listopada 09, 2018

Beauty | Uroda | Zdobycze kosmetyczne | Recenzja Nivea Hairmilk Natural Shine


Dzień dobry
We wstępie, napiszę o czymś niezwykle dla mnie ważnym. 
Listopad jest dla mnie wyjątkowy, zawiera datę, która wiele odegrała i nadal odgrywa w moim życiu. Dokładnie 1 listopada 2013 roku narodziła się Ayuna. Mój blog, moje internetowe ja, moje małe miejsce w sieci, moja największa pasja, której poświęcam każdą wolną chwilę. Mój blog ukończył właśnie pięć lat. Pięć lat blogowania, bez przerwy. Dla mnie samej jest to duże zaskoczenie ale i ogromna satysfakcja. Chcę z tej okazji przygotować specjalny wpis, abyście mogli razem ze mną celebrować kolejną udaną rocznicę. Czekam jednak na jeszcze jedno ważne blogowe wydarzenie, które mam nadzieję lada dzień nastąpi. Pewnie domyślacie się, o czym piszę. W każdym bądź razie bądźcie czujni! Piąte urodziny bloga + ważne blogowe wydarzenie już wkrótce.




Wpis nie jest sponsorowany.
Jakiś czas temu, udało mi się wygrać w konkursie Nivea.pl na recenzentkę nowej linii Nivea Hairmilk Natural Shine - szampon i odżywka do włosów z proteinami mleka i jedwabiu. Bardzo się cieszę z tego powodu, ponieważ pielęgnacja włosów jest dla mnie bardzo ważna i z chęcią testuję nowe produkty. Jeżeli i Ty chcesz otrzymywać kosmetyki i testować je za darmo polecam Ci stronę Nivea.pl a także odsyłam do mojego wpisu:

https://www.nivea.pl/-/proxy/web/D1E7D1FF-BE1E-465A-928D-F73B8ADD0571/-/49/nivea-club-pf/natural-shine/public//img/masthead-big.jpg

Pewnie znacie już nową linię produktów do pielęgnacji włosów od Nivea, Hairmilk Natural Shine. Jeżeli nie z doświadczenia to najpewniej widzieliście te produkty w sklepie czy w reklamie tv. Miałam wiele szczęścia, mogłam ją poznać za darmo i teraz przyszedł czas, na wyrażenie swojej opinii. Jeżeli jesteście ciekawi- zapraszam.

Jak już wiecie, miałam przyjemność testować dwa produkty.
Szampon pielęgnujący                                          Odżywkę pielęgnującą
http://static.wizaz.pl/user/kwc/image/product/product_thumb_500x500/961/276/276961/669736.pnghttp://static.wizaz.pl/user/kwc/image/product/product_thumb_500x500/066/277/277066/669896.png
więcej: KLIK                                                       więcej: KLIK


Szampon- moja opinia.
Kremowa konsystencja w kolorze perłowo-różowym o subtelnym, pięknym zapachu słodko-kwiatowym. Produkt dobrze rozprowadza się po włosach, wystarczy niewielka ilość by dokładnie umyć wszystkie kosmyki co sprawia, że szampon jest bardzo wydajny i przy tej pojemności (400ml) wystarczy na długo. Pozostawia włosy czyste. Jeżeli chodzi o działanie- nawilża włosy i nadaje im blasku. Sprawia, że lepiej się układają i rozczesują. Nie podrażnia i nie obciąża. Z każdym myciem włosy wyglądają zdrowiej, lepiej i dłużej utrzymują świeżość. 

Odżywka- moja opinia.
Kremowa konsystencja, odrobinę rzadsza od odżywek, które miałam okazję już wypróbować. Kolor i zapach podobne jak w przypadku szamponu. Świetnie oczyszcza włosy. Pasma są idealnie nawilżone, miękkie i sprawiają wrażenie zdrowszych. Dyscyplinuje włosy, sprawia że dobrze się układają i rozczesują. Pasma nabierają blasku i widocznego odżywienia. Odżywka nie podrażnia i nie obciąża. Idealna w pielęgnacji suchych, matowych i zmęczonych włosów. 


Podsumowując.
Wiecie zapewne, że jestem wielką fanką marki. Nigdy mnie nie zawiodła, jej produkty zawsze trafiają w punkt. Kosmetyki działają tak jak zapewnia producent. Linia Hairmilk Natural Shine, to produkty do włosów w pięknym różowym, plastikowym opakowaniu z delikatnym połyskiem. Element brokatu sprawia, że szampon oraz odżywka pięknie prezentują się w mojej łazience. Tak jak już wspominałam, produkty idealnie spisują się na moich wymagających włosach. Kosmetyki te, często można kupić w promocji, więc ja widzę w omawianej linii same pozytywy. Gorąco polecam.



♡  Dziękuję Ci za Twój poświęcony czas
Jak oceniasz moją recenzję? Czy znasz markę Nivea? Jeżeli tak, lubisz jej produkty? Które najbardziej? Czy testowałaś już nową linię produktów do pielęgnacji włosów Nivea Hairmilk Natural Shine? Jak ją oceniasz? Jesteś testerem/ką? 
Napisz w komentarzu!

