listopada 24, 2023

🎵 "All I want for Christmas is You" 🎵 Advent Blog Calendar


 
   
  
 Dzień dobry! image

( PL/ENG )

To ostatni listopadowy wpis. Pomyślałam, że poświecę go na luźną pisaninę i kilka zimowych oraz świątecznych inspiracji, które po prostu uwielbiam. Wiecie, kocham grudzień. Od dziecka oczarowuje mnie związana z nim magia i mimo lat, co rok odkrywam ją na nowo. Kolędy i świąteczne piosenki nigdy mi się nie nudzą. Ozdoby zawsze cieszą. Świąteczne filmy niezmiennie bawią, choć widziane były po sto razy. Cieszę się, bo tegoroczne święta są dla mnie wyjątkowe i wygląda na to, że każde następne będą już coraz piękniejsze. 
This is the last entry for November. I thought I'd devote it to some casual writing and some winter and Christmas inspirations that I simply love. You know, I love December. Since I was a child, I have been enchanted by the magic associated with it and, despite the years, I discover it anew every year. I never get bored of carols and Christmas songs. Decorations are always fun. Christmas movies are always entertaining, even though they have been seen a hundred times. I'm happy because this year's holidays are special for me and it seems that each next one will be more and more beautiful.


  
  
  

Co człowiek to inna opinia na temat świąt. Niektórzy wariują na ich punkcie tak jak ja, inni żyją swoim życiem, bez względu na to czy, są czy ich nie ma, inni zaś nienawidzą tego czasu i marzą, by jak najszybciej się skończył. Poniekąd rozumiem każdą ze stron. Jako dziecko oczarowana byłam świętami, miałam etap w swoim życiu, gdy kojarzyły mi się źle i wcale nie potrzebowałam ich do szczęścia, teraz znów je pokochałam. Duża zasługa w tym Rafała, bo to święta, które zaczęłam z nim spędzać, stały się naprawdę niesamowite. Zobaczyłam wtedy, jak mogą być piękne. Teraz znów czuję, że coś się zmienia, że święta zaczynają być inne. Pewnie dlatego, że wiem już, że kolejne spędzimy ze swoim synkiem. Napawa mnie to wyjątkową radością, trudną do opisania, uczuciem ciepła w sercu tak wielkim, jakiego nigdy wcześniej nie czułam. 
Every person has a different opinion about the holidays. Some people go crazy about them, just like me, others live their lives regardless of whether they are there or not, while others hate this time and dream that it will end as soon as possible. I kind of understand each side. As a child, I was enchanted by the holidays, there was a stage in my life when I had bad associations with them and I didn't need them to be happy, but now I love them again. A lot of credit goes to Rafał, because the holidays I started spending with him became truly amazing. Then I saw how beautiful they could be. Now I feel again that something is changing, that the holidays are starting to be different. Probably because I already know that we will spend the next one with our son. It fills me with a unique joy that is difficult to describe, a feeling of warmth in my heart that I have never felt before.
  
  
  
  

Kolejne święta spędzimy już w większym gronie. Wybiegam myślami mocno do przodu, ale marzę już, już widzę oczami wyobraźni jak pokazuję synkowi tę magię świąt, którą co roku czuję w sercu. Robimy wspólnie zakupy, gotujemy, pieczemy. Dekorujemy dom i piszemy listy do Mikołaja. Jeździmy na sankach, pijemy gorącą czekoladę z bitą śmietaną i oglądamy świąteczne bajki. Tworzymy własne rodzinne tradycje. Jeździmy na świąteczne eventy i jarmarki. Nie wiem czy syn pokocha święta tak samo jak ja, ale zrobię wszystko, by każde były piękne, rodzinne i pełne ciepła, by kojarzyły się tylko z radością. Nie mogę się już doczekać. Te myśli napawają mnie ogromnym szczęściem. 
We will spend the next holidays with a larger group. I'm thinking way ahead, but I'm already dreaming, I can already see in my mind's eye how I will show my son the magic of Christmas that I feel in my heart every year. We shop, cook and bake together. We decorate the house and write letters to Santa Claus. We go sledding, drink hot chocolate with whipped cream and watch Christmas cartoons. We create our own family traditions. We go to Christmas events and fairs. I don't know if my son will love Christmas as much as I do, but I will do my best to make each one beautiful, family-friendly and full of warmth, so that they are associated only with joy. I can not wait. These thoughts fill me with great happiness.

   
  
  

Kochani, chciałam wam jeszcze przypomnieć, że to ostatnia chwila by dołączyć do Advent Blog Calendar. Co to za akcja? To kalendarz adwentowy dla internetowych twórców. Jego zasada jest taka sama jak w każdym takim kalendarzu. Codziennie otwieramy jedno "okienko". Największą zaletą Advent Blog Calendar jest to, że podczas odkrywania ponumerowanych okienek sprawiamy radość nie tylko sobie ale również innym. 
Dear friends, I would like to remind you that this is the last moment to join the Advent Blog Calendar. What kind of action is this? It's an advent calendar for online creators. Its principle is the same as in any such calendar. Every day we open one "window". The biggest advantage of Advent Blog Calendar is that when we discover the numbered boxes, we bring joy not only to ourselves but also to others.

  
  
  

Kalendarz został stworzony po to, by docenić blogerów. Jeżeli chcesz podziękować autorom blogów za ich serce jakie wkładają w swoją pracę i pokazać swoim czytelnikom naprawdę wartościowe i inspirujące adresy blogów, ten kalendarz jest na to idealnym sposobem.
The calendar was created to appreciate bloggers. If you want to thank blog authors for the heart they put into their work and show your readers truly valuable and inspiring blog addresses, this calendar is the perfect way to do it.

