyszę o nim komplementy i to głównie od kobiet :) Jest to bardzo duży plus, no ale przez to nie każdy ubiór jest dla nas.
      Współpracuję, dlatego bawię się nimi, bardziej testuję chodź w niektórych będę chodzić na co dzień :) Np. W ostatniej sukience, która pomimo pierwszego zwątpienia okazała się ok :) Nawet bardzo ok, jak za tą cenę, czyli za darmo.
      <3

      Usuń
    4. Połowa moich koleżanek z pracy to lumpeksiary, czasem mi coś przynoszą, bo ja sama nie potrafię szukać ciuchów w lumpeksach :D Z jednej strony łapię się na tym, że kupuję za tą cenę coś co mi się podoba, a potem w tym nie chodzę :D Ja należę do tych osób, które najchętniej miałyby szafę wyposażoną przez kogoś innego i nie musiała kupować ciuchów wcale :D
      Ja mam to "szczęście" pracować w drogerii, więc ja za darmo mam zaś mnóstwo kosmetyków. Ale czy oszczędzam w ten sposób? A w życiu! Po prostu pół mojej szafy to ubrania a pół to kosmetyki, spośród których bardzo często się zdarzają już po terminie :D

      Usuń
    5. Na samym początku kupowałam ciuchy bo takie ładne, bo tak mi się podobają, bo takie tanie- przez co zrobił się spoty problem, ciuchy nagromadziły się i wypełniały wszystkie wolne miejsca. Byłam osobą, która nie potrafiła czegoś wyrzucić bo "to na pewno jeszcze założę", chodź leży na dnie szafy już od pięciu lat. Wszystko się zmieniło. Spakowałam wszystkie ciuchy za małe, za duże, te w których nie chodzę chodź piękne i porozdawałam koleżankom. Teraz zastanawiam się dwa razy nim kupię coś w lumpeksie, chociażby kosztowało złotówkę. :D
      Ja za to pracuję w hipermarkecie :D
      Też kolekcjonuję kosmetyki. Naprawdę rzadko się maluję, tak okazjonalnie więc wszystko sobie leży. Bardziej mnie cieszy patrzenie na te produkty niż samo ich używanie. Wszystkie kupiłam za grosze, więc mogą sobie poleżeć :D Kupuję w lidlu, tam często jest 50% zniżki :D

      Usuń
    6. Ja bardzo lubię używać kosmetyki, ale po prostu nie nadążam tego robić :D Zawsze cieszę się, gdy widzę denko opakowania, bo to oznacza, że będę mogła się udać do swojego sklepu [czyt. szafy :P] na zakupy :D
      Z ubraniami też raz na jakiś czas robię wietrzenie szafy. Przeczytałam kiedyś świetną książkę na temat ubierania się i wiele mi ona dała do myślenia. W życiu zgadza się zasada Pareto. Przez 80% czasu chodzimy w 20% swoich ciuchów :D

      Usuń
    7. Ja bardzo lubię ale kosmetyki do pielęgnacji, zwłaszcza do włosów. Lubię ten temat, dobrze się w nim czuję, interesuje mnie i trochę o tym czytam :) Dlatego jak zbieram kosmetyki, to głównie takie :D Chodź mam trochę kolorówki :D
      No tak, chyba każdy z nas ma kupkę ulubionych ubrań, które nosi tak na co dzień, czyli niemal cały czas. Reszta tymczasem leży w szafie czekając na odpowiedni moment, który może nigdy nie nadejść. Też tak mam. Najgorzej, gdy ulubione ubranie ulegnie zniszczeniu :(

      Usuń
  5. Beżowa sukienka cudna, generalnie uwielbiam ten kolor :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też kocham ten kolor! Szkoda że ta sukienka nie zakrywa mi tyłka :D

      Usuń
  6. Każda stylizacja przypadła mi do gustu :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Czarna zdecydowanie dla mnie. Właśnie w czerń najczęściej ubieram się do pracy. Kolor nadrabiam biżuterią :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też kocham ten kolor, jednak nie chciałam by cały wpis był o czerni, bo tak już było ostatnio :D

      Usuń
  8. Widać udane zakupy. :) Sweterki uwielbiam, więc rozumiem radość. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Byłaby większa, gdyby to naprawdę były sukienki, ale swetry- też kocham :D

      Usuń
  9. Pierwsza stylizacja podoba mi się najbardziej. Ładnie wyglądasz.