   

Zajrzyj koniecznie na te blogi:

Pierwszy komentarz: Joanna z kameliadolls.blogspot.com

Najciekawszy komentarz: Monika z doobramysl.blogspot.com


 kameliadolls.blogspot.com to pełen pasji blog. Autorka jest prawdziwą artystyczną duszą z wielkim talentem w dłoniach. Miłością bloga są lalki. Autorka sama przygotowuje dla nich ubrania, dodatki tworzy scenografie, sesje, kolekcjonuje. Zachęcam was do poznania tego wspaniałego hobby, na pewno was zachwyci.
 doobramysl.blogspot.com to bardzo inspirujący blog lifestylowy. Znajdziecie tam wiele ciekawych tematów od przemyśleń, ciekawostek, kina po modę i urodę. Każdy wpis jest idealny, staranny, przyozdobiony w piękne zdjęcia. Zakochacie się w tej twórczości i jestem przekonana, że regularnie odwiedzać będziecie Monikę i jej bloga, tak jak ja.

Co wpis wyłaniam z komentarzy dwa blogi. Skomentuj jako pierwszy najnowszy wpis lub zostaw najciekawszy komentarz a twój blog znajdzie się w polecanych.

Infoblog:
 ● Znasz ciekawy temat, o którym mogłabym napisać na blogu? Podpowiedz mi! Zainspiruj mnie!
 ●  Zachęcam was do obserwacji mojego bloga. Zbliżamy się do 2K !
 ● Dziękuję za komentarze, wszystkie oddaję ♡ 

kontakt: neko_chan@vip.onet.pl
 instagram: hi_ayuna
 banner:
 

183 komentarze:

  1. Gratuluję piątych urodzin 😘
    Jestem bardzo ciekawa co to za wydarzenie...
    Markę Nivea znam,ale zazwyczaj używam ich produktów tylko do pielęgnacji ciała i twarzy
    Jeśli chodzi o wlosy to niestety sparzylam się przy szamponie micelarnym
    Świetna recenzja☺
    Pozdrawiam
    Lili

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! Dziękuję za opinię, nie miałam okazji wypróbować szamponu micelarnego, jak na razie każdy używany przeze mnie produkt tej marki spełnia moje oczekiwania i pokrywa się ze słowami producenta :) Dlatego współczuję, że dla ciebie okazał się zły.

      Usuń
  2. Od dawna lubię markę Nivea i jeszcze się na nie nie zawiodłam.

    OdpowiedzUsuń
  3. W takim razie zacznę od gratulowania Ci tych pięciu lat na blogu. Ja dopiero zaczynam od listopada, a Ty już w tym miesiącu kończysz okrągłe 60 miesięcy blogowania. Dużo wytrwałości Kochana! No i oklaski za wygranie konkursu na recenzentkę, dobrze jest móc wypróbować takie cudne produkty! Jeśli chodzi o firmę Nivea - to również bardzo ją sobie cenię i także uważam, że ich produkty trafiają w punkt. ;) Obserwuję i całuję w policzek Ayuna!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo i ze swojej strony, życzę Ci jak najwięcej lat w blogosferze :) To cudowna pasja, warto ją rozwijać i przede wszystkim - nigdy się nie poddawać. To klucz do sukcesu. Dziękuję ślicznie raz jeszcze :)

      Usuń
  4. Gratulacje i wszystkiego najlepszego z okazji rocznicy bloga!
    Moja koleżanka również była testerką tych produktów i również bardzo je zachwalała. Jeszcze nie widziałam tych produktów w drogerii, ale wyglądało to tak, jakby były wykupione. No, ale cóż... Może kiedyś przyjdzie i moja kolej na ich testowanie.

    ZAPRASZAM DO MNIE!
    Mój blog
    Mój kanał na Youtube
    Mój StudyGram

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Ja już widziałam je na półce, w hipermarkecie w którym pracuję, tak że mam pewność, że w obiegu są :)

      Usuń
  5. 5 lat! Kawał czasu! Gratulacje! :)
    Również bardzo lubię produkty Nivea, chyba skuszę się na wypróbowanie tego zestawu. Twój opis brzmi bardzo zachęcająco. :)
    Dziękuję za wyróżnienie mojego bloga! :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo! Nie ma to jak wypróbować na własnej skórze- w tedy ma się najrzetelniejszą opinię :) ależ proszę, należało się, masz cudownego bloga!

      Usuń
  6. Gratuluję! 5 lat to sporo :)
    Lubię produkty od Nivea, w szczególności kremy :)

    Pozdrawiam :)
    Moncia Lifestyle

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak naprawdę, nawet nie wiem kiedy to zleciało. Pamiętam, jak zaczynałam tworzyć blog, pamiętam swoje stare designy. Ech :) Dziękuję!

      Usuń
  7. Gratulacje w wytrwałości prowadzenia bloga :)

    Leyraa Blog

    OdpowiedzUsuń
  8. Wow, gratuluję takiego stażu na blogu! Zapewne, gdybym sama nie zmieniała blogów jak rękawiczek, też bym tutaj tyle lat była, ale brak mi takiej wytrwałości:( O tych produktach jeszcze nie słyszałam, ale ogólnie bardzo lubię Niveę:)

    https://redamancyy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bloguję dużo, dużo dłużej jednak moje poprzednie blogi już nie istnieją, dzięki temu że zniknęła platforma bloog.pl więc nie potrafię policzyć ile to już lat :D Dziękuję serdecznie!