  
  
  

Biorąc udział w akcji, należy w pasku bocznym utworzyć ponumerowaną listę z podpunktami od 1 do 24. Przykład macie u mnie. Od pierwszego grudnia, kolejno, dzień po dniu, w stworzonym przez was kalendarzu powinno "otwierać się jedno okno". Okno to każdy podpunkt waszej listy. Każdy podpunkt od 1 do 24 należeć będzie do innego bloga. 24 dni kalendarza, 24 podpunkty w liście, 24 wyróżnione blogi, które waszym zdaniem są niesamowite i zasługują na pokazanie to światu. 
When taking part in the campaign, create a numbered list in the sidebar with subitems from 1 to 24. You can see an example here. From December 1, one window should open day after day in the calendar you created. A window is each subitem on your list. Each subsection from 1 to 24 will belong to a different blog. 24 days of the calendar, 24 items in the list, 24 featured blogs that you think are amazing and deserve to be shown to the world.

  
  
  

Jeżeli jesteście zainteresowani udziałem - dajcie znać w komentarzu. Chętnie opublikuję nazwy blogów biorących udział w akcji, tak by inni blogerzy wiedzieli gdzie szukać blogowych kalendarzy i śledzić ich okienka. To naprawdę fajna zabawa, gwarantuję wam, że daje wiele radości a zobaczyć swój blog w takim kalendarzu to miły, świąteczny prezent. W razie jakichkolwiek pytań co do kalendarza - jestem do waszej dyspozycji. Mam też przygotowany kod, który wystarczy tylko wkleić, nie trzeba samemu tworzyć takiej listy :)
If you are interested in participating, let me know in the comment. I will be happy to publish the names of the blogs taking part in the campaign, so that other bloggers know where to look for blog calendars and follow their windows. It's really fun, I guarantee you it gives you a lot of joy and seeing your blog in such a calendar is a nice Christmas gift. If you have any questions about the calendar, I am at your disposal. I also have prepared code that you just need to paste, you don't have to create such a list yourself :)

  
  
  
    
  
  
  
  
  
  
Zdjęcia zawarte we wpisie pochodzą ze strony weheartit.com, gify z www.tumblr.com
The photos in the entry come from weheartit.com, gifs from www.tumblr.com

Na dziś to wszystko. 
Czy czujecie już magię świąt? Za co je lubicie, bądź nie? Czy jest to wyczekiwany przez was czas? Jaka jest wasza opinia na temat świąt i całej ich otoczki? Lubicie takie luźniejsze wpisy? Czy podobają wam się fotograficzne inspiracje? Czy słyszeliście o Advent Blog Calendar? Może macie ochotę wziąć w nim udział? 
Piszcie w komentarzu! 

That's it for today.
Can you feel the magic of Christmas already? Why do you like them or not? Is this the time you have been waiting for? What is your opinion about the holidays and their surroundings? Do you like such more casual entries? Do you like photographic inspirations? Have you heard about Advent Blog Calendar? Maybe you would like to take part in it?
Write in the comment! 

Dziękuję Ci, że tu jesteś!
Twoja obecność buduje ten blog.

Thank You that you are here!
Your presence builds this blog.
 

Zapraszam Cię na zaplecze wpisu 
I invite you to the back of the entry ↓
The best Commentators image

Co wpis wyłaniam z komentarzy dwa blogi. Skomentuj jako pierwszy lub zostaw najciekawszy komentarz (pod najnowszym wpisem) a twój blog znajdzie się w polecajce. 
I extract two comments from each post. Be the first to comment or leave the most interesting comment (under the latest entry) and your blog will be recommended.

Pierwszy komentarz/First comment:
historycznik.blogspot.com image

Najciekawszy komentarz/Most interesting comment:
nouw.com/1993ewas image

Infoblog  :

 Komentarz u mnie = komentarz u Ciebie 
● Podoba Ci się moja praca? Pomóż mi się rozwinąć oraz dotrzeć do szerszego grona odbiorców! Zaobserwuj, skomentuj, udostępnij lub poleć ♡ 
● Comment by me = comment by you ♡
● Do you like my work? Help me grow and reach a wider audience! Follow, comment, share or recommend ♡

 mail contakt:  neko_chan@vip.onet.pl

162 komentarze:

  1. Witaj Klaudio ! Cieszę się, że znów rusza Advent Blog Calendar ! W zeszłym roku dołączyłam i teraz też dołączę się do akcji ! Uważam, że to coś dobrego i pożytecznego. Ściskam i pozdrawiam :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję pięknie za dobre słowo, cieszę się, że jesteś ze mną! :) Życzę miłej świątecznej zabawy :)

      Usuń
  2. Ja nie biorę udziały tym razem, niemniej jednak muszę przyznać, - że - po latach znów wracam do odczuwania magii Świąt Bożego Narodzenia. Pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, bo magia świat to naprawdę miłe uczucie :) Pozdrawiam, wszystkiego dobrego!

      Usuń
  3. Lubię okres świąteczny, piosenki oraz filmy gwiazdkowe. Staram się też zwracać uwagę nie tylko na materialny, ale i duchowy wymiar świąt. A fotograficzne inspiracje: świetne! Super, że potrafisz docenić ten niezwykły czas i się nim tak cieszysz. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Od jakiegoś czasu cieszę się bardzo. Teraz wiem, że będę miała komu pokazać święta, sądzę, że w ten sposób odkryję je i ich magię na nowo :)

      Usuń
  4. Piękne zdjęcia, aż zapragnęłam śniegu i choinki. Jak ten czas leci, dopiero co była u Ciebie ta zabawa, a tu ponownie jest. Nie wiem o co za bardzo chodzi. Muszę wczytać się i zobaczyć twoją stronę w pełni.

