stycznia 16, 2019

Małe noworoczne postanowienia.

   https://www.icytales.com/wp-content/uploads/2015/09/tumblr-photography-dream.jpg
Dzień dobry
Zima, zima, zima... pada, pada śnieg. Kto zna? Ciągle nucę tę piosenkę z dzieciństwa, zwłaszcza gdy niechętnie odśnieżam samochód. W tedy to "jadę, jadę w świat sankami" brzmi bardzo zachęcająco.
W poprzednim wpisie wspomniałam co nie co o noworocznych postanowieniach. Wiem już, jakie jest wasze zdanie na ten temat, wy znacie moje. Co roku tworzę dla siebie drobne postanowienia, które powoli acz sukcesywnie realizuję w ciągu roku. Nie są to plany godne nobla, ot wydałoby się drobnostki nad którymi chciałabym popracować. Sądzę, że z takich właśnie drobnostek składa się praca, pasja, życie, warto je pielęgnować. Zapraszam, może zainspiruję was do tworzenia noworocznych postanowień.

Nie pamiętam abym wcześniej pisała na blogu o tym jakie mam noworoczne postanowienia i otwarcie je wymieniała. Pomyślałam jednak, że może być to dobry pomysł. W tedy ilekroć spojrzę na ten wpis, a spoglądać będę często, na pewno, przypominać będę sobie o tych planach. Myślę, że może być to idealną motywacją w chwilach zwątpienia. Ktoś mógłby powiedzieć- zapisanie wszystkiego na kartce byłoby o wiele prostsze. Tak, dla kogoś kto przywiązuje wagę do kartek. Najlepszym przypomnieniem będzie dla mnie mój pamiętnik- mój blog.

Postanowienia noworoczne 2019r. 

https://i.pinimg.com/originals/1a/ca/10/1aca106764f790a84dff36af1edd5619.jpgPopracować nad językiem angielskim - Kiedyś codziennie rozmawiałam w języku angielskim, zmuszała mnie do tego między innymi szkoła. Właśnie dzięki temu, że na bieżąco mogłam ćwiczyć, potrafiłam posługiwać się tym językiem w stopniu komunikatywnym. Po kilku latach nie używania, zauważyłam pogorszenie się mojej wiedzy. Zaczęłam zapominać słówka, odmiany. Koniecznie muszę to naprawić. Wiadomo, że języki obce są ważne, mogłabym wymieniać i wymieniać zalety ich nauki, ale krótko- warto znać chociaż jeden. Jeden znam (hobbistycznie uczę się japońskiego) i jest to właśnie język angielski. Muszę częściej się nim posługiwać a także przypomnieć sobie pewne zasady, zwroty.





https://i.pinimg.com/originals/8f/01/42/8f01423f6d2f22a15d6c46934ab6b4a4.jpg


Popracować nad fotografią - Kocham fotografię. Częściej przeglądam ją na inspirujących stronach jak tumblr czy pinterest, rzadziej sama tworzę. Stwierdziłam- dlaczego by nie zacząć. Czuję, że mogę polubić te zajęcie. Wiadomo, początki mogą być różne i nie zawsze wszystko musi wychodzić od razu, ale wierzę że praktyka czyni mistrza. Nie mam odpowiedniego sprzętu, w zasadzie nie mam żadnego sprzętu fotograficznego, jednak myślę, że telefon na początek w zupełności wystarczy.




http://dtlon6z3v1kfl.cloudfront.net/wp-content/uploads/2017/01/23130907/tumblr_nifxrkh4DZ1u4ekk7o1_500.jpg 



Obejrzeć 2x więcej filmów niż w zeszłym roku - Kino to moja pasja od lat. Postanowiłam sobie, że w tym roku obejrzę tak dużo nowych tytułów jak się tylko da. Postaram się wybierać filmy z różnych kategorii, jednak najbardziej zależy mi na tym by nadrobić horrory. Jeżeli chcecie być na bieżąco - mój profil Filmweb.







https://lamenteesmaravillosa.com/wp-content/uploads/2016/02/Piernas-con-botas-llenas-de-flores.jpg


Popracować nad instagramem - w zeszłym roku całą moją uwagę skupił blog. Nic dziwnego, to moje oczko w głowie poświęcam mu każdą wolną chwilę. Pomyślałam sobie, że dobrze by było jednak skupić się też na innych profilach w portalach społecznościowych. Mam na myśli przede wszystkim instagram. Jeżeli spełnię punkt dwa, powinno pojawić się tam znacznie więcej zdjęć. Mój profil - zapraszam.











To by było na tyle. Myślę, że wpis może ulegać edytowaniu, jeżeli przypomni mi się coś co powinnam tu dopisać. Tak jak wspominałam, są to drobne plany, które chciałabym zrealizować w tym roku. Mam też kilka marzeń, które bardzo bym chciała w tym roku spełnić. Muszę je spełnić. Związane są z moim życiem osobistym i najbliższą przyszłością. Są dla mnie najważniejsze, potrzebują jednak trochę czasu i pracy by mogły zaistnieć. To właśnie do ich realizacji będę dążyć w pierwszej kolejności. Na razie nie będę się nimi tutaj dzielić, zatrzymam je w sercu. 
 


Na zakończenie, akcent tematyczno-humorystyczny. 
 https://www.blasty.pl/upload/images/large/2016/04/masz-jakies-postanowienia-noworoczne-te-same-co-w-zeszlym-roku.jpg


♡  Dziękuję Ci za Twój poświęcony czas
Co myślisz o noworocznych postanowieniach? Układasz takie? Czy udaje Ci się wszystkie zrealizować? Czy zapisanie swoich noworocznych postanowień w poście według Ciebie jest dobrą motywacją do ich spełnienia? Jakie ty masz noworoczne postanowienia?

http://image.farm/images/2017/04/02/ad7c5ba5f5e1ad857a8631cf740b3542.gif    716c8bb8eeafbb4b818e96f7029a9ac0.gif    image

Zajrzyj koniecznie na te blogi:

Pierwszy komentarz: NormalPsycho z bezkresymroku.blogspot.com

Najciekawszy komentarz: Weronika z pasjeweroniki.blogspot.com

bezkresymroku.blogspot.com to niezwykły blog. Na pewno zainteresuje was swoją oryginalnością. Znajdziecie tam wiele tematów z różnych kategorii, wpisy są wyjątkowe. Mega kreatywne. Sprawdźcie sami, ja pokochałam tą twórczość.
pasjeweroniki.blogspot.com to lifestylowy blog, pełen twórczych, dobrze dopracowanych wpisów i pięknych fotografii z kategorii tematycznych, mody, ciekawostek. Na pewno każdy znajdzie coś dla siebie, zapraszam gorąco na ten uroczy blog.

Co wpis wyłaniam z komentarzy dwa blogi. Skomentuj jako pierwszy najnowszy wpis lub zostaw najciekawszy komentarz a twój blog znajdzie się w polecanych.