      Usuń
  9. Jejku, pięć lat - gratuluję, zarówno samego wyniku, jak i wytrwałości ;) No i mam nadzieję, że jeszcze takich rocznic będzie całe mnóstwo ;)
    Markę Nivea bardzo lubię. Jeśli chodzi o kosmetyki do włosów to używałam szamponów i odżywkę Long Repair.
    O HairlMilk czytałam na innych blogach. Na razie mam spore zapasy, więc się nie skuszę, ale będę miała na względzie przy zakupach ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Również mam taką nadzieję, na dzień dzisiejszy nie wyobrażam sobie życia bez mojego bloga :) Obecnie też mam spore zapasy, praktycznie nie kupuję już kosmetyków, jednak testowanie za darmo nigdy nie zaszkodzi :)

      Usuń
    2. No pewnie ;) Jednak w moim przypadku kończy się to później milionem pootwieranych kosmetyków, których w żaden sposób nie jestem w stanie wykończyć :D

      Usuń
    3. Rozumiem, staram się otwierać wszystko po kolei ale nie zawsze jest to możliwe :D ewentualnie używam produktów na zmianę :D

      Usuń
  10. Gratuluję rocznicy. Pięć lat... zleciało prawda? xD ale człowiek nabiera też doświadczenia i czasem kolejne lata zlecą i oby nie tracić przyjemności z pisania i prowadzenia tego bloga - nie tylko dla czytelników ale samego siebie. By było to hobby - przyjemność :)
    Blogowe wydarzenie - jeśli to nie rocznica to... hm... może jakieś rozdanie albo coś związanego z Black Fraidy :) W sumie ta wygrana do testów to jak znalazł taki prezent z okazji rocznicy. Fajnie, że Ci się udało i miałaś możliwość przetestowania :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zleciało, zleciało naprawdę nie wiem kiedy! Dopiero co go zakładałam... blog to od zawsze moja największa pasja, czasem były przerwy, czasem porzucenie bloga, czasem założenie nowego. Nigdy jednak nie przestałam i zawsze wracałam do tego zajęcia prędzej czy później :) Ani nie rozdanie ani nie Black Fraidy, ale bardzo się cieszę że podrzuciłaś swój pomysł :) to coś innego :)

      Usuń
    2. Szybko ten czas leci... człowiek się starzeje :P
      A jak widzisz pisanie bloga w przyszłości... tak w wieku grubo ponad 20 lat? :) Nadal blogowanie? Nadal ta sama tematyka? :)
      Hm.... to już nie mam pomysłów xD

      Usuń
    3. Nawet mi nie mów :D Jak tylko skończyłam szkołę, czas zaczął tak pędzić dni, miesiące, lata nie wiem gdzie to się podziało i kiedy ja to przeżyłam :D Już mam ponad 20lat, ale grubo kojarzy mi się z czterdziestką. Nie potrafię powiedzieć co będzie jutro, a co dopiero za tyle lat mam jednak nadzieję, że Ayuna nadal będzie aktywna :)

      Usuń
    4. Ja kiedyś narzekałam na szkołę a teraz chciałabym cofnąć się do gimnazjum... być młodsza i przejmować się szkołą a nie tym co niesie ze sobą zycie ale z drugiej strony to nieuniknione i kiedyś nastąpi. Tylko dlaczego tak szybko. Nim człowiek się obejrzał a już tyle lat zniknęło. A ile z tego czasu się zmarnowało? Oj lepuiej nie myśleć. Depresji można dostać. Z drugiej strony po co tak wybiegać w przyszłość. Cieszyć się tym co jest teraz :) Ja życze Tobie abyś była szczęsliwa ;)

      Usuń
    5. Ja nigdy nie narzekałam na szkołę i zawsze chciałam zatrzymać się w czasie :) Niestety, masz rację to nieuniknione każdy z nas musi iść przez życie, nie można przystopować :) lepiej nie dołować się, nie smucić tylko myśleć ile jeszcze możemy zrobić :)

      Usuń
    6. Narzekałam to zbyt mocne słowo - chodzi mi o to, że było cięzko wyrobić się ze wszystkim. Lekcje, wkuwanie po nocach, zarwane nocki, prace domowe, cięzkie plecaki, atmosfera.... no cięzko było zwłaszcza kiedy nauczyciele utrudniali. Wiesz co mam na myśli? To nie narzekanie w stylu "jak mi źle, jak nie dobrze - szkoła jest nei potrzebna itp To raczej przybicie nawałem wszystkiego - zmęczenie, człowiek nie dawał rady :)
      Lepiej zycie wykorzystać w pełni i dawać coś z siebie innym ;)

      Usuń
    7. Rozumiem. Ja tego nie doświadczyłam, nigdy nie zerwałam nocki, nie musiałam wiele zakuwać w domu nie uczyłam się praktycznie wcale, prace domowe odrabiałam przed lekcją albo nawet w trakcie wszystko dlatego, że miałam bardzo wyluzowanych nauczycieli, nie zwracali na to większej uwagi i jeżeli ktoś zapamiętywał coś z lekcji na lekcje, jak ja, już miał plusa :) pomimo tego, że szkoła nie wpychała mi nauki do głowy na siłę, zdałam maturę i testy zawodowe :D

