czerwca 09, 2021

Idealny prezent na każdą okazję. | suprizo.pl ✨


  Dzień dobry http://static.tumblr.com/4cb12b39a02a019806dff31d308dc80b/prgxzku/ujSngcku3/tumblr_static_40fs6ter4ruokkckk88wsgccg.gif

( PL/ENG )

Miło mi jest powitać wszystkich w kolejnym, nowym wpisie. Cieszę się, że jesteście. Zapraszam was na uroczy post o uroczym prezencie, związanym z jedną z najpiękniejszych historii mojego życia. Dodatkowo podrzucę wam pomysł na  udany podarunek dla bliskiej osoby, na każdą okazję. Ze wpisu dowiecie się również, jak bardzo jestem sentymentalna, jak bardzo kocham życie i uwielbiam wyróżniać najważniejsze jego chwile oraz jak to robię. Zapraszam!
I am pleased to welcome everyone to the next, new post. I'm glad you are. I invite you to a charming post about a charming gift related to one of the most beautiful stories of my life. In addition, I will give you an idea for a successful gift for a loved one, for any occasion. From the entry you will also learn how sentimental I am, how much I love life and love to highlight its most important moments and how I do it. I invite you!

Post sponsorowany.


Zanim przejdę do uroczego prezentu, opowiem wam o uroczym sklepie, w którym znalazłam ten mój idealny podarek. Suprizo.pl to sklep internetowy z prezentami na każdą okazję. Na urodziny, imieniny, Dzień Matki, Dzień Ojca, Dzień Babci, Dzień Dziadka, na roczek, na komunię, Wielkanoc, Dzień Dziecka, Boże Narodzenie, Gwiazdkę, wesele, wieczór panieński albo kawalerski, parapetówkę i tak dalej, i tak dalej... okazji jest wiele, i wiele chwil każdy z nas chciałby celebrować. Czasem mamy problem z odnalezieniem prezentu, który mógłby uczcić wyjątkowy dla nas moment i sprawić, że będzie jeszcze bardziej niezapomniany. Ja i suprizo.pl przychodzimy z pomocą. Sklep oferuje kreatywne, wysokiej jakości, oryginalne podarki, personalizowane prezenty a ja pokażę wam jeden z nich. Jeżeli szukacie czegoś zrobionego z pasją, czegoś, co zachwyci i zostanie w sercu na zawsze, na pewno będziecie zadowoleni. Zachęcam do zapoznania się z asortymentem sklepu.
Before I move on to the lovely gift, let me tell you about the lovely shop where I found this perfect gift of mine. Suprizo.pl is an online store with gifts for all occasions. For birthday, name day, Mother's Day, Father's Day, Grandma's Day, Grandfather's Day, for one year old, for Holy Communion, Easter, Children's Day, Christmas, Christmas, wedding, bachelorette or bachelor party, housewarming and so on and so on ... There are many occasions and many moments each of us would like to celebrate. Sometimes we have a problem with finding a gift that could celebrate a special moment for us and make it even more unforgettable. Me and suprizo.pl come to the rescue. The store offers creative, high-quality, original gifts, personalized gifts and I will show you one of them. If you are looking for something done with passion, something that will delight and stay in your heart forever, you will surely be satisfied. I encourage you to familiarize yourself with the store's assortment.



Kocham personalizowane prezenty. Mam ich całkiem sporo w domu. Każdy jest wyjątkowy, ponieważ decyduję się na takie podarki po to, by uwiecznić, uwznioślić najważniejsze chwile mojego życia. Te niby proste rzeczy mają w sobie zamknięte wielkie emocje, łzy radości i czasy, o których zawsze będę pamiętać. Tak było i tym razem. Zamówiłam w suprizo.pl coś, co miało być słodkim wspomnieniem cudownych chwil. Coś, co miało podkreślić ważną dla mnie datę. Suprizo.pl wykonało kawał dobrej roboty, przysyłając mi idealny, perfekcyjnie wykonany, zachwycający... zestaw miodów w drewnianej skrzynce.
I love personalized gifts. I have quite a lot of them at home. Everyone is unique because I choose such gifts to capture the most important moments of my life. These seemingly simple things contain great emotions, tears of joy and times that I will always remember. So it was this time. I ordered something from suprizo.pl that was supposed to be a sweet memory of wonderful moments. Something to highlight a date that was important to me. Suprizo.pl did a great job, sending me a perfect, perfectly made, delightful ... set of honey in a wooden box.