Infoblog:
 ● Znasz ciekawy temat, o którym mogłabym napisać na blogu? Podpowiedz mi! Zainspiruj mnie!
 ●  Zachęcam was do obserwacji mojego bloga. Zbliżamy się do 2K !
 ● Dziękuję za komentarze, wszystkie oddaję ♡ 

kontakt: neko_chan@vip.onet.pl
 instagram: hi_ayuna

210 komentarzy:

  1. Piosenka której chyba każdy uczył się w szkole lub przedszkolu xD Czasem niektórzy dorośli również ją podśpiewują np. moja Mama xD

    Noworoczne postanowienia... chyba wiele osób tworzy taką listę a pod koniec stwierdza, że nie udało się jej zrealizować. Jednak wierzę, że Tobie się uda :) Twoje punkty wynikają z codzienności, z życia, praktyczności.. nie są to jakieś wymysły a proste punkty, które można powoli realizować dzień po dniu i które w pewnych sferach ubogacają wnętrze - są korzystne. Fajnie, że chcesz realizowac swoje pasje - rozwijać się pod tymi aspektami w tym również językowo. A filmy, fotografia? Hobby i pasja, która sprawia przyjemność i bardzo często dodaje człowiekowi sił ;)Warto. Warto jak najbardziej ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cz II
      Ja takich postanowień nigdy nie robiłam. Nie czułam potrzeby. Wiem, że taka lista nie jest mi potrzebna (chociaż wielu osobom się sprawdza). Wolę patrzeć na to co przynosi życie, każy dzień. Każdego dnia realizować swoje pomysły, marzenia, cele... oczywiście w miarę moich możliwości. Na ten rok mam kilka swoich marzeń-planów, które bardzo chciałabym zrealizować ale to dopiero życie i czas pokażą, czy mi się uda. Nie chcę stawiać sobie takich wymogów za wcześnie bo nieświadomie mogę się na nie - jak to się mówi - napalić a potem kiedy się nie uda pojawi się smutek. A tak? Mam jakiś cel, który chciałabym zrealizować ale zobacze czy pozostałe aspekty mi na to pozwolą i już to sprawia mi radość :)

      Usuń
    2. Wiele osób tworzy taką listę i stwierdza, że nie udało jej się zrealizować ponieważ nie rzadko podpunkty są za trudne lub wymagające więcej czasu niż skromny rok :) Ja zawsze robię "praktyczne" postanowienia, które dobrze wpływają na ciało i ducha :) Trzymam mocno kciuki, abyś spełniła swój cel :) Oby szybko udało się go zrealizować jak najszybciej :)

      Usuń
    3. "Oby szybko udało się go zrealizować jak najszybciej" - masło maślane :D przepraszam :D

      Usuń
    4. Fakt albo po prostu zbyt bardzo "napalają" się na tę listę. Więcej satysfakcji mają z jej tworzenia a potem ten zapał mija. Dlatego najlepiej albo nie stawiać sobie zbyt górnolotnych celów i wymagań albo relizowac marzenia w trakcie - patrzeć na to co niesie ze sobą życie i czy jest możliwość ich realizowania :)
      To teraz razem trzymamy za siebie kciuki :D Dziękuję :* Oby Ci paluszki nie odpadły - ja mocno zaciskam je za Ciebie :*

      PS To czy uda mi się jak najszybciej w dużej mierze zalezy od innych czynników na które nie mam wpływu ;)

      Usuń
    5. Też tak może być, myślę też że czasem "noworoczne postanowienia" to tylko zabawa, bo inni tak robią :) dziękuję! nie odpadną, nie odpadną :D będzie dobrze :)
      p.s. myślę że najważniejsze to być dobrej myśli :)

      Usuń
    6. Zabawa z której nie pozostaje nic a czasem warto coś zmienić w swoim życiu - człowiek przez całe życie czegoś doświadcza i uczy się, rozwija ;)

      PS Ja jestem a to już część sukcesu ;)

      Usuń
    7. Zgadzam się. Ja zresztą jestem i za postanowieniami i przeciwko :D
      p.s. jeśli wiara czyni cuda trzeba wierzyć że się uda! zawsze to powtarzam, to zdanie jakoś magicznie motywuje :D

      Usuń
    8. Przeciwko? xD
      PIękne słowa i prawdziwe tak jak fragment jednego z wierzy Jana Twardowskiego " nie ma sytuacji na ziemi bez wyjścia kiedy Bóg drzwi zamyka - to otwiera okno" <3

      Usuń
    9. Przeciwko- kiedy postanowienia zamiast motywować, demotywują. Dlatego jeżeli ktoś nie lubi, nie uznaje, nie dotrzymuje czy narzuca na siebie zbyt wiele, nich ich nie układa :)
      Zaiste pięknie <3

      Usuń
    10. Nie znam takiej osoby ale rzeczywiście i tak moze byc, kiedy ktoś robi je po to jest w modzie. A potem presja...

      Usuń
    11. Na przykład ja, kilka lat temu :D Czasem jednak wszystko potrafi się zmienić :) Na szczęście jestem jaka jestem i bardzo mi to pasuje :)
      Mam nadzieję że temat noworocznych postanowień szybko przeminie i będziemy mogli już pisać o wiośnie, o słońcu, o tym że w końcu jest ciepło! :D

      Usuń
    12. Poczułaś taką presję? Dlatego lepiej powoli działać w swoim zakresie :)
      Jesteś wyjątkowa - super, że siebie kochasz a doskonalić się i kształcić nigdy nie jest za późno :)
      Ja już wczoraj czułam w zapachu wiosnę :D

      Usuń
    13. Czy ja wiem :D Dziękuję za ciepłe słowa, aż czuję że się zarumieniłam! :)
      A ja dziś, wracałam z pracy a to 5 stopni na plusie :D

      Usuń
    14. Z rumieńcami na pewno Ci do twarzy :)
      Słoneczko za oknem ;)

      Usuń
    15. Niby słoneczko za oknem, ale u mnie dochodzi do -10 stopni!

      Usuń
    16. U mnie ostatnio słoneczko i coraz więcej stopni na plusie :) czyżby dobry znak? :D

      Usuń
    17. Wiosna, wiosna... wiosna ach to Ty :D

      Usuń
    18. Na to to chyba jeszcze trochę poczekamy. Im cieplej w południe tym w nocy większy mróz :(

      Usuń
    19. A wczoraj i przed wczoraj jak sypało... gruby, gęsty śnieg. Ale już jutro luty, potem marzec i wiosna ;)

      Usuń
    20. Mam nadzieję, bo mam już dosyć tego mrozu, tego zimna i niecierpliwie czekam na słońce! :)

      Usuń
    21. Jutro ma być - podobno xD

      Usuń
  2. Życzę Ci aby wszystkie postanowienia udało się spełnić! Rownież mam kilka postanowień mam naprawdę dużą nadzieję,że wreszcie uda mi się je spełnić! Pozdrawiam serdecznie 😊

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję serdecznie :) W takim bądź razie również tobie życzę aby twoje noworoczne postanowienia spełniły się. Trzymam kciuki :) <3

      Usuń
  3. Kochana Ayuno, ja od kilku lat postanowień noworocznych nie robię- staram sie po prostu działać i przyjmować to co w ofercie zesle mi los. Mam jakies wstępne plany co bym chciała zrobić, ale to tylko plan a plany są planami- moga ulec zmianie. Co do języków popieram. Z angieslkim mam kontakt na co dzień czy to w pracy- czy z częścia rodziny, która mieszka w UK ( ha ha i nie zna polskiego :-P ) - sma natomiast w domu codziennie spędzam choc trochę czasu nad hiszpańskim, włoskim i szwedzkim :-)
    Chciałabym wreszczie zrobić w tym roku certyfikat Padi ( nurkowanie), ale zobaczymy jak uda mi się wyrobic z tym w czasie :-)
    Trzymam kciuki za Twoje postanowienia i ich realizację buziaki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dobrze :) Trzymam kciuki za realizację planów! O.. widzę sporo języków! Ja po japońsku umiem się tylko przedstawić i powiedzieć kilka zwrotów i słów jak: "dzień dobry" "kot" "czarny" "królik" "księżyc" itp :) Nurkowanie... nigdy nie próbowałam ale zawsze chciałam, kocham wodę to mój żywioł :) Dziękuję serdecznie! <3

