listopada 02, 2020

Herbata z miodem i cytryną oraz kolorowe liście na drzewach czyli jesienne stylizacje | femmeluxe.co.uk

 Dzień dobry http://static.tumblr.com/4cb12b39a02a019806dff31d308dc80b/prgxzku/ujSngcku3/tumblr_static_40fs6ter4ruokkckk88wsgccg.gif
Już od pierwszego grudnia rozpoczynamy kolejną edycję Advent Blog Calendar. Więcej informacji w infoblogu, na samym dole wpisu  oraz z prawej strony bloga  

 ( PL / ENG )

Z życia wzięte: 25 października obchodziłam 25 urodziny. Spędziłam je w domu w ciepłej atmosferze. Dzień wcześniej dostałam od przyjaciół z pracy wspaniały prezent. W dzień urodzin dostałam wspaniałe podarki od najbliższych. Ze względu na obecnie panujący stan, nie spędziłam tego dnia jakoś spektakularnie, czego nie żałuję. Zrelaksowałam się i odpoczęłam. Cieszyłam się spokojem i jesienną atmosferą, którą tak uwielbiam. Kocyk, herbata z miodem i cytryną, dobre jedzenie i film to dla mnie idealne spędzenie wyjątkowego dnia.  
Nie spodziewałabym się tego, że po tak długiej przerwie jaką odbyłam, wrócę do anime- a jednak. Wolnego czasu mi nie przybyło, ale wygospodarowałam chwilę na krótką serię. To musiało się stać prędzej czy później, anime było moją wielką miłością i zawsze będzie mnie do tego ciągnąć, podobnie jak do języka, kuchni, mody i całej Japonii. Powróciłam do pasji poprzez serię Kakegurui, której skrawki widziałam na co drugim tik toku. Udało mi się skończyć tytuł w trzy dni. Jestem zachwycona, chodź nigdy nie powiedziałabym, że tak zaciekawi mnie temat hazardu. Obecnie jestem w środku drugiej serii. Czy ktoś z was ogląda bądź oglądał anime? Chętnie o tym porozmawiam :) Jednak na dziś przygotowałam coś zupełnie innego. Zapraszam was na recenzję paczki od femmeluxe.co.uk.
Real life: I celebrated my 25th birthday on October 25. I spent them at home in a warm atmosphere. The day before, my friends at work gave me a wonderful gift. On my birthday, I got great gifts from my loved ones. Due to the current state of affairs, I didn't spend that day spectacularly, which I don't regret. I relaxed and rested. I enjoyed the peace and autumn atmosphere that I love so much. A blanket, tea with honey and lemon, good food and a movie are the perfect way to spend a special day.
 I wouldn't expect to be back in anime after such a long break - and yet. I didn't have more free time, but I set aside some time for a short series. It had to happen sooner or later, anime has been a great love for me and will always be drawn to it, as well as language, cuisine, fashion and all of Japan. I returned to my passion through the Kakegurui series, pieces of which I saw on every tik tok. I was able to finish my title in three days. I am delighted. Come on, I would never say that I would be so interested in the subject of gambling. I'm currently in the middle of the second series. Are any of you watching or watched anime? I am happy to talk about it :) But for today I have prepared something completely different. I invite you to review the package from femmeluxe.co.uk.

Post sponsorowany. 

Tak właśnie! Dostałam kolejną ciekawą paczkę od femmeluxe.co.uk, jednego z moich ulubionych sklepów z modą damską. Chciałabym wam dziś pokazać czym zaskoczył mnie tym razem. Zapraszam na przegląd przesyłki, mam nadzieję, że czytając wpis będziecie bawić się tak dobrze, jak ja podczas przymiarek, zdjęć jak również pisania i tworzenia! :)
Exactly! I got another nice package from femmeluxe.co.uk, one of my favorite women's fashion stores. Today I would like to show you what surprised me this time. I invite you to the parcel review, I hope you will have as much fun while reading this post as I did while trying on clothes, photos, writing and creating! :)