"Klaudia i Rafał 24.12.2019" jaka jest historia tego grawera na tej skrzynce? To data wigilii, pierwszej wigilii, którą spędziłam sam na sam z Rafałem. Do tej pory wszystkie święta spędzaliśmy rodzinnie, trochę u mojej rodziny, trochę u jego rodziny. Tym razem Rafał zaproponował Boże Narodzenie tylko we dwoje. Takiej propozycji się nie odrzuca. Wszystko wskazywało na to, że to będą niezapomniane święta. Sami sobie, pierwszy raz podczas tak uroczystej chwili. Zamysł choinki, prezentów i innych charakterystycznych cech odszedł na dalszy plan gdy poczułam wzniosłość i intymność, która z pewnością miała mi towarzyszyć. Byłam podekscytowana. Sami zrobiliśmy skromną kolację, ponieważ podczas świąt jem jedynie karpia i barszcz z uszkami. Ubraliśmy się elegancko i gustownie nakryliśmy do stołu. Wszystko było idealne, tak jak sobie wymarzyłam, a okazało się, że najlepsze jeszcze przede mną. Po kolacji, podczas rozmowy i uścisków Rafał uklęknął przede mną, wyjął małe pudełeczko i chwycił mnie za dłoń. Te piękne słowa do dziś miło dzwonią mi w uszach. Moja reakcja, zbiegiem czasu wydaje mi się, była trochę niespodziewana. Jestem osobą, która szybko się wzrusza. Na przykład. Płaczę jak bóbr na zakończeniu "Titanica", mimo że dobrze wiem, jak się kończy i mimo że oglądam go po raz 174. Taka już jestem. W mieszkaniu rozległ się mój szloch przeplatany głośnymi oznakami radości. Nigdy nie zapomnę tego wieczoru i tej nocy... Wszystkie ważne dla mnie wspomnienia, zapisane są grawerem na różnego rodzaju rzeczach. To już taka moja tradycja, piękna tradycja. 
"Klaudia i Rafał 24/12/2019" what is the history of this engraver on this box? This is the date of Christmas Eve, the first Christmas Eve I spent alone with Rafał. So far, we spent all Christmas with our family, some with my family, some with his family. This time, Rafał proposed Christmas for the two of us only. Such an offer is not rejected. Everything indicated that it would be an unforgettable holiday. For myself, for the first time during such a solemn moment. The idea of ​​a Christmas tree, gifts and other characteristic features was relegated to the background when I felt the sublime and intimacy that was certainly to accompany me. I was excited. We made a modest dinner ourselves, because during Christmas I only eat carp and borscht with dumplings. We dressed elegantly and set the table tastefully. Everything was perfect, just like I dreamed, and it turned out that the best was still ahead of me. After dinner, during the conversation and hugs, Rafał knelt in front of me, took out a small box and grabbed my hand. These beautiful words still ring nicely in my ears to this day. My reaction, over time, it seems to me, was a bit unexpected. I am a person who is moved quickly. E.g. I cry like a beaver at the end of "Titanic", even though I know how it ends and even though I'm watching it for the 174th time. That's who I am. In the apartment, I heard my sobbing interspersed with loud signs of joy. I will never forget that evening and that night ... All the memories that are important to me are engraved on all sorts of things. This is my tradition, a beautiful tradition.


