lutego 10, 2024

Recenzja - Regeneracyjne serum do ust olejek w żelu Regenerum. | Review - Regenerum regenerative lip serum and oil in gel. 💋


Dzień dobry! image

( PL/ENG )

Moje usta w okresie jesienno-zimowym to, niestety, coś strasznego. Wymagają bardzo dużo opieki, wystarczy, że raz zapomnę ich nawilżyć i odczuwam bolesne skutki przez cały następny dzień. Jak tylko na zewnątrz robi się ciut chłodniej, tak moje usta zmieniają się nie do poznania. Stają się szorstkie, obolałe a z warg schodzi skóra. Jedynym sposobem na nie, jest ich regularna pielęgnacja. Ucieszyłam się, gdy w boxie Pure Beauty With Love znalazłam olejek do ust. Widziałam, że będzie to pierwsza rzecz, jaką wypróbuję. Dziś zapraszam was na moją recenzję serum od:
My lips in the fall and winter are, unfortunately, terrible. They require a lot of care, all I have to do is forget to moisturize them once and I feel the painful effects for the whole next day. As soon as it gets a little colder outside, my lips change beyond recognition. They become rough, sore and the skin peels off the lips. The only way to deal with them is to take care of them regularly. I was happy when I found lip oil in the Pure Beauty With Love box. I saw this would be the first thing I would try. Today I would like to invite you to my review of the serum from:

Wpis powstał przy współpracy z purebeauty.pl
The entry was created in cooperation with purebeauty.pl


 O PRODUKCIE/ABOUT THE PRODUCT

Intensywne nawilżenie i ochrona dzięki połączeniu czterech drogocennych olejów: awokado, monoi, kokosowego i makadamia. Nawet do podrażnionych i spierzchniętych ust. Regenerum regeneracyjne serum do ust, olejek w żelu intensywnie odżywia, nawilża i ujędrnia skórę ust, przywracając jej miękkość i gładkość. Regenerum regeneracyjne serum do ust, olejek w żelu łączy w sobie moc czterech drogocennych olejów: awokado, monoi, kokosowego i makadamia. Dzięki ich właściwościom, intensywnie nawilża, odżywia i wygładza usta już po pierwszym zastosowaniu. Serum ujędrnia je, sprawiając, że stają się miękkie i elastyczne, a także przyspiesza ich regenerację, przynosząc natychmiastową ulgę podrażnionej i spierzchniętej skórze. Wysoka zawartość witamin A, D i E w oleju z awokado zapobiega przesuszaniu skóry oraz wzmacnia jej naturalną barierę ochronną, zabezpieczając usta przed negatywnym działaniem czynników atmosferycznych takich jak: niska temperatura, słońce i wiatr. Regenerum dzięki lekkiej, żelowej konsystencji, długo pozostaje na ustach, nadając im lśniący blask. Praktyczne i łatwe w użyciu opakowanie pozwala na precyzyjną aplikację produktu, bezpośrednio na powierzchnie ust.
Intensive hydration and protection thanks to the combination of four precious oils: avocado, monoi, coconut and macadamia. Even for irritated and chapped lips. Regenerum regenerative lip serum, oil in gel intensively nourishes, moisturizes and firms the skin of the lips, restoring its softness and smoothness. Regenerum regenerative lip serum and oil in gel combines the power of four precious oils: avocado, monoi, coconut and macadamia. Thanks to their properties, it intensively moisturizes, nourishes and smoothes the lips after the first use. The serum firms them, making them soft and elastic, and accelerates their regeneration, bringing immediate relief to irritated and chapped skin. The high content of vitamins A, D and E in avocado oil prevents the skin from drying out and strengthens its natural protective barrier, protecting the lips against the negative effects of atmospheric factors such as low temperature, sun and wind. Regenerum, thanks to its light, gel consistency, stays on the lips for a long time, giving them a shiny shine. Practical and easy-to-use packaging allows for precise application of the product directly to the surface of the lips.