Kolejne dresowe spodnie w mojej kolekcji dresowych spodni. Nie są to jednak zwyczajne dresowe spodnie. Są takie puchate, pulchne, duże! Jak ja kocham taki styl :) O tej porze roku, takie ubrania zyskują u mnie duże uznanie. Spodnie wykonane są z grubego materiału, miłe w dotyku, ocieplane od środka. 65% bawełna i 35% poliester. Na nogach prezentują się świetnie. Zdradzę wam, że mam już w szafie takie same, tylko różowe :) Najchętniej, zebrałabym wszystkie, całą paletę kolorów. Uwielbiam te spodnie :)
Rozmiar: 12
Cena: 11,99 £ ( ok. 61zł )
Another sweatpants in my collection of sweatpants. However, these are not ordinary sweatpants. They are so fluffy, chubby, big! I love such a style :) At this time of the year, such clothes gain great recognition from me. Pants are made of thick material, nice to the touch, insulated from the inside. 65% cotton and 35% polyester. They look great on legs. I will tell you that I already have the same, only pink ones in my wardrobe :) I would like to collect them all, the whole color palette. I love these pants :)
Size: 12
Price: £ 11.99 (approx. 61 PLN)












Zauważyliście, że obecnie modne są koszule typu męska-robocza? Nie będę ukrywać, że ja zawsze lubiłam męskie koszule i zawsze nosiłam je chętnie- na różne sposoby. Gdy zobaczyłam tę, musiałam ją zamówić! Oversizowa, można by ją nosić standardowo, przewiązaną w pasie paskiem, związaną na biodrach lub jako sukienkę - możliwości jest wiele i ograniczyć nas może jedynie wyobraźnia. Moja koszula jest bardzo duża, sądzę, że o rozmiar mniejsza nadal byłaby oversize. Nie jest to koszula flanelowa! Bardzo przyjemna w dotyku, grubsza, ocieplana od środka. Materiał składa się w 50% z bawełny i 50% poliestru. Idealna na chłodniejsze dni. Posiada kieszenie. Zapinana na guziki. Rewelacyjna, ja jestem w niej zakochana, mimo, że jest na mnie tak duża :) Jest mi w niej miło i ciepło a to największy atut ubrania jesienno-zimowego! 
Rozmiar: M 
Cena: 25,99 £ ( ok. 133zł )
Have you noticed that men's work shirts are currently in fashion? I will not hide that I have always liked men's shirts and always wore them - in various ways. When I saw this, I had to order it! Oversized, it could be worn as a standard, tied at the waist with a belt, tied at the hips or as a dress - there are many possibilities and only our imagination can limit us. My shirt is very large, I think a size smaller would still be oversized. This is not a flannel shirt! Very pleasant to the touch, thicker, insulated from the inside. The material consists of 50% cotton and 50% polyester. Perfect for colder days. It has pockets. Fastened with buttons. Sensational, I am in love with her, even though it is so big on me :) I feel nice and warm about her and this is the greatest advantage of autumn-winter clothes!
Size M
Price: £ 25.99 (about PLN 133)












Dresy darzę wyjątkową miłością. Jest to jeden z rodzai ulubionych przeze mnie ubrań. Komplety dresów kupuję/zamawiam najczęściej bo są to rzeczy które najczęściej noszę. Nie czuję się dresiarą ale fakt, dresy towarzyszą mi w domu, na spacerze, na spotkaniach z przyjaciółmi i na moich ulubionych wyprawach po górach. Czyli praktycznie zawsze. Dlatego wybrałam komplet dresowy. Oversizowy, składający się ze spodni i bluzy crop top z kapturem. Miły w dotyku, bardzo ciepły (ocieplany od środka), miękki. Idealny na chłodny jesienno-zimowy czas. Grubszy materiał 65% bawełna i 35% poliester, to dobry skład. Sądziłam, że zamówiony przeze mnie rozmiar będzie idealny, bo taki zawsze zamawiam, więc dres albo jest bardzo oversized albo zwyczajnie na mnie za duży - jednak, nie uważam tego za nie wiadomo jak wielką wadę. Jest uroczy, milutki, cieplutki a ja czuję się jak w ubraniach mojego ukochanego, czyli słodko i dziewczęco. Jeżeli lubicie taki styl, dres na pewno przypadnie wam do gustu.
Rozmiar: 12
Cena: 25,99 £ ( ok. 133zł )
I have a special love for tracksuits. This is one of the types of my favorite clothes. I buy / order sets of tracksuits most often because they are the things that I wear most often. I do not feel like a tracksuit but the fact that tracksuits accompany me at home, on a walk, at meetings with friends and on my favorite trips in the mountains. So almost always. That's why I chose a sweatshirt set. Oversized crop top with a hood and trousers. Nice to touch, very warm (insulated from the inside), soft. Perfect for a cool fall / winter time. The thicker material 65% cotton and 35% polyester is a good composition. I thought that the size I ordered would be perfect, because I always order it, so the tracksuit is either very oversized or simply too big for me - however, I do not consider it as a big disadvantage. He is cute, nice, warm and I feel like in the clothes of my beloved, which is sweet and girly. If you like this style, the tracksuit will definitely appeal to you.
Size: 12
Price: £ 25.99 (about PLN 133)