      Usuń
    2. Dziękuję - ja za Twoje też. W tym tygodniu śpię po 3-4 godziny, ale mamy pokaz prac semestralnych i praca nad etiudami wre :-P Staram się :-D Ha ah to z japońskim mamy prawie podobnie :-D - ja znam jeszcze trochę alfabetu- uczyli nas tego pisać :P Bardzo polecam - nurkowanie to super sprawa- choc na początku miałam przez kilka minut problem z ciśnieniem Buziaki- miłego weekendu xx

      Usuń
    3. O jej, mówi się, że praca wymaga poświęceń, na pewno cały twój wysiłek będzie sowicie wynagrodzony, jednak ja, rasowy leń i śpioch nie wyobrażam sobie nie spać minimum ośmiu godzin. Po ciężkim dniu śpię nawet dwie godziny dłużej :) Ja zawsze miałam problem z ciśnieniem, nawet na małych wysokościach. Na basenie, w windzie. ech :(

      Usuń
    4. No zobaczymy- czas pokaże- czasami zcłowiek po prostu nie ma wyjścia :-)
      Ja na szczęście an ciśnienie az tak nie reaguję - ten tydzień jest spokojniejszy , ale to tak cisza przed burza przyszłego tygodnia :-)

      Usuń
    5. Gdyby nie te zatkane uszy, dałoby się to przeżyć, jednak to nie co nieprzyjemne :D przynajmniej w moim przypadku :) oby te tygodnie były dla nas jak najlepsze :)

      Usuń
    6. Ha ha dokładnie :-) Oby- styczeń już za nami- ciekawe co przyniesie luty- końcówka była u mnie bardzo intensywna( przynajmniej ostani tydzień i lewdo blogowo nadążam) - niestety nie zawsze wszystko wyjdzie zgodnie z planem . Miłego weekendu kochana xoxo

      Usuń
    7. Zgadzam się, chociaż lubię spontaniczność i niekiedy to co sprawi że moje plany ulegają zmianie nawet mnie cieszy :D

      Usuń
    8. Mnie czasami też , bo niekiedy takie zmiany wychodza nam nawet na lepsze :-)
      I tak wpadł mi niezaplanowany wylot do Londynu na poczatku marca, a myślałam,ze pierwszą podróż zaliczę dopiero pod koniec marca :) Takie nagłe nieplanowane miłe rzeczy to ja akurat lubię :-)

      Usuń
  4. Ach tn angielski....też bym chciała go się porządnie nauczyć. Chociaż akurat tego punktu w postanowieniach noworocznych nie mam, to wciąż nad nim pracuję:D
    pozdrawiam serdecznie znad filiżanki kawy:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo przydatny podpunkt, mam nadzieję że w tym roku porządnie go pod-szlifuję :)

      Usuń
  5. Życzę powodzenia w Twoich postanowieniach noworocznych! Są świetne, a przede wszystkim realne do wykonania, bo nie rozumiem ludzi, którzy wymyślają sobie jakieś trudne postanowienia i potem tylko narzekają że nie dali rady. Czekam w takim razie na nowości na Instagramie ^^
    Myślę że ten wpis naprawdę Ci pomoże w realizacji celów. Sama tak mam, że jak zapisze to mam większą motywację, a jak podzielę się z innymi to najlepiej :D
    Ja zdecydowanie w Nowym Roku mam zamiar odnowić parę kontaktów i nawiązać nowe, poza tym bardziej korzystać z życia i rozwijać swoje pasje :D
    Świetny post i jeszcze raz życzę Ci wytrwania w postanowieniach <3
    Pozdrawiam :**

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że jakieś nowości się pojawią i to niebawem :D O widzę że popierasz moje działanie, super! To jeszcze bardziej motywuje :) również masz cudowne plany, życzę Ci z całego serca aby wszystkie się spełniły :)

      Usuń
  6. Sama muszę się zastanowić nad moimi postanowieniami. Główny z nich to chyba wytrzymać do końca kwietnia w Holandii :D

    Pozdrawiam :)
    Moncia Lifestyle

    OdpowiedzUsuń
  7. Każdy ma swoje postanowienia jeśli tylko chce jedni o nich mówią drudzy nie. Jeśli chcesz to fajnie, że masz postanowienie może to być twoja motywacja. Myślę ,że zapisanie postanowień w poście to dobry pomysł niech się spełnią. Życzę ci kochana wytrwałości w postanowieniach i żeby się spełniły. Super wpis pozdrawiam serdecznie i ślę uśmiech A.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też myślę, że napisanie swoich noworocznych postanowień to dobra decyzja :) Dziękuję serdecznie za ciepłe słowa!

      Usuń
  8. Fajne postanowienia. Takie cele do zrealizowania, realne i dostępne, i dlatego dobre. Bardzo mi się to podoba. Wow, nie wiedziałam, że masz profil na Filmwebie! Zaciekawiłaś mnie. Język obcy - oczywiście, jasna sprawa, dobrze jest znać przynajmniej jeden. Szkoda, że u mnie z tym tak kiepsko... Bardzo serdecznie Ci życzę, żebyś rozwijała swoją pasję fotograficzną, jak zresztą wszystkie inne swoje pasje. Co do moich noworocznych postanowień... Ostatnio ich raczej nie robiłam ze względu na szczególną sytuację w moim życiu... ale w przyszłości nie wykluczam. Myślę, że taki post z postanowieniami jest bardzo fajny. Nie wiem, czy Tobie pomoże w ich realizacji, mam nadzieję, że tak, ale od siebie mogę powiedzieć jedno: niesamowicie przyjemnie mi się go czytało :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam, ale działam na nim dopiero od zeszłego roku, dlatego nie jest w pełni uzupełniony :) Staram się na bieżąco oceniać filmy, ale to nie takie proste, nie da się przypomnieć sobie wszystkich tytułów :D Dziękuję bardzo kochana za ciepłe słowa, tobie życzę wszystkiego dobrego i spełnienia marzeń! :)

      Usuń
    2. PS Ja też to mam: ciągle śpiewam: "Zima, zima, zima, pada, pada śnieg". Nie myślałam, że ktoś jeszcze to ma! :D :D

      Usuń
    3. A śpiewasz: "Hu hu ha, hu hu ha, nasza zima zła. Szczypie w nosy, szczypie w uszy, mroźnym śniegiem w oczy prószy, wichrem w polu gna, nasza zima zła, nasza zima zła"? :D To dopiero hicior :D

      Usuń
    4. Haha, no hicior!! :D Ale tego akurat nie śpiewam! Zawsze wpadam w te łagodniejsze tony. Jeszce śpiewam: "Pada śnieg, pada śnieg, dzwonią dzwonki sań"... - polską wersję "Jingle bells". A jak się do mnie przyczepia te piosenki, to nie mogę przestać ;))

      Usuń
    5. Ja lubię tę mroczną piosenkę :) Nauczyłam się jej jak byłam w szpitalu za dzieciaka i tak mi zapadła w pamięć, że co roku ją nucę i na pewno nauczę tekstu i melodii moje przyszłe dzieci :) tak samo jak "z popielnika na Wojtusia..." czy "jesteśmy jagódki, czarne jagódki" :)

      Usuń
    6. "Jagódki" też znam! :))