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo lubię klimat świąt, dla mnie Boże Narodzenie mogłoby trwać przez cały rok.🙂

    OdpowiedzUsuń
  6. Aaaaale zdjęć świątecznych!
    Powiem Ci, że ja już też nie wytrzymałam i dzis zaczełam rozkładac tu i ówdzie dekoracje świąteczne. ;) A tak marudziłam jeszcze dwa tygodnie wczesniej, że za chwilę Boże Narodzenie będzie cały rok ;p
    W tym roku będzie skromniej z dekoracjami, bo w ogóle ogarnął mnie minimalizm życiowy. Ale w kazdym pomieszczeniu będzie coś.
    Pięknie napisałaś o tym, jak wyobrażasz sobie święta póxniej, w większym gronie. Na pewno przekażesz synkowi swoją miłośc do świąt. Niech Ci się to wszystko spełnia!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja się wstrzymuję, choć jest bardzo ciężko. Zamierzam przystrajać dom na początku grudnia, choć już teraz kusi by wyciągnąć wszystkie ozdoby :) Dziękuję Ci za komentarz!

      Usuń
  7. Olá Klaudia!
    Imagens muito lindas sem dúvida alguma. O natal está à porta, e são belas sugestões de decoração natalícia.
    Grato pela visita, e gentil comentário no meu cantinho.
    Votos de um feliz fim de semana!

    Beijinhos, daqui de Portugal!

    Mário Margaride

    http://poesiaaquiesta.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Witam :)
    Uwielbiam Święta! To jedna z nielicznych okazji, gdy cała moja najbliższa rodzina może się spotkać
    Tegoroczne Święta będą wyjątkowe bo pierwszy raz spędzimy je w powiększonym gronie - moje siostry w tym roku urodziły swoje pociechy więc z niecierpliwością oczekuję Bożego Narodzenia.
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cudownie :) Uwielbiałam dziecięce święta, bo były bardzo rodzinne :) Życzę samych cudownych chwil i pozdrawiam serdecznie!

      Usuń
  9. Ile przepięknych świątecznych kadrów! 😍😍
    Ogromne gratulacje dla Was! Wszystkiego dobrego i dużo zdrowia! 🤗💖💖
    Serdecznie pozdrawiam 🤗🌷

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękujemy pięknie i wzajemnie wszystkiego co najlepsze, zdrówka! Pozdrawiamy :)

      Usuń
  10. Grazie e buona fine di settimana.
    sinforosa

    OdpowiedzUsuń
  11. Najpiękniejsze święta! Kiedy o nich myślę przypomina mi się moja babcia, która trzymając mnie na kolanach śpiewała mi "Cichą noc"... Piękne wspomnienia. Dziś staram się takie tworzyć z moimi dziećmi.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też zrobię wszystko, by mój syn wspominał święta jak najlepiej :) Dziękuję za komentarz!

      Usuń
  12. Jakie piękne fotki. Ja czekam na grudniowy śnieg.

    OdpowiedzUsuń
  13. Witaj! Zamieściłaś w tym wpisie naprawdę piękne inspiracje. Okres świąteczny to rzeczywiście magiczny czas. Warto się do niego dobrze przygotować i czerpać jak najwięcej przyjemności. Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję pięknie i pozdrawiam serdecznie :)

      Usuń
    2. 💕 Czy Dzidziuś ma już swoje imię?☺️

      Usuń
    3. Jest wybrane :) Co do syna, nie mieliśmy wątpliwości, jak będzie miał na imię ^^

      Usuń
  14. I love this time of year too. You've captured some images that really show the wonders of the season! Hope your christmas and december are full of magical memories! :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Uwielbiam grudzień! Dla mnie jest magiczny, nastrojowy i fantastyczny! Cieszą mnie wesołe, świąteczne piosenki, świąteczne ozdoby! Te święta będą wyjątkowe bowiem na 3 dni przed Wigilią odbieramy szczeniaki ;0 Mamy już 4 koty więc będzie się działo ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No to będzie wesoło w domu, ale na pewno będzie też ciepło, radośnie i rodzinnie :) Wszystkiego dobrego!

      Usuń
  16. Gdy była dzieckiem lubiłam święta, bo to czas prezentów.
    Później w dorosłości święta dalej celebrowałam z pasją, bo byłam katoliczką.
    Gdy odeszłam z kościoła, święta przestały mieć dla mnie znaczenie, więc ich nie obchodzę. :)

    Szkoda, że tych obrazków nie da się powiększać. Niektórym aż chciałabym się przyjrzeć, lubię takie zimowe motywy, są niezwykle ciepłe.

