stycznia 23, 2021

✨ Fashion | Moje ulubione zimowe stylizacje - w tych outfitach czuję się najlepiej ❄️ | Bonprix.pl


 Dzień dobry http://static.tumblr.com/4cb12b39a02a019806dff31d308dc80b/prgxzku/ujSngcku3/tumblr_static_40fs6ter4ruokkckk88wsgccg.gif

( PL/ENG )  

Czas biegnie jak szalony, a mam tyle marzeń i tyle bym chciała zrobić. Szkoda, że czas nie zechciałby się zatrzymać choć na chwilę albo doba nie zechciała być dłuższa. Często tak sobie gdybam i w końcu dochodzę do chyba najrozsądniejszego stwierdzenia, że skoro życia nie można wydłużyć ani zatrzymać, warto je wykorzystać tak, by być w pełni szczęśliwym i spełnionym. Ostatnio dużo się u mnie dzieje, nie pamiętam tak bujnego stycznia jak obecny. Jeżeli śledzicie mnie na instagramie hi_ayuna to jesteście na bieżąco w moim życiu, być może bardziej na bieżąco niż ja. Tak jak obiecałam, w postach pojawiać się będzie więcej z mojego życia prywatnego, więc wiele, mam nadzieję, ciekawych smaków mojego życia przeczytacie "między wierszami", dokładnie między kwiecistymi blogowymi liniami a prywata wypisana będzie różową czcionką. Dziś post modowy, chodź z modą mam tyle wspólnego co z lodami o smaku słonego karmelu. Po prostu je uwielbiam. Wiecie, że nadal szukam swojego własnego stylu. Wciąż podążam różnymi dróżkami, inspiruję się, łączę kolory, wzory fasony. Odkrywam nowe style i to co za sobą niosą. Nie przypuszczałam, że to tak długa droga ale jest tak piękna, fascynująca, tak mnie zachwyca, że cieszę się, że mogłam na nią wejść.
Time runs like crazy and I have so many dreams and I would like to do so much. It is a pity that the time would not stop even for a moment or the day would not want to be longer. I often think so and finally I come to the most sensible statement that since life cannot be extended or retained, it is worth using it in such a way as to be fully happy and fulfilled. Recently, a lot has been going on with me, I do not remember such a lush January as the current one. If you follow me on hi_ayuna instagram then you are up to date in my life, maybe more up to date than me. As I promised, more of my private life will appear in the posts, so I hope you will read many interesting flavors of my life "between the lines", exactly between floral blog lines and private life will be written in pink font. Today post fashion, I have as much in common with fashion as with salty caramel ice cream. I just love them. You know I'm still looking for my own style. I still follow different paths, I am inspired, I combine colors, patterns, and fashions. I discover new styles and what they bring. I did not think it would be such a long way, but it is so beautiful, fascinating, it impresses me so much that I am glad that I could climb it.

Post sponsorowany. 



Wiecie, że ja i mój najdroższy Rafał, razem ze znajomymi, kochamy chodzić po górach. Uwielbiamy te widoki, powietrze a przede wszystkim wysiłek jaki trzeba włożyć by dojść do celu i oczywiście czas spędzony razem, we wspaniałej atmosferze. Zdobywamy coraz to większe i dalsze szczyty. Tym razem naszym celem był Chełmiec 850m. n.p.m. pasmo Sudet i gór Wałbrzyskich. Weszliśmy na szczyt razem z piątką znajomych. Towarzyszyła nam piękna zima. Szlak nie był trudny, droga była łagodna chodź śliska. Na szczycie upiekliśmy kiełbaski a z góry wracaliśmy zjeżdżając na kurtkach. Obiecałam wtedy sobie, że przy każdej zimowej wycieczce w góry, będę zaopatrzona w jabłko. Takie płaskie plastikowe siedzisko do zjeżdżania po śniegu. Bardzo się cieszę, że mam tak szalonych przyjaciół. Nie czuję się odmieńcem z moim dziecinnym trochę szalonym, łaknącym zabawy charakterem a kocham swój charakter. You know that me and my dearest Rafał, together with my friends, love hiking in the mountains. We love these views, the air, and most of all, the effort you have to put in to reach your destination and of course the time spent together in a great atmosphere. We are gaining ever greater and further heights. This time our goal was Chełmiec 850m. above sea level the Sudeten and Wałbrzyskie Mountains. We reached the top together with five friends. We had a beautiful winter. The trail was not difficult, the road was gentle but slippery. We baked sausages at the top and we came back downhill on our jackets. Then I promised myself that for each winter trip to the mountains, I would be provided with an apple. Such a flat plastic seat for sliding on snow. I am very happy that I have such crazy friends. I don't feel like a misfit with my childish, a little crazy, fun-craving character and I love my character.