      Usuń
  9. Interesting post dear! thanks for sharing, xx

    OdpowiedzUsuń
  10. Co roku postanawiam sobie niczego nie postanawiać i jestem w tym świetna. Nawet nie umiem sobie wyobrazić ile nerwów dzięki temu zaoszczędziłam. Jak widzę koleżanki, które pod koniec roku mają doła, bo nie zrobiły tego czy tamtego to nie wiem czy się z nich śmiać czy współczuć :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W sumie można współczuć, ale niedotrzymanie noworocznych postanowień to niczyja wina jak tylko tego, kto je ustalił :)

      Usuń
  11. Powodzenia w realizacji postanowień, aby nie zabrakło Ci motywacji!<3 Ja też muszę popracować nad moim angielskim,a do tego chciałabym się nauczyć jakiegoś innego języka! :D

    http://istotaludzkaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że motywacji mi nie zbraknie tak samo jak czasu, jest równie ważny :D

      Usuń
  12. Ja zauważyłam znaczne pogorszenie się znajomości języka angielskiego już po roku od zaprzestania jego używania. Niestety, ale żeby utrzymać poziom trzeba cały czas się otaczać językiem, a niechodzenie do szkoły utrudnia sprawę. Coś o tym wiem :D Może niedługo będę miała okazję wrócić do jego użytkowania, bo w najbliższym czasie wyjeżdżam za granicę!
    Również bardzo chciałabym poprawić swoje zdolności fotograficzne! W tym roku nie wypuszczam aparatu z ręki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nic nie motywuje do nauki języka bardziej, jak wyjazd za granicę. Kiedy musimy się dogadać, na pewno się dogadamy :D Trzymam kciuki i udanego wyjazdu!

      Usuń
  13. Adorei as fotos, são lindas!
    Beijos boa semana
    bellapagina.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja postanowień noworocznych nie robię, ale w ciągu roku pojawia mi się w głowie kilka zamysłów, których próbuję przestrzegać i u mnie zazwyczaj są to drobnostki ;) Ja również pracuję nad angielskim, od listopada staram się przeznaczyć co najmniej 15 minut na angielski. Co prawda, w ciągu dnia mam z nim styczność znacznie częściej, bo oglądam filmy po angielsku, ponadto udzielam korepetycji, ale ten kwadrans lubię poświęcić na poszerzenie słownictwa ;) Ogólnie mam studia językowe, ale skończyłam je już jakiś czas temu i jak nie używa się języka na jakimś poziomie to jednak on zanika ;) Nad fotografią i ja stale pracuję, ale nie jest to moje postanowienie, to mam we krwi, tzn. udoskonalanie tego, czym się zajmuję ;) Co do filmów to też staram się oglądać więcej, czasami udaje mi się nawet w każdym tygodniu przynajmniej raz przysiąść ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Widzę, że masz naprawdę ambitne plany! To raczej nie drobnostki :) Niby to nic nadzwyczajnego, ale udoskonalanie samego siebie ma wyłącznie pozytywne skutki :) Tak sądzę :)

      Usuń
    2. Udoskonalanie samej siebie to na razie jedyne co mogę dla siebie zrobić, żeby czuć, że się rozwijam i nie stoję w miejscu ;) Zanim zaczęłam codziennie poświęcać chwilę na języki obce (bo obecnie uczę się ich trzech :D z czego jednego zupełnie od podstaw i zupełnie we własnym zakresie :D) to czułam, że nic nie robię ze swoim życiem, że jestem ciągle w tym samym miejscu, podczas gdy wszyscy znajomi ruszyli z kopyta i brną do przodu ;)

      Usuń
    3. Masz naprawdę motywującą postawę, która niejednego mogłaby zainspirować! :) Trzymam kciuki za języki, wiem że to nie taka prosta sprawa zwłaszcza kiedy uczymy się od podstaw samemu :) wszystkiego dobrego! :)

      Usuń
    4. Dziękuję bardzo ;) W nauce języków (ale nie tylko, w nauce ogólnie) najważniejsze są chęci ;) Jak ktoś nie chce i nie lubi to choćby się go zmuszało to efektów nie będzie ;) A ja języki obce uwielbiam, więc motywacji mi nie brakuje ;)

      Usuń
    5. Zazdroszczę :) Uwielbiam języki, wiele naprawdę mnie fascynuje ale nie ukrywam, trochę ze mnie leniuszek i czasem muszę się zmusić do nauki :)

      Usuń
    6. Myślę, że to kwestia wyrobienia nawyku i znalezienia odpowiedniego sposobu ;) U mnie doskonale sprawdzają się aplikacje online, np. memrise lub duolingo ;)

      Usuń
    7. o dziękuję bardzo za podpowiedź, może i u mnie dobrze się to sprawdzi miałam zapoznać się bliżej z tymi aplikacjami, wypadło mi to z głowy :D

      Usuń
    8. Ja je serdecznie polecam ;) Gdyby nie one to pewnie nie dałabym rady być tak systematyczna ;)

      Usuń
  15. i am so glad to see beautiful information today,Amazing Job
    Sajjao
    Domain Hosting Company

    OdpowiedzUsuń
  16. Cześć kochana!
    Po pierwsze bardzo Ci dziękuje! Ja własnie na ten rok wyznaczyłam sobie nowy cel na język ruski, może mi się go udać jakoś podstawowo ogarnąć. To fotografii wystarczy nawet telefon, nie rozumiem tego całego szału o najlepszy aparat do zdjęć. Jeśli robi się to hobbystycznie wystarczy również telefon, nikt nikogo nie goni więc nie nie przejmuj tym faktem. też uwielbiam oglądać na tumblrze bądź pintereście wszelkie zdjęcia, dają wielką motywację haha. Ja filmów zbytnio nie oglądam, bo wole seriale, więc teraz łapie się za seriale nanetflixie, zobaczymy ile czasu mi wystarczy haha. Ja jakieś sobie zawszę układam, ale szczerze są to zawsze te same, w tym roku doszedł tylko nowy język. Moje postanowienia na 2019 to takie jakieś proste:
    Przeczytać kolejne 52 książek papierowych oraz w wersji ebook.
    Publikować częściej posty na blogu, raz w tygodniu.
    Przenieść się do innej szkoły.
    Nauczyć się jakiegoś języka obcego (Polski, Angielski oraz Niemiecki już potrafię)

    Ale co do pisania częściej, słabo mi to jakoś teraz wychodzi. Ale będę się starać!
    Pozdrawiam z Monachium,
    Weronika

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rosyjski jest ciekawym językiem, nie znam go ani nie miałam wielu z nim styczności, ale lubię bardzo rosyjskie piosenki :) Dziękuję, mam nadzieję że z tą fotografią będzie dobrze :) Masz świetne postanowienia, trzymam mocno kciuki za ich realizację. Jeżeli o mnie chodzi, to mi nie udaje się pisać raz w tygodniu :) myślę że raz na półtora tygodnia, raz na dwa też jest optymalne :) dziękuję za ciepłe słowa!

      Usuń
    2. też bardzo lubię rosyjskie piosenki - chyba to mnie do tego nakłoniło. Trzymam kciuki i na pewno będzie dobrze! U mnie szczerze jakoś też so zbytnio słabo idzie aby publikować dwa posty w tydzień - ale zobaczymy jak to wyjdzie. Nie ma za co!

