kwietnia 14, 2023

Recenzja - Soraya, Just Glow, Upi臋kszaj膮ce serum do twarzy z efektem Glow | Review - Soraya, Just Glow, Beautifying Face Serum with Glow Effect 馃尯 馃尶

 
Dzie艅 dobry! image

( PL/ENG )

Wci膮偶 testuj臋 na swojej sk贸rze kosmetyki z ostatniego boxa od Pure Beauty. Jestem przeszcz臋艣liwa, 偶e mog艂am spr贸bowa膰 tylu wspania艂ych produkt贸w. Pomy艣la艂am, 偶e z ka偶dego takiego boxa wybior臋 dwa kosmetyki, kt贸re zrecenzuj臋 na blogu. B臋d膮 to produkty, moim zdaniem, najciekawsze, najdziwniejsze b膮d藕 takie, kt贸re mnie zaskoczy艂y swoim zastosowaniem/sk艂adem/konsystencj膮. Wybior臋 po prostu dwie pere艂ki, kt贸re a偶 prosz膮 si臋 o to, by je przetestowa膰. Zapraszam wi臋c na recenzj臋 pierwszej z nich.
I'm still testing cosmetics from the last Pure Beauty box on my skin. I am happy that I could try so many wonderful products. I thought that from each such box I would choose two cosmetics that I would review on the blog. These will be the products, in my opinion, the most interesting, the strangest or those that surprised me with their application/composition/consistency. I will simply choose two gems that are just begging to be tested. So here's a review of the first one.

Wpis powsta艂 przy wsp贸艂pracy z purebeauty.pl
The entry was created in cooperation with purebeauty.pl


Produkt ma w sobie z艂ote drobinki, kt贸re maj膮 za zadanie nada膰 super efekt glow na sk贸rze oraz idealnie roz艣wietli膰. Zawiera w sobie ekstrak z pomelo zapewniaj膮cy energi臋 i od艣wie偶enie oraz witamin臋  C rozja艣niaj膮c膮 i widocznie upi臋kszaj膮c膮 sk贸r臋. 
The product has golden particles in it, which are designed to give a great glow effect on the skin and perfectly illuminate. It contains pomelo extract that provides energy and refreshment, and vitamin C that brightens and visibly beautifies the skin.

Z艂ote drobinki? Brzmi jak super pomys艂 na imprez臋 ale czy sprawdzi si臋 na co dzie艅? Zaraz si臋 tego dowiemy!
Gold particles? Sounds like a great idea for a party, but will it work every day? We'll find out soon!


30ml. produkt zamkni臋ty jest w plastikowej buteleczce z pipetk膮 (bardzo fajnie, po zako艅czonym u偶ytkowaniu mog臋 nada膰 butelce drugie 偶ycie). Bardzo praktyczne w stosowaniu, u艂atwia aplikacj臋 produktu. Kupimy go w kartoniku. Produkt ma konsystencj臋 emulsji o bardzo lekkiej strukturze, kt贸ra szybko si臋 wch艂ania. "Uzale偶niaj膮cy zapach - to mix cytrus贸w, zielonego jab艂uszka i granatu" - tak przeczytamy na opakowaniu. Faktycznie wszystkie te nuty s膮 wyczuwalne. Po艂膮czenie tych zapach贸w jest rewelacyjne, 艣wie偶e, wiosenne, pe艂ne energii. Wiecie, kocham cytrusy i takie energiczne zapachy. Bardzo fajnie, ze d艂u偶sz膮 chwil臋 utrzymuje si臋 na sk贸rze. 
30ml. the product is closed in a plastic bottle with a pipette (very nice, I can give the bottle a second life after use). Very practical to use, facilitates the application of the product. We will buy it in a cardboard box. The product has the consistency of an emulsion with a very light structure that is quickly absorbed. "Addictive fragrance - it's a mix of citrus, green apple and pomegranate" - that's what we read on the packaging. In fact, all these notes are noticeable. The combination of these fragrances is sensational, fresh, spring, full of energy. You know, I love citrus and such energetic scents. It's nice that it stays on the skin for a long time.