      Usuń
    8. No tylko pozazdrościć takiego luzu :) I pewnie świadectwa z paskiem :D
      I gratuluje takich sukcesów :) Mądra głowa z Ciebie :)

      Usuń
    9. Nie no, paska to akurat nigdy nie miałam, można powiedzieć, że jeżeli chodziło o stopnie, byłam nieco ponad normę :D

      Usuń
    10. I tak uważam, że oceny nie odzwierciedlają wiedzy i ucznia ;)

      Usuń
    11. Ja uważam dokładnie tak samo :)

      Usuń
    12. Coś w tym jest :D
      Potem i tak często okazuje się, że w zyciu wielu ludzi sobie nie radzi ;)

      Usuń
    13. Wiesz... w szkole mozna mieć 6 i 5 a w życiu sobie nie radzić... zycie to co innego ;)

      Usuń
    14. Zgadzam się w stu procentach :)

      Usuń
  11. Z okazji urodzin bloga życzę aby przetrwał on jeszcze więcej, jak najwięcej odwiedzin, aktywnych czytelników, żeby blog sprawiał Ci tylko radość z prowadzenia, mnóstwa pomysłów :)
    A co do produktów to nivea prawie zawsze ma dobre więc chociaż jeszcze nie używałam myślę, że sięgnę po ten szampon i odżywkę żeby wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za piękne życzenia, jestem pewna że wszystkie się sprawdzą, mocno w to wierzę :) Polecam, zwłaszcza w promocji, często można dostać te produkty za mniej niż 10zł :)

      Usuń
  12. Great review.
    I love products of nivea.

    www.pamlepletier.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Muszę przetestować te produkty bo bardzo zaciekawy mnie one :)
    No i ten zapach zapewne jest świetny na żywo :)
    by-tala.blogspot.com
    Instagram @prawdziwa_natalka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oczywiście polecam, mam nadzieję że i w twoje gusta wpadną :)

      Usuń
  14. Nigdy nie używałam, ale uwielbiam produkty z tej firmy (:
    Gratuluję tych pięciu lat!
    pozdrawiam, mvrtyna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W takim bądź razie pozostaje mi zachęcić do spróbowania :) Dziękuję!

      Usuń
  15. Lubię tę firmę :)
    https://fasionsstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Gratulację mój blog też już nie istnieję jak zamknęli platformę onet i na nowo zaczęłam przygodę.
    Życzę dalszych sukcesów i nowych pomysłów na bloga oraz aby Cię spotykały tu same fajne rzeczy. W tym świecie dzięki blogowi można poznać wiele fajnych osób :) i tego Ci życzę też.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ci bardzo :) Blog dał mi wiele, przede wszystkim zmienił mnie na lepsze, dodał mi siły, wiary i wiele motywacji, tak więc głownie za to jestem mu wdzięczna :)

      Usuń
  17. Pierwszy raz słyszę o tej linii Nivei. Od lat używam szamponu i odżywki innej firmy ale chyba czas na zmianę, a na pewno spróbuje jak sie sprawdzi na moich włosach

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę, że tak najlepiej :) Żadna opinia nie jest tak rzetelna jak nasza własna :)

      Usuń
  18. Ja nadal utrzymuję, że nivea mnie nie lubi. XD Ciągle mnie nie wybierają. :P
    Dawno nie używałam nic z nivei ale pamiętam, że ich szampony na prawdę pachną bardzo ładnie! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Musisz chyba bardziej ich podejść w tym otwartym pytaniu :D Ja nadal trzymam kciuki i wierzę, że Ci się uda! Teraz chyba można przetestować pomadkę :) Może warto spróbować :)

      Usuń
  19. Miałam okazję testować kosmetyki z tej linii i byłam mega zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gratuluję, cieszę się że i tobie przypadły do gustu :)

      Usuń
  20. Uso molto spesso i prodotti della Nivea ed è un brand che adoro!

    https://nettaredimiele.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Adorei conhecer essa novidade, achei linda a embalagem, sou apaixonada por produtos da Nivea. *--*
    Beijos. ♥
    Diário da Lady

    OdpowiedzUsuń
  22. Jeeej kawał czasu, super że jesteś z Nami już taki czas :)

    Zapraszam!
    mój blog
    mój instagram

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! Bardzo się cieszę, że mogę codziennie być częścią blogosfery :)

      Usuń
  23. Interesting post dear! thanks for sharing, xx

    OdpowiedzUsuń
  24. Przede wszystkim gratuluje piątych urodzin. Życzę jeszcze wielu, wielu sukcesów na blogosferze i wytrwałości. Co do samych produktów to już nie raz miałam styczność z firmą Nivea, jak pewnie większość osób. Tych produktów jeszcze nie testowałam ,ale teraz jestem w fazie kupowania i próbowania nowych produktów, głównie pielęgnacyjnych do ciała,twarzy i włosów. Ciekawy test. Przez to, że z natury mam kręcone włosy mam straszny problem z rozczesywaniem ich, a jak już w końcu je rozczeszę to strasznie się puszą i elektryzują. Może również przetestuje te kosmetyki i zobaczę czy również na takim typie włosów się sprawdzą.