    OdpowiedzUsuń
  10. Trzecia stylizacja spodobała mi się najbardziej, świetnie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Fajne propozycje, a najbardziej mi chyba jednak w oko wpadła beżowa sukienka - sweter :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Naprawdę fajna, miła, ciepła... tylko dlaczego taka krótka :c

      Usuń
  12. Witaj w klubie! Też jestem sroczką, uwielbiam błyszczące rzeczy. Co prawda nie mam w swojej szafie dużo błyszczących się ubrań, jednak jestem fanką brokatowych lakierów do paznokci. Zawsze, gdy jestem w sklepie, muszę zahaczyć o stoisko z biżuterią. :D
    Widzę, że beret poszedł w ruch i tworzyć z nim stylizacje. ;) Super!
    O sklepie słyszałam, jednak sama nic tam nie zamawiałam. Z Twojego zamówienia najbardziej spodobały mi się dresowe spodnie. Komfortowe, do luźniejszych stylizacji w sam raz. Choć myślę, że do tych bardziej eleganckich też się nadadzą. <3
    Buziaki! :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja nie maluję paznokci brokatowym lakierem. Ja maluję bezbarwnym i sypię tonę brokatu :D :D
      Beret obowiązkowo, bardzo go polubiłam :) Dresy super- dlatego zamówiłam we wszystkich kolorach :)
      Buziaki!

      Usuń
  13. czarny zestaw spodobal mi sie najbardziej:P

    OdpowiedzUsuń
  14. O kurde! Sporo tych rzeczy :D Hmm.. cieżko wybrać co podoba mi się najbardziej. Ja uwielbiam dresowe rzeczy ze względu na wygodę właśnie, ale mam wrażenie, że ten komplecik jest wykonany ze sredniego materiału. Być może to tylko moje złe spostrzezenia;p
    Zarówno czarna, jak i czerwona (choć dla mnie różowa;D) sukienka to sztosy!
    W ogóle baardzo pasują Ci te okulary <3

    Mój kanał

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie jest najgorzej. Na zdjęciach tego nie widać, materiał jest miły w dotyku i miękki :)
      Dla mnie też jest to różowa sukienka, ale nie chciałam o tym głośno mówić :D
      Dziękuję <3

      Usuń
  15. Powiem Ci, że każda stylizacja mi się podoba, ale chyba najbardziej ta w czerni. Pięknie podkreśla Twój kolor włosów. Śliczne okularki :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Moje serce skradła pierwsza stylizacja - albo po prostu ty świetnie wyglądasz w tym kolorze ?☺
    Proszę, nie chce więcej czytać tekstów o tym że "z moją figura jest ciężko dobrać mini " - masz bardzo fajną figurę i świetnie wyglądasz,a idealna figura to istnieje tylko w kolorowych magazynach ,po użyciu odpowiedniej obróbki 😉
    Kolor tego kompletu mi się podoba ,sam dres nie dla mnie (cóż niezbyt lubię dresy)
    Pozdrawiam
    Lili

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wiem, może :D bardzo lubię róż <3
      Kochana... nie wiem jak to się dzieje, ale naprawdę nawet gdy przymierzam ubrania w sklepach stacjonarnych, zawsze jest coś nie tak. Obcisłą mini mam w tedy, kiedy kupię sukienkę midi :D Zastanawia mnie tylko to, dlaczego na modelce tak wszystko dobrze wygląda, skoro ma taką samą pupę? Może przez ten wielki jak arbuzy biust ubranie lepiej się układa :D
      Pozdrawiam!