Po na艂o偶eniu serum na twarz od razu zobaczymy wyra藕ne z艂ote drobinki. to bardzo b艂yszcz膮cy efekt. Tu mo偶ecie zobaczy膰 moje zdj臋cia SAUT脡, czyli bez makija偶u. Niestety, aparat nie bardzo chce uchwyci膰 b艂ysk na twarzy, wi臋c musicie mi uwierzy膰 na s艂owo, 偶e mieni臋 si臋 jak bombka na choince. Produkt bardzo szybko si臋 wch艂on膮艂, pozostawi艂 twarz g艂adk膮 i mi艂膮 w dotyku. Drobinki nie przemieszczaj膮 si臋, chyba 偶e przetrzemy je np. palcem. Pod makija偶em (w zale偶no艣ci od stopnia krycia naszego podk艂adu) efekt b臋dzie s艂abszy lub mocniejszy. Szczerze, to naprawd臋 ciekawe. Mo偶e nie jest to najlepsza opcja na co dzie艅, je偶eli lubimy make up no make up, ale na jakie艣 wyj艣cie, je偶eli lubicie efekt glitter, jak najbardziej. Ja b臋d臋 u偶ywa膰 go codziennie, podoba mi si臋, jak 艂膮czy si臋 z moim codziennym makija偶em. Jest b艂ysk, jest roz艣wietlenie, jest 艣wie偶o, jest promiennie - a taki efekt zawsze zachwyca. Produkt przeznaczony jest do twarzy, ale mam zamiar troszeczk臋 da膰 r贸wnie偶 na dekolt, b臋dzie pi臋knie! 
After applying the serum on the face, we will immediately see clear golden particles. it's a very shiny effect. Here you can see my photos of SAUT脡, i.e. without makeup. Unfortunately, the camera doesn't really want to capture the flash on the face, so you have to take my word for it that I'm sparkling like a bauble on a Christmas tree. The product was absorbed very quickly, leaving the face smooth and pleasant to the touch. The particles do not move unless we wipe them with, for example, a finger. Under make-up (depending on the coverage of our foundation) the effect will be weaker or stronger. Honestly, it's really interesting. Maybe it's not the best option for everyday use, if you like make-up no make-up, but for a night out, if you like the glitter effect, absolutely. I will be using it everyday, I like how it blends with my everyday makeup. There is a flash, there is illumination, it is fresh, it is radiant - and such an effect always delights. The product is intended for the face, but I'm going to give a little bit to the neckline as well, it will be beautiful!


Zdecydowanie, jest to produkt, kt贸ry trzeba wypr贸bowa膰 na w艂asnej sk贸rze i oceni膰 subiektywnie. W zale偶no艣ci od preferencji jego ocena mo偶e by膰 r贸偶na. Powiem, 偶e jest ciekawy i wart spr贸bowania. Bardzo podobaj膮 mi si臋 jego w艂a艣ciwo艣ci i dzia艂anie, bo czuj臋, 偶e naprawd臋 upi臋ksza moj膮 sk贸r臋. Efekt glow to dodatek, kt贸ry sprawia, 偶e produkt jest wyj膮tkowy i wyr贸偶nia si臋 na tle innych serum do twarzy. Opr贸cz 艣wietnego dzia艂ania piel臋gnacyjnego, podkre艣li makija偶. Wielofunkcyjno艣膰 to w艂a艣ciwo艣膰, kt贸r膮 bardzo ceni臋 sobie w produktach. Je偶eli chodzi o to serum, to jestem na tak! 
Definitely, it is a product that you have to try on your own skin and evaluate subjectively. Depending on your preferences, its rating may vary. I will say that it is interesting and worth trying. I really like its properties and effects, because I feel that it really beautifies my skin. The glow effect is an addition that makes the product unique and stands out from other face serums. In addition to a great care effect, it will emphasize makeup. Multifunctionality is a property that I value very much in products. As for this serum, I'm all for it!