    Żadnej magii nie czuję, raczej unikam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szkoda, że nie da się powiększyć to fakt :( ale to takie bardziej zrzuciki ekranu. Pojawiają się w moich postach od casu do czasu od wielu lat, dlatego w tak małym formacie są :)

      Usuń
    2. Wspaniale oddają przytulność zimy. A ja kocham przytulność i sweterki. :D

      Usuń
  17. Fotki są śliczne, a że jest ich sporo to jest czym oczy nacieszyć:)
    Dla nas największą radość sprawia czas oczekiwania i przygotowań i może dlatego dekoracje pojawiają się dużo wcześniej. Rozjaśniają szare dni i wprowadzają dobry nastrój. To jest też czas wspomnień. Święta mojego dzieciństwa były zupełnie inne niż obecne a same przygotowania to było niezapomniane przeżycie, na które czekało się z niecierpliwością. Po choinkę chodziło się po wysokim śniegu do lasu a potem czekaliśmy aż będzie można ją udekorować.
    Różne ciasta i ciasteczka,ucieranie maku w makutrze,ubijanie piany trzepaczką i te mieszające się zapachy...magia!
    Teraz troszkę inaczej to wygląda ale nadal mają swój urok a szczególnie kiedy są dzieciaczki:)
    Wasze święta też będą już inne kiedy będzie Wam towarzyszył synek:) jest na co czekać!
    Wszystkiego co najlepsze życzę i pozdrawiam cieplutko 🤗🧡

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Za dzieciaka dom ozdabiało się 2 tygodnie przed świętami. Teraz, gdy mieszkam z mężem, ozdoby wjeżdżają już od pierwszego grudnia :D Choinkę też tata przynosił z lasu... teraz to nie do pomyślenia :D
      Nie mogę się doczekać, aż pokarzę synkowi to wszystko co kocham w świętach. Mam nadzieję, że będzie zachwycona :) Dziękuję pięknie za komentarz!

      Usuń
    2. Klaudia
      Wasz synek będzie miał piękne dzieciństwo:)
      Dom wrażliwych, przepełnionych miłością rodziców. A to jest najważniejsze!
      A właśnie, wybraliście już imię?
      Mamy małą wnusię, słodką dwulatka i widzimy jak czeka na Święta,jaką radość sprawiają jej dekoracje świąteczne, pieczenie ciasteczek. Córka wymyśliła jej zupełnie inny niż popularne kalendarz adwentowy.
      Myślę, że będzie super zabawa:)
      Elf będzie każdego dnia dawał nie tylko cuksy ale też niespodziankę zadaniową np.pieczenie ciasteczek,dekorowanie ciasteczek ,robienie ozdób, spotkanie z Mikołajem itp.
      Mnie się ten pomysł bardzo podoba:)
      A Tobie?
      Pozdrawiam cieplutko 🤗

      Usuń
    3. Tak, imię jest wybrane :) Co do synka, nie mieliśmy wątpliwości jak będzie się nazywał. Było kilka propozycji, krótka rozmowa, ale od początku czuliśmy, że to imię to jest właśnie to :)
      Pomysł świetny! Od zawsze kochałam kalendarze adwentowe, kiedyś nie były tak popularne... a może nie były popularne u mnie? W każdym bądź razie, cudownie że córka ma takie pomysły, to na pewno twórcza i kreatywna dziewczyna :) Wnusia na pewno będzie zachwycona! Wygląda na to, że wasze święta będą cudowne, pełne ciepła i radości :)

      Usuń
  18. What a beautiful Post Klaudia, i love all the Pics from Winter and Christmas. Happy Weekend for you

    OdpowiedzUsuń
  19. Wow! Ależ śliczniusi wpis. Uwielbiam takie klimaty i zdjęcia. Wszystkie są obłędne, zawsze gdy na takie patrzę to mnie skręca że moim daleko do ideału, ale mogłabym oglądać godzinami 😍
    Kochana rozumiem Twoje emocje związane z tym że przyszłoroczne święta będziecie już we Troje! Ja zawsze lubiłam święta, jako dziecko wiadomo bardziej niż gdy już byłam na swoim i np. mąż całe święta miał dyżur. Ale odkąd na świecie pojawiły się moje córcie to jeszcze bardziej lubię ten magiczny czas. Dostaje lekkiego kręćka na tym punkcie. Już powoli testuje i zamieszczam na blogu tegoroczne pomysł. A w przyszłą niedzielę zabieram się za dekoracje mieszkania 😁
    Rozejrzałam się w temacie Twojego kalendarza adwentowego i chyba dam radę to ogarnąć więc chętnie się zgłaszam. Mam nadzieję że w środku zabawy mi się to nie rozlezie 😂
    Serdecznie pozdrawiam 🙂🏵️🌹

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rozumiem Cię jak najbardziej :) Też lada moment zabieram się za dekorowanie! Kiedyś moi rodzice czekali z tym niemal do ostatniej chwili. W moim domu ozdoby muszą być od pierwszego grudnia :D
      Dziękuję za wzięcie udziału w zabawie! Wpisuję twój blog do listy biorących udział :)
      ( w razie problemów, zawsze pomogę z kalendarzem :))

      Usuń
    2. Kochana, sprawdź swoją zakładkę "spam" bo pod twoimi wpisami nie widzę swoich komentarzy. Pewnie tam wleciały, blogger lubi mi to robić :D

      Usuń
  20. Lindas fotos y hermoso calendario. Te mando un beso.

    OdpowiedzUsuń
  21. at least, the Christmas means snow for me.... love snow

    OdpowiedzUsuń
  22. Witaj Klaudio :) Bardzo klimatyczny post Pięknie opisujesz swoją miłość do świąt i radość z nadchodzącego okresu. To wspaniałe, że budujesz rodzinne tradycje i chcesz przekazać synowi magię świąt. Przyszłe święta z pewnością będą dla was wyjątkowe z nowym członkiem rodziny. Co do Advent Blog Calendar, to świetny pomysł na dzielenie się inspiracjami i docenianie pracy innych twórców. Mam nadzieję, że wiele osób dołączy do tej inicjatywy. 🌟 pozdrawiam serdecznie...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję pięknie za twój komentarz :) Myślę, że już każde święta będą wyjątkowe ^^ Buziaki!

      Usuń
  23. Piękny, klimatyczny post sprawiający, że nie można się doczekać grudniowej aury. Advent Blog Calendar brzmi świetnie, zastanowię się nad wzięciem udziału.

