października 18, 2023

Recenzja - Orientana Ajurwedyjska odżywka do włosów Imbir i Trawa Cytrynowa 🍀 | Review - Orientana Ayurvedic Ginger and Lemongrass Hair Conditioner 🍋

 Dzień dobry! image

( PL/ENG )

Odżywka do włosów to kosmetyk, który w mojej kosmetyczce znika najszybciej. Mam dość długie, wymagające pasma, które potrzebują mocnej i regularnej pielęgnacji. Zwłaszcza teraz. Nawet najwydajniejszy produkt nie utrzyma się długo w mojej łazience. Ma to swoje plusy, sporo odżywek testuję, moje włosy nie przyzwyczajają się do jednego kosmetyku. Zawsze widzę efekty ich pracy na moich pasmach, nawet te najdrobniejsze. Świadoma pielęgnacja włosów od dawna jest dla mnie priorytetem w codziennej rutynie. Dlatego bardzo się cieszę, że znalazłam odżywki do włosów w boxie Pure Beauty HUSHAAABYE, które mogę sprawdzić na własnej skórze. Zapraszam na recenzję ciekawej propozycji dla włosomaniaczek:
Hair conditioner is the cosmetic that disappears the fastest in my makeup bag. I have quite long, demanding hair that requires strong and regular care. Especially now. Even the most efficient product will not last long in my bathroom. It has its advantages, I test a lot of conditioners, my hair doesn't get used to one cosmetic. I always see the effects of their work on my hair, even the smallest ones. Conscious hair care has long been a priority for me in my daily routine. That's why I'm very happy that I found hair conditioners in the Pure Beauty HUSHAAABYE box that I can try for myself. I invite you to review an interesting proposition for hair lovers:

Ajurwedyjska odżywka do włosów Imbir i Trawa Cytrynowa.

Wpis powstał przy współpracy z purebeauty.pl
The entry was created in cooperation with purebeauty.pl


O PRODUKCIE/ABOUT THE PRODUCT

Naturalna odżywka do codziennej pielęgnacji każdego typu włosów, stworzona według formuły ajurwedyjskiej. Nie obciąża włosów, nadaje im piękny połysk oraz ułatwia rozczesywanie. 
- Odżywka do włosów wegańska
- Wzmacnia cebulki włosów i zapobiega ich wypadaniu
- Zawiera 99% składników pochodzenia naturalnego
- Składnikiem aktywnym jest imbir, który nadaje włosom połysk, wzmocniony orzeźwiającą i odświeżającą trawą cytrynową
Natural conditioner for daily care of all hair types, created according to an Ayurvedic formula. It does not weigh down the hair, gives it a beautiful shine and makes combing easier.
- Vegan hair conditioner
- It strengthens hair bulbs and prevents hair loss
- Contains 99% ingredients of natural origin
- The active ingredient is ginger, which adds shine to the hair, enhanced with refreshing and refreshing lemongrass

Kosmetyki ajurwedyjskie to grupa produktów, których skład oparty jest na naturalnych substancjach jak wyciągi z roślin i ziół. Dzięki tym składnikom i swoim właściwościom sprawiają, że nasza skóra, ciało i włosy cieszą się lepszym wyglądem i kondycją. To moc czerpana z natury.
Ayurvedic cosmetics are a group of products whose composition is based on natural substances such as plant and herbal extracts. Thanks to these ingredients and their properties, they make our skin, body and hair look and feel better. It is the power drawn from nature.

Skład:
Jojoba – olejek pozyskiwany z pustynnej rośliny Simmondsia Chinesis nawilża, zmiękcza i odżywia włosy
Gotu Kola(Centella Asiatica) – wzmacnia skórę głowy, przyspiesza wzrost włosów
Shikakai – (Acacia Concinna) – oczyszcza włosy bez naruszania ochrony lipidowej. Wzmacnia cebulki włosa i pobudza wzrost. Zwiększa połysk, zmiękcza, wygładza włosy.
Ajwan – (Trachyspermum Ammi) – działa aseptycznie i odkażająco na skórę głowy
Composition:
Jojoba – oil obtained from the desert plant Simmondsia Chinesis moisturizes, softens and nourishes hair
Gotu Kola (Centella Asiatica) – strengthens the scalp and accelerates hair growth
Shikakai – (Acacia Concinna) – cleanses the hair without disturbing the lipid protection. It strengthens hair bulbs and stimulates growth. Increases shine, softens and smoothes hair.
Ajwan – (Trachyspermum Ammi) – has an aseptic and disinfecting effect on the scalp

Z nałożoną maseczką.

