grudnia 10, 2023

Recenzja - Tusz do rz臋s 2000 calorie Max Factor 馃憗 | Review - 2000 calorie Max Factor mascara 馃憗

 
Dzie艅 dobry! https://78.media.tumblr.com/8b7fbfc0d102abed88c13d27a7111a49/tumblr_inline_nf3vycb1vA1siyl8l.gif

( PL/ENG )

Dobry tusz do rz臋s to podstawa w mojej kosmetyczce. Nie musz臋 mie膰 innych produkt贸w. Teraz, gdy maluj臋 si臋 rzadko, tusz sta艂 si臋 moim najwi臋kszym przyjacielem. Dobrze dobrany mo偶e sprawi膰, 偶e pomalowane oko w zupe艂no艣ci wystarczy w codziennym make upie. Mi podoba si臋 taki efekt. Nie jest pusto, nie jest zbyt mocno. Nie ma zbyt wiele zmywania. Zapraszam na recenzj臋 propozycji, kt贸r膮 wyci膮gn臋艂am z ostatniego boxa od Pure Beauty.
  A good mascara is a staple in my makeup bag. I don't need to have other products. Now that I rarely wear makeup, mascara has become my greatest friend. A well-chosen one can make the painted eye completely sufficient for everyday make-up. I like this effect. It's not empty, it's not too tight. There's not much washing up. I invite you to read the review of the proposal I took from the last box from Pure Beauty.

Wpis powsta艂 przy wsp贸艂pracy z purebeauty.pl
The entry was created in cooperation with purebeauty.pl


 O PRODUKCIE/ABOUT THE PRODUCT

Max Factor 2000 Calorie to kultowy tusz, uwielbiany przez profesjonalist贸w od ponad 30 lat. Zwi臋ksza trzykrotnie obj臋to艣膰 rz臋s, pogrubia je, podkre艣la i idealnie rozdziela. Posiada lekk膮 formu艂臋, dzi臋ki czemu szybko schnie, nie pozostawia smug i nie skleja rz臋s. Klasyczna szczoteczka z w艂osia jest wygodna w u偶yciu, pozwala dotrze膰 nawet do najkr贸tszych rz臋s w k膮cikach oczu. Produkt przebadany okulistycznie. Posiada bezzapachow膮 formu艂臋, jest odpowiedni dla os贸b o wra偶liwych oczach i nosz膮cych soczewki kontaktowe.
Max Factor 2000 Calorie is a cult mascara, loved by professionals for over 30 years. It triples the volume of eyelashes, thickens them, highlights them and separates them perfectly. It has a light formula, so it dries quickly, does not leave streaks and does not stick the eyelashes together. The classic bristle brush is comfortable to use and allows you to reach even the shortest eyelashes in the corners of your eyes. The product has been ophthalmologically tested. It has a fragrance-free formula and is suitable for people with sensitive eyes and contact lens wearers.