  Na dzi艣 to wszystko. 
Czy znacie boxy Pure Beauty? Mo偶e mia艂y艣cie okazj臋 jaki艣 sprawdzi膰 albo my艣licie o ich zakupie? Czy znacie Soraya, Just Glow, Upi臋kszaj膮ce serum do twarzy? Mo偶e mieli艣cie okazj臋 spr贸bowa膰 innych produkt贸w tej linii? Co s膮dzicie o produktach marki Soraya? Mieli艣cie okazj臋 jaki艣 spr贸bowa膰? Jakie s膮 wasze odczucia i opinie? 
Piszcie w komentarzu! 
 That's it for today.
Do you know Pure Beauty boxes? Have you had a chance to try any of them or are you thinking about buying them? Do you know Soraya, Just Glow, Beautifying face serum? Have you had a chance to try other products from this line? What do you think about Soraya products? Have you had a chance to try any? What are your feelings and opinions?
Write in the comment!

Dzi臋kuj臋 Ci, 偶e tu jeste艣!
Twoja obecno艣膰 buduje ten blog.
Thank You that you are here!
Your presence builds this blog.
 


Zapraszam Ci臋 na zaplecze wpisu 
I invite you to the back of the entry ↓
The best Commentators image

Co wpis wy艂aniam z komentarzy dwa blogi. Skomentuj jako pierwszy lub zostaw najciekawszy komentarz (pod najnowszym wpisem) a tw贸j blog znajdzie si臋 w polecajce. 
I extract two comments from each post. Be the first to comment or leave the most interesting comment (under the latest entry) and your blog will be recommended.

Pierwszy komentarz/First comment:
historycznik.blogspot.com image

Najciekawszy komentarz/Most interesting comment:
lili-93.blogspot.com image


( PL )

Infoblog  :

 Komentarz u mnie = komentarz u Ciebie 
● Podoba Ci si臋 moja praca? Pom贸偶 mi si臋 rozwin膮膰 oraz dotrze膰 do szerszego grona odbiorc贸w! Zaobserwuj, skomentuj, udost臋pnij lub pole膰 ♡ 

 mail contakt:  neko_chan@vip.onet.pl

145 komentarzy:

  1. Skoro odczuwasz pozytywnie efekty jego dzia艂ania, to by膰 mo偶e, ja te偶 dam mu szans臋.

    OdpowiedzUsu艅
    Odpowiedzi
    1. Odczuwam, odczuwam. Zauwa偶y艂am, 偶e wiele produkt贸w ma na mnie dobry wp艂yw. Zobaczymy jak b臋dzie przy sta艂ym stosowaniu ;)

      Usu艅
  2. Polec臋 znajomym Paniom Klaudio ;-). Posty kosmetyczne te偶 u Ciebie lubi臋, pozdrawiam, mia艂em ci臋偶kie przedpo艂udnie - zakupy, potem sprz膮tanie. Sam z kolei zamierzam zadba膰 o siebie ju偶 kosmetykami m臋skimi - To艂pa mi si臋 na mojej poczcie dla Pan贸w wy艣wietla ;-) .

    OdpowiedzUsu艅
    Odpowiedzi
    1. To艂pa jest super, bardzo lubi臋 t臋 mark臋 kosmetyk贸w, zawsze dzia艂aj膮 na mnie super :) Dzi臋kuj臋 za tw贸j komentarz! :)

      Usu艅
  3. Nie rozumiem po co si臋 stosuje takie preparaty. :)

    OdpowiedzUsu艅
    Odpowiedzi
    1. G艂ownie po to, by zadba膰 o swoj膮 sk贸r臋, spr贸bowa膰 sk艂adnik贸w, kt贸re maj膮 r贸偶ne w艂a艣ciwo艣ci, testowa膰 nowo艣ci i ich dzia艂anie na cer臋 a tak偶e dla zabawy ^^

      Usu艅
  4. Lubi臋 si臋 b艂yszcze膰, ale wydaje mi si臋, 偶e to produkt, kt贸ry lepiej si臋 sprawdzi pod makija偶. Akurat nie u偶ywam podk艂adu, wi臋c nie wydaje mi si臋, aby dobrze si臋 czu艂a tak si臋 艣wiec膮c. A szkoda...