      Usuń
    3. Dwa posty na tydzień to spore wyzwanie, ale jak najbardziej wspieram i mocno trzymam kciuki :)

      Usuń
  17. nie robię postanowień noworocznych -po pierwsze,to po co mam czekać do Nowego Roku z jakimś celem?
    Mam możliwość to działam od razu.☺
    Po drugie nigdy mi się to nie sprawdzało.
    Owszem mam plany,jednak obawiam się że zrealizowanie ich nie zmieści się w ciągu tych najbliższych miesięcy ☺
    Trzymam kciuki za Ciebie ☺
    Pozdrawiam
    Lili

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I to dobre podejście, jak mamy jakiś plan warto realizować go od razu! :)
      Dziękuję serdecznie!

      Usuń
  18. Ciekawe postanowienia!
    Ja nie daję sobie żadnych, nie mam czasu na to.
    Trenuję codziennie łucznictwo i mogę powiedzieć, że się spełniam.
    Powodzenia i wytrwania ci życzę w tych postanowieniach.
    Pozdrawiam
    https://poziomka1.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo :) Powodzenia w tym pięknym sporcie! Moja najmłodsza szwagierka kiedyś to trenowała :)

      Usuń
    2. Dziękuję bardzo :) pozdrowionka dla szwagierki :D

      Usuń
  19. O, ja też mam te dwa pierwsze postanowienia, z taką różnicą, że ja niestety mam duży problem z nauką języków i marzy mi się komunikatywnie mówić choć po angielsku. A co do fotografii, to chcę w tym roku uczyć się korzystać z lustrzanki, ponieważ zamierzam zrezygnować z automatycznych ustawień. Popraw kochana link do Instagrama bo przenosi na twojego Filmweb'a. :D I nie wiem czy to tylko u mnie, ale nawet na gadżecie na pasku bocznym nie widzę twojego Instagrama. :(

    imdollka.pl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W takim razie trzymam kciuki! Dziękuję serdecznie, że zauważyłaś i mi o tym napisałaś! Od razu zmieniłam linki, musiałam nie chcący wkleić dwa razy to samo :D a co do instagrama na pasku bocznym, wyświetla się w zależności od przeglądarki :D

      Usuń
    2. O, a myślałam, że na Chromie wszystko działa. :D Zaobserwowałam!

      Usuń
    3. Mi w Chromie się wyświetla, nie wyświetla mi sie w Firefoxie :D

      Usuń
  20. Trzymam kciuki. abyś zrealizowała wyznaczone przez siebie postanowienia :D
    Pozdrawiam ♥ wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Dobre postanowienia, angielski jest mega ważny. No i warto rozwijać swoje pasje :) Fotografem może być każdy, ale o dobrego fotografa jest ciężko :) Życzę Ci, żeby Ci się udało dojść wysoko w tej dziedzinie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ci ślicznie za życzenia, mam nadzieję, że się uda :)

      Usuń
  22. Super postanowienia, nauka języka jest według mnie bardzo ważna, szczególnie angielskiego! Jak dla mnie to podstawa którą każdy powinien znać chociażby w stopniu komunikatywnym :)

    https://redamancyy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie, ja też tak myślę dlatego warto się w tym podszkolić :)

      Usuń
  23. Świetne postanowienia, w sumie mam podobne. Życzę Ci, żeby udało Ci się je wszystkie zrealizować :) Jeżeli chodzi o mój stosunek do postanowień noworocznych to jest raczej neutralny, kiedyś byłam bardziej negatywnie do nich nastawiona. Jeżeli komuś one potrzebne to niech je sobie układa, a jak nie to nie ;) Jeśli chodzi o mnie to postanowiłam sobie kilka rzeczy m.in. to by żyć zdrowo, w zgodzie ze sobą, być mniej surową dla siebie, zadbać bardziej o bloga i instagrama, dbać bardziej o rodzinę i przyjaciół... Aczkolwiek są to moje postanowienia bardziej nie tyle co na nowy rok, a raczej takie dla siebie na zawsze. Nigdzie ich też nie zapisywałam, noszę je w sercu ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Prawidłowo! :) Masz świetne podejście, w pełni popieram. Każdy ma wolną wolę, więc każdy może decydować o tym czy te postanowienia chce mieć czy też nie. Najważniejsze jest to, byśmy zadecydowali dla nas jak najlepiej :)

      Usuń
  24. Według mnie takie małe postanowienia są najlepsze - przynajmniej nie ma zbytnio problemów ze spełnieniem ich. Mamy w sumie podobne - też chcę zacząć ćwiczyć angielski, bo odkąd skończyłam liceum, nie mam prawie w ogóle z nim styczności. Chcę obejrzeć bardzo dużo filmów - może nawet uda mi się połączyć te dwa postanowienia, odpalając angielskie napisy! I również muszę jeszcze bardziej popracować nad fotografią i instagramem, bo tam wciąż nie mogę znaleźć jeszcze mojego stylu :D. I do moich postanowień wkracza również większa liczba przeczytanych książek, oraz więcej nauki, mam nadzieję, że uda mi się to wszystko ogarnąć.
    Wszystkiego dobrego!

    https://abonentpozazasiegiem.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wspaniałe postanowienia, mocno trzymam kciuki za ich realizację! :) Oby wszystkie plany Ci się spełniły!

      Usuń
  25. these are great achievable resolutions!

    www.prettyinleather.net

    OdpowiedzUsuń
  26. Sama robię co roku listę postanowień, że której zawsze udaje mi się zrealizować tylko część :) Jednak nawet to mnie cieszy. :) Na ten rok mam więcej postanowień - może nieco poważniejszych. Lubię je zapisywać i przypominać sobie, że miałam je zrealizować. Trzymam kciuki za Twoje postanowienia, oby udało Ci się zrealizować przede wszystkim te osobiste! A na resztę przyjdzie czas! <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję serdecznie i mocno trzymam kciuki za twoje postanowienia! Oby wszystkie twoje plany jak najszybciej zrealizowały się! Jesteś niesamowita, więc wierzę że ze wszystkim dasz sobie radę :)

      Usuń
    2. Dziękuję za takie miłe słowa! Na prawdę dają pozytywnego kopa do działania! :*

      Usuń
    3. I wzajemnie! <3 Dajesz wsparcie i inspirujesz, czysta pozytywna energia :)

      Usuń
    4. Staram się jak mogę zarażać optymizmem. Nawet gdy brak mi już sił, wolę się z tego śmiać niż rozpłakać. :P :D

      Usuń
  27. Również dla Ciebie życzę powodzenia w postanowieniach noworocznych. Dla mnie również w tym roku udało się przygotować własną listę postanowień noworocznych. Pozdrawiam i oby wszystko udało się zrealizować. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo za ciepłe życzenia, wzajemnie powodzenia i wszystkiego najlepszego! :)

      Usuń
  28. Masz sporo ambitnych planów :) Powodzenia w spełnianiu ich.
    Ja raczej nie mam postanowień noworocznych. Jeśli mam jakiś cel to dążę do niego od razu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję serdecznie, jestem pewna że się spełnią o ile nie zabraknie mi na nie czasu, prawdę powiedziawszy mam cele do których dążę w pierwszej kolejności :)