Jak mogliście przeczytać na wstępie, mam dziwny stosunek do mody. Uważam ją jako pasję i uzewnętrznianie się poprzez wzory, kolory i kroje. Odważne pokazywanie siebie, swojej osobowości, swojego serca. Według mnie krzywdzące jest stwierdzenie "moda- to jak wyglądać dobrze". Według mnie moda, to być sobą i czuć się z tym dobrze. Czuję się wspaniale błądząc między wieszakami, przymierzając, przeglądając się w lustrze. Wciąż szukam swojego stylu, tyle już fantastycznych stajli miałam okazję poznać. Widzieć pewne siebie, dumne, dojrzałe kobiety, które wiedzą czego chcą. Myślę, że już niedługo odnajdę to, co w stu procentach będzie opisywać mnie. Tymczasem, bawię się modą. Szukam dodatków i ubrań oryginalnych a w stonowanych kolorach. Wyrazistych detali, wciąż grających drugie skrzypce w stylizacji. Ubrań ekskluzywnych i dobrze dopasowanych, będących tanimi, bo zazwyczaj z drugiej ręki. Znów wzdycham. O modzie mogłabym rozmawiać godzinami, chodź trochę martwię się, że mogę straszyć moją ekscytacją i pasją. Taka jestem. Jak kocham, to zawsze mówię otwarcie o swojej miłości. 
As you could read at the beginning, I have a strange attitude towards fashion. I consider it a passion and manifestation through patterns, colors and cuts. Boldly show yourself, your personality, your heart. In my opinion it is harmful to say "fashion is how to look good". For me, fashion is to be yourself and feel good about it. I feel great wandering between the hangers, trying on, looking at myself in the mirror. I am still looking for my style, I have had the opportunity to meet so many fantastic styles. To see confident, proud, mature women who know what they want. I think that soon I will find what will be one hundred percent describing me. Meanwhile, I'm playing with fashion. I am looking for original accessories and clothes in muted colors. Expressive details, still playing second fiddle in styling. Exclusive and well-fitting clothes that are cheap, because usually second-hand. I sigh again. I could talk about fashion for hours, come a little worried that I might scare you with my excitement and passion. That's how I am. When I love, I always speak openly about my love.

Dziś pokarzę wam moje ulubione zimowe stylizacje. Takie, które sprawiają, że czuję się wspaniale, jak w drugiej skórze. Pojawią się już znane wam lumpeksowe zdobycze, moje zimowe perełki w kompletnych zestawieniach oraz całkiem nowe buty od bonprix.pl, które mam przyjemność wam pokazać, ponieważ niedawno je zamówiłam i wciąż są w asortymencie sklepu. Zapraszam!
Today I will show you my favorite winter outfits. The kind that make me feel great, like a second skin. There will be already known to you retail achievements, my winter gems in complete sets and brand new shoes from bonprix.pl, which I am pleased to show you because I recently ordered them and are still in the store's assortment. Invite!

Zamówiłam dwie pary butów. Pierwsze to Kozaki biker. Sięgające za kostkę botki o rockowym charakterze, mocne, skórzane, z klamrami ale i z ozdobnymi perłami, przez co idealnie pasują do twardych jak i delikatnych stylizacji. Zapinane na zamek. Bardzo wygodne. Sprawdzają się w każdym moim zestawieniu. Warto mieć w szafie takie botki, które założymy od jesiennego po wiosenny sezon. Uniwersalne, w kolorze którego najwięcej mamy w szafie. To sprawi, że nie będziemy musiały długo zastanawiać się nad wyborem butów do naszej stylizacji, bo do każdej stylizacji będą pasować te same buty. Dobrze ograny outfit sprawi, że te same buty za każdym razem będą wyglądać inaczej.
I ordered two pairs of shoes. The first are biker boots. Ankle-length boots with a rock character, strong, leather, with buckles but also with decorative pearls, which makes them perfect for both hard and delicate stylizations. Fastened with a zipper. Very comfortable. They work well in my every statement. It is worth having such boots in your wardrobe that we will wear from fall to spring season. Universal, the color of which we have the most in the wardrobe. This means that we will not have to think long about the choice of shoes for our styling, because the same shoes will fit each outfit. A well-tailored outfit will make the same shoes look different every time.