    Pozdrawiam kochana i zapraszam do siebie KLIK

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! Może akurat ta linia, będzie dla Ciebie idealna? :) Myślę, że najlepszym sposobem aby się o tym dowiedzieć, jest wypróbować kosmetyki na własnej skórze :)

      Usuń
  25. Wow, kochana gratuluje 5 latek spędzonych w blogosferze! <3 Życzę kolejnych sukcesów i motywacji na kolejne lata prowadzenia internetowego zakątka.

    Markę Nivea znam od lat - zwłaszcza mam słabość do ich kosmetyków do twarzy :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie!

    lublins.bogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ślicznie :) Nivea jest bardzo znana, więc przypuszczam że każdy miał z nią jakąkolwiek styczność, ale fakt, kosmetyki do twarzy mają obłędne :)

      Usuń
  26. Wow! Gratuluję Ci Kochana tych 5 wspaniałych lat! Jesteś cudowną osobą, która zaraża swym optymizmem innych. Życzę Ci kolejnych udanych lat, mnóstwo pomysłów na nowe wpisy, powiększenia grona Czytelników, a przede wszystkim, żeby to, co robisz wciąż sprawiało Ci mnóstwo radości! <3

    OdpowiedzUsuń
  27. Great review.
    I really like Nivea.
    Kisses!

    galerafashion.com

    OdpowiedzUsuń
  28. 5 lat to kawałek czasu- gratuluję i życzę inspirujących tematów na kolejne notki :-) Aby blogowanie wciąż dawało Ci sporo radości :-)

    Markę Nivea znam od bardzo dawna- ach te słynne kremy :-D tej linii kosmetcznej do włosów jeszcze nie używałam, ale zapowiada sie ciekawie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo! Blog daje mi wiele radości, dlatego obym prowadziła go jak najdłużej :) Dziękuję!

      Usuń
    2. To najważniejsze,że prowadzenie bloga sprawia Ci radość - bez tego się raczej nie da :-) Trzymam kciuki , by wciąż był dla Ciebie powodem do radości, wyrażania siebie , kreatywności a także źródłem satysfakcji i samorealizacji :-)
      Miłego weekendu

      xx

      Usuń
    3. Dziękuję ślicznie i wzajemnie! :)

      Usuń
    4. W końcu grunt robić cos co sprawia nam przyjemność :-)
      Dziękuję za odwiedziny xx

      Usuń
    5. Oczywiście, bez dwóch zdań :D

      Usuń
  29. This is a brilliant post! I never got a summer glow this year,which I don't mind but great post for those who want to keep it!
    Ambrane power bank

    OdpowiedzUsuń
  30. Great products review.

    www.paginasempreto.blogspot.com.br

    OdpowiedzUsuń
  31. I love it!

    Xoxo,
    www.thalitamaia.com

    OdpowiedzUsuń
  32. I like nivea products, they are nice drugstore options
    www.stylebasket.in

    OdpowiedzUsuń
  33. Wow, 5 lat to kupa czasu! Życzę wytrwałości w dalszym prowadzeniu bloga i powodzenia! <3 A produkty z Nivea bardzo lubię! ;)

    http://gabrysiaaaaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  34. I love Nivea products, they are great.

    https://modaodaradosti.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  35. Adorei a postagem, aguardo por mais novidades assim. *--*
    Beijos. ♥
    Diário da Lady

    OdpowiedzUsuń
  36. Looks like amazing products for the hair.
    Nice review.

    Ann
    https://roomsofinspiration.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  37. Thanks for sharing it. I have never used it, but I want to try it now :)
    Let's follow each other, if you are ready do let me know on my blog <3
    https://ohladymania.blogspot.com

    .

    OdpowiedzUsuń
  38. Uwielbiam produkty nivea! To jedna z moich ulubionych marek. Od dziecka jej używam, i mam do niej chyba także jakiś sentyment. :) Te opakowania są faktycznie przepiękne, myślę, że i u mnie w łazience pięknie by się prezentowały, więc nie pozostaje mi nic innego, jak je zakupić. ;) Oczywiście nie tylko ze względu na opakowanie, ale ostatnio mam wrażenie, że moje włosy są odrobinę matowe, więc myślę, że ta odżywka i szampon sprawdzą się w tym przypadku idealnie. :D

    Pozdrawiam ♥
    https://zakreconaoptymistka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chyba każdy z nas w jakimś stopniu związany jest z marką nivea :) Najchętniej kupowane kremy przez nasze mamy :D Jeżeli odczuwasz, że twoje włosy zrobiły się matowe a jesienią to bardzo częste, warto spróbować i sięgnąć po ten komplet :)

      Usuń
  39. Firmę znam i bardzo lubię ;)

    OdpowiedzUsuń
  40. Wow, congratulations on your blog's fifth birthday! That's something huge to celebrate! Thanks for sharing your thoughts on this product. I recall trying Nivea's lotion and I found it very moisturizing.

    xx, Des | https://www.itsbetterinheels.com

    OdpowiedzUsuń
  41. Wielkie gratulacje! <3

    A co do kosmetyków to produktów do włosów a Nivea nigdy nie próbowałam ;)