SK艁ADNIKI/INGREDIENTS

aColor Butyl Acetate, Ethyl Acetate, Nitrocellulose, Isosorbide Dicaprylate/Caprate, Adipic Acid/Neopentyl Glycol/Trimellitic Anhydride Copolymer, Alcohol, Calcium Aluminum Borosilicate, Stearalkonium Bentonite, Synthetic Fluorphlogopite, Isopropyl Alcohol, Silica, Diacetone Alcohol, Tin Oxide, Phosphoric Acid, [May Contain/Peut Contenir/+/-:Mica, Titanium Dioxide (Ci 77891), D&C Red No. 7 Calcium Lake (Ci 15850), Aluminum Powder (Ci 77000), Iron Oxides (Ci 77491, Ci 77492, Ci 77499), D&C Red No. 34 Calcium Lake (Ci 15880), D&C Red No. 6 Barium Lake (Ci 15850), Ultramarines (Ci 77007), Fd&C Yellow No. 5 Aluminum Lake (Ci 19140), D&C Black No. 2 [Nano] (Ci 77266), Ferric Ammonium Ferrocyanide (Ci 77510), Manganese Violet (Ci 77742)]. Top Coat Ethyl Acetate, Butyl Acetate, Nitrocellulose, Adipic Acid/Neopentyl Glycol/Trimellitic Anhydride Copolymer, Isosorbide Dicaprylate/Caprate, Alcohol Denat., Sucrose Acetate Isobutyrate, N-Butyl Alcohol, Etocrylene, Dimethicone, Rimethylsiloxysilicate, Trimethylpentanediyl Dibenzoate, D&C Violet No. 2 (Ci 60725). Hardener Ethyl Acetate, Butyl Acetate, Nitrocellulose, Adipic Acid/Neopentyl Glycol/Trimellitic Anhydride Copolymer, Isosorbide Dicaprylate/Caprate, Alcohol Denat., N-Butyl Alcohol, Etocrylene, Aqua/Water/Eau, Glycerin, Hexanal, Caprylic/Capric Triglyceride, Methylpropanediol, Propylene Glycol, Methylthiopropylamido Acetyl Methionine, Trimethylpentanediyl Dibenzoate, Pistacia Lentiscus (Mastic) Gum Oil, Persea Gratissima (Avocado) Fruit Extract, Citric Acid, Camellia Sinensis Leaf Extract, Hydrolyzed Vegetable Protein Pg-Propyl Silanetriol, Sodium Benzoate, Sucrose Acetate Isobutyrate, Potassium Sorbate, Edta, Spinacia Oleracea (Spinach) Leaf Extract , D&C Violet No. 2 (Ci 60725)



MOJA OPINIA/MY OPINION

Tusz zamkni臋ty w typowym opakowaniu o gramaturze 9ml. Czarny, klasyczny. Szczoteczka z elastycznym w艂osem, wygi臋ta w 艂uk. 艢wietnie si臋 ni膮 pracuje, przynajmniej mi odpowiada taki uk艂ad. Kolor czarny, g艂臋boki. Rz臋sy ju偶 po pierwszym przejechaniu staj膮 si臋 wyd艂u偶one i pogrubione. Na zdj臋ciach widzie jak wygl膮da to na moim oku. Efekt bardzo mi si臋 podoba. Bardzo widoczny, bardzo spektakularny, 艣wietnie przyciemnia oko i podkre艣la w艂oski, kt贸re staj膮 si臋 grube, rozczesane, wyd艂u偶one, podkr臋cone i mega czarne. Dla mnie super, sprawdzi si臋 solo jak i z pe艂nym makija偶em. Trwa艂o艣膰 oceniam na rewelacyjn膮 - ca艂y dzie艅 rz臋sy prezentowa艂y si臋 wspaniale i nie wymaga艂y poprawek. 
The ink is packed in a typical 9 ml package. Black, classic. A brush with flexible bristles, bent into an arc. It works great, at least I like this arrangement. Black, deep color. Eyelashes become longer and thicker after the first application. In the photos you can see what it looks like to my eye. I like the effect very much. Very visible, very spectacular, it perfectly darkens the eye and highlights the hair, which becomes thick, combed, elongated, curled and super black. For me it's great, it works well alone or with full makeup. I rate the durability as excellent - the eyelashes looked great all day long and did not require any corrections.


Podstawowe informacje o produkcie pochodz膮 z: www.maxfactor.com/pl-pl
Basic information about the product comes from: www.maxfactor.com/pl-pl

Na dzi艣 to wszystko. 
Czy znacie omawiany dzi艣 produkt? Je偶eli tak, jaka jest wasza opinia na jego temat? Czy znacie t臋 mark臋? Je偶eli tak, co od niej u偶ywali艣cie b膮d藕 u偶ywacie? Czy wykonujecie makija偶? Jak wa偶ny jest dla was make up oka? Bez czego nie mo偶ecie si臋 obej艣膰 w swojej kosmetyczce? 
Piszcie w komentarzu! 

That's it for today.
Do you know the product we are discussing today? If so, what is your opinion about it? Do you know this brand? If so, what have you used or are you using from her? Do you do makeup? How important is eye makeup to you? What can't you do without in your makeup bag?
Write in the comment! 

Dzi臋kuj臋 Ci, 偶e tu jeste艣!
Twoja obecno艣膰 buduje ten blog.
Thank You that you are here!
Your presence builds this blog.
 