Złota rada:
Jeżeli buty nie są mocno kontrastowe w stosunku do spodni, czyli jeżeli buty są ciemne i spodnie są ciemne, to w takim zestawieniu nogi sprawiają wrażenie dłuższych. 
Golden advice:
If the shoes are not very contrasting to the trousers, i.e. if the shoes are dark and the trousers are dark, then the legs appear longer in this combination.

Moja stylizacja/My outfit:







Płaszcz Futro lamy - second hand 7,50zł
Spodnie Mango - second hand 5,50 zł
Buty - Bonprix.pl
 Fur coat lamy - second hand 7,50 PLN 
Mango trousers - second hand 5,50 PLN
Shoes - Bonprix.pl

Do takiej stylizacji pasuje niemal każdy sweter, jednak ja zdecydowałam się na czarny. Oprócz tego, idealnie pasuje tu srebrna biżuteria i duża, czarna torebka.
Almost every sweater suits this outfit, but I chose black. In addition, silver jewelry and a large black handbag are perfect here.

Drugie zamówione przeze mnie buty to białe Sneakersy Kappa. Wysokie i ocieplane w środku sprawiają, że to buty idealne na każdy chłodniejszy dzień roku. Bardzo wygodne i bardzo komfortowe. Wiązane. Nie wiem czy wiecie, ale ja w swojej szafie muszę mieć przynajmniej jedną parę białych butów. Uważam, że to najlepsza podstawa moich stylizacji. Pasują do wszystkiego. Moje, będą idealnym dopełnieniem od wiosennych po jesienne stylizacje. Są wspaniałe.
The second shoes I ordered are white Kappa Sneakers. High and insulated inside, these shoes are perfect for every colder day of the year. Very convenient and very comfortable. Knotted. I don't know if you know, but I need at least one pair of white shoes in my wardrobe. I believe that this is the best basis for my styling. They fit everything. Mine will be the perfect complement from spring to autumn stylizations. They are wonderful.




Moja stylizacja/My outfit: 







Czapka - Krystiano.pl
Golf - Bonprix.pl
Kurtka Epister - Dostałam od Agi :)
Spodnie Denim Co - second hand 3,50 zł
Skarpetki - whiskas (gratis do karmy dla kotów)
Cap - Krystiano.pl
Golf - Bonprix.pl
Epister Jacket - I got it from Aga :)
Denim Co - second hand pants 3.50 PLN
Socks - whiskas (free with cat food)
Buty-
Bonprix.pl

Urocza stylizacja do której pasuje wszystko co kawaii. Do takiego outfitu nie zakładam biżuterii ewentualnie bardzo delikatną. Pasuje tu również biała torebka lub plecak.
Lovely styling that goes with everything kawaii. For such an outfit I do not wear jewelry, possibly very delicate. A white purse or backpack also fits here.

Na dziś to wszystko. Mam nadzieję, że bawiliście się tak dobrze, jak ja. Jak oceniacie moje stylizacje? Która podoba wam się bardziej? Która bardziej mi pasuje? Czy znacie internetowy sklep bonprix.pl? Czy podoba wam się moje zamówienie? Czy tak jak ja kochacie modę i uwielbiacie się nią bawić? Piszcie w komentarzu!
That's it for today. I hope you had as much fun as I did. How do you rate my stylizations? Which one do you like more? Which one suits me better? Do you know the online store bonprix.pl? Do you like my order? Do you love fashion as much as I do and love to play with it? Write in the comment!

image   image
( PL )

Dziękuję Ci za poświęcony mi czas 
Zapraszam Cię na zaplecze wpisu 

Komentatorzy 

Co wpis wyłaniam z komentarzy dwa blogi. Skomentuj jako pierwszy lub zostaw najciekawszy komentarz - pod tym najnowszym wpisem a twój blog znajdzie się w polecajce. 

Pierwszy komentarz:
Tanserb - tanserb.blogspot.com image

Najciekawszy komentarz:
Monika - moncia-lifestyle.blogspot.com image

Infoblog  :

 Komentarz u mnie = komentarz u Ciebie. Zarówno na blogu jak i instagramie 
 Z kodem: ayuna35 otrzymasz 35% rabatu na zakupy plakatów i ramek w inspirującym posterstore.pl 

 contakt: neko_chan@vip.onet.pl
 instagram: hi_ayuna
 tik tok: bloggerayuna

Jeżeli macie do mnie pytania, chcecie porozmawiać, potrzebujecie pomocy w realizacji swoich projektów lub 

cokolwiek innego nie zastanawiajcie się, nie wahajcie. Odpisuję każdemu w komentarzu na blogu, na instagramie, na mailu. Bądźmy otwarci na rozmowę i rozmawiajmy więcej i więcej image

https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEg_PoqzwFjOeEoSd-YkvnzqvqeN_xnofzcsBCZPoyIa9QGqLfnYxNlIYk23ZqH9CgBVAHYSqd0V_EgPgdBWjpQ93BeKjrV1C4TOLTFiVjGE4D0nAYHoemS8s-mphWfL2_IzpvkYL0PRq-o2/s320/xzc6.gif

203 komentarze:

  1. Buty wymiatają i czarne i białe :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładne stylizacje. Wydają się być wygodne. Zakochałam się w tych czarnych butach.