    Zapraszam do siebie: https://zyciowy-kogel-mogel.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Jeżeli nigdy, to w takim bądź razie serdecznie polecam :)

      Usuń
  42. Fajny post :D gratulacje http://mysterious-natalia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  43. Od kiedy pofarbowałam włosy, to używam fioletowego szamponu i odżywki. Wcześniej nie zwracałam kompletnie uwagi, czym myję włosy. Mógł to być nawet żel pod prysznic, czy mydło do rąk. Teraz bardziej dbam o włosy. Muszę koniecznie przetestować ten zestawik, bo wydaje się super! Bardzo dobra recenzja kochana! ♥
    Pozdrawiam i życzę miłego wieczoru! :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ależ dziękuję Ci myszko <3 Obecnie też używam fioletowych produktów, jak najbardziej rozumiem posiadaczkę rozjaśnionych włosów :)

      Usuń
  44. I love these products they smell so good dont they?
    Thanks for sharing!
    xx
    Anastasia
    http://www.natbees.com/

    OdpowiedzUsuń
  45. This is really awesome and beautiful.
    Thank for this sharing.
    Visiting card pen drive

    OdpowiedzUsuń
  46. Looks lovely! Have a great week.

    Gemma x
    www.jacquardflower.uk

    OdpowiedzUsuń
  47. Its really a unique information for McAfee Antivirus users if you facing any issues due to McAfee Antivirus in which install, uninstall actually that information someone need.
    How to uninstall McAfee Antivirus | McAfee Uninstall | Uninstall McAfee Security

    OdpowiedzUsuń
  48. Its really a unique information for McAfee Antivirus users and every users know about that McAfee Installation Product Key it is a part of McAfee installation, Activation, re-installation
    McAfee Installation Product Key | McAfee Activate

    OdpowiedzUsuń
  49. Dear Writer! Thanks for writing a amazing blog. I love to share it.

    AVG Support | www.avg.com/retail

    OdpowiedzUsuń
  50. Uninstall Avast - Are you looking for Avast security uninstall from windows or Mac can contact for steps and guides.

    OdpowiedzUsuń
  51. Are you looking for McAfee security in which download, install, activate can contact our McAfee customer service number can help you all. for McAfee Activate
    Enter McAfee Product Key

    OdpowiedzUsuń
  52. Are you finding common issues in HP products? Get instant help from HP Support Assistant which is available for Windows 7, 8 and 10.

    OdpowiedzUsuń

  53. Dear Author, thanks for sharing nice and useful blog. Keep sharing.

    HP Support Assistant

    OdpowiedzUsuń
  54. office.com/myaccount :- For managing subscription, downloading and installation, visit www.office.com/setup. Having any trouble in logging in your Office setup account? Just dial Office setup toll-free number and get an instant help from the certified technicians.

    OdpowiedzUsuń
  55. office.com/setup - If you want to manage your Microsoft Office product subscription then visit office.com/myaccount and also office setup product key gives the provision of managing the Office account entirely to its users.

    OdpowiedzUsuń
  56. norton.com/setup

    Norton is an antivirus software offering the consumers and businesses endpoint protection to protect their digital world. From securing PCs, Macs and mobile devices to protecting the network through which a user connects all its devices.Norton setup has provided a number of ways of protecting your confidential information, software and applications.It also has steps to download or re-download, install or reinstall and activate your Norton security products on your computer and mobile device.

    Visit www.norton.com/setup

    OdpowiedzUsuń
  57. 123.hp.com/setup – When you’re confronting an driver software installation and troubleshooting issues that is the place we enable you to give a determination and administrations at your norms to make your life basic and simple. Our point is to give a full help for settling your HP Printers issues ,troubleshooting issues, Hewlett Packard ink cartridge issues for our client and make them glad when they are taking off. The ensured experts that we have are proficient and comprehend the client’s issue and what they require. we provide you a services on 123 hp setup driver, troubleshooting issues and 123 hp wireless setup.

    OdpowiedzUsuń
  58. Want to McAfee Activate and if you facing any kind of trouble can visit this link McAfee Activate Now.

    OdpowiedzUsuń
  59. norton.com/setup - Norton software offers the latest technology to protect your PC, Mac, smartphone, and tablet.From securing PCs, Macs and mobile devices to protecting the network through which a user connects all its devices.Norton setup has provided a number of ways of protecting your confidential information, software and applications.We provide support related to any Norton product questions, Subscription, Registration and Activation, Error messages and any other technical glitches. For any support or help regarding Norton products installed on your system dial into Norton antivirus customer support phone number.Visit www.norton.com/setup

    OdpowiedzUsuń
  60. www.mcafee.com/activate - McAfee is an American global computer security software company headquartered in Santa Clara, California and claims to be the world's largest dedicated security technology company. are you looking for McAfee Activate go to the following link
    www.mcafee.com/activate

    OdpowiedzUsuń
  61. Thanks for sharing with Us. hi McAfee Antivirus users are you looking for how to use McAfee retailcard for McAfee Activate can visit here www.mcafee.com/activate

    OdpowiedzUsuń
  62. Thanks for sharing with us.
    Looking for McAfee Security activate via McAfee Retail card can go mcafee.com/activate

