sierpnia 17, 2024

Must have od Garnier - idealne produkty na ostatnie chwile lata! ☀️

Dzień dobry! image
Coraz bliżej nam do września, początku jesieni... ale kto by się tym przejmował, gdy przed nami jeszcze dwa tygodnie sierpnia, pięknego, upalnego sierpnia. Kto wie, czy nie będą to dwa najlepsze tygodnie tego lata? Wszystko zależy od was, od nas! Letni czas można spędzić na różne sposoby, pogoda dopisuje, dowolność i różnorodność zajęć jest największa właśnie o tej porze roku. Można szaleć, ile dusza zapragnie, jak również spędzić swój wolny czas spokojnie, relaksując się i odpoczywając. Jeżeli szukacie pomysłu, to może mały wypad na shopping będzie idealny? Zapraszam na małą inspirację, na kosmetyczne zakupy!

Wiecie już, że uwielbiam markę Garnier. Wszystkie kosmetyki, jakie miałam okazję od nich testować, zawsze mi się sprawdzały. Moja skóra i włosy zakochane są w tych produktach. Jeżeli i wy lubicie te kosmetyki, bądź chcecie je przetestować- mam dla was świetną informację. 

" Skorzystaj z super promocji w drogeriach Rossmann! 
Od 9 do 30 sierpnia maski do włosów Garnier Hairfood, saszetki koloryzujące Garnier Colour Sensation oraz kultowy płyn micelarny 3w1 dla skóry wrażliwej kupisz w niższej cenie! 
Nie przegap! "

Co to znaczy? To znaczy, że produkty, które regularnie używam i o których pisałam tu już niejednokrotnie są teraz w promocji w drogerii Rossmann. To idealna okazja, by przetestować je na własnej skórze, bądź zrobić ich zapas, jeżeli znacie już te propozycje. Choć kosmetyki Garnier pojawiły się już na tym blogu nie raz i nie dwa, napiszę ponownie jak mi się sprawdzają i jaką ciekawostkę chciałabym kupić.

1. Wszystkie maski do włosów Garnier Hairfood pokochały moje włosy, ale gdybym miała wybrać swoją ulubioną, będzie nią bananowa wersja! To jedne z moich ulubionych owoców. Nie dość, że są pyszne i tworzą wiele wyśmienitych deserów, to pięknie pachną. Maska jest świetna, dobrze się ją aplikuje, idealnie nawilża i wystarczy chwila, by włosy poczuły ożywienie i regenerację. Pasma stają się miękkie i elastyczne, dobrze się rozczesują i świetnie stylizują. 



2. Garnier Skin Naturals Płyn micelarny 3w1 do skóry wrażliwej. Klasyk, kultowy produkt, niezastąpiony przy demakijażu. Różowa wersja jest najbardziej znaną spośród płynów micelarnych marki. Świetnie radzi sobie z moim makijażem, delikatnie usuwa zanieczyszczenia, koi podrażnienia, pielęgnuje skórę i pozostawia twarz promienną, nawilżoną i czystą.



3. Saszetki koloryzujące Garnier Color Sensation. Dawno nie farbowałam włosów. Myślę, czy by nie spróbować pogłębić koloru. Tak się składa, że mam sporo siwych włosów, mimo tak myślę, młodego wieku. Nie skończyłam jeszcze trzydziestki, a moje pasma mienią się, jakbym powplątywała w nie srebrne nici. Ma to swój urok, nie przeczę, ale marzy mi się głęboki, czekoladowy brąz pełen blasku. Taka saszetka koloryzująca będzie świetna, by zrobić ten pierwszy krok do zmiany koloru włosów. Nie mam jej zdjęć, bo dopiero mam w planach ją kupić, więc zdjęcia wklejam ze strony www.rossmann.pl.

 



Napiszcie w komentarzu czy znacie te produkty! Podzielcie się swoją opinią na ich temat. Jeżeli nie mieliście okazji ich przetestować, czy chcielibyście je sprawdzić? Czy lubicie kosmetyczne zakupy? 