    Książki jak narkotyk

    OdpowiedzUsuń
  3. Super stylizacje! Ostatnio też kupiłam buty na Bonprix, bardzo długo szukałam delikatnych butów na jesień/wiosnę na niskim słupku, sznurowanych i tam znalazłam idealne. Ogólnie mają fajny wybór obuwia:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Co jakiś czas pojawiają się nowe kolekcje, zawsze znajdę coś dla siebie mimo że w stosunku do butów jestem trochę wybredna :D

      Usuń
  4. obie stylizacje mi się podobają jednak ta druga jest bardziej w moim stylu ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Moda to pewien styl życia i stan umysłu. Bardzo fajny wpis.

    OdpowiedzUsuń
  6. U mnie styczeń dość spokojny i monotonny. Ja również nie jestem specjalistką w kwestiach mody, ale bardzo ją lubię i to chyba najważniejsze :) Świetne stylizacje :) Jestem zachwycona tymi czarnymi butami. Miłego weekendu :*

    OdpowiedzUsuń
  7. Both biker brutal boots and white sneakers are great! Two different styles and both are super cool!

    OdpowiedzUsuń
  8. Zupełnie różne stylizacje, ale obie fajne. Pierwsza trochę zadziorna, druga słodka i dziewczęca :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Głównie zwróciłam uwagę na Twoje buty. Są genialne! Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Oh so gorgeous style
    I love it the boots
    xx

    OdpowiedzUsuń
  11. Amazing look and love the boots :-D

    OdpowiedzUsuń
  12. Obie stylizacje wyglądają pięknie, choć są zupełnie różne. Grunt to czuć się komfortowo - wygodnie i ładnie. ;)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  13. Tak modą można wyrazić siebie :)
    Widać, że w tych stylizacjach czujesz sie dobrze ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czuję się dobrze i jestem szczęśliwa, że moda tak dobrze na mnie wpływa :)
      To uczucie podobne do tego, gdy odnajduje się swoje hobby :)

      Usuń
  14. Kurcze ale bomba Kochana. Te czarne kozaczki sa cudowne. Czarny plaszczyk tez wymiata. Ty to wiesz co kupic Auynko. Ciesze sie ze byliscie w gorach, akurat tych stron nie znam. Nigdy nie mialam okazji tam wyladowac. Jutro zajrze na twojego insta z przyjemnoscia. Dla mnie jestes super pozytywna i inspirujaca osobka. Nigdy sie nie zmieniaj. Caluje

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Kochana, ty to zawsze napiszesz tak że serduszko mi mięknie! Jesteś cudowna :)
      W góry zapraszam jak najbardziej, chętnie doradzę gdzie nocować lub co zwiedzać :)

      Usuń
  15. Me gustan los dos, aunque el conjunto negro e s más lindo. Te mando un beso y buen fin de semana

    OdpowiedzUsuń
  16. Jestem zdecydowanie #teamgóry! Kocham to wszystko, co tutaj wymieniłaś. Ta satysfakcja, natura, ta "górska dzikość" :D
    Buty bardzo przypadły mi do gustu. Sama muszę się zaopatrzyć w jakieś długie kozaki, bo zima nas zaskoczyła..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. * te czarne zupełne w moim stylu! Białe też supi, ale no.. na śnieg wolę wyższe :D

      Usuń
    2. #teamgóry!
      Oj tak o górach mogłabym opowiadać i opowiadać, to coś co mnie zachwyca i inspiruje :)
      Dziękuję za komentarz!

