czerwca 22, 2021

Poznałam Madę! | Wroclove


  Dzień dobry http://static.tumblr.com/4cb12b39a02a019806dff31d308dc80b/prgxzku/ujSngcku3/tumblr_static_40fs6ter4ruokkckk88wsgccg.gif

( PL/ENG )

Odkąd piszę, a będzie już około trzynastu lat blogowania, marzyłam o spotkaniu z innym blogerem. Tak bardzo chciałam poznać bliżej osobę, która ma taką pasję jak ja. Osobę, z którą mogłabym porozmawiać o blogu i wymienić się doświadczeniem. Osobę, która mogłaby mnie i moją ogromną miłość do pisania zrozumieć. Niestety, nie znam żadnego blogera, który byłby z okolicy. Niestety, nikt nigdy nie pisał do mnie z propozycją spotkania. Nie mam pojęcia dlaczego. Na szczęście wszystko zmieniło się pewnego czerwcowego dnia, bo... poznałam Madę!
Since I have been writing, and there will be about thirteen years of blogging, I dreamed of meeting another blogger. I wanted so much to get to know a person who has a passion like me. A person with whom I could talk about the blog and exchange my experience. A person who could understand me and my great love for writing. Unfortunately, I don't know any blogger from the area. Unfortunately, no one ever wrote to me to propose a meeting. I have no idea why. Fortunately, everything changed one day in June, because ... I met Mada!


Mada to wspaniały fotograf z pasją. Uwielbiam przeglądać jej sesje zdjęciowe. Ostatnio nad jedną tak się rozmarzyłam... napisałam w komentarzu, że chciałabym taką mieć. Bardzo chciałam. Mada najwyraźniej postanowiła spełnić moje marzenie, bo zaproponowała mi spotkanie i sesję z narzeczonym! To było to, o czym zawsze marzyłam, odkąd poznałam swoją największą pasję! Tak bardzo się ucieszyłam! Nawet nie wiecie, jak byłam podekscytowana na samą myśl!
Mada is a great photographer with passion. I love browsing through her photo shoots. Recently I was dreaming about one ... I wrote in a comment that I would like to have one. I wanted very much. Mada apparently decided to make my dream come true because she offered me a meeting and a session with her fiancé! It was what I always dreamed of since I met my greatest passion! I was so happy! You don't even know how excited I was just thinking about it!

  

Mada i ja pochodzimy z dwóch różnych krańców Polski. Spotkaliśmy się we Wrocławiu. To piękne miasto. Zawsze bardzo je lubiłam. Ma wiele do zaoferowania, zwłaszcza dla miłośników fotografii. Zdjęcia robiliśmy na dworcu centralnym i rynku. Trafiliśmy dzięki temu na uroczy jarmark. Zjedliśmy razem obiad, dużo spacerowaliśmy i ciągle rozmawialiśmy! 
Mada and I come from two different parts of Poland. We met in Wrocław. It is a beautiful city. I've always liked them very much. It has a lot to offer, especially for photography lovers. We took photos at the central station and the market square. Thanks to this, we came across a charming fair. We had dinner together, walked a lot and talked all the time!

  

Tak bardzo cieszę się z tego spotkania! Mada to cudowna osoba, taka pozytywna, taka inspirująca! Taka otwarta, ma ogromną wiedzę o swojej pasji! Mam nadzieję, że jeszcze będziemy miały okazję się spotkać. To był cudownie spędzony czas i rewelacyjnie byłoby to powtórzyć.
I am so happy about this meeting! Mada is a wonderful person, so positive, so inspiring! She is so open-minded, she knows about her passion! I hope we will have a chance to meet again. It was a wonderful time and it would be great to do it again.

  

Jestem zakochana w naszej sesji. Wyszło pięknie! Mada ma ogromny talent. Kadry są takie żywe, pełne emocji, radości i miłości. Będą cudowną pamiątką na lata.
I am in love with our session. It turned out beautiful! Mada has tremendous talent. The scenes are so lively, full of emotions, joy and love. They will be a wonderful souvenir for years.

  



  

  
 
  


Zapraszam was serdecznie na Bloga Mady. Zapraszam was również na jej profile instagramowe Instagram1  Instagram2. Zapraszam również na wpis Mady, w którym gościnnie wystąpiłam razem z Rafałem.
I cordially invite you to the Mady blog. I also invite you to her Instagram profiles Instagram1 Instagram2. I also invite you to Mada's post, in which I made a guest appearance with Rafał.


