marca 22, 2021

📽 FILM | Moje ulubione tytuły: Kino familijne 👨‍👩‍👧‍👦 6 propozycji na udane kino domowe.

 
  Dzień dobry http://static.tumblr.com/4cb12b39a02a019806dff31d308dc80b/prgxzku/ujSngcku3/tumblr_static_40fs6ter4ruokkckk88wsgccg.gif

( PL/ENG )

Zima jest cudowną porą roku. Inspirującą, zachwycającą i pomimo chłodu, gorącą od herbat, kaw i rozgrzanych miłością serc. Jest piękna, naprawdę, jednak wszystko ma swój kres, to znaczny, powinno mieć swój kres. Nie mogę doczekać się wiosny, jednakże wiele wskazuje na to, że zima dłużej z nami pobędzie. "W marcu jak w garncu" jakże trafne jest to przysłowie odnośnie obecnej pogody. Czekając na cieplejsze dni, warto wykorzystać ten przedwiosenny czas. Ta myśl natchnęła mnie do napisania dzisiejszego wpisu. Podczas, kiedy to pogoda nie sprzyja aktywności i spędzamy wolny czas w domu, można urządzić sobie kino domowe. Jest to coś, co uwielbiam robić o każdej porze roku, jednak teraz sprawia to najwięcej przyjemności. Herbata, kocyk, film i ja - to zwiastun dobrze spędzonego wieczoru. Zapraszam was dziś na kilka filmowych propozycji. Moje ulubione tytuły. 
Winter is a wonderful time of the year. Inspirational, delightful and despite the cold, hot from teas, coffees and hearts warmed by love. She is beautiful, really, but everything has an end, it is significant, it should have an end. I am looking forward to spring, but there are many indications that winter will stay with us longer. "In March like in a pot" this is a very apt proverb regarding the present weather. While waiting for warmer days, take advantage of this pre-spring time. This thought inspired me to write today's post. When the weather is not conducive to activity and we spend our free time at home, you can arrange a home theater. It's something I love to do in every season, but now it's the most fun. Tea, a blanket, a movie and me - this is a harbinger of a well-spent evening. Today I invite you to a few film propositions. My favorite titles.


Prywatnie. Pewnie zauważyliście już, że zniknęłam na trochę z moich social media. Nie planowałam tego. Podobnie jak nie planowałam kolejnej przeprowadzki. To już druga w tym roku. Nie będę zagłębiać się w tę długą i niekoniecznie odpowiednią na publicznego bloga historię. Obecnie wróciłam wraz z Rafałem do rodzinnego domu. Co będzie dalej? Zobaczymy. Jak zawsze jestem dobrej myśli.
Privately. You've probably noticed by now that I've disappeared from my social media for a while. I didn't plan on this. Just like I wasn't planning another move. This is the second one this year. I will not delve into this long and not necessarily relevant story for a public blog. Currently, together with Rafał, I have returned to my family home. What's next? We will see. As always, I'm hopeful.

Dzisiejsze opisane w poście filmowe tytuły, będą z kategorii kino familijne czyli gatunku odpowiedniego dla każdego. Filmy te zawierają także sceny z innych gatunków filmowych jak komedia, dramat, romans czasem również horror, jednak wszystko jest napisane i wyreżyserowane w taki sposób, by finalnie film był dla każdego widza, również tego najmłodszego. Dzisiejsze tytuły będą filmami bez elementów bajkowych- narysowanych. Idealne do oglądania z rodzicami albo z dziećmi. Zapraszam na propozycje i moje własne krótkie recenzje.
Today's film titles described in the post will be from the family cinema category, i.e. a genre suitable for everyone. These films also include scenes from other film genres such as comedy, drama, romance, sometimes also horror, but everything is written and directed in such a way that the final film is for every viewer, including the youngest. Today's titles will be films without fairy-tale-drawn elements. Perfect for watching with parents or children. Feel free to film's title and my own short reviews.


Dr. Dolittle - 1998r. 1,25h.


Główny bohater John rozumie mowę zwierząt. Dar ten zostaje w nim stłumiony, kiedy był dzieckiem. Po latach, gdy John zostaje lekarzem jego zapomniane zdolności budzą się w nim na nowo. Potrącony na skrzyżowaniu pies jak się okazuje, mówi ludzkim głosem. Wiadomość o tym, że istnieje lekarz, który rozmawia ze zwierzętami rozchodzi się po okolicy a Johna zaczynają odwiedzać najróżniejsze gatunki zwierząt. Świetny film z elementami humoru. Idealny seans do obejrzenia ze swoim czworonogiem :)
The main character, John, understands the language of animals. This gift is suppressed in him when he was a child. Years later, when John becomes a doctor, his forgotten abilities come back to him. As it turns out, the dog hit at the crossroads speaks in a human voice. The news that there is a doctor who talks to animals spreads around the area and John begins to visit various species of animals. Great movie with elements of humor. Perfect session to watch with your pet :)





Asterix i Obelix - w służbie jej królewskiej mości - 2012r. 1,50h.