Poznaliście już historię grawera na skrzyni. Opowiem wam teraz o tym zestawie, ponieważ jest to cudowna rzecz. Ja zakochałam się w niej, od razu jak tylko ją zobaczyłam. Zestaw składa się z trzech miodów; lipowy, wielokwiatowy i rzepakowy w słoiczkach po 250g z polskiej pasieki. Uwielbiam miody, dodaję je do herbaty, ciast i deserów oraz śniadania czy kolacji na słodko. Dodatkowo otrzymujemy drewnianą pałeczkę do miodu. Bardzo praktyczna rzecz. W zastawie znajdziemy również herbatę liściastą czarną Earl Grey aromatyzowaną olejkiem z bergamotki. Sama skrzyneczka wykonana jest litego drewna a wypełniona wełną drzewną. Całość prezentuje się cudownie. 
You have already learned the history of the engraver on the chest. I will tell you about this kit now because it is a wonderful thing. I fell in love with her as soon as I saw her. The set consists of three honeys; linden, multiflorous and rapeseed in 250g jars from the Polish apiary. I love honey, I add it to tea, cakes and desserts as well as sweet breakfast or dinner. Additionally, we get a wooden honey stick. A very practical thing. The box also includes Earl Gray black leaf tea flavored with bergamot oil. The box itself is made of solid wood and filled with wood wool. The whole thing looks wonderful.








Zestaw miodów na prezent, czyli ta przepiękna skrzynka to moim zdaniem wspaniały podarunek. Jest bardzo uniwersalny. Będzie cudowny dla nowożeńców, rodziców, najbliższych, dla każdej wyjątkowej osoby. Miód, czyli tak zwane "płynne złoto" zawsze jest udanym prezentem, ponieważ ten niezwykły produkt ma wiele właściwości i zastosowań. Całość zestawu prezentuje się okazale, naprawdę zachwyca. Skrzynkę można spersonalizować, więc może mieć wygrawerowane dowolne imiona, dowolną datę. Po wykorzystaniu zawartości zostanie nam przepiękne opakowanie na drobiazgi, pamiątki czy inne przedmioty. Ja do swojej skrzyneczki będę chować wszystkie wspólne wspomnienia... pocztówki z odwiedzonych miast, bilety, zdjęcia i wszystkie inne cudowne chwile zamknięte w drobnych rzeczach. 
A set of honey for a gift, that is, this beautiful box is, in my opinion, a great gift. It is very universal. It will be wonderful for newlyweds, parents, loved ones, for every special person. Honey, or so-called "liquid gold", is always a great gift because this amazing product has many properties and uses. The whole set looks impressive, it really delights. The box can be personalized, so it can be engraved with any names, any date. After using the content, we will have a beautiful packaging for small items, souvenirs or other items. I will keep all my shared memories in my box ... postcards from visited cities, tickets, photos and all other wonderful moments locked in small things.




Jestem bardzo sentymentalna. Pamiątki są dla mnie niezwykle ważne. Chodź, towarzyszą mi problemy i zmartwienia, chodź droga, którą idę, nie zawsze jest łatwa, chodź, popełniam masę błędów i niekoniecznie wynoszę z nich lekcje, to uważam swoje życie za cudowne i cieszę się z każdego dobra, które mnie otacza. Mam naprawdę wiele szczęścia i cudownych ludzi wokół siebie. Uwielbiam zamykać swoje wspaniałe wspomnienia w fotografii i przedmiotach. Trwają przy mnie i przypominają mi, jak ważne jest życie. 
I am very sentimental. Souvenirs are extremely important to me. Come on, I have problems and worries, come the way I go is not always easy, come on, I make a lot of mistakes and do not necessarily learn from them, I consider my life wonderful and I enjoy every good that surrounds me. I am really lucky and have wonderful people around me. I love to close my wonderful memories in photography and objects. They stay with me and remind me of how important life is.