      Usuń
  17. Każda stylizacja jest w jakiś tam sposób fajna.

    OdpowiedzUsuń
  18. Najbardziej spodobała mi się golfowa sukienka :) Uwielbiam takie połączenie :)

    OdpowiedzUsuń
  19. The first one, pinkie one, is my favourite since I just love pink colour ♥ But all of them are pretty and something I would wear myself ♥ ♥ ☃❄❅

    Blog de la Licorne

    OdpowiedzUsuń
  20. Wszystkie stylizacje naprawdę świetne ;) Podoba mi się, że oryginalnie podchodzisz do łączenia ubrań. <3

    OdpowiedzUsuń
  21. Ten dresowy komplet mega :o ja nie przepadam za błyszczącymi ubraniami wolę stonowane kolory dlatego większość w mojej szafie to czerń :)
    https://olsonbxxx.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. Widzę, że róż w modzie :D We wszystkim dobrze wygladasz jednak najbardziej do mnie przemawia drugi zestaw a ostatni.... w sumie też taki kobiecy, elegancki, gustowny :) Cała Ty :D :* Świetnie wygladasz a tych kolorach i ubraniach :) Ładnemu we wszystkim ładnie :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No nie wiem czy róż w modzie, ja akurat bardzo lubię :) Kiedyś nie przepadałam, ale wszystko się zmieniło. Karolina Gilon w programie "Druga twarz" powiedziała że pokochała róż kiedy została blondynką i chodź w tedy bardzo mnie to bawiło, to muszę przyznać że ma trochę racji :D
      Dziękuję za te komplementy! Czerwienię się :3

      Usuń
    2. I to najważniejsze.. nosic to co się lubi, co się podoba i w czym dobrze się czujemy :) Zreszt.a to nie jest orydnarny róż tylko taki pudrowy :) Blondynka kojarzy się z różem :D
      Do twarzy Ci w rumieńcach :D

      Usuń
    3. Pewnie, ktoś kiedyś powiedział, że modę tworzą ludzie i projektanci często sugerują się tym co widzą na ulicy w swoich projektach. To tak jak surrealistyczny malarz, przedstawia dobrze znane nam rzeczy ale w innym świetle. Że tak powiem. Dlatego to my wyznaczamy trendy! :D a moje trendy to czuć się dobrze i wygodnie. Jak oprócz tego jest jeszcze ładnie, to już w ogóle jestem zadowolona :D

      Usuń
    4. Moda to już sztuka co widac na pokazach mody z czego nie wszystko jest do noszenia a przynajmniej nie na codzień. A jednocześnie masz racje ze to my wyznaczamy co jest modne - czasem mode moze zapoczątkowac jeden człowiek :)

      I to najwazniejsze :D

      Usuń
    5. Też uważam, że moda to sztuka. Czasem oglądam takie projekty i mówię sobie "To faktycznie do siebie pasuje, ja bym na to nie wpadła" :). Mówi się, że moda ma być ładna, nie wygodna. To cytat chyba Krupy :D nie wiem, pamiętam że usłyszałam go jak oglądałam Projekt Runaway.
      Tak, modę może zapoczątkować jeden człowiek :D

      Usuń
    6. Modę tak jak obraz możesz rozumieć lub nie - warto poczytać o projektancie, malrzu, artyście o serii tym co go motywowało aby zrozumieć a nie od razu oceniać :)
      Wiesz.. moda a moda to zupełnie co innego w zależności od osoby.. człowiek ma czuć się dobrze ze sobą, w swoim ciele i ubraniu a przynajmniej powinien :)
      Jeden człowiek może wiele ;)
      PS Nie oglądam tego programu :)

      Usuń
    7. Bardzo fajny, polecam :)
      Mój ulubiony program z rywalizacją w tle.