Kolejna ekranizacja na podstawie komiksu stworzonego przez Rene Goscinny'ego. Przyznam wam, że jestem wielką fanką przygód tych dwóch dzielnych galów i uważam zarówno bajki jak i filmy na ich podstawie za rewelacyjne. Tym razem, akcja dzieje się w Brytanii, do której zbliża się Cezar podbijając wszystkie napotkane po drodze wioski i osady. Królowa Brytów prosi galów o pomoc. W filmie pojawia się kultowy humor i walki okraszone magicznym napojem. Jest zabawnie, zwłaszcza, że film polskojęzyczny nawiązuje w przekomiczny sposób do Angielskiej kultury. Jest to jeden z najlepszych polskich dubbingów, jakie można zobaczyć.
Another screen adaptation based on a comic book created by Rene Goscinny. I admit that I am a huge fan of the adventures of these two brave galas and I consider both cartoons and films based on them to be sensational. This time, the action takes place in Britain, to which Caesar is approaching, conquering all the villages and settlements encountered on the way. The Queen of the Britons asks for help from the Gauls. The film features iconic humor and fights with a magic drink. It's fun, especially since the Polish-language film makes a hilarious reference to English culture. This is one of the best Polish dubbing you can see.





Matylda - 1996r. 1,38h.


Życie Matyldy nie jest kolorowe. Jej rodzice nie należą do najmilszych. Gdy Matylda idzie do szkoły jest przeszczęśliwa. Poznaje diaboliczną dyrektorkę ale też przemiłą nauczycielkę i inne dzieci w jej klasie. Okazuje się, że Matylda jest wyjątkowa, niezwykle inteligenta jak również posiadająca nadprzyrodzone moce. Wspaniały film pełen akcji, humoru i... przerysowanych scen, jednak wszystko komponuje się ze sobą idealnie przez co tworzy nam się dobrze ograna ciekawa historia.
Matilda's life is not colorful. Her parents aren't the nicest. When Matylda goes to school, she is very happy. She meets the diabolical headmistress, but also a lovable teacher and other children in her class. It turns out that Matilda is unique, extremely intelligent as well as having supernatural powers. A great film full of action, humor and ... exaggerated scenes, but everything fits together perfectly, which creates a well-rounded interesting story.






Niania - 2005r. 1,37h.


Do domu samotnego ojca i jego siedmiorga niesfornych dzieci trafia niania, obdarzona magicznymi zdolnościami. Niania McPhee zmienia ich życie, czy może, sami zmieniają swoje życie przy pomocy starej, dobrej niani? Cudowne, piękne kino dla każdego. Pięknie wyreżyserowane kadry, zachwycające sceny, humor oraz piękny morał to wielkie walory tej ekranizacji. 
A nanny, endowed with magical abilities, comes to the home of a single father and his seven unruly children. Nanny McPhee changes their lives, or maybe they change their lives themselves with the help of a good old nanny? A wonderful, beautiful cinema for everyone. Beautifully directed shots, delightful scenes, humor and a beautiful moral are the great advantages of this film adaptation.






Niekończąca się opowieść - 1984r. 1,42h.


Bastian po śmierci mamy zamyka się w sobie. Nie potrafi porozumieć się z otaczającymi go ludźmi. Nie radzi sobie w szkole, koledzy mu dokuczają. Ucieka w świat książek. Jedna z nich, którą zaczyna czytać, okazuje się być bramą do fantastycznego świata wyobraźni, której jak się okazuje, grozi niebezpieczeństwo. Niesamowita historia, która wciąga widza już od pierwszej sekundy. Niezapomniane wrażenia, prawdziwa magia, klasyczne kino dla młodzieży. Zachwycające kadry, niesamowity scenariusz, emocje. Uwaga- film potrafi mocno wzruszyć! 
After his mother's death, Bastian closes in on himself. He cannot communicate with the people around him. He doesn't do well at school, his friends tease him. He escapes into the world of books. One of them, which he starts reading, turns out to be a gateway to the fantastic world of imagination, which, as it turns out, is in danger. Incredible story that draws the viewer from the very first second. Unforgettable impressions, real magic, classic cinema for young people. Amazing shots, amazing scenario, emotions. Note - the movie can be very touching!





Opowieści z Narni: Lew, Czarownica i Stara Szafa - 2005r. 2,23h


Czwórka rodzeństwa trafia do domu ekscentrycznego profesora. Odkrywają magiczny świat do którego dostać się można... poprzez szafę. Niesamowita historia pełna magii kina, zapierających dech w piersiach efektów i pięknych kadrów. Film wzbudza wiele emocji. Zostaje w pamięci na długo. 
Four siblings end up in the home of an eccentric professor. They discover a magical world to which you can get ... through the wardrobe. An amazing story full of the magic of cinema, breathtaking effects and beautiful frames. The film evokes a lot of emotions. It stays in the memory for a long time.