    OdpowiedzUsu艅
    Odpowiedzi
    1. Te偶 my艣l臋, 偶e pod makija偶em wygl膮da najlepiej bo fajnie komponuje si臋 z podk艂adem. Trzeba przyzna膰, 偶e ten produkt to nie zwyk艂y kosmetyk a raczej kosmetyczny gad偶et :D

      Usu艅
  5. Zatem, je艣li b臋d臋 mia艂a okazj臋 to wypr贸buj臋 na w艂asnej sk贸rze.

    OdpowiedzUsu艅
  6. Bardzo lubi臋 takie produkty do piel臋gnacji. Ch臋tnie wypr贸buj臋 :)
    Serdecznie pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsu艅
  7. Chyba nigdy w 偶yciu nie mialam 偶adnego kosmetyku z pomelo. ;p

    OdpowiedzUsu艅
  8. Za stara ju偶 jestem na te kosmetyki, tym bardziej 偶e nigdy wcze艣niej nie u偶ywa艂am, ale lubi臋 drobinki z艂ota i lubi臋 te zapachy ty my艣l臋 偶e by mi si臋 to serum spodoba艂o. Mi艂o mi zobaczy膰 Ciebie na 偶ywo !!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsu艅
    Odpowiedzi
    1. Cz臋sto pokazuj臋 si臋 tu na 偶ywo, ale tu jestem na 偶ywo bez makija偶u i bez okular贸w a to naprawd臋 rzadko艣膰 na blogu :D Pozdrawiam!

      Usu艅
  9. witam Ci臋 Klaudio ♥
    ..艣wietna recenzja! .. po Twoim zachwycie nad upi臋kszaj膮cym serum do twarzy a偶 mam ochot臋 go wypr贸bowa膰 :) .. ma艂o u偶ywam kosmetyk贸w, ale mo偶e ten warto kupi膰? ;)
    ..najwa偶niejsze jest to, 偶e po zastosowaniu kosmetyku wida膰 efekty i jeste艣 zadowolona!

    - pozdrawiam Ci臋 Kochana serdecznie i ciep艂o ! ♥

    OdpowiedzUsu艅
    Odpowiedzi
    1. Je偶eli u偶ywasz niewielu kosmetyk贸w, to ten mo偶e nie by膰 najlepszy na pierwszy raz. Zw艂aszcza, 偶e wydaje mi si臋, 偶e najlepiej pasowa膰 b臋dzie z makija偶em przez swoje z艂ote drobinki. Poleca艂abym ci co艣, co r贸wnie szybko si臋 wch艂ania i dobrze dzia艂a, ale tak nie b艂yszczy :) Dzi臋kuj臋 Kochana za tw贸j komentarz i pozdrawiam najcieplej i najserdeczniej! :)

      Usu艅
  10. Serum od razu odda艂am dalej, zdecydowanie nie dla mojej sk贸ry, ale ciesz臋 si臋 偶e Ty jeste艣 zadowolona :)

    OdpowiedzUsu艅
    Odpowiedzi
    1. Jestem, cho膰 by艂am tym produktem bardzo zaskoczona ^^

      Usu艅
  11. Like this product! Bisous, dear Klaudia!
    Bye!

    OdpowiedzUsu艅
  12. Fajnie ze polecasz i wspominasz to serum :) jak zobaczy艂am wpis to az oczy szeroki mi sie otworzy艂y :) od jakiego艣 czasu poszukije dobrego serum i toveydaje si臋 idealne dla mnie :) dziekuje I pozdrawiam...