      Usuń
  23. Super modne stylizacje. Zdjęcia są naprawdę mega. Róż imponująco się na Tobie prezentuje.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, chodź nie wiem do ko9ńca czy jestem modna :D Raczej ubieram to co mam, co udało mi się zdobyć :D
      Moje zakupy często przypominają walkę o przetrwanie :D

      Usuń
  24. ta różowa sukienka jest prześliczna <3

    OdpowiedzUsuń
  25. Kurczę, tak patrzę, patrzę, przechylam monitor lapka, odchylam i trudno mi dostrzec to mienienie się (?) czarnej sukienki. Ale widzę na poglądowych fotkach o co chodzi :) Ładne te ciuszki, choć osobiście nie chodzę w sukienkach, w tunikach w sumie też. Tak jakoś, bez specjalnego powodu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wejdź na insta Ayuny i tam uruchom filmik to być moze zobaczysz ;)

      Usuń
    2. Dziękuję :D To właśnie ten paradoks. W świetle dziennym, lepiej prezentuje się człowiek w świetle sztucznym, lepiej błyszczące sukienki :)

      Usuń
    3. Widziałam filmik i faktycznie w sztucznym świetle mieni się tak, że trudno oderwać oczy :)

      Usuń
    4. Coś pięknego prawda! Uwielbiam takie ubrania :D
      Jak to sroka :D

      Usuń
  26. Cześć Słonko, cieszę się z nowego wpisu. Świetnie dobierasz ciuchy. Wszystkie stylizacje bardzo mi się podobają a najbardziej ta ostatnia. Też lubię świecące ale nie mogą być gryzące bo długo nie wytrzymam w nich. Ważne że Ty się dobrze czujesz w tych ubraniach. Wiesz że kiedyś projektowalam sukienki. Chciałam być projektantką mody, ale do tego trzeba też umieć dobrze szyć. Do szycia nie mam raczej drygu. Bardzo lubię modę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też bardzo lubię modę :) Chciałabym się nauczyć szyć, aby móc sama sobie przerabiać ubrania i kto wie, pójść w tym kierunku i stworzyć coś swojego :)
      Muszę nazbierać na maszynę.

      Usuń
  27. Gdyby różowa sukienka była ciut dłuższa to idealna, ale za to idealna jest ta czarna
    Ostatnio tez polubiłam wszelkiego rodzaju świecące ubrania
    Pozdrawiam, MAda

    OdpowiedzUsuń
  28. Najbardziej mi się spodobała ta czarna stylizacja :-)

    OdpowiedzUsuń
  29. Daaawno tu nie byłam, ale zapamiętałam Cię jako brunetkę 🙈

    OdpowiedzUsuń
  30. Ale super rzeczy ! Ale mimo wszystko widać różnicę w rzeczywistości a a stronie :) mimo i tak są super no i oczywiście zazdroszczę tej odrobiny śniegu :)
    by-tala.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, coraz częściej zdarza mi się dostawać coś zupełnie innego niż to co zamówiłam :D

      Usuń
  31. Straszny chaos w tym pierwszym akapicie.
    Mam przeciwnie, nie lubię błyszczących rzeczy.
    Pokazujesz nam w końcu, czy zasłaniasz? ;) Nie umiem Ci odpowiedzieć na pytanie, która rzecz spodobała mi się najbardziej, bo nie widzę ich na Tobie. Być może ostatnia rzecz byłaby tą, którą wybrałam dla siebie, ale zdjęcie jest za ciemne i ciężko ocenić. I zdaje się (choć nie jestem do końca pewna), tę sukienkę również zasłoniłaś odzieniem wierzchnim.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trzy ostatnie zdjęcia, to ja w samej sukience. Dwa wcześniejsze były w płaszczu.
      Oczywiście miałam pod spodem sweter, tak to w życiu bym się nie rozebrała :D
      Nie mam obecnie warunków do robienia zdjęć w domu, więc muszę na zewnątrz.
      Jest tak zimno, że tylko na to mogłam sobie pozwolić.
      Liczę na wyobraźnię moich czytelników :D

