marca 15, 2023

Moje zam贸wienie ze sklepu RIHOAS! My order from the RIHOAS store! 馃槏

Dzie艅 dobry! image

( PL/ENG )

W ostatnim wpisie mogli艣cie zobaczy膰 m贸j przegl膮d sklepu Rihoas i wishlist臋 ubra艅, kt贸re najbardziej mi si臋 spodoba艂y. Trzeba przyzna膰, 偶e na zdj臋ciach wgl膮da艂y na trwa艂e, dobrze skrojone i wykonane starannie z dba艂o艣ci膮 o najdrobniejszy szczeg贸艂. Nic dziwnego, 偶e chcia艂abym zam贸wi膰 wszystkie, no ale na dobry pocz膮tek w mojej paczce znalaz艂y si臋 dwie rzeczy. Je偶eli jeste艣cie ciekawi, co mo偶ecie w tym sklepie znale藕膰, co zam贸wi艂am ja i jaka jest moja opinia, zapraszam na ci膮g dalszy. 
In the last post you could see my review of the Rihoas store and the wishlist of the clothes that I liked the most. It must be admitted that in the photos they looked durable, well-cut and made carefully with attention to the smallest detail. No wonder I would like to order them all, but for a good start there were two things in my package. If you are curious what you can find in this store, what I ordered and what is my opinion, I invite you to continue.

Post sponsorowany.

Na pocz膮tek pom贸wmy o asortymencie. Jest go tak du偶o, 偶e nie b臋d臋 wstawia膰 propozycji/przyk艂ad贸w wprost ze sklepu. Odsy艂am was wi臋c do poprzedniego wpisu b膮d藕 bezpo艣rednio na stron臋. Powiem tylko, 偶e znajdziecie tam sukienki, bluzki, spodnie, sp贸dnice, kostiumy k膮pielowe oraz akcesoria, paski, bi偶uteria i inne dodatki. Wszystko w ciekawym, bardzo inspiruj膮cym stylu pe艂nym klasy i kobieco艣ci. Du偶y wyb贸r dla mi艂o艣niczek mody.
First, let's talk about the store. There is so much of it that I will not insert suggestions / examples directly from the store. So I refer you to the previous entry or directly to the page. Let me just say that you will find there dresses, blouses, trousers, skirts, bathing suits and belts, jewelry and other accessories. All in an interesting, very inspiring style full of class and femininity. A great choice for fashion lovers.

Moje zam贸wienie: My order:


Przepi臋kna bluzeczka w kolorze bieli, z takim grubszym pionowym wzorkiem. Typowo letnia propozycja. Jej cech膮 charakterystyczn膮 s膮 rami膮czka wykonane z pere艂ek. Wygl膮da to cudownie, elegancko, ciekawie. Tak膮 bluzk膮 mo偶emy podkre艣li膰 opalenizn臋, tatua偶, b膮d藕 obojczyki - my艣l臋, 偶e nasze ramiona b臋d膮 skupia膰 na sobie najwi臋cej uwagi. Bluzka ma pod spodem jakby halk臋, przez co nie prze艣wituje i jest bardzo komfortowa w noszeniu. Idealna do eleganckich sp贸dnic jak r贸wnie偶 do jeans贸w. W po艂膮czeniu z trampkami mo偶e wyj艣膰 ca艂kiem ciekawa kombinacja!
A beautiful white blouse with a thicker vertical pattern. A typical summer proposal. Its characteristic feature is the shoulder straps made of pearls. It looks wonderful, elegant, interesting. With such a blouse, we can emphasize a tan, a tattoo, or collarbones - I think that our arms will attract the most attention. The blouse has a kind of petticoat underneath, which makes it not see-through and is very comfortable to wear. Perfect for elegant skirts as well as jeans. In combination with sneakers, you can get quite an interesting combination!