    OdpowiedzUsu艅
    Odpowiedzi
    1. Tak polecam, cho膰 mo偶e to nie by膰 produkt dla ka偶dego ^^ G艂ownie przez sw贸j efekt glow, ale spr贸bowa膰, jak najbardziej :) Pozdrawiam!

      Usu艅
  13. U mnie jeszcze czeka w kolejce na testy, ale lada dzie艅 si臋 za nie zabior臋.

    OdpowiedzUsu艅
    Odpowiedzi
    1. Bardzo ciekawa jestem twojej opinii! Daj zna膰 jak ju偶 si臋 z nim zapoznasz ^^

      Usu艅
  14. buzia super wygl膮da po tym serum:)

    OdpowiedzUsu艅
    Odpowiedzi
    1. Taka baby face mi si臋 zrobi艂a ^^ ach! Uroczo :)

      Usu艅
    2. ja jeszcze czekam na testy bo mam serum inne na wyko艅czeniu:)

      Usu艅
    3. To tak samo, jak ja mam z tym 偶elem pod oczy :D No nie otworz臋 produktu, jak nie sko艅cz臋 poprzedniego :D

      Usu艅
    4. My艣l臋, 偶e to dobra cecha :D

      Usu艅
  15. Gdzie艣 ju偶 chyba o tym serum s艂ysza艂am ale to raczej nie dla mnie. Nie lubi臋 si臋 艣wieci膰 a makija偶 u mnie minimalny albo wcale wi臋c nie wiem jakby si臋 te z艂ote drobinki na mnie prezentowa艂y. Jednak pomys艂 z przedstawiem najciekawszych produkt贸w z boxa super. Jestem ciekawa kolejnych pere艂ek :)

    OdpowiedzUsu艅
    Odpowiedzi
    1. Dzi臋kuj臋 bardzo za dobre s艂owo, kolejny wpis ju偶 si臋 pisze :D

      Usu艅
  16. Some interesting review
    Thanks for sharing your post and let's know this product
    Kisses from Spain!!! ♥

    OdpowiedzUsu艅
  17. Hola, tiene muy buena pinta, por lo que gracias por d谩rmelo a conocer.

    Besos desde Promesas de Amor, nos leemos.

    OdpowiedzUsu艅
  18. Hiiiii, i have to try it. Hope I can do it soon

    OdpowiedzUsu艅
  19. This sounds like such an interesting product! Really unique. I am so glad this is working well for you <3
    the creation of beauty is art.

    OdpowiedzUsu艅
  20. Nieee, taki 艣wiec膮cy to nie dla mnie, tak mi si臋 wydaje. Ale tak przy okazji, Klaudio... Jaka Ty 艂adna jeste艣 :)

    OdpowiedzUsu艅
    Odpowiedzi
    1. Aj dzi臋kuj臋 ^^ Bez makija偶u wygl膮dam jak chora, z drugiej za艣 strony lubi臋 t臋 swoj膮 najbardziej naturaln膮 wersj臋 ;)

      Usu艅
  21. Nie u偶ywa艂am nigdy produkt贸w Pure Beauty :)
    Pierwsze co pomy艣la艂am jak zobaczy艂am to 偶贸艂te opakowanie to pomy艣la艂am: "To na pewno b臋dzie mia艂o w sk艂adzie witamin臋 C " :)

    OdpowiedzUsu艅
    Odpowiedzi
    1. Producenci coraz cz臋艣ciej daj膮 nam subtelne sygna艂y co mo偶emy znale藕膰 w ich produktach, tak by艣my ju偶 z daleka na p贸艂ce dojrzeli to co chcemy zobaczy膰 :D

      Usu艅
  22. Nachalna reklama kilku najwi臋kszych i najbogatszych koncern贸w powoduje, 偶e ludzie nie mog膮 dokopa膰 si臋 do dobrych produkt贸w innych marek. Chwa艂a Ci wi臋c za t臋 opini臋.