      Usuń
  32. Ja tez jestem sroką i uwielbiam błyszczące rzeczy! Od razu w sklepie wyłapuje wszystko co świecące :D Ta sukienka-sweter tez mi sie bardzo podoba.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szkoda, że zamiast sukienką jest dla mnie swetrem oversize :D

      Usuń
  33. ta błyszcząca czarna i beżowa-sweterek śliczne!
    BLOG
    YOUTUBE

    OdpowiedzUsuń
  34. Mała czarna jak zwykle się broni :). Świetnie sukienki, ja uwielbiam swetro - sukienki, do tego długie kozaki - cudo. 😀
    Ciekawy fason tych spodni dresowych 😉.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też tak myślę, mała czarna zawsze się obroni :)
      No właśnie, nigdy wcześniej nie widziałam spodni dresowych z wysokim stanem ale powiem- lubię to :)

      Usuń
  35. Podoba mi się ostatnia stylizacja :)

    OdpowiedzUsuń
  36. ten komplet dresó mi się na maksa spodobał! ;D

    OdpowiedzUsuń
  37. Bardzo ładnie wyglądasz, świetne stylizacje.

    OdpowiedzUsuń
  38. Podzielam Twoją miłość do sweterkowych sukienek. Jest ciepła, wygodna i bardzo praktyczna, bo wystarczy tylko kilka dodatków i niewielkich zmian, aby całkowicie odmienić jej charakter. Uważam, że doskonale nada się więc na co dzień, do pracy lub na uczelnię, albo na wyjątkowe okazje, jak randka lub weekendowe wyjście ze znajomymi - zawsze będzie wyglądać modnie, stylowo i bardzo na czasie. Czarna błyszcząca sukienka też mi się podoba i pasuje do Ciebie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! Sukienki sweterki to naprawdę super sprawa, zwłaszcza w takie dni jak ten :) Dziękuję serdecznie za komentarz!

      Usuń
  39. Najbardziej podobasz mi sie w czarnej stylizacji

    OdpowiedzUsuń
  40. Bardzo kobiece zdjęcia, kolory i pomysły. Lubię pudrowy róż jest romantyczny i delikatny... Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  41. Numer 2 oraz 4 to moi zdecydowani faworyci - te sweterko sukienki sa super :-)Wygodne, cieplutke, kobiece :-) Ja nie do końca za to czuje się w błyszczących ubraniach na co dzień, okazyjnie na wyjscie jak najbardziej, ale częściej już niekoniecznie :-) Za to bardzo podoba mi się Twoja szara czapeczka- cudna jest :-)

    Cieplutko pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja w zasadzie mogłabym chodzić błyszcząca na co dzień, ale takich wyjątkowych ubrań po prostu mi szkoda... dlatego kiszę je w szafie :D Pozdrawiam!

      Usuń
  42. Czarna stylizacja? Jestem na tak. Z różu chyba wyrosłam :)

    OdpowiedzUsuń
  43. Trochę szkoda, że dwie sukienki okazały się za małe, ale i tak ładnie wyglądają jako tuniki, też bym w taki właśnie sposób ich używała. ;) Mi najbardziej podoba się czarna sukienka, bardzo elegancko w niej wyglądasz. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! Bardzo szkoda bo miałam wobec tych sukienek wielkie nadzieje... i puf, rozwiały się :D

      Usuń
  44. Najbardziej podoba mi się ta czerwona sukienka. Szkoda, że okazała się za krótka.

    OdpowiedzUsuń
  45. Bardzo ładnie wyglądasz, doskonale wglądasz w tej czarnej stylizacji.

    OdpowiedzUsuń
  46. Płaszczyk podkreśla Twoją smukłą sylwetkę. Kurcze, jak Ci ładnie w golfie...
    Mnie nie jest tak pięknie. Moja szyja wymaga eksponowania, jest krótka i szczupła :) pozdrawiam...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, nie wiedziałam, że mam piękną szyję <3
      pozdrawiam!