    OdpowiedzUsuń
  24. Nice Post!!!Thanks for sharing.
    I invite you to visit my last post. Have a good week!

    OdpowiedzUsuń
  25. ale mega klimatyczne zdjęcia :D Super I dziękuje, że przypomniałas mi o stronie weheartit.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zapomniana, kiedyś tak uwielbiana strona :D Jeszcze zszywka.pl :D

      Usuń
  26. Zdecydowanie wyczekujemy już świąt :) Będzie czas na relaks i zimowe spacery :) Tymczasem za oknem już biało :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Ależ tu cudnych zdjęć. Ile świątecznych inspiracji... Lubię te Święta🌟 , chyba najlepiej ze wszystkich. I mam tylko jedno skromne życzenie, by w ich czasie spadł śnieg, jak najwięcej śniegu... ☃️. Jednak ostatnimi czasy białego puchu jak na lekarstwo, a ❄️pojawia się wtedy, kiedy nikt już na niego nie czeka - gdzieś w okolicach wiosny, więc pozostaje mi żyć marzeniami i śnić magię tych świat razem z innymi 😉 . By życie było choć trochę bardziej kolorowe niż jest, a ludzie odnaleźli w sobie miłość.
    Pozdrawiam cieplutko Klaudio 🙂😘

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie śniegu coraz więcej, aż jestem w szoku! Nie pamiętam białego grudnia, a wygląda na to, że jego początek może być bardzo biały :) Oby tak biało było, jak już mój synek będzie umiał jeździć na sankach (albo gdy dopiero będziemy się uczyć) :) Nie wiem czy święta będą białe, na razie zanosi się, że tak :D Oby to były piękne święta pełne miłości! Pozdrawiam :)

      Usuń
  28. ja czekam na Święta bardzo:) młoda już 1,5 roku będzie miała pozna Mikołaja z prezentami wreszcie:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Super! Nie mogę się doczekać aż w naszym domu zagości Mikołaj :D

      Usuń
    2. ja tak samo :D ciekawe jak młoda na niego zareaguje;p

      Usuń
    3. Trzeba być przygotowanym na wszystko, ale myślę, że to będzie cudowny czas i długo będziecie go wspominać :)

      Usuń
  29. To świetnie, że tworzycie własne, rodzinne rytuały, związane z przeżywaniem Świąt! Z dzieciakami na pokładzie to jest zupełnie inna bajka. Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie mogę się doczekać, aż poznam to na własnej skórze :)

      Usuń
  30. Jejku miod na moje serce, kocham ten czas, kocham kolędy, pieśni adwentowy, słucham przy pieczeniu ciasteczek , cudne zdjęcia. Cieszę się że będzie Was więcej pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też uwielbiam ten czas. Coś czuję, że z roku na rok będzie coraz bardziej magicznie! :)

      Usuń
  31. Uwielbiam Święta! To mój ulubiony czas w roku, jednakże bardzo brakuje mi śniegu, który był obowiązkowym elementem, gdy byłam dzieckiem. Mam nadzieję, że wrócą białe Święta :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przyjedź to mnie to się podzielę :D U mnie biało od jakiś 3-4 dni i nie zapowiada się na roztopy :)

      Usuń
  32. I love the Christmas spirit and wish it could last all year. 🙂


    Thanks for sharing.
    Check out my last post. Enjoy your week!

    https://www.melodyjacob.com/2023/11/sometimes-you-have-to-accept-that-you-are-the-problem.html

    OdpowiedzUsuń
  33. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  34. Ja należę właśnie do tej trzeciej grupy osób, które nie przepadają za świętami - nie lubię tej otoczki ... Wierzę w Boga, ale Święta do mnie nie przemawiają :) Nie będę wypowiadała się publicznie dlaczego nie przepadam za świętami, ale po prostu tak mam :) Niemniej jednak chętnie przyłączę się do Advent Blog Calendar tylko prześlij mi na e-mail: blogowee.pogaduchy@interia.pl kod z grafiką, którą będę mogła zamieścić na blogu - chyba, że taką listę mam stworzyć sama ;) Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rozumiem, tak jak wspominałam każdą ze stron, bo do każdej w swoim życiu mogłam się dopisać. Życzę Ci, byś ten czas przeżyła tak jak chcesz :) Dziękuję bardzo, za wzięcie udziału w akcji. Życzę miłej zabawy dla Ciebie i dla twoich czytelników!

      Usuń
  35. Queda muy poco oara navidad, pero yo en vasa aun no puse ninguna decoración, hasta que no llegue diciembre no creo que ponga nada. Bonitas imágenes. Besos

    OdpowiedzUsuń
  36. Uwielbiam święta, kocham święta... Tak ja Ty. Magia, tradycje, dekoracje, szczęście, miłość, spokoj, radość, rodzina, śnieg, prezenty jedzenie... Cudowny, niezapomniany czas. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się :) Święta mają naprawdę wiele plusów, cieszę się, że już niedługo będziemy mogli je przeżywać :) Pozdrawiam!

      Usuń
  37. Uma publicação, toda ela dedicada ao Natal, com imagens maravilhosas e boas sugestões. Já não tarda, o Natal, que para mim é uma festa da família. Gosto muito.
    Tudo de bom.
    Uma boa semana.
    Um beijo.

    OdpowiedzUsuń
  38. Olá Klaudia!
    Passando por aqui, agradecendo a visita e gentil comentário no meu cantinho, e desejar uma excelente semana!
    Beijinhos, daqui de Portugal!