 Na dziś to wszystko.
Co dla was jest idealnym prezentem? Czy ucieszylibyście się z takiej pięknej skrzynki pełnej słodyczy? Co sądzicie o tym prezencie? Dla kogo byłby idealnym podarunkiem? Czy znacie suprizo.pl? Co z tego sklepu podoba wam się najbardziej? 
Piszcie w komentarzu. image

 That's it for today.
What is the perfect gift for you? Would you be pleased with such a beautiful box full of sweets? What do you think about this gift? Who would it be the perfect gift for? Do you know suprizo.pl? What do you like the most about this store?
Write in the comment. image

image   image
( PL )

Dziękuję Ci za poświęcony mi czas 
Zapraszam Cię na zaplecze wpisu 

AyuArtystycznie 

Mini seria, w której publikuję narysowane przeze mnie amatorskie fanarty ulubionych Blogerów oraz Blogerów najaktywniejszych na moich social media. Taki rysunek jest moją formą podziękowania za zaangażowanie oraz pracę, pasję i serce, jaką twórca wkłada w swój blog.


Blog1     Blog2     Instagram


Kochana, twoja twórcza dusza i zdolności są cudowne. Naprawdę inspirujesz. Uwielbiam twoje wpisy i twoje prace. Dziękuję za twoją pozytywną energię! :)

Komentatorzy 

Co wpis wyłaniam z komentarzy dwa blogi. Skomentuj jako pierwszy lub zostaw najciekawszy komentarz - pod tym najnowszym wpisem a twój blog znajdzie się w polecajce. 

Pierwszy komentarz:
Jolanta Strażyc - podrozegenealogiczne.blogspot.com image

Najciekawszy komentarz:
Cherry Lady - cherryladyreads.blogspot.com image

Infoblog  :

 Komentarz u mnie = komentarz u Ciebie. Zarówno na blogu, tiktoku jak i instagramie 

 contakt: neko_chan@vip.onet.pl
 instagram: hi_ayuna
 tik tok: blogerayuna

Jeżeli macie do mnie pytania, chcecie porozmawiać, potrzebujecie pomocy w realizacji swoich projektów lub 

cokolwiek innego nie zastanawiajcie się, nie wahajcie. Odpisuję każdemu w komentarzu na blogu, na instagramie, na mailu. Bądźmy otwarci na rozmowę i rozmawiajmy więcej i więcej image

https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEg_PoqzwFjOeEoSd-YkvnzqvqeN_xnofzcsBCZPoyIa9QGqLfnYxNlIYk23ZqH9CgBVAHYSqd0V_EgPgdBWjpQ93BeKjrV1C4TOLTFiVjGE4D0nAYHoemS8s-mphWfL2_IzpvkYL0PRq-o2/s320/xzc6.gif

203 komentarze:

  1. Faktycznie cudo ❤ herbatę uwielbiam, a całość wygląda pięknie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepiękny wpis Klaudio. Mamy wiele wspólnego. Najbardziej spodobał mi się akapit " wciąż popełniam błędy". Jak ja. Trzymaj za mnie kciuki, jutro jadę z rodziną do miasta, w którym studiowałem. Tam zimniej niż u mnie ;-) . Na szczęście :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo :) Trzymam za Ciebie kciuki!
      Czuję, że będzie ochłodzenie :D Ja jestem miłośniczką upałów :)

      Usuń
  3. Bardzo fajny i przyjemny prezent, uwielbiam takie :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Takie personalizowane prezenty są świetne. Uwielbiam takowe.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja tak samo ^^ Przyznam, że to personalizacja sprawia, że prezent jest dla mnie bardziej wyjątkowy :)

      Usuń
  5. Zaraz poszukam w tym sklepie prezentu na imieniny mojej cioci.

    OdpowiedzUsuń
  6. Takiebpomysly na prezent za naprawdę świetne 🥰

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tez tak myślę ^^ Personalizowane prezenty to zawsze strzał w dziesiątkę :)

      Usuń
  7. A wonderful gift! Personalized gifts are a cool idea! I love honey very much, and really, liquid gold!

    OdpowiedzUsuń
  8. How beautiful! I love the idea of special gifts with that personal touch. The honey set is so lovely!
    the creation of beauty is art.