Recenzje są krótkie, bo w tego typu filmach niewiele można zdradzić. Każda kolejna klatka to nowa chwila do odkrycia i przeżycia. To zestawienie moich ulubionych propozycji z gatunku familijnego. Czy zainteresowałam was jakimś tytułem? Może widzieliście któreś z tych filmów? Jeżeli tak, jak je oceniacie? Jakie wy lubicie filmy z gatunku familijnego? 
Piszcie w komentarzach!
The reviews are short because there is not much to reveal in such films. Each subsequent frame is a new moment to discover and experience. This is a list of my favorite family proposals. Did I interest you with a title? Maybe you've seen any of these movies? If so, how do you rate them? What kind of family movies do you like?
Write in the comments!

image   image
( PL )

Dziękuję Ci za poświęcony mi czas 
Zapraszam Cię na zaplecze wpisu 

Komentatorzy 

Co wpis wyłaniam z komentarzy dwa blogi. Skomentuj jako pierwszy lub zostaw najciekawszy komentarz - pod tym najnowszym wpisem a twój blog znajdzie się w polecajce. 

Pierwszy komentarz:
Wioleta Sadowska - www.subiektywnieoksiazkach.pl image

Najciekawszy komentarz:
Olimpia Adrasteja - adraasteja.blogspot.com image

Infoblog  :

 Komentarz u mnie = komentarz u Ciebie. Zarówno na blogu, tiktoku jak i instagramie 
 Z kodem: ayuna35 otrzymasz 35% rabatu na zakupy plakatów i ramek w inspirującym posterstore.pl 

 contakt: neko_chan@vip.onet.pl


Jeżeli macie do mnie pytania, chcecie porozmawiać, potrzebujecie pomocy w realizacji swoich projektów lub 

cokolwiek innego nie zastanawiajcie się, nie wahajcie. Odpisuję każdemu w komentarzu na blogu, na instagramie, na mailu. Bądźmy otwarci na rozmowę i rozmawiajmy więcej i więcej image


251 komentarzy:

  1. O raju znam wszystkie z tych filmów ale dwa ostatnie to są sztosy ! Przypomniałaś i nimi dzieciństwo i bardzo cudowny okres w życiu !
    by-tala.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Mi też od razu przypomina się dzieciństwo, cudowny okres w życiu :)

      Usuń
  2. Oglądałam wszystkie te filmy, oprócz Niani. Na Matyldzie byłam w kinie, kiedy byłam bardzo mała, mam do tego filmu duży sentyment. Obecnie oglądam na Netflixem Ranczo:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też mam duży sentyment do filmów, które widziałam jako dziecko :)
      Ranczo uwielbiam ^^

      Usuń
  3. An excellent selection of films for family viewing and recreation. I love such light films. The Chronicles of Narnia only watched them.

    OdpowiedzUsuń
  4. Witaj Kochana!
    Zima zdecydowanie ma swoje uroki. Jednak ja z niecierpliwością czekam na wiosnę, taką prawdziwą. Ciepłą, słoneczną, kolorową. A póki, co nie zapowiada się na to. Chciałabym w końcu wskoczyć w letnie buty i kurtki. Mam nadzieję, że niedługo tak się też stanie.
    Szkoda, że tyle musicie się przeprowadzać... Mam nadzieję, że w końcu się to uspokoi i osiądziecie na swoim. Życzę Wam tego z całego serca.

    Dr. Dolittle - genialny film. Kocham zwierzęta, więc motyw ich rozumienia jest świetny.
    Asterix i Obelix - o kurde. Jest tyle części, ale ta jest moją ulubioną! Ten angielski humor i wkładanie ich języka w polskie zdania brzmią tam tak naturalnie i komicznie.
    Matylda - muszę przyznać, że nie kojarzę tego. Muszę w takim razie koniecznie odrobić lekcje!
    Niania - sam film pamiętam jak przez mgłę, ale gram tam jeden z moich ulubionych aktorów - Thomas Brodie-Sangster. Ale samą postać niani pamiętam bardzo dobrze :)
    Niekończąca się opowieść - mam wrażenie, że nigdy nie udało mi się obejrzeć tego filmu do końca. Pamiętam jakieś małe urywki, ale kompletnie nie kojarzę początku i końca.
    Opowieści z Narni - pamiętam, że była to moja lektura w podstawówce. Cudowna książka i cudowny film. Kolejne części są równie dobre. Polecam.

    Krótkie, ale konkretne recenzje. Propozycje również wspaniałe. Super powrót do chwil dzieciństwa. Bardzo dziękuję Kochana za wyróżnienie. Moim ulubionym familijnym filmem jest Charlie i fabryka czekolady. Mogłabym go oglądać non stop!

    Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też z niecierpliwością czekam na wiosnę :) Zima jest piękna, ale czekam już na słońce i wiosenne stylizacje :) Myślę, ze teraz już się uspokoi a ja będę mogła się poświęcić swoim pasjom i social media :)
      Dziękuję bardzo za ciepły komentarz! I propozycję filmu :) Również lubię Charlie i fabryka czekolady, pojawi się w następnym zestawieniu, obiecuję! :)

      Usuń
  5. Znam większośc, ale najvbardziej lubię Asterix i Obelix :) Oprćz tego mam też wiele innych ulubionych filmów do któych lubię wracaćm a najbardziej lubię filmy typowo familijne lub dla młodzieży :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za komentarz :) Ja najbardziej lubię horrory, ale oglądam wszystkie gatunki :)

      Usuń
  6. Nie widziałam tylko dwóch filmów z tych, które wymieniłaś. Są to w większości produkcje mojego dzieciństwa. Do Narni lubię wracać.