Sukienka, skrojona w przepi臋kny wed艂ug mnie spos贸b. Ma艂e r臋kawki bufki, dekolt w stylu sweetheart, podkre艣lona talia, d艂ugo艣膰 za kolano, lekka falbana na ko艅cu i zapinana na ma艂e guziczki. Cudownie. Oczarowa艂 mnie r贸wnie偶 jej design w drobne, niebieskie kwiaty z listkami. Przepad艂am, po prostu zakocha艂am si臋 w tej sukience. Materia艂 lekki, przewiewny z delikatn膮 halk膮. Sukienka b臋dzie moim wiosennym hitem, niech tylko zrobi si臋 cieplej! B臋dzie wygl膮da膰 wspaniale z lekkimi sanda艂kami. 
The dress, cut in a beautiful way in my opinion. Small puff sleeves, sweetheart neckline, emphasized waist, knee length, slight frill at the end and fastened with small buttons. Wonderfully. I was also enchanted by its design with small blue flowers with leaves. I'm lost, I just fell in love with this dress. Light, airy material with a delicate petticoat. The dress will be my spring hit, let's just get warmer! It will look great with light sandals.








Podsumowuj膮c, jestem bardzo zadowolona z mojego zam贸wienia. Ubrania s膮 pi臋kne, bardzo w moim stylu. My艣l臋, 偶e cz臋sto b臋d膮 towarzyszy膰 mi podczas wiosennych i letnich stylizacji. 
Overall, I am very pleased with my order. The clothes are beautiful, very much my style. I think that they will often accompany me during spring and summer stylizations.

Przy wpisie pom贸g艂 mi:
Helped me with this post:

  Na dzi艣 to wszystko. 
Czy znacie sklep RIHOAS? Czy mieli艣cie okazj臋 co艣 z niego zam贸wi膰? Jak podoba wam si臋 asortyment sklepu? Co my艣licie o takim stylu? Czy podobaj膮 wam si臋 zam贸wione przeze mnie ubrania? Czy pasowa艂yby do waszego stylu? Jak i z czym zestawiliby艣cie t臋 bluzk臋 i sukienk臋? 
Piszcie w komentarzu! 
 That's it for today.
Do you know the RIHOAS store? Have you had a chance to order something from it? How do you like the assortment of the store? What do you think about this style? Do you like the clothes I ordered? Would they suit your style? How and with what would you combine this blouse and dress?
Write in the comment!

Dzi臋kuj臋 Ci, 偶e tu jeste艣!
Twoja obecno艣膰 buduje ten blog.
Thank You that you are here!
Your presence builds this blog.
 


Zapraszam Ci臋 na zaplecze wpisu 
I invite you to the back of the entry ↓
The best Commentators image

Co wpis wy艂aniam z komentarzy dwa blogi. Skomentuj jako pierwszy lub zostaw najciekawszy komentarz (pod najnowszym wpisem) a tw贸j blog znajdzie si臋 w polecajce. 
I extract two comments from each post. Be the first to comment or leave the most interesting comment (under the latest entry) and your blog will be recommended.

Pierwszy komentarz/First comment:
paniogrodowa.blogspot.com image

Najciekawszy komentarz/Most interesting comment:
oxfordka.blogspot.com image


( PL )

Infoblog  :

 Komentarz u mnie = komentarz u Ciebie 
● Podoba Ci si臋 moja praca? Pom贸偶 mi si臋 rozwin膮膰 oraz dotrze膰 do szerszego grona odbiorc贸w! Zaobserwuj, skomentuj, udost臋pnij lub pole膰 ♡ 

 mail contakt: neko_chan@vip.onet.pl
 instagram: klaudiazuberska
 tik tok: @klaudiazuberska

214 komentarzy:

  1. 艢liczne rzeczy :) Nie kupuj臋 na takich stronach, musz臋 dotkn膮膰, przymierzy膰 i sprawdzi膰 sk艂ad :)

    OdpowiedzUsu艅
    Odpowiedzi
    1. Rozumiem, ja czasem lubi臋 :) Zawsze lubi艂am "rzeczywisto艣膰vsinternet", kiedy to sprawdza si臋 i por贸wnuje zam贸wion膮 rzecz a t臋 prezentowan膮 na stronie :D

      Usu艅
  2. mnie zachwyci艂a ta bluzka, b臋dzie wygl膮da膰 ob艂臋dnie na mu艣ni臋tym s艂onkiem ciele. A sukienka idealnie do Ciebie pasuje:)

    OdpowiedzUsu艅
    Odpowiedzi
    1. Dzi臋kuj臋 ^^ Bluzka mo偶e okaza膰 si臋 rewelacyjna na letnie wyj艣cia, a sukienka, mimo, 偶e nie cz臋sto nosz臋 tak膮 d艂ugo艣膰, fajnie na mnie wygl膮da ^^ Ach!

      Usu艅
  3. Jaka pi臋kna sukienka. Trafia w ca艂o艣ci w mooj gust.