Odkąd wróciła moda na rozszerzane nogawki, żałowałam, że moja mama pozbyła się wszystkich spodni ze swoich młodzieńczych lat. Sama miałam przepiękne czarno-białe dzwony w wieku siedmiu, ośmiu lat i na tym moja przygoda z szerokimi nogawkami się skończyła. Nie byłam do końca pewna, czy ten model wyglądałby dobrze na moim ciele, no bo nie oszukujmy się, nie mam nóg szczupłych i długich jak Chinki z tik toka. Zaryzykowałam i okazało się, że po raz kolejny wybór, który najbardziej mnie trapił okazał się najlepszy. Zamówiłam komplet: crop top z krótkim rękawem i legginsy z rozszerzonymi nogawkami. Zauroczył mnie od razu po wyciągnięciu z paczki! Śliczny kolor cappuccino. Design w prążek. Cienki materiał 95% wiskoza i 5% elastan - bardzo dobry skład, tkanina idealna na lato, dlatego nie pytajcie mnie co czułam robiąc te zdjęcia. Komplet cudownie podkreśla sylwetkę, ładnie opina krągłości, uwypukla biust i tyłek a całość prezentuje się kobieco, kokieteryjnie nawet. Podsumowując, uważam ten komplet za gwiazdę wpisu i mogę go śmiało polecić każdemu, kto lubi takie kroje ubrań. Jest rewelacyjny. 
Rozmiar: 12
Cena: 16,99 £ ( ok. 87zł )
Ever since the fashion for flared legs returned, I regretted that my mother had shed all the pants in her teenage years. I myself had beautiful black and white bells at the age of seven or eight and this is where my adventure with wide legs ended. I wasn't sure if this model would look good on my body, because let's face it, I don't have slim and long legs like Chinese tik tokas. I took a risk and it turned out that once again the choice that bothered me the most turned out to be the best. I ordered a set: a crop top with short sleeves and leggings with flared legs. He charmed me immediately after taking it out of the package! Lovely cappuccino color. Striped design. Thin fabric 95% viscose and 5% elastane - very good composition, fabric perfect for summer, so don't ask me what I felt while taking these photos. The set wonderfully emphasizes the figure, nicely fits the curves, emphasizes the bust and butt, and the whole looks feminine, even coquettish. To sum up, I consider this set to be the star of the entry and I can confidently recommend it to anyone who likes such cuts. It is amazing.
Size: 12
Price: £ 16.99 (approx. 87 PLN)











Podsumowując. Moje kolejne zamówienie od femmeluxe.co.uk okazało się bardzo udane. Ubrania są stylowe i wyjątkowe. We wszystkim czuję się dobrze, każda rzecz jest bardzo wygodna. Materiały bardzo mi odpowiadają. Pewna jestem, że wszystkie zamówione przeze mnie ubrania będą częstymi uczestnikami moich codziennych stylizacji! :)
Summarizing. My next order from femmeluxe.co.uk turned out to be very successful. The clothes are stylish and unique. I feel good in everything, everything is very comfortable. The materials suit me very well. I am sure that all the clothes I order will be frequent participants in my everyday styling! :)


( PL ) 
 
Na dziś to wszystko. 
Czy znacie internetowy sklep femmeluxe.co.uk? Czy zamawiałyście coś z niego? Jeżeli tak, co i jak oceniacie te rzeczy? Czy podoba wam się moje zamówienie? Co najbardziej? 
Piszcie w komentarzu! 

Dziękuję Ci za poświęcony mi czas 
Zapraszam Cię na zaplecze wpisu. 
   
 Komentatorzy

Zajrzyj koniecznie na te blogi:

Pierwszy komentarz:
Agata - www.agatea.pl
  

Najciekawszy komentarz:
Sady Sana - ra-ciezka.blogspot.com pracownia-kotolaka.blogspot.com

Co wpis wyłaniam z komentarzy dwa blogi. Skomentuj jako pierwszy najnowszy wpis lub zostaw najciekawszy komentarz a twój blog znajdzie się w polecajce.