 Na dziś to wszystko.
Jak podoba wam się sesja? Czy znacie Madę i jej bloga? Czy poznaliście kiedyś innego blogera? Czy spotkaliście się w realu? 
Piszcie w komentarzu. image

 That's it for today.
How do you like the session? Do you know Mada and her blog? Have you ever met another blogger? Have you met in real life?
Write in the comment. image


image   image
( PL )

Dziękuję Ci za poświęcony mi czas 
Zapraszam Cię na zaplecze wpisu 

AyuArtystycznie 

Mini seria, w której publikuję narysowane przeze mnie amatorskie fanarty ulubionych Blogerów oraz Blogerów najaktywniejszych na moich social media. Taki rysunek jest moją formą podziękowania za zaangażowanie oraz pracę, pasję i serce, jaką twórca wkłada w swój blog.



Nie mogło być inaczej! Mada, dziękuję Ci za tak wspaniałą sesję, za tę niezapomnianą przygodę, za ten mój pierwszy raz przed prawdziwym aparatem. Dziękuję ci za nieustającą inspirację i pasję, jaka płynie z twojej twórczości. Jesteś niesamowita!

Komentatorzy 

Co wpis wyłaniam z komentarzy dwa blogi. Skomentuj jako pierwszy lub zostaw najciekawszy komentarz - pod tym najnowszym wpisem a twój blog znajdzie się w polecajce. 

Pierwszy komentarz:
π - portretyswiata.blogspot.com  image

Najciekawszy komentarz:
Sady R.A. Ciężka - pracownia-kotolaka.blogspot.com  ra-ciezka.blogspot.com  image

Infoblog  :

 Komentarz u mnie = komentarz u Ciebie. Zarówno na blogu, tiktoku jak i instagramie 

 contakt: neko_chan@vip.onet.pl
 

Jeżeli macie do mnie pytania, chcecie porozmawiać, potrzebujecie pomocy w realizacji swoich projektów lub 

cokolwiek innego nie zastanawiajcie się, nie wahajcie. Odpisuję każdemu w komentarzu na blogu, na instagramie, na mailu. Bądźmy otwarci na rozmowę i rozmawiajmy więcej i więcej image

233 komentarze:

  1. Pojęcia nie mam jak trafiłam na Twój blog, a widzę, że to wydarzyło sie już dawno :D Dziś Twój wpis mnie zaintrygował kiedy przeczytałam jego tytuł. Wspaniała przygoda!!! Mogę się domyślać, co czułaś kiedy obie spotkałyście się po raz pierwszy, ponieważ mam takie doświadczenie za sobą... Mało tego! Tą osobą jest obecnie moja przyjaciółka i pamiętam ten moment kiedy przyjechałam do niej pierwszy raz na weekend po 5 latach internetowej znajomości... Na PKP przyjechał po mnie jej mąż, a ona czekała w domu razem z ich synkiem... ach jak sobie to przypominam to mam aż ciary :D
    Piękna sesja!!! Nigdy nie byłam na takiej prawdziwej :) i również cierpię na brak znajomych z okolicy... większość osób ulokowana jest na południu kraju a ja na tym wypizdowskim Pomorzu mieszkam haha :D No ale chociaż mam powód by zwiedzać Polskę wzdłóż i wszerz :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja mieszkam w górach stołowych, to dopiero dziura :D Wszędzie daleko! Takie spotkanie z innym blogerem to coś niesamowitego. Mam nadzieję, że jeszcze niejedno przede mną! :D
      Dziękuję za komentarz! :)

      Usuń
    2. Góry <3 Widzisz? Potwierdzasz to co napisałaś. "Większość osób ulokowana jest na południu kraju" :D ja na Pomorzu czuje się jak na bezludnej wyspie. Tu nikogo nie ma i nic się nie dzieje :D a byłam niedaleko Twoich okolic rok temu :) W Szklarskiej i Karpaczu :) UWIELBIAM GÓRY!

      Usuń
    3. A ja uwielbiam morze :D
      Ale góry to dopiero coś! Dziękuję :)

      Usuń
  2. Efekty sesji widziałam najpierw u Mady, ponieważ obserwuję Was obie! Zdjęcia wyszły fantastycznie! Mada pokazała cudownie relację Twoją i Rafała!
    Zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, Mada jest rewelacyjna a cała sesja wyszła cudownie! :)

      Usuń
  3. Takie spotkania są rewelacyjne. Dają mnóstwo energii do działania.

