lutego 21, 2023

Przegląd sklepu - RIHOAS - Shop overview 😍

Dzień dobry! image

( PL/ENG )
 
Dziś wpis z kategorii tych lekkich i przyjemnych. Krótko mówiąc- przegląd sklepu. RIHOAS bo taką nosi nazwę, to sklep internetowy z modą damską... ale jaką! Elegancja, delikatność, kobiecość, dziewczęcość. Styl zdecydowanie inspirowany dobrą, filmową klasyką oraz obecnymi trendami. Zapraszam na małą wishlistę, czyli listę rzeczy, które chciałabym mieć. Może spodobają się również wam? Sprawdźmy to!
Today, an entry from the light and pleasant category. In short - an overview of the store. RIHOAS, because that's the name, is an online store with women's fashion ... but what! Elegance, delicacy, femininity, girlishness. The style is definitely inspired by good movie classics and current trends. I invite you to a small wishlist, i.e. a list of things that I would like to have. Maybe you will like them too? Let's check it!
wpis reklamowy

Dawno nie robiłam przeglądu sklepu, cóż, nie było ku temu okazji. Zapomniałam jakie to fajne, kiedyś często pojawiały się tu takie wpisy, ponieważ ja bardzo lubię przeglądać asortymenty sklepów zwłaszcza tych z modą. Jak się pewnie domyślacie, post nie pojawia się tu przypadkiem. Poniżej znajdziecie listę ubrań, które, jak stwierdziłam, najbardziej pasują do mojego stylu. Z podanych zamówię dwie pozycje. Zgadnijcie, jakie :) Nie jest to prosta zagadka, bo moja decyzja zmieniała się trzy razy, zanim ostatecznie została podjęta. 
I haven't done a shop review in a long time, well, I haven't had a chance to do so. I forgot how cool it is, there used to be such entries here, because I really like browsing through the assortment of stores, especially those with fashion. As you can probably guess, the post does not appear here by accident. Below you will find a list of clothes that I found to be the most suitable for my style. I will order two items. Guess which :) It's not a simple puzzle, because my decision changed three times before it was finally made.





Spójrzcie, na te ramiączka zrobione z pereł!
Look at those shoulder straps made of pearls!






Ten design... kojarzy mi się z ukochaną Azją!
This design... reminds me of my beloved Asia!






Sweterek, który wygląda tak pięknie!
A sweater that looks so beautiful!






Ten krój, idealnie podkreślający kobiecą sylwetkę!
This cut, perfectly emphasizing the female figure!






Te odstające różyczki, urocze!
Those protruding roses, adorable!





Guziki serduszka! No czyż ta spódnica nie jest rewelacyjna?
 Heart buttons! Well, isn't this skirt amazing?





Uroczy sweterek, ma coś w sobie :) 
Cute sweater, has something in it :)





Ciekawa koszula, która wygląda bardzo elegancko!
Interesting shirt that looks very elegant!





Ślicznie wyglądający kombinezon! 
Lovely looking romper!





Ładnie skrojone spodnie w cudownym kolorze :)
Nicely cut pants in a wonderful color :)





Uroczy komplet idealny na letnie dni!
A charming set perfect for summer days!





Piękna sukienka, która ma w sobie wiele klasy!
A beautiful dress with a lot of class!





Uroczy design w moich ulubionych, pastelowych kolorach :)
Charming design in my favorite pastel colors :)





Piękna biała bluzeczka pasująca do wszystkiego!
A beautiful white blouse that goes with everything!





Ciekawy płaszcz w bardzo modnym wzorze :)
Interesting coat in a very fashionable pattern :)




The Water Ripple Textured Pearl Straps Cami Top


Bluzeczka z perełkami. Delikatna, jednocześnie przykuwająca wzrok. 
Blouse with pearls. Delicate, yet eye-catching.


To moja lista wishlista. Sklep oferuje swoim klientom również stroje kąpielowe i dodatki, ale postanowiłam się skupić wyłącznie na ubraniach. Ta dam!
This is my wishlist. The store also offers swimwear and accessories to its customers, but I decided to focus only on clothes. Tadamm!

  Na dziś to wszystko. 
Czy znacie sklep Rihoas? Czy miałyście okazję coś z niego zamówić? Jak tak, pochwalcie się! Jak podobają wam się moje propozycje ubrań z tego sklepu? Jak myślicie, które dwie propozycje zamówię? 
Piszcie w komentarzu! 
 That's it for today.
Do you know the Rihoas store? Have you had a chance to order something from it? Well, be proud! How do you like my suggestions for clothes from this store? Which two do you think I will order?
Write in the comment!