 AyuArtystycznie 

Adrasteja

Blog   Instagram

Adrasteja, czyli Olimpia, to lifestylowa blogerka, która pisze naprawdę o wszystkim. Jej blog przepełniony jest ciepłem, wpisy uzależniają tak, że chce się czytać jeden za drugim ;) Instagram pełny jest inspirujących, pięknych zdjęć. W pracy Olimpi czuć pasję, dlatego specjalne podziękowania dla Ciebie Kochana! Dziękuję <3


Rysunek wykonany czarnym długopisem.
 
To mój najnowszy pomysł. Rysuję podobizny, karykatury, fanarty w swoim własnym stylu moich ulubionych blogerów. Z dwóch powodów. Chciałam popracować nad moją kreską, nad moim talentem artystycznym, że tak zażartuję oraz móc znów pokazać wam, jak bardzo jesteście dla mnie ważni, jak bardzo szanuję was i waszą pracę oraz jak bardzo was uwielbiam!
Uwaga. Pomimo tego, że moje rysunki mają charakter bardzo amatorski, rozumiem, że mogą być źle odebrane a szanując waszą prywatność i zdanie, jeżeli  znasz mnie już dłuższy czas i regularnie do mnie zaglądasz a nie życzysz sobie pojawienia się w AyuArtystycznie, daj mi od razu znać.
 
Infoblog  :
 
 Już od pierwszego grudnia pojawi się kolejna edycja Advent Blog Calendar ! Zachęcam, do zapoznania się z akcją. Już dziś możesz zapisać się do listy blogów biorących udział, pod tym postem Im nas więcej, tym lepiej! ♡  W tym roku chciałabym również zorganizować tę akcję na instagramie. Więcej szczegółów niebawem na moim koncie - hi_ayuna.
  Komentarz u mnie = komentarz u Ciebie ♡ 
● Z kodem: ayuna35 otrzymasz 35% rabatu na zakupy w posterstore.pl

 contakt: neko_chan@vip.onet.pl
 instagram: hi_ayuna

https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEg_PoqzwFjOeEoSd-YkvnzqvqeN_xnofzcsBCZPoyIa9QGqLfnYxNlIYk23ZqH9CgBVAHYSqd0V_EgPgdBWjpQ93BeKjrV1C4TOLTFiVjGE4D0nAYHoemS8s-mphWfL2_IzpvkYL0PRq-o2/s320/xzc6.gif

125 komentarzy:

  1. Znam te ciuszki tylko z blogów. Dresiki są śliczne. Twój rysunek dla mnie jest idealny.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Od niedawna jestem miłośniczką dresów, jeszcze kilka lat temu nie uwierzyłabym, że w dresach można wyglądać ślicznie :D Dziękuję!

      Usuń
  2. Muszę w wolnej chwili zajrzeć na stronę tego sklepu, bo widzę, że mają fajne ubrania.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Naprawdę fajne, jednak trzeba zwracać uwagę na składy! Jest sporo ubrań z poliestru, ale jak widać znaleźć można perełki :)

      Usuń
  3. Spóźnionego wszystkiego najlepszego. Dużo zdrowia i spokoju.
    Fajne są te pierwsze dresowe spodnie. W tych drugich nie podoba mi się kolor.

    Książki jak narkotyk

    OdpowiedzUsuń
  4. Sprawdzaj proszę czy piszesz, bo niektóre zdania są bardzo ciężkie do zrozumienia. ;)
    Nie pamiętam kiedy miałam ostatnio taki czas żeby coś pooglądać, wyciszyć się. Bardzo mi tego brakuje i czekam na to z utęsknieniem.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Staram się, ale bardzo prosiłabym o podpowiedź! :) Np. które zdania konkretnie.
      Mogłabym w tedy popracować nad swoją pisownią :)

      Usuń
  5. ну на фото эти костюмы еще как-то выглядят... в живую - они ужасны ((

    https://evgenijamir.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Hej 100 lat Wszystkiego co Najlepsze z okazji urodzin, znam ten sklep bardzo podobają mi się dresy.Ciekawy wpis pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale cudowna biała czapka! :)
    Wszystkiego, co najlepsze dla Ciebie!