SPOSÓB UŻYCIA/HOW TO USE

Olejek w żelu może być używany okresowo jako kuracja lub przez cały rok, w zależności od potrzeb. Nakładaj bezpośrednio na powierzchnię ust.
The oil gel can be used periodically as a treatment or throughout the year, depending on your needs. Apply directly to the surface of the lips.

SKŁADNIKI/INGREDIENTS

Paraffinum Liquidum/ Hydrogenated Styrene/Isoprene Copolymer/ Caprylic/Capric Triglyceride,Paraffinum Liquidum,Helianthus Annuus Seed Oil/ Cocos Nucifera Oil/ Linum Usitatissimum Seed Oil/ Persea Gratissima Oil/ Argania Spinosa Kernel Oil/ Macadamia Temifolia Seed Oil/ Olea Europaea Fruit Oil/ Rosmarinus Officinalis Leaf Extract,Cocos Nucifera Oil/ Macadamia Ternifolia Seed Oil/ Gardenia Tahitensis Flower Extract,Tocopheryl Acetate,Parfum,Limonene,Linalool


MOJA OPINIA/MY OPINION

Produkt zamknięty w małej tubce o gramaturze 7g. Odkręcana, zamykana, nie ma problemu z wydobyciem produktu. Przeźroczysta, dzięki czemu widzimy ilość kosmetyku. Maść z bąbelkami. Konsystencja olejowa, gęsty żel, bardzo przyjemny, świetnie rozprowadza się po ustach. Nie wchłania się od razu, w zasadzie to wchłania się powoli, dając uczucie ochrony na ustach przez długi czas. Jest to dla mnie ogromny plus. Produkt nałożony na wargi nie lepi się. Może wyglądać trochę jak bezbarwny błyszczyk. Bezsmaku. Zapach delikatny, może ciut ziołowy. Po nałożeniu na usta czuć nawilżenie. Produkt zdecydowanie pomaga w regeneracji i zapobiega przesuszaniu się skóry i pękaniu. Po aplikacji cały dzień czułam, że moje usta są odpowiednio nawilżone. Przez długie działanie po tubkę nie trzeba sięgać co chwilę, co sprawia, że staje się wydajna. Produkt zdecydowanie wart każdych pieniędzy. Moje usta naprawdę są wdzięczne, czuję, że dzięki serum skończą się moje bolesne problemy z wargami. Z czystym sercem polecam wszystkim, którym doskwierają podobne dolegliwości. Produkt idealny, najlepszy, najbardziej potrzebny w mojej kosmetyczce.
 The product is enclosed in a small tube weighing 7g. Unscrewed and closed, there is no problem with removing the product. Transparent, so we can see the amount of the cosmetic. Ointment with bubbles. Oily consistency, thick gel, very pleasant, spreads easily on the lips. It is not absorbed immediately, in fact, it absorbs slowly, giving a feeling of protection on the lips for a long time. This is a huge plus for me. The product applied to the lips is not sticky. It may look a bit like a colorless lip gloss. Tasteless. The scent is delicate, maybe a bit herbal. After applying to the lips, you can feel the moisturization. The product definitely helps in regeneration and prevents the skin from drying out and cracking. After application, I felt that my lips were properly moisturized all day long. Due to its long-lasting effect, you do not have to reach for the tube every now and then, which makes it effective. The product is definitely worth every penny. My lips are really grateful, I feel that thanks to the serum my painful lip problems will end. I wholeheartedly recommend it to everyone suffering from similar ailments. The perfect product, the best, the most needed in my cosmetics bag.

Podstawowe informacje o produkcie pochodzą z: www.hebe.pl
Basic information about the product comes from: www.hebe.pl

Na dziś to wszystko. 
Czy znacie omawiany dziś produkt? Czy zaciekawił was? Może macie o nim jakieś opinie? Jak wasze usta zachowują się zimą? Co najchętniej nakładacie na swoje usta?
Piszcie w komentarzu! image

That's it for today.
Do you know the product we are discussing today? Did it interest you? Maybe you have some opinions about it? How do your lips behave in winter? What do you like to put on your lips?
Write in the comment! image

Dziękuję Ci, że tu jesteś!
Twoja obecność buduje ten blog.