      Usuń
  29. Adorei , eu também adoro fotografar!!
    Beijos boa semana
    bellapagina.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  30. Życzę dużo motywacji w realizacji planów. Co do języka angielskiego, to oczywiście staraj się go trenować w każdej wolnej chwili – nie wiesz kiedy Ci się przyda. A przyda się na pewno, bo po pierwsze to najbardziej rozpowszechniony geograficznie język świata (co oznacza, że w prawie każdym zakątku naszego globu – zwłaszcza w większych miastach – w razie jakichś problemów, z dużym prawdopodobieństwem znajdziesz kogoś, kto w większym bądź mniejszym stopniu rozumie angielski i Ci pomoże), a po drugie szacuje się, że nawet do 80 procent użytkowników Internetu komunikuje się i publikuje w języku angielskim (a sama z racji prowadzenia bloga jesteś częścią tej globalnej społeczności). Dla zmotywowania podam Ci przykład naszego pisarza Józefa Konrada Korzeniowskiego (znasz?), który jako młody chłopak wyjechał najpierw do Francji, gdzie szybko nauczył się tamtejszego języka, a potem do Wielkiej Brytanii, gdzie opanował angielską mowę. Po różnych perypetiach (był marynarzem) zaczął pisać powieści i zyskał światową sławę. A pisał po angielsku: w swoim trzecim – co do kolejności poznawania – języku (zaczął się go uczyć dopiero w wieku 20 lat). Dziś Korzeniowski jest na Zachodzie jednym z najbardziej znanych pisarzy. Jego powieści przerabia się w szkołach i na uniwersytetach – uważa się je za chlubę literatury angielskiej. Na podstawie jego prozy kręcono też wielkie produkcje filmowe. A znany jest na świecie jako Joseph Conrad :).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiem, że angielski bywa bardzo pomocny :) Wydaje mi się, że dużo łatwiej jest się nauczyć obcego języka trafiając do obcego kraju niż siedząc nad książką w domu. Jako, że nie planuję żadnej przeprowadzki za granicę, muszę do angielskiego przysiąść, po prostu muszę! Tak sobie obiecałam :) Dziękuję za inspirujący komentarz! Naprawdę dodaje motywacji :)

      Usuń
    2. Cieszę się :). A co do przeprowadzki, nigdy nie mów nigdy ;). Ja też nie planowałem i byłem ostatni z chętnych do wyjazdu. A jednak stało się :).

      Usuń
    3. Nie mówię że nigdy, mówię że nie planuję a wiadomo jak to z planami bywa :) Zobaczymy co życie przyniesie :)

      Usuń
  31. Zawsze warto pracować nad sobą, też szlifuję wytrwale ten mój angielski i staram się nie robić tak okropnych zdjęć jak do tej pory xD Jak coś mi nie wychodzi to zawsze powtarzam dajcie mi trochę czasu kiedyś będę mistrzem po prostu pracuję powoli :P
    Ogółem nie robiłam noworocznych postanowień ale wiedząc, że ten rok będzie dla mnie wyjątkowy (bo będzie i już!) stwierdziłam, że uczynię go jeszcze bardziej wyjątkowym. Pisze pamiętnik , praktycznie od 4 klasy w tym roku również założyłam nowy dzienniczek tytułując go słowami piosenki "upadamy wtedy, gdy nasze życie przestaje być codziennym zdumieniem" wypisuję to czym życie mnie zaskoczyło i staram się czerpać z tego jak najwięcej. Jednocześnie też postanowiłam, że nie zmarnuję żadnej szansy która w tym roku los będzie mi pod nos podsuwał. Póki co nawet mi to wychodzi :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gratuluję motywacji! Sama niejednokrotnie podchodziłam do pisania pamiętnika, niestety, okazało się, że nie jest to dla mnie :) Ale zawsze podziwiałam osoby, które pamiętniki prowadziły. Kochana, życzę Ci wszystkiego najlepszego i jestem przekonana, że ten rok będzie wyjątkowy! (bo będzie i już!) :)

      Usuń
  32. Też mam swoje małe postanowienia. Na mojej liście również znajduje się obejrzenie dużej ilości filmów i seriali, bo jak już się ma tego Netflixa, to wypadałoby skorzystać (:

    pozdrawiam, mvrtyna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak więc trzymam kciuki, ja też bardzo przykładam się do tego postanowienia :)

      Usuń
  33. No to chyba nie pozostaje mi nic innego jak życzyć Ci powodzenia :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Rzadko stawiam sobie postanowienia noworoczne, ponieważ wychodzę z założenia że takie postanowienie mogę sobie zrobić w dowolnym miesiącu roku, bo dlaczego to nowy rok ma być wyznacznikiem tego co chcę poniekąd zmienić? Życzę ci by twoje postanowienia były zrealizowane. Ja w tym roku również muszę popracować nad zdjęciami.. ;) Pozdrawiam!!:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję serdecznie za opinię! Powoli zaczynam wdrążać te postanowienia w życie :)

      Usuń
  35. Również mam małe postanowienia noworoczne, mi.in czytanie większej ilości książek, lekkie poranne ćwiczenia, jedzenie warzyw i owoców...nic szczególnego;) Z tym angielskim to mnie zainspirowałaś, chyba wyciągnę moje zakurzone fuszki do nauki:D
    Życzę ci aby wszystkie postanowienia zostały spełnione:*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tobie również życzę, aby wszystkie twoje noworoczne plany się spełniły! mocno trzymam kciuki kochana <3

      Usuń
  36. Ayuno, jak najbardziej zgadzam się ze stwierdzeniem, że to właśnie z takich drobnostek składa się nasze życie. Ważne, żeby tak, jak Ty, realizować je sukcesywnie przez cały rok i nie zrażać się, gdy jednego dnia czy tam dwóch nam nie wyjdzie ;)
    O tak! To jest naprawdę super sposób i faktycznie - ja też czasem zaglądam do wpisu, gdzie napisałam o swoich postanowieniach i motywuje mnie on!
    Powodzenia, Kochana, w języku angielskim i japońskim właśnie:) Praktyka czyni mistrza, to racja i wierzę w to, że zostaniesz tym mistrzem i chętnie pooglądam zdjęcia wykonane przez Ciebie. Ja również często zaglądam na pinterest - chyba moja ulubiona strona, jeśli chodzi o takie rzeczy ;)
    O, a filmy to coś, co i ja kocham od lat, dlatego to postanowienie bardzo jest mi bliskie! Obyśmy trafiały na jak najwięcej wyjątkowych filmów, Kochana!
    Akcent humorystyczny - superowy:) Trzymam kciuki za to, żeby każde Twoje marzenie w tym roku spełniło się. Dużo wytrwałości!! Całuję ciepło:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo za ciepłe słowa :) Na razie nie wszystkie postanowienia spełniam, ale mamy dopiero styczeń, racja? :) jeszcze naprawdę wiele dni tego roku przed nami. Jeżeli lubisz pinteresta, to polecam serdecznie stronę zszywka.pl bardzo ją lubię :) Dziękuję raz jeszcze za niesamowicie miły i pełen pozytywnego ducha komentarz <3

      Usuń
  37. Ja zawsze spisywałam sobie swoje postanowienia noworoczne, ale jak zawsze kończyło się to tak samo. Pod wpływem tej fali noworocznej motywacji w styczniu wszystko szło gładko i idealnie. Ale potem motywacja się kończyła i wszystko trafiał szlag. A potem tylko" no nic trudno, w następnym roku na pewno wyjdzie". Ale w tym postanowiłam nie robić żadnych postanowień noworocznych, chociaż postanowienia są. Podsumowałam sobie dużo rzeczy i doszłam do konkretnych wniosków. Wiem co chcę w sobie zmienić, do czego dążę,a co powinnam doskonalić. I tak powoli wdrażam to wszystko w życie i idzie mi bardzo dobrze. Zaczynam nabierać pewnych dobrych nawyków, co mnie bardzo cieszy. Uważam jednak, że spisywanie postanowień noworocznych to indywidualna kwestia, bo każdy ma do tego jakieś inne podejście.
    Zapraszam do mnie bluue-butterfly.blogspot.com
    Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się z tobą w zupełności. Noworoczne postanowienia to indywidualna kwestia, jeżeli ktoś je robi bądź nie, należy uszanować jego decyzję :) ważne, by spełniać się :)