      Usuń
  17. Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Ogólnie to kartoflisko, jak śnieg leży wygląda ładnie :)

      Usuń
  18. Bardzo ładne stylizacje! Buty świetne, a te czarne z chęcią też bym nosiła. Wyglądają super. ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Jak dla mnie płaszcz i te czarne buty to sztosy. Zwłaszcza ten płaszcz. Kurdę jakie to musi być milusie i cieplusie :D
    by-tala.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. hah, no rzeczywiscie poszukujesz swojego stylu, bo pokazalas w ogole calkiem rozniace sie od siebie stylizacje. ale.. i tak jedna i druga jest swietna! chociaz osobiscie mi nie podoba sie ta rozowa kurtka, ale to tylko dlatego, ze nie jestem zwolenniczka takiego fasonu kurtek ze wzgledu na moja figure ;p na Tobie prezentuje sie za to swietnie ;) plaszcz za to - kozak! szkoda, ze z second hand ;/ bo juz chcialam poszukac takiego samego ;p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za opinię ^^
      Myślę, że nawet jak znajdę swój styl to będzie on bazował na innych, a stylizacje będą kontrastowe. Nie potrafię się ujednolicić. Dziękuję za komentarz!

      Usuń
    2. haha :D w sumie grunt to nie byc nudnym ;p ja czasami tez potrafie odejsc od swoich kanonow i zaszalec :D

      Usuń
    3. Lubię szaleć :D A z modą można poszaleć, oj można :D Buziaki!

      Usuń
  21. Zazdroszczę Ci tej pasji. U mnie, odkąd zmieniłam styl z mrocznego, nie mam na siebie pomysłu. Póki co, gustuję w klasyce, bo najbezpieczniejsza ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kiedyś też miałam mroczny styl. Kochałam emo, kochałam gotha... wszystko zmieniło się gdy poznałam anime. Przepadłam w słodkim świecie i teraz poszukuję czegoś, co połączy ze sobą te dwa elementy :)

      Usuń
  22. Białe buty wyglądają świetnie :D

    OdpowiedzUsuń
  23. Dziękuję za wyróżnienie kochana ♥ :*
    Ja tak samo uwielbiam z moich chłopakiem góry! Szczególnie teraz, kiedy jest tam biało :) Planujemy coś, ale niestety trzyma mnie szkoła na weekendach, a jego praca na tygodniu :/
    To futerko wygląda ślicznie! Na mnie wypadło by słabo, bo jestem dość niska i takie długie kurtki/płaszczyki się nie sprawdzają, bo sięgają prawie po kostki :D
    Czarne buciki przypadły mi do gustu, mam podobne :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szkoda, ale nie tylko zimą góry są piękne :) Latem... to dopiero są wyprawy!
      Można by powiedzieć, że latem bezpieczniej iść w góry więc spokojnie! :)
      Dziękuję za komentarz kochana!

      Usuń
  24. Obie stylizacje bardzo mi się podobają

    OdpowiedzUsuń
  25. Boskie buty te czarne i słodka ta kurtka różowa . Ja tez bym chciała by doba miała więcej niż 24h .

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szkoda, że to marzenie o dłuższej dobie nie może się spełnić :)

      Usuń
  26. Obie stylizacje są naprawdę fajne.
    Pozdrawiam i zapraszam na nowy post :) jusinx.blogspot.com.

    OdpowiedzUsuń
  27. W moim guście bardziej jest pierwsza stylizacja, ta na czarno. Fajnie, że masz pasję i odnalazlaś ją. Trzeba się bawić modą, jeśli to sprawiaa radość. Po górach też lubię wędrować. ;) Skle Bonprix znam, ale jeszcze niczego w nim nie kupiłam.

    OdpowiedzUsuń
  28. Ale śliczne zestawy, w obydwu wyglądasz przepięknie!:)
    Też uwielbiam chodzić po górach, mogę zostawić wtedy wszystkie problemy i mierzyć się ze swoimi słabościami, a do tego jeszcze ta satysfakcja ze zdobycia szczytu:)
    Pozdrawiam:*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ślicznie! :)
      Tak, góry potrafią wyleczyć ze smutków. Pozdrawiam serdecznie :)

      Usuń
  29. Fajnie tak od czasu do czasu pospacerować po górach :D
    Druga stylizacja najbardziej mi się podoba :D
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To naprawdę cudowne uczucie :)
      Dziękuję za komentarz! :)

      Usuń
  30. Bardzo ładnie to wszystko zestawiłaś :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Ciemna stylizacja jest dużo bardziej tajemnicza i elegancka. Botki z tej stylizacji
    są na każda okazję - super! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, myślę że te botki będą mi się sprawdzać ;)

      Usuń
  32. Oba outfity bardzo mi się podobają i w obu świetnie wyglądasz ♡ Fajnie, że każdy z nich jest w innym stylu, i że dobrze się w nich czujesz :) No i oczywiście z chęcią przygarnęłabym obie pary bucików ;)
    Pozdrawiam ciepło ♡

