lutego 10, 2023

Stylizacje zima luty 2023 + mały lumpeks haul | Outfits winter February 2023 + a small second hand haul

 
Dzień dobry! image

( PL/ENG )

Niejednokrotnie pisałam tu, jak bardzo kocham lumpeksy. To fajne hobby, polecam. Często podkreślam zalety second handów. Dziś będą nawiązujące do tematu stylizacje i dumna jestem, że udało mi się je zrobić na zewnątrz. Przy obecnej pogodzie nie wystawiam nosa za drzwi, jak nie muszę. Tu zmobilizowałam się do kilku zimowych zdjęć (a zmarzłam!). Mały lumpeks haul oznacza, że pokażę wam moje dwie (tylko) ostatnie zdobycze, ale za to jakie! i za ile! Zapraszam 
I have written here many times how much I love second hand. It's a fun hobby I recommend it. I often emphasize
the advantages of second hand. Today there will be stylizations referring to the theme and I am proud that I
managed to do them outside. With the current weather, I don't stick my nose out the door if I don't hav to. HereI mobilized myself for a few winter photos (and I was cold!). A little second hand haul means that I will show you
my two (only) recent hauls, but what ones! and for how much! Enjoy ♥
tenor.com

Moje ostatnie zdobycze lumpeksowe to dwie kurtki zimowe, kupione za 2zł za sztukę! Pierwsza, kurtka Everest. Puchowa, bardzo ciepła. Posiada kaptur ze ściągaczami, dwie duże kieszenie przy biodrach, dwie mniejsze kieszenie przy klatce piersiowej i jedną kieszonkę na lewym ramieniu. Zapinana na zamek i zatrzaski. Ma w sobie sportowy look, ale przy dobrej stylizacji pasować będzie nawet do eleganckich zimowych outfitów. Jest piękna! 
My latest second hand acquisitions are two winter jackets, bought for PLN 2 each! First, the Everest jacket. Down, very warm. It has a hood with welts, two large pockets at the hips, two smaller pockets at the chest and one pocket on the left arm. Fastened with a zipper and snaps. It has a sporty look, but with good styling it will even match elegant winter outfits. She's beautiful!

Dobra rada: Każdy second hand po jakimś czasie (najczęściej tygodniu) wyprzedaje swój towar. W ostatnim dniu (najtańszym) mimo, że towaru jest mniej i jest mocno przebrany, to jednak można znaleźć prawdziwe perełki. Nie rezygnujcie z wyprzedażowych dni lumpeksu! 
Good advice: Every second hand sells its goods after some time (usually a week). On the last day (the cheapest), although the goods are less and heavily disguised, you can still find real gems. Don't give up on the second-hand sale days!

Druga kurtka to parka ze sztucznej skóry z Zary. Od wewnątrz, na łopatkach, wyścielona materiałem... ja nie wiem, przypominającym filc. Przy karku- kożuszek. Super ogrzewa szyję. Z odpinanym kapturem. Zapinana na zamek i zatrzaski. Posiada duże kieszenie na biodrach i co ciekawe, są to kieszenie 2w1 (pierwszy raz coś takiego widzę, można włożyć rękę do tej samej kieszeni od boku i od góry, i będą to dwie osobne kieszenie, ale umieszczone w jednej, mam nadzieję, że w miarę dobrze to wytłumaczyłam). Parka jest piękna, cieplutka, w stylu elegant 2016 - ta ala skórka może być małym problemem, bo w niektórych miejscach odchodzi. Macie na sposób? Muszę nad nią przysiąść i pomyśleć. Bardzo mi się podoba i chciałabym, aby mi posłużyła dłużej niż jeden sezon. 
The second jacket is a faux leather parka from Zara. From the inside, on the shoulder blades, lined with a material... I don't know, like felt. At the nape - a sheepskin coat. It warms the neck very well. With detachable hood. Fastened with a zipper and snaps. It has large pockets on the hips and, interestingly, they are 2in1 pockets (this is the first time I see something like this, you can put your hand into the same pocket from the side and from the top, and they will be two separate pockets, but placed in one, I hope I explained it well). The parka is beautiful, warm, elegant 2016 style - this ala skin can be a little problem, because in some places it comes off. Do you have a way? I have to sit down and think about it. I like it very much and I wish it would serve me for more than one season.

Dobra rada: By kupić w lumpeksie tanią kurtkę ( lub inne ciężkie rzeczy ) rozglądaj się po wycenionych wieszakach. Nawet w niskiej cenie za kilo, kurtka może kosztować około 20zł. 
Good advice: To buy a cheap jacket (or other heavy stuff) in a thrift store, look around for priced hangers. Even at a low price per kilo, a jacket can cost around PLN 20.