    Książki jak narkotyk

    OdpowiedzUsuń
  7. Znam wszystkie te filmy. Ale sentyment mam do "Niekończącej się opowieści".

    OdpowiedzUsuń
  8. Wspaniały pomysł na cykl.. Podoba mi sie a filmy znam.. wszystkie.. och Dollitle.. ile razy widziałam :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Yo adoro la la historia interminable y Narnia. Buena elección de películas te mando un beso.

    OdpowiedzUsuń
  10. Nawet nie zliczę ile razy widziałam Matyldę, Niekończącą się opowieść i Opowieści z Narnii :) Oczywiście czytałam też książki :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Matyldę oglądałam akurat wczoraj, miło było sobie przypomnieć te filmy : )
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja już czekam na piękną wiosenną pogodę. Ja niedawno też się przeprowadzałam i wiem ile z tym jest roboty :p wstyd się przyznać, ale żadnego z tych filmów nie widziałam. Ja ogólnie mam duże braki filmowe i serialowe :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ojej, musisz koniecznie nadrobić! :) To klasyki, do których często się powraca :)

      Usuń
  13. M atylda is one of my favorite movies
    xx

    OdpowiedzUsuń
  14. Większość filmów widziałam, uwielbiam Asterix i Obelix w służbie... Podoba mi się pomysł na cykl, czekam na kolejne wpisy :) pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo! Chętnie będę prowadzić ten cykl, o filmach mogłabym pisać i pisać :)

      Usuń
  15. Witaj :)
    Zdecydowanie lubię zimę jednak teraz gdy mamy końcówkę marca, zaraz święta wielkanocne to chce mi się ciepłej i pięknej wiosny. Cieszę się, że tegoroczna zima była śnieżna i mroźna a teraz czekam na kwiecistą wiosnę pełną słońca i ciepła.

    Uwielbiam filmy Asterix i Obelix :) Resztę też znam, lubię wracać do takich produkcji :)

    Buziaki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wygląda na to, że na wiosnę jeszcze trochę poczekamy :D Pozdrawiam!

      Usuń
  16. Cześć Klaudio :)

    Fajnie, że wróciłaś z kolejnym postem. Ostatnio zastanawiało mnie co u Ciebie :)

    Jestem fanką zimy, uwielbiam jak pada śnieg nawet mróz mi nie straszny ale tak jak napisałaś wszystko ma swój kres i każda pora roku kiedyś się kończy. Kończy się nam marzec a zaraz Wielkanoc więc czas na Panią Wiosnę :) Mam nadzieję, że będzie piękna i ciepła ale i z deszczem by podlać ogródki :)

    Wszystkie te produkcje znam, jednak jestem wielką fanką Asterix i Obelixa :) Kiedyś oglądałam bajki z nimi :)

    Pozdrawiam serdecznie i życzę miłej nocy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj Iwetto!
      Dziękuję za ciepły komentarz i pozdrawiam serdecznie! :)

      Usuń
  17. Wręcz klasyyka sama w sobie, filmy dobrze mi znane i to wszystkie a Matyldę czy Astelixa i Obelixa również wielbię. Pozdrawiam, Mada

    OdpowiedzUsuń
  18. Znam wszystkie Twoje propozycje! Większość tych filmów kojarzy mi się z moim dzieciństwem :) Najczęściej leciały z tego co pamiętam to w niedziele, w okresie obiadowym :) Zawsze oglądaliśmy je wspólnie z rodzicami ;) Piękne czasy :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Znam te wszystkie filmy. Oglądam różne gatunki ale czasami wracam do tych właśnie co mogą mnie rozbawić.Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  20. Widzialam wszystko oprocz Niani. Swietne propozycje na wspolny familijny seans najlepiej w weekend. Na Niekonczacej sie opowiesci bylam w kinie jako dziecko, ten film jest piekny i wzruszajacy. Uwielbiam go. Bardzo lubie Opowiesci z Narni. Z takich filmow fantazy uwielbiam tez film Willow, byl fantastyczny na pewno znasz Ayunko. Powiem Ci ze przez ta pogode jestem tak rozstrojona i obolala ze cos strasznego. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za komentarz kochana i trzymaj się cieplutko!

      Usuń
  21. Chyba już nic nie dodam, świetne propozycje. Uwierzysz, że nie oglądałam Dr Dolittle? Zdecydowanie do nadrobienia w Święta!
    Pozdrawiam serdecznie znad filiżanki kawy :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Bardzo fajne propozycje ;) Wszystkie filmy znam, ale film Niania McPhee oglądaliśmy ostatnio z dziewczynami ale inną wersje :D Dobrze, że można coś z dziećmi obejrzeć ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No pewnie, warto w dzieciach wzbudzać miłość do kina! Ja jestem zadowolona z tego hobby ^^

      Usuń
  23. Znam wszystkie! Twoje propozycje to jak powrót do dzieciństwa! Uwielbiam, chociaż przyznam szczerze, że już całe wieki nie widziałam tych filmów. Chyba pora sobie je odświeżyć. Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Do "Niekończącej się opowieści" mam ogromny sentyment.