Zapraszam Ci臋 na zaplecze wpisu 
I invite you to the back of the entry ↓
The best Commentators image

Co wpis wy艂aniam z komentarzy dwa blogi. Skomentuj jako pierwszy lub zostaw najciekawszy komentarz (pod najnowszym wpisem) a tw贸j blog znajdzie si臋 w polecajce. 
I extract two comments from each post. Be the first to comment or leave the most interesting comment (under the latest entry) and your blog will be recommended.

Pierwszy komentarz/First comment:
www.subiektywnieoksiazkach.pl image

Najciekawszy komentarz/Most interesting comment:
www.imdollka.pl image

Infoblog  :

 Komentarz u mnie = komentarz u Ciebie 
● Podoba Ci si臋 moja praca? Pom贸偶 mi si臋 rozwin膮膰 oraz dotrze膰 do szerszego grona odbiorc贸w! Zaobserwuj, skomentuj, udost臋pnij lub pole膰 ♡ 
● Kochani, miejcie na uwadze, 偶e blogger sortuje komentarze i te, kt贸re w spamie nie powinny si臋 znale藕膰 cz臋sto tam l膮duj膮. Blogger.com - w pasku narz臋dzi po lewej stronie "Komentarze" - Klikamy strza艂k臋 w d贸艂 przy "Wszystkie" - wybieramy "Spam". Zagl膮dajcie regularnie do tej zak艂adki, by膰 mo偶e m贸j komentarz tam na was czeka.
● Comment by me = comment by you ♡
● Do you like my work? Help me grow and reach a wider audience! Follow, comment, share or recommend ♡
● Dear friends, remember that blogger sorts comments and those that should not be in spam often end up there. Blogger.com - in the toolbar on the left, "Comments" - Click the down arrow next to "All" - select "Spam". Check this tab regularly, perhaps my comment is waiting for you there.

 mail contakt: neko_chan@vip.onet.pl
 www.instagram.com/klaudiazuberska/

102 komentarze:

  1. Odpowiedzi
    1. Te偶 tak my艣l臋, a na takim efekcie mi zale偶a艂o :)

      Usu艅
  2. Przypomnia艂as mi, 偶e mam gdzie艣 niezu偶yty tusz do rz臋s i kredk臋 do oczu. ;p Mo偶e w 艣wi臋ta zu偶yj臋 do ko艅ca. Bo przesta艂am si臋 malowa膰. Uzna艂am, 偶e za stara ju偶 jestem ;p

    OdpowiedzUsu艅
    Odpowiedzi
    1. Prosz臋 Ci臋! Jak co艣 lubimy to nie ma mo偶liwo艣ci, by zako艅czy膰 to, bo jeste艣my na co艣 za starzy :D Za艂o偶臋 si臋, 偶e w makija偶u wygl膮dasz pi臋knie!

      Usu艅
  3. Great Review. I also love it.

    OdpowiedzUsu艅
  4. Odpowiedzi
    1. O, a ja mia艂am okazj臋 spr贸bowa膰 go po raz pierwszy :D

      Usu艅
  5. Nie mia艂am tego tuszu, wi臋c je艣li b臋d臋 mia艂a okazj臋 to si臋 skusz臋.

    OdpowiedzUsu艅
  6. Should be a good Christmas grift.

    OdpowiedzUsu艅
  7. Gracias por la recomendaci贸n

    OdpowiedzUsu艅
  8. Polec臋 Mamie i Siostrze, pozdrawiam Klaudio .

    OdpowiedzUsu艅
  9. Lubi臋 tusze z tej firmy, bo s膮 delikatne i tylko podkre艣laj膮ce urod臋, a nie sztucznie je tworz膮. To jeden z moich ulubionych tuszy. Stosuj臋 go zamiennie z YR, latem mam Intense Metamorphose w kolorze granatowym. Fajnie wygl膮da w s艂o艅cu.
    P.S. Dzi臋kuj臋 za wyr贸偶nienie!