    Mário Margaride

    http://poesiaaquiesta.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  39. Olá Klaudia!
    Passando por aqui, agradecendo a visita e gentil comentário no meu cantinho, e desejar uma excelente semana!
    Beijinhos, daqui de Portugal!

    Mário Margaride

    http://poesiaaquiesta.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  40. Nie lubię zimnych miesięcy, ale grudzień jest wyjątkowy, a Święta Bożego Narodzenia uwielbiam, choć był czas, że wolałam, żeby zleciały jak najszybciej. Piękne zdjęcia i niesamowicie klimatyczny wpis.
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rozumiem, chyba wielu z nas miało w swoim życiu podobne odczucia :) Pozdrawiam!

      Usuń
  41. Dicembre è un mese magico... Grazie delle foto!!!

    OdpowiedzUsuń
  42. Tym razem nie wezmę udziału, choć świetnie się bawiłam, tworząc nawet dwa kalendarze z Tobą. Ciągle odwiedzam tych samych blogerów i doszły kolejne, jak to wszytko wymienić. Okres przedświąteczny zapowiada się u mnie bardzo pracowicie, robię za elfa mikołaja i produkuję zabawki, które trafią pod choinkę, pełne ręce roboty. Mam też jednak zamiar celebrować grudzień, stworzyłam listę zadań na Instagramie, by faktycznie poczuć magię świąt. Mam nadzieję, że nie zabraknie mi czasu na wszystko :). Na pewno będę śledzić zabawę u Ciebie i zaglądać na każdy blogowy kalendarz, jaki spotkam <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Widać pracowity grudzień ale i radość na pewno będzie ogromna :) Trzymam kciuki za realizację twoich planów, na pewno dasz radę ze wszystkim! :) Dziękuję za komentarz i pozdrawiam!

      Usuń
  43. What a gorgeous post! I absolutely love this time of year and always look forward to holiday themed posts. Thank you for sharing all of these incredible photos. They made me feel all warm and fuzzy inside <3
    the creation of beauty is art.

    OdpowiedzUsuń
  44. This is a wonderful Christmas post.
    Greetings.

    OdpowiedzUsuń
  45. Niestety brak czasu uniemożliwia mi takie działania, ale zamysł super

    OdpowiedzUsuń
  46. Witam Cię cieplutko 🤗

    Przepiękne zdjęcia oraz przemyślenia związane ze świętami. Ja bardzo lubię również klimat świąt. Co prawda przez ostatnie czasy nie było śniegu na święta, nie mniej jednak same piosenki świąteczne, aura świąteczna oraz dekoracje świąteczne dają klimat tych świąt i też wspaniale to wygląda bez śniegu 😉 Święta to wspaniały czas, w którym nie tylko mamy możliwość odwiedzenia osób najbliższych, ale również mamy możliwość budowania relacji rodzinnych. One są również po to, aby odpocząć od codzienności i móc spędzić czas z rodziną. To bardzo ważny element tych świąt. Wiem, że obecnie zmieniło się podejście do obchodzenia świąt i niestety konsumpcjonizm źle wpływa na to, nie mniej jednak należy popatrzeć na święta trochę w inny sposób, iż możemy te święta spędzić, nie przyrządzają 12 potraw i bez tej "perfekcyjności", a presja świąt jeszcze bardziej wpływa negatywne na nasze samopoczucie psychiczne. Jak już jestem przy temacie świąt, to chciałbym dodać jedną ważną rzecz, a mianowicie perfekcyjności i presji świąt. Na każdym kroku mówią o tym, jakie prezenty kupić, jak zrobić potrawy i ciasta na święta, które muszą być perfekcyjne wykonane i z naturalnych składników, czy też piękna choinka, nie mówiąc już o mani sprzątania domu przed świętami, bo co rodzina powie, a przecież sprzątając dom na święta, goście przyjdą i tak zrobi się bałagan. Przecież święta mają być czasem na wspólne celebrowanie świąt i odpoczynku. To czas na budowanie relacji rodzinnych, a nie presji świąt, na które sobie nakładamy sami i czujemy się źle z tym. Warto to odpuścić, bo święta mogą być wspaniałe, jeśli na święta trochę sami zrobimy, a część kupimy gotowe w sklepie, skromnie posprzątamy dom, upieczemy jedno ciasto, a część kupimy w sklepie itd. Nawet, jeśli zrobimy mały podarunek, to też będzie coś wspaniałego niż drogie prezenty za 1000 zł. Wiem, że wszędzie mamy masę ofert na różne produkty, które są wspaniałe na różne prezenty świąteczne, czy też programy telewizyjne, które mówią nam, jak mamy prawidłowo przyrządzić potrawy wigilijne. Czy to nam da poczucie szczęścia i udanych świąt?
    O presji świąt i radzenia sobie z tym polecam bardzo wspaniały podcast o tematyce związanej z psychologią na kanale Psychologika Wrażliwa "Święta - dlaczego bywają trudne? Jak sobie radzić z presją świąt?". Polecam wysłuchać ten podcast, bo dzięki temu możemy zrozumieć, jak sami sobie kładziemy presję świąteczną i czujemy się przy tym źle. Wiele rzeczy warto sobie odpuścić, a bardziej możemy doceniać święta, jeśli będziemy podchodzić trochę w inny sposób, niż dotychczas.
    Takie moje przemyślenia i refleksje związane z tematem świąt 😉

    Pozdrawiam Cię cieplutko i ślę Tobie wiele uścisków 🤗😘🧡
    Patryk

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo trafny komentarz :) Cóż, na razie nie odczuwam presji świąt i mam nadzieję, że czuć tak ich nie będę. Rozumiem jednak, że dla niektórych, ten ciepły i pogodny temat może być trudny. Mam nadzieję, że ostatecznie każdy z nas spędzi święta tak jak chce, w zgodzie z samym sobą :) Dziękuję za szczery komentarz i pozdrawiam serdecznie! :)