    OdpowiedzUsuń
  25. Odkąd syn mi wyrósł, to już nie oglądam takich filmów:D
    Ale może za jakiś czas z wnukami do nich powrócę:D
    POwodzenia!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To filmy dla osób w każdym wieku, najbardziej uniwersalne :)

      Usuń
  26. Widzę tutaj same znane mi filmy, które również uwielbiam :)
    Zwłaszcza Niekończąca się opowieść i Opowieści z Narni, bo wiążą się z nimi wspaniałe wspomnienia z mojego dzieciństwa ♡
    Co prawda ten drugi, oglądałam w dzieciństwie w formie serialu 1988 r., ale film również bardzo mi się podobał ;)
    Fajnie było tak z Tobą powspominać ♡

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję i zapraszam na więcej sentymentalnych podróży już wkrótce :D

      Usuń
  27. MATYLDA - uwielbiam ❤❤❤ a NARNIA jest wspaniała, choć wolę książki.

    OdpowiedzUsuń
  28. Dziękuję Ayunie za recenzowanie fajnych filmów i zmuszanie mnie do wspominania tych filmów, które oglądałem nie raz, takich jak: DR. Dolittle i Narnia.

    Niech Twój dzień będzie zawsze pełen szczęścia.

    OdpowiedzUsuń
  29. Trzy filmy z zaprezentowanych oglądałam i nawet mi się podobały :D
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  30. Klasyka :) świetne propozycje :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Bardzo lubię posty o filmach, bo zawsze można się zainspirować albo poznać jakiś tytuł, o którym wcześniej się nie słyszało. Oglądałam "Asterixa i Obelixa", "Dr. Dolittle" oraz "Opowieści z Narnii". Może obejrzę je jeszcze raz, bo już dość dawno je oglądałam. ;)

    OdpowiedzUsuń
  32. Uwielbiam ''Niekończącą się opowieść''. Fantastyczny film.

    https://inspiracjepatrycjil.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  33. Hejka, Klaudio! ;)

    Przygotowałaś świetne propozycje. Obejrzałam: "Dr Dollitle'a", "Matyldę", "Opowieści z Narnii" oraz "Niekończącą się opowieść" (ale z tego, co pamiętam to nie w całości). Każda z tych produkcji ma coś w sobie, ale najbardziej podobały mi się "Opowieści z Narnii". Oglądałam też kolejne części, a także je czytałam (mam wszystkie książki, ale jeszcze nie wszystkie przeczytałam). ;)

    Buziaki! ;*

    OdpowiedzUsuń
  34. o 'matyldzie' slyszalam, zel nigdy nie mialam okazji zobaczyc. super, ze mi przypomnialas ;) tylko przeloze seans na nastepny wolny termin ;p pozostale filmy znam, ale najbardziej porzypadl mi do gustu Asterix i Obelix, moze ze wzgledu ze mam ogromny sentyment do tych panow od dziecka ;) pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  35. Świetne propozycje. Co do „Opowieści z Narnii”, niektóre zdjęcia do filmu kręcono w Polsce. Podobno reżyser Andrew Adamson był zachwycony naszymi krajobrazami 😏.
    Powodzenia, Ayuno 🙂.

    OdpowiedzUsuń
  36. Wiele z nich widziałam po kilka razy. Bardzo lubię takie wpisy o filmach, propozycjach, bo czasem mam problem co obejrzeć. A tak? Już wiem, że zerknęłabym ponownie na Matyldę :)

    OdpowiedzUsuń
  37. U mnie zimą chyba w końcu dobiegła końca co mnie bardzo cieszy- za długo było zbyt mroźno i śnieżno.Tak więc mam nadzieję że nadszedł jej kres.
    Mam nadzieję że dacie radę w domu rodzinnym, ja osobiście coraz częściej rozważam czy nie wrócić do swojego domu rodzinnego...
    Większość tych tytułów jest mi dobrze znanych, ze słyszenia bo kino familijne to nie moje klimaty-wolę coś mocniejszego 😉
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja najchętniej, wyprowadziłabym się na swoje ale na to muszę jeszcze trochę poczekać ;) Pozdrawiam!

      Usuń
  38. Czasem tak bywa ze człowiek musi z jakiegoś powodu zniknąć social media . Nie pytam co się stało . Mam nadzieje ze wszystko w porządku . Moja ukochana Niekończąca się opowieść . Baśń mojego dzieciństwa .

    OdpowiedzUsuń
  39. Wszystko widziałam :D
    „Zapraszam także do siebie na nowy post - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  40. Opowieści z Narnii polecam najbardziej, to była ulubiona lektura mojej córki 👌💓

    OdpowiedzUsuń
  41. ach Matylda:D to był film hit:) pamiętam jak to oglądałam z zapartym tchem jak byłam mała;)

    OdpowiedzUsuń
  42. Znam wszystkie te filmy. Przyznaję, że dawno ich nie oglądałam. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  43. I have already seen all those films and I like them too.
    I hope you'll visit my blog soon. Have a good week!