    OdpowiedzUsu艅
    Odpowiedzi
    1. Dlatego tak lubi臋 posty kosmetyczne ^^ Najwa偶niejsze, to pisa膰 szczerze co si臋 my艣li, co si臋 czuje ;)

      Usu艅
  23. Na pewno mia艂am kiedy艣 jaki艣 kosmetyk z firmy Soraya, ale teraz nie pami臋tam, jaki. Akurat ten produkt nie jest w kr臋gu mojego zainteresowania, gdy偶 na twarz niczego nie nak艂adam. Kojarz臋 moj膮 jedn膮 przygod臋 z serum z drobinkami i pami臋tam, 偶e efekt mi si臋 nie podoba艂, gdy偶 sk贸ra 艣wieci艂a si臋, jakby by艂a t艂usta . Oczywi艣cie to mo偶e nie dotyczy膰 wszystkich ser贸w z drobinkami;)

    Najwa偶niejsze, 偶e jeste艣 zadowolona❤

    OdpowiedzUsu艅
    Odpowiedzi
    1. Wszystko zale偶y od produktu ale te偶 od cery- inaczej mo偶e ten produkt wch艂ania膰 i odbija膰 ;) Dzi臋kuj臋 za tw贸j komentarz kochana!

      Usu艅
  24. Hello! I didn't know this product but it looks interesting. The packaging looks very cute. We read each other!

    OdpowiedzUsu艅
  25. Fajnie, 偶e jeste艣 zadowolona i wida膰 efekty :) pi臋kne to pude艂eczko, wygl膮da uroczo :)

    OdpowiedzUsu艅
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam si臋, pude艂ka z tych box贸w to istne dzie艂a sztuki :)

      Usu艅
  26. Hello!
    I have a serum that not convince me... So I'll try the serum that you show us. Thank you for share it.
    Kisses!

    OdpowiedzUsu艅
  27. Pure Beauty znam tylko i wy艂膮cznie z recenzji innych :D Sama kupuj臋 boxy g艂贸wnie o tematyce ksi膮偶kowej :D

    OdpowiedzUsu艅
    Odpowiedzi
    1. Takie boxy musz膮 by膰 super :) Dzi臋kuj臋 za komentarz!

      Usu艅
  28. Mia艂am kiedy艣 to serum i by艂am z niego bardzo zadowolona 馃槉 Bixa Pure Beauty jeszcze nie mia艂am 馃槉

    OdpowiedzUsu艅
  29. Ten komentarz zosta艂 usuni臋ty przez autora.

    OdpowiedzUsu艅
  30. I'm not very into make up or beauty products so I didn't know about this but I like what you said about the serum. Thansk for the recommendation!

    OdpowiedzUsu艅
  31. U偶ywam innego serum, ale ch臋tnie spr贸buj臋 i tego;) pozdarwiam

    OdpowiedzUsu艅
  32. Te偶 u偶ywam zawsze serum na dekolt, fajny glutek, poszukam i wypr贸buj臋 :)

    OdpowiedzUsu艅
  33. Nie u偶ywam a偶 tak wielu kosmetyk贸w, ale serum ch臋tnie bym wypr贸bowa艂a. Szczeg贸lnie po zimie.

    OdpowiedzUsu艅
    Odpowiedzi
    1. Tak, fakt, po zimie nasza sk贸ra potrzebuje dobrego kopa do dzia艂ania ;)

      Usu艅
  34. Moje obawy co do u偶ywania tego Serum na co dzie艅 s膮 naprawd臋 przeogromne. Nie jestem fank膮 takich drobinek na co dzie艅. Co innego na imprez臋 .