@garnierpolska

Garnier Fructis Garnier Hairfood Garnier Skin Active maska do włosów pielęgnacja włosów koloryzacja włosów płyn micelarny pielęgnacja twarzy demakijaż twarzy

66 komentarzy:

  1. Uwielbiam maski do włosów tej marki.

    OdpowiedzUsuń
  2. Zaciekawiła mnie maska do włosów. Mój brat fryzjer cały czas mi mówi, żebym stosowała jakąś xD
    I do tego jeszcze są w promocji; koniecznie muszę ją "upolować" :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Płyn i maska bananowa - super. O farbie się nie wypowiem, bo nie znam. Pozdrawiam, Klaudio.

    OdpowiedzUsuń
  4. witam Klaudio💚
    powoli lato się kończy, zaledwie dwa tygodnie zostało, trzeba koniecznie wykorzystać ten czas na relaks..
    uwielbiam kosmetyki marki Garnier .. a po Twojej, jak zawsze, świetnej recenzji chętnie wypróbuję płyn i maskę bananową ;)🍌🥰

    - pozdrawiam ciepło i ściskam serdecznie, cudowności moc 🤗😘🍀🌈

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się, choć ja tam na relaks nie wiele mam czasu nie zależnie od pory roku :D Pozdrawiam i serdeczności ślę!

      Usuń
  5. Ja już czuję jesień. A produkty Garniera uwielbiam.

    OdpowiedzUsuń
  6. Hair foody od Garniera to klasyk, ale akurat ja przestałam ich używać kilka lat temu. Postawialm po prostu na inne produkty. :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Znam płyn.
    A teraz napiszę jeszcze, że całe szczęscie, że ostatnie dni lata. Jest koszmarnie gorąco...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się :( zawsze lubiłam upały, bo to nad wodę, to na basen... ale teraz bardzo z Piotrusiem się męczymy i już czekam kiedy temperatura spadnie.

      Usuń
  8. płyn znam ale koniecznie muszę sprawdzić tą maskę :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Firmę Garnier tez lubię i lubię banany, więc ta pierwsza maska jest jak najbardziej dla mnie. Choć teraz jak już jestem wiekowa, to by mi nie była potrzebna, tak myślę, ale Wam młodym na pewno się przyda !!!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę, że warto sobie dogadzać w każdym wieku :) Jak coś sprawia nam radość, to to robić, po prostu :D a ja lubię testować ^^

      Usuń
  10. Gracias por la recomendación. Te mando un beso.

    OdpowiedzUsuń
  11. Grazie per i consigli e buona continuazione di agosto.
    sinforosa

    OdpowiedzUsuń
  12. Płyn micelarny używałam i byłam zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Witaj Kochana. Znam je z widzenia na półce, jeszcze nie używałam, ale może się skusze. Marka Garnier jest godna zaufania zdecydowanie. Ta odżywka bananowa wydaje się super. Ja bym jeszcze poszalała ale nie wiem czy fundusze pozwolą. Ściskam najmocniej

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Warto szukać promocji, to marka, którą można wychaczyć naprawdę w dobrej cenie :) buziaki ślę!

      Usuń
  14. O tak, można próbować zaklinać rzeczywistość, ale fakty są niepodważalne: jesień zmierza do nas coraz większymi krokami. Z lekkim smutkiem obserwuję szybko skracające się dni, wczoraj było już ciemno zaledwie parę minut po 21:00! Ogromny kontrast z czerwcowymi wieczorami, kiedy zmrok zapadał dopiero przed 23:00. Cóż, takie koleje losy. Jesień też ma swoje dobre strony, z pewnością będę z nich korzystać. Teraz zaś wyciskam lato niczym cytrynę - dziś był obiad al fresco, w ogródku, na słoneczku :)
    Powtarzam się do znudzenia - to mój ulubiony płyn micelarny. Czasem kusi mnie, by sięgnąć po te inne odmiany, ale skoro ten "różowy" doskonale mi się sprawdza, to po co eksperymentować?
    Zasyłam ciepłe, sierpniowe pozdrowienia z Zielonej Wyspy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fakt, zaraz jesień. Lato jest cudowne, ale gdy jest zbyt upalne to człowiek się męczy, zwłaszcza taki mały człowiek, którego mamy w domku :) Jesienią z pewnością odetchniemy, dopóki nie zrobi się deszczowo, brzydko i zimno. Mimo to, spacery na pewno będą obowiązkowe :D Pozdrawiamy !