    OdpowiedzUsuń
  9. Super prezent, sama chciałabym taki dostać, a podobne podarunki z dobrą herbatą i słodkościami często robię dla bliskich, na święta, imieniny itp. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To cudowne prezenty, sama takie robię tylko bez skrzyneczek ^^

      Usuń
  10. Odpowiedzi
    1. Koniecznie go odwiedź! Może znajdziesz coś dla siebie :)

      Usuń
  11. ¡Hola! Me parece genial, además que el empaque está super chulo.
    Besos ♥

    OdpowiedzUsuń
  12. Dla każdego coś fajnego :) Nie znałam tego sklepu, dzięki wielkie za wpis. Pozdrawiam i życzę spokojnego wieczoru.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, dla każdego coś się znajdzie :) Pozdrawiam i wzajemnie! :)

      Usuń
  13. Świetne są takie personalizowane prezenty i super historia z grawerem :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Dla mnie idealny prezentem jest ksiskza. Grawerowana skrzynia to też ciejawy pomysł.

    Książki jak narkotyk

    OdpowiedzUsuń
  15. Bello regalo me gusto la caja y es bueno que sea personalizado. La miel se ve muy rica al igual que el té. Te mando un beso

    OdpowiedzUsuń
  16. Nie wiem czy bardziej urocza jest skrzyneczka, czy historia zaręczyn :) uściski!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ^^ To pierwszy raz jak dzielę się tą historią na forum :3

      Usuń
  17. Naprawdę całość wygląda sympatycznie. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  18. Pomysł na prezent uważam za bardzo oryginalny, chociaż sama nie jadam za dużo miodu. Jeżeli ktoś lubi słodkości w takim wydaniu, to wręcz idealny podarunek.
    Mówisz, że łatwo się wzruszasz, ale opowieść o Twoich zaręczynach sprawiła, e to mnie stopniało serce <3 No i... datę macie łatwą do zapamiętania :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też za dużo nie zjadam, przyznam, że używam go głownie zimą :)
      Dziękuję! <3 To data, która wyryła się w moim sercu :)

      Usuń
  19. Piękna ta skrzyneczka, a jeszcze piękniejsza Wasza romantyczna historia :) Ja też mam sentyment do tego typu personalizowanych prezentów. Uwielbiam wywoływać zdjęcia, tworzyć albumy z opisami. Cudnie się do nich wraca po latach. Czas tak szybko ucieka, a dzięki takim pamiątkom czas na moment staje w miejscu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się :) Jestem bardzo sentymentalna i uwielbiam wracać do cudownie spędzonych chwil. Takie personalizowane prezenty dobrze mi o nich przypominają :)

      Usuń
  20. wonderful post!
    Would you like to follow each other? If the answer is yes, please follow me on my blog & I'll follow you back. thank you.

    http://www.rosetinz.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Cieszę się, że o tym piszesz, ponieważ ja lubię dawać prezenty i to bardzo, ale zawsze brakuje mi pomysłu :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Very nice photos Dear Ayuna! You look so happy! God Bless you all. Have wonderful day. Greetings from Turkey.

    OdpowiedzUsuń
  23. Personalized gifts are always great! Thanks for sharing.

    Infinitely Posh

    OdpowiedzUsuń
  24. Świetny pomysł na podarunek, ja sama bym się ucieszyła :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Skrzyneczka z modami wygląda ślicznie. To wspaniały prezent!!!
    Święta tylko we dwoje... bajka!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Prawdziwa bajka :) Ciekawe czy jeszcze będziemy mieć taką okazję :)

      Usuń
  26. Nie znam sklepu. Skrzyneczka z miodami wygląda prześlicznie.
    Sama chciałabym taki prezent otrzymać.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  27. ¡HOLA, HOLAAAAAAAAAAAAAAA!

    Que buena pinta.

    ¡SE MUY FELIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIZ 🥰🥰!