Pierwsza stylizacja z kurtką Everest. Klasyczny zimowy kartofelek. Oprócz kurtki mam na sobie bluzę Champion, którą zresztą też kupiłam w lumpie za 3,50zł. Jeansy kupione (co za niespodzianka) w lumpie za ok. 6zł. Buty od bonprix. Czapkę + szalik komplet dostałam od mamy w prezencie. 
The first styling with the Everest jacket. Classic winter potato. In addition to the jacket, I'm wearing a Champion sweatshirt, which I also bought in a second hand for PLN 3.50. Jeans bought (what a surprise) in a thrift store for about PLN 6. Bonprix shoes. I got a hat + scarf set from my mother as a gift.






Druga stylizacja z kurtką Zara. Żywa i energiczna, przez ten ciepły odcień żółci. Mam na sobie sweter z golfem od bonprix, szalik zakupiony w lumpie za ok. 3zł, jeansy ze stylizacji powyżej (było tak zimno, że nie chciało mi się już zmieniać spodni :D) oraz buty ze współpracy z sammydress! I niech mi ktoś powie, że jakość w sklepach internetowych jest zła. No może nie jest jakaś niesamowita, wszystko zależy od produktu, jaki kupimy i materiału, z którego został wykonany, a także częstotliwości jego użytkowania... no ale sklepu już dawno nie ma a buty nadal żyją :D To był jakiś odłam Zaful, może ktoś z was pamięta. Buty służą mi już chyba...  nie pamiętam dokładnie od kiedy, ale 5 lat to na pewno.
 The second styling with the Zara jacket. Lively and energetic, thanks to this warm shade of yellow. I'm wearing a turtleneck sweater from bonprix, a scarf bought in a thrift shop for about PLN 3, jeans from the outfit above (it was so cold that I didn't want to change my pants :D) and shoes from the collaboration with sammydress! And let someone tell me that the quality in online stores is bad. Well, maybe it's not amazing, it all depends on the product we buy and the material from which it was made, as well as the frequency of its use ... but the store is long gone and the shoes are still alive :D It was some kind of offshoot of Zaful, maybe some of you remember. I think the shoes have served me well... I don't remember exactly since when, but 5 years is for sure.






To tyle na dziś, to moje propozycje stylizacji w tegorocznym, zimowym miesiącu. Jak widzicie, dla mnie najważniejsza jest funkcjonalność oraz ciepło. To, że na zdjęciach mam rozpięte kurtki, to tylko w celu okazania całej stylizacji. Na co dzień zapięta jestem pod szyję, pod spodem mam z dwa swetry lub bluzę. Pod spodniami rajstopy z polaru i dwie pary skarpetek oraz obowiązkowo czapka, szalik i rękawiczki. Czy wy też jesteście takimi zmarzluchami? A może nie przeszkadza wam obecna pogoda?
 That's it for today, these are my styling suggestions for this year's winter month. As you can see, the most important thing for me is functionality and warmth. The fact that I have unbuttoned jackets in the pictures is only to show the whole styling. Every day I am buttoned up to the neck, underneath I have two sweaters or a sweatshirt. Under the pants, fleece tights and two pairs of socks, and the obligatory hat, scarf and gloves. Are you also such a cold? Or maybe you don't mind the current weather?

  Na dziś to wszystko. 
Czy podobają wam się moje stylizacje? Która jest wam bliższa? Może żadna nie jest w waszym typie? Co najczęściej nosicie zimą? Jakie kurtki/płaszcze preferujecie? Ubieracie się raczej w stonowanych odcieniach czy może szalejecie z kolorem? Odwiedzacie lumpeksy? Co o nich myślicie? Co ostatnio udało się w wam w nich upolować?
Piszcie w komentarzu! 
 That's it for today.
Do you like my styles? Which is closer to you? Maybe none of them are your type? What do you usually wear in winter? What kind of jackets/coats do you prefer? Do you prefer muted shades or are you crazy about color? Do you visit second hand? What do you think about them? What have you been able to hunt in them lately?
Write in the comment!

Dziękuję Ci, że tu jesteś!
Thank You that you are here!
( PL )

Zapraszam Cię na zaplecze wpisu 

Komentatorzy image

Co wpis wyłaniam z komentarzy dwa blogi. Skomentuj jako pierwszy lub zostaw najciekawszy komentarz - pod najnowszym wpisem a twój blog znajdzie się w polecajce. 

Pierwszy komentarz: 
ksiazki-jak-narkotyk-zaczytana.blogspot.com image

Najciekawszy komentarz:
5porroku.blogspot.com image

Infoblog  :

 Komentarz u mnie = komentarz u Ciebie 
● Podoba Ci się moja praca? Pomóż mi się rozwinąć oraz dotrzeć do szerszego grona odbiorców! Zaobserwuj, skomentuj, udostępnij lub poleć ♡ 

 mail contakt: neko_chan@vip.onet.pl
 instagram: klaudiazuberska
 tik tok: @klaudiazuberska

209 komentarzy:

  1. Super okazja. Bardzo ładne kurtki, druga stylizacja skradła moje serce. Świetny jest ten żółty kolor. Sama zimą ubieram się w puchatą kurtkę. W moje szafie dominują stonowane kolory.