    OdpowiedzUsuń
  33. Te czarne buciki naprawdę bardzo ładne! Bonprix ma bardzo fajne rzeczy w ofercie! :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Świetne stylizacje!:) Bardzo mi się podobają te czarne buty :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Czarna stylizacja jest cudowna! I te buty! Z chęcią sama bym się tak ubrała :D
    Chciałabym kiedyś wybrać się w góry, ale chyba za bardzo boję się wspinaczek :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zapraszam w góry jak najbardziej! Są proste szlaki, gdzie nie za bardzo trzeba się wspinać :)

      Usuń
  36. Obie stylizacje bardzo fajne, chociaż zupełnie różne :) buty z czarnego zestawu wyglądają fantastycznie :) pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  37. Och, wow… dwa różne spojrzenia od ciebie na śniegu… jeden cały czarny jak gotyk, a drugi pełen wesołych kolorów. Obie są piękne zdjęcia, Ayuna.

    Pozdrowienia.

    OdpowiedzUsuń
  38. Obie stylizacje w moim guście ;)

    OdpowiedzUsuń
  39. Witam serdecznie ♡ Super! Jestem pod wrażeniem :) Pozdrawiam cieplutko ♡

    OdpowiedzUsuń
  40. I like also salt caramel ice cream <3
    Btw. follow for follow on instagram? @somethingbykate

    And I like the first outfit. :) Because black is one of my favorite colours.

    Somethingbykate

    OdpowiedzUsuń
  41. Bardzo fajne stylizacje! Z pewnością kilka rzeczy bym od ciebie podpatrzyła :D Mega podobają mi się te czarne buty <3

    OdpowiedzUsuń
  42. Fajnie że bawisz się modą i szukasz dla siebie stylu. Uważam że najważniejsze żeby czuć się dobrze w tym co się nosi. Ładne młodzieżowe stylizacje. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  43. bardzo fajnie wyglądasz:) widać że masz dobry gust i styl:)

    OdpowiedzUsuń
  44. Kobieta zmienną jest! W obu wyglądasz świetnie, choć są tak odmienne!
    I o to chodzi, żeby kombinować i się nie ograniczać! Bawić się modą, bez nacisku na trendy.
    Nic na siłę! Najważniejsze, to czuć się w ciuchach dobrze:))
    Pozdrawiam serdecznie:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się z każdym słowem! :) Widać obie traktujemy modę bardzo podobnie :)
      Pozdrawiam!

      Usuń
  45. Ja też uwielbiam losy o smaku słonego karmelu 😍
    Podobają mi się te pierwsze botki -są naprawdę rewelacyjne 😍
    Obydwie stylizacje są prześliczne-mimo że są różne, ale to bardzo fajnie że jest taki kontrast ,że zebrałaś je w jednym poście 😍
    Sneakersy -podobnie jak białe spodnie -podobają mi się u kogoś
    Biały to nie mój kolor ,zaraz gdzieś się ubrudze...😂
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też się lubię brudzić :D Ale nie powiem, biały to zdecydowanie mój kolor dobrze się w nim czuję :) Dziękuję serdecznie za komentarz i buziaki! :)

      Usuń
  46. Super są te czarne buciki 😍😍 Ostatnio też kupuję na bonprix i jestem zadowolona:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O to super :D Chętnie poczytam o twoich zakupach w bonprix :)

      Usuń
  47. mam podobne sneakersy :D baaaaaaaaardzo wygodne ;)
    www.wkrotkichzdaniach.pl

    OdpowiedzUsuń
  48. Świetne stylówki. Buty są rewelacyjne :)

    OdpowiedzUsuń
  49. Cudowna sesja. Zakochałam się w Twoich butach.
    Po za tym piękne kadry.

    OdpowiedzUsuń
  50. Ostatnio mam ochotę na białe buty, Twój model bardzo mi się podoba. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi również a białe buty zawsze muszę mieć w szafie :)

      Usuń
  51. pierwsze buty to totalny sztos! od dawna takich szukam i nigdzie nie mogłam znaleźć, super stylizacje a ten płaszczyk z lumpa naprawdę jest bardzo ładny :)
    eerie-world.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  52. O rany jaki piękny ten płaszczyk :) ja też uważam że ubrania są odzwierciedleniem człowieka :)

    OdpowiedzUsuń
  53. Ładnie Ci w różowym:). Ja zimą muszę mieć super ciepłą kurtkę, bo marznę nieprzeciętnie;).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj ja też, obie są dosyć grube i świetnie grzeją :D

      Usuń
  54. Everything looking very nice! Have a great weekend! 😘😘😘

    OdpowiedzUsuń
  55. Chcę zamieszkać w Twojej szafie :D

    OdpowiedzUsuń
  56. Czarne buty są bardzo w moim stylu. Lubię takie, bo są wygodne i nie muszę się bać, ze śnieg czy deszcz zmoczh mi skarpety. Obie stylizacje są bardzo ciekawe. Ja zimą wygode i ciepełko stawiam na pierwszym miejscu jeśli chodzi o stulizaje . Miłego weekendu Ci życzę kochana 🥰

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo za ciepłe słowa i również miłego weekendu! :)

      Usuń
  57. oja ten czarny płaszczyk to by mi się mega przydał!

    OdpowiedzUsuń
  58. Świetne stylizacje, czarne buty rewelka :)

    OdpowiedzUsuń
  59. Wszystkie stylizacje bardzo mi się podobają :) Każda idealnie do Ciebie pasuje i wpasowuje się w mój styl :) Szczególnie ta w odcieniu czerni :) Płaszcz mnie oczarował :)

    Życzę Ci miłego wieczoru :)

    OdpowiedzUsuń
  60. Obie stylizacje wspaniałe :)
    Pierwsza idealna na jakieś ważne eleganckie wyjście zaś druga super na co dzień :)

    Wspaniale wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  61. białe buty są piękne! i ta różowa kurteczka <3 cudo!

    OdpowiedzUsuń
  62. Bycie dziecinnym wcale nie jest złe, coś o tym wiem :D trzeba kochać życie, a nie zastanawiać się, co wypada, a co nie. Obie stylizacje bardzo ładne :)

    OdpowiedzUsuń
  63. Fun outfits for the snow! I really like the pink jacket :)

    Hope that you are having a good weekend :) Another hot one here, we had to leave the park as it was just too warm!

    Away From Blue

    OdpowiedzUsuń
  64. Dzień dobry, Kochana Ayuno :)
    Bardzo utożsamiam się z pierwszym akapitem, który napisałaś. Czas tak szybko płynie, jest tyle pięknych rzeczy do zrobienia, ale ciągle brakuje na coś czasu (a czasem trzeba też troszkę odpocząć, prawda? :) ) Kochana, i ja szukam nadal swojego stylu, kombinuje na wszystkie strony, próbuję. Ale mam jeden poważny problem. Zżera mnie czasem wstyd, że ubieram się tak a nie inaczej (wiem, że nie absolutnie nie powinnam się tak czuć, jednak wciąż pracuję nad swoim sposobem myślenia). Dlatego nawet nie wiesz, jak dobrze jest przeczytać takie słowa, jakie napisałaś, tym bardziej, że jesteś dla mnie autorytetem. <3
    Bardzo dobrze jest mieć takich znajomych, aby móc się czuć przy nich sobą! Ja również mam kilka takich osób, przy których zachowuję się swobodnie i cóż, cieszę się, że jestem na takim etapie, na którym również mogę napisać, że kocham swój charakter :)
    I Ayuno! Absolutnie nie straszysz swoją miłością do pasji,a wręcz przeciwnie! Mnie bardzo inspirują ludzie tak czymś zafascynowani. Jest to piękne :)
    Ciężko mi napisać, która stylizacja mi się podoba bardziej, bo obie są naprawdę śliczne. Z drugiej chętnie kupiłabym sobie buty. Wyglądają na solidne plus naprawdę super się prezentują. Hm, jeśli miałabym określić, która stylizacja mi do Ciebie bardziej pasuje; to myślę, że ta druga właśnie (w pierwszej też wyglądasz super!), ale jakoś żywe, radosne kolory kojarzą mi się z Tobą :)
    Słońce, dziękuję za ten cudowny wpis. Tyle tutaj pozytywnej energii i aż chce się brać ją garściami! Pozdrawiam Cię cieplutko <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję serdecznie Kochana Pandziu!
      Twoje ciepłe slowa dodają mi skrzydeł, naprawdę!
      Pozdrawiam :)

      Usuń
  65. Fajne stylizacje. Mi najbardziej podobają się te czarne buty 😊

    OdpowiedzUsuń
  66. Wpadły mi w oko te ciemne buty :D Lubię takie :) Ale teraz ciężko kupić (przynajmniej u mnie w mieście)

    OdpowiedzUsuń
  67. Świetny pierwszy zimowy płaszcz!