    OdpowiedzUsuń
  28. Piekna historia Waszej miłości . Skrzyneczka to orginalny pomysł na prezent. Lubie takie spersonalizowane przedmioty, są takie bardzo osobiste, no i jeszcze takie pyszne miodki środku. Musze koniecznie odwiedzić ten sklep. Pozdrawiam cieplutko:))

    OdpowiedzUsuń
  29. Takie prezenty są najlepsze, moim zdaniem dajemy przy takim prezencie coś więcej. Sama czasem robię różne drobiazgi hand made i daję na prezenty. To dawanie kawałka siebie. I chylę czoła za pisanie postów w dwóch językach.

    OdpowiedzUsuń
  30. Witaj Ajuno!
    Życie składa się z niezapomnianych małych chwil i wydaje mi się, że wybrałeś piękne pudełko z tym osobistym i wyjątkowym akcentem, w którym te magiczne chwile zostaną uwiecznione. Prawdziwie godna opowieści historia miłosna.
    Gratulujemy propozycji! Ayyy aiii Jestem bardzo sentymentalny!
    Zajrzę do tego sklepu. Kocham miód i herbatę.
    Przytulać

    OdpowiedzUsuń
  31. OHHHHH!!!!! It's lovely and very beautiful photos.

    OdpowiedzUsuń
  32. Piękny rysunek jak zawsze :D No i przyznam się że ja bardzo lubię spersonalizowane prezenty :D

    OdpowiedzUsuń
  33. Piękne wspomnienia są jak najbardziej warte pielęgnowania. A pomysł na taki spersonalizowany prezent bardzo ciekawy. Pozdrawiam. :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Hello! This gift is really beautiful and thank you for sharing your story with Rafal with us. It was a unique moment and I couldn't stop saying in my mind all the time "How cute !!"
    A hug from mexico n.n

    OdpowiedzUsuń
  35. Uwielbiam miody, także prezent wręcz idealny dla mnie. Dodatkowo przesłodka historia z nim związana :)

    OdpowiedzUsuń
  36. Bardzo podobają mi się spersonalizowane prezenty, szczególne robione własnoręcznie na specjalne zamówienie. Jest w tym coś mega osobistego i myśl, że nie ma takiego drugiego jest wspaniała:) Sama kiedyś wykonywałam na zamówienie koleżanki skrzynkę z portretem i datą wypalane pirofrafem. Jest to wspaniałe uczucie, kiedy ktoś coś takiego zleca, to trochę tak, jakby wniknąć delikatnie do czyjegoś życia:)
    Śliczny portret narysowałaś, Sady Sana wygląda uroczo:)

    OdpowiedzUsuń
  37. hola
    a mi tambien me encantan los regalos personalizados, y mas si esan hechos a mano. Me ha encantado esa cajita maravillosa, disfrutala
    Besotesssssssssssssss

    OdpowiedzUsuń
  38. Wspaniały prezent. Dla mnie wszystko słodkie to cieszy, a jeszcze jak zdrowy miodek, to byłabym w niebie.

    OdpowiedzUsuń
  39. Skrzyneczka z taką zawartością to super prezent :D
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  40. Piękna historia. Nie jestem jakoś mocno wrażliwa, ale te oświadczyny w święta sam na sam nawet we mnie powodują miłe ciepło. A skrzyneczka z miodami super pomysł, chętnie wręczyłabym babci. Sklepu nie znam, ale zaraz to się zmieni 😃 pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo za ciepły komentarz i również pozdrawiam!

      Usuń
  41. Piękna skrzyneczka i świetna zawartość :) bardzo lubię spersonalizowane prezenty, zawsze sprawiają dużo radości :) pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  42. Great post dear, so nice and interesting, love it!  

    OdpowiedzUsuń
  43. Faktycznie jest to prezent idealny na każdą okazję. cudownie się prezentuje.

    OdpowiedzUsuń
  44. Ale mnie wzruszylas Ayunko. Ciesze sie ze jestes szczesliwa. Pomysl wigili dla dwojga ekstra pomysl. Popieram :) Kuferek cudny. Herbatka z miodem zawsze pycha tylko slyszalam ze nie mozna dodawac miodu do wrzatku bo wtedy traci on swoje wlasciwosci.

    OdpowiedzUsuń
  45. Super prezent i widać, że trafiony. :) Też uwielbiam miód.

    OdpowiedzUsuń
  46. Witaj Ajuno!
    Jaki piękny prezent kupiłeś bardzo mi się podobało, bardzo ładne zdjęcia też myślałem, że jesteś niepełnoletni hahaha ale myliłem się, nadal masz dziewczęcą twarz, rysunek też jest bardzo ładny :D

    OdpowiedzUsuń
  47. Dzień dobry :)
    Piękna skrzyneczka i bardzo praktyczna, to bardzo miło, że jest możliwość spersonalizowania takiego niesamowitego prezentu, miody tak jak i Ty też uwielbiam, i myślę, ze na wiele okazji to jest bardzo dobry prezent :)

    OdpowiedzUsuń
  48. Słodki i zdrowy taki prezent 🤗

    OdpowiedzUsuń
  49. Hola, un regalo muy original, me ha encantado la entrada.
    Besos desde Promesas de Amor, nos leemos.

    OdpowiedzUsuń
  50. jeju romantyczna iście historia zaręczyn:) fajnie się takie chwile wspomina zostają na całe życie z nami:) a zawartość opakowania słodka :)

    OdpowiedzUsuń
  51. Chętnie zapoznam sie z ofertą

    OdpowiedzUsuń
  52. Hej Kochana :)
    Ahh wzrusza mnie i porusza historia Waszej miłości. Pięknie do siebie pasujecie, ja sama marzę o takim związku :) Cudowne jest uczucie jakie Was połączyło, życzę Wam by nigdy nie zgasło tylko trwało i trwało :)

    Super jest ta skrzyneczka a jej zawartość też :) Same pyszności :)

    Życzę Wam dużo miłości Kochani :*

    OdpowiedzUsuń
  53. Śliczna skrzyneczka :) Mega jest też jej zawartość :) A z Was piękna para :) Życzę dużo miłości :)

    OdpowiedzUsuń
  54. Z ciekawości przejrzę ich ofertę :)

    OdpowiedzUsuń
  55. Cudowna historia zaręczyn i wspaniała z Was para!:)
    Skrzyneczka również bardzo fajna i te miody w środku - super:)

    OdpowiedzUsuń
  56. Bardzo fajny pomysł na prezent :-)

    OdpowiedzUsuń
  57. A ja akurat miodku nie lubię ;)

    OdpowiedzUsuń
  58. Hej. Mogłabyś poprosić Fashionliloo aby odblokowała możliwość dodawania komentarzy wszystkim?

    OdpowiedzUsuń
  59. Tak słodko jak wtedy kiedy człowiek jest zakochany :D

    OdpowiedzUsuń
  60. rzeczywiście rewelacyjna sprawa! ;D

    OdpowiedzUsuń
  61. Pomysł personalizowany super💕
    Ja byłam na weselu, parę lat temu, gdzie takie miodki malutkie były imiennym prezentem dla gości😀
    Mnie cieszą, miast słodyczy, raczej kawowo-herbatkowe upominki🤗
    Pozdrawiam cieplutko🌞🌸🌼😊

    OdpowiedzUsuń
  62. Ależ pięknie ❤ Cudowny prezent 😊 Też bardzo lubię miody, a z "Titanickiem" mam tak samo

    OdpowiedzUsuń
  63. Great article and review. I followed your blog now. Thx

    OdpowiedzUsuń
  64. The best part of your articles that they have perfect Content Quality and Quantity. Do write something on Toolmaker Microscope also. Honestly, you posses great Writing Skills.

    OdpowiedzUsuń
  65. Przeurocza historia i cudny prezent!