      Usuń
  38. Winter time is best time of the year. You have good plans for the 2019. Have a great week! <3

    Greetings: Ruut

    https://www.etsy.com/shop/RootsByRuut

    OdpowiedzUsuń
  39. Jeszcze do niedawna uważałam, że robienie postanowień noworocznych to głupota! W końcu zawsze jest odpowiedni czas żeby coś zmienić i nie trzeba do tego Nowego Roku. Jakoś tydzień temu zmieniłam zdanie i stwierdziłam, że zrobię postanowienia,( nie wiem czy mogę je jeszcze nazwać noworocznymi :D ) ale w niestandardowej formie. Zamiast robić milion takich małych celów, ustawiłam jeden duży, którym jest rozwinięcie bloga. Dedykuje temu cały ten rok. A co do fotografowania, odkąd prowadzę bloga to też w pewnym stopniu jestem zmuszona robić zdjęcia i szczerze się przyznam, że to polubiłam. Nie mam sprzętu, podobnie jak ty, ale na razie próbuję wycisnąć co nieco z mojego telefonu. Jasne, że jakość nie jest powalająca, ale przy odpowiedniej obróbce nie jest tak źle! Spróbuj sama i się przekonasz :) Mam nadzieję, że w kolejnym poście pokażesz kilka swoich fotografii ;)Mój blog

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masz cudowny cel :) Mój blog jest dla mnie największą pasją, sama staram się go wciąż rozwijać :) Dziękuję serdecznie za cudowny komentarz i życzę Ci wszystkiego dobrego!

      Usuń
  40. Trzymam kciuki, aby udało Ci się zrealizować wszystkie postanowienia. :)

    Sama ich nie robię, bo wiem, że nic z tego nie wyjdzie. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! A ja trzymam kciuki za wszystkie twoje plany! :) i może jakieś przyszłe postanowienia? :)

      Usuń
  41. Życzę powodzenia w Nowym Roku. Języki są ważne, szczególnie dzisiaj gdy jeździmy po świecie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję serdecznie i wzajemnie wszystkiego dobrego! :)

      Usuń
  42. To fakt, kiedy się troche przystopuje angielski, to skutek gdzieś widać, miałam tak po wypisaniu się z dodatkowego angielskiego, a w szkole, jak w szkole, ta nauka nie jest aż tak intensywna.
    No ale zdecydowałam się zdać rozszerzenie na maturze, więc jako przygotowanie wzięłam się za ten temat i staram się codziennie poświęcać czas na filmy po angielsku, nawet krótkie typu jakieś rozmowy z TEDTALKS, ale chodzi o złapanie akcentu i rozumienie. I ćwiczę ciągle mówienie, bo części ustnej zawsze się obawiałam, jednak ta bariera ciągle jest :)

    http://live-telepathically.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też muszę poćwiczyć. Nie jest najgorzej, ale jednak marzy mi się by było perfekcyjnie i płynnie a do tego to mi jeszcze sporo brakuje :)

      Usuń
  43. ja oficjalnie nie mam postanowień lecz cele, które chce spełnić i spełniam <3
    zapraszam

    mój blog |KLIK|

    OdpowiedzUsuń
  44. Trzymam kciuki by Ci się w nich udało wytrwać :)

    OdpowiedzUsuń
  45. Oby wszystko się udało, tak jak chciałabyś żeby wyszło. Polecam serdecznie wpis na blogu Postanowienia noworoczne - jak ich dotrzymać?. Oczywiście oprócz tego będę i tak trzymać kciuki, bo czasem zaglądam na Twój blog i sobie czytam :-)

    OdpowiedzUsuń
  46. Ja też mam moje małe i większe cele na ten rok. Myślę, że wszyscy ludzie w jakimś stopniu je mają - nawet gdy się tego wypierają i uważają postanowienia noworoczne za stratę czasu i energii. Według mnie wszystko zależy od tego, w jaki sposób je sprecyzujemy i jak będziemy o nich myśleć. Jeśli nie w kategoriach "Nowy Rok - Nowa JA", ale bardziej na zasadzie "w tym roku muszę popracować nad tym, skupić się na tamtym i chcę zrobić to" i gdy bierzemy pod uwagę spadek motywacji i drobne potknięcia, które zawsze się zdarzają - jest to naturalna ludzka chęć rozwoju.

    Ja, na przykład, mam jedno wspólne "postanowienie", chociaż osobiście wolę termin "cel" na 2019. A mianowicie, chcę zdać egzamin CAE. Już dawno wydrukowałam sobie listę 100 słówek, aby zaimponować egzaminatorowi (https://quizlet.com/10565568/100-words-to-impress-an-examiner-flash-cards/), kupiłam książki do praktyki testów egzaminacyjnych, a teraz wdrażam to w życie.

    A jeśli już mowa o angielski, polecam Ci stronę https://angielskie-slowka.pl - moja ulubiona do nauki słówek! Dzięki tym ćwiczeniom nawet jak mnie obudzisz o 2. w nocy, powiem Ci jak jest "ropucha" albo "zapalenie wyrostka robaczkowego". Może Ci się przyda ;)

    Wytrwania w Twoich postanowieniach!

    Ściskam i całuję,
    panna MADEMOISELLE

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję za podpowiedź! Każda strona czy aplikacja z nauką angielskiego to dla mnie pomocna dłoń :) Dlatego chętnie zajrzę na tę stronę i zapewne, będę odwiedzać ją regularnie :) Kochana, życzę Ci abyś osiągnęła swój cel, aby to czego pragniesz jak najszybciej się spełniło <3

      Usuń
  47. Nie nazwę tego noworocznym postanowieniem, ale także chciałabym bardziej popracować nad angielskim, między innymi dlatego, że mam z niego egzamin i maturę w tym roku :) Fotografia też jest moim celem, ale aktualnie nie mam za bardzo na to czasu. Filmów w tym roku udało mi się obejrzeć sporo jak na mnie :D
    Życzę wytrwałości w postanowieniach! Na pewno uda Ci się je zrealizować:)
    https://karik-karik.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję serdecznie a tobie życzę wszystkiego dobrego i spełnienia marzeń, jak również postawionych sobie celów :) <3

      Usuń
  48. Kochana życzę Ci spełniania wszystkich noworocznych postanowień! :)
    Nie ma nic lepszego jak uczucie, kiedy udaje nam się spełniać życiowe założenia.
    Dla mnie rok 2019 jest i będzie przełomowym - duże zmiany w życiu niosą ogrom ekscytacji i pozytywnej energii :)
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie w wolnej chwili!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję serdecznie a i tobie życzę spełnienia marzeń i planów i oby twój 2019 był naprawdę świetny! :)

      Usuń
  49. Też mam zamiar trochę przyłożyć się do instagrama. Jest to fajny sposób, żeby był z obserwatorami na bieżąco. Fajnie jest mieć postanowienia i dążyć do ich realizacji.