    OdpowiedzUsu艅
  4. Chybi艂am troch臋, obstawiaj膮c Twoje zam贸wienie z tego sklepu 馃榾
    Musz臋 przyzna膰 偶e te ubranka kt贸re wybra艂a艣, to strza艂 w dziesi膮tk臋- pasuje Ci ta bluzeczka i sukieneczka 馃槏
    Bardzo 艂adnie wygl膮dasz 馃槏
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsu艅
    Odpowiedzi
    1. Dzi臋kuj臋 za dobre s艂owa! :) Wydaje mi si臋, 偶e s膮 ciut za du偶e, ale lepiej mie膰 za du偶e jak za ma艂e :) Zawsze mog臋 je sobie podszy膰 a w razie gdyby przybra艂o mi kilogram贸w- b臋dzie jak znalaz艂 ^^

      Usu艅
  5. Nie w moim stylu, ale bardzo 艂adne. Tobie w nich do twarzy, szczeg贸lnie w tej sukience.

    OdpowiedzUsu艅
  6. Gotowa na wiosn臋! Co ja pisz臋, na lato - lody, pla偶a, morska bryza i Ty w sukience, a na wiecz贸r mo偶e bluzka z pere艂kowymi rami膮czkami? Mi艂ego noszenia! Pozdrawiam :)))

    OdpowiedzUsu艅
    Odpowiedzi
    1. No ja te偶 tak to widz臋 ^^ Ju偶 tak t臋skni mi si臋 za latem, 偶e wprowadzam t臋 por臋 roku do swojej garderoby, mimo 偶e za oknem zima (wczoraj u mnie pada艂 艣nieg!)

      Usu艅
  7. Ci膮gu dalszego u mnie nie b臋dzie, mo偶e to ze wzgl臋du na wiek. Po prostu ubrania nie w moim stylu, cho膰 sukienka mi si臋 podoba ale na takiej m艂odej osobie jak TY.
    Pozdrawiam i oby艣 by艂a zadowolona z zakupu.

    OdpowiedzUsu艅
    Odpowiedzi
    1. Kochana, w swoim stylu najwa偶niejsze jest to, by by膰 z niego zadowolonym, by nas odzwierciedla艂, by nam si臋 podoba艂- jednocze艣nie by艂 wygodny i praktyczny pod nasze prace itp. tak wi臋c jak si臋 podoba- warto nosi膰 :) Dzi臋kuj臋 za pozdrowienia i 艣ciskam mocno, zadowolona jestem - zw艂aszcza z sukienki bo polowa艂am na taki kr贸j :)

      Usu艅
  8. Super te ciuszki, kt贸re wybra艂a艣. A ju偶 fotki z Tob膮 na pierwszym planie, to dopiero rewelacja. Pi臋kna dziewczyna w pi臋knych kreacjach...

    OdpowiedzUsu艅
    Odpowiedzi
    1. Ach no prosz臋 Ci臋, bo si臋 zarumieni臋 ^^ Fotki na 艣wie偶ym powietrzu, to by艂oby co艣! Niech no tylko s艂o艅ce wyjdzie to wylej膮 si臋 posty ze stylizacjami :D

      Usu艅
  9. Very nice!
    I love the dress *-*
    Kisses!

    OdpowiedzUsu艅
  10. Ciekawa bluzka, zw艂aszcza rami膮czka zwracaj膮 uwag臋. Niesamowicie podoba mi si臋 g贸ra tej sukienki.

    Ksi膮偶ki jak narkotyk

    OdpowiedzUsu艅
    Odpowiedzi
    1. Mi te偶 podoba si臋 g贸ra, ten dekolt chyba stanie si臋 moim ulubionym :)

      Usu艅
  11. Nie zna艂am tego sklepu, ale ubrania bardzo ciekawe. Musz臋 tam zajrze膰.

    OdpowiedzUsu艅
  12. Love the pearl straps, what a beautiful detail. <3
    The dress is also super pretty.

    OdpowiedzUsu艅
  13. Beautiful design! Many compliments.

    OdpowiedzUsu艅
  14. Ale cudne rzeczy wybra艂a艣! Mega kobiece :) Wygl膮dasz 艣licznie! Idealne stylizacje na cieplejsze dni :)

    OdpowiedzUsu艅
    Odpowiedzi
    1. Dzi臋kuj臋 Ci pi臋knie ^^ Ju偶 nie mog臋 doczeka膰 si臋 tych cieplejszych dni :)

      Usu艅
  15. Nice outfits. Thanks for sharing.
    I invite you to visit my last post. Have a good week!