Thank You that you are here!
Your presence builds this blog.
 

Zapraszam Cię na zaplecze wpisu 
I invite you to the back of the entry ↓
The best Commentators image

Co wpis wyłaniam z komentarzy dwa blogi. Skomentuj jako pierwszy lub zostaw najciekawszy komentarz (pod najnowszym wpisem) a twój blog znajdzie się w polecajce. 
I extract two comments from each post. Be the first to comment or leave the most interesting comment (under the latest entry) and your blog will be recommended.

Pierwszy komentarz/First comment:

historycznik.blogspot.com image

Najciekawszy komentarz/Most interesting comment:

taita-w-irlandii.blogspot.com image

Infoblog  :

 Komentarz u mnie = komentarz u Ciebie 
● Podoba Ci się moja praca? Pomóż mi się rozwinąć oraz dotrzeć do szerszego grona odbiorców! Zaobserwuj, skomentuj, udostępnij lub poleć ♡ 
● Kochani, miejcie na uwadze, że blogger sortuje komentarze i te, które w spamie nie powinny się znaleźć często tam lądują. Blogger.com - w pasku narzędzi po lewej stronie "Komentarze" - Klikamy strzałkę w dół przy "Wszystkie" - wybieramy "Spam". Zaglądajcie regularnie do tej zakładki, być może mój komentarz tam na was czeka.
● Comment by me = comment by you ♡
● Do you like my work? Help me grow and reach a wider audience! Follow, comment, share or recommend ♡
● Dear friends, remember that blogger sorts comments and those that should not be in spam often end up there. Blogger.com - in the toolbar on the left, "Comments" - Click the down arrow next to "All" - select "Spam". Check this tab regularly, perhaps my comment is waiting for you there.

 mail contakt: neko_chan@vip.onet.pl
 www.instagram.com/klaudiazuberska/


66 komentarzy:

  1. Znów będę wiedział, komu polecić Klaudio, pozdrowienia .

    OdpowiedzUsuń
  2. CHętnie bym wypróbowała, tylko u mnie w mieście nie ma Hebe :(

    OdpowiedzUsuń
  3. Chętnie z ciekawości wypróbuję :) Moje usta zimą też potrzebują mocniej dawki regeneracji :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie znałam tego produktu. Moje usta w okresie jesienno-zimowo-wczesnowiosennym to także koszmar. Mi pomaga pomadka z NIVEA i maść TISANTE. sprzedają ją w takich małych pojemniczkach z czerwonym wieczkiem. Mi starcza na długo. Pozdrawiam 😀

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie znam tej maści, dziękuję za polecenie, muszę koniecznie sprawdzić :)

      Usuń
  5. Również go stosuję i bardzo dobrze się u mnie sprawdza.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja nie mam takich problemów z ustami, ale zawsze chętnie używam sprawdzonych produktów.

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja też jestem zadowolona:)
    Używam też pomadkęTisane bo świetnie sprawdza się zimą ale nie tylko i mogę ją szczerze polecić:)
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Lubię tę markę i ten balsam do ust też. Lubię także Cosmia z Auchan. Zwykła, lekko barwiona, ale super mi działa na spierzchnięte wargi.

    OdpowiedzUsuń
  9. Dzięki Twojej recenzji zdałam sobie sprawę, że od jakiegoś czasu nie mam już az takich problemów z ustami. Jestem zaskoczona, ale tak jest.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chciałabym by i u mnie z czasem minęły a tu z roku na rok coraz gorzej.

      Usuń
  10. Nigdy nie miałam takiego serum. Na usta stosuję lanolinę. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Podoba mi się taki produkt. To coś dla mnie, bo moje usta zimą ciągle smaruję pomadką ochronną, a one szybko wysychają.