    Pozdrawiam, dołączam do obserwujących. Zapraszam również do mnie ;)
    https://livetourevel.blogspot.com/2019/01/make-up-vs-no-make-up.html?m=0

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oczywiście :) Warto rozwijać się na wszystkich swoich profilach, ja niestety całą uwagę poświęciłam blogerowi, dlatego w tym roku i instagram dostanie trochę mojego czasu :) Dziękuję serdecznie <3

      Usuń
  50. Ja nie mam postanowień noworocznych, wychodzę z założenia, że jak będę chciała coś zmienić to mogę zrobić to w każdej chwili. Nowy rok nie musi być dla mnie początkiem czegoś nowego. Co do nauki angielskiego to polecam może jakieś aplikację, na których mogłabyś poćwiczyć gramatykę. Do nauki słówek najlepszy dla mnie jest quizlet. Co do fotografii to polecam zajrzeć do jakiś książek, bo wcale nie sprzęt robi zdjęcia tylko człowiek. Bez podstawowej wiedzy będzie ciężko. Z autopsji polecam ksiązki Scott'a Kellb'ieg, napisane w prosty i humorystyczny sposób. A regularne prowadzenie instagrama przyniesie ci wiele frajdy, także to nie będzie trudne. Życzę wytrwałości i owocnych rezultatów.. Pozdrawiam!

    http://sar-shy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję serdecznie za ciepłe słowa jak i porady! Na pewno wykorzystam i czuję że moje postanowienia noworoczne w tym roku będą zrealizowane w całości! :)

      Usuń
  51. Niektóre z Twoich postanowień pokrywają się z tym, co i ja sama chciałabym zrealizować - np ten angielski czy zgłębienie tajników fotografii. Jak znam życie jednak, w moim przypadku, lepiej takich planów nie robić, bo z realizacją różnie to bywa;)
    Za to Tobie życzę wytrwałości i tego, by udało się wszystko co sobie zaplanowałaś:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje, tobie również życzę spełnienia tego co chciałabyś zrealizować :) Mocno trzymam za to kciuki!

      Usuń
  52. Życzę Ci, aby wszystkie postanowienia udało się zrealizować. :) Dobrze jest stawiać sobie cele, do których się dąży. U mnie w tym roku postanowień konkretnych nie ma, zobaczy się jak to wszystko wyjdzie. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję serdecznie, pomimo braku postanowień życzę Ci spełnienia wszystkich obecnych i przyszłych planów! :)

      Usuń
  53. Świetne postanowienia :) Choć sama nie lubię używać tego określenia. Znacznie bardziej wolę cele i plany, jakoś to dla mnie zmienia zupełnie postać rzeczy podczas ich realizacji :) Życzę Ci aby wszystkie udało Ci się zrealizować kochana :* Moich jest bardzo dużo, począwszy od wyrobienia nawyku codziennego czytania, bieganie i jogę, obronę magisterki, rozpoczęcie studiów podyplomowych, kupno mieszkania, obecność na kilku koncertach i chodzenie do teatru, aż po doskonalenie mojej drogi ku Zero Waste :) czyli i samorealizacja, rozrywka i odhaczenie ważnych życiowych punktów :) Powodzenia jeszcze raz, pozdrawiam <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ślicznie! Masz wspaniałe plany, naprawdę niesamowite i mega inspirujące, życzę Ci z całego serca aby w tym roku udało się wszystko to co sobie zaplanujesz! <3

      Usuń
  54. spełnienia wszystkich postanowień!

    OdpowiedzUsuń
  55. Fajne postanowienia, rozwijające i twórcze :) Zupełnie inne niż sztampowe typu odchudzanie, rzucanie palenia itp. Powodzenia!
    Jeżeli chodzi o szlifowanie angielskiego, w moim przypadku dobrym sposobem okazało się uczestnictwo w zagranicznych grupach dyskusyjnych na fb. Wspólna pasja, nowe znajomości, same plusy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo za ciepłe słowo! :) O, to też super pomysł! Myślę, że to może być rozwiązanie, na pewno o tym pomyślę :)

      Usuń
    2. Jak się zdecydujesz, opowiedz o wrażeniach :)

      Usuń
  56. Ah te postanowienia. Kiedyś co roku wymyślałam sobie kilka do spełnienia i przez miesiąc wierzyłam, że mi się uda. Wraz z nadejściem lutego kompletnie o nich zapominałam i tak co roku. Zgadzam się z obrazkiem na końcu, nowy rok, te same cele do osiągnięcia. W końcu doszłam do wniosku, że lepiej żyć bez jakichkolwiek postanowień noworocznych. Nie czuję tego stresu, nic nade mną ''nie wisi''. Będzie co będzie. :D Dzięki takiemu podejściu osiągnęłam więcej niż kiedykolwiek.
    Pozdrawiam serdecznie. ♥
    amyrysuje.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dobre podejście :) Ja również zrezygnowałam z wielkich postanowień, które jeszcze nie tak dawno temu tworzyłam. Teraz- tylko drobnostki :)

      Usuń
  57. Nice post, I like it :) fantastic outfit :)

    new post
    http://www.mensfashionobsession.com/

    OdpowiedzUsuń
  58. Hi! I was in Poland in November 2018! If you want, you can read some post on my blog! Kisses! :)

    onlymaja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  59. Zycie mnie nauczyło, że planowanie jest niekonieczne, aby osiągnąć harmonię i być zadowoloną z siebie...Wszystko się zmienia, więc postanowienie czasami się dezaktualizuje. Poza tym taka lista zniechęca mnie, wywołuje presję...
    Wolę się realizować w swoim tempie i zgodnie z możliwościami.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za twoją opinię :) z czasem zmienia się to co sądzimy o postanowieniach. Obecnie mam do tego inne podejście niż jeszcze dwa lata temu. :)

      Usuń
  60. Ja lubię tworzyć postanowienia, nie tylko noworoczne.
    Życzę Ci, żeby udało Ci się zrealizować wszystko to co tutaj wypisałaś :)

    Co do moich postanowień, to planuje przeczytać więcej książek niż w 2017, gdzie przeczytałam 141. Bardziej zaangażować się w naukę hiszpańskiego i poprawić swoją kondycję oraz figurę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję serdecznie! Trzymam kciuki za realizację twoich planów :) <3

      Usuń
  61. Piosenkę "Pada śnieg" znam doskonale :D Co do postanowień noworocznych raczej ich nie praktykuję. Uważam, że każdy dzień jest dobry na rozpoczęcie czegoś nowego na inwestowanie w siebie i w swoje pasje. Mimo to uważam, że takie małe postanowienia są bardzo fajne, a szczególnie te Twoje. Też bardzo lubię oglądać filmy, ale jeszcze bardziej lubię czytać książki. Mam na cel 50 książek w tym roku, od stycznia przeczytałam ich już 5 :-) Życzę powodzenia w wytrwaniu! :-)
    pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  62. Interesting post my dear, thank you for sharing!

    OdpowiedzUsuń
  63. Amazing post

    Kisses
    www.pimentadeacucar.com

    OdpowiedzUsuń
  64. Wspaniałego nowego tygodnia Kochana ❤

    OdpowiedzUsuń
  65. Tworzę czasami postanowienia, ale nie zawsze. Zależy, czy mam pomysł i czy mi się chce :D W tym roku parę takich stworzyłam. Między innymi mam zamiar uczyć się japońskiego co nie będzie łatwe. Zajęcia z tego jezyka mam we wtorki, ale oczywiście na uczelni postanowili mi ułożyć "genialny" plan zajęć, w którym ostatnie zajęcia we wtorki mam w godzinach 19.30-21.00, oczywiście wtedy kiedy mam japoński.
    Wracając jednak to tematu postanowień, bardzo fajne postanowienia. Fotografii też kiedyś chciałabym się nauczyć, choc również nie mam sprzętu. Trzymam kciuki za realizację ich ;)

    OdpowiedzUsuń