    OdpowiedzUsu艅
  16. Cze艣膰 Klaudu艣 :) Jaka Ty jeste艣 艣liczna fotogeniczna os贸bka, a pi臋knemu we wszystkim pi臋knie. Cudowna bluzeczka i sukienka i ten bukiet idealnie Ci pasuje. Bardzo kobieco i subtelnie wygl膮dasz 馃槂. Kusi mnie ten sklep z ciuchami oj kusi niesamowicie :) Uwielbiam tu bywa膰, to jeden z moich ukochanych blog贸w. Buziak.

    Kasia Dudziak

    OdpowiedzUsu艅
    Odpowiedzi
    1. Jej dzi臋kuj臋! Jest mi tak mi艂o czytaj膮c twoje s艂owa, zawsze dodajesz mi skrzyde艂 ^^ Buziaki 艣l臋!

      Usu艅
  17. 艢wietna bluzka, sukienka te偶. Super w nich wygl膮dasz. Lubi臋 taki kobiecy, romantyczny styl. :)

    OdpowiedzUsu艅
  18. Przepi臋kne zar贸wno bluzka jak i sukienka. Musz臋 poszuka膰 czego艣 dla siebie w tym sklepie.

    OdpowiedzUsu艅
  19. The dress is very lovely.
    https://www.melodyjacob.com/

    OdpowiedzUsu艅
  20. Bia艂a bluzeczka jest niezwykle urocza, kobieca i delikatna <3
    Serdecznie pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsu艅
  21. That floral dress is super lovey!
    beautiful photos!
    XO
    S
    https://s-fashion-avenue.blogspot.com

    OdpowiedzUsu艅
  22. Hello! Wow, the white flower dress is beautiful and looks spectacular *-* I really liked the post, we read! Kiss.

    OdpowiedzUsu艅
  23. W sam raz na lato. U mnie dzisiaj s艂o艅ce 艣wieci艂o cho膰 jeszcze zimno
    Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsu艅
  24. Rzadko nosz臋 sukienki - tylko na specjalne okazje, ale ta jest przepi臋kna. Dekolt - w moich klimatach. Bardzo lubi臋 taki kszta艂t dekoltu. Super. zakocha艂am si臋 w sukience najbardziej. Ten bia艂y top te偶 艂adny, fajne rozwi膮zanie z tymi szelkami - dodaje to uroku i elegancji :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsu艅
    Odpowiedzi
    1. Dzi臋kuj臋 艣licznie za tw贸j komentarz i 艣ciskam mocno!

      Usu艅
  25. HI dear Klaudia, the two outfits look beautiful on you. I love the pearl blouse, it's great!
    Have a great weekend! Bisous

    OdpowiedzUsu艅
  26. Sukienka jest super i ma 艣liczny wz贸r :)

    OdpowiedzUsu艅
  27. Me encanta los pendientes son preciosos Besos

    OdpowiedzUsu艅
  28. Oh wow what fun pieces you got! And the photos are great, they look so editorial! Love this!

    Allie of
    www.allienyc.com

    OdpowiedzUsu艅
  29. Bardzo 艂adne stroje. Czu膰 w nich wiosenno-letni klimat. :)

    OdpowiedzUsu艅
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam si臋, mam przed oczami obraz wakacji patrz膮c na te ubrania :)

      Usu艅
  30. The two alternatives that you share today have delighted me. The white top seems great to me, very wearable. The printed dress is very spring and romantic.
    Happy weekend.馃槝

    OdpowiedzUsu艅
  31. Cze艣膰 Klaudia!
    Poprzedni wpis by艂 interesuj膮cy, fajnie 偶e pokazujesz w drugiej cz臋艣ci ubrania na 偶ywo. Bluzeczka bardzo mi si臋 podoba, szczeg贸lnie rami膮czka przypad艂y mi do gustu. S膮 urocze ♥ Sukienka r贸wnie偶 jest bardzo 艂adna. Ja od czasu do czasu zamawiam co艣 na Shein, cho膰 poma艂u zaczynam si臋 tymi ubraniami "m臋czy膰". Przychodz膮, jestem zadowolona, lub nie - odsy艂anie i zamawianie na nowo, itp. Do sklep贸w mnie nie ci膮gnie, ale od czasu do czasu wyje偶d偶am na wi臋kszy shopping. Zach臋ci艂a艣 mnie do zrobienia zam贸wienia w tym sklepie. Mam nadziej臋, 偶e wysy艂aj膮 do Holandii :)
    Pozdrawiam ♥

    OdpowiedzUsu艅
    Odpowiedzi
    1. Tego to nie wiem, gdzie艣 na stronie maj膮 wykaz do jakich pa艅stw wysy艂aj膮 paczki :) Na Shein bardzo lubi臋 kupowa膰 bi偶uteri臋, kosztuje grosze a wystarcza mi na sezony :) Dzi臋kuj臋 bardzo za tw贸j komentarz! :)

      Usu艅
  32. Witaj Klaudio :) bardzo 艂adne ubrania i ja te偶 takie lubi臋.. Sklepu niestety nie znama ale ju偶 sobie zapisa艂am i zerkn臋 z ch臋ci膮 :) sukienka boska...pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsu艅
  33. Fantastyczna decyzja zakupu tej pi臋knej bluzki i tej sukienki. Pi臋knie w nich wygl膮dasz 馃槏馃憤馃憲

    Pozdrawiam Ci臋 cieplutko, 艣l臋 mega pozytywn膮 energi臋 馃馃挅
    Patryk

    OdpowiedzUsu艅
    Odpowiedzi
    1. Dzi臋kuj臋 bardzo za ciep艂y komentarz i pozdrawiam serdecznie! :)

      Usu艅
  34. Que roupas bonitas.
    Tudo de bom.
    Um beijo.

    OdpowiedzUsu艅
  35. Obie rzeczy pi臋kne, ale sukienka kradnie serce! Sama pewnie chodzi艂abym bardziej w tej bluzce, bo nie lubi臋 sukienek, co nie zmienia faktu, 偶e jest przepi臋kna! <3

    OdpowiedzUsu艅
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam si臋 ^^ Zakocha艂am si臋 w niej mimo, 偶e rzadko nosz臋 tego typu sukienki :D Ale jest pi臋kna!

      Usu艅
  36. Pi臋knie Pani wygl膮da .

    OdpowiedzUsu艅
    Odpowiedzi
    1. Tylko nie "Pani", b艂agam :D Klaudia jestem i dzi臋kuj臋 za tw贸j komentarz! :)

      Usu艅
  37. Bluzeczka na rami膮czkach 艣licznie wygl膮da

    OdpowiedzUsu艅
  38. Ju偶 komu艣 wiosna i lato w g艂owie. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsu艅
    Odpowiedzi
    1. Oj tak, zdecydowanie :) Ju偶 od dawna czuj臋 ten vibe!

      Usu艅
  39. Ta koszulka z pere艂kami cudna

    OdpowiedzUsu艅
  40. Hola, las prendas son ideales y muy bonitas.
    Besos desde Promesas de Amor, nos leemos.

    OdpowiedzUsu艅
  41. Faktycznie bluzeczka jest przepi臋kna! Sukienka prezentuje si臋 艣wietnie, dawno nie ogl膮da艂am takiego wpisu z stylizacjami :D

    OdpowiedzUsu艅
  42. Ale pi臋knie wygl膮dasz w tej sukience:) Super rzeczy:)

    OdpowiedzUsu艅
  43. Hola,
    Todo se ve precioso, me ha encantado todo.
    Besos desde Promesas de Amor, nos leemos.

    OdpowiedzUsu艅
  44. Hello!
    The clothes are incredible.
    Kisses from Spain!

    OdpowiedzUsu艅
  45. Sukienka bardzo romantyczna, podobnie jak bluzka. Zajrz臋 na stron臋 sklepu.

    OdpowiedzUsu艅
    Odpowiedzi
    1. Dzi臋kuj臋 bardzo ^^ Te偶 czuj臋 w niej romantyczny vibe! :)

      Usu艅
  46. 艢wietne zakupy :) bia艂a bluzeczka pi臋knie wygl膮da i pasuje do spodni i sp贸dnicy :)

    OdpowiedzUsu艅
  47. Cudownie wygl膮dasz w tej sukience.
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsu艅
  48. Dobre zakupy. Bluzeczka ma bardzo ciekawy wz贸r, rami膮czka idealnie do niej pasuj膮. Korzystna na gor膮ce dni, ale i ch艂odniejsze, bo mo偶na dopasowa膰 do niej marynark臋 , lekki sweterek albo dobrze dobran膮 narzutk臋 ewentualnie szal lub chust臋.
    Sukienka z gatunku dziewcz臋ca, romantyczna.
    W obydwu rzeczach bardzo Ci do twarzy.
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsu艅
    Odpowiedzi
    1. Oj dzi臋kuj臋 bardzo! Te rzeczy s膮 jako艣 tak wed艂ug mnie oryginalne, 偶e musia艂am je mie膰. Jeszcze takich nie posiada艂am w swojej garderobie :) Pozdrawiam!

      Usu艅
  49. Jako艣 bardziej przemawiaj膮 do mnie motywy kwiatowe ni偶 takie g艂adkie. Sam mam nawet jedn膮 do艣膰 eleganck膮 koszul臋 z motywem ma艂ych kwiat贸w (nie mam poj臋cia jakie, wiem tylko, 偶e niebieskie jakie艣 :D).

    Blog to dla mnie te偶 podstawa od wielu lat. Nie ci膮gnie mnie jako艣 w inne rejony Sieci.

    Dzi臋ki za polecenia, zobacz臋 w wolniejszej chwili te kana艂y.

    Pozdrawiam!
    https://mozaikarzeczywistosci.blogspot.com/

    OdpowiedzUsu艅
    Odpowiedzi
    1. Jak ma艂e i niebieskie to mo偶e niezapominajki? :D Dzi臋ki za komentarz, pozdrawiam!

      Usu艅
    2. Chyba nie, jakie艣 bardziej wymy艣lone przez grafika kwiatki. Tak mi si臋 przynajmniej wydaje.

      Jak dobrze p贸jdzie to ju偶 w czerwcu mo偶emy by膰 w nowym miejscu.

      Miasto jak i wie艣 maj膮 plusy i minusy. Najlepiej jakby po艂膮czy膰 plusy obydwu, wtedy idealne miejsce do 偶ycia by istnia艂o. :) Lubi臋 od czasu do czasu wyjecha膰 z Warszawy w spokojniejsze miejsce. Jednak jak wracam to czuj臋 niemal za ka偶dym razem pewnego rodzaju t臋sknot臋.

      Pozdrawiam!
      https://mozaikarzeczywistosci.blogspot.com/

      Usu艅
  50. you look pretty :)
    my favorite is the dress. thanks for sharing. have a good day :)

    OdpowiedzUsu艅
  51. Witaj Klaudio ! Ale偶 Ty masz gust !!! Bardzo podobaj膮 mi si臋 wybrane przez Ciebie rzeczy. Bluzeczka - cudna i sukienka r贸wnie偶 !!! Do sklepu zajrza艂am - same pi臋kne ubrania ! Cudne ! Wszystkie jak dla mnie !!! Bardzo dzi臋kuj臋 za ten wpis i polecajk臋 :) Pozdrawiam :)))

    OdpowiedzUsu艅
    Odpowiedzi
    1. To ja dzi臋kuj臋 za komentarz Kochana! <3 Buziaki 艣l臋 :)

      Usu艅
  52. Bluzeczka z tymi koralikami cudo! Kobieca i inna ni偶 wszystkie. Sukienka te偶 pi臋kna 馃槉

    OdpowiedzUsu艅
  53. Nie zna艂am wcze艣niej tego sklepu, ale widz臋, 偶e fajne tam maj膮 ubrania ;) Ta bia艂a bluzeczka 艣wietna ;)

    OdpowiedzUsu艅
    Odpowiedzi
    1. Ja te偶 go wcze艣niej nie zna艂am :) Pi臋kny asortyment ^^

      Usu艅
  54. Wygl膮dasz jak modelka, 艣liczne ciuszki ale w moim rozmiarze niekorzystne jak dla mnie, pomarzy膰 mog臋, pozdrawiam.

    OdpowiedzUsu艅
    Odpowiedzi
    1. Dzi臋kuj臋 i pozdrawiam! I zach臋cam do pr贸bowania r贸偶nych styli :)

      Usu艅
  55. Pi臋kne ciuszki na s艂usznej modelce.

    OdpowiedzUsu艅
  56. witam Ci臋 Klaudio ♥
    ..sklepu nie zna艂am .. pi臋kne rzeczy wybra艂a艣, ta bluzka z koralikami jest 艣liczna i sukienka..
    zdj臋cia 艣wietne, a Ty wygl膮dasz uroczo!

    - pozdrawiam ciep艂o i serdecznie, cudownego weekendu Kochana ♥

    OdpowiedzUsu艅
    Odpowiedzi
    1. Dzi臋kuj臋 pi臋knie za dobre s艂owo i r贸wnie偶 tul臋 i pozdrawiam, udanego weekendu Kochana!

      Usu艅
  57. 艣liczna sukienka, bardzo wiosenna!

    OdpowiedzUsu艅
  58. Pierwszy raz widz臋 ten sklep, ale ubrania wygl膮daj膮 naprawd臋 艣licznie.

    OdpowiedzUsu艅
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam si臋 :) To i dla mnie nowo艣膰, ale bardzo spodoba艂 mi si臋 asortyment sklepu :)

      Usu艅
  59. Ta sukienka jest bajeczna. Wygl膮dasz w niej tak romantycznie, pi臋knie, kobieco ❤️Bluzeczka za艣 tak jak napisa艂a艣 bardzo elegancka, a te pere艂ki mnie rozczuli艂y❤️ Pi臋kne ubrania wybra艂a艣 dla siebie :)

    Pozdrawiam Ci臋 serdecznie i 艣ciskam mocno ❤️

    OdpowiedzUsu艅
    Odpowiedzi
    1. Dzi臋kuj臋 bardzo za tw贸j komentarz Kochana! Fakt, sukienka kojarzy mi si臋 z romantycznym filmem i ta艅cem w deszczu ^^ Pozdrawiam i buziaki 艣l臋! :)

      Usu艅
  60. Wygl膮dasz w nich 艣licznie :D Bluzk臋 pewnie bym ubra艂a, gorzej z sukienk膮 :D Nie dlatego, 偶e mi si臋 nie podoba, tylko naprawd臋 rzadko w nich chodz臋 ;) W cieplejsze dni wol臋 spodenki :D

    OdpowiedzUsu艅
    Odpowiedzi
    1. Rozumiem, te偶 bardzo lubi臋 spodenki bo s膮 mega wygodne, ale d艂u偶sze sukienki te偶 daj膮 rad臋 :D

      Usu艅
  61. You look beautiful with that dress!!

    OdpowiedzUsu艅
  62. Pi臋kne ciuchy, idealne na wiosn臋 ;)

    OdpowiedzUsu艅
  63. Obie rzeczy na Tobie wygladaj膮 lepiej ni偶 na modelce. :)

    OdpowiedzUsu艅
  64. No musz臋 przyzna膰, 偶e zrobi艂a艣 naprawd臋 艣wietne zakupy. Podoba mi si臋 wszystko, zw艂aszcza top i jego urocze rami膮czka. Musz臋 sobie taki zam贸wi膰.

    OdpowiedzUsu艅
  65. Wspania艂y wyb贸r. Bluzeczka sprawdzi si臋 przy wielu stylizacjach, a sukienka po prostu idealna na lato <3. Najwa偶niejsze, 偶e jeste艣 zadowolona z zakup贸w :)

    OdpowiedzUsu艅
  66. 艁adne ciuszki, w sam raz dla m艂odej, 艣licznej i zgrabniutkiej dziewczyny 馃憤 Dawno, dawno bardzo bym je chcia艂a mie膰 馃檪 Pozdrawiam serdecznie 馃槝

    OdpowiedzUsu艅
  67. ... dawno temu ... mia艂o by膰 馃槂

    OdpowiedzUsu艅
  68. Amazing dress

    Kisses
    www.pimentadeacucar.com

    OdpowiedzUsu艅
  69. Super rzeczy! Sukienka mi si臋 bardzo bardzo podoba :)

    OdpowiedzUsu艅
  70. Bardzo 艂adne rzeczy wybra艂a艣! Nie znam jeszcze tego sklepu, ale ch臋tnie sprawdz臋 asortyment. 艢wietnie wygl膮dasz w tej sukience. ;)

    OdpowiedzUsu艅
  71. Pi臋kna sukienka, a bluzeczka ma zachwycaj膮 e rami膮czka.
    Niestety, nie potrafi臋 kupowa膰 przez internet, za du偶o zachodu.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsu艅
    Odpowiedzi
    1. Rozumiem :) My艣l臋, ze warto si臋 przem贸c cho膰 raz, ja bardzo du偶o rzeczy kupuj臋 przez internet ^^ Pozdrawiam!

      Usu艅
  72. 艢licznie wygl膮dasz w tej sukience :)

    OdpowiedzUsu艅
  73. Same 艣liczno艣ci, 艂膮cznie z Modelk膮 :)

    OdpowiedzUsu艅
  74. Ta sukienka jest zdecydowanie w moim stylu :)

    OdpowiedzUsu艅
  75. Hi! I didn't know the store but i fell in love with the dress, so pretty!

    OdpowiedzUsu艅
  76. Witaj Klaudio. Uda艂o mi si臋 wreszcie powr贸ci膰 do blogowania, jak wiesz - mam nowego bloga - Historycznik i doda艂em wreszcie Twojego nowego - do blogrolla. Tyle, 偶e ja swojego bloga traktuj臋 jako test, zobaczymy, co z tego wyjdzie. Jeste艣 moj膮 bohaterk膮 Klaudio. Wspania艂y post, tego sklepu nie znam, ja kupuj臋 ubrania stacjonarnie, chocia偶 czasem trzeba dalej jecha膰 , ni偶 swoje miasto ;-). Pozdrawiam serdecznie, szlifuj臋 teraz 艂acin臋 i grek臋 klasyczn膮. No i hebrajski samodzielnie ;-) .

    OdpowiedzUsu艅
    Odpowiedzi
    1. Wiem wiem, bardzo si臋 ciesz臋 偶e zn贸w blogujesz :) Mam nadziej臋, 偶e tw贸j blog z testu zmieni si臋 na oficjalny :)

      Usu艅
  77. Nie znam tego sklepu, Tobie bardzo pasuj膮 te ubrania! Pozdrawiam i zapraszam do mnie flowersblossominthewintertime.blogspot.com

    OdpowiedzUsu艅
  78. 艢licznie wygl膮dasz. :) Bluzeczka jest boska, a sukienka to ju偶 idealna i pasuje do Ciebie na ca艂ego. Zdecydowanie udane zakupy. Pozdrawiam, miej pi臋kny dzie艅. :)))

    OdpowiedzUsu艅

  79. 艢liczne ubrania, zw艂aszcza ta bluzeczka z rami膮czkami z pere艂ek :D

    OdpowiedzUsu艅
  80. Sklepu nie znam. Twoje wybory bardzo mi si臋 podobaj膮, taki troch臋 w innym stylu. Chocia偶 pewnie najbardziej spodoba艂o mi si臋 pierwsze Twoje zdj臋cie i to r贸wnie偶 w bluzce z trzymanymi tulipanami. :)

    OdpowiedzUsu艅
  81. Pi臋knie i dziewcz臋co wygl膮dasz w tej sukience.

    OdpowiedzUsu艅
  82. Chyba kto艣 ukrad艂 m贸j komentarz albo ja i wyszukiwarka jeste艣my 艣lepe :p. Wspania艂y wyb贸r. Zaraow o bluzeczka jak i sukienka 艣wietnie wpasuj膮 si臋 w wiele stylizacji <3

    OdpowiedzUsu艅
    Odpowiedzi
    1. Dzi臋kuj臋 bardzo ^^ C贸偶, zauwa偶am 偶e bloger ponownie nie dodaje wszystkich komentarzy... co my z nim mamy :D

      Usu艅
  83. Udane zakupy :) Bluzeczka bardzo 艂adna, elegancka i o ciekawej strukturze materia艂u.

    OdpowiedzUsu艅
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam si臋 :) Jestem pewna, 偶e bardzo mi si臋 przyda w moich stylizacjach ^^

      Usu艅
  84. Wow. 艢wietne zakupy. 艢liczne ciuszki. Bardzo mnie si臋 podobaj膮. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsu艅
  85. oh dear, your dress is so beautiful
    https://www.melodyjacob.com/

    OdpowiedzUsu艅
  86. Bonita ropa la que has comprado. Lo que m谩s me ha gustado ha sido la blusa. Preciosa. Favorecedora.
    Un placer visitarte.
    Saludos

    OdpowiedzUsu艅
  87. 艢wietne zakupy! Szczeg贸lnie sukienka mi si臋 podoba <3

    OdpowiedzUsu艅
    Odpowiedzi
    1. Mi te偶 bardzo si臋 podoba, ma idealny dla mnie fason! :)

      Usu艅