    OdpowiedzUsu艅
    Odpowiedzi
    1. Rozumiem. Je偶eli nie jeste艣 fank膮 b艂yszcz膮cych produkt贸w, lepiej si臋gn膮膰 po co艣 innego, bardziej odpowiedniego ;)

      Usu艅
  35. Tiene muy buena pinta, no lo conoc铆a. Gracias por la recomendaci贸n. Besos

    OdpowiedzUsu艅
  36. Nie znam tego produktu, ale jestem srok膮 i skusi艂abym si臋 ju偶 ze wzgl臋du na opakowanie :p

    OdpowiedzUsu艅
  37. Ciekawe serum, mo偶e by膰 fajne pod makija偶 ze wzgl臋du na roz艣wietlenie. Ja mia艂am galaretk臋 z tej serii i sprawdzi艂a si臋 艣wietnie :)

    OdpowiedzUsu艅
    Odpowiedzi
    1. To moja pierwsza zdobycz z tej serii, ciekawa jestem innych produkt贸w i mam nadziej臋, 偶e b臋d臋 mog艂a je wypr贸bowa膰 ;)

      Usu艅
  38. Rzetelna recenzja i ciekawy kosmetyk

    OdpowiedzUsu艅
  39. 呕adnych krem贸w do twarzy nie u偶ywam, jedynie do r膮k, na stopy i kolana. Polecam bardzo dobry krem Garniera. Do r膮k stosuj臋 krem firmy Ziaja.
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsu艅
    Odpowiedzi
    1. Garniera i Ziaj臋 bardzo lubi臋 ^^ Dzi臋kuj臋 za polecenie i pozdrawiam!

      Usu艅
  40. Ciekawe serum, jednak ja nie u偶ywam podk艂ad贸w, wi臋c efekt roz艣wietlaj膮cy m贸g艂by si臋 u mnie nie sprawdzi膰. 艢wietna recenzja:)

    OdpowiedzUsu艅
  41. Bardzo zciekawi艂 mnie ten produkt. W moim wieku to by艂oby istne szale艅stwo ale zastanawiam si臋 nad poleceniem go m艂odszej generacji:) Bardzo fajna prezentacja.

    OdpowiedzUsu艅
    Odpowiedzi
    1. Dzi臋kuj臋 bardzo ^^ Ja my艣l臋, 偶e dobrze pr贸bowa膰 wszystkiego i to w ka偶dym wieku. 呕ycie jest tylko jedno i tylko my sami b臋dziemy z niego rozliczani ;)

      Usu艅
  42. Lubi臋 niekt贸re produkty marki Soraya. Tego serum nie znam, kiedy艣 lubi艂am podobne produkty, teraz raczej stosuj臋 kosmetyczny minimalizm, ale kto wie... Mo偶e najdzie mnie ochota na zmian臋. ;)

    OdpowiedzUsu艅
  43. Chyba u偶ywa艂am kiedy艣 tego serum ;)

    OdpowiedzUsu艅
  44. That looks good, thanks for the review.

    OdpowiedzUsu艅
  45. Jako艣 boj臋 si臋 kosmetyk贸w z wit.c. Podobno trzeba po nich unika膰 s艂o艅ca.

    OdpowiedzUsu艅
    Odpowiedzi
    1. Naprawd臋? Mog艂am co艣 o nich poczyta膰 przed u偶ytkowaniem :D

      Usu艅
  46. Musz臋 poszuka膰 czy jest gdzie艣 u mnie dost臋pny. Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsu艅
    Odpowiedzi
    1. My艣l臋, 偶e marka jest og贸lnie dost臋pna :) Dzi臋kuj臋 i pozdrawiam :)

      Usu艅
  47. Super 偶e dajesz drugie 偶ycie opakowaniom!