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo miłe są takie spotkania, a zdjęcia są śliczne. Życzę jak najwięcej takich spotkań :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie znam Madę i nie znam jej bloga. Takie spotkanie to niesamowite przeżycie.
    Książki jak narkotyk

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się. Koniecznie musisz poznać Madę, jest wspaniała!

      Usuń
  6. Oh this is so wonderful! It sounds like such a great experience! Love these pictures!
    the creation of beauty is art.

    OdpowiedzUsuń
  7. Me alegra que se conocieran es genial conocer a alguien con tu mismo interés bloguero. Te mando un beso

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratuluję spotkania Klaudio. Ja chyba nigdy nie spotkałem innego bloggera. Pozdrawiam serdecznie i życzę wszelkiej pomyślności ;-)

    OdpowiedzUsuń
  9. The photo session turned out very beautiful! It's great that you met Mada

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetne zdjęcia, będą cudowną pamiątką. :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękne zdjęcia : ) Uwielbiam takie pamiątki
    Pozdrawiam : )

    OdpowiedzUsuń
  12. Kochana jesteś wspaniałą osobą, więc sesja dla was była czystą przyjemnością. Więc może kiedyś uda się ją powtórzyć tym razem bardziej na łonie natury. Twój wpis mnie zafascynował, więc czytam go już drugi razm. No i życzę Ci kolejnych spotkać z osobami, które dzielą nasze pasje. To był super dzień <3
    Dziękuje za rysunek, nawet włosy wyszły podobne
    Pozdrawiam, Mada

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję! Na łonie natury byłoby wspaniale :) Dziękuję za wszystko!
      Pozdrawiam :)

      Usuń
  13. Cieszę się, że udało się Wam spotkać.... to musiało być miłe "_

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo, zawsze marzyłam o spotkaniu z innym blogerem! :)

      Usuń
  14. ale Wy ślicznie razem wyglądacie:D widać tę miłość, oddanie, uwielbienie:) piękna sesja :)

    OdpowiedzUsuń
  15. ¡Hola! De seguro que fue una experiencia maravillosa, conocer a una blogger ufff, qué bueno.
    Besoss ♥

    OdpowiedzUsuń
  16. These are wonderful photos from Mada. You and your man look so happy :-D

    OdpowiedzUsuń
  17. hola
    que bueno que os hayais podido conocer
    Besotessssssssssss

    OdpowiedzUsuń
  18. Beautiful photos! Looks like you had a great time

    Infinitely Posh

    OdpowiedzUsuń
  19. piękna sesja! będzie super pamiątka:)

    OdpowiedzUsuń
  20. Wow! To też takie filmowe - spotykasz kogoś przez Internet, a poten nagle spotkanie i to jeszcze z sesją. Gdyby to był film to teraz zdjęcie powinno otworzyć wam wszystkim drzwi do kariery - ale życie jest o wiele ciekawsze. Szczególnie, że doświadczenie niesamowite. A sesja jest fantastyczna! Też chcę :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przyznam, że czułam się jak w filmie :) Ale dobrze, że to rzeczywistość :)
      Dziękuję za uroczy komentarz :)

      Usuń
  21. Na bloga Mady również zaglądam regularnie ! Jej posty są magiczne takie klimatyczne i urocze wiec od razu gdy zobaczyłam wasze fotki kliknelam ! Jesteście razem tacy uroczy ! Miło się na to patrzy i faktycznie będzie to pamiątka na lata !
    Pozdrawiam !
    by-tala.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo, to wspaniała pamiątka, zgadza się ^^

      Usuń
  22. Hola, me alegra que hayas podido cumplir tu sueño, mi blog también lleva muchos años desde que inició esta aventura pero por desgracia todavía no he conocido a algún bloguero en persona, ojalá esto ocurra en un futuro cercano porque me encantaría vivir esta experiencia.

    Besos desde Promesas de Amor, nos leemos.