    OdpowiedzUsuń
  63. mcafee.com/activate - McAfee is an American global computer security software company headquartered in Santa Clara, California and claims to be the world's largest dedicated security technology company.In order to activate the McAfee on your device, you will need a mcafee activate Product key.We provide support related to any mcafee product questions, Subscription, Registration and Activation, Error messages and any other technical glitches. For any support or help regarding mcafee products installed on your system dial into Mcafee antivirus customer support phone number or visit www.mcafee.com/activate

    mcafee.com/activate | mcafee activate | mcafee retailcard

    OdpowiedzUsuń

  64. This is really helpful post and very informative there is no doubt about it. I found this one pretty fascinating and it should go into my Collection. Very good work!
    Guest Posting site for technology blog
    Guest posting site |
    Blogging site

    OdpowiedzUsuń
  65. Protect all your devices with your Norton subscription My Norton makes it easy for you to set up your Norton protection, check your security status, and extend your protection to other PCs, Macs, smartphones, and tablets.
    norton account
    enter norton product key
    my norton account
    install norton

    OdpowiedzUsuń
  66. Packers and movers in Delhi - A new place suggests that new journey. But, have you ever thought of the inconvenience you may face whereas shifting your stuff? There square measure several hurdles that are available in between. Leave your worries currently. Air Cargo Packers and Movers works for you to provide stress-free shifting expertise.

    OdpowiedzUsuń
  67. Air Cargo Packers and Movers may be a Ncr primarily based Packers Movers Company providing reliable and efficient Packers Movers services, Packers and Movers in Delhi and Packing Moving services all told over Asian nation. it's branches all told the most cities of Asian nation..

    packers and movers in delhi

    OdpowiedzUsuń
  68. You can purchase office setup setup offline or online. Upon online purchase via office.com/setup, you will receive a
    25-digit product key on your registered email ID. Upon offline purchase, you will receive an office retail card, on the
    back of which this 25-digit key is mentioned. Keep this key secure with you, as you will need it later at the time of Office
    subscription activation or while logging in to your account.
    Office.com/Setup
    Office Setup

    OdpowiedzUsuń
  69. hp printer support Manage your connected HP devices from the My devices tab. Just create a new ID or sign in with your existing credentials and you'll have access to your registered devices. Need to keep track of new messages or updates for a friend or family member's PC or printer? Simply add their device to your list and you'll be notified automatically. You can also view available and subscribed1 services from the My services tab.
    hp printer support
    hp printer customer service number

    OdpowiedzUsuń
  70. That's a Good Information thanks for sharing with us I Really appreciate your work and content quality and your writing skills and your idea's and your blog give me a lots of information perfect blog for me Visit@:- office.com/setup | office.com/setup

    OdpowiedzUsuń
  71. Great information you shared through this blog. Keep it up and best of luck for your future blogs and posts.

    Office.com/setup | Norton.com/setup

    OdpowiedzUsuń
  72. We’re About…Delivering a premium service!
    Work with us and your dreams of owning a luxury property will be safe in the hands of an elite group of Estate Agents. We work on an extremely strict selection process and we only deal with the very best of the very best. What’s more, we constantly review our network to ensure that our impeccable standards are always met.
    How can we guarantee this?
    Unlike others, we don’t charge Estate Agents a fee to appear on our website. In other words, there is no benefit to us to represent “anyone and everyone”. When you use us to find your luxury property, you can rest assured that you will deal with a renowned and highly reputable Estate Agent who has your best interests at heart.

    Visit us at: https://www.castlegalloisproperties.com

    OdpowiedzUsuń
  73. This is really helpful post and very informative
    there is no doubt about it. I found this one pretty
    fascinating and it should go
    into my collection. Very good work!
    http://dragonsupportnumbers.com
    http://onlinecomputersolution.com
    http://pogogamehelpline.com
    http://nortonsetup.store
    http://mcafeeactivation.storeThis is really helpful post and very informative
    there is no doubt about it. I found this one pretty
    fascinating and it should go
    into my collection. Very good work!
    http://dragonsupportnumbers.com
    http://onlinecomputersolution.com
    http://pogogamehelpline.com
    http://nortonsetup.store
    http://mcafeeactivation.storeThis is really helpful post and very informative
    there is no doubt about it. I found this one pretty
    fascinating and it should go
    into my collection. Very good work!
    http://dragonsupportnumbers.com
    http://onlinecomputersolution.com
    http://pogogamehelpline.com
    http://nortonsetup.store
    http://mcafeeactivation.storeThis is really helpful post and very informative
    there is no doubt about it. I found this one pretty
    fascinating and it should go
    into my collection. Very good work!
    http://dragonsupportnumbers.com
    http://onlinecomputersolution.com
    http://pogogamehelpline.com
    http://nortonsetup.store
    http://mcafeeactivation.store