    OdpowiedzUsu艅
    Odpowiedzi
    1. O, dzi臋kuj臋 za polecenie, ch臋tnie sprawdz臋 ten tusz! :) Dzi臋kuj臋 Kochana za komentarz ^^

      Usu艅
  10. Produktu nie znam , ale tusz to jedyny kosmetyk , kt贸ry u偶ywam, nie chodz臋 ju偶 do pracy i nie mam potrzeby 偶eby si臋 malowa膰, ale dobry tusz mam zawsze.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsu艅
    Odpowiedzi
    1. Dobry tusz to podstawa, nigdy nie wiadomo, kiedy si臋 przyda :) Pozdrawiam!

      Usu艅
  11. Product presentation looks perfect. Thanks for the review. Greetings.

    OdpowiedzUsu艅
  12. S贸 volto para o ano.
    Desejo-lhe um Natal cheio de Amor e um ano de 2024 com sa煤de e paz.
    Um beijo.

    OdpowiedzUsu艅
  13. Znam. to faktycznie kultowy tusz. Moja mama go kiedy艣 cz臋sto u偶ywa艂a. :)

    OdpowiedzUsu艅
  14. U mnie oczywi艣cie tusz to numer jeden w kosmetyczce. Ale tego jeszcze nie mia艂am. B臋d臋 mia艂a na uwadze podczas kolejnych zakup贸w,bo rzeczywi艣cie pi臋knie " ubiera" rz臋sy! Serdecznie pozdrawiam 馃檪馃彽️馃┓

    OdpowiedzUsu艅
    Odpowiedzi
    1. Efekt jest super, taki naturalny i nie nachalny :) Dzi臋kuj臋 za komentarz!

      Usu艅
  15. Tusz do rz臋s, to dla mnie absolutny must have :)
    Nie jestem pewna, czy nie mia艂am kiedy艣 bohatera dzisiejszego posta Twojego- zazwyczaj w艂a艣nie kupuj臋 mascary z Max Factor lub Maybeline.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsu艅
    Odpowiedzi
    1. Dla mnie te偶. Nic innego ju偶 nie potrzebne gdy jest dobry tusz :D Pozdrawiam!

      Usu艅
  16. I know this brand and the mascara is absolutely great.
    Thanks for sharing.

    OdpowiedzUsu艅
  17. Dla mnie te偶 nie raz tusz do rz臋s stanowi ca艂y makija偶 :)Nie znam tej marki, ch臋tnie bym wypr贸bowa艂a :)

    OdpowiedzUsu艅
    Odpowiedzi
    1. Bo jak oko jest dobrze zrobione, to i ca艂a twarz nabiera charakteru :) Dzi臋kuj臋 za komentarz!

      Usu艅
  18. Ol谩 Klaudia!
    N茫o sendo propriamente algu茅m que usa estes produtos. Sei que s茫o muito importantes, principalmente para as mulheres.
    脫tima partilha.
    Grato pela visita, e gentil coment谩rio no meu cantinho.
    Votos de uma feliz semana!
    Beijinhos daqui de Portugal!

    M谩rio Margaride

    http://poesiaaquiesta.blogspot.com

    OdpowiedzUsu艅
  19. Jako nastolatka na艂ogowo u偶ywa艂am tego tuszu i jestem ciekawa jak by si臋 sprawdzi艂 po latach, bo pewnie ju偶 kilka razy pozmieniali jego formu艂臋 :D

    OdpowiedzUsu艅
    Odpowiedzi
    1. Mo偶e kiedy艣 sprawdzisz? Ch臋tnie poznam twoj膮 opini臋! :)

      Usu艅
  20. Prover貌 questo mascara, grazie!

    OdpowiedzUsu艅
  21. Jak s艂usznie zauwa偶y艂a艣, to kultowa marka w艣r贸d tusz贸w do rz臋s, wi臋c oczywi艣cie znam j膮, cho膰 od dawna nie u偶ywa艂am. Jeszcze b臋d膮c w Polsce, najcz臋艣ciej si臋ga艂am po 偶贸艂t膮 mascar臋 Maybelline (Colossal) - 艣wietnie si臋 u mnie spisywa艂a i by艂a do艣膰 tania. W Irlandii natomiast zacz臋艂am korzysta膰 z tusz贸w Lancome - te z serii Hypnose by艂y/s膮 moimi ulubionymi. Mam te偶 w 艂azience niepe艂nowymiarow膮 mascar臋 Estee Lauder (jaki艣 dodatek do zestawu), te偶 ca艂kiem fajna, cho膰 niestety czasami odbijaj膮 mi si臋 rz臋sy pod okiem, czego szczerze nie znosz臋.