    OdpowiedzUsuń
  23. Świetne zdjęcia i super niespodzianka :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Ale cudownie, że się spotkałyście! ❤ Madę oczywiście też znam i bacznie obserwuję. 😁 Jest niesamowita w tym co robi, czym się z nami dzieli! Zazdroszczę Wam tego spotkania hah, szkoda, że tak późno dowiedziałam się wtedy o See Bloggers w Łodzi, na pewno bym Cię zaczepiła 😄 ale w miarę możliwości (praca) będę śledzić takie festiwale jak już znów zaczną się pojawiać, gdziekolwiek miałyby być. 😊

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cały czas monitoruję, kiedy zaczną się zapisy na see bloggers 2022 :) Od razu dam Ci znać, byłoby cudownie się spotkać :)

      Usuń
  25. Mady jeszcze nie poznałem a sesja fantastyczna. Życzę wam, abyście delektowali się nią na 50 rocznicę ślubu. ;)

    OdpowiedzUsuń
  26. Gdybym prowadziła bloga przez przerwy, to w tym roku, teraz w czerwcu minęło by 26 lat😉
    Kiedyś dawno temu spotkałam, podczas urlopu na Mazurach, miłego blogera z Białegostoku🤗
    Nie raz chciałam spotkać kogoś w realu, ale nie było odzewu.
    Teraz nie mam zdrowia na wyjazdowe spotkania.
    Miałaś miłe bardzo spotkanie🌼😊
    Serdeczności zostawiam na kolejne udane dni🍀🌸🍓🤗

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O wow! Piękny wynik :)
      Gdyby kiedyś nadarzyła się okazja, ja zawsze jestem chętna na spotkania i rozmowy :)
      Wszystkiego dobrego!

      Usuń
  27. Śliczne zdjęcia! Fajnie, że udało Wam się spotkać i miło spędzić czas, ja jeszcze nie poznałam osobiście nikogo z blogujących 😊 pozdrawiam 😊

    OdpowiedzUsuń
  28. Spotkania z innymi blogerami to przemiłe doświadczenie! Mi udało się z jednym znajomym, gdy zaczęłam studia w Gdańsku ^^ Efekty sesji też są przepiękne *.*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, to przemiłe doświadczenie i będę je mieć w sercu na długo :)

      Usuń
  29. Trzeba przyznać, że świetnie wyszła ta sesja zdjęciowa :D Fajnie, że miałyście okazję się spotkać i poznać :D Ślicznie wyszedł Tobie ten rysunek :D Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  30. Poznałam osobiście kilka blogerek i moje wrażenie z blogów sprawdziło się.
    Sesja piękna, ale czy nie za bardzo osobista na blog?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tez bym tak chciała :)
      Według mnie, nie ^^ Wieloma rzeczami dzieliłam się tu na forum. Całusów nie chowam :3

      Usuń
  31. Jak super z tą sesją zdjęciową z narzeczonym ( wyszła pięknie i naturalnie) . Cudownie ,że spełniłas swoje marzenie i poznałaś innego blogera( blogerkę), z którą spędziłaś miło czas i to w dodatku w tak pięknym miejscu jak Wrocław.
    Spotkałam kilku blogerów- kilku miała okazje poznać kilka lat temu na zaproszenie Półwiejska w Poznaniu ( razem prowadziłyśmy fashion show i mówiłyśmy o trendach) później spotakłyśmy się ponownie na to samo zaproszenie jako amabasadorki tworząc zimowe stylizacje w sklepach znajdujących się wtenczas na Półwiejskiej 2 - bardzo miło tą współpracę pamiętam i do dziś z niektórymi z tych blogerek utrzymuję kontakt :-)

    pozdrawiam
    Karo

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cudownie, może kiedyś i ja doświadczę czegoś tak pięknego :) Dziękuję za wspaniały komentarz i pozdrawiam! :)

      Usuń
    2. Trzymam kciuki, abyś miała okazję :-)
      Cieplutko pozdrawiam i trzymaj się tam Kochana xx

      Usuń
  32. Witaj :)

    Oj tak Mada tworzy prawdziwe zdjęciowe arcydzieła :) Śliczną sesję Wam wykonała :) Bardzo mi się podobają zdjęcia są piękne :)

    Super, że mogłaś poznać na żywo inną blogerkę :) I Wow gratuluję 13 lat blogowania :)

    Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  33. Hola guapa, un gran recuentro con otra blogger, compartiendo aficiones. Yo he tenido la suerte de conocer a bloggers y algunas de ellas se han convertido en muy buenas amigas. Las fotos son preciosas. Feliz día. Besos

    OdpowiedzUsuń
  34. Świetna sesja zdjęciowa. Wierzę też, że spotkanie z inną blogującą osobą było sympatycznym doświadczeniem. Ja z kolei jeszcze nie spotkałam na żywo nikogo z innych blogerów, ale może kiedyś się uda. Pozdrawiam. :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Cześć cześć!
    Dobrze, że udało Ci się znaleźć innego blogera, miałem szczęście poznać innego blogera z mojego kraju, to wspaniałe doświadczenie, zdjęcia są piękne, uwielbiam jakość zdjęć.