    OdpowiedzUsuń
  8. Spóźnione najlepsze życzenia urodzinowe.
    Nuda wpisu bardzo trafna.
    Z ubrań najbardziej podoba mi się zestaw dresów ten drugi, oo czyli strona działa już normalnie? PRzez jakiś czas mieli problemu techniczne

    Pozdrawiam, MAda

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie zastanawiałam się, co się z nimi stało.
      Zamówiłam jedną paczkę - nie przyszła.
      Wchodzę na stronę dla blogerów - nie istnieje.
      Widać mieli jakieś zmiany, bo zauważyłam kompletnie odmieniony design :)
      Szkoda, że nikt o tym nie wspomniał :D
      Pozdrawiam!

      Usuń
  9. Na punkcie dresow mam totalnego pierdolca
    Te pomarańczowe są cudowne

    OdpowiedzUsuń
  10. Wszystkiego najlepszego :)
    Najbardziej spodobała mi się koszula w kratę.

    OdpowiedzUsuń
  11. A great post! I love your blog. Your content is very interesting < 3 I am following you and invite you to me https://milentry-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Oh I love it the second style darling
    xx

    OdpowiedzUsuń
  13. Mój mąż lubi anime, zwykle je ogląda przy śniadaniu w weekendy :-) Świetne ciuszki wybrałaś, bardzo podoba mi się koszula :-)

    OdpowiedzUsuń
  14. Happy birthday to you, you look so pretty. Kisses.

    OdpowiedzUsuń
  15. Z dresami jakoś już mi nie po drodze, nawet biegam w legginsach;) Niemniej jednak, dresy prezentują się na Tobie doskonale!
    pozdrawiam serdecznie znad filiżanki kawy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A dziękuję ^^ Zdaję sobie sprawę z tego, że dresy mnie pogrubiają, ale są taaak cieplutkie!
      Pozdrawiam!

      Usuń
  16. Dresy idealne na te czasy, choć są także bardzo zdradliwe, bo ja przez wiosnę w dresie nawet nie zauważyłam kiedy przytyłam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O jej... nie pomyślałam o tym. Fakt, warto tego pilnować :)

      Usuń
  17. Ja nigdy nie byłam fanką anime ale zamierzam obejrzeć Deth Note na Netflix bo ciekawi mnie to ale nie wiem czy to jest dobre na początek. Spóźnione ale wszystkiego najlepszego :D Sama wiem co czujesz bo w kwietni gdy był 1 lockdown ta samo obchodziłam swoje urodziny. Ciuchy świetne pokusiłabym się o ten biały ale niestety jestem człowiekiem fajtłapą i byłby zaraz czarny , ale ten przed ostatni skradł mi bardziej serce i chyba na niego się pokuszę :D
    by-tala.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To zależy. Widziałam Deth Note i jeżeli lubisz gatunek kryminalny, to z pewnością przypadnie Ci do gustu :) Wszystko zależy od tego, jaki gatunek się lubi :)
      Dziękuję serdecznie! :)

      Usuń
  18. Jakość ubrań od nich jest super :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Teraz tak, wcześniej trafiłam na kilka kiepskich ciuchów :)

      Usuń
  19. Jakie fajne białe spodnie dresowe! Czemu ja zawsze kupuje czarne i szare skoro biel wygląda tak rewelacyjnie? :) Osobiście uwielbiam jesień, to moja ulubiona pora roku zaraz po wiośnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Biel jest rewelacyjna jak jest pogoda :D Ubrałam te dresy tylko raz, do zdjęć i już poszły do prania bo nogawki jak dalmatyńczyk - w cętki :D

      Usuń
  20. Cześć, Klaudio! ;)

    Wszystkiego najlepszego z okazji urodzin, kochana! <3 Dużo zdrowia, satysfakcji z tego co robisz, mnóstwa pomysłów na nowe blogowe wpisy, dużo pięknych chwil spędzonych z Rafałem oraz spełnienia marzeń! :*

    Bardzo się cieszę, że Blogowy Kalendarz Adwentowy pojawi się i w tym roku. Z miłą chęcią wezmę w nim udział. Uważam, że to świetna akcja, dzięki której można poznać ciekawe blogi i docenić innych twórców. Super, że znów podjęłaś się organizacji tej wspaniałej akcji. <3 Brawo dla Ciebie! ;)

    Co do zamówienia,to ostatni komplet kojarzy mi się nieco z zespołem Abba. :D

    A fanart Olimpii wyszedł Ci bardzo fajnie. Masz talent! ;)