    Pozdrawiam
    Radosna z
    Książki jak narkotyk

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sama jestem wielką miłośniczką takiego żółtego koloru ^^ Dziękuję za twój komentarz!

      Usuń
  2. Obie stylizacje bardzo mi się podobają. Już dawno nie byłam w lumpeksie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Druga stylizacja podoba mi się bardziej. Ładnie ci w takich kurtkach.

    OdpowiedzUsuń
  4. Obie stylizacje fajne. Druga kurtka podoba mi się nieco bardziej. Sama wolę płaszcze w stonowanych kolorach, ale z barwnymi dodatkami. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. No proszę, jestem pod wrażeniem tych kurteczek- są bardzo ładne 😍
    Super wyglądasz 😍
    Ja nie należę do zmarzluchów- gdy temperatura spada poniżej -10 stopni, wtedy zakładam sweter, ale tylko jeden.
    Do lumpeksów, trzeba mieć cierpliwość i czas- ja niestety nie posiadam powyższych 🤷
    Ale po Twoich łupach, widać że warto 😀
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję pięknie za dobre słowo!
      Cóż, jak najbardziej warto zajrzeć do lumpeksu - może ten jeden raz sprawi, że stanie się on naszym hobby :)
      Pozdrawiam!

      Usuń
  6. Też uwielbiam chodzić po lumpeksach. Naprawdę można wyszukać prawdziwe skarby. Ostatnio udało mi się wyszperać sztyblety z ozdobną lamówką i lekko ocieplane.
    Obie stylizacje fajne, ale chyba bardziej podoba mi się kurta, no i fajna czapka!
    Zmarzłaś, ale za to jaki efekt :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wow, muszą być piękne! Zazdroszczę znaleziska :)
      Dziękuję pięknie za twój komentarz! :)

      Usuń
  7. Podobnie jak Ty uwielbiam lumpeksy, Vinted i kupowanie rzeczy z drugiej reki - myślę, że dobrze jest zrobić coś dla środowiska, a poza tym można tam wyłowić prawdziwe perełki, których w sklepie człowiek nie dostanie. Zestaw numer 2 jest bliższy mojemu serduszku- ale uważam, że obie kurtki bardzo trafione <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie! Lumpeksy są bardzo ekologiczne i fakt, kupiona w nich rzecz raczej nie pojawi się w żadnym innym sklepie czy na ulicy (raz tylko kupiłam bluzkę zakupioną w lumpeksie i widziałam jakąś kobietę w takiej samej, ale to mógł być przypadek np. kobieta kupiła bluzkę w sklepie, reszta towaru niesprzedana trafiła do lumpeksu i tam kupiłam tę bluzkę ja) :)

      Usuń
    2. Dokładnie - dlatego też podobnie jak Ty często w nich szperam i wypatruję jakichś fajnych rzeczy dla siebie :-) Ja chyba jeszcze nigdy nikogo w tej samej rzeczy z lumpeksu nie spotkałam jak tak sobie myślę - dobre tygodnia Klaudio <3

      Usuń
    3. Może kiedyś uda nam się wybrać na wypad lumpeksowy :D Dziękuję Kochana i również dobrego tygodnia!

      Usuń
  8. It is always nice to find great second hand items! Such a great way to save money and find cute items!
    the creation of beauty is art.

    OdpowiedzUsuń
  9. Też jestem takim zmarzluchem, więc doskonale Cię rozumiem :) Kurtki fajne i super stylizacje, ta druga w połączeniu z żółtym wygląda ekstra. A ostatnia fotka jest cudowna... klimatyczna i taka tajemnicza :) Pozdrowienia cieplutkie, Klaudio <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję pięknie za ciepłe słowa i również pozdrawiam!

      Usuń
  10. Wszystko mi się podoba, żółty szalik w moim stylu :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Wita. ładne stylizacje. Ta pierwsza bardziej w mojej kolorystyce.,

    OdpowiedzUsuń
  12. good afternoon Klaudia
    I enjoyed seeing how the pieces turned out and I think they are very good. the photos are excellent.
    thanks for visiting and have a nice weekend.kiss

    OdpowiedzUsuń
  13. Szczerze mówiąc zimy w ostatnich latach przypominają raczej wiosnę co najwyżej. Ciężko coś dopasować do temperatury dajmy na to w granicach +5 w lutym.

    W sumie ten mini problem filozoficzny o byciu słabym i silnym jednocześnie można poszerzyć pewnie o jakieś inne przeciwstawne cechy występujące jednocześnie.