    OdpowiedzUsuń
  36. Super że udało Wam się zrealizować takie spotkanie 🙂

    OdpowiedzUsuń
  37. Bardzo miłe spotkanie i przepiękne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  38. Wspaniale, że udało ci się spełnić marzenie:) Sesja wyszła pięknie, będziecie mieć wspaniałą pamiątkę. Rysunek wyszedł cudownie, piękne oczy ma Mada:)

    OdpowiedzUsuń
  39. Ja tez jestem z Wrocka. Następny razem jak będziesz to daj znać na ig . to pójdziemy na kawę . Super ze poznajesz ludzi 😁 Piękne zdjęcia .

    OdpowiedzUsuń
  40. Moje spotkanie z inną blogerką nie doszło do skutku.

    OdpowiedzUsuń
  41. ..witam serdecznie, uroczy post ❤ ..bardzo przyjemnie się czyta o Waszym niezwykłym spotkaniu i Twoim spełnionym marzeniu! ..sesja urocza, zdjęcia są piękne i oczywiście śliczny rysunek ;)

    - pozdrawiam najcieplej ❤

    OdpowiedzUsuń
  42. ładne zdjęcia :) świetna pamiątka i pewnie niezapomniane spotkanie :P

    OdpowiedzUsuń
  43. Great experience and very beautiful pictures.

    Kisses

    OdpowiedzUsuń
  44. Przepiękna sesja :) Takie spotkania na pewno dają dużo radości i niezapomnianych wspomnień :)

    OdpowiedzUsuń
  45. Hi Ayuna :) beautiful photos, i love all them. It´s really grat that you ever met another blogger, to share experiences and likes. Here in Chile, me and another 2 bloggers made a group to talk about k-dramas and a lot of things, and i´m happy to know them both.

    I wish that you have more experiences like this. A big hug for you ^^!

    OdpowiedzUsuń
  46. Hola! unas fotos muy divertidas, salis geniales. Besos

    OdpowiedzUsuń
  47. Super, że udało się Wam spotkać :) Takie spotkania to naprawdę świetny pomysł, chociaż niestety blogerki są rozproszone po całej Polsce, więc na pewno nie jest to najłatwiejsze zadanie. Gdy regularnie zaglądam na blogi mam wrażenie, że już trochę się znamy i tworzymy jedną, wielką blogową rodzinkę ;) Przepiękna sesja :) Oboje jesteście bardzo fotogeniczni i świetnie razem wyglądacie :) Pozdrawiam cieplutko!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Byłoby cudownie kiedyś spotkać się w komplecie :)
      Dziękuję za cudowny komentarz i pozdrawiam! :)

      Usuń
  48. Świetna sesja wyszła. Ma dziewczyna talent. I super, że udało Was się w końcu spotkać w realu. Oby więcej takich wspaniałych znajomości.

    OdpowiedzUsuń
  49. Dzień dobry! Piękne zdjęcia, fajnie pozujesz do nich.

    OdpowiedzUsuń
  50. Piękne, klimatyczne zdjęcia :)
    „Zapraszam także do siebie na nowy post - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  51. What lovely photos! How nice you got to meet up with another blogger near you! :)

    Hope that you are having a nice weekend :) Another cold one here, but it has stopped raining!

    Away From The Blue

    OdpowiedzUsuń
  52. Bardzo fajny pomysł - to spotkanie z Madą stało się chyba znacznie czymś więcej, niż marzyłaś, a na dodatek z pewnością zostanie na długo w Twojej pamięci :)

    Dobrej niedzieli, Ayuno!