Dziękuję Ci, że tu jesteś!
Thank You that you are here!
( PL )

Zapraszam Cię na zaplecze wpisu 

Komentatorzy image

Co wpis wyłaniam z komentarzy dwa blogi. Skomentuj jako pierwszy lub zostaw najciekawszy komentarz - pod najnowszym wpisem a twój blog znajdzie się w polecajce. 

Pierwszy komentarz: 
ksiazki-jak-narkotyk-zaczytana.blogspot.com image

Najciekawszy komentarz:
koteksiazkowy.blogspot.com image

Infoblog  :

 Komentarz u mnie = komentarz u Ciebie 
● Podoba Ci się moja praca? Pomóż mi się rozwinąć oraz dotrzeć do szerszego grona odbiorców! Zaobserwuj, skomentuj, udostępnij lub poleć ♡ 

 mail contakt: neko_chan@vip.onet.pl
 instagram: klaudiazuberska
 tik tok: @klaudiazuberska

177 komentarzy:

  1. Nie znałam tego sklepu, ale jego asortyment bardzo mi się podoba. Przynajmniej z tego co tu pokazałaś. Może będzie to ta biała sukienka z pierwszego zdjęcia i czarna elegancka bluzka z przezroczystymi rękawami? :) Ja bym chyba tak wybrała. Uściski Klaudio...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo blisko :D Już nie mogę doczekać się paczki, te rzeczy tak bardzo mi się podobają i tak bardzo są w moim stylu! Ściskam mocno!

      Usuń
  2. Mega fajne ciuchy tam mają.Musze tam zajrzeć 😊

    OdpowiedzUsuń
  3. niesamowite - wszystko bym chciała !

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładne ubrania. Takie kobiece! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne są te stroje. Pomysłowe i bardzo eleganckie. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Chętnie zajrzę bo jestem ciekawa, czy mają jakieś fajne sukienki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mają, różne kolory i różne rodzaje- dość specyficzne bym powiedziała :)

      Usuń
  7. Nie znałam sklepu i nie moja bajka, ale przyznaję, że chętnie zakupiłabym sztruksową spódnicę i spodnie. Mają ładny kolor.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mają mają, materiał też wygląda na przyjemny :) Kuszą mnie ^^

      Usuń
  8. Zajrzę na stronę i sprawdzę, czy wybiorę coś dla siebie.

    OdpowiedzUsuń
  9. pierwszy raz spotykam się z tym sklepem ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Sklepu nie znam, ale ciekawe mają produkty. Pierwsza sukienka z ramiączkami z perełek piękna. Płaszczyk ten bardzo ładny :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się, zresztą wszystko to tu wkleiłam bardzo mi się podoba :D

      Usuń
  11. Styl nie mój, ale zawsze dobrze popatrzeć na piękno! I sweterek się znalazł!!! (Oraz kawałek drugiego - ten zielony. A spódnicę butelkową to bym swoją drogą nawet wzięła. Gdybym zakładała spódnice częściej ;)
    Ja mam zboczenie dziewiarskie, więc zaraz główka pracuje - jak ten wzór zrobić.
    Życzę wszystkim spełnienia marzeń z listy - najlepiej już przy okazji najbliższego Dnia Kobiet :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję kochana! To zboczenie dziewiarskie jest cudowne... ja sama nie umiem takich cudów robić, ale kocham naszywki i hafty na ubraniach. Im drobniejsze- tym lepiej. Zawsze zachwycam się detalami. Według mnie, nadają wyjątkowości wszystkim strojom :)

      Usuń
  12. Tudo muito lindo!
    Desejo-te os maiores sucessos!
    Beijo

    OdpowiedzUsuń
  13. Wszystko jest takie śliczne, że aż mi się oczy zaświeciły. Przepiękne rzeczy wybrałaś :) Jestem nimi wręcz zauroczona ❤️

    Pozdrawiam serdecznie i życzę miłej nocy ❤️

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie znam tego sklepu, ale kreacje mają bardzo ładne. Pierwsza sukienka i już jestem zachwycona. Ten kombinezon i zieleń.


    Książki jak narkotyk

    OdpowiedzUsuń
  15. Nigdy nie słyszałam o tym sklepie i w sumie nic dziwnego, ponieważ to kompletnie nie mój styl ubierania się :) Ja jestem człowiek dres :D bluza z kapturem, jakieś może jeansy... aczkolwiek ostatnio, w cieplejsze dni potrafię wskoczyć w sukienkę, co kiedyś było takim fenomenem, że autentycznie, mój kuzyn na weselu naszej kuzynki, zrobił mi zdjęcie, bo jak stwierdził, jeszcze nigdy mnie nie widział w sukience (a chodziliśmy do JEDNEJ KLASY 14 lat! :D ) także to coś znaczy.
    Obstawiam tę czarną koszulę - w sumie tylko ona mi się tu podoba i może tę pierwszą sukienkę z ramiączkami z pereł :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za twój komentarz :) Człowiek dres- to urocze! Sama bardzo lubię dresy i uważam, że nie ma nic wygodniejszego :) Tak więc rozumiem tę miłość ^^

      Usuń
  16. Oh wow. There are so many gorgeous pieces! I especially love that chunky floral sweater. What a gorgeous item!
    the creation of beauty is art.

    OdpowiedzUsuń
  17. What beautiful pieces. I loved your selection and how well they all convey femininity.
    X
    https://www.dearlytay.com.br/

    OdpowiedzUsuń
  18. Jak to ładnie wygląda! Nie słyszałam o tym sklepie. będę mieć go na uwadze, szukając sukienki na wesele :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Prawda? Urzekły mnie te ubrania, wyglądają na starannie wykonane ^^

      Usuń
  19. Thank you for sharing this store with us- they have some gorgeous pieces!

    I've got a new post up, hope you come by!

    -Ashley

    OdpowiedzUsuń
  20. Bardzo mi się podobają zaprezentowane rzeczy. Są takie inne, oryginalne! :)
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  21. Bela colecção com peças muito bonitas.

    Bom resto de semana :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Ciekawy asortyment tego sklepu

    OdpowiedzUsuń
  23. A compilation of ideal models, in general I liked almost all of them, especially the first one and the midi skirt.
    Happy afternoon. Kisses.

    OdpowiedzUsuń
  24. Nie znam tego sklepu. Muszę zajrzeć na tę stronę :)

    OdpowiedzUsuń
  25. fajnie, że dzielisz się swoimi sprawdzonymi adresami sklepów, odwiedzę i coś kupię pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sprawdzony to będzie jak paczka do mnie dojdzie ^^ Na razie to nowość, którą chciałam się podzielić :) Po dostawie- ciąg dalszy nastąpi :)

      Usuń
  26. Oh my gosh, I like the white dress with pearl strap. Lovely
    Have a lovely weekend
    https://www.melodyjacob.com/2023/02/muzen-otr-portable-retro-fm-radio.html

    OdpowiedzUsuń
  27. Strasznie jestem ciekawa tych rzeczy, jak wyglądają na żywo, jak leżą etc. Zdecydowana większość mi się podoba. Aż żałuję, że nie chodzę w spódnicach ani sukienkach - wiem, że można to łatwo zmienić, ale kiedy zakładam, źle się czuję. Widać ja i spodnie to jedyne rozsądne rozwiązanie :)

    Pozdrawiam weekendowo!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też tak miałam przez bardzo długi czas, zmieniłam wszystko tak z dnia na dzień. Dziękuję Kochana za twój komentarz i pozdrawiam bardzo ciepło! :)

      Usuń
  28. Miałam okazję współpracować z tym sklepem. Ubrania naprawdę fajnej jakości i wyjątkowe kroje. Sklep ma swój niepowtarzalny styl. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiem, widziałam :) Czytałam twój wpis ^^ Dziękuję za komentarz!

      Usuń
  29. Bardzo ładne zdobienia <3 Fajne motywy :D

    OdpowiedzUsuń
  30. Bardzo ładne rzeczy. Mnie zachwyciła pierwsza sukienka i perłowe ramiączka

    OdpowiedzUsuń
  31. Z kompletu w kwiaty co jest model bralet i spódnica, wybrałabym sam bralet :) Ewentualnie skróciła spódnicę do swojego rozmiaru ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rozumiem, mi długość nie przeszkadza jak materiał cienki, taki w sam raz na lato :D

      Usuń
  32. Klaudio dziekuje za polecajlke :) bardzo fajny sklep z fajnymi modelami. Nie znałam go choć kilka obserwuje na IG. Czekam na kolejne polecajki :) pozdrawiam serdecznie że słonecznej Norwegii ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też czekam na te polecajki :D Najpierw będzie opis paczki (jak do mnie dojdzie) :D

      Usuń
    2. Wiosna tuż, tuż może akurat wpadną jakieś fajne sukienki :)

      Usuń
  33. Ciekawy wpis! Nie znam tego sklepu, a bardzo spodobała mi się ta pierwsza sukienka. Ostatnio mam bzika na punkcie sukienek i spódniczek (ku własnemu zdziwieniu). Chętnie zapoznam się z tym sklepem :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też mam takiego bzika :) To znaczy jak robi się cieplej, przy tym mrozie nie mam sił myśleć o sukienkach :D Pozdrawiam!

      Usuń
  34. Ok, kupiły mnie te perełkowe ramiączka <3 Płaszcz też fajny, chociaż ja ostatnio poluję na taki w stylu Czerwonego Kapturka :D

    OdpowiedzUsuń
  35. Jakke piękne sukienki, cudne kwiatowe wzory :)

    OdpowiedzUsuń
  36. Thanks for sharing, it looks interesting.
    I invite you to visit my last post. Have a good week!

    OdpowiedzUsuń
  37. Que modelos bonitos. Gostei muito.
    Uma boa semana com muita saúde.
    Um beijo.

    OdpowiedzUsuń
  38. Piękne ciuszki, bardzo eleganckie, sama miałabym problem z wyborem. Urzekł mnie ten sweterek w różyczki, płaszcz też jest śliczny. Hmmm może postawiłaś na niebieską sukienkę przez azjatyckie upodobania i może ta biała bluzeczka, bo stwierdziłaś, że pasuje do wszystkiego?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Blisko blisko, no ale to jeszcze nie to. W każdym bądź razie każda z tych rzeczy jest w 100% w moim stylu, wszystkie podobają mi się tak samo więc naprawdę trudem było wybrać tylko dwie rzeczy.... Dziękuję za twój komentarz! :)

      Usuń
  39. Bardzo ciekawe propozycje zawsze coś do czegoś można sobie dopasować :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  40. Ładne ubrania, ale najbardziej spodobały mi się sukienki.
    Pozdrawiam i zapraszam na nowy post :) jusinx.blogspot.com.

    OdpowiedzUsuń
  41. They are very pretty! The first dress is my favourite.

    OdpowiedzUsuń
  42. such lovely pieces!
    Elegant but modern, love it!
    XO
    S
    https://s-fashion-avenue.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  43. nie znam tego sklepu, ale wszystkie ubrania są przecudne! Ja stawiam na płaszcz w kratkę i sukienkę w "azjatycki " wzór, ja bym takie propozycje wybrała;) ale jestem pewna,że we wszystkim będzie Ci pięknie. Koniecznie pochwal się zdobyczami jak już przyjdą:)

    OdpowiedzUsuń
  44. Mało noszę sukienek choć te tutaj ładne bardzo. Najbardziej moją uwagę zwrócił ten biały, ażurkowy półgolf.

    OdpowiedzUsuń
  45. Wow jestem pod ogromnym wrażeniem tych stylizacji, sukienki i motywy kwiatowe skradły moje serce. I te piękne kolory, faktycznie asortyment sklepu zasługuje na uwagę bo te rzeczy są niesamowite i bardzo niepowtarzalne.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się. Nie zawsze sklep oferuje taki styl, a tu w jednym miejscu mamy wiele ciekawych propozycji :D

      Usuń
  46. HI Klau! each garment is an ethereal pompom, each outfit!
    Everyone, absolutely everyone seemed excellent to me
    although I don't know that clothing house :(
    Kisses, beauty!
    Have a beautiful March!

    OdpowiedzUsuń
  47. Sklepu nie znam ale ubrania z perełkowymi ramiączkami piękne. I jako wielbiciel ,,garderoby pingwina,, płaszcz w ,,pepitkę,, bym przygarnęła.

    OdpowiedzUsuń
  48. Hej Kochana ale mnie zastrzeliłaś tym asortymentem. Ale piękne te ciuszki. Szczególnie sukienki. Pierwszy raz słyszę o tym sklepie. Będę musiała zaglądnąć... Nie oprę się 😃😃😃 Najbardziej ta pierwsza pozycja mnie zauroczyła. Ty TK masz dar do wyszukiwania takich cudów.

    Ściskam najmocniej

    Kasinyswiat

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ach dziękuję, ale tym razem to sklep znalazł mnie ^^ Dziękuję za twój komentarz!