    OdpowiedzUsuń
  44. Oglądałam większość z zamieszczonych filmów. Uwielbiam kino familijne, możliwość wspólnego obejrzenia dobrego filmu, zwłaszcza w zimowe wieczory to miło spędzony czas! :)

    Pozdrawiam kochana! <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, kino familijne ma swój niepowtarzalny urok :)
      Pozdrawiam!

      Usuń
  45. Takie rodzinne oglądanie filmów to świetna sprawa :)

    OdpowiedzUsuń
  46. Ja też uwielbiam te tytuły :) A zwłaszcza Nianię! Opowieści z Narnii jeszcze nie widziałam, ale teraz właśnie moja córka czyta książkę, bo jest to lektura, a potem razem obejrzymy film. Pozdrawiam Cię cieplutko i życzę zdrowych, spokojnych i rodzinnych świąt!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To szykuje się wspaniały seans, bo film jest naprawdę piękny :) Pozdrawiam cieplutko i wszystkiego dobrego!

      Usuń
  47. Znam większość z tych filmów :)

    OdpowiedzUsuń
  48. Hi there! Thank you so much for coming to my blog! I'm your 2021 follower, what a coincidence! Anyway, I've really loved your film selection. Now I want to watch them all again!
    🌼🌻🌷

    OdpowiedzUsuń
  49. Queda poco para que la primavera se cuele de nuevo en nuestras vidas, pero merece la pena la espera si es con las películas que nos propones.

    Un beso.

    OdpowiedzUsuń
  50. What a wonderful blog you have! I' your follower #2023. May you follow me back?
    Have a great day!

    OdpowiedzUsuń
  51. Muy buenos días lo prometido es deuda aquí estoy haciéndote una visita, veo que el cine te gusta, a mi tambien.
    Muchas gracias y nos leemos.
    Un abrazo.

    OdpowiedzUsuń
  52. Hola! muchas gracias por pasarte por mi blog. Me quedo como seguidora y te espero por el mio para que puedas seguirme tambien. Besos

    OdpowiedzUsuń
  53. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  54. Hi there!
    A great list!
    I also like to watch movies, I have laughed a lot with Dr. Dolittle, with Matylda I really enjoyed the drama. The Neverending Story, I loved it, a fun, simple fantasy adventure with a unique world and interesting characters. Y Narnia, oh wow, I am a narnia fan, and I love the movie so much! This movie was fantastic! The actors are amazing and the movie is just so exactly like the book. It has so many details. I can't even begin to count how many times I've read "The Chronicles of Narnia." The truly amazing thing about these books is that each time you read them, they magically become more complex, more meaningful and more beautiful. Thanks for sharing!

    OdpowiedzUsuń
  55. Comparto tu idea, los días de frío en casa se está muy a gusto con un café bien calentito y, como acompañamiento, además de unas galletas o un rico bizcocho, una de esas películas que dejan huella y aunque las veamos una y otra vez nunca nos cansarán.
    Agradezco tu visita.
    Cariños y buen fin de semana.
    Kasioles
    Cariños

    OdpowiedzUsuń
  56. He visto algunas de ellas en mi infancia!
    Saludos desde España!

    OdpowiedzUsuń
  57. Niekończąca się opowieść, to moja miłość <3

    OdpowiedzUsuń
  58. Hola!! Me encanta el cine, ya sea en casa o en una sala de cine. Por cierto, he visto todas las películas que nos recomiendas, algunas me gustaron mucho. Gracias por la visita a mi blog. Me quedo en en de el tuyo, soy tu seguidora número 2032. Saludos desde España.

    OdpowiedzUsuń
  59. Hola!! Muchas gracias por visitar mi blog, me quedo aquí y espero que pronto puedas pasarte por el mío, tu blog está bonito!
    Besos<333

    OdpowiedzUsuń
  60. Hi there!
    These are all great films, thanks for sharing.
    Best wishes from Caracas (Venezuela). I'm your 2034 follower.
    Thank you for visiting my blog ;)

    OdpowiedzUsuń
  61. Thanks for the recommendation, i also watch matylda and narnia 🤩

    OdpowiedzUsuń
  62. Hi, Ayuna!
    I love all these films!! Specially the last three :)
    I saw your comment in my blog and I am already following you, I am your follower 2036, wow!
    Thanks for visiting my blog, cheers! 😄

    OdpowiedzUsuń
  63. Hi, Ayuna!,
    I love most of these films ^^. They are great.
    Narnia, Matilda and Neverending Story are some of my favourites <3.
    Have a nice weekend!
    xoxoxo

    OdpowiedzUsuń
  64. Hola!!!! muchas gracias por pasarte por mi blog :D a mi también me encanto el tuyo <3 y por supuesto si quieres nos seguimos :) así nos estamos leyendo.

    Un beso desde Plegarias en la Noche.

    OdpowiedzUsuń
  65. Znam większość tych filmów- wspaniała lista!
    Zdrowych, pogodnych, radosnych Świąt!