      Usuń
  47. Super wyglądasz! Piękny krzyżyk! Też współpracuję z tą firmą. Pozdrawiam!^^

    OdpowiedzUsuń
  48. Pięknie wyglądasz. Stylizacja z różem najbardziej mi się spodobała. Uwielbiam ten kolor :)

    OdpowiedzUsuń








  49. i couldn't believe that i would ever be re-unite with my ex-lover, i was so traumatize staying all alone with no body to stay by me and to be with me, but i was so lucky one certain day to meet this powerful spell caster Dr Akhere,after telling him about my situation he did everything humanly possible to see that my lover come back to me,indeed after casting the spell my ex-lover came back to me less than 48 hours,my ex-lover came back begging me that he will never leave me again,3 months later we got engaged and married,if you are having this same situation just contact Dr Akhere on his email: AKHERETEMPLE@gmail.com thanks very much sir for restoring my ex-lover back to me,his email: AKHERETEMPLE@gmail.com or call/whatsapp:+2349057261346
























    hindi ako makapaniwala na kailanman ay muling makiisa ako sa aking kasintahan, labis akong na-trauma sa pananatiling nag-iisa na walang katawan na manatili sa akin at makakasama ko, ngunit napakasuwerte ako sa isang tiyak na araw upang matugunan ito malakas na spell caster na si Dr Akhere, matapos sabihin sa kanya ang tungkol sa aking sitwasyon ginawa niya ang lahat ng makataong posible upang makita na ang aking kasintahan ay bumalik sa akin, sa katunayan matapos na ihagis ang spell ang aking dating kasintahan ay bumalik sa akin ng mas mababa sa 48 oras, dumating ang dating kasintahan ko. bumalik sa pagmamakaawa sa akin na hindi na niya ako pababayaan, 3 buwan mamaya kami ay nakipag-ugnay at nag-asawa, kung nagkakaroon ka ng parehong sitwasyong ito makipag-ugnay lamang kay Dr Akhere sa kanyang email: AKHERETEMPLE@gmail.com maraming salamat sa sir sa pagpapanumbalik ng aking dating kasintahan bumalik sa akin, ang kanyang email: AKHERETEMPLE@gmail.com o tumawag / whatsapp: +2349057261346

    OdpowiedzUsuń
  50. Nie znam jeszcze tego sklepu, ale z tego co widzę mają super rzeczy. Stylizacja numer 4 bardzo mi się podoba :)


    Carrrolina Blog-klik

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Naprawdę warto zajrzeć do ich asortymentu, polecam :)

      Usuń
  51. Czarna błyszcząca minisukienka podoba mi się najbardziej. Nosiłabym z przyjemnością- a i Tobie bardzo pasuje!
    pozdrawiam serdecznie znad filiżanki kawy :)

    OdpowiedzUsuń
  52. Bardzo ciekawe stylizacje. Czarna sukienka wymiata! No i te czapy po prostu sztos!

    OdpowiedzUsuń
  53. Wszystkie stylizacje bardzo mi się podobają :D Nie mam do nich żadnych uwag :D
    Pozdrawiam! wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  54. Bonita selección! Yo también me he pedido el pantalón verde y el top pero igual es muy sexy para mi , el pantalón me encanta y queda genial pero el top no creo que me lo ponga , es muy incómodo para mí ! 😔😔😔
    👌👌👌 Espero tu opinión en mi reciente entrada , espero que te guste ! Feliz día! 💓💓💓

    OdpowiedzUsuń
  55. Pierwsza stylizacja / sukienka nie do końca mi się podoba, ale reszta już tak. W szczególności sweter i czarna sukienka.

    Książki jak narkotyk

    OdpowiedzUsuń
  56. Różowa to coś to sprawdza się świetnie w te ponure dni! ;)

    OdpowiedzUsuń
  57. Podobają mi się sukienki z tego sklepu, szczególnie te sweterkowe :) No i uwielbiam cieplutkie czapki :)

    OdpowiedzUsuń
  58. Piękne stylizacje, ale do mnie przemówił róż. Piękny pudrowy.