    OdpowiedzUsu艅
  48. Bardzo lubi臋 kosmetyki tej marki, wi臋c i to serum z ch臋ci膮 sobie sprawdz臋. Ch臋tnie si臋gam po roz艣wietlaj膮ce produkty. ;)

    OdpowiedzUsu艅
  49. Bardzo lubi臋 kosmetyki z witamin膮 C i si臋gam po nie regularnie :) To serum wydaje si臋 warte wypr贸bowania, cho膰 troszk臋 przera偶aj膮 mnie te drobinki ;) Niemniej jednak b臋d臋 je mie膰 na uwadze :)

    OdpowiedzUsu艅
    Odpowiedzi
    1. Te偶 mnie przera偶a艂y, ale efekt niezaprzeczalnie ma co艣 w sobie :)

      Usu艅
  50. 艢wietna recenzja, uwielbiam kosmetyki z witamin膮 C! Akurat z tej serii wol臋 galaretk臋 oczyszczaj膮c膮, ale i serum zu偶y艂am :)

    OdpowiedzUsu艅
    Odpowiedzi
    1. U偶ywam go codziennie i nadal mam ca艂kiem sporo! Musz臋 przyzna膰, 偶e to wydajny kosmetyk ;)

      Usu艅
  51. Takie rzeczy to dla mnie to za du偶o ;) wystarcza mi tonik i krem do twarzy ;)

    OdpowiedzUsu艅
  52. Nie wypowiem si臋, bo si臋 po prostu nie znam na kosmetykach. Nie mniej je艣li co艣 spe艂nia pok艂adane nadzieje, to chyba oznacza, 偶e nie jest 藕le. :)

    Czyli w sumie podobne 艢wi臋ta mieli艣my je艣li o odleg艂o艣ci pokonane chodzi. :) Atmosfera to te偶 wa偶na rzecz.

    Dzi臋kuj臋 za 偶yczenia. :) Dopiero teraz obrabiam komentarze. Zn贸w zaczynam widzie膰 swoje plecy, tyle jest rzeczy do zrobienia przy zamianie mieszka艅.

    Pozdrawiam!
    https://mozaikarzeczywistosci.blogspot.com/

    OdpowiedzUsu艅
    Odpowiedzi
    1. Rozumiem Ci臋 :) Dzi臋kuj臋 za tw贸j komentarz i pozdrawiam!

      Usu艅
  53. Que buena pinta tiene ese serum te deja la piel muy bonita y cuidada ....gracias por la informacion

    OdpowiedzUsu艅
  54. Te偶 lubi臋 wielofunkcyjno艣膰 kosmetyk贸w ;) Na razie jeszcze serum mam, wi臋c nie robi臋 listy serum do test贸w ;)

    OdpowiedzUsu艅
  55. Kosmetyki stosuj臋 raczej oszcz臋dnie, delikatnie podkre艣laj膮c, to co mi da艂a natura. Serum nigdy nie stosowa艂am i jako艣 mnie nie kusi, by sobie kupi膰. Soraya to dobra marka. Pozdrawiam wiosennie :)

    OdpowiedzUsu艅
    Odpowiedzi
    1. Dzi臋kuj臋 bardzo za tw贸j komentarz i r贸wnie偶 pozdrawiam :)

      Usu艅
  56. Interesting serum. Glittery effect might not be best for every day but for special events, why not?

    OdpowiedzUsu艅
  57. Ciekawy produkt, ju偶 same nuty zapachowe mnie zach臋caj膮 ;)

    OdpowiedzUsu艅
  58. Bardzo kusz膮ca propozycja dla sk贸ry. Pi臋kne opakowanie. Musz臋 si臋 chyba przyjrze膰 tej marce kosmetyk贸w 馃槂馃槂馃槂

    Buziaki Klaudu艣

    Kasinyswiat

    OdpowiedzUsu艅
  59. Bardzo fajne serum w dobrej cenie. 艢wietnie roz艣wietla sk贸re!

    OdpowiedzUsu艅
  60. Zastanawia艂am sie ostatnio nad zakupem tego produktu - haha ale wybra艂am co艣 innego ;) pozdrawiam

    OdpowiedzUsu艅
  61. Ciekawy produkt. Nie stosowa艂am go jeszcze, ale mo偶e kiedy艣 mu dam szans臋.

    OdpowiedzUsu艅