      Usuń
  15. Tego różowego micelka to zużyłam nie jedną butelkę

    OdpowiedzUsuń
  16. Płyn micelarny stosuję od dawna i bardzo go lubię :) maski jeszcze nie próbowałam :) pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  17. The micellar water is so good from Garnier! They have a lot of excellent products.
    the creation of beauty is art.

    OdpowiedzUsuń
  18. Garnier to Garnier a kosmetyki tej marki są po prostu bardzo dobre i już!
    Szampony, balsamy i tak można wymieniać bez końca bo lista długa i bogata:)
    Z saszetek koloryzujących korzystałam wcześniej, kiedy tych siwych kłaków było mniej
    ( jakieś baczki) a teraz kupuję większe opakowania :)
    Pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję serdecznie za twój komentarz :) Ja mam sporo siwych włosów, zwłaszcza z lewej strony głowy :D

      Usuń
  19. Muszę kupić kiedyś tą bananową wersję maski, a płyn micelarny stosuję już od dawna- bardzo go lubię. :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Lubię ten płyn micelarny 3w1 do skóry wrażliwej. U nas już trochę czuć jesień, ale wciąż jest jeszcze letnio. :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Powiem Ci, że ja też uwielbiam tą markę! Używam ją od lat i ciągle mnie mile zaskakuje :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Każdy z tych produktów uwielbiam!

    OdpowiedzUsuń
  23. Dziękuję za garść kosmetycznych propozycji:)

    OdpowiedzUsuń
  24. Płyn micelarny i bananową maskę znam i bardzo lubię! Bananową maskę nawet teraz mam w łazience, tylko w butelce. ;)

    OdpowiedzUsuń
  25. Markę bardzo lubię, może skorzystam z promocji i skusze się na maskę :).
    Za szybko mi ucieka ten letni czas, próbuję jakoś przyjemnie właśnie spędzić jeszcze te ostatnie chwile sierpnia. Na weekend ma być jeszcze upalnie, więc będzie można odczuć lato :). Za jesienią jednak nie zdążyłam się stęsknić ani trochę ;p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja trochę się stęskniłam, jak kolejny dzień z rzędu musze przeżyć ponad 30 stopni :D

      Usuń
  26. Mój ulubiony płyn micelarny. Jest delikatny, dobrze zmywa makijaż, a co najważniejsze nie uczula :)
    Serdecznie pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Szukałam Banana Hair Food, ale nie znalazłam u nas. Bardzo mi się spodobała ta maska. Produkty do koloryzacji też są świetne.
    Serdecznie pozdrawiam 🤗

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może była wyprzedana? W moich drogeriach są. Pozdrawiam ciepło!

      Usuń
  28. Bardzo lubię ta maskę do włosów i płyn micelarny :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Naprawdę świetny zestaw od Garniera. Rossmana mam tuż za rogiem, więc grzech byłoby nie skorzystać z tej promocji. Na początek skuszę się na maskę do włosów. A potem może jakaś koloryzacja? 🙂 Pozdrawiam słonecznie Klaudio 😘

    OdpowiedzUsuń
  30. Lubię ten płyn micelarny. Stosuję również krem do rąk. Dla mnie najlepszy. Pozdrawiam serdecznie 💕

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo, krem do rąk muszę spróbować :) Pozdrawiam!

      Usuń
  31. Interesting products!
    I tried and liked Garnier hair dyes!

    OdpowiedzUsuń
  32. Maski miałam, dają radę, płyn micelarny też

    OdpowiedzUsuń