maja 13, 2024

Recenzja - Dermi by Dermatologist pomadka ochronna rdzeniowa kokos i awokado | Review - Dermi by Dermatologist protective core lipstick coconut and avocado

 
Dzień dobry! image

( PL/ENG )

Kolejnym ciekawym produktem, jaki wyciągnęłam z boxa o nazwie Rozkwitaj, który mogłam testować dzięki Pure Beauty, to ten oto maluszek. Bardzo lubię pomadki ochronne. To mój kosmetyczny must have, przez cały rok, w każdym sezonie. Zawsze mam jakąś w torebce. Ten produkt bardzo mnie zaciekawił. Musiałam go przetestować. Przyszła pora na moją opinię na temat pomadki od:
Another interesting product that I took out of the box called Bloom, which I could test thanks to Pure Beauty, is this baby. I really like protective lipsticks. This is my cosmetic must-have, all year round, in every season. I always have some in my purse. I was very interested in this product. I had to test it. It's time for my opinion on lipstick from:


Wpis powstał przy współpracy z purebeauty.pl
The entry was created in cooperation with purebeauty.pl


 O PRODUKCIE/ABOUT THE PRODUCT

Pomadka rdzeniowa Kokos&Awokado zadba o pełną ochronę Twoich ust - nawilża, odżywia oraz regeneruje. Zawiera kompleks naturalnych wosków, a także wiele innych składników, zapewniających efektywne i wielowymiarowe działanie. Produkt od DERMI LIPSsprosta potrzebą nawet najbardziej wymagających ust.
Wskazania: codzienna pielęgnacja i ochrona ust.
Działanie składników: 

Olej z awokado – odżywia i regeneruje, zapobiega przesuszeniu oraz szorstkości ust. 
Olej kokosowy–działa ochronnie i odbudowująco.  
Masło shea–wzmacnia cement międzykomórkowy, przyspiesza regenerację ust.

Coconut & Avocado core lipstick will fully protect your lips - it moisturizes, nourishes and regenerates. It contains a complex of natural waxes, as well as many other ingredients, ensuring effective and multidimensional action. The product from DERMI LIPS meets the needs of even the most demanding lips.
Indications: daily care and protection of the lips.
Action of ingredients:

Avocado oil – nourishes and regenerates, prevents dry and rough lips.
Coconut oil – protects and regenerates.
Shea butter – strengthens the intercellular cement and accelerates the regeneration of the lips.


SPOSÓB UŻYCIA/HOW TO USE

Zaaplikuj cienką warstwę na usta. Stosuj kilka razy dziennie, w zależności od potrzeb. 
Apply a thin layer to your lips. Use several times a day, depending on your needs.

SKŁADNIKI/INGREDIENTS

Ricinus communis seed oil, Caprylic/caprictriglyceride, Cera alba, Helianthus annuus seed oil, Prunus amygdalus dulcis oil, Aroma, Butyro spermum parkii butter, Perseagratissimaoil, Hydrogenatedvegetableoil, Euphorbiacerifera cera, Cocosnuciferaoil, Polyglyceryl-3 diisostearate, Copernicacerifera cera, Aloebarbaden sisleafextract, Tocopherol, Glycine soja oil, Beta-sitosterol, Squalene, Ascorbylpalmitate, Sodiumsaccharin, CI 77891, CI 77491, CI 77499, CI 19140, Polyhydroxystearicacid, Citral.


MOJA OPINIA/MY OPINION

Pomadka zamknięta w tradycyjnym sztyfcie o gramaturze 5g, dodatkowo w kartonowym opakowaniu. Ładny minimalistyczny design. Kremowa, tłusta konsystencja - typowa dla tego rodzaju produktów. Ciekawa, poprzez swoje "nadzienie" to znaczy dwukolorowy krem. Z zewnątrz biały, w środku brązowy. Bardzo ładnie pachnie, prawdziwa gradka dla fanów kokosa. Lekko słodka. Super rozprowadza się na ustach, rewelacyjnie je nawilża i dba o ich delikatną skórę. Będę używać jej regularnie. Jedna z ciekawszych propozycji, jakie miałam okazję testować.  
The lipstick comes in a traditional 5g stick, additionally in a cardboard packaging. Nice minimalist design. Creamy, oily consistency - typical for this type of products. Interesting, because of its "filling" it means two-colored cream. White outside, brown inside. It smells very nice, a real treat for coconut fans. Slightly sweet. It spreads great on the lips, moisturizes them wonderfully and takes care of their delicate skin. I will use it regularly. One of the most interesting propositions I have had the opportunity to test.



