maja 08, 2024

Recenzja - Perspirex Comfort. Skuteczny antyperspirant dla skóry wrażliwej | Review - Perspirex Comfort. Effective antiperspirant for sensitive skin

 
Dzień dobry! image

( PL/ENG )

Przychodzę dziś z recenzją produktu, który wyciągnęłam z ostatniego boxa Rozkwitaj od Pure Beauty. Zawsze wybieram najciekawsze, według mnie, kosmetyki. Dziś zrecenzuję antyperspirant. Nie zwyczajny, prawdę mówiąc pierwszy raz miałam okazję testować coś takiego. Niech was nie zmyli mały rozmiar tego cudeńka, w tej małej kulce tkwi wiele mocy. Zapraszam, na co nieco o antyperspirancie od: 
Today I'm coming with a review of a product that I took out of the last box from Pure Beauty. I always choose the most interesting cosmetics, in my opinion. Today I will review an antiperspirant. Not ordinary, in fact it was the first time I had the opportunity to test something like this. Don't let the small size of this beauty fool you, there's a lot of power packed into this little ball. I invite you to learn something about antiperspirant from:

Wpis powstał przy współpracy z purebeauty.pl
The entry was created in cooperation with purebeauty.pl

https://perspirex.com.pl/produkty/perspirex-comfort

 O PRODUKCIE/ABOUT THE PRODUCT

Unikalna formuła na bazie wody minimalizuje ryzyko wystąpienia podrażnień i zapewnia komfort stosowania. Po zastosowaniu preparatu na skórze (np. pod pachami), chlorek glinu reaguje z wodą i białkami w kanalikach gruczołów potowych. W wyniku tej reakcji powstaje warstwa żelu, która blokuje ujście kanalika. Uniemożliwia to przedostawaniu się potu na powierzchnię. Skóra pozostaje więc przyjemnie sucha i świeża. Po kilku dniach, w wyniku naturalnego procesu złuszczania się naskórka, warstwa żelu zostaje rozpuszczona. Aplikację należy powtórzyć. Antyperspirant o unikalnym składzie, którego skuteczność została potwierdzona badaniami klinicznymi. Zapewnia od 3-5 dni ochrony przed poceniem i przykrym zapachem.
The unique water-based formula minimizes the risk of irritation and ensures comfort of use. After applying the preparation to the skin (e.g. under the arms), aluminum chloride reacts with water and proteins in the ducts of the sweat glands. As a result of this reaction, a layer of gel is formed, which blocks the opening of the canal. This prevents sweat from reaching the surface. The skin remains pleasantly dry and fresh. After a few days, as a result of the natural process of exfoliation of the epidermis, the gel layer is dissolved. The application must be repeated. Antiperspirant with a unique composition, the effectiveness of which has been confirmed by clinical tests. Provides 3-5 days of protection against sweating and unpleasant odor.

https://perspirex.com.pl/produkty/perspirex-comfort

SPOSÓB UŻYCIA/HOW TO USE

Podczas stosowania silnych antyperspirantów często występują podrażnienia skóry - pieczenie, zaczerwienienie czy świąd. Perspirex zawiera system ochrony, który zmniejsza spadek poziomu PH skóry po zastosowaniu preparatu - dzięki temu skóra jest mniej podrażniona i zachowuje komfort.
Skóra przed aplikacją musi być całkowicie sucha i nieuszkodzona.
Zastosuj Perspirex przed pójściem spać, ponieważ gruczoły potowe są mniej aktywne w nocy.
Nakładaj dwoma ruchami w górę i dół w centralnej części pachy.
Po aplikacji pozostaw produkt do całkowitego wyschnięcia.
Rano zmyj Perspirex wodą z mydłem. Nie nakładaj ponownie, ponieważ efekt będzie się utrzymywał nawet po umyciu.
When using strong antiperspirants, skin irritations often occur - burning, redness or itching. Perspirex contains a protection system that reduces the drop in the skin's PH level after using the preparation - thanks to this, the skin is less irritated and remains comfortable.
• The skin must be completely dry and undamaged before application.
• Apply Perspirex before going to bed because the sweat glands are less active at night.
• Apply in two movements up and down in the central part of the armpit.
• After application, leave the product to dry completely.
• In the morning, wash off Perspirex with soap and water. Do not reapply as the effect will persist even after washing


SKŁADNIKI/INGREDIENTS

Aqua, Aluminum Chloride, Dipropylheptyl carbonate, ppg-20 methyl glucose ether, c15-19 alkane, glycerin, polyacetlate crosspolymer-6, tocopherol, sodium hydroxide


MOJA OPINIA/MY OPINION

Produkt zamknięty w typowej "kulce pod pachę" o gramaturze 20ml. Bardzo zgrabne opakowanie, pozwala na przechowywanie kosmetyku w każdej kosmetyczce/torbie/szufladzie. Produkt bardzo delikatny, nada się dla nawet najbardziej wymagającej skóry pod pachami. Nie podrażnia, nie powoduje wyprysków, nie odparza. Polecam tylko nie używać na świeżo ogolone pachy, bądź uszkodzoną skórę. Zapach neutralny, jest, ale ciężko mi go opisać. Świetnie blokuje nadmierne pocenie oraz nieprzyjemny zapach. Efektem jestem zachwycona. Super sprawdzi się gdy planujemy założyć coś obcisłego. Latem może być zbawieniem dla wielu osób, które zmagają się z nadmierną potliwością. Zero śladów, zero odbarwień, zero plam. Ważne, by stosować go według zaleceń producenta. Mimo swojego niewielkiego rozmiaru jest mega wydajny. Działa skutecznie, to najlepszy bloker, jaki miałam okazję przetestować. 
The product is contained in a typical "armpit ball" weighing 20 ml. Very neat packaging allows you to store the cosmetic in any cosmetic bag/drawer. A very delicate product, suitable for even the most demanding armpit skin. It does not irritate, does not cause pimples and does not cause rashes. I recommend not using it on freshly shaved armpits or damaged skin. The scent is neutral, but it's hard to describe. It perfectly blocks excessive sweating and unpleasant odor. I am delighted with the effect. It's great when you plan to wear something tight. In the summer, it can be a salvation for many people who struggle with excessive sweating. Zero marks, zero discoloration, zero stains. It is important to use it according to the manufacturer's recommendations. Despite its small size, it is extremely efficient. It works effectively, it is the best blocker I have ever tested.



Na dziś to wszystko. Dziękuję Ci za przeczytanie mojego wpisu. Zapraszam ponownie, już niedługo nowy post!

 mail contakt: neko_chan@vip.onet.pl
 www.instagram.com/klaudiazuberska/

64 komentarze:

  1. witam Klaudio 💗

    wspaniała recenzja, jak zawsze .. zainteresowałaś mnie tym rewelacyjnym antyperspirantem - Perspirex .. z przyjemnością go wypróbuję 😊

    - pozdrawiam Cię najserdeczniej i najcieplej, życzę ogrom zdrówka, pięknych dni i cudownych chwil 💗🌞🍀🤗😘

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje bardzo za ciepły komentarz i twoje cudowne słowa! Wszystkiego dobrego moja Kochana :)

      Usuń
  2. Mam bardzo wrażliwą skórę, więc chętnie przetestowałabym ten produkt.

    OdpowiedzUsuń
  3. Jest bardzo dobry, kiedyś miałam i wspominam z sentymentem :)
    Super, że Tobie też się spodobał...

    OdpowiedzUsuń
  4. Chętnie bym przetestowała :D
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  5. The bottle design is good for use.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ciekawy produkt, pozdrawiam Klaudio .

    OdpowiedzUsuń
  7. Ten antyperspirant to dla mnie zupełna nowość :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajnie, że jest wydajny i dobrze się sprawdza :) same zalety :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Wypróbuję, bo tego typu produkty są w życiu wręcz niezbędne!

    OdpowiedzUsuń
  10. Sprawdziłam, że cena też jest kusząca :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Lo use hace tiempo y la verdad es que funciona bastante bien. Besos

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie wiedziałam, że aplikacja jest taka ważna. Dzięki za recenzję. Produkt wydaje się bardzo ciekawy. Stosuję dezodoranty w sztyfcie i w kulce bez aluminium. Lubię świeże zapachy: kwiatowe i owocowe. Serdeczności 🤗 Wyprzytulać maleństwo poproszę, wycałować maleńkie nóżki.🥰

    OdpowiedzUsuń
  13. This sounds fantastic! Thank you for sharing your thoughts on this!
    the creation of beauty is art.

    OdpowiedzUsuń
  14. Gracias por la recomendación.

    OdpowiedzUsuń
  15. Też jeszcze nie testowałam takiego specyfiku, ale może się rozejrzę. Bardzo dziękuję za opinię 🙂

    OdpowiedzUsuń
  16. nie znałam tego produktu jeszcze:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Super, że produkt jest delikatny. :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Oo muszę go mamie polecić!
    Miłego dnia! :)
    Angelika

    OdpowiedzUsuń
  19. Bella suerte con estos productos de embellecimiento. Un abrazo. Carlos

    OdpowiedzUsuń
  20. Używam i też jestem całkiem zadowolona ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Dobra recenzja, Klaudio, a ja już chyba się poddałam, bo nie wiem, czy moje komentarze u Ciebie lądują w spamie czy są usuwane. W każdym razie - życzę Ci dobra.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Regularnie odwiedzam spam a komentarzy nigdy nie usuwam. Przeczuwam że blogger znów szwankuje.

      Usuń
  22. Faz sempre falta um antitranspirante de boa qualidade. Obrigada pela sugestão.
    Uma boa semana.
    Um beijo.

    OdpowiedzUsuń
  23. Ja dziś biorę się za jego testy. Ciekawe jak u mnie się sprawdzi.

    OdpowiedzUsuń
  24. Bardzo mnie zachęciłaś do wypróbowania- zwłaszcza latem potrzebujemy nieco silniejszej ochrony przed przykrym zapachem .

    OdpowiedzUsuń
  25. Ciekawe. Maleństwo w sumie takie, ale skoro robi robotę to ok. Fajnie, że nie podrażnia.

    OdpowiedzUsuń
  26. Stosowałam kilka tego typu produktów do skóry wrażliwej, różnych marek i nawet takie mnie podrażniały. :(

    OdpowiedzUsuń
  27. Witam Cię serdecznie 🖐😊
    Dziękuję, że podzieliłaś się z nami kolejnym produktem, którego nam polecasz. Ja używam antyperspiranty w sprayu. Kiedyś używałem kulkowych, ale nie były dla mnie skutecznie. 😊
    Pozdrawiam Cię cieplutko i od serca 🤗🤲💖

    OdpowiedzUsuń