    Buziaki! :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hej Moni!
      Dziękuję serdecznie za piękne życzenia! Oby się spełniły :3
      Bardzo mi miło, dziękuję że bierzesz udział! <3 W zeszłym roku było nas całkiem sporo... byłoby pięknie gdyby i w tym ludzie dawali sobie taki mały blogowy prezent :)
      Dziękuję! :)

      Usuń
  21. Uwielbiam brązowe outfity, a jeszcze takie luźne i nieco dresowe to już w ogóle są super. Musze zainwestować w tą bluzę. :)

    OdpowiedzUsuń
  22. These are such wonderful outfits. I don't know the site though!

    OdpowiedzUsuń
  23. great post honey
    your blog is wonderfull..

    OdpowiedzUsuń
  24. Super outfity kochana 😘😘 Buziaczki!!

    OdpowiedzUsuń
  25. Hi my dear! I love autumn colours. I liked both tracksuits the white one is stunning. I liked the jacked but I would like it more without the belt. Happy birthday, by the way :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Koleejna edycja? Super. Lubię ten cykl i chętnie dołącze... uwielbiam - to już moja tradycja <3

    Ładnie wyglądasz w każdej stylizacji, jednak jak to mówią... "ładnemu we wszystkim ładnie" :) Potrafisz dobrze się ubrać, dobrać dodatki, każdy element kreacji ;) Chcialabym złożyć Tobie zaległe zyczenia pomyślności, radości, spokoju, uśmiechu na twarzy i tego czego sobie zapragniesz :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Having at leat a nice tracksuit is essential nowadays! Love both yours: the wite and the nude one!
    very nice outfits, dear!
    XO
    S
    https://s-fashion-avenue.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. Spóźnione wszystkiego najlepszego z okazji urodzin :D Anime to zdecydowanie nie moja bajka.
    Pierwsze spodnie chętnie bym przygarnęła do mojej szafy :D Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  29. Bardzo ładne ubrania wybrałaś. Ta koszula najbardziej przypadła mi do gustu, bardzo fajnie wygląda! ;)

    OdpowiedzUsuń
  30. Mega fajne zestawy ubrań, ta biała czapka bardzo mi się podoba! :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Happy Birthday! Love autumn outfits! Happy November!

    OdpowiedzUsuń
  32. Really beautiful inspirotaion for outfits! :) thank you!

    OdpowiedzUsuń
  33. Te dresy są świetne, sama mam 3 pary i chodzę w nich w domu na okrągło :P
    „Zapraszam także do siebie na nowy post - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  34. Witaj Ayunko!
    Kto by uwierzył, że to już listopad i za chwilę grudzień, święta, koniec roku. Mam nadzieję, że uda mi się ponownie wziąć udział w Advent Blog Calendar, bo myślę, że jest to naprawdę wspaniała akcja, inicjatywa :)
    Ja również w październiku świętowałam swoje urodziny, tyle, że było to oczko, czyli 21 urodziny ;) Wszystkiego dobrego dla Ciebie kochana, a przede wszystkim bardzo, bardzo dużo zdrowia Ci życzę w tym obecnym czasie.
    Och, anime... Jak ja go dawno nie oglądałam! Nie ukrywam, że też tęsknię za jego oglądaniem. Może teraz jesień pozwoli mi na nadrobienie paru tytułów ;)

    Raz miałam możliwość zamawiania z tego sklepu i byłam naprawdę zadowolona. Teraz również zyskałam taką możliwość, ale nie umiem się zdecydować na ubrania, może Twój dzisiejszy post pozwoli mi dokonać wyboru :D

    Ale te dresowe spodnie wyglądają cudownie :) Tak cieplutko! Kiedyś nie lubiłam siebie w dresach. Jednak z czasem stwierdziłam, że najważniejsza jest wygoda, więc nie ma co się krępować po domu czy po osiedlu w nich chodzić :D A niektóre wyglądają naprawdę stylowo ;) Cudnie wyglądasz w tej czapce! ;)
    Nie wiedziałam, że są teraz modne, ale ja uwielbiam koszule w kratę. Mam również kilka męskich, które idealnie sprawdzają się jako narzutka do takich letnich lub jesiennych stylizacji. Bardzo Ci pasuje!
    Powiem Ci, że pięknie wyglądasz w tym przydużym dresie. Zdecydowanie ma to swój urok, serio. A kolor? GENIALNY!
    No nie powiem, ten styl bardzo Ci pasuje! Ja nie potrafię przekonać się do szerokich nogawek. Była to moja zmora podstawówkowych lat i nadal jest. Nie chciałabym do tego wracać ;p