    Co do makija偶u, to nie lubi臋 mocnego, w zasadzie ograniczam si臋 tylko do podk艂adu i mascary. Podobnie jak Ty, skupiam si臋 na wytuszowaniu rz臋s, bo dzi臋ki temu spojrzenie nabiera g艂臋bi i wyrazu. Jestem naturaln膮 blondynk膮, wi臋c mam niestety jasn膮 opraw臋 oczu. My艣l臋, 偶e znasz ten "b贸l" ;) Masz bardzo 艂adny kolor oczu :)

    Pozdrawiam serdecznie z deszczowej wyspy :) Jak mi艂o zaszy膰 si臋 w ciep艂ym domu :)

    OdpowiedzUsu艅
    Odpowiedzi
    1. Dzi臋kuj臋 za twoj膮 opini臋 :D Kiedy艣 te偶 by艂am blondynk膮, bardzo jasn膮 blondynk膮 ale by艂 to chwilowy epizod mojego 偶ycia. Swoj膮 drog膮, cudowny, lubi臋 siebie w jasnym kolorze :)
      Ja nie do艣膰 偶e mam jasne te rz臋sy to kr贸tkie jakie艣 :D Ja nie wiem. M膮偶 ma d艂u偶sze :D
      Du偶o s艂o艅ca Kochana 偶ycz臋! :)

      Usu艅
    2. Tak, to jest jedna z wi臋kszych niesprawiedliwo艣ci na tym 艣wiecie! M臋偶czy藕ni bardzo cz臋sto maj膮 pi臋kne, d艂ugie i g臋ste rz臋sy, tak jakby w og贸le ich potrzebowali ;) Moje s膮 OK, nie nale偶膮 do najkr贸tszych i najrzadszych, ale nie s膮 kruczoczarne, wi臋c musz臋 si臋 ratowa膰 tuszem :)
      Mnie si臋 wydaje, 偶e nadal jeste艣 blondynka, tylko teraz ciemniejsz膮 ;) To s膮 Twoje naturalne w艂osy, prawda? W sensie: kolor, bo przecie偶 nie podejrzewam Ci臋 o noszenie peruki ;)

      Usu艅
    3. Naturalne. Wydaj膮 si臋 ja艣niejsze przez moje pasemka. Niby m艂oda, ale mam ju偶 pe艂no siwych w艂os贸w, kt贸re odznaczaj膮 si臋 wyra藕nymi pasmami :D To wszystko, co ja艣niejsze na w艂osach, w rzeczywisto艣ci jest bialutkie :)

      Usu艅
    4. Ale mnie teraz zaskoczy艂a艣 tymi siwymi w艂osami, przecie偶 Ty chyba nawet trzydziestu lat nie masz, wygl膮dasz naprawd臋 m艂odo. No i nie zauwa偶y艂am ich na 偶adnym zdj臋ciu, st膮d to zdziwienie :) U mnie pierwsze siwe w艂osy zacz臋艂y si臋 pojawia膰 dopiero po trzydziestce, nie mam ich zbyt du偶o, ale i tak jestem niepocieszona ich widokiem ;) S艂ysza艂am jednak, 偶e niekt贸rzy ju偶 w wieku dwudziestu paru lat maj膮 sporo siwych.

      Usu艅
  22. The effect of this mascara looks very good and you can see the difference when you apply it. I also liked the presentation. I will look for it in my city. Kisses and thanks for shared.

    OdpowiedzUsu艅
  23. Z tego co czytam to ten tusz ma same plusy, mo偶e sie skusz臋

    OdpowiedzUsu艅
  24. Hola! me gusta mucho como deja las pesta帽as esta m谩scara. Besos

    OdpowiedzUsu艅
  25. Mam taki sam tusz. Jest dobry ani za s艂aby ani za mocny.

    OdpowiedzUsu艅
  26. Ten tusz to klasyk. U偶ywa艂am go kiedy by艂am nastolatk膮 :))
    Mia艂 wtedy troch臋 inn膮 szat臋. Spr贸buj臋 powr贸ci膰 do niego po latach :)

    OdpowiedzUsu艅
    Odpowiedzi
    1. O to super! Ja mia艂am z nim do czynienia po raz pierwszy :)

      Usu艅
  27. A good mascara is a top game changer. I have struggled to get really good mascara since I moved to the Uk. I recently got a blue one but the brush is ok bnot wow.
    My new post: https://www.melodyjacob.com/2023/12/edinburgh-zoo-winter-village-skating.html
    Have a nice day.

    OdpowiedzUsu艅
  28. Moja mama uwielbia t膮 maskar臋 ;) Ja nie czuj臋 zachwytu. Dla mnie tusz ma tylko przyciemni膰 rz臋sy. Wyd艂u偶enie za艂atwiaj膮 mi k臋pki je艣li tego potrzebuje ;)
    Mi艂ego dnia! :) Pozdrawiam serdecznie!
    PS. Dzi臋kuj臋 za komentarz u mnie ;)
    Wildfiret

    OdpowiedzUsu艅
  29. Chyba nigdy jeszcze nie mia艂am tuszu tej marki :(

    OdpowiedzUsu艅
  30. My艣l臋, 偶e z tym tuszem do rz臋s mog艂abym si臋 polubi膰 :D
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsu艅
  31. Moja c贸rka u偶ywa tego tuszu. Ja niestety mam uczulenie chyba na wszystkie tusze i dlatego robi臋 rz臋sy u kosmetyczki, jedwabne, bo ze zwierz膮t nie mog艂abym nosi膰.
    Masz pi臋kne oczy. Pozdrawiam serdecznie. :)

    OdpowiedzUsu艅
    Odpowiedzi
    1. Dzi臋kuj臋 Ci pi臋knie za komentarz i za podzielenie si臋 z nami twoj膮 opini膮! Pozdrawiam :)

      Usu艅
  32. Nie u偶ywam na co dzie艅 tuszu do rz臋s, ale robi臋 sobie henn臋 i to mi na og贸艂 wystarcza. Za to na Tobie bardzo 艂adnie si臋 on prezentuje :). Co do firmy Max Factor, to obi艂a mi si臋 gdzie艣 o uszy ;) .
    Pomy艣lno艣ci. Serdecznie u艣ciskam :)

    OdpowiedzUsu艅
    Odpowiedzi
    1. Wydaje mi si臋, 偶e do moich rz臋s jest odpowiedni. Efekt ani nie jest za s艂aby ani zbyt mocny :) Dzi臋kuj臋 i ca艂uj臋! :)

      Usu艅
  33. Ten tusz daje bardzo 艂adny efekt; podoba mi si臋 jak wygl膮da na Tobie :)
    Sama gdy si臋 maluj臋 u偶ywam w艂a艣nie tylko tuszu do rz臋s

    OdpowiedzUsu艅
  34. Znam. I jest polecany. Ja akurat bardzo rzadko u偶ywam tuszu... Bardzo rzadko. Wi臋c rezygnuje.

    OdpowiedzUsu艅
  35. Zaciekawi艂 mnie ten tusz do rz臋s :D
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsu艅
  36. Hola hermosa. 脡xitos en tus promociones y felicidad en estas fiestas. Un abrazo. Carlos

    OdpowiedzUsu艅
  37. Thanks for the nice comment.
    Greetings.

    OdpowiedzUsu艅
  38. 艢wietny efekt daje ten tusz. Bardzo si臋 z nim polubi艂am.

    OdpowiedzUsu艅
  39. Bardzo du偶o dobrych opinii czyta艂am o tym tuszu do rz臋s. Musz臋 go w ko艅cu wypr贸bowa膰, jestem go naprawd臋 ciekawa. ;)

    OdpowiedzUsu艅
  40. Cudowny efekt daje ten tusz, a przynajmniej Tobie bardzo s艂u偶y. Ja musz臋 przyzna膰, 偶e totalnie nie umiem si臋 przekona膰 do tuszowania rz臋s i nie wiem co jest tego przyczyn膮. U mojej siostry ten sam tusz wygl膮da ob艂臋dnie, a u mnie totalny niewypa艂, a robi臋 krok po kroku to co ona. Jedynie sztuczne rz臋sy da艂y mi pi臋kny efekt, naprawd臋 w ko艅cu czu艂am, 偶e s膮 widoczne. Co ciekawe stylistka nie mog艂a przesta膰 zachwala膰 jakie mam naturalnie d艂ugie rz臋sy i jak wiele ich jest (szkoda, 偶e ros膮 w d贸艂 i ich nie wida膰) - c贸偶, mo偶e to jest w艂a艣nie przyczyn膮? :D Ostatecznie jednak nie robi臋 z rz臋sami nic, bo sztuczne to du偶y wydatek. Stawiam na eyeliner! :D

    OdpowiedzUsu艅
    Odpowiedzi
    1. Ja kupi艂am sobie w actionie sztuczne rz臋sy ale magnetyczne, fajnie mi si臋 sprawdzaj膮 tylko 偶e s膮 mega mocne :D Ale na wi臋ksze wyj艣cia jak najbardziej si臋 nadaj膮. Ci臋偶ko znale藕膰 dobre rz臋sy, kt贸re wygl膮da艂yby delikatnie, naturalnie, a mimo wszystko wyra藕nie. Dzi臋kuj臋 kochana za tw贸j komentarz! :)

      Usu艅
    2. Takie doczepiane na pasku te偶 si臋 u mnie nie sprawdzi艂y, mam mocno wra偶liwe oczy i gdy takowe nakleja艂am, to zawsze mi si臋 odkleja艂y w wewn臋trznych k膮cikach od 艂ez. Dobrze, 偶e cokolwiek si臋 u mnie nadaje... w艂a艣nie na jakie艣 wi臋ksze wyj艣cia mam chocia偶 t膮 salonow膮 alternatyw臋. :D

      Usu艅
    3. Rozumiem, ja gdy na艂o偶y艂am swoje, czu艂am si臋 strasznie ci臋偶ko :D Jakby mi powieki do oczu wpada艂y. Ch臋tnie pozna艂abym rozwi膮zanie idealne, po ci膮偶y chyba zdecyduj臋 si臋 na rz臋sy u kosmetyczki :)

      Usu艅
  41. Hola!! no conozco la marca del producto y aunque se ve interesante no creo que la encuentre en mi pa铆s.

    OdpowiedzUsu艅
  42. Tak, dobry tusz to podstawa... Kiedy艣 takich nie by艂o.

    OdpowiedzUsu艅
  43. Rzeczywi艣cie, rz臋sy po tym tuszu naprawd臋 bardzo dobrze wygl膮daj膮 :)

    OdpowiedzUsu艅
  44. This is one of my favorite mascaras! Looks great on you, too!

    OdpowiedzUsu艅
  45. 螝伪位维 围蟻喂蟽蟿慰蠉纬蔚谓谓伪 蟽蔚 蔚蟽维蟼 魏伪喂 蟿畏谓 慰喂魏慰纬苇谓蔚喂维 蟽伪蟼.
    螒蟼 蔚委谓伪喂 蟿慰 螢蔚魏委谓畏渭伪 蟿畏蟼 螡苇伪蟼 围蟻慰谓喂维蟼
    伪蠁蔚蟿畏蟻委伪 渭委伪蟼 未畏渭喂慰蠀蟻纬喂魏萎蟼 蔚蟺慰蠂萎蟼.
    围蟻蠈谓喂伪 蟺慰位位维!

    OdpowiedzUsu艅
  46. Tusz do rz臋s, jak i pomadka do ust to u mnie podstawa. Tego tuszu nie u偶ywa艂am jeszcze, ale my艣l臋, 偶e to co艣 dla mnie. ;)

    OdpowiedzUsu艅