    OdpowiedzUsuń
  74. Roblox Phone Number | Roblox Support
    solitaire Game Not Working
    Error Sage 50 cannot be started
    Renew pogo subscription
    Stack’em HD freezing half way
    How to Fix Pogo Login Issue ?
    How to Fix Juno Webmail Login Problems?
    Garmin Gps Devices Support
    Express Dictate Digital Dictation Software
    Why medical practices are turning to Dragon medical voice recognition
    Dragon Dictation Support
    HP Printer
    How do I purchase PLUS after I’ve already filed my 2019 return?
    Arlo Support
    How to Contact Pogo Customer Support
    Fix problems sending AOL Mail
    McAfee.com/activate
    Canon support for basic issues
    Zone Alarm Contact
    Games not working? Try these troubleshooting steps
    Poppit! Bingo game not working or loading
    Trend Micro Security software
    DICTATION PROBLEMS IN NATURALLYSPEAKING
    Dragon Dictation
    Trend Micro not opening
    How To Fix Pogo Game Won’t Load or not stacking
    Solitaire Game Support
    Outlook Support
    Roadrunner Email Support
    Problem With Panda Antivirus
    Quicken Error CC-501 Occurs
    Quick Fix to AOL Gold Icon Not Responding Problem
    MCAFEE ANTIVIRUS BASIC ISSUES AND ITS SOLUTION
    How to Fix Common Webroot Antivirus Problems ?
    Avast 2019 on Windows 10 Not Working
    Webroot Key-code not working?
    Norton Setup
    How to Fix Overflow Error in QuickBooks Desktop: Step-by-Step Guide
    Outlook is not opening
    How to remove Porn Sites pop-up

    OdpowiedzUsuń
  75. Are you looking for reset iPhone 6? and having any kind of issues can get step by step process to reset your iPhone 6 completely with no longer.

    OdpowiedzUsuń
  76. Thanks for sharing with us. looking for uninstall MS outlook from android devices? if you facing any kind of error can directly contact to our outlook expert engineer can handle your all query.

    OdpowiedzUsuń
  77. If you facing any issues due to office setup which has word, excel, power point presentation, OneNote (install, download and activate) can connect my highly experienced tech expert team engineer can handle your all query.
    Regards,
    office.com/setup | www.office.com/setup

    OdpowiedzUsuń
  78. Suger is important nutrition to keep our body active and energetic, but the excessive amount of sugar in one's body is a matter of concern for their health. Our expert writers have written this interesting blog about how to control blood sugar levels naturally so if you want to know more in details feel free to visit our blog.

    OdpowiedzUsuń
  79. Microsoft Office is one of the software that exists on the computer of approx. every person who uses their computer from time to time. It is one of the utility software one must-have, But as we all know nothing is perfect so does the Microsoft office. After using it for a while people start having problems with their Office and looking for ways to how to Uninstall Microsoft Office from their device. This is where we came for your rescue.

    OdpowiedzUsuń
  80. If you facing any kind of technical error due to your Canon wireless printer setup we and our team expert engineer here to guide you or can do it self check your connection via a router, internet, or wi-fi and cables etc.

    OdpowiedzUsuń
  81. Nice content thanks for sharing with Us. Looking for AOL mail sign in, Aol signs in, Aol password reset, Forgot Aol password,aol.com mail login and create AOL mail account have any issues can contact our expert team engineer can resolve your query.
    Note: One other related query: To fix Aol error 116 on your devices

    OdpowiedzUsuń
  82. Nice content thanks for sharing with Us. Looking for AOL mail sign in, Aol signs in, Aol password reset, Forgot Aol password, and create AOL mail account on mail.aol.comhave any issues can contact our expert team engineer can resolve your query.

    OdpowiedzUsuń
  83. Nice content If you facing any issues due to canon printer i.e Canon printer in error state or printer not print issues or Canon printer wont print error can connect our technical expert engineer can resolve your all query.

    OdpowiedzUsuń
  84. I just wanted to say that I love every time visiting your wonderful post! Very powerful and have true and fresh information. Thanks for the post and effort! Please keep sharing more such a blog.
    office.com/setup

    OdpowiedzUsuń
  85. Nice info thanks for sharing with us.
    Canon printer offline - is Canon printer show offline? I don't know what is the reason I have checked all from my end i.e. All connection between computer and printer , I have checked switch and router and all connecting cables also but it is not resolve.

    OdpowiedzUsuń
  86. Your post is very helpful and information is reliable. I am satisfied with your post. Thank you so much for sharing this wonderful post.
    mcafee.com/activate


    OdpowiedzUsuń
  87. Nice content! thanks for sharing with Us. I appreciate your content! Are you looking for Aol sign in visit the official web www.aol.com/mail and enter your login credential having any technical error can connect our highly experienced engineer can resolve your all kind of query at a time.

    OdpowiedzUsuń
  88. Thanks for sharing with us.
    Are you looking for HP printer service? if your printer not working or HP printer not responding properly on windows or mac just can follow the steps to resolve the errors with no longer process.

    OdpowiedzUsuń
  89. Nice content thanks for sharing with us. are you looking for Aol free games visit aol.com/games web page online and choose your favorite one and more as puzzle game, card game, strategy game.

    OdpowiedzUsuń
  90. Are you looking for accounting software to upscale the accounts section of your business? then you must check one of the best accounting software that you might come across at Quickbooks Online Login

    Showtime Anytime is one of the online video streaming platforms Like Amazon prime video, which is exclusively available in the USA. To know more interesting details about Showtime Anytime you can visit us at showtimeanytime.com/activate

    Pluto tv is one of the ad-supported video streaming platforms online for free in the United States of America. Wanna know more in detail about how to Activate pluto Tv just us visit pluto.tv/activate.

    OdpowiedzUsuń