SPOSÓB UŻYCIA/HOW TO USE

Po umyciu włosów rozprowadź odżywkę równomiernie na włosy, delikatnie je masując. Pozostaw na 2-3 minuty po czym dokładnie spłucz.
After washing your hair, spread the conditioner evenly on your hair, massaging it gently. Leave for 2-3 minutes and then rinse thoroughly.

SKŁADNIKI/INGREDIENTS

Aqua, Prunus Amygdalus Dulcis Oil, Glycerin, Stearyl Alcohol, Simmondsia Chinensis Oil, Xylitylglucoside & Anhydroxylitol & Xylitol, Aloe Barbadensis Leaf Juice, Cetyl Alcohol, Glycyrrhiza Glabra Root Extract, Hydrogenated Vegetable Oil, Centella Asiatica Extract, Citrus Medica Limonum Peel Oil, Acacia Concinna Fruit Powder, Tocopherol, Sodium PCA, Polyquaternium 10, Cymbopogon Schoenanthus Oil, Zingiber Officinale Oil, Cetrimonium Chloride, Trachyspermum Ammi Flower Extract, Potassium Sorbate, Sodium Benzoate, Citral, Geraniol, Eugnol.

Włosy po umyciu i wysuszeniu.

MOJA OPINIA/MY OPINION

Odżywka zamknięta w plastikowej butelce o gramaturze 210ml. Poręczna. Z otwieraniem typu podnieść/opuść. Kolor białawy, konsystencja kremowa, balsamowa. Bardzo dobrze rozprowadza się po mokrych włosach i szybko się wchłania. Po umyciu (ja trzymałam odżywkę 3 minuty na długości od ucha w dół), pasma stają się wyraźnie miękkie i nawilżone. Działanie jest odczuwalne już po pierwszym użyciu. Nie wiem jak odżywka poradzi sobie z wypadaniem, to będę mogła ocenić po regularnym, dłuższym stosowaniu ale myślę, że skoro czuję poprawę kondycji włosów, to składniki w kremie dobrze pracują. Na włosach długości moich, produkt będzie wydajny. Z kosmetyku jestem zadowolona, bo zdaje się jest do włosów suchych i zniszczonych- jak moje. Powiem jeszcze co nie co o zapachu. Po otwarciu, pierwsze co wyczuje nasz nos to aromat trawy cytrynowej. Kompozycja zapachowa jest dość ciekawa, ale to właśnie ten składnik wysuwa się na pierwszy plan. Jest to bardzo intensywny zapach, nie wiem czy kiedykolwiek miałam w swojej kosmetyczce tak mocno pachnącą odżywkę. Przypomina trochę egzotyczny odświeżacz powietrza. Mi nie przeszkadza, powiem więcej, nawet pasuje ale wiem, że nie każdy może używać mocno pachnących kosmetyków. Produkt pachnie intensywnie non stop, od wydobycia z butelki, po nałożenie na włosy a nawet kilka dłuższych chwil po ich umyciu.  
The conditioner is contained in a 210ml plastic bottle. Handy. With raise/lower opening. Off-white color, creamy, balsamic consistency. It spreads very well on wet hair and is absorbed quickly. After washing (I left the conditioner on the length from the ear down for 3 minutes), the strands become visibly soft and moisturized. The effect is felt after the first use. I don't know how the conditioner will cope with hair loss, I will be able to judge it after regular, long-term use, but I think that if I feel an improvement in the condition of my hair, the ingredients in the cream are working well. The product will be effective on my hair length. I am satisfied with the cosmetic because it seems to be for dry and damaged hair - like mine. I will say something else about the smell. After opening, the first thing our nose will notice is the aroma of lemongrass. The fragrance composition is quite interesting, but it is this ingredient that comes to the fore. It is a very intense scent, I don't know if I have ever had such a strongly scented conditioner in my cosmetics bag. It looks a bit like an exotic air freshener. It doesn't bother me, I'll say more, it even suits me, but I know that not everyone can use strongly scented cosmetics. The product smells intensely all the time, from the time it is taken out of the bottle, to applied to the hair and even for a few longer moments after washing it.

Podstawowe informacje o produkcie pochodzą z: www.orientana.pl
Basic information about the product comes from: www.orientana.pl

Na dziś to wszystko. 
Czy znacie omawiany dziś produkt? Jeżeli tak, jaka jest wasza opinia na jego temat? Czy znacie tę markę? Jeżeli tak, co od niej używaliście bądź używacie? Czy pielęgnacja włosów to ważny dla was temat? Jak ta rutyna wygląda u was? Jakie odżywki do włosów lubicie najbardziej?
Piszcie w komentarzu! 

That's it for today.
Do you know the product we are discussing today? If so, what is your opinion about it? Do you know this brand? If so, what have you used or are you using from her? Is hair care an important topic for you? What does this routine look like for you? What hair conditioners do you like the most?
Write in the comment! 