    OdpowiedzUsuń
  59. Ja tam akurat błyszczeć nie lubię :P ale czarna jest nawet nawet :). Za to uwielbiam sukienki sweterkowe, stylowo i cieeeplutko <3 Zmarzluch jestem, nie poradzę :)

    OdpowiedzUsuń
  60. Ta ostatnia stylizacja podoba mi się najbardziej :)

    OdpowiedzUsuń
  61. Świetne sukienki :) pierwsza stylizacja bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  62. Great review! 👍👍👍
    You look fantastic

    OdpowiedzUsuń
  63. Jak do tej pory nie byłam zwolenniczką kupowania ubrań przez internet, jednak z braku laku postanowiłam zaryzykować. Co prawda pierwsze zakupy jeszcze przede mną, ale już mniej więcej wiem gdzie i czego szukać. Nie słyszałam wcześniej o tym sklepie, ale warto go prześledzić! Już u Ciebie wypatrzyłam parę rzeczy, które wpasowują się też w moje gusta. Np. ten piękny biały golfik, albo dresowy komplecik ♥ Cudo!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja nadal nie jestem zwolenniczką kupowania przez internet, moim ulubionym sposobem są second handy, które nie dość że pozwalają nam budować swój styl, to wpierają matkę ziemię i pozwalają zaoszczędzić :)

      Usuń
  64. W czarnej sukience wyglądasz bosko :D

    OdpowiedzUsuń
  65. Połączenie szarego z różowym jest idealne. Ogólnie pierwsza stylizacja dla mnie za różowa, ale Tobie jest w niej ładnie. Sama sukienka kompletnie mi się nie podoba, ale Ty masz ten talent, że nawet przeciętne (w mojej opinii) ciuszki potrafisz tak skomponować z resztą, że wyglądają ładnie.
    Natomiast bardzo mi się podoba czarny płaszczyk, który masz w tej stylizacji z czarną sukienką mini ;) W ogóle ładnie Ci w czarnym.

    OdpowiedzUsuń
  66. Strange "water hack" burns 2 lbs overnight

    Well over 160 000 women and men are using a simple and secret "water hack" to burn 2 lbs each and every night in their sleep.

    It's painless and it works all the time.

    You can do it yourself by following these easy steps:

    1) Go grab a drinking glass and fill it half the way

    2) Now do this crazy hack

    so you'll be 2 lbs skinnier in the morning!

    OdpowiedzUsuń
  67. Your Affiliate Profit Machine is ready -

    Plus, earning money online using it is as simple as 1..2..3!

    Follow the steps below to make money...

    STEP 1. Choose affiliate products the system will promote
    STEP 2. Add push button traffic (it LITERALLY takes 2 minutes)
    STEP 3. See how the affiliate products system explode your list and sell your affiliate products all on it's own!

    Are you ready to make money ONLINE??

    Check it out here

    OdpowiedzUsuń
  68. Ciekawe propozycje stylizacji, najbardziej przydała mi do gustu pierwsza (uwielbiam kolory) i trzecia. Pozdrawiam gorąco :*

    OdpowiedzUsuń
  69. "
    A big holler from Tropika Club Magazine.

    Tropika Club Magazine is your leading online magazine for the discerning male and female Singaporean. We cover various topics of interest, ranging from beauty and vogue for her, and grooming and style for him, as well as city and destinations and top picks. To learn about Tropika Club's Search Directory for Beauty and Wellness Services, please click on this link

    Check out some of our articles below as our contribution to your blog roll:

    1.Top 10 Brows & Lashes In South West Of Singapore

    2.Top 10 Best Congee in Singapore

    3.Top 10 Spa And Massage Services In Eastern Singapore

    4.Top 10 Spa And Massage Services In North West Of Singapore

    5.Top 10 Best Zichar in Singapore"

    OdpowiedzUsuń
  70. Świetny wpis. Jestem pod wrażeniem.

    OdpowiedzUsuń