    OdpowiedzUsuń
  53. Świetna sprawa, takie przyjaźnie. A sesja obłędnie piękna ❤❤❤

    OdpowiedzUsuń
  54. Ach ja ciągle męczę niektóre blogerki, co blisko mnie mieszkają :P. W końcu wymęczę, żeby się spotkały. I jeszcze jedną z drugiego końca Polski z którą będę miała okazję :D. Uwielbiam poznawać ludzi prze internet, spotykać się z nimi, podróżować, ale czasem ustalenie wspólnego terminu nie jest łatwe. Jak coś jestem z Opolskiego ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To też blisko, tak w miarę :)
      Opolskie- Dolnośląskie.
      Może kawa? :D

      Usuń
  55. Tak :D Udało mi się poznać parę osób z Instagrama na Targach Książki ;) Z jedną osobą do tej pory mam kontakt ;)

    OdpowiedzUsuń
  56. Poznałam cztery blogerki, w tym przyjaciółkę, z którą mam kontakt do dziś. Zawsze będę wspominać te spotkania, nie zapomnę ich. Cieszę się, że było to także Twoim udziałem... a sesja? Cudowna!
    PS: odpisałam wreszcie na maila i tutaj też Cię przepraszam, że dopiero teraz...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo!
      Kochana, naprawdę się nie przejmuj! :)

      Usuń
  57. The photographs turned out wonderful. I also like your drawing. I think it's great when we can meet other bloggers. Who can better understand our passion for blogging than another blogger?

    I have met two fashion bloggers, one from my hometown Split in Croatia (she's a doctor) and another from Germany (she's a psychologist). I enjoyed meeting both of them, it was a lot of fun. I'm happy to hear that you met Mada. I'm sure you had a lot to talk about with her.

    OdpowiedzUsuń
  58. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  59. Fajne fotki.
    Pozdrawiam i zapraszam na nowy post :) jusinx.blogspot.com.

    OdpowiedzUsuń
  60. Rewelacyjna sesja. :) Widać, że udane spotkanie. :) Osobiście nie znam bloga tej dziewczyny.

    OdpowiedzUsuń
  61. Też poznałam kilka osób z internetu na żywo :)
    Piękne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  62. Fajnie, że miałyście okazję się poznać:) Piękne zdjęcia, wspaniała pamiątka:)

    OdpowiedzUsuń
  63. Nice post and beautiful photos. Thanks for sharing.
    I hope you'll visit my blog soon. Have a nice day!

    OdpowiedzUsuń
  64. Cudownie, że się spotkałyście :) śliczne zdjęcia, to musiało być bardzo udane spotkanie :) pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  65. Takie spotkania są niesamowite! Dla mnie to jeden z największych plusów blogowania, że można poznać podobne osoby :)

    OdpowiedzUsuń
  66. Super takie spotkanie i piękne zdjęcia :D

    OdpowiedzUsuń
  67. Hola, me encantan las fotos, me alegra que hayas disfrutado con el encuentro.
    Besos desde Promesas de Amor, nos leemos.

    OdpowiedzUsuń
  68. Great post dear! Photos are amazing !

    OdpowiedzUsuń
  69. Ta sesja jest super 💪❤️😍 pozdrawiam i buziaki przesyłam 😘

    OdpowiedzUsuń
  70. Ja zawsze też chciałam się spotkać z kimś z okolicy. Znam paru bloggerow, aleczkolwiek jakoś nie wiem jak by miało wyglądać takie spotkanie. Kawa, może spacer? Wspólny projekt. Nie mam pojęcia, kiedyś pomyślę.
    Piękna sesja, super spotkanko!
    Pozdrawiam Kolorowo!

    OdpowiedzUsuń
  71. Jakie ładne zdjęcia! I jak ich dużo :) Wspaniale, że spotkałaś się z Magdą, która na pewno ma mnóstwo cierpliwości i widać, że to co tworzy, tworzy z pasją, z sercem :) Wrocław jest pięknym miastem ❤️ A te fotografie będą dla Was wspaniałą pamiątką na całe życie :)) Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  72. Meeting with another blogge was also my dream and because we had a group of bloggers from city which is located around 50 kilomtres from my city I met them. :)

    Somethingbykate

    OdpowiedzUsuń
  73. Przepiękna sesja zdjęciowa, będziecie mieć niesamowitą pamiątkę :)
    Super, że mogłaś się spotkać z Madą i spełniła Twoje marzenie, oby udało Wam jeszcze nie raz się spotkać :)

    OdpowiedzUsuń
  74. Z kilkoma dziewczynami zobaczyłam się w realu i były to nawet przypadkowe, wakacyjne spotkania:))
    Baardzo miło je wspominam:D
    Fajne zdjęcia! Na pewno świetnie się bawiłyście!
    Serdecznie pozdrawiam!!!