    OdpowiedzUsuń
  12. Super że jesteś zadowolona, ale po składzie już widzę, że nie kupię. Całe szczęście, mam swoich ulubieńców :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Yes skin need more care during winter.

    OdpowiedzUsuń
  14. Jeszcze nie miałam tego kosmetyku, ale po Twojej recenzji z pewnością się rozejrzę. Pracuję na dworzec, więc też często mam suche usta.

    OdpowiedzUsuń
  15. It sounds very good. Thank you for sharing it with us.

    OdpowiedzUsuń
  16. Teraz to serum bardzo by mi się przydało :D Chętnie przetestuję przy najbliższej okazji :D
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  17. Ciekawy kosmetyk, szczególnie o tej porze roku to coś dla mnie:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Jej. Moje usta przechodzą ostatnio piekło... Ale Narazie sobie z tym radzę w naturalny sposób. Fajny produkt. Jeśli działa to dobrze. Trzeba znaleźć ukojenie dla ust, bo to nic przyjemnego.

    OdpowiedzUsuń
  19. O cuidado com os lábios é muito importante. Também tenho o mesmo problema. Gostei da sua sugestão. Obrigada.
    Uma boa semana.
    Um beijo.

    OdpowiedzUsuń
  20. O, brzmi super, jak coś dla mnie. Muszę sięgnąć po ten produkt! Zima to wyzwanie dla ust... Stosuję ostatnio maść z witaminą A, ale chętnie spróbuję czegoś nowego. :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Dodatkowa pielęgnacja ust zimą jest jak najbardziej wskazana. Nigdy nie miałam podobnego produktu. Mam nadzieję, że dobrze się czujesz. Pozdrawiam 🤗

    OdpowiedzUsuń
  22. Kosmetyk bardzo przydatny o tej porze roku :) ja często smaruję usta miodem, też działa i dobrze smakuje :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Ooo, jak dobrze, że jesteś zadowolona i ten produkt się sprawdza, bo na gwałt potrzebuję czegoś dobrego do ust. Też lubię mieć nawilżone usta, zwłaszcza o tej porze roku, więc na pewno skorzystam z Twojego polecenia. Buziaki, kochana...

    OdpowiedzUsuń
  24. Menos mal que has encontrado el hidrante justo y adecuado. Un abrazo, bella. Carlos

    OdpowiedzUsuń
  25. Olá Klaudia!
    É muito importante a hidratação dos lábios, principalmente no inverno por causa do frio.
    Excelente proposta.
    Deixo os meus votos de uma feliz semana!
    Beijinhos, daqui de Portugal!

    Mário Margaride

    http://poesiaaquiesta.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. Olá Klaudia!
    É muito importante a hidratação dos lábios, principalmente no inverno por causa do frio.
    Excelente proposta.
    Deixo os meus votos de uma feliz semana!
    Beijinhos, daqui de Portugal!

    Mário Margaride

    http://poesiaaquiesta.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. Olá Klaudia!
    É muito importante a hidratação dos lábios, principalmente no inverno por causa do frio.
    Excelente proposta.
    Deixo os meus votos de uma feliz semana!
    Beijinhos, daqui de Portugal!

    Mário Margaride

    http://poesiaaquiesta.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. Moje usta też mają tendencje do częstego przesuszania się i pękania niezależnie od pory roku, a więc to serum jest jak najbardziej dla mnie 🙂

    OdpowiedzUsuń
  29. Genialna recenzja chyba się skuszę

    OdpowiedzUsuń
  30. To coś dla mnie! W zimie moje usta są często spierzchnięte i musze się posiłkować pomadkami

    OdpowiedzUsuń
  31. Bym potrzebowała takiego serum. Moje usta potrzebują ochrony przez okrągły rok.

    OdpowiedzUsuń
  32. U mnie też w tym okresie usta są strasznie popękane, może wypróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
  33. I know this brand but haven't tried this product. Thanks for sharing your review.
    Julia x
    https://www.thevelvetrunway.com/

    OdpowiedzUsuń