maja 30, 2021

Buty i Torebki - Moja miłość 😍 | Bonprix.pl 💖

    Dzień dobry http://static.tumblr.com/4cb12b39a02a019806dff31d308dc80b/prgxzku/ujSngcku3/tumblr_static_40fs6ter4ruokkckk88wsgccg.gif

( PL/ENG )

Witajcie moi mili! Dziś kontynuujemy temat moich zakupów na bonprix.pl. Ostatnio pisałam o kolarkach, a wy mogliście zobaczyć je aż w czterech stylizacjach. W tej samej paczce znajdowały się również buty i torebka. Muszę przyznać, że to moje ulubione dodatki do stylizacji. Buty i torebki są dla mnie tak uzależniające, że powoli, obsesyjnie tworzę ich kolekcje w mojej garderobie. Tak to już jest. Ktoś kocha kolczyki, ktoś zbiera znaczki pocztowe, ktoś kolekcjonuje monety, a ja zbieram buty i torebki. Kocham to i sądzę, że trudno będzie mi zaprzestać jednak dopóki hobby nie wpływa źle na stan konta, sądzę, że nie ma się czym przejmować. Pokażę wam dziś, co nowego wpadło do mojej kolekcji. Zapraszam! 
Hello my friends! Today we continue the topic of my purchases at bonprix.pl. Recently, I wrote about cyclists shorts and you could see them in four styles. In the same package there were also shoes and a handbag. I have to admit that these are my favorite styling accessories. Shoes and handbags are so addictive to me that I slowly, obsessively create their collections in my wardrobe. This is how it is. Someone loves earrings, someone collects postage stamps, someone collects coins and I collect shoes and handbags. I love it and I think it will be difficult for me to give up, but as long as the hobby is not bad for my account balance I think it's nothing to worry about. Today I'll show you what's new in my collection. I invite you!

Post sponsorowany. 
Bonprix.pl - to internetowy sklep z modą damską, męską i dziecięcą, a także artykułami domowymi. Ma ogromny asortyment, duży wybór wzorów, kolorów, rozmiarów, wiele propozycji trendów i mnóstwo inspiracji. Dodatkowo sklep często organizuje wyprzedaże i wprowadza kody rabatowe. Jest rewelacyjny, zachwyca i sprawia, że zakupy są samą przyjemnością. Sprawdźcie sami i pamiętajcie- #bonprixitsme!
Bonprix.pl - is an online store with women's, men's and children's fashion as well as home products. It has a huge assortment, a large selection of patterns, colors, sizes, many trend proposals and lots of inspiration. Additionally, the store often organizes sales and introduces discount codes. It is sensational, delights and makes shopping a pleasure. Check it out for yourself and remember - #bonprixitsme!




Torebka



Zauważyłam, że w mojej garderobie brak białej torebki, która idealna by była na co dzień. Taka, która pomieści portfel, telefon i inne mniejsze drobiazgi, które muszę mieć przy sobie. Taka trochę uniwersalna, by pasowała do wszystkich stylizacji jednocześnie mająca w sobie to coś, kreatywna, by pasowała do mojego stylu. Znalazłam model idealnie wpadający w mój gust. Oryginalny mały kuferek, z możliwością noszenia na pasku przez ramię. Prosty a zachwycający design. Biała z czarnymi elementami. Piękna, gustowna i kobieca torebka, nie za duża, nie za mała. Idealna. Bardzo często, zwłaszcza latem, noszę jasne stylizacje, do których nie pasują ciemne torebki. Czuję, że z tym białym kuferkiem bardzo się zaprzyjaźnimy, a wy będziecie ją często widywać przy moim boku!
I noticed that my wardrobe lacks a white handbag that would be perfect for everyday use. One that will fit a wallet, phone and other smaller items that I must have with me. A little universal, to suit all styles at the same time, creative, to suit my style. I found a model that fits my taste perfectly. The original small trunk, can be worn on a belt over the shoulder. Simple and delightful design. White with black elements. A beautiful, stylish and feminine handbag, not too big, not too small. Ideal. Very often, especially in summer, I wear bright styles that do not go well with dark handbags. I feel that we will become very friends with this white trunk, and that you will often see her by my side!