    OdpowiedzUsuń
  66. Piękna ta Wasza historia :) Super, że nadal towarzyszą tym wspomieniom takie emocje :)
    Ze sklepu Suprizo zamówiłam kiedyś prezenty na Boże Narodzenie i byłam bardzo zadowolona, mają bardzo fajną ofertę. Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  67. Ciekawe jak dla mnie. Fajne pudełko! Mam taką szpatułkę do miodku. :)

    OdpowiedzUsuń
  68. Kurcze kobieto ależ mnie wzruszyłaś. Bo ja też taka wrażliwa jestem, plącząca na filmach i kiedy słucham wzruszających historii. Aż mi się łezka w oku zakręciła jak przeczytałam o waszych pierwszych wspólnych świętach, które okazały się jeszcze bardziej wyjątkowe niż myślałaś. A tu jeszcze dorzuciłaś mój portret. Piękny rysunek <3 Dziękuję Ci bardzo :*:*
    Sklepik muszę obczaić, bo mogą być tam naprawdę ciekawe pomysły na prezenty :). Skrzyneczka jest super. Pytałaś co dla nas jest najlepszym prezentem. Dla mnie właśnie coś od serca. (Ten rysunek też jest cudownym prezentem). Jeśli druga osoba poświęca dla nas swój czas to jest to najwspanialszy prezent. Nie musi być to jednak koniecznie wykonanie czegoś. Cudowne też są po prostu chwile spędzone razem.
    Wszystkiego dobrego dla Ciebie i Rafała. Dużo dużo miłości Wam życzę :*

    OdpowiedzUsuń
  69. Super box taki prezentowy :) sama tego typu prezenty sprawiam.

    OdpowiedzUsuń
  70. Też bardzo lubię personalizowane prezenty, ta skrzyneczka jest cudna. Zresztą historia jej grawera również. Sama bym sobie sprezentowała takie miody. ;)

    OdpowiedzUsuń
  71. What a beautiful personalised gift and how nice you got such an important date engraved on it! :)

    Hope you're having a wonderful day :)

    Away From The Blue

    OdpowiedzUsuń
  72. Bardzo lubię takie personalizowane prezenty 😍

    OdpowiedzUsuń
  73. Ale świetny pomysł na prezent, a akurat zbliża się dzień ojca ;p bardzo lubię takie personalizowane prezenty :)

    OdpowiedzUsuń
  74. Pamiątki pozwalają nam przeżyć przygodę jeszcze raz. ;)

    OdpowiedzUsuń
  75. So lovely post, the great idea

    Kisses
    www.pimentadeacucar.com

    OdpowiedzUsuń
  76. Takie prezenty to świetny pomysł. I cieszą ogromnie, bo samemu mało kto sobie kupi taki upominek :) Zawsze są jakieś ważniejsze wydatki.

    OdpowiedzUsuń
  77. I agree that personalized gifts can be so sweet. This personalized honey box is so special because of the inscription. You're right that it would make for a great personalized gift. I like to sweeten things with honey, it's more healthy than sugar.

    Your engagement story with Rafal is wonderful. It's so sweet how you celebrated your first Christmas together and then he proposed to you. It's great you have the inscription to remind you of it.

    Happy Sunday!

    OdpowiedzUsuń
  78. oj tak napewno ucieszyłabym się z takiego prezentu:)

    OdpowiedzUsuń
  79. Suprizo to swietny sklep, zamawialam tam prezent dla corki /-)

    OdpowiedzUsuń
  80. No muszę przyznać, że sama chętnie bym przygarnęła taką słodką skrzynkę! Podsunęłaś mi idealny pomysł na prezent. Niedługo moi rodzice mają rocznicę ślubu! Skorzystam!

    OdpowiedzUsuń
  81. Bardzo byłabym zadowolona z takiego prezentu :) Nawet jeśli miałabym dostałabym go na spółkę z mężem :)

    OdpowiedzUsuń
  82. Ależ cudny zestaw :) Bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  83. Też uwielbiam takie spersonalizowane prezenty. Ten wydaje się być ciekawą alternatywą. Takie prezenty jeszcze bardziej cieszą, bo widać, że ktoś myślał o nas i dostosował go do naszych preferencji, gustu itd Bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  84. Chętnie zobaczyłabym taką skrzynkę u siebie ;)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń