grudnia 15, 2023

Recenzja - Galaretka do laminacji włosów o każdej porowatości Stars from the Stars ⭐️ | Review - Stars from the Stars hair lamination jelly for all porosity types 🌙

 
Dzień dobry! https://78.media.tumblr.com/8b7fbfc0d102abed88c13d27a7111a49/tumblr_inline_nf3vycb1vA1siyl8l.gif

( PL/ENG )

Jak ja lubię produkty do pielęgnacji włosów! A już najbardziej lubię, gdy są ciekawe, nietypowe i aż krzyczą, by je przetestować. Tak było w tym przypadku, no bo, czy słyszeliście wcześniej o galaretce do włosów? Ja byłam ogromnie zaciekawiona produktem, jego konsystencją i działaniem. Zapraszam was na apetyczną recenzję, ale tym razem, nie będziemy nic jeść za to pielęgnować i laminować, zapraszam! 
How I love hair care products! And what I like most is when they are interesting, unusual and scream out to be tested. That was the case here, because have you heard about hair jelly before? I was very interested in the product, its consistency and effects. I invite you to read an appetizing review, but this time, we won't eat anything, but we will care for and laminate it, enjoy!


Wpis powstał przy współpracy z purebeauty.pl
The entry was created in cooperation with purebeauty.pl


 O PRODUKCIE/ABOUT THE PRODUCT

 Galaretka do laminacji do każdej porowatości włosów zapewni kosmiczny i natychmiastowy efekt WOW - Twoje włosy, bez względu na swoją porowatość, będą gładkie, lśniące i sypkie! Wegańska formuła galaretki nada włosom nieziemski blask wygładzonej tafli. Dzięki połączeniu mocy gumy agar i protein ryżu włosy będą naturalnie piękne i łatwe w stylizacji.
Lamination jelly for any hair porosity will provide a cosmic and immediate WOW effect - your hair, regardless of its porosity, will be smooth, shiny and loose! The vegan jelly formula will give your hair an unearthly shine and a smooth surface. Thanks to the combination of the power of agar gum and rice proteins, your hair will be naturally beautiful and easy to style.


SPOSÓB UŻYCIA/HOW TO USE

Niewielką ilość produktu nałóż na wilgotne włosy, odciśnięte z nadmiaru wody. Spłucz po 10-15 minutach.
Apply a small amount of the product to damp hair, squeezed out of excess water. Rinse off after 10-15 minutes.

SKŁADNIKI/INGREDIENTS

Aqua (Carrier), Glycerin (Humectant), Potato Starch Modified (Viscosity Controlling), Cetrimonium Chloride (Hair Conditioner), Agar (Viscosity Controlling), Hydrolyzed Rice Protein (Hair Conditioner), Hydroxyethylcellulose (Viscosity Controlling), Guar Hydroxypropyltrimonium Chloride (Viscosity Controlling), Citric Acid (Ph Adjuster), Sodium Benzoate (Preservative), Benzyl Alcohol (Preservative), Benzoic Acid (Preservative), Dehydroacetic Acid (Preservative), Tocopherol (Antioxidant), Parfum (Fragnance), Linalool (Fragnance Component), Limonene (Fragnance Component).