Dziękuję Ci, że tu jesteś!
Twoja obecność buduje ten blog.

Thank You that you are here!
Your presence builds this blog.
 

Zapraszam Cię na zaplecze wpisu 
I invite you to the back of the entry ↓
The best Commentators image

Co wpis wyłaniam z komentarzy dwa blogi. Skomentuj jako pierwszy lub zostaw najciekawszy komentarz (pod najnowszym wpisem) a twój blog znajdzie się w polecajce. 
I extract two comments from each post. Be the first to comment or leave the most interesting comment (under the latest entry) and your blog will be recommended.

Pierwszy komentarz/First comment:
w-sercu-ksiazki.blogspot.com image

Najciekawszy komentarz/Most interesting comment:
nouw.com/1993ewas image

Infoblog  :

 Komentarz u mnie = komentarz u Ciebie 
● Podoba Ci się moja praca? Pomóż mi się rozwinąć oraz dotrzeć do szerszego grona odbiorców! Zaobserwuj, skomentuj, udostępnij lub poleć ♡ 

● Comment by me = comment by you ♡
● Do you like my work? Help me grow and reach a wider audience! Follow, comment, share or recommend ♡

 mail contakt:  neko_chan@vip.onet.pl

69 komentarzy:

  1. Ja używam odżywki w sprayu do wilgotnych włosów i jestem zadowolona.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Odżywki w sprayu to fajna, wygodna forma, którą lubię :)

      Usuń
  2. Moja Mama i Siostra bodajże dawno temu używały odżywek w sprayu do włosów. Pozdrawiam Klaudio :-) .

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawa odżywka. Ja lubię takie intensywne zapachy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też, choć na początku ciąży ze wszystkich zrezygnowałam :D

      Usuń
  4. Nie znam, ale z chęcią wypróbuję.

    OdpowiedzUsuń
  5. U mnie jeszcze czeka w kolejce do testów ta odżywka, ale liczę, że dobrze się sprawdzi.

    OdpowiedzUsuń
  6. Będę miała ten produkt na oku, aromat trawy cytrynowej nawet lubię. :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Pięknie pachnie ta maseczka, ale jeszcze czeka na swoją kolejkę :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja raczej stronię od odżywek, ale ta wydaje się całkiem niezła

    OdpowiedzUsuń
  9. Tego produktu nie znam, ale zawsze po myciu nakładam odzywkę. U mnie też się zazwyczaj szybko zuzywa ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Odżywka do włosów to jeden z tych kosmetyków których używam i nie wyobrażam sobie myć włosy bez odżywki. Nie mam jakiejś ulubionej biorę co bozia dała, jedyne co mnie ogranicza to góra pieniędzy. Ale też nie biorę najtańszej ta którą polecasz by mi spasowała, bo włosy mi wypadają tragicznie zwłaszcza po myciu !!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też nie wybrzydzam jeżeli chodzi o odżywki, zazwyczaj wszystkie mi się sprawdzają :D Pozdrawiam!

      Usuń
  11. Bella, un saludo afectivo desde mi tr´poco colombiano. UN abrazo. Carlos

    OdpowiedzUsuń
  12. Odżywka do włosów to właściwie dla mnie must have w pielęgnacji włosów i mam ich naprawdę sporo. Zarówno tych klasycznych, jak i bez spłukiwania, które są moją nową obsesją tak naprawdę. Moje ulubione odżywki to zdecydowanie te marki onlybio (proteinowa i humektantowa) oraz wszystkie od marki Miya. Odżywki orientana akurat nie znam, choć samą markę kojarzę, bo mam serum do twarzy od nich w zapasach :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za podpowiedź po co sięgnąć :D Jak również dziękuję za komentarz! :)

      Usuń
  13. Wszelkie taki nowinki do włosów bardzo chętnie goszczą w mojej łazience. Ja też potrzebuję takiej odżywki do włosów zniszczonych, więc dziękuję za polecenia. Buziaki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moje włosy są bardzo zniszczone, na nich każda odzywka działa dobrze :D Buziaki!

      Usuń
  14. Nie znałam tego produktu, ale mnie nim zaciekawiłaś :D
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  15. witam Cię Klaudio ♥
    jak zawsze świetna recenzja .. odżywki Orientana Ajurwedyjska nie znałam, ale dzięki Tobie chyba się skuszę ;)

    - pozdrawiam Cię Kochana najserdeczniej i najcieplej, moc cudowności ♥

    OdpowiedzUsuń
  16. Nie znam produktu, bo i też nie używam odżywek do włosów.
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo się cieszę, że mój komentarz był dla Ciebie najciekawszy :)
    Od pewnego czasu, staram się pisać w taki sposób, by moje wpisy/komentarze były dla innych ciekawe.
    Tak właśnie odbieram Twojego bloga (dodam że przyjemnie mi się czyta nie tylko Twoje wpisy ale i komentarze) :)
    Dlatego cieszę się podwójnie :)
    Nie znam tej odżywki- do włosów używam maseczek, z tym że trzymam ją na kosmykach krócej, właśnie 3 minuty :)
    Markę Orientana dopiero osobiście poznaje, za sprawą kosmetyków do pielęgnacji Twarzy :)
    Pozdrawiam
    https://nouw.com/1993ewas

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ach ależ mi słodzisz, czuję, że się czerwienię :D Dziękuję za dobre słowo i komentarz, pozdrawiam! :)

      Usuń
  18. Gracias por la recomendación. Te mando un beso.

    OdpowiedzUsuń
  19. Gracias por la recomendación. Te mando un beso.

    OdpowiedzUsuń
  20. Nie znam tego produktu. Ale cieszę się że Ty jesteś zadowolona. Tym bardziej że mam w pamięci jak ciąża osłabia włosy więc warto dbać o nie jak najwięcej. Szczególnie gdy są tak długie i piękne jak Twoje!
    Gorące uściski 😘🙂

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo :) Z włosami to akurat zawsze miałam problem, ale mogło być gorzej :D

      Usuń
  21. Conditioner always makes a difference in hair care and yours looks great, I like products based on natural ingredients

    OdpowiedzUsuń
  22. Tak naprawdę odżywkę poznasz po dłuższym czasie stosowania, a i tak na różnych włosach inna się sprawdzi :). Póki co jednak wygląda obiecująco i chętnie bym przetestowała. U mnie odżywki trochę wolniej się zużywają, bo nie używam ich codziennie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja używam co dwa-trzy dni jak myję włosy :D No chyba że jest lato, to zdarza się że i codziennie :D

      Usuń
  23. Efekt bardzo ładny, jak widać na zdjęciu.

    OdpowiedzUsuń
  24. Cosmetic and Haircare with Lemongrass works great.

    OdpowiedzUsuń
  25. Exploring this product isn't a bad idea
    You can check out my new post: https://www.melodyjacob.com/2023/10/retirement-dilemma-selling-your-home-for-care-costs.html

    OdpowiedzUsuń
  26. Vim agradecer sua visita e pedindo perdão confessar que não consegui ver o ícone de tradução aqui.
    Pode me dizer lá no meu blog se tem e onde fica. Seu Blog é muito bonito. Aguardo.

    OdpowiedzUsuń
  27. Kolejny mój komentarz Klaudio - ale sprawdzam, czy dodaje komentarze, bo na różnych blogach jest różnie :-) .

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nawet jak u mnie nie doda i wleci do spamu to przeglądam regularnie tę zakładkę :) Niestety, coś z tymi komentarzami jest nie tak :/

      Usuń
  28. Nie miałam jeszcze odżywek tej marki, ale skład zachęca do wypróbowania :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Thank you for the heads up about the strong scent! You have such beautiful hair!
    the creation of beauty is art.

    OdpowiedzUsuń
  30. Trawa cytrynowa - lubię, ale za to od imbiru uciekam. Więc w sumie to nie wiem, czy bym kupiła, czy nie, czy dałabym radę znieść ten akcent w zapachu. Mógłby mnie jednak drażnić, nawet gdyby był w śladowych ilościach. Ostatnio wolę łykać suplementy niż stosować odżywki, ograniczam się tylko do jednej - z Alterry.

    Pozdrawiam serdecznie! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rozumiem. Ja muszę stosować odżywki, bo moje włosy są strasznie szorstkie i ciężko byłoby je ułożyć bez wspomagaczy. Suplementuję się ze względu na ciążę, więc innych tabletek nie mogę brać :) Pozdrawiam!

      Usuń
  31. Świetna prezentacja Klaudio. Mam dość wymagające, cienkie włosy, którym codzienne mycie nie służy, więc polecę komuś innemu, komu się przyda. Może tym razem uda mi się dostać na Twojego bloga, bo coś mam ostatnio kłopoty z logowaniem. Uściskam i do miłego 🙂

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Codzienne mycie nie jest zdrowe dla włosów. Ja myję swoje co 2-3 dni w zależności od potrzeb :) Dziękuję za komentarz, cieszę się, że jesteś!

      Usuń
  32. Już od jakiegoś czasu zastanawiam się nad kupnem tej odżywki, chyba się pora w końcu skusić :)

    OdpowiedzUsuń