    Kochana, bardzo, ale to bardzo Ci dziękuję za to wyróżnienie. Pisałam to już na Instagramie, ale naprawdę jestem pod wielkim wrażeniem. W dodatku te cudne ogrodniczki, które uwielbiam, ale nigdy o tym chyba nie wspominałam :D Twoje rysunki sprawiają tak ogromną radość, Nam, blogerom, czytelnikom, ludziom. Brak mi już więcej słów. Dziękuję. Aż wróciła mi motywacja do dalszego tworzenia :)

    Pozdrawiam serdecznie i pięknego dnia Ci życzę!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana! Gdybyś zdecydowała się wziąć udział w ABC daj koniecznie znac - dopiszę cię do listy :) Co do zamawiania z tej strony, zawsze mam z tym problem. Mają tak cudowne ubrania, że ciężko się zdecydować :) Dziękuję za ciepły i szczery komentarz!
      Cieszę się, że masz motywację do tworzenia, uwielbiam twoje posty! :)
      Buziaki!

      Usuń
    2. Myślę, że się skuszę, choć nie ukrywam, że mam trochę zaległości w tym świecie blogowym. Parę osób zrezygnowało, a na ich miejsce przyszło kilka nowych, cudownych blogów. Więc musiałabym odświeżyć listę sprzed roku :D
      To prawda. Tydzień się przymierzałam do tego zamówienia :D Nie ma sprawy Kochana :)
      Bardzo miło mi to słyszeć! <3

      Usuń
    3. Więc wpisuję Cię na listę :) <3
      Będzie okazja do poznania nowych osób :)
      Buziaki Kochana :*

      Usuń
    4. Bardzo dziękuję za wpisanie :) To prawda! Dlatego już się nie mogę doczekać :)

      Usuń
  35. Bardzo ciekawe i oryginalne stylizacje. Też lubię dresy, ale chodzę w nich tylko po domu, wygoda przede wszystkim:) Co do anime, to oglądam, ale tego tytułu nie znam i nigdy nie oglądałam anime o hazardzie. Domyślam się, jakie to musi być wciągające:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, wygoda przede wszystkim i dla mnie to ważna cecha :) Dziękuję za komentarz!

      Usuń
  36. Krata jak zawsze świetnie wpasowuje się w jesienne stylizacje :)

    OdpowiedzUsuń
  37. Ładnemu we wszystkim ładnie! Najbardziej podoba mi się koszula w kratę!

    OdpowiedzUsuń
  38. Awesome! Great to get gifts from co-workers! All the best to a wonderful November! & thanks for your comment too!

    OdpowiedzUsuń
  39. Thanks for the uplifting and fun post! and Happy Birthday to you too!

    OdpowiedzUsuń
  40. Feliz cumpleaños atrasado me gustaron las imagenes y te mando un beso . Te invito a pasar por mi blog https://enamoradadelasletras.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  41. Witaj kochana,

    Bardzo podobają mi się te spodie dresowe ( czas wreszcie chyba jakieś kuic bo zapowiada się ,że w domach jednak zostaniemy dłużej... :-( ) a także ta kraciasta koszula ( uwielbaim takie)
    Wszystkiego dobrego z okazji 25 urodzin,jestem pewna, że spędzone kameralnie też były fantastyczne:-)
    O serialu słyszałam i mam w planach obejrzeć, jestem ciekawa czy się wciągnę :)

    pozdrawiam
    Karo

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak, dresy mogą się przydać :) Coraz częściej zakładamy "domowe stylizacje" a je też warto urozmaicić :) Dziękuję <3

      Usuń
  42. Bardzo ładne stylizacje. No i wszystkiego najlepszego z okazji przypadających na ubiegły miesiąc urodzin. Spełnienia marzeń, dużo zdrowia i mnóstwa powodów do radości!

    OdpowiedzUsuń
  43. mam słabość do tego pierwszego outfitu <3 meeega sztos! :*

    OdpowiedzUsuń
  44. Cześć Ayuna.

    Biały jogger jest idealny dla Ciebie. Wygląda czysto i przekonuje pewnie. Miłego dnia.