MOJA OPINIA/MY OPINION

Produkt zamknięty w plastikowym słoiczku o pojemności 200ml. Mimo niewielkich rozmiarów, kosmetyk jest bardzo wydajny. Mała ilość wystarczy, by dobrze pokryć włosy, zwłaszcza, gdy tak jak ja, odżywek do spłukiwania używacie od ucha w dół. Poręczny. Dobrze wykonany. Design opakowania jest cudowny, fioletowe tło przypominające kosmos i masa gwiazd nadają produktu kosmicznego looku! Jeszcze te holograficzne efekty- pięknie. Po otwarciu, naszym oczom ukazuje się różowo-perłowa maska z efektem brokatu, o konsystencji jakby balsamu, musu czy takiej galaretki połączonej z bitą śmietaną jak zwyczajowo robi się na deser dla dzieci. Wygląda pięknie. Pachnie... trudno to opisać, ale nie czułam jeszcze takiej woni w kosmetyku. Delikatnie, nie nachalnie, zapach po spłukaniu nie utrzymuje się na włosach. Użyłam maski tak jak zaleca producent. Po spłukaniu i wysuszeniu pasm suszarką, włosy naprawdę były sypkie i gładkie. Bardzo miłe w dotyku. Nie był to co prawda efekt lustrzanej tafli jak z reklamy tv, ale produkt naprawdę fajnie wygładził moje szorstkie włosy i sprawił, że nieokiełznane kosmyki stały się bardziej grzeczne i posłuszne. Ciekawa jestem działania, po dłuższym użytkowaniu. Na pewno jest to dobry produkt dla kogoś o cienkich włosach, które lubią odstawać, nie układać się, elektryzować itd. Może okazać się strzałem w dziesiątkę przy walce o grzeczne, lśniące włosy. 
The product is closed in a plastic jar with a capacity of 200 ml. Despite its small size, the cosmetic is very efficient. A small amount is enough to cover your hair well, especially if, like me, you use rinse-out conditioners from the ear down. Handy. Well made. The design of the packaging is wonderful, the purple background reminiscent of space and the mass of stars give the product a cosmic look! And these holographic effects - beautiful. After opening, we see a pink-pearl mask with a glitter effect, with the consistency of a balm, mousse or jelly combined with whipped cream, as is customary for children's desserts. Looks wonderful. It smells... it's hard to describe, but I've never smelled anything like it in a cosmetic before. Gently, not intrusively, the scent does not linger on the hair after rinsing. I used the mask as recommended by the manufacturer. After rinsing and drying the strands with a hairdryer, the hair was really loose and smooth. Very nice to the touch. It wasn't the effect of a mirror surface like in a TV commercial, but the product really smoothed my rough hair and made the untamed strands more polite and obedient. I'm curious about how it works after long-term use. It is definitely a good product for someone with thin hair that likes to stand out, become unmanageable, electrify, etc. It may be a bull's eye when it comes to the fight for polite, shiny hair.

Podstawowe informacje o produkcie pochodzą z: starsfromthestars.pl
Basic information about the product comes from: starsfromthestars.pl

Na dziś to wszystko. 
Czy znacie omawiany dziś produkt? Jeżeli tak, jaka jest wasza opinia na jego temat? Czy znacie tę markę? Jeżeli tak, co od niej używaliście bądź używacie? Jak najczęściej i najchętniej dbacie o swoje włosy? Co polecacie, by stały się zdrowe, mocne i silne? Co polecacie, by stały się sypkie i gładkie?
Piszcie w komentarzu! 

That's it for today.
Do you know the product we are discussing today? If so, what is your opinion about it? Do you know this brand? If so, what have you used or are you using from her? How often and how do you like to take care of your hair? What do you recommend to make them healthy, strong and strong? What do you recommend to make them loose and smooth?
Write in the comment! 

Dziękuję Ci, że tu jesteś!
Twoja obecność buduje ten blog.
Thank You that you are here!
Your presence builds this blog.
 


Zapraszam Cię na zaplecze wpisu 
I invite you to the back of the entry ↓
The best Commentators image

Co wpis wyłaniam z komentarzy dwa blogi. Skomentuj jako pierwszy lub zostaw najciekawszy komentarz (pod najnowszym wpisem) a twój blog znajdzie się w polecajce. 
I extract two comments from each post. Be the first to comment or leave the most interesting comment (under the latest entry) and your blog will be recommended.

Pierwszy komentarz/First comment:
ksiazkanaprezent.blogspot.com image

Najciekawszy komentarz/Most interesting comment:
taita-w-irlandii.blogspot.com image

Infoblog  :

 Komentarz u mnie = komentarz u Ciebie 
● Podoba Ci się moja praca? Pomóż mi się rozwinąć oraz dotrzeć do szerszego grona odbiorców! Zaobserwuj, skomentuj, udostępnij lub poleć ♡ 
● Kochani, miejcie na uwadze, że blogger sortuje komentarze i te, które w spamie nie powinny się znaleźć często tam lądują. Blogger.com - w pasku narzędzi po lewej stronie "Komentarze" - Klikamy strzałkę w dół przy "Wszystkie" - wybieramy "Spam". Zaglądajcie regularnie do tej zakładki, być może mój komentarz tam na was czeka.
● Comment by me = comment by you ♡
● Do you like my work? Help me grow and reach a wider audience! Follow, comment, share or recommend ♡
● Dear friends, remember that blogger sorts comments and those that should not be in spam often end up there. Blogger.com - in the toolbar on the left, "Comments" - Click the down arrow next to "All" - select "Spam". Check this tab regularly, perhaps my comment is waiting for you there.

P.S.

Wygrałam rozdanie u Kasi z bloga www.liveyourdreamslife.com 
Na zdjęciu możecie zobaczyć co udało mi się zdobyć. Miałam wiele szczęścia, bardzo się cieszę z nagrody! Dziękuję pięknie Kasi za zorganizowanie rozdania i za możliwość wzięcia w nim udziału. Pamiętajcie, warto brać udział w konkursach! 


 mail contakt: neko_chan@vip.onet.pl
 www.instagram.com/klaudiazuberska/


123 komentarze:

  1. Ja mam cienkie włosy, ale nie mam problemu z ich ułożeniem. Ciekawy produkt.

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ciekawy produkt. Chętnie skorzystam z Twojej propozycji.

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo polubiłam się z odżywkami w tubie od tej marki, więc domyślam się, że ta galaretka też super by się sprawdziła. Na pewno kiedyś przetestuję, gdy natrafi się jakaś okazja cenowa. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trzeba przyznać, że marka wpadła ze swoimi produktami i zawojowała internet :) Nic dziwnego, jest dobra! Dziękuję za twój komentarz :)

      Usuń
  4. According to your review, it looks like a great product.
    Thanks for sharing.
    Greetings.

    OdpowiedzUsuń
  5. Jestem ciekawa jak taka galaretka sprawdziłaby się i jakie byłyby po niej efekty na moich włosach :D
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O tym można się przekonać tylko na własnej skórze :D

      Usuń
  6. Seams very good!
    Thanks for sharing, and happy hollidays!

    Bjxxx
    Ontem é só Memória | Facebook | Instagram

    OdpowiedzUsuń
  7. Olá Klaudia!
    Interessantes produtos para tratamento de cabelo. Serão por certo muito eficazes.
    Deixo os votos de um bom fim de semana.
    Beijinhos, daqui de Portugal!

    Mário Margaride

    http://poesiaaquiesta.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Galaretka rzeczywiście wygląda pysznie, można by ją zjeść ;) . Nowe, fajne rozwiązanie i proste stosowanie, to lubię! Kosmiczna, gwiezdna formuła też mnie bardzo pociąga. Myślę, że moim cienkim włosom bardzo by się przydała taka fantastyczna galaretka :) . Serdecznie uściskam Klaudio, życząc Ci jak najwięcej odpoczynku i przyjemności :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Prawda? Galaretka jest bardzo apetyczna, ale tym razem musiałam się powstrzymać :D Dziękuję za komentarz!

      Usuń
  9. Fajnie wygląda, chociaż ja jednak wolę laminację diy. Zazwyczaj po prostu używam żelatyny zmieszanej z odżywką. 😅 Tylko moje włosy uwielbiają proteiny.

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie kupiłabym tej galaretki w sklepie, ale gdy bym ja dostała za darmo też bym testowała. Mam co prawda cienkie włosy ale nie mam i nie miałam problemu z ich układaniem.
    Gratuluję wygranej w rozdaniu. Zawsze mówię że kto nie gar ten nigdy nie wygrywa!!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję pięknie za twój komentarz i serdecznie pozdrawiam!

      Usuń
  11. nigdy nie używałam takiej galaretki ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Klaudio, pierwszy raz spotykam się z tego rodzaju kosmetykiem, serio, serdecznie pozdrawiam :-) .

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo ciekawy produkt, zainteresowałaś mnie nim ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Jeszcze nie testowałam, ale zaciekawiłaś mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Chciałbym przetestować tę galaretkę. Nigdy nie miałam podobnego kosmetyku do włosów.

    OdpowiedzUsuń
  16. I didn't know there was such a thing, but it looks nice!

    OdpowiedzUsuń
  17. Gracias por la recomendación

    OdpowiedzUsuń
  18. Kurczę taka galaretka to zupełna nowość dla mnie, ale jestem jej bardzo ciekawa, dlatego na pewno się w nią zaopatrzę 😍
    Cieszę się, że paczka dotarła. Samych przyjemności, życzę także za wczasu Wesołych Świąt 🎄❤️

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję pięknie i również życzę wesołych świąt! Paczka dotarła, wszystko super, jestem mega szczęśliwa ^^

      Usuń
  19. Bardzo lubię tę markę, a na punkcie włosów mam jakiegoś świra. I tak, jak czasem chodzę z odrostami, żeby je zregenerować, to nigdy nie pomijam ich pielęgnacji odzywka, maska, galaretka - lubię. I lubię bardzo tę galaretkę. Moje włosy są po niej dobrze nawilżone. Pozdrowienia i uściski.
    PS Psa też nią czasem traktuję, przez minutkę, bo on ma włosy. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O super! :D Cieszę się, że sprawdził Ci się ten produkt :)

      Usuń
  20. Marka mi się obiła o oczy, ale jeszcze nie miałam z niej nic. Ale po Twojej recenzji rozejrzę się za tą galaretką dla Córci bo ma bardzo niesforne włosy. Może to pozwoli je ujarzmić. A jak się czuje przyszła Mama? Dużo zdrowia dla Was 🥰

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A dziękuję, wszystko dobrze :) Zdrówko jest, trochę się przeziębiłam ale już jest ok :) Całusy ślę!

      Usuń
  21. Sounds great with the proteins, thanks for the tip! Happy Weekend

    OdpowiedzUsuń
  22. Jeśli chodzi o pielęgnacje włosów, postawiłam na minimalizm.
    Nawet byłam zmuszona, przez to że moje włosy są niedość że nieporowate, błyszczące, to jeszcze gęste i grube. Im mniej kosmetyków używam do ich pielęgnacji, tym lepiej one wyglądają.
    Także galaretki nie wypróbuje raczej.
    Coś tam o niej gdzieś czytałam, tzn jej nazwa mi jest znana, bo opinii jeszcze nie widziałam- po raz pierwszy na Twoim blogu :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jej, zazdroszczę :) Twoje włosy na zdjęciach wyglądają naprawdę pięknie, wiele bym dała by takie mieć! :) Niestety, natura i geny nie były dla mnie łaskawe :D

      Usuń
  23. Καλημέρα, να έχεις μια υπέροχη Κυριακή με πολλές όμορφες στιγμές!

    OdpowiedzUsuń
  24. Wow. O galaretkach to włosów jeszcze nie słyszałam. Chętnie bym przetestowała... Jeśli faktycznie by działała nie musiałabym już używać prostownicy... Bo od czasu kiedy ścięłam włosy mocno że mną nie współpracują.. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Raczej nie jest to aż tak mocny produkt, ale myślę, że warto spróbować. A nóż wystarczy tylko on by ujarzmić włosy :) Pozdrawiam!

      Usuń
  25. To wydaje się być naprawdę fascynujące odkrycie! Ten kosmiczny efekt i wyjątkowa konsystencja robią wrażenie. Cieszę się, że produkt sprawił, że Twoje włosy stały się gładkie i sypkie. Wydaje się być idealny dla tych, którzy chcą pokonać wyzwania związane z cienkimi i nieposłusznymi włosami :) Pozdrawiam serdecznie Klaudio :)

    OdpowiedzUsuń
  26. To wydaje się być naprawdę fascynujące odkrycie! Ten kosmiczny efekt i wyjątkowa konsystencja robią wrażenie. Cieszę się, że produkt sprawił, że Twoje włosy stały się gładkie i sypkie. Wydaje się być idealny dla tych, którzy chcą pokonać wyzwania związane z cienkimi i nieposłusznymi włosami :) Pozdrawiam serdecznie Klaudio :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No niestety jestem posiadaczką takich włosów, trzeba sobie jakoś z tym radzić :) Dziękuję za komentarz i pozdrawiam! :)

      Usuń
  27. I haven't heard of this brand before but the product sounds good.