Klasyczne sneakersy przypominające krótkie trampki. Uwielbiam. Wiecie, gdy jeszcze chodziłam do szkoły, konkretniej do gimnazjum, i przejawiałam wtedy okres młodzieńczego buntu przeciw... sama nie wiem komu lub czemu, nie ważne, kochałam się w czerni, słuchałam rocka i ubierałam się trochę jak emo, trochę jak rockgirl '00. Wydaje mi się, że wtedy właśnie zaczęłam szukać swojego ja. Te wspomnienia są takie piękne. Przez kilka lat nosiłam trampki cały czas. Wiosna, lato, jesień, zima. Do tej pory nie potrafię przejść obok ich obojętnie. Te buty to moja młodość. Te, które miałam dotychczas, wyglądają już troszkę jak zmęczone życiem, pora je wymienić. Zamówiłam więc dwie pary, jedną białą drugą czarną. W życiu nie miałam białych trampek, przyznam, że to dla mnie trochę dziwne, jednak widziałam masę cudownych stylizacji z takimi butami w roli głównej i zawsze wyglądało to świetnie. Będę próbować, będę kombinować, będę szaleć. Dalej przecież szukam własnego stylu, własnego ja. Zamówione przeze mnie buty są bardzo wygodne, więc jeżeli macie gust podobny do mojego, polecam!
Classic sneakers. I love. You know, when I was still in school, more specifically in middle school, and I was showing a period of adolescent rebellion against ... I don't know who or why, no matter what, I loved black, listened to rock and dressed a bit like emo, a bit like rockgirl ' 00. I guess that's when I started looking for my self. These memories are so beautiful. For several years, I wore sneakers all the time. Spring Summer Autumn Winter. So far, I can't pass by them indifferently. These shoes are my youth. The ones I had so far look a bit tired with life, it's time to replace them. So I ordered two pairs, one white and one black. I have never had white sneakers in my life, I admit it is a bit strange for me, but I saw a lot of wonderful styles with such shoes in the lead role and it always looked great. I will try, I will combine, I will go crazy. After all, I'm still looking for my own style, my own self. The shoes I ordered are very comfortable, so if you have a taste similar to mine, I recommend it!











 Na dziś to wszystko.
Czy znacie sklep bonprix.pl? Czy mieliście okazję coś z niego zamówić? Co myślicie o tym internetowym sklepie i jego asortymencie? Jak oceniacie moje zamówienie? Lubicie torebki i buty? Jakie preferujecie? Jakie podobają wam się najbardziej?
Piszcie w komentarzu. image

 That's it for today.
Do you know the bonprix.pl store? Have you had the opportunity to order something from it? What do you think about this online store and its range? How would you rate my order? Do you like handbags and shoes? What do you prefer? What do you like the most?
Write in the comment. image

image   image
( PL )

Dziękuję Ci za poświęcony mi czas 
Zapraszam Cię na zaplecze wpisu 

AyuArtystycznie 

Mini seria, w której publikuję narysowane przeze mnie amatorskie fanarty ulubionych Blogerów oraz Blogerów najaktywniejszych na moich social media. Taki rysunek jest moją formą podziękowania za zaangażowanie oraz pracę, pasję i serce, jaką twórca wkłada w swój blog.




Kochana, po pierwsze chciałam się odwdzięczyć, za twój ostatni prezent. Wyjątkowy, jak Ty i Twoja piękna twórczość. Po drugie, chciałam Ci podziękować za nieustającą inspirację płynącą z twoich postów. Za tę energię i tę pasję, którą zarażasz innych. Jesteś cudowna!

Komentatorzy 

Co wpis wyłaniam z komentarzy dwa blogi. Skomentuj jako pierwszy lub zostaw najciekawszy komentarz - pod tym najnowszym wpisem a twój blog znajdzie się w polecajce. 