    OdpowiedzUsuń
  45. Dresowe stylizacje jak dla mnie najlepsze! Jesienią liczy się dla mnie wygoda i ciepło. :D

    OdpowiedzUsuń
  46. Jak ja lubię ten sklep :) Świetne ciuszki pojawiły się u Ciebie. Spodnie dresowe z Femme Luxe też mam i bardzo je lubię. Jestem strasznym zmarzluchem, a one są naprawdę mega ciepłe i przy tym bardzo wygodne! Bardzo podoba mi się ta koszula w kratę. Fajnie wygląda zestawiona z tym paskiem. Ps. Wszystkiego najlepszego kochana z okazji urodzin! Dużo zdrówka, spełnienia marzeń i samych uśmiechów losu! Niech spełnią się wszystkie życzenia! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O ja też go lubię, coraz bardziej :)
      Dziękuję Kochana za cudowne życzenia! :)

      Usuń
  47. Wyglądasz zajebiście. Polowałam na te spodnie ale zabrakło dla mnie rozmiaru. Najlepiej wyglądasz w tym zestawie z dzwonami. Twój kolor, chociaż w reszcie również wyglądasz ślicznie. Pozdrawiam!^^

    OdpowiedzUsuń
  48. "
    Great post! We would like to feature your post on Tropika Club too if that's possible?
    Tropika Club Deals is part of the Tropika Club ecosystem:

    Tropika Club Deals – Search for the best voucher and coupon deals
    Tropika Club Bookings – Discover and book services at amazing off-peak discounts
    Tropika Club Magazine – Get the latest scoop on beauty, wellness, eats and all things Singaporean


    Tropika Club Deals is ideal for customers who want to discover the best deals without having to commit to a specific appointment date and time. Deals allow customers to buy vouchers and coupons in advance and to arrange the appointment directly with the merchant or business. Customers can also buy vouchers as gifts or to use for the future.

    Tropika Club Bookings is ideal for customers who want to see the full selection of a merchant or business. Customers can search by merchant or service categories and then choose from a full range of service offerings. Customers can also see if there are any off-peak discounts for the selected service(s). Customer will book the appointment for the specific date and time.

    Tropika Club Magazine crafts and curates articles for the discerning Singapore male and female. We provide up-to-date articles on Beauty and Vogue for gals, and articles on Grooming and Style for guys. We also cover local Singaporean content under City. Supporting Tropika Club’s vision to bring the best beauty, wellness and fitness services to our visitors, we also have a review section on the best services and selections under Top Picks. This features the Top 10 rankings for your beauty and wellness salons based on the various regions in Singapore. Tropika Club Deals brings to you great deals and offers from our merchants in the form of amazing discounted vouchers and codes. In addition, enjoy cashback as much as up to 5% for each purchase you make, regardless of the amount you spend. Think Cashback. Think Tropika.
    "

    OdpowiedzUsuń
  49. bardzo ładne zestawiki, jak zawsze.
    Lubię tę piosenkę, wg mnie Ronnie wykonał dobrą robotę, przynajmniej tworząc akurat tę piosenkę.
    Pozdrawiam ciepło, super nagłówek bloga;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też lubię tę piosenkę. Ma coś w sobie :)
      Dziękuję.

      Usuń
  50. Jak to mówią, ładnemu we wszystkim ładnie.

    OdpowiedzUsuń
  51. Kochana wszystkiego najlepszego z okazjii urodzinek :) w ubraniach od femmeluxe wyglądasz obłędnie :* Buziaczki

    OdpowiedzUsuń
  52. Sama nigdy nie zamawiałam w tym sklepie, zresztą to nie do końca ubrania w moim stylu. Ale najważniejsze, ze Tobie pasują i jesteś zadowolona z zakupów. :) Kolory są boskie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aaach. No i spóźnione, ale prosto z serca - wszystkiego najlepszego! :*

      Usuń
  53. These items look very beautiful and cozy. I like how you combine them with Autumn colors of nature. Beautiful photos.

    New Post - https://www.exclusivebeautydiary.com/2020/11/ysl-black-opium-eau-de-parfum.html

    OdpowiedzUsuń
  54. Wersja z parasolką jest piękna, najbardziej mi się podoba taki styl :) Uściski Ayunko. Spóźnione zyczenia urodzinowe, wszystkiego dobrego, spełnienia marzeń.

    OdpowiedzUsuń