      Usuń
  47. święta bez twojego kalendarza, to jak święta bez Kevina :)
    Serio, odkąd sięgam pamięcią w mojej blogowej przygodzie, twój Advent Blog Calendar to świetna tradycja :)
    Jeśli chodzi o Boże Narodzenia, też w swoim życiu miałam identyczne podejście jak Ty; za dzieciaka uwielbiałam (no nie do końca za dzieciaka, bo tak do 20 r.ż uwielbiałam Boże Narodzenie), potem mi się źle kojarzyły, teraz od nowa zaczynam je lubić :)
    Cieszę się, że mój komentarz po raz kolejny ci się spodobał :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No to już będzie chyba szósty rok z rzędu, jak kalendarz pojawia się na blogu (i myślę, że nie ostatni) :D Lubię tę zabawę, to moja mała tradycja :) Dziękuję i pozdrawiam!

      Usuń
  48. What a beautiful post! I loved all of the Christmas imagery and the idea of an Advent Calendar sounds wonderful. Thank you for sharing!

    OdpowiedzUsuń
  49. fantastic inspirations :) I love the decor the christmas
    https://retromaggie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  50. Stunning photos, without a sure. These are lovely ideas for Christmas decorations, and Christmas is quickly approaching.

    OdpowiedzUsuń
  51. nie ma co ściemniać - IDĄ ŚWIĘTA ! :)

    OdpowiedzUsuń
  52. witam Cię Klaudio ♥
    cudowny, radosny wpis ! czytając Twój post wyczuwa się niezwykłą promienną
    energię, nadchodzącej świątecznej magii.. emanujesz radością, której nie sposób się
    oprzeć ;)
    ..piękne zdjęcia wybrałaś, wspaniałe inspiracje ^^
    .. zawsze uwielbiałam i czułam tą niezwykłą magię świąt, bo ten czas jest wyjątkowy i cudowny,
    ale od jakiegoś czasu jest trochę inaczej.. zawsze jestem szczęśliwa i cieszy mnie to gdy inni są szczęśliwi 💗
    .. nie wezmę udziału w Advent Blog Calendar, ale podoba mi się bardzo ta zabawa :)

    - pozdrawiam Cię Kochana najserdeczniej i najcieplej, życzę ogrom cudowności ❤️💚💖☕🍀

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Kochana za twój komentarz, twoje słowa dodają otuchy w ten chłodny, można powiedzieć, zimowy dzień! :) Pozdrawiam serdecznie!

      Usuń
  53. I look through and read everything again, really everything is very beautiful.

    OdpowiedzUsuń
  54. The holidays seem so much more magical when you see them through the eyes of your children. Mine are grown now and I patiently await grandchildren to live the magic of the season again. I still love Christmas, but not as much as I did when mine were little.

    OdpowiedzUsuń
  55. Kiedyś lubiłam świąteczną atmosferę. Teraz jej nie lubię, chociaż tak o niej piszesz, że na nowo mogłabym się przekonać ;). Dobrze, że się tym cieszysz i że sprawia Ci to radość. Moją zabiły brak pewnej osoby i wszechobecna komercja. Kto to widział na koniec października już sprzedawać swiąteczne ozdoby... No ale jest, jak jest. Dla mnie to teraz po prostu dni wolne od pracy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rozumiem sklepy, bo Boże Narodzenie to dobry pieniądz. Jest wiele osób, które kupują oczami, mimo tego, że święta dopiero za dwa czy trzy miesiące :) Życzę Ci, by twoje święta były takie jak chcesz by były :)

      Usuń
  56. Olá klaudia!
    Passando por aqui, agradecendo a visita e gentil comentário no meu cantinho, e desejar um excelente fim de semana, com tudo de bom.
    Beijinhos, daqui de Portugal!

    Mário Margaride

    http://poesiaaquiesta.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  57. Kochana Klaudio, gratuluję wygrania w moim rozdaniu Świątecznym!
    Wyczekuj ode mnie maila w ten weekend :)
    Pozdrawiam cieplutko, Kasia ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Naprawdę? Uwierzyć nie mogę :D W takim bądź razie czekam na maila! <3 Dziękuję serdecznie! :)

      Usuń
  58. Czasem takie posty o luźniejszej tematyce są potrzebne. Widzę, że potężnie napracowałaś się z wyszukiwaniem tych świątecznych obrazków. Dawno, a właściwie chyba jeszcze nigdy, nie widziałam aż takiego ich zatrzęsienia - ładnie to wygląda.
    Ta powszechnie lubiana, tak zwana "magia świąt" raczej mnie odstrasza. Zbyt wiele komercji, zbyt wiele ludzi, którzy z jakimś szaleństwem w oczach rzucają się w wir przygotowań. Nigdy nie lubiłam świąt, nawet w dzieciństwie. Od wielu lat, jeśli w ogóle tak to można ująć - "obchodzę" je po swojemu, w ciszy, spokoju i odosobnieniu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę, że w takim bądź razie, mogę być trochę straszna :D Bardzo lubię tę świąteczną gorączkę. Bywa męcząca, ale jednak raz w roku przeżywam coś takiego i polubiłam to, poczułam, że to coś innego, wyjątkowego :) Dziękuję Kochana za komentarz i życzę świąt takich jakich zapragniesz! :)

      Usuń
  59. Pomysł ciekawy... Tak święta już niedługo
    Pozdrawiam białą zimą za oknem

    OdpowiedzUsuń
  60. Cześć, Klaudio! ;)

    Z chęcią zgłaszam się do Blogowego Kalendarza Adwentowego. <3 Przepraszam, że tak późno, ale miałam problem z komentowaniem. Nie mogłam się zalogować, by skomentować wpis z mojego konta. Ale już wszystko gra.