Pierwszy komentarz:
Morgana - spacerem-przez-zycie.blogspot.com image

Najciekawszy komentarz:
Bazgroły i inne ilustracje - rysowacibazgrolic.blogspot.com image

Infoblog  :

 Komentarz u mnie = komentarz u Ciebie. Zarówno na blogu, tiktoku jak i instagramie 

 contakt: neko_chan@vip.onet.pl
 instagram: hi_ayuna
 tik tok: blogerayuna

Jeżeli macie do mnie pytania, chcecie porozmawiać, potrzebujecie pomocy w realizacji swoich projektów lub 

cokolwiek innego nie zastanawiajcie się, nie wahajcie. Odpisuję każdemu w komentarzu na blogu, na instagramie, na mailu. Bądźmy otwarci na rozmowę i rozmawiajmy więcej i więcej image

https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEg_PoqzwFjOeEoSd-YkvnzqvqeN_xnofzcsBCZPoyIa9QGqLfnYxNlIYk23ZqH9CgBVAHYSqd0V_EgPgdBWjpQ93BeKjrV1C4TOLTFiVjGE4D0nAYHoemS8s-mphWfL2_IzpvkYL0PRq-o2/s320/xzc6.gif

212 komentarzy:

  1. Bardzo ładne - szczególnie biała torebka przypadła mi do gustu :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Buty super. Uwielbiam trampki, najlepiej właśnie takie zwykłe białe i czarne. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też :) W ogóle uwielbiam minimalizm w czystej postaci, a trampki to dla mnie największa i najpiękniejsza prostota :)

      Usuń
  3. Te devuelvo la visita contentablar de que me visites.
    Saludosbuhos 😊🍁😚

    OdpowiedzUsuń
  4. Jeszcze nic nie zamawiałam z tego sklepu, a pamiętam go jeszcze z dzieciństwa... Być może moja mama coś z niego zamawiała...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też pamiętam go z dzieciństwa :) Teraz sama w nim kupuję ^^

      Usuń
  5. Bardzo ładna torebka! Świetnie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  6. The shoes and bags are beautiful!
    You look stunning!

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękna torebka, pięknie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja jeszcze nic nie kupowałam na tej stronie. Fajne trampki.

    OdpowiedzUsuń
  9. Jak zawsze pięknie malujesz :) No i przyznam że takie trampki to moje must have :D Uwielbiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja mam słabość do butów. Torebka Mała, ale bardzo ładna. Też mi się spodobała.

    Książki jak narkotyk

    OdpowiedzUsuń
  11. Te queda muy bien el look y el dibujo te salio genial. Te mando un beso

    OdpowiedzUsuń
  12. the canvas shoes look great, i like the plain black one especially

    colored wigs

    OdpowiedzUsuń
  13. A mnie najbardziej podoba się koszula(katana?) z ostatnich fotek. Super jest 👍🖤 Torebki nie w moim stylu, trochę za eleganckie, jak na mnie 😉 Za to za tenisówkami się muszę porozglądać ✌️

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetny post, w ogóle to mamy Klaudio powrót jeśli chodzi o modę do lat 90 - tych. Moja Mama ma małego bzika ma punkcie torebek. Pozdrawiam. I mam nowego Instagrama :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ciekawa rekomendacja sklepu i wybrałeś piękną białą torbę, która wygląda modnie. To jest fajne!.
    Miłego wczesnego poniedziałku, udanego tygodnia.
    Pozdrowienia

    OdpowiedzUsuń
  16. Very nice and great products review with photos. Shoes and Bags are beautiful. Especially that bag is wonderful. I love it. Happy day.

    OdpowiedzUsuń
  17. Hola guapa!
    Ya te sigo aquí, te espero en mi blog para que me sigas.
    Besos.

    OdpowiedzUsuń
  18. Fajna forelacja. Też często kupuje w tym sklepie internetowym. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  19. Torebka bardzo stylowa, a do tego klasyka sportowego obuwia :D Ciekawe połączenie :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Nie lubię torebek, bo trzeba je nosić. Wolę zdecydowanie plecaki, a z takich mniejszych rzeczy to torebki przypinane do bioder oraz zwykłe nerki.