    Dzięki wielkie. :) Zdrowie się na pewno przyda, a co do mieszkania jesteśmy na dość dobrym tropie (chyba).

    Pozdrawiam!
    https://mozaikarzeczywistosci.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rozumiem, cóż, dla mnie 0 to już zimno. Te zdjęcia robiłam przy około -5. To dla mnie zdecydowanie za zimno. Tak już mam :D Dziękuję za komentarz i pozdrawiam!

      Usuń
    2. :) W sumie jak jest wiatr to i przy 0 może być nam zimno.

      W sumie był pomysł, aby przenieść do naszej piwnicy wszystko, a potem za pieniądze oddać opiekunce (w sensie, że komuś trzeba by było zapłacić za przewóz i wniesienie do piwnicy). Dobrze, że tak wyszło, teraz nie mamy kontaktu z opiekunką Babci.

      Pozdrawiam!
      https://mozaikarzeczywistosci.blogspot.com/

      Usuń
    3. Jak w kabarecie - "Najgorszy jest wiatr" ;)
      Rozumiem.

      Usuń
  14. You look lovely, and I enjoy your yellow scarf. Both of these winter jackets are beautiful.
    You can check out my new post:
    https://www.melodyjacob.com/2023/02/color-shoes-to-wear-with-brown-dresses.html

    OdpowiedzUsuń
  15. Lumpeksy to moja bajka! Ja bym wybrała drugą kurtkę, bo wolę nieco dłuższe i luźniejsze... zwłaszcza, że jestem dość chuda i wiem, że w pierwszej kurtce wyglądałabym nieciekawie. Rewelacyjnie pozujesz i ten fruwający szal. O! I jeszcze u Ciebie leży śnieg. Piękne zdjęcia Klaudio 🙂😘

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na dzień dzisiejszy już nie leży :D Dziękuję za twój cudowny komentarz! Może kiedyś uda nam się razem zrobić lumpeksowy maraton :)

      Usuń
  16. Bardzo fajne stylizacje, szczególnie ta druga, w której bardzo podoba mi się kurtka 😊

    OdpowiedzUsuń
  17. Bom domingo e bom início de semana. Esses looks podem ser usados na região sul do Brasil.

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo udane zakupy:) kiedyś też chętnie kupowałam w second handzie, ale mój ulubiony został zamknięty :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mój też :/ już nigdy więcej nie trafiłam na tak świetny sklep... ale mimo wszystko odwiedzam te w pobliżu :)

      Usuń
  19. Great post. Love to see other cultures

    OdpowiedzUsuń
  20. The yellow version is optimistic, facing the winter.

    OdpowiedzUsuń
  21. Ta druga kurtka podoba mi się bardzo , bardzo:) świetnie wygląda z tym szalem. Przed laty gdy mieszkałam w rodzinnym mieście często zaglądałam do lumpka. Schudłam wtedy 20 kg i kupowała tam masę pięknych sukienek za mniej niż 10 zł. A teraz mieszkam dalej od ścisłego centrum i tutaj nie mam sklepów z używaną odzieżą. A do "miasta" rzadko jeżdżę, w zasadzie 2 razy do roku i zawsze w jakichś sprawach i niestety nie mam czasu na takie wojaże. Oczywiście bardzo tego żałuję, bo w lumpeksach jest dużo fajnych ubrań w dużym rozmiarze, takim jak ja;)
    Ale cieszę się za Ciebie, że udało Ci się taki zakup zrobić:)
    Udanego wieczoru:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cóż, ja do lumpeksów też nie mam blisko. To był mój pierwszy wypad od chyba pół roku. Żeby zrobić sobie wycieczkę po second handach muszę mieć dzień wolny od pracy i masę czasu, bo zawsze to przy okazji inne sprawy się załatwia :D
      Pozdrawiam!

      Usuń
  22. Wyglądasz świetnie :)

    https://kapuczinoiksiazki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. Great winter look! Awesome parka! It's cold here too, in the states. Hello from Omaha💗

    OdpowiedzUsuń
  24. Everything sure looks nice, you look like a fashion model. Thanks for stopping by for a visit!!!

    OdpowiedzUsuń
  25. There are so many cool things to find second hand - I am a fan too! :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Gracias por tu visita, y muy bien esa idea de utilizar tiendas de segunda mano, todo es reciclable . Un beso.

    OdpowiedzUsuń
  27. Także uwielbiam lumpeksy, zdecydowanie większość kupuje wlasnie tam. A nawet moja 6 letnia córka często pyta czy idziemy na ciuchy na używki :D

    https://womanlife-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O jak słodko! Ja też wszystkich dookoła przekonuję o lumpeksach i wiele osób chadza na nie razem ze mną :D

      Usuń
  28. Bonitos outfits, muy guapa, saludos:D

    OdpowiedzUsuń
  29. Hello Klaudia!
    What a beautiful girl, you are very elegant and spectacular. I see that your outfits are great and set trends.
    Here in Buenos Aires we are in summer, so it is hot. In summer I prefer light colors, but in winter I prefer dark colors.
    Greetings and good start to the week!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I envy summer, I don't like winter, I don't like cold. although the snow is inspiring, the sun is my love :)

      Usuń
  30. Ja tez lubię lumpexy, mam wrażenie że przybywa ich.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja również mam takie wrażenie, ale to bardzo dobrze! :)

      Usuń
  31. These jackets look very good.
    That yellow looks great on you.
    I always wear jackets that are warm, sometimes it's hard to find something good because I'm quite short 152 cm tall, usually everything is way too big for me.
    Greetings Irma

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Really! My friend is also tiny so I understand what you mean, cheers!

      Usuń
  32. ja lubię buszowanie na Vinted:)

    OdpowiedzUsuń
  33. Bonitas e elegantes peças que nos apresenta. Em segunda mão? Não interessa quando são boas e mais baratas. Gostei de a ver.
    Uma boa semana com muita saúde.
    Um beijo.

    OdpowiedzUsuń
  34. Hello, thanks a lot for your compliment =) Warm greetings from Germany

    Great post, this outfits look super cozy and comfortable <3 Love the winter =)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. You're welcome.

      Oh yes there are many great movies in the cinemas this year. I want to watch "Barbie" in summer <3 :D I wish you much fun with your friends.
      Greetings from Germany

      Usuń
  35. Love the cozy chic jackets!

    https://www.kathrineeldridge.com

    OdpowiedzUsuń
  36. ja wielbię lumpeksy:D ale nie chodzę teraz do nich bo mieszkam u męża gdzie nie ma tego lumpeksu mojego z panieńskich lat

    OdpowiedzUsuń
  37. Zacznę od odpowiedzi na pytanie o bycie zmarzluchem. Zimno mi się zrobiło na sam widok tych zdjęć, podziwiam poświęcenie dla sesji :D. Ja to zamarzłam, jak zdjęłam rękawiczki, by zrobić zdjęcia pluszakom na dworze :D.
    Piękne perełki dorwałaś, za taką cenę, to normalnie wygrać. Szkoda, że tych jakościowo dobrych produktów jest coraz mniej. Niestety sporo ciuchów nie doczeka się drugiego właściciela, niezależnie czy kupiło się przez internet, czy w sklepie. Coraz więcej firm chce zarobić. Sama mam glany odziedziczone po dwóch innych osobach w idealnym stanie, a także buty, które jednego sezonu nie wytrzymały...
    Co do stylizacji czy lubię kolorowe, czy stonowane. To zależy od dnia. Kocham czerń i najlepiej się czuję w tym kolorze, ale nie pogardzę szalonymi dodatkami w różnych, wyróżniających się barwach.
    Super porady jak kupować w lumpeksach <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czyli obie jesteśmy ciepłolubne dziewczyny :D
      Fakt, kupić coś dobrego i to w dobrej cenie to jak wygrać. Zawsze warto próbować :) Spacerując po lumpeksach nic się nie traci (oprócz czasu) a można znaleźć coś idealnego dla siebie za grosze. Może na początku jest ciężko, ale z czasem, jak już się pozna lumpeksy, można odstawić na bok wszystkie inne sklepy, tak jak zrobiłam to ja :)

      Usuń
  38. Super stylizacje :) Ja już od kilku lat kupię ubrania przez Internet, nie pamiętam kiedy ostatnio byłam na jakiś "ciuchowych" zakupach :)

    OdpowiedzUsuń
  39. Matko Bosko tyle pytań :D Swego czasu kupowałam ciuchy w lumpeksie. Głównie flanelowe koszule i kiecki :) Bluzę z Adidas znalazłam kiedyś za 2 zł :) W chwili obecnej mam w mieście taki... chiński sklep i tam zaopatruje się w nowe ciuchy. Cenowo jest grubo wyżej, ale lubię się tam ubierać, a lumpeksy odwiedzam raz na jakiś czas i jak już to kieruję się na dział sukienek i pościeli :D No dobra jeszcze książek bo i je znalazłam w lumpeksie :) Jak dla mnie, obie stylizacje są fajne, ale jeśli mam wybrać jedną to zdecydowanie drugą :) Podoba mi się kolor tego golfu :) cudowny <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie też jest chiński sklepik, zaglądam tam od czasu do czasu, kupuję różne rzeczy (głównie lakiery do paznokci i bieliznę) ale jednak lumpeksy zawsze będą moją miłością :D Dziękuję za twój komentarz!

      Usuń
  40. Muito interessante essa opção de comprar em segunda mão.

    Abraço, boa semana

    OdpowiedzUsuń
  41. Both styles are very nice.
    I am also very cold at this time.

    OdpowiedzUsuń
  42. Świetne zimowe stylizacje :) Ja jeszcze nigdy nie byłam w lumpeksie, nie ukrywam, że mnie ciekawi i trzeba by się jakoś wybrać :) W ogóle to udało Ci się kupić naprawdę ładne kurtki :)

    Udowadniasz, że rzeczy z drugiej ręki też mogą być na topie :)

    Buziaki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Koniecznie :) Jeżeli tylko znajdziesz czas i ochotę, warto sprawdzić lumpeksy, może staną się dla Ciebie hobby, tak jak dla mnie :) Dziękuję i buziaki!

      Usuń
  43. Beautiful outfits.
    Have a nice day.

    galerafashion.com

    OdpowiedzUsuń
  44. Ohayou Kochana. Obie są świetne i ekstra w nich wyglądasz. Chyba sama się wybiorę do lumpeksu może coś dla siebie znajdę. Koleżanka kiedyś super płaszcz zimowy znalazła za 40 zł. Warto czasem zaglądać :) Czapka i kominki też są eleganckie. Uściski Kochana 😘😘😘

    Kasinyswiat

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo ^^ Zachęcam Cię kochana, jak masz wolny czas to warto poszperać po lumpkach :) Buziaki i całuski!

      Usuń
  45. Świetny sweter z drugiej stylizacji - szczególnie kolor!

    OdpowiedzUsuń
  46. Bardzo ładne i zgrabne kurteczki. I po co przepłacać. Tez zaopatruję się w tych sklepach.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie :) Ja lubię oszczędzać i to od czasów szkolnych ^^

      Usuń
  47. Hola,
    Me encantan, preciosos los looks.
    Besos desde Promesas de Amor, nos leemos.

    OdpowiedzUsuń
  48. Um conceito de reutilização muito interessante! O seu estilo juvenil fica-lhe muito bem!
    Beijo

    OdpowiedzUsuń
  49. WOW, I could feel the cold from here. Love your second hand finds ~ and that outfit with the yellow tones was amazing! Love it. <3

    OdpowiedzUsuń
  50. Klaudio bardzo fajne te kurtki I za super pieniądze:) fajnie w nich wyglądasz. Lumpeksy są super a jak ktoś ma czas spędzić w nich więcej czasu to może znaleźć rewelacyjne sztuki :) ja tu niestety nie mam takich sklepów ale mamy bardzo zacne wyprzedarze :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo :) Lumpeksy wymagają czasu, ale potrafią wiele wynagrodzić ^^ Wyprzedaże też mnie cieszą i bywam na różnych :D

      Usuń
  51. Świetne stylizacje, jak patrzę na nie to aż mam ochotę iść zobaczyć do lumpka. Dawno nie byłam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też jak naoglądam się hauli to od razu mam ochotę iść na zakupy ^^

      Usuń
  52. Stylizacje bardzo udane. Druga kurtka - super. Podoba mi się również czapka i szal od mamy oraz żółty szal- bardzo energetyczny, wnoszący optymizm w naszą szarą i smutną zimę.
    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję pięknie za komentarz i również pozdrawiam!

      Usuń
  53. Greetings from Canada! I love both of these outfits - they look so good on you! I love second hand too when possible. Thanks for sharing.

    OdpowiedzUsuń
  54. Bardzo lubię szperać po lumpkach. Można znaleźć cudne rzeczy za grosze

    OdpowiedzUsuń
  55. I love your photos, so beautiful!
    Thanks you so much for the comment on the blog! ♥

    https://www.heyimwiththeband.com.br/

    OdpowiedzUsuń
  56. Fajnie wyglądasz.
    Pozdrawiam i zapraszam na nowy post :) jusinx.blogspot.com.

    OdpowiedzUsuń
  57. Thanks for the comment.
    Greetings.

    OdpowiedzUsuń
  58. I ja czasem odwiedzam 'lumpeksy', bo można tam wyszperać cos oryginalnego i pięknego😀

    OdpowiedzUsuń
  59. Ja również lubię chodzić do "Second hand' ów " , chociaż staram się nie chodzić za często, bo potem szafy pękają w szwach :P Bardzo fajne stylizacje, a to ostatnie zdjęcie jest super! ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To jest problem, też mam pełne szafy ^^ Mimo wszystko, zawsze jest pytanie w co się ubrać :D

      Usuń
  60. Ja też uwielbiam buszować po ciucholandach, a ja je nazywam grzebalniami bo zawsze coś ciekawego można wygrzebać ;)

    OdpowiedzUsuń
  61. I love your outfits. So cool!

    https://www.biigthais.com/

    Kisses ;*

    OdpowiedzUsuń
  62. Hola!
    Gracias por los consejos!
    Has conseguido buenas prendas.
    Un beso!

    OdpowiedzUsuń
  63. Do lumpeksu chadzam raz na trzy tygodnie, w ramach naszej tradycji - chodzimy wtedy do baru mlecznego na obiad, a przy okazji na ciuszki ;) Uwielbiam ostatni dzień przed nową dostawą! Niby wszystko przebrane, jak piszesz, ale finalnie wychodzi, że przebrane są te modne (kiedyś byłam w dzień dostawy i totalnie nic mi się nie podobało). A ja wtedy zawsze coś wygrzebię. A to sweter z dodatkiem alpaki, a to spodnie pół na pół wełna i wiskoza... Marki mnie nie obchodzą, za to składy mogą sprawić, że oczy zaświecą mi się jak wampirowi! :)

    Stylówki fajne, ale muszę Ci napisać coś innego. Wyglądasz po prostu przepięknie! Chodzi mi o twarz. Zawsze byłaś ładna, ale teraz to z każdym kolejnym postem coraz ładniej się prezentujesz. Nie mogę się napatrzeć! <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeżeli ktoś regularnie odwiedza lumpeksy, to w ostatni dzień przed dostawą świetnie się odnajdzie i znajdzie wiele dla siebie :) Jak mówisz- składy są bardzo ważne! Można mieć niepozornie prostą rzecz a wykonaną z materiałów, które kosztują niemało. Kiedyś kupowałam tylko to co mi się podobało, teraz zerkam na metki. To, że coś jest ładne nie znaczy, że funkcjonalne i że posłuży nam długo :)
      Dziękuję za te ciepłe słowa, może nie jestem najładniejsza na świecie, ale bardzo dobrze się czuję w swoim ciele a ta akceptacja to dla mnie niesamowita radość ^^ Kiedyś miałam z tym problem, teraz jestem z siebie dumna ^^ Dodałaś mi skrzydeł naprawdę, to dla mnie wiele znbaczy!

      Usuń
  64. W lumpeksach można znaleźć prawdziwe perełki. Do szmateksów chodzę najczęściej na wyprzedaże. Szkoda mi wydawać więcej kasy na używane ciuchy (a czasami ceny mają naprawdę wygórowane)- w tym przypadku wolę już coś upolować w sieciówkach. Na tych wyprzedażach w lumpeksach można jednak znaleźć naprawdę fajne rzeczy i to za grosze. A jaka radość z takiego polowania :)
    Wszystkie stylizacje mi się podobają, chociaż najbardziej ta ostatnia :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też wolę nie przepłacać, choć w moim małym mieście ceny na dostawie nie są zbyt duże to jednak bardziej cieszy fakt kupna za grosze ^^

      Usuń
  65. Twoja Mama ma świetny gust. Czapka i szalik są śliczne i idealnie do Ciebie pasują <3
    Serdecznie pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  66. Piękny szalik, uwielbiam taki kolor :) gratuluję udanych zakupów, faktycznie można znaleźć fajne rzeczy za grosze :)

    OdpowiedzUsuń
  67. Podoba mi się zwłaszcza druga kurtka :) Świetnie się komponuje z żółtym sweterkiem z bonprix
    Ja też lubię czasem pobuszować po lumpeksach :)

    OdpowiedzUsuń
  68. Wszystkie stylizacje fajne. A co do pogody, lubię patrzeć na śnieg, ale na zdjęciach, filmach itp. Ewentualnie lubię czytać historie osadzone w zimowej scenerii. Jeśli zaś chodzi o warunki, w których mam na co dzień funkcjonować, to wolę cieplejsze temperatury, ale też bez przesady w drugą stronę. Tak więc preferuję ciepłą wiosnę i łagodne lato (tj. bez tropikalnych temperatur).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O to to, mam zdecydowanie takie same odczucia w tym temacie :)

      Usuń
  69. Beautiful outfits! It's great that they're warm and stylish too. - Her Digital Coffee

    OdpowiedzUsuń
  70. Hola, me encantan las fotos y ambos outfits están geniales.
    Besos desde Promesas de Amor, nos leemos.

    OdpowiedzUsuń
  71. Shopping second hand is a terrific way to promote sustainability and save money. You've done well to find some nice pieces. I like how you found a yellow scarf that matches your sweater. It's a great color on you!

    OdpowiedzUsuń
  72. Nice outfits, you have good taste! Thank you for visiting my blog.

    OdpowiedzUsuń
  73. Fajne kurtki! Ja ostatnio nie chodzę do lumpeksów z dwóch powodów. Pierwszy to brak czasu, chociaż gdybym bardzo chciała, to bym znalazła czas na to. Bardziej jest to kwestia tego, że już i tak mam dużo rzeczy, a takie wyjście wiązałoby się u mnie z tym, że kupiłabym rzeczy, których w rzeczywistości nie potrzebuję. Może bym trzy czy cztery razy założyła, a potem zapomniała, bo jednak coś jest nie tak. Zbyt łatwo kupuję rzeczy pod wpływem impulsu, szczególnie w lumpeksach. Znacznie lepiej mi się korzysta z vined - też kupuję taniej i z drugiej ręki, ale są to zakupy bardziej przemyślane, kiedy czegoś faktycznie potrzebuję. Chociaż też nie zawszę trafię odpowiednio np. z kolorem lub składem.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rozumiem. Lumpeks potrafi uzależnić, wiem to po sobie. Kiedyś kupowałam obsesyjnie, teraz biorę tylko to co ma fajny skład albo faktycznie bardzo mi się podoba. Dziękuję serdecznie za twój komentarz! :)

      Usuń
  74. Hello Klaudia. In Spain there is no second-hand culture, perhaps more time is needed for people to realize that the rampant consumption that we have cannot continue to be prolonged over time.
    The second style is the one I liked the most.
    Happy weekend. 😘

    OdpowiedzUsuń
  75. Obie kurtki bardzo fajne i to za taką cenę :) udane zakupy.

    OdpowiedzUsuń
  76. Witaj Klaudio. Oba zestawy bardzo ładne. Osobiście lubię "łamanie koloru" dlatego preferuję drugi zestaw:) Pozdrawiam serdecznie:))

    OdpowiedzUsuń
  77. Mi osobiście podobają się wszystkie stylizacje. Dobry wybór ubrań 👦👍👖🥼

    Pozdrawiam Cię serdecznie 😘💕
    Patryk

    OdpowiedzUsuń
  78. Kurtki za 2 zł... Miałaś dużo szczęścia :).

    Obie super się prezentują w Twoich stylizacjach.
    Ostatnie zdjęcie jest śliczne :).

    Ale z Ciebie zmarzluch...Ja czapki w ogóle nie noszę, ewentualnie kaptur jak pada śnieg. Rajstopy... to chyba ostatni raz ubierała mi mama jak byłam małym dzieckiem.
    Pod kurtką noszę jedną bluzkę ale do grubych bym ich nie zaliczyła...
    Ogólnie ze mnie jest ciepły człowiek i dlatego najbardziej lubię zimę :).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zazdroszczę... bycie zmarzluchem wcale nie jest fajne, zwłaszcza że u nas więcej jest miesięcy chłodnych jak ciepłych. No ale niestety, taka moja natura i nie mogę z tym dyskutować :D

      Usuń
    2. Pani Klaudio, rada dla Pani jest następująca: naturalne futro, względnie kożuch, ew puchówka, czapka z futra, rękawiczki skórzane na futrze, skórzane, względnie zamszowe kozaki. Nie będzie Pani marznąć . Wybór należy tylko do Pani. Albo Pani zdrowie albo ideologia (ekoterrorystyczny obłęd).

      Usuń
  79. Obie są super... a te kurtki za taką cenę?! Wow! Naprawdę Ci się trafiło. Sama lubię lumpeksy, bo można wyhaczyć naprawdę fajne rzeczy w świetnych cenach. :) Świetny jest też ten żółty szalik.

    OdpowiedzUsuń
  80. Super stylizacje. Sama bardzo lubię lumpeksy, a jak już udam mi sie coś ciekawego upolowac za 1 zł to jestem szcześliwa.

    OdpowiedzUsuń
  81. Bardzo ładnie wyglądasz w tych stylizacjach :) Czuję się też zainspirowana, bo dawno nie byłam w lumpeksie. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  82. Bardzo fajne, klasyczne zimowe stylizacje :) Dobrego tygodnia!

    OdpowiedzUsuń
  83. Fajne stylizacje. Nie maco są do pozazdroszczenia.

    OdpowiedzUsuń
  84. Jak ja dawno nie byłam na szperaniu w lumpeksie... Ale faktycznie można trafić tam perełki za niewielkie pieniądze, trzeba mieć tylko odrobinię cierpliwości i szęścia :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie, dlatego warto od czasu do czasu tam zajrzeć :D

      Usuń
  85. Wszystko super ale dodaj więcej koloru! Serdeczności ♥️ flowersblossominthewintertime.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  86. I loved the looks, all were very beautiful and warm.
    X
    https://www.dearlytay.com.br

    OdpowiedzUsuń
  87. Pani Klaudio, rada dla Pani jest następująca: naturalne futro, względnie kożuch, ew puchówka, czapka z futra, rękawiczki skórzane na futrze, skórzane, względnie zamszowe kozaki. Nie będzie Pani marznąć . Wybór należy tylko do Pani. Albo Pani zdrowie albo ideologia (ekoterrorystyczny obłęd).

    OdpowiedzUsuń