    OdpowiedzUsuń
  66. Filmy, które wymieniasz, nie są mi obce. Zacne propozycje. :) Mam nadzieję, że święta upływają Ci w przyjemnej atmosferze. Wszystkiego dobrego!

    OdpowiedzUsuń
  67. Wspaniałe zestawienie!❤ Muszę przyznać, że 90 procent tytułów jakie wymieniłaś współdzielę z Tobą z wielką sympatią❤ Domowe seanse są cudowne, a docenia się je dużo bardziej teraz gdy kina są zamknięte. Taka miła nostalgia ogarnia, gdy wraca się do tych tytułów :) Wszystkiego dobrego, ściskam mocno! ❤

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak, nie ma nic lepszego niż domowe kino :) Dziękuję i buziaki ślę!

      Usuń
  68. Z tych filmów oglądałam "Dr Dolittle" i "Nianię", świetne filmy :)

    OdpowiedzUsuń
  69. Pogodnych i radosnych Świąt <3

    OdpowiedzUsuń
  70. Znam wszystkie te filmy i faktycznie warto pooglądać sobie tego typu ekranizacje. Robią robotę <3 Wesołego Alleluja!

    OdpowiedzUsuń
  71. Hello!! I've watched almost all of the movies that you mention here and are really good. Thanks for the recommendations, I'm following you already.

    Blessings!!

    OdpowiedzUsuń
  72. Oh Opowieści z Narniii - aż mi sie senymentalnie zrobiło:))

    OdpowiedzUsuń
  73. Hello there! I loved DR. DOLITTLE and The Chronicles of Narnia, both are fantastic...Thanks for visiting my blog, I follow you. Have a great week!

    OdpowiedzUsuń
  74. Znam prawie wszystkie te filmy, większość oglądałam wielokrotnie ! "Niekończąca się opowieść" z piosenką Limala jest jednym z moich ulubionych filmów !
    Pozdrawiam i życzę radosnego świętowania !

    OdpowiedzUsuń
  75. Jestem z rewizytą. Ciekawa to pasja > recenzje filmów, lecz nie przepadam za tym tematem.
    W czasach, gdy było modne video i dvd, mieliśmy prywatną wypożyczalnię kaset i płyt dvd z filmami;
    zanim puściło się dany egzemplarz w obieg obowiązkowo trzeba było sprawdzić jakość nagrania;
    od tamtej pory już nie kręcą mnie filmy :)
    pozdrawiam :) Basia

    OdpowiedzUsuń
  76. Świetne rodzinne propozycje, Ninia jest świetna już któryś raz oglądałam :)

    OdpowiedzUsuń
  77. Great selection of movies, I especially love Matilda ^^
    xx

    OdpowiedzUsuń
  78. Znam te filmy oczywiście, ale Niania chyba najfajniejsza 🙂 Od jakiegoś czasu oglądam z mężem po kolei wszystkie odcinki Poirota. Pannę Marple mamy już pooglądaną. Lubię takie stare filmy.

    OdpowiedzUsuń
  79. Jedynie czego nie widziałam to "Matylda". Reszta jest naprawdę fajna.

    OdpowiedzUsuń
  80. Ciekawe propozycje, idealne na rodzinny wieczór:-)
    Pozdrawiam Świątecznie:-)

    OdpowiedzUsuń
  81. Niekończąca się opowieść to film mojego dzieciństwa! Uwielbiam go! Ale i pozostałe tytuły są super - to świetny pretekst, żeby wrócić do nich z juniorem.

    OdpowiedzUsuń
  82. Hi :) I love all this movies. The neverending story is my favourite since was a kid.

    Matilda its another movie that i love and i see every time that i can.

    I´m your follower now, and invite to you to follow me.

    Greetings from Chile ^^!

    OdpowiedzUsuń
  83. Hola. Fantástica selección, he visto la mayoría de estas películas y algunas de ellas las vería de nuevo.

    Besos y ya me tienes siguiendo tu blog.

    OdpowiedzUsuń
  84. Z tych filmów najbardziej lubię Doktora Dolittle. Raz na jakiś czas muszę go sobie obejrzeć :) Ale najbardziej lubię Świnkę Babe i Mikołaja z 34. ulicy :)

    OdpowiedzUsuń
  85. Z tych filmów nie widziałam żadnego, ale chętnie obejrzę Dr. Dolittle.
    Miłego dnia:)

    OdpowiedzUsuń
  86. A ja pamiętam Matyldę :) Świetny film :)

    OdpowiedzUsuń
  87. Witaj 😊
    Zajrzałam do Ciebie przypadkiem a tu taka ja miła niespodzianka !
    Fantastyczne filmy które oglądałam z moimi dziećmi i sama do nich sięgam od czasu do czasu 😉
    Niekończąca się opowieść- uwielbiam i zawsze łezka się w oku kręci, Doktor Dolitte- mnóstwo śmiechu !
    Pozdrawiam słonecznie i zapraszam do mnie 😊🌺

    OdpowiedzUsuń
  88. Wraz z mężem uwielbiamy wieczorem obejrzeć dobry film lub serial :)

    OdpowiedzUsuń
  89. Asterix i Obelix to filmy, w których i dorośli znajdą uciechę :D ja z mojego dzieciństwa polecam serdecznie film Hook z Robinem Wiliamsem i Dustinem Hoffmannem :)A przeprowadzka to nędzna misja i zapowiedziałam sobie, że następna będzie już "na swoje" :P Ostatnio liczyłam i wyszło, że przeprowadzałam się już 7 razy :P

    OdpowiedzUsuń
  90. Opowieści z Narni uwielbiam ❤

    OdpowiedzUsuń
  91. Uwielbiam kino familijne. W mojej rodzinie wspólne piątkowe oglądanie filmów to już tradycja. Nasza trzypokoleniowa rodzinka zasiada z popcornem i mile spędzamy czas. Pozdrawiam cieplutko ☀️

    OdpowiedzUsuń
  92. Dawno już nic nie oglądałam :) może coś z wymienionej przez Ciebie listy sobie przypomnę. Zima jest piękna i dawno już takiej jak ostatnio nie było. Serdecznie pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  93. Cześć!
    Myślę, że wielu z nas uważa, że ​​oglądanie filmów w zimne dni jest najlepsze, uwielbiam to robić, ale ze względu na brak czasu nie jest to możliwe wielokrotnie.

    Pamiętam, że widziałem film Dr. Dolittle, ale nie pamiętam, o czym był hahaha. Widziałem go lata temu i zapomniałem.

    Nigdy nie widziałem filmu Asterix and Obelix, ale pamiętam, że w szkole czytałem ich komiksy w bibliotece.

    Matylda to jeden z moich ulubionych filmów wszechczasów, w zeszłym roku grali go dużo w telewizji.

    Niania Widziałem go tylko raz i podobało mi się, ale nie rozumiałem go za bardzo, bo nie pamiętam go zbyt dobrze.

    Niekończąca się opowieść Znam ten film, ale nigdy nie zwrócił na niego uwagi.

    Wreszcie nie wiem, co mam przeciwko Opowieściom z Narni: Lewowi, Czarownicy i Starej Szafie, ale nie podoba mi się żadna z sagi.

    Dzięki za udostępnienie tych filmów.

    OdpowiedzUsuń
  94. Hola!
    Sin duda invierno es la época perfecta para ver películas, que te puedo decir mas que coincidimos en tres películas, las cuales están realmente en mi corazón.
    Me a encantado tu post.
    Gracias por compartir.

    OdpowiedzUsuń
  95. Niania McPhee - uwielbiam ten film. Obejrzałam go w wieku 22 lat i byłam zachwycona. :D Do teraz bardzo go lubię. :)

    OdpowiedzUsuń
  96. Takie kino familijne to fajny sposób na wspólne spędzenie czasu. Kiedy mój syn był młodszy często urządzaliśmy sobie rodzinne popołudnia z filmem i przekąską:) Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  97. Very interested article! Have a great evening! 🌸🌸🌸

    OdpowiedzUsuń
  98. Świetny blog!
    Kino familijne bardzo lubię:)
    Pozdrawiam gorąco:)

    OdpowiedzUsuń
  99. Kochana Ayuno,

    Oczywiście,że znam te filmy- Niekończąca się opowieść to film mojego dziecińśtwa- pamiętam,że ogladałam go po raz pierwszy w kinie :-) Oczywiście bałam się i plakałam na przemian :-D Bardzo lubię tez film Matylda :-) Kino familijne to zdecydowanie propozycje dla całej rodziny bo kazdy znajdzie w nich coś dla siebie.

    OdpowiedzUsuń
  100. w sumie znam i oglądałam tlyko pierwszy film! musze resztę dodać na filmwebie i w końcu obejrzeć :D

    OdpowiedzUsuń
  101. Dzięki za propozycje! Ja z familijnych polecam też Pani Doubtfire :)

    OdpowiedzUsuń
  102. Ja też przez te chłodne dni oglądam więcej filmów. Uwielbiam kino familijne zwłaszcza te fantastyczne. Tytuły które wymieniłaś darzę ogromnym sentymentem. Chyba tylko Pottera tu brakuje :P. Oglądałam wszystkie i to nie jeden raz :).
    Chyba na poczekaniu sobie nie przypomnę co jeszcze mogłabym Tobie polecić. Aktualnie oglądam wszystkie adaptacje Aladyna o czym będę pisała na blogu :).

    OdpowiedzUsuń
  103. Jakież cudowne klasyki. Uwielbiam filmy i dobrą książkę na takie właśnie dni. Nie wiem, co lepsze, nie potrafiłabym wybrać. Ja polecam ,,Cudownego Chłopakia" :)
    Pozdrawiam i zapraszam na nowy wpis po "urlopie".

    OdpowiedzUsuń
  104. Filmy familijne uwielbiam! To świetna okazja do oglądania telewizji w większym składzie :) Z tych propozycji szczególnie uwielbiam Nianię :) Lubimy też oglądać wszelkie filmy z czworonogami w roli głównej- np.Cziłała z Bevely Hills :) Nasz hicior!

    OdpowiedzUsuń
  105. I know most of them! These movies are my childhood 🌸

    Blog de la Licorne *

    OdpowiedzUsuń