    OdpowiedzUsuń
  28. Nie znam jeszcze tej galaretki, ale marzy mi się efekt błyszczącej tafli ;p chętnie wypróbuje jak sprawdzi się na moich włosach ;p

    OdpowiedzUsuń
  29. Słyszałam o tej galaretce, ale jeszcze nigdy jej nie stosowałam.
    Pozdrawiam i zapraszam na nowy post :) jusinx.blogspot.com.

    OdpowiedzUsuń
  30. the product sounds good for hair care.....
    thank you for sharing review

    OdpowiedzUsuń
  31. Ciekawy produkt. Lubię różne kosmetyki do włosów! Teraz akurat stosuję serum z olejkiem z czarnuszki. ;)

    OdpowiedzUsuń
  32. Grazie della recensione, non conoscevo...

    OdpowiedzUsuń
  33. Ciekawy produkt, chętnie go wypróbuję.

    OdpowiedzUsuń
  34. Fajny produkt, ja mam mnóstwo włosów, ale bardzo cienkie i błagie, więc to chyba nie dla mnie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Każde włosy są inne, to fakt :) Trzeba znaleźć dla nich odpowiednie produkty :)

      Usuń
  35. Ile to lat temu bawiłam się w laminowanie włosów. Wtedy jeszcze nie było gotowych produktów. Może się skuszę i wypróbuję.

    OdpowiedzUsuń
  36. Thanks for your comment.
    Greetings.

    OdpowiedzUsuń
  37. This sounds like a great product! I love that a little goes a long way. I always like a touch of sparkle in my hair! :)

    OdpowiedzUsuń
  38. Olá Klaudia!
    Passando por aqui, para agradecer a visita e gentil comentário no meu cantinho, e desejar uma excelente semana, e Feliz Natal, com muita saúde e paz!
    Beijinhos, daqui de Portugal!

    Mário Margaride

    http://poesiaaquiesta.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  39. Nigdy czegoś takiego nie stosowałam. Dzięki za polecenie 😀

    OdpowiedzUsuń
  40. CIekawy post, zachęcający do wypróbowania produktu. Chętnie po niego sięgnę; trzeba w końcu zadbać o włosy

    OdpowiedzUsuń
  41. Chyba nie mam potrzeby kupować tego produktu

    OdpowiedzUsuń
  42. Przyznam się, że jeśli chodzi o pielęgnację włosów, to jestem człowiekiem z epoki kamienia łupanego - nie mam zielonego pojęcia o nowinkach, bo swoje włosy traktuję trochę po macoszemu. Uwielbiam jak są świeże, więc myję je co drugi dzień (nie znoszę widoku tłustych włosów, czy to u siebie czy innych), i to w zasadzie wszystko. Rzadko kiedy eksperymentuję z produktami do włosów, nie lubię stylu a la mokra Włoszka, więc wszelkie żele, pianki, lakiery działają na mnie jak czerwona płachta na byka. Lubię po prostu mieć sypkie włosy, nie znoszę zaś tych sklejonych przez powyższe produkty, a wiemy przecież, że niektóre fryzjerki psikają lakierami jakby jutra miało nie być ;) Sporadycznie stosuję odżywki do włosów, a wtedy aplikuję je tak jak Ty - od połowy głowy, nigdy na nasadę włosów.
    Kiedyś bawiłam się w domowe robienie wody ryżowej i jej późniejszą aplikację na włosy (30 minut siedzenia z turbanem na głowie jak jakiś turecki święty...), bo naiwnie uwierzyłam, że moje włosy przemienią się w żywy aksamit, haha. No nie, nie przemieniły się, więc dałam sobie spokój :)

