sierpnia 15, 2024

Recenzja - Iladian Żel do higieny intymnej uro 🥰

Dzień dobry! image

Higiena intymna jest bardzo ważna, jak nie najważniejsza w codziennej pielęgnacji. Często dbamy o siebie, by dobrze wyglądać, podczas tych czynności dbamy o siebie, by być zdrowym i dobrze się czuć. Nie powinien być to temat tabu, zarówno kobiety, mężczyźni jak i dzieci powinni dbać o siebie, mając dostęp do odpowiednich do wieku lub problemów produktów do higieny intymnej. Dziś chciałabym pokazać wam żel, który wspiera zewnętrzne drogi moczowe od:

Wpis powstał przy współpracy z purebeauty.pl
Podstawowe informacje o produkcie oraz screen pochodzą z iladian.pl 


 O PRODUKCIE 

Żel do higieny intymnej – polecany osobom zmagającym się z nawracającymi infekcjami okolic intymnych, w tym ujścia cewki moczowej. Zawiera naturalne składniki ograniczające zdolności bakterii do przylegania i kolonizacji, taki jak wyciąg z żurawiny i drzewa tara, ekstrakt z lukrecji, prebiotyk oraz kwas mlekowy utrzymujący właściwe, kwaśne pH.

Składniki aktywne:
Wyciąg z żurawiny – wykazuje zdolność redukcji przylegania bakterii.
Wyciąg z drzewa tara – działa nawilżająco i redukuje zdolność łączenia się bakterii w skupiska.
Kwas mlekowy – utrzymuje właściwe pH.
Ekstrakt z lukrecji oraz prebiotyk – stymulują naturalny mikrobiom skóry, dzięki czemu chronią ją przed podrażnieniami.


 SPOSÓB UŻYCIA 

Niewielką ilość żelu nałożyć na czystą, zwilżoną dłoń i umyć strefy intymne, po czym spłukać bieżącą wodą. Stosować do codziennej higieny.


 SKŁADNIKI 

Aqua, Glycerin, Coco-Gluscoside, Sodium Lauroyl Sarcosinate, PEG-4 Rapeseedamide, Alpha-Glucan Oligosaccharide, Vaccinium Macrocarpon Fruit Extraxt, Hydrolyzed Caesalpinia Spinosa Gum, Caesalpinia Spinosa Gum, Xanthan Gum, Glycyrrhiza Glabra Root Extract, Acrylates/C10-30 Alkyl Acrylate Crosspolymer, Lactic Acid, Sodium Benzoate, Parfum.


 MOJA OPINIA 

Produkt zamknięty w plastikowej tubie o pojemności 180ml z zamknięciem na klik. Bardzo wygodnie wydobywa się odpowiednią ilość żelu. Wydajny. Konsystencja to typowy żel, nie za gęsty ani nie za rzadki, co jest niezwykle ważne w tego typu produktach (nie znoszę, jak kosmetyk spływa z rąk i ucieka między palcami). Zapach określiłabym jako lekki, niemal niewyczuwalny, świeży, czysty. Czuć, że żel pielęgnuje okolice intymne, jest delikatny, dobrze myje, pozostawia skórę czystą, nie wysusza ani nie podrażnia. Uważam, że świetnie sprawdzi się w codziennej pielęgnacji, idealnie zadba o najbardziej wrażliwe miejsca, które tak bardzo potrzebują naszej uwagi. 


Czy znacie ten żel? Może mieliście okazję wypróbować inne produkty marki? Jak ważna jest dla was higiena intymna? Czy według was powinno się głośno mówić o tej pielęgnacji? - czekam na wasze odpowiedzi w komentarzu! 

Na dziś to wszystko. Dziękuję Ci za przeczytanie mojego wpisu. Skomentuj, udostępnij lub poleć, by pomóc mi się rozwinąć  Zapraszam ponownie, już niedługo nowy post. W międzyczasie, może odwiedzisz mój profil na instagramie? 
 
 contakt: neko_chan@vip.onet.pl
 www.instagram.com/klaudia.zuberska/

20 komentarzy:

  1. Takj żel to absolutny "must- have" dla każdej kobiety.
    Serdecznie pozdrawiam 🤗

    OdpowiedzUsuń
  2. Stosuję ten żel i bardzo dobrze się u mnie sprawdza.

    OdpowiedzUsuń
  3. Muszę wypróbowac, nadal nie znalazłam idealnego żelu intymnego.

    OdpowiedzUsuń
  4. miałam go kiedyś ale w tym czerwonym opakowaniu, ale nie do końca dobrze się u mnie sprawdził ciekawe jak by ten działał ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Miałam inną wersję tego żelu, chyba różową. Teraz używam żelu Ziaja i jest całkiem spoko ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie miałam jeszcze tego żelu, ale czuję się mocno zachęcona do tego, aby go wypróbować.

    OdpowiedzUsuń
  7. Good option compare to normal soap.

    OdpowiedzUsuń
  8. Masz rację, to nie powinno być tematem tabu :)
    Nie znałam tego produktu wcześniej

    OdpowiedzUsuń
  9. Mam i bardzo go lubię :) Poznałam też jego inną wersję.

    OdpowiedzUsuń
  10. A jak ta pianka spisuje się na słońcu? Są jakieś przeciwskazania aby stosować ją w upalne dni, takie jak mamy ostatnio? Czy po zmyciu makijażu tą pianką trzeba stosować jeszcze jakieś inne preparaty przed wyjściem na słońce?

    OdpowiedzUsuń
  11. Great review!
    I wish you a nice weekend

    OdpowiedzUsuń
  12. Ciekawy produkt. Chętnie wypróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Hezké dobré ráno a přeji i prima víkend. ☺☺ Krém vůbec neznám, ani značku, myslím že u nás ani není. Jinak moc hezká recenze. ♥

    OdpowiedzUsuń
  14. Uwielbiam ich produkt nie nic bardziej łagodniejszego do mycia

    OdpowiedzUsuń
  15. Kiedyś używałam ich żeli, obecnie przerzuciłam się produkty innych marek (mam kilka, których używam zamiennie)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  16. Awesome to know of this. All the best to your August!

    OdpowiedzUsuń
  17. Żel znam i nawet kiedyś go stosowałam. Nie narzekałam ale podobno kosmetyki do higieny intymnej trzeba zmieniać, więc zmieniam:)
    Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Dobry żel do higieny intymnej to ważna sprawa. Akurat tej marki nie znałam :)

    OdpowiedzUsuń