    Wyszukałaś wspaniałe świąteczne inspiracje. <3

    Pozdrawiam! ;*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana, lepiej późno jak wcale jak to mówią :) Życzę Ci wspaniałej zabawy, cieszę się, że jesteś ze mną, z nami kolejny rok! Dziękuję! Twój blog już został wpisany na listę :) Pozdrawiam!

      Usuń
  61. Świetna świąteczna inicjatywa :)

    OdpowiedzUsuń
  62. Jak świątecznie się tutaj u Ciebie zrobiło. ;) Piękne te wszystkie zdjęcia. 😍 Jeszcze nie czuję za bardzo klimatu świąt, ale powoli już wprowadzam się w ten klimat. ;)

    OdpowiedzUsuń
  63. Chętnie dołączę do akcji, pomimo tego, że mam już trzeci dzień kalendarza adwentoweggo. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nic nie szkodzi, najważniejsze by kalendarz był i by sprawić radość innym twórcom ^^ Dziękuję za udział, życzę cudownej i magicznej zabawy a także wpisuję twój blog na listę!

      Usuń
  64. Mam podobnie jak Ty, Klaudio - jestem w stanie zrozumieć, dlaczego jedni kochają święta, a inni je nienawidzą. Wydaje mi się, że w dużej mierze odpowiada za to nasza sytuacja życiowa - to, czy mamy swoją ukochaną rodzinę, z którą możemy je spędzić, czy mamy za co je urządzić, czy psychicznie jesteśmy w dobrym miejscu... Długo by wymieniać. Święta to mimo wszystko bardzo rodzinny czas, a nie każdy ma bliskich i rodzinę - patrzenie na te wszystkie świąteczne spoty reklamowe, w których wszyscy pięknie wyglądają i są szczęśliwi, może być wówczas bolesne. Grudzień to taki miesiąc, kiedy szczególnie dobrze jest mieć do kogo się przytulić, podzielić opłatkiem i z kim obejrzeć świąteczny, lekki film.
    Również miałam kiedyś taki etap życia, w którym nie cieszyło mnie nadchodzące Boże Narodzenie, w sercu miałam sporo smutku, i gdyby nie interwencja bliskiej osoby, która stanowczo powiedziała, że "ubieramy choinkę i nie ma gadania", to bym jej zwyczajnie nie miała. Ani żadnych ozdób. Dlatego rozumiem jednych i drugich.

    A Wasze kolejne święta z pewnością będą jeszcze bardziej wyjątkowe - dziecko zmienia wszystko.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ci pięknie za twój komentarz i za podzielenie się z nami opinią o świętach :) Życzę każdemu, by jego święta z roku na rok były coraz bardziej wyjątkowe :)

      Usuń
    2. Taita w Irlandiigrudnia 07, 2023 4:34 PM

      Nie ma za co, Klaudio, postaram się częściej odzywać, jeśli sprawia Ci to radość :) Mój problem polega na tym, że kiedy widzę, iż dany autor ma mnóstwo komentarzy (a u Ciebie tak zawsze jest), to wtedy najczęściej dochodzę do wniosku, że nic ciekawego już nie napiszę, bo każdy mnie uprzedził, i mój komentarz jest zbędny ;)
      Piękne życzenia, ale ja się niestety obawiam, że z roku na rok te święta będą właśnie mniej wyjątkowe, bo bliskich będzie ubywało... :( Te tegoroczne spędzę bez kogoś, kto był dla mnie niesamowicie ważny, cudowny i kochany, i to niestety boli :(

      Usuń
    3. Dla twórcy każda interakcja się liczy, dla mnie każdy komentarz równie ważny i równie wspaniały :) Na ich ilość nie mam co narzekać bo fakt, jest sporo co bardzo, bardzo mnie cieszy!
      Bardzo mi przykro. Życie niestety wiąże się z przemijaniem, z odejściem, z samotnością. To trudne, domyślam się jak bardzo trudne. Bliscy to najpiękniejsze, co dał nam los. Zawsze odczuwamy pustkę w sercu, gdy rodzina nie jest w komplecie. Życzę mimo wszystko cudownych świat, może magicznych zdarzeń, czegoś, co pozwoli je zapamiętać dobrze :)

      Usuń
    4. To prawda, potwierdzam - miło, gdy czytelnicy docenią wkład w tworzenie nowych treści i zostawią po sobie ślad. Mnie to zawsze dodatkowo motywuje do pracy.
      Dziękuje za miłe słowa - bardzo je doceniam. Niestety, grudzień to taki miesiąc, kiedy częściej niż zwykle, myślę o swoich bliskich. Nie tylko, o tych, którzy są, lecz przede wszystkim o tych, co pozostawili pustkę w sercu. A im ta wyrwa świeższa, tym bardziej jest to bolesne.
      Ściskam serdecznie :)

      Usuń
    5. Rozumiem Cię doskonale, sama mam w sobie pełno takich uczuć, choć blizny zdążyły się już zabliźnić. Życzę Ci wszystkiego dobrego Kochana!

      Usuń
    6. Dziękuję i wzajemnie :)

      Usuń
  65. Gratulacje :) Wszystkiego dobrego na ten grudniowy czas :)

    OdpowiedzUsuń