    Fajnie, że produkt jest wegański, powinien być opatrzony wielkim i wyraźnym napisem: trzymać z daleka od żarłocznych dzieci ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też nie lubię ulizanych looków :D Przez pewien czas były bardzo modne a ja po prostu nie mogłam na nie patrzeć. Lakieru używam sporo, kocham loki a mam proste włosy, więc to produkt, który muszę mieć. Dziękuję za twój komentarz i pozdrawiam! :)

      Usuń
  43. Hej Klauduś. Fantastyczna ta galaretka. Mnie by się przydała, bo moje włosy są nijakie, kiepsko się układają. Bardzo ciekawy kosmetyk.

    OdpowiedzUsuń
  44. Oh very ncie product the texture looks great

    OdpowiedzUsuń
  45. Świetny produkt. Muszę poszukać.
    Zdrowych, wesołych Świąt dla Ciebie i Twojej rodzinki!

    OdpowiedzUsuń
  46. Jesteś kolejną osobą, która poleca ten produkt. Nigdy na laminowałam włosów, bo właściwie płukanka z octu mi wystarcza, ale teraz jest okropna pogoda i wszystko się puszy... Może galaretka jakoś rozwiąże ten problem?

    A tak przy okazji: najpiękniejszych Świąt dla Ciebie i Twoich bliskich 😊

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może, kto wie, trzeba wypróbować by się przekonać :)

      Usuń
  47. The packaging is gorgeous. I'd buy it for that alone! But it's a bonus that the product works well, too!

    OdpowiedzUsuń
  48. I like small but efficient products. Happy holidays!

    OdpowiedzUsuń
  49. Love a good hair line, sounds like a good product! Thanks for sharing!

    xoxo, MIDORI

    https://www.midorilinea.com/blogs/midori-linea/designer-life-to-mommy-life

    OdpowiedzUsuń
  50. Moje włosy potrzebują takiego właśnie kosmetyku, więc z pewnością wypróbuję tę galaretkę.
    Z tej serii miałam już kiedyś masełko do demakijażu i też było ok. Pozdrawiam Cię Klaudio cieplutko...

    OdpowiedzUsuń
  51. I wish you and your family a very Merry Christmas.

    OdpowiedzUsuń
  52. Czego to ludzie nie wymyślą. Jestem wielbicielką spożywczych galaretek, ale i ch muszę spróbować.
    Ciepłych Świąt Bożego Narodzenia i tylko pięknych i dobrych chwil w nadchodzącym Nowym Roku
    Pozdrawiam najdłuższym wieczorem w roku

    OdpowiedzUsuń
  53. I like the texture and the color too, I imagine it must smell sweet, I'm glad it worked for you and you got the expected effect on your hair, congratulations on winning that Rituals pack! Merry Christmas to you!

    OdpowiedzUsuń
  54. Testowałam i działanie miło mnie zaskoczyło. Włosy dobrze się układają i mniej puszą.

    OdpowiedzUsuń
  55. Ja też bardzo polubiłam się z tą galaretką. Świetnie się u mnie sprawdza :) Zdrowych i wesołych świąt kochana dla Ciebie i Twojej rodzinki!

    OdpowiedzUsuń
  56. Rzeczywiście, nie spotkałam wcześniej takiego produktu, jak galaretka do włosów. Nie laminowalam też ich, chociaż kusi mnie, aby w końcu to zrobić. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  57. O galaretce słyszałam, ale nie miałam okazji jej wypróbować. Teraz mam ogromną ochotę. Ładne opakowanie ma i sam kosmetyk też mi się jakoś wizualnie pozoba :3. Ciekawe jak na moich włosach by się sprawdził

    OdpowiedzUsuń
  58. Życzę Wam zdrowych i wesołych Świąt Bożego Narodzenia!

    OdpowiedzUsuń
  59. Przetestowałam większość drogeryjnych produktów do laminacji i najlepiej sprawdziła się u mnie maska Onlybio :) A z tej marki polecam maskę do olejowania :)

    OdpowiedzUsuń