    OdpowiedzUsuń
  21. Ja mam jedną torebkę od lat i na razie jej nie zamienię, bo ją uwielbiam :D

    OdpowiedzUsuń
  22. Ładna i elegancka torebka. Buty też fajne - lubię takie sportowe obuwie. :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Uwielbiam torebki, super fotki ❤

    OdpowiedzUsuń
  24. Great looks and purchases my dear!!! Have a nice day!!

    OdpowiedzUsuń
  25. Hi, great post and fantastic outfit!

    I'm following your blog, this is my https://www.resibooks.com/

    Kisses from Spain!

    OdpowiedzUsuń
  26. Hello! I loved all the products. I like the bag, it looks super elegant but also to go out for a walk. The sneakers are also cute, I like their simplicity ♥

    OdpowiedzUsuń
  27. hola
    me han parecido unos productos estupendos,
    Besotesssssssssss

    OdpowiedzUsuń
  28. Bardzo fajne trampki w obydwu kolorach.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Buty i torebki, mogę stwierdzić że to kiedyś była moja miłość. Uzależnienie ? Mania, hobby, jak by nie nazwać, bardzo mnie to wciągnęło. A teraz jestem mamą i pierwsze co muszę ciągle kupić, to buty dziecku i ciągle potrzeba jakieś...

    OdpowiedzUsuń
  30. Witaj ! <3

    Ja tak jak Ty uwielbiam buty i torebki :) Dodam jeszcze do tego perfumy :)

    Śliczna ta Twoja torebunia, klasyczne trampki także lubię :)


    pozdrawiam słonecznie

    OdpowiedzUsuń
  31. Great addition to the collection! The bag is so stylish and beautiful! And I also really love sneakers!

    OdpowiedzUsuń
  32. Bardzo ładne rzeczy i rzeczy! Torebka osobiście dla mnie za poważna, więc na nią nie zdecydowałabym się na nią. Co do butów - sama bym chętnie takie zakupiła, ale moje stopy uwielbiają grubą, nieregularną podeszwę.
    Zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń
  33. Hola! el bolso blanco es precioso. Besos

    OdpowiedzUsuń
  34. How fabulous! That purse is such a fantastic item. It will go with so many different outfits!
    the creation of beauty is art.

    OdpowiedzUsuń
  35. Hola, el bolso es precioso, me has dado mucha envidia porque me gustaría tener uno así y no lo he encontrado todavía.
    Besos desde Promesas de Amor, nos leemos.

    OdpowiedzUsuń
  36. ja kocham duże torby:D muszę mieć wszystko w jednym miejscu;p więc w takiej małej bym się nie odnalazła:) ale model ładny

    OdpowiedzUsuń
  37. Tez mam w swojej szafie trampki - najlepsze na wiosnę i lato. Moje są skórzane, innych nie mogłabym nosić.
    W ogóle super stylizacje, bardzo mi się podobają. :)

    OdpowiedzUsuń
  38. Cześć, Klaudio! ;)

    Widzę, że zamówienie okazało się bardzo udane. Torebka wygląda świetnie, jest bardzo klasyczna, więc będzie Ci pasować praktycznie do wszystkiego. Rozmiar też jest fajny, nie za duży,nie za mały. :D

    Jeśli chodzi o trampki to bardziej podobają mi się białe (wolę jasne kolory). Gumowe wykończenie na górze jest dosyć nietypowe, zwykle widywałam bardziej zakryty przód. Natomiast najbardziej z Twoich stylizacji spodobała mi się środkowa- jeansowa. Wyglądasz w niej fantastycznie! <3

    Buziaki! ;*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj Kochana!
      Bardzo dziękuję za twój komentarz ! Buziaki :)

      Usuń
  39. Hi, fantastic outfit! Collecting bags and shoes is my hobby too ;)

