września 18, 2024

Recenzja - Uriage Jedwabisty balsam do ciała 🤍

Dzień dobry! image

Kosmetycznych wpisów nigdy dość. Częste przebywanie w domu ma wiele plusów, pozwala rozwijać drobne pasje, gdy pojawia się kilka wolnych chwil. Jedną z takich właśnie pasji, jest testowanie kosmetyków. Bardzo to lubię. Różne konsystencje, kolory, zapachy. Najbardziej fascynuje mnie działanie i obserwowanie, jak produkt radzi sobie na przestrzeni dni czy tygodni. Dziś wpis o ciekawym balsamie, który znalazłam w ostatnim pudełku PB. Zapraszam na recenzję kosmetyku od:

Wpis powstał przy współpracy z purebeauty.pl
 

 O PRODUKCIE 

Jedwabisty Balsam do Ciała Uriage Eau Thermale to produkt stworzony z myślą o intensywnej pielęgnacji skóry ciała, zapewniający jej miękkość, gładkość i nawilżenie.

Składniki balsamu dzięki zawartości Hydro-Thermal Complex (Woda Termalna Uriage + kwas hialuronowy + masło Shea) sprawiają, że skóra staje się wygładzona i nawilżona. Przyjemna i lekka formuła zapewnia jedwabiste wykończenie. Produkt posiada przyjemną kompozycję zapachową.

Uriage Eau Thermale Jedwabisty Balsam do Ciała to idealny wybór dla wszystkich, którzy pragną dostarczyć swojej skórze ciała głębokiego nawilżenia i odżywienia. Dzięki jedwabistej teksturze ten balsam jest przyjemny w użyciu i szybko się wchłania, pozostawiając skórę miękką, gładką i pięknie nawilżoną.


 SPOSÓB UŻYCIA 

Balsam należy równomiernie rozprowadzić na oczyszczonej skórze ciała. Zalecany do codziennego stosowania po kąpieli.

 SKŁADNIKI 

Aqua (Water, Eau) (woda termalna Uriage), Ethylhexyl Palmitate, Paraffinum Liquidum (Mineral Oil) (olej parafinowy (olej mineralny)), Glycerin (gliceryna), Dimethicone, Butyrospermum Parkii (Shea) Butter (masło shea), Polysorbate 60, Buty­lene Glycol, 1,2-Hexanediol, Glyceryl Stea­rate, Peg-100 Stearate, Pentaerythrityl Dis­tearate, Cetyl Alcohol, Acrylates/C10-30 Alkyl Acrylate Crosspolymer, Parfum (Fragrance), Chlorphenesin, Tocopheryl Acetate (pochodna wit E), o-Cymen-5-Ol, Sodium Hydroxide, Xanthan Gum, Hydroxyethyl Acrylate/Sodium Acryloyldimethyl Taurate Copolymer, Sodium Hyaluronate (sól sodowa kwasu hialuronowego), Sorbitan Isostearate.


 MOJA OPINIA 

Prawdą jest, że miałam okazję testować produkt w rozmiarze mini, czyli 50ml, ale nie przeszkadza mi to w tym, by wyrobić sobie o kosmetyku subiektywną opinię. Balsam zamknięty w plastikowej tubie z zamknięciem na klik. Mała pojemność ma swoje plusy, świetnie pasuje do torebki! Moja torba jest tak wypchana, po brzegi, że taki niepozorny drobiazg świetnie się w niej komponuje. Niepozorny, ale jakże świetny! Balsam ma śnieżnobiały kolor i kremową konsystencję. Jak balsam. Dobrze rozprowadza się po skórze i szybko się wchłania. Pięknie pachnie, tak kremowo-kosmetycznie... ciężko to opisać, ale mam nadzieję, że wyobrażacie sobie ten zapach. Wyczuwam tu również nuty perfum. Naprawdę zapach kojarzący się z czystością, zadbaniem, lekkością i delikatną słodyczą. Od razu po użyciu skóra staje się mięciutka. Balsam otula ją, cudownie nawilża i pozostawia w świetnej kondycji. Delikatny kosmetyk, który działa natychmiastowo! Zachwycający w swojej prostocie, zniewalający w swym działaniu. Dla mnie balsam idealny. 


Czy znacie opisywany dziś produkt? Czy znacie tę markę? Czy używacie balsamów w swojej codziennej pielęgnacji? Jakie propozycje lubicie najbardziej? - czekam na wasze odpowiedzi w komentarzu! 

Na dziś to wszystko. Dziękuję Ci za przeczytanie mojego wpisu. Skomentuj, udostępnij lub poleć, by pomóc mi się rozwinąć. Zapraszam ponownie, już niedługo nowy post 
 
 contakt: neko_chan@vip.onet.pl
 www.instagram.com/klaudia.zuberska/

14 komentarzy:

  1. Ładnie się prezentuje. Masz dobrą rękę do dobrych kosmetyków, pozdrawiam Klaudio .

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A jak pachnie 😊 chyba za ten zapach tak pokochałam ten kosmetyk.

      Usuń
  2. Uwielbiam balsamy do ciała i u mnie schodzą one jak ciepłe bułeczki, więc chętnie testuję nowe.

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie znam w ogóle tej marki więc fajnie, że mi ją pokazałaś.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To dla mnie też nowość, ale zaczynam ją uwielbiać ❤

      Usuń
  4. Uwielbiam testować balsamy, a tego nie znam, pewnie będzie w dalszej kolejności :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Własnie mi się kończy balsam i muszę pomyslec o zakupie nowego :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Warto testować nowe produkty, a nóż znajdziesz swojego ulubieńca :)

      Usuń
  6. 秋天開始乾燥,潤膚品合用.

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo lubię gdy balsam szybko się wchłania i pięknie pachnie

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo mnie zachęciłaś do wypróbowania produktu. Uwielbiam otulać się zapachami balsamów.

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja bardzo lubię wszelkie balsamy, ale mam jeden problem - 2-3 tygodnie po używam,a potem odpuszczam. Taka mało konsekwentna jestem w tym smarowaniu 😉

    OdpowiedzUsuń