Na dziś to wszystko. Dziękuję Ci za przeczytanie mojego wpisu. Zapraszam ponownie, już niedługo nowy post!
 mail contakt: neko_chan@vip.onet.pl
 www.instagram.com/klaudiazuberska/

42 komentarze:

  1. Ótima sugestão aqui nos trazes, amiga Klaudia. São produtos importantes para a proteção da pele.
    Excelente partilha.
    Deixo os meus votos de boa semana.
    Beijinhos daqui de Portugal!

    Mário Margaride

    http://poesiaaquiesta.blogspot.com
    https://soltaastuaspalavras.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Już mi się podoba:) i na pewno będzie do wypróbowania bo ja mam pomadki dosłownie w każdej kieszeni:)
    Dzięki za podpowiedź. Pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja też uwielbiam pomadki ochronne. Tylko czy nie za duzo tego awokado, jak codziennie do śniadania jem? ;p

    OdpowiedzUsuń
  4. Grazie Klaudia. Buona serata.
    sinforosa

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie wychodzę z domu bez pomadki ochronnej. Tej jeszcze nie miałam.

    OdpowiedzUsuń
  6. Must be very good for dry day.

    OdpowiedzUsuń
  7. Gracias por la recomendación.

    OdpowiedzUsuń
  8. Będę wiedział, komu polecić Klaudio, pozdrawiam .

    OdpowiedzUsuń
  9. Stosuję praktycznie tylko pomadki ochronne, więc i taka by mi się przydała do kompletu. Tylko ten kokos mnie zastanawia. Bo ja takie rzeczy to tylko w Rafaello ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja także lubię i często stosuje pomadki ochronne, tym bardziej że pracuje na dworze jest to więc w jakimś sensie niezbędny produkt. Dobrze wiedzieć że to jest godny produkt, będę miała na uwadze 😀

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Naprawdę :) Sama jestem wielką fanką pomadek, bo wysuszają mi się usta :)

      Usuń
  11. No proszę. NIe używam pomadek, błyszczyków ani szminek. Jakoś tak się składa, że nie lubię uczucia, że mam coś na ustach xD
    Ale najważniejsze, że Tobie się podoba :)
    Serdecznie pozdrawiam Kochana :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Pomadka to coś, co zawsze muszę mieć w plecaku lub torebce. Tej nie miałam, ale myślę, że mogłabym ją kupić. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  13. This sounds like such a fantastic product! I hope you're having a great week <3
    the creation of beauty is art.

    OdpowiedzUsuń
  14. Dla mnie również pomadka ochronna to must have.
    Mogę zrezygnować ze szminki, ale z pomadki nigdy.
    Tej jeszcze nie miałam, ale przypomina mi niemal identyczny wariant z Bielendy :)
    Tamta też miała takie „nadzienie” ;)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za twój komentarz i pozdrawiam serdecznie! :)

      Usuń
  15. Rzadko używam pomadek Klauduś ale ta wydaje się dobra i godna zaufania. Bardzo ciekawa recenzja. Awokado uwielbiam. Ściskam mocno ❤️❤️❤️

    OdpowiedzUsuń
  16. Pomadkę ochronną zawsze mam przy sobie niezależnie od pogody :) pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Gracias por la recomendación, se ven interesantes. Besos

    OdpowiedzUsuń
  18. Brzmi ciekawie. Też lubię pomadki ochronne. :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Lubię i chętnie używam pomadki ochronne, ta też jest bardzo fajna 🙂

    OdpowiedzUsuń
  20. Cieszę się, że Ci pasuje. Ja nie przepadam za zapachem kokosa, więc to chyba nie dla mnie :)
    Uściski majowe Ci przesyłam...

    OdpowiedzUsuń
  21. Pomadkę ochronną zawsze mam przy sobie, ale tej akurat nie znałam, może kiedyś wypróbuję :)

    OdpowiedzUsuń