    OdpowiedzUsuń
  75. Też zawsze chciałam spotkać się z jakąś blogerką, ale w mojej okolicy chyba żadnej nie ma :|
    Madę obserwuję i też zachwycam się zdjeciami :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. My z Mada mieszkamy na dwóch różnych końcach Polski :D

      Usuń
  76. Fajnie że udało Ci się z kimś spotkać :D Ja już danwo nikogo nie widziałam. Kiedyś były modne spotkania blogerek, alee teraz nikt nie chce organizować. Kiedyś robiłam takie, za dużo roboty z tym było

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szkoda, że wcześniej nie miałam okazji przybyć na takie spotkanie...

      Usuń
  77. Bardzo fajna ta wasza sesja 😍a Wrocław to rzeczywiście super miasto, które oferuje bardzo piękne kadry 🙂

    OdpowiedzUsuń
  78. Piękna sesja zdjęciowa :)
    Wrocław także piękne miasto, kiedyś chciałabym się tam wybrać :)

    OdpowiedzUsuń
  79. Super, że nawiązałaś taką relacje z innym blogerem. Sesja wyszła rewelacyjne. Ta historia pokazuje, że nie ma rzeczy niemożliwych do wykonania - udało Wam się spotkać i miło spędzić czas :)

    OdpowiedzUsuń
  80. Ale super, że udało się zrealizować takie spotkanie, którego efektem są te piękne zdjęcia! Ja szczerze nigdy nie miałam okazji spotkać jakiegoś innego blogera, ale może kiedyś...

    OdpowiedzUsuń
  81. Ja też z chęcią poznałabym kogoś kto również bloguje, bo wiadomo można się wymienić doświadczeniem, pomysłami a nawet ponarzekać na te same rzeczy. Ja niestety ostatnio coraz mniej bywam na swoim blogu, szczególnie że dopiero co skończyłam sesję egzaminacyjną.
    Cieszę się, że spotkanie się udało i jeszcze wyszła taka wspaniała sesja! Mi najbardziej spodobało się to ostatnie zdjęcie <3 Życzę więcej takich spotkań i ciekawych blogowych znajomości!
    Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  82. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  83. Cieszę się, że Twoje marzenie się spełniło! Poznałaś nową osobę, i to blogera - blogerkę ;) i to także taką osobę z pasją jakie Ty lubisz to wspaniale, że miałaś taką możliwość, i cudownie wszyscy spędziliście czas co pokazuje ta sesja zdjęciowa. Ja też nigdy nie spotkałam jeszcze, żadnego blogera na żywo ale może kiedyś... Zdjęcia rzeczywiście wyszły super tle emocji, widzę, że trochę się mogłaś zestresować przed obiektywem ale może to tylko moje wrażenie. Pięknie że oboje uwieczniliście siebie na fotografiach, w przyszłości będziecie co wspominać ;) też przymierzam się do znalezienia kogoś kto mi zrobi sesję z mym mężem, ale na razie to chyba mało prawdopodobne :D A Mady nie znam, ale chętnie poznam.

    OdpowiedzUsuń
  84. Miło mi przeczytać o spełnionym marzeniu, cieszę się razem z Tobą. :) Budzisz sympatię, a zdjęcia z Wami są pełne uroku i miłości. :) Niech spełni się wiele Twoich marzeń, życzę, co najlepsze. :))))

    OdpowiedzUsuń
  85. zdjęcia przepiękne, super przygoda:)

    OdpowiedzUsuń
  86. nie dośc, że ekstra spotkanie to jeszcze fantastyczne zdjęcia!

    OdpowiedzUsuń
  87. Świetne spotkanie, cudna sesja i piękni Wy! tacy szczęśliwi! to cudowna pamiątka :) Jeśli będziesz kiedyś w Trójmieście, koniecznie się odezwij! skoczymy na jakąś kawkę, lody czy gofry :D

    OdpowiedzUsuń
  88. Piękna sesja. Masz dodatkowo piękną pamiątkę z poznania Mady:-)Takie spotkania mają swój urok i tyle dobra z tego wychodzi:-) My jako blogerzy kulinarni spotykamy się na wszelkiego rodzaju warsztatach czy eventach. Pozdrawiam serdecznie i zapraszam do mnie na dłużej:-) Zresztą tak poznajemy się:-)

    OdpowiedzUsuń
  89. Cudowne zdjęcia, oboje wyglądacie na totalnie uroczych. Masz taką pozytywną energię, że zostaję na dłużej!! Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  90. Dziękuję i również pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń