czerwca 11, 2023

Recenzja - ARGANOVE Naturalna ziołowa pasta do zębów, dla wrażliwych dziąseł i zębów. 🌿 | Review - ARGANOVE Natural herbal toothpaste, for sensitive gums and teeth. 🌿


 Dzień dobry! image

( PL/ENG )

Po raz kolejny wybieram i recenzuję dla was najciekawsze produkty z ostatniego pudełka Pure Beauty. Tym razem, przy wyborze pomogły mi wasze komentarze. Ania z ankabook.blogspot.com, Artbookskladliteracki.pl oraz Kinga z jointyicroissanty.blogspot.com wspominali, że zaciekawiła ich pasta do zębów. Mnie również. Pasta do zębów to produkt, który każdy z nas ma w domu. Fajnie, że pojawiła się w tej edycji. Bez względu na upodobania kosmetyczne, z tego produktu skorzysta każdy. Szczerze, takiej pasty nie miałam okazji jeszcze wypróbować. Jak mi się sprawdziła? Zapraszam na ciąg dalszy recenzji!
Once again, I choose and review for you the most interesting products from the last Pure Beauty box. This time, your comments helped me choose. Ania from ankabook.blogspot.com, Artbook from skladliteracki.pl and Kinga from jointyicroissanty.blogspot.com mentioned that they were interested in toothpaste. Me too. Toothpaste is a product that each of us has at home. Nice to see it in this edition. Regardless of your cosmetic preferences, everyone will benefit from this product. To be honest, I haven't had a chance to try this toothpaste yet. How did it work for me? I invite you to continue the review!



Wpis powstał przy współpracy z purebeauty.pl
The entry was created in cooperation with purebeauty.pl


O PRODUKCIE/ABOUT THE PRODUCT

Arganove naturalna ajurwedyjska ziołowa pasta do zębów w żelu do zębów dla wrażliwych zębów i dziąseł z goździkiem, lukrecją i miętą. Wegańska, naturalna, ajurwedyjska.
Arganove natural ayurvedic herbal toothpaste in tooth gel for sensitive teeth and gums with clove, liquorice and mint. Vegan, natural, Ayurvedic.

Naturalna pasta do zębów przywraca naturalną biel zębów oraz wzmacnia szkliwo, chroniąc przed próchnicą. Pomaga usuwać przebarwienia. Długotrwałe uczucie świeżości, chroni przed nadwrażliwością zębów i dziąseł, chroni przed objawami paradontozy.
Natural toothpaste restores the natural whiteness of the teeth and strengthens the enamel, protecting against caries. Helps remove discoloration. A long-lasting feeling of freshness, protects against hypersensitivity of teeth and gums, protects against the symptoms of periodontitis.



SPOSÓB UŻYCIA/HOW TO USE
Nałóż niewielką ilość pasty na szczoteczkę i myj zęby przez 2-3 minuty. Zalecane korzystanie z pasty po każdym posiłku lub co najmniej 2 razy dziennie.
Apply a small amount of toothpaste to the toothbrush and brush your teeth for 2-3 minutes. It is recommended to use the paste after each meal or at least 2 times a day.

SKŁADNIKI/INGREDIENTS

INCI: Sorbitol, Silica, Aqua, Sodium Lauryl Sulphate, Potassium Alum, Bentonite, Syzygium Aromaticum Extract, Mentha Piperita Extract, Glycyrrhiza Glabra Extract, Anacyclus Pyrethrum Extract, Carrageenan, Acacia Catechu Extract, Saccharin Sodium, Sodium Benzoate, CI 16255


MOJA OPINIA/MY OPINION

Pasta do zębów zamknięta jest w standardowej dla tego typu produktów tubce, co jest dla mnie korzystne, bo wygodnie wydobywa się produkt na szczoteczkę. Ma czerwony kolor i wygląda jak gumowy żelek do jedzenia. Jest to jednak lepka, żelowa konsystencja bardzo dobrej pasty do zębów! Pachnie nie co ziołowo, myślę, że każdy nos wyczuje i goździka i lukrecję i miętę. Mają bowiem one charakterystyczne zapachy. Sam jej smak nie jest ostry, choć można wyczuć taką nutę przy pierwszym spotkaniu produktu z jamą ustną. Bardzo dobrze się pieni. Początkowo nałożyłam jej dosyć sporo na szczoteczkę, myślę, że i odrobina dobrze umyje zęby. Wygląda na to, że będzie to bardzo wydajny produkt. Posmak pozostaje dłuższą chwilę w ustach, jak to po paście do zębów. Świetnie spełnia swoją rolę. Zęby są dobrze umyte, bez osadu a oddech odświeżony. Będę obserwować jej działanie po dłuższym i regularnym stosowaniu ale już teraz mogę powiedzieć, że jestem z niej bardzo zadowolona. Bardzo mi odpowiada. 
The toothpaste is closed in a standard tube for this type of product, which is good for me because the product is conveniently dispensed on the toothbrush. It is red in color and looks like haribo gummies. However, it is the sticky gel consistency of a very good toothpaste! It smells herbal, I think that every nose can smell clove, liquorice and mint. They have characteristic smells. Its taste itself is not sharp, although you can feel such a note when the product meets the mouth for the first time. It lathers very well. Initially, I put quite a bit of it on the brush, I think that a little bit will clean my teeth well. It looks like it will be a very efficient product. The aftertaste lingers in the mouth for a long time, like after toothpaste. It fulfills its role perfectly. The teeth are well brushed, without deposits and the breath is refreshed. I will monitor its effects after prolonged and regular use, but I can already say that I am very happy with it. It suits me very well.


Zachęcam was do podpowiadania mi, o jakich kosmetykach z pudełek Pure Beauty chcielibyście przeczytać na tym blogu. Będę wybierać dwa produkty na podstawie waszych komentarzy. Wasze blogi wymienię w poście, jako osoby, które zainspirowały mnie do recenzji. Z góry dziękuję. To będzie dla mnie naprawdę pomocne! :)
I encourage you to tell me what cosmetics from Pure Beauty boxes you would like to read about on this blog. I will choose two products based on your comments. I will mention your blogs in the post as people who inspired me to review. Thank you in advance. It will be really helpful for me! :)

  Na dziś to wszystko. 
Czy znacie boxy Pure Beauty? Może miałyście okazję jakiś sprawdzić albo myślicie o ich zakupie? Co myślicie o omawianej dziś paście do zębów? Znacie ją a może mieliście okazję wypróbować coś tej marki? Czy macie swoje ulubione pasty? Co moglibyście polecić? 
Piszcie w komentarzu! 

That's it for today.
Do you know Pure Beauty boxes? Have you had a chance to try any of them or are you thinking about buying them? Do you know Pure Beauty boxes? Have you had a chance to try any of them or are you thinking about buying them? What do you think about today's toothpaste? Do you know her or maybe you had the opportunity to try something of this brand? Do you have your favorite toothpastes? What would you recommend?
Write in the comment! 

Dziękuję Ci, że tu jesteś!
Twoja obecność buduje ten blog.
Thank You that you are here!
Your presence builds this blog.
 

Zapraszam Cię na zaplecze wpisu 
I invite you to the back of the entry ↓
The best Commentators image

Co wpis wyłaniam z komentarzy dwa blogi. Skomentuj jako pierwszy lub zostaw najciekawszy komentarz (pod najnowszym wpisem) a twój blog znajdzie się w polecajce. 
I extract two comments from each post. Be the first to comment or leave the most interesting comment (under the latest entry) and your blog will be recommended.

Pierwszy komentarz/First comment:
bresson-hk.blogspot.com image

Najciekawszy komentarz/Most interesting comment:
smakolykinadiecie.blogspot.com image

Infoblog  :

 Komentarz u mnie = komentarz u Ciebie 
● Podoba Ci się moja praca? Pomóż mi się rozwinąć oraz dotrzeć do szerszego grona odbiorców! Zaobserwuj, skomentuj, udostępnij lub poleć ♡ 

● Comment by me = comment by you ♡
● Do you like my work? Help me grow and reach a wider audience! Follow, comment, share or recommend ♡

 mail contakt:  neko_chan@vip.onet.pl

119 komentarzy:

  1. Mam bardzo wrażliwe dziąsła i delikatnie szkliwo zębów, więc koniecznie muszę wypróbować tę pastę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Spróbuj, mam nadzieję, że Ci się spodoba tak jak mnie ^^

      Usuń
  2. I don´t know this product for teeth, but it looks good. :)
    Somethingbykate

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie będę jej używać, nie podoba mi się jej skład. Niby wegański produkt, a dla ludzi już niekoniecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rozumiem, ja akurat na składach słabo się znam i głównie oceniam jej działanie :)

      Usuń
  4. Mięta... Nie przepadam. A prawie w każdej paście jest...
    Radiomuzykant-ka

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie, nie znałem wcześniej tej pasty, pozdrowienia Klaudio :-) .

    OdpowiedzUsuń
  6. O, coś nowego, ciekawego :) Cierpię na nadwrażliwość zębów, więc być może skuszę się na nią :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam spróbować :) Zawsze to najlepiej wypróbować na własnej skórze ^^

      Usuń
  7. Mam wrażliwe zęby, więc prawdopodobnie ta pasta to coś dla mnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Być może, myślę że trzeba ją wypróbować na własnej skórze ;)

      Usuń
  8. Jestem ciekawa, jak sprawdzi się w dłuższym użytkowaniu.

    OdpowiedzUsuń
  9. Mam wrażliwe dziąsła, więc poszukam tej pasty. Może i mnie się spodoba.

    OdpowiedzUsuń
  10. This is a very good natural theet paste. I think It is so good for theet and for bucal health.

    OdpowiedzUsuń
  11. witam Klaudio ♥
    jak zawsze świetna recenzja.. pudełek Pure Beauty nigdy nie zamawiałam, ale dzięki Tobie
    wiem co oferują ;)
    ..pastę chętnie wypróbuję, bo jest naturalna a ja mam nadwrażliwość dziąseł ;)

    - pozdrawiam Cię najserdeczniej i najcieplej, życzę cudownych chwil każdego dnia ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Kochana za twój komentarz, pozdrawiam i wszystkiego dobrego! <3

      Usuń
  12. Pasty nie znam. Jeśli chodzi o tego typu produkty, trzymam się kurczowo Emlexu- z powodu refluksu, z którym się zmagam, inne pasty wywołują u mnie nieprzyjemne dolegliwości.
    Co do zawartości boxu- nie pamiętam zawartości, ale pamiętam że wspominałam o jakim kosmetyku poczytałabym :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  13. Uwielbiam takie naturalne ziołowe pasty, a zęby mam wrażliwe, więc to coś dla mnie:)
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja używam wyłącznie pasty Biorepair Peribioma przeciwdziałającej stanom zapalnym dziąseł i przeciw paradontozie. I na razie nie będę zmieniać, bo to z rekomendacji mojego stomatologa :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rozumiem, też być używała takiej pasty, gdyby polecił mi ją stomatolog :) Dziękuję za komentarz!

      Usuń
  15. Tak się składa że pastę do zębów i ja używam. Lubię zapach ziołowy , lubię też konsystencję żelu. Fajnie ja opisałaś może i ja się na nią skuszę :-)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za twój komentarz i serdecznie pozdrawiam :)

      Usuń
  16. goździk, lukrecja i mięta - brzmi przyjemnie, dobrze że smak nie jest ostry

    OdpowiedzUsuń
  17. Zgadzam się. Niezależnie od upodobań z tego produktu skorzysta każdy. Fajnie, że jesteś z niej zadowolona.

    Książki jak narkotyk

    OdpowiedzUsuń
  18. Gracias por la recomendación. Te mando un beso.

    OdpowiedzUsuń
  19. Zawsze mam obawy przed nietypowymi zapachami w pastach, dlatego raczej trzymam się tych standardowych :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Wygląda ładnie na szczoteczce. Na szczęście nie mam problemów z zębami ani dziąsłami. W sumie od niedawna przerzuciłam się całkiem na naturę i pastę kupuję spoza regału pełnego standardowych past. W Rossmannie jest wielki wybór takowych.

    OdpowiedzUsuń
  21. Um creme dental que deve deixar a boca bem tratada. Obrigada pela sugestão.
    Uma boa semana.
    Um beijo.

    OdpowiedzUsuń
  22. Dzięki za prezentację. W sklepach jest tyle produktów tego rodzaju, że trudno czasami zdecydować się na coś konkretnego.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie. Past jest o wyboru do koloru... dziękuję za komentarz :)

      Usuń
  23. Świetna pasta! Byłam do niej sceptycznie nastawiona ale jednak się sprawdza.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi podeszła, z dnia na dzień coraz lepiej ją oceniam ;)

      Usuń
  24. Cieszę się, że często w tych pudełkach jest też pasta do zębów o fajniejszym składzie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja lubię takie produkty użytkowe/domowe w tych boxach ;)

      Usuń
  25. So interesting! I'm quite classic and I don't use to try any different toothpaste but this one seams great.

    OdpowiedzUsuń
  26. Ta pasta jest rewelacyjna! Lubię tego typu naturalne produkty. Okazuje się, że pasta do zębów nie musi chemiczna, by była skuteczna.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie ;) Jestem z niej jak najbardziej zadowolona :)

      Usuń
  27. Właśnie nie mam swojej idealnej pasty, więc muszę tę przetestować :D

    OdpowiedzUsuń
  28. wow, ależ ma kolorek ta pasta. Najważniejsze jednak,że jest naturalna i dobrze radzi sobie z pracą w której powinna się sprawdzić.

    OdpowiedzUsuń
  29. This one looks super healthy and effective. Thank you for sharing!

    www.fashionradi.com

    OdpowiedzUsuń
  30. Ta pasta bardzo mnie zaciekawiła. Lubię gozdziki i często pije herbatkę właśnie z godzinami. Muszę sobie ją sprawić i wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Gracias por la recomendación, es un producto interesante. Besos

    OdpowiedzUsuń
  32. Cześć! Super, że miałaś okazję przetestować trochę nowości z boxu :)
    Nie znam tej marki, ani tej pasty. Ale muszę przyznać, że zaciekawiła mnie. Ostatnio czytałam trochę o ajurwedzie, więc tym bardziej temat ziół jest mi teraz bliżej znany.
    Ciekawy kolor. Czekam na efekty po dłuższym stosowaniu. Mam nadzieję, że będą tak zadowalające jak pierwsze odczucia :)
    Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też mam taką nadzieję, ale zobaczymy jak sytuacja się potoczy :D Dziękuję za twój komentarz i pozdrawiam cieplutko!

      Usuń
  33. Konsystencja przypomina mi pasty do zębów dla dzieci, które tata przywoził mi z zagranicy, kiedy byłam mała ;) Ostatnio używam tylko naturalnych past do zębów, więc z chęcią ją wypróbuję :)
    Pozdrawiam cieplutko Kochana ♡

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No mi też się tak kojarzy :) Dziękuję za twój komentarz i pozdrawiam!

      Usuń
  34. Nie mam ulubionej pasty, korzystam z takiej, jaka jest w domu :D Do tej nie wiem, czy bym się przekonała (nie przepadam za lukrecją :P)

    OdpowiedzUsuń
  35. Sama nie przepadam za takimi ziołowymi pastami do zębów, z kolei moja mama używa tylko takich :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiadomo, każdy z nas ma inny gust :D Również w sprawach pasty do zębów :D

      Usuń
  36. Boa tarde de quarta-feira. Obrigado pela visita e comentário. Não sabia que existia esse tipo de pasta de dente. Obrigado pela dica e matéria.

    viagenspelobrasilerio.blogspot.com

    Luiz Gomes

    OdpowiedzUsuń
  37. Ale ma nietypowy kolorek! Jestem ciekawa jakby się u mnie sprawdziła. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kolorek bardzo mi się podoba ^^ Dziękuję za komentarz!

      Usuń
  38. Zawsze używam jednej, do której już przywykłam i nie zmieniam. Ta wydaje się ciekawa. Też mam wrażliwe dziąsła.

    Pozdrowionka z Krakowa

    Kasinyswiat

    OdpowiedzUsuń
  39. Odpukać, nie mam problemów z nadwrażliwością dziąseł, ale lubię takie "niestandardowe" pasty ;) Chociaż nie przepadam za goździkiem. Używałam kiedyś past bodajże z Himalayi właśnie z goździkiem i jeszcze czymś dziwnym. Smakowały... przedziwnie i wyglądały jak błoto.

    Pozdrawiam serdecznie! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rozumiem, trafne porównanie. Sama miałam okazję testować pasty od himalayi :) Pozdrawiam!

      Usuń
  40. We don't have those flavors in our toothpaste here, but I would love to try it. It sounds interesting!

    OdpowiedzUsuń
  41. Cześć! 🙂 Ale fajnie, że nieco więcej o tej paście. Naturalne składniki bardzo mnie przekonują do zainteresowania się tą pastą. Poza tym konsystencja żelu, to dobra sprawa jak dla mnie. Carrageenan - robi dobrą robotę. Od wielu lat używam past ziołowych, dlatego to może być coś dla mnie 👍😀 Pozdrawiam, świetny opis!

    OdpowiedzUsuń
  42. Z takich past używałem kiedyś takiej od marki Himalaya. Całkiem mi pasowała jako pasta też ziołowa (ale z ziołami z okolic Himalajów jeśli dobrze pamiętam).

    Dzięki za uznanie dla recenzji książki. :) Historia alternatywna związana z Sienkiewiczem zrobiła na mnie wrażenie. Można jeszcze znaleźć autorów z ciekawym podejściem do znanych faktów.

    Pozdrawiam!
    https://mozaikarzeczywistosci.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja bardzo lubię pasty tej marki ;) Dzięki za komentarz! :)

      Usuń
  43. Nie wszystkie pasty ziołowe mi pasują, ale takiej nie znałam i być może by mi przypasowała ;)

    OdpowiedzUsuń
  44. Wszystko co naturalne jest godne uwagi. Ta pasta do zębów też. Ma ciekawy kolor i przyjemny skład oraz to, co w paście najważniejsze, by móc zadbać o swoje uzębienie, a potem cieszyć się świeżym i pięknym 😁 . Świetna recenzja Klaudio. Pozdrawiam Cię promieniście 😊

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ślicznie za twój komentarz i również pozdrawiam :)

      Usuń
  45. Witaj Klaudio! Dzięki za rekomendację. Czy po użyciu czujesz, że pasta dobrze myje zęby?
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  46. Idealny produkt dla mnie . Mam bardzo wrażliwe zęby :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To polecam. Jak spróbujesz, koniecznie daj znać jak twoje odczucia ;)

      Usuń
  47. Lubię takie wynalazki past do zebów :)

    OdpowiedzUsuń
  48. I don't know about this product, I'll try to find out....
    thank you for sharing

    OdpowiedzUsuń
  49. Hello! This product looks quite interesting, I will investigate a little about it. Thanks for the post. Kisses!

    OdpowiedzUsuń
  50. Zainteresowałaś mnie tą pastą do zębów :)

    OdpowiedzUsuń
  51. Bardzo ciekawy kolor. Z chęcią wypróbuję.

    OdpowiedzUsuń
  52. Witam Cię cieplutko 🙋‍♂️

    Dziękuję serdecznie za to, że dzielisz się tutaj z nami kolejnym produktem, którym miałaś okazję wypróbować. Ja osobiście bardziej lubię pastę Elmex lub Blanx z węglem aktywnym. Tej pasty, o której piszesz tutaj, nie próbowałem nigdy, choć ciekawie wygląda 👍😊

    Pozdrawiam Cię cieplutko, słonecznie i od serducha 🤗😘💖
    Patryk

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za komentarz i polecenie, chętnie wypróbuję te pasty :) Pozdrawiam ciepło!

      Usuń
  53. Lubie takie nowości. Dzięki za polecenie. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  54. Chętnie bym wypróbowała, ostatnio mam duży problem z nadwrażliwością zębów.

    OdpowiedzUsuń