    OdpowiedzUsuń
  40. Śliczna jest ta torebka, ma w sobie wszystko to, czego oczekiwałaś, zakup idealny:) Buty też super, sama kiedyś długo chodziłam po sklepach, by kupić takie zwykłe sneakersy, trampki jak ja je nazywam, udało mi się na bazarze za 20 zł :D Bonprix lubiłam, kiedyś często tam zamawiałam, ale równie często odsyłałam, bo nie umiałam dopasować rozmiarówki;) Co do torebek, to mam dwie, dużą do pracy, właściwie torbę, bo muszę w niej nosić dużo jedzenia:D Oraz małą granatową z Greenpoint, która mimo niepozornych rozmiarów, wiele mieści i ma mnóstwo kieszonek, co strasznie lubię:) Co do butów, to mam ich sporo i wiecznie mam ochotę kupować nowe :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No czasem i ja mam problem z rozmiarem, chodź do9kładnie się mierzę :D
      Urok zakupów online :)

      Usuń
    2. Dziękuję ci z całego serduszka za rysunek, tak jak pisałam na Instagramie, nikt nigdy nie zrobił mi takiego wspaniałego prezentu:) Nie zorientowałam się wcześniej, że to mój portret, nie wchodziłam na linki do bloga i myślałam, że to jakaś inna Klaudia xD

      Usuń
  41. Świetne zakupy. Torebka totalnie skradła moje serce. Jest cudowna.

    OdpowiedzUsuń
  42. Torebka super, ale trampki to również moje buty z lat nastoletnich. Także byłam w okresie gimnazjalnym rockowa. ;)

    OdpowiedzUsuń
  43. Kocham trampki, myślę że są uniwersalne i pasują do każdej stylizacji :)

    OdpowiedzUsuń
  44. Z torebkami u mnie jest tak, że nową kupuję dopiero wtedy, gdy aktualnie używana spełniła już swoje zadanie. Na każdą porę roku mam jednak inną torebkę :)

    OdpowiedzUsuń
  45. Ale elegancja-Francja z tej białej torebki! Z kolei tę czarną nosiłabym na uczelnie. Też uwielbiam trampki!

    OdpowiedzUsuń
  46. Bardzo ładna ta torebka, a takie trampki to klasyka, prawie zawsze się sprawdzą:)
    Pięknie wyglądasz:)

    OdpowiedzUsuń
  47. Jak przeczytałam z tym uzależnieniem to trochę się uśmiechnęłam :) Jednak jak piszesz, że jest pod kontrolą to jest dobrze :) Piękna torebka, co prawda nie mój styl, ale prezentuje się gustownie i elegancko, a do tych stylizacji pasuje idealnie. "Trampki" pamiętam także i z podstawówki i z gimnazjum i liceum.. co za czasy :) Też nie nosiłam nigdy białych ale za to czarne i kolorowa, sama też je ozdabiałam. W tym roku może kupię też coś nowego. Muszę w ogóle Ci powiedzieć, że proponowane propozycje są rewelacyjne, proste ale jednocześnie wydają się wygodne i świetne!
    Zauważyłam na końcu, że uwzględniłaś mój blog. Nie spodziewałam się tego i bardzo Ci dziękuję!!! :) ❤❤❤

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To ja bardzo dziękuję za twoją obecność i ciepłe, krzepiące słowa!

      Usuń
    2. Dziękuję :) Chętnie do Ciebie będę zaglądać :)

      Usuń
  48. Przepiękny rysunek :D Torebka bardzo mi się podoba :D
    Też lubię chodzić w trampkach, ale preferuję te długie xD
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też lubię te długie :D Noszę te i te ^^ Pozdrawiam!

      Usuń
  49. Nie kupowałam nic w tym sklepie, ale przyznaję torebka przykuwa wzrok. Podoba mi się. Będzie Ci pasować do różnych stylizacji :)

    OdpowiedzUsuń
  50. Fajne zakupy. Kocham tramki wszelakie. Śmigam w nich praktycznie wszędzie 😃

    OdpowiedzUsuń
  51. Miałaś udane zakupy. Torebka świetna. Buty idealne na wakacje. Też zaglądam do tego sklepu , kupiłam kiedyś ładne firanki. Bardzo ładne zdjęcia. Pozdrawiam cieplutko ☀️

    OdpowiedzUsuń
  52. That bag is very, very elegant! Also, I have the same black&white sneakers! 💐

    Soaphoria ShinyShamp 🧼💇 *

    OdpowiedzUsuń
  53. bardzo fajna torebka, a sklep oczywiście znam:)

    OdpowiedzUsuń
  54. Great shopping and very comfortable outfits.

    Kisses

    OdpowiedzUsuń
  55. Torebka jest przepiękna! Elegancka, ale i urocza!

    OdpowiedzUsuń
  56. Beautiful bag! I also love your outfits, especially the denim one. You look fantastic.
    Have a nice day!

    OdpowiedzUsuń
  57. Torebki i buty to coś co uwielbiam, i pewnie kiedyś będę miała ogromną ich kolekcję. :P Twoje zamówienie bardzo do Ciebie pasuje i jak najbardziej fajnie je zaprezentowałaś. Piękna Ayuna! Cudowny rysunek, rozwijasz się, super!

    OdpowiedzUsuń
  58. ja przez cały rok nosiłam glany :P nawet latem :P potem zamieniłam je na trampki w okresie letnim, ale zimą nadal glany :P i glany i trampki noszę nadal :P z tych dwóch rzeczy, które lubisz kolekcjonować to wolę buty :D torebek mam kilka i nowe kupuję raczej jak te stare mi się już rozsypią :D jestem raczej praktyczną osobą, nie lubię nadmiaru rzeczy (Nie dotyczy to książek :D).

    OdpowiedzUsuń
  59. You always inspire me to try new things with my clothing.



    Would you like to follow each other? If the answer is yes, please follow me on my blog & I'll follow you back. thank you.

    OdpowiedzUsuń
  60. Hola guapa, muchas gracias por pasarte por mi blog. He visitado el tuyo y me ha encantado, así que tienes una seguidora más. Feliz día. Besos

    OdpowiedzUsuń
  61. Fajniutka ta torebka, rzeczywiście 😍

    OdpowiedzUsuń
  62. You look amazing my dear! Love your bag! 

    OdpowiedzUsuń
  63. Hi Ayuna!
    Beautiful article, you look great in the photos. I really like the shoes and bags! 😉
    Everything is so gorgeous! I'll take a look at that store.
    Greetings

    OdpowiedzUsuń
  64. Hey Ayuna, such a lovely handbag, nice post!

    OdpowiedzUsuń
  65. Butoholiczką też jestem :) trampki białe i czarne to klasyk :)

    OdpowiedzUsuń
  66. Cudna torebeczka i trampki też super! :) Kiedyś dostawałam pocztą gazetki z Bonprix i zawsze bardzo lubiłam je przeglądać, dużo rzeczy mi się podobało, ale jakoś nigdy nie zdecydowałam się na zakupy. Może w końcu się skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
  67. Ja butów i torebek też trochę w szafie mam, chociaż teraz kupuję je rzadko, bo brakuje mi miejsca w szafkach. Tyle, że niestety najczęściej jest tak, że buty są słabej jakości i trzeba je wymieniać co sezon. Piękne zdjęcia kochana :) Torebka i trampki też super. Na pewno przydadzą się do wielu stylizacji :) Ja ostatnio właśnie polubiłam nosić trampki do sukienek. Jak wygodnie! ;)

    OdpowiedzUsuń
  68. Mnie ma szczęście ominął szał ba buty i torebki. Pewnie nie umiałabym się im oprzeć :)

    OdpowiedzUsuń
  69. Bardzo ładna torebka. Ja w tym sklepie robiłam zakupy lata świetlne temu, chyba muszę zerknąć co mają w ofercie. W ogóle bardzo ładne letnie zdjęcia.
    Pozdrawiam Kolorowo

    OdpowiedzUsuń
  70. Taka miłość jak u mojej siostry :D

    OdpowiedzUsuń
  71. Świetne rzeczy. Torebki bardzo mi się podobają. Trampki warto mieć w szafie bo zawsze się przydadzą :)

    OdpowiedzUsuń
  72. Obecnie buty i torebki kupuję tylko w realu.
    Buty muszę przymierzyć, bo mam problemy stawowe.
    Szkic bardzo ładny😀
    Pozdrawiam cieplutko na udany nowy tydzień💛🌞🍓☕🌺😀🍀

    OdpowiedzUsuń
  73. Ładne torebki. Bardzo lubię nosić trampki.
    Pozdrawiam i zapraszam na nowy post :) jusinx.blogspot.com.

    OdpowiedzUsuń
  74. Elegancko i jednocześnie na luzie. Ślicznie ❤ pięknie Ci

    OdpowiedzUsuń
  75. Ah jak ja uwielbiam klasyczne trampki! Zamówiłam niedawno właśnie czarne i białe :D. Pasują do wszystkiego. <3
    Super wyglądasz. :)

    OdpowiedzUsuń
  76. Hej Kochana,

    Oczywiście,że marka BonPrix jest mi znana od wielu wielu lat- zawsze ma w swojej ofercie coś ciekawego :-)
    Torebka prezentuje się bardzo elegancko. A trampki uwielbiam- nosze chętnie ( chyba mój ulubiony rodzja obuwia - bo zwykle są niesamowicie wygodne) - poza tym zawzse łatwo je z czymś zesatwić czy to z sukienką czy spodniami :)

    OdpowiedzUsuń
  77. Świetne zakupy! Ja słyszałam o tej stronie, aczkolwiek jeszcze niczego tak nie kupowałam.

    OdpowiedzUsuń
  78. Bardzo ładna torebka i świetne buty. Ja dawno temu zamawiałam, ale się zraziłam długim oczekiwaniem. Może od tego czasu to się zmieniło. Pozdrawiam serdecznie, życzę udanego tygodnia :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja nie czekałam tak długo :) Pozdrawiam, udanego tygodnia!

      Usuń
  79. O sklepie słyszałam, a zakupy zrobiłaś świetne :). Zarówno buty jak i torebki będą pasowały do wielu stylizacji.

    OdpowiedzUsuń
  80. Jakieś dwa lata temu odkryłam trampki na nowo. I wiesz, szybko z nich nie zrezygnuję:D
    Pozdrawiam serdecznie znad filiżanki kawy :)

    OdpowiedzUsuń
  81. Ostatnio widziałam cudne trampeczki w koty ;) Tylko właśnie białe, a nie wiem, jak miałabym w nich chodzić, żeby nie były uświnione po jednym spacerze. Chyba fruwać w powietrzu ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trampki w koty *.* Powiem Ci, że moje białe są całkiem białe :)

      Usuń
  82. Witaj Ayuno. Piękne buciki i cudowne torebki. Znam bonprix i korzystam, bardzo fajne rzeczy można tam wypatrzeć.:)

    OdpowiedzUsuń
  83. Trampeczki zawsze super. Ja co prawda butów i torebek nie kolekcjonuję. Torebkę mam jedną i noszę tak długo aż się zniszczy/znudzi, czy dorwę coś innego co naprawdę chcę mieć. Jednak stawiam na praktyczność, musi być wygodna, odpowiedniej wielkości, uniwersalna. Podobnie mam z butami :P. Niewiele ale wygodne :). Trampki najlepsze bo i do sukienki założę i do spodni :D. Za to zbieram nałogowo książki. Tak jak mówisz każdy coś ma, na to traci wypłatę xD

    OdpowiedzUsuń
  84. Sklep oczywiście znam, a dzięki Twoim wpisom nogę podpatrzeć co ciekawego ma w ofercie. ;) Torebka bardzo ładna, właśnie sobie uświadomiłam, że brakuje mi białej. :D Buty też bardzo mi się podobają, lubię trampki odkąd pamiętam i z chęcią bym się na takie skusiła.

    OdpowiedzUsuń
  85. Sklep znam ale nigdy nic nie zamawiałam. Z Twojego zamówienia podoba mi się torebka i białe trampki 😍

    OdpowiedzUsuń
  86. Oh very nice style darling cute photos
    xx

    OdpowiedzUsuń
  87. Obie torebki sa sliczne ale czarna bardziej mi sie podoba. Ale biale tez potrzebne oczywiscie :)

    OdpowiedzUsuń