      Usuń
  49. The outfits are so lovely! Love the first white one the most! Thank you for your kind comment on my blog. Greetings from India ☺️
    www.docdivatraveller.com

    OdpowiedzUsuń
  50. O sklepie nigdy wcześniej nie słyszałam, ale asortyment mają dość ciekawy.
    Mi najbardziej w oko wpadły, ta czarna koszula, i te białe bluzeczki 😍
    Jeśli chodzi o Twoje zamówienie obstawiam, sweterek i tą bluzeczke w kwiaty 😀
    Nie mogę się doczekać, aż się pochwalisz swoimi zdobyczami z tego sklepu 😀
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Kochana za twój komentarz i serdecznie pozdrawiam! :)

      Usuń
  51. Jakie piękne rzeczy, bardzo spodobała mi się trzecia sukienka - cudowna jest:)

    OdpowiedzUsuń
  52. Wszystkie z zaprezentowanych strojów przypadły mi do gustu. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  53. Przyznam, że nie znam tego sklepu. Wolę styl sportowy i w takich ciuchach się najlepiej czuję, a sukienek od dawna już nie noszę. Także tym razem nie dla mnie. Dziękuję :)

    OdpowiedzUsuń
  54. Wow what a great brand / shop you discovered. Everything looks great but in particular I LOVE that white sweater. Just beautiful.

    Allie of
    www.allienyc.com

    OdpowiedzUsuń
  55. Love love love the dresses, they're all so pretty. The corduroy skirt looks amazing too, great finds!

    OdpowiedzUsuń
  56. Nie znałam tego sklepu, ale zaglądnę z ogromną przyjemnością, bo mają naprawdę fantastyczną ofertę <3

    OdpowiedzUsuń
  57. Już widzę, że w najbliższym czasie zbankrutuję przez ten sklep.

    OdpowiedzUsuń
  58. Hello!
    Oh, I love the clothes that you show us in this post.Thank you for share the shop.
    Kisses!

    OdpowiedzUsuń
  59. Hii! I love the post. The outfits are beautiful and very spring for the season and good weather :) Kisses

    OdpowiedzUsuń
  60. The floral ruffle skirt, the cute black sweater and the wide legged pants would be on my list!

    OdpowiedzUsuń
  61. Wow, te brązowe spodnie nawet przypadły mi do gustu. Widać, że szyte bardzo starannie.

    OdpowiedzUsuń
  62. I didn't know this shop but i love the two floral pieces in black!! Thanks for the recommendation!

    OdpowiedzUsuń
  63. El vestido blanco es espectacular!!Besos

    OdpowiedzUsuń
  64. Muszę przyznać, że mają sporo nietuzinkowych rzeczy w ofercie

    OdpowiedzUsuń
  65. Hola, no conocía la tienda pero me encantan los outfits.
    Besos desde Promesas de Amor, nos leemos.

    OdpowiedzUsuń
  66. Loving those pearl details!
    Have a great week,
    S

    OdpowiedzUsuń
  67. Pierwszą sukienkę kojarzę z insta. Już ją oglądałam, piękna elegancka.. ale kurde nie mam żadnych imprez :/ A nie chce kupować nic do szafy..
    Pozdrawiam serdecznie! :)
    Wildfiret

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rozumiem... ja często kupuję tak do szafy właśnie xD Choć obiecałam sobie, że moje zakupy staną się bardziej przemyślane... Pozdrawiam!

      Usuń
  68. Z chęcią zaopatrzyłabym się w tą czarną koszulę :D

    OdpowiedzUsuń
  69. Nigdy wcześniej nie słyszałam o tym sklepie, ale weszłam przed chwilą na ich stronę i widzę, że mają naprawdę fajne ubrania.
    Pozdrawiam i zapraszam na nowy post :) jusinx.blogspot.com.

    OdpowiedzUsuń
  70. Ponownie zachwycam się tym detalem z perłami. Miłego weekendu!

    OdpowiedzUsuń

  71. Cześć!!!
    Ale jakie piękne ubrania, sklep wyświetla bardzo piękne ubrania, pokochałam sukienki, zakochałam się w nich, bardzo dziękuję za podzielenie się nimi :D

    OdpowiedzUsuń
  72. Witam Cię serdecznie 🖐👦

    Nie znam się na damskiej modzie. Jedynie mogę powiedzieć, że wspaniale wyglądają wszystkie damskie ubrania. Z pewnością każdy coś dla siebie może wybrać w tym sklepie 🙂

    Pozdrawiam Cię cieplutko i przesyłam Tobie mega pozytywną energię 🤗🧡
    Patryk

    OdpowiedzUsuń
  73. ale piękna jest ta biała sukienka <3 mam kilka rzeczy z ich sklepu, są świetne :)

    OdpowiedzUsuń
  74. Muszę tylko trochę schudnąć i może będę się dobrze prezentować w tak ładnych ubraniach :) Do lata mam jeszcze trochę czasu...

    OdpowiedzUsuń