    OdpowiedzUsuń
  68. Kochana,

    MAsz rację czas biegnie jak szalony, i trzeba ten , który mamy najlepiej wykorzystać. U mnie styczeń minał bardzo spokojnie w ciszy książek, filmów, seriali i kameralnych spotkań. Niestety przez pandemię znów odwołali mi loty ... Oby druga połowa roku abrzdiej sprzyjała podróżom.
    Super, że masz pasje i o tym co kochasz potrafisz móić godzinami. Sama uwielbiam wyszukiwać rzeczy. W Polsce brakuje mi takich moich angielksich SH gdzie można naprawdę zdobyć prawdziwe perły ( tak upolowałam min spodnie od Chloe czy spódnice Anny Sui)
    BArzdo podobają mi się pierwsze z butów- totalnie w moim stylu <3

    cieplutko pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. chciałabym odwiedzić takie lumpeksy... może kiedyś będę miała okazję :) tam na pewno znaleźć można prawdziwe perełki :)

      Usuń
  69. Obie pary butów są mega! Chętnie sama bym je przygarnęła. Fajnie, że nadal szukasz swojego stylu i eksperymentujesz. Moda jest po to, by ją interpretować na swój sposób i jeśli lubisz kolory czy wzory, to nie rezygnuj z nich.

    OdpowiedzUsuń
  70. Kurczę, obie pary butów są obłędne i te stylizacje :3. Ale najbardziej podobają mi się kozaczki z perełkami :D

    OdpowiedzUsuń
  71. Ta druga stylizacja jest taka słodka i dziewczęca! Super :)

    OdpowiedzUsuń
  72. Szczerze mówiąc to ja jakoś średnio modą się interesuję, trochę jej chyba nie rozumiem. Zazwyczaj po prostu zakładam to co mi się podoba i w czym czuję się dobrze.
    Mi bardziej do gustu przypadła pierwsza stylizacja. Ten płaszcz! No po prostu cudownie na tobie wygląda i te buty dobrze tutaj pasują.
    Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Płaszcz to prawdziwa perełka :) Świetnie że go znalazłam :)

      Usuń
  73. Dla mnie czerń wygrywa! Mój ulubiony kolor :))
    Fajne te buty, takie masywne a jednoczenie kobiece dzięki tym perełkom :)

    OdpowiedzUsuń
  74. Góry są piękne o każdej porze roku :)
    Jestem pod wrażeniem rzeczy, które wyszukujesz i to w takich cenach. Fajne stylizacje :)

    OdpowiedzUsuń
  75. Może nie do końca mój styl, ale te czarne botki to masz rewelacyjne i sama chętnie bym weszła w posiadanie ich
    Pozdrawiam, Mada

    OdpowiedzUsuń
  76. Dzień dobry Kochana!
    To prawda, czas biegnie jak szalony... Mi również styczeń tak szybko zleciał, ale starałam się go wykorzystać najlepiej jak mogłam. Grunt to właśnie cieszyć się z tych wszystkich chwil. Wiedzieć, że nie marnujemy czasu. Że robimy to, co nas uszczęśliwia.
    Moda jest tak różna, że naprawdę nie ma, co się w niej ograniczać. To piękne, że każdy z nas ma inny styl i każdemu będą pasować różne kombinacje :)
    Gratuluję zdobycia kolejnego szczytu! Zwłaszcza zimom musi to być coś pięknego :) Świetnie, że odnalazłaś takich przyjaciół przy których możesz być w pełni sobą.
    Podoba mi się bardzo ta pierwsza stylizacja. Ten płaszcz i buty to był strzał w dziesiątkę! Cudownie wyglądają no nodze.
    Druga również przeurocza i bardzo dziewczęca. Pięknie wyglądasz w tych zimowych czapeczkach :)
    Pozdrawiam cieplutko!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj Kochana!
      Dziękuję serdecznie za ciepłe słowa!
      Pozdrawiam :)

      Usuń
  77. Świetne stylizacje ;)
    Mi teraz czas pędzi bo rozszerzam działalność, i ciągle się uczę ;)

    OdpowiedzUsuń
  78. Wow! jestem pod wrażeniem Twojej ciemnej stylizacji z płaszczykiem i tymi butami z ozdobnikami srebrnymi. Wspaniale prezentuje się w zimowej scenerii. Kontrasty pasują tu idealnie. A ta różowa taka słodka i cukierkowa- bardzo ładnie Ci w tych obu.
    Wspaniale, że lubisz chodzić po górach, ja także lubię wędrówki. Teraz to mam okazję wspinać się po klifach. Miejsce, które opisujesz nigdy tam nie byłam, ale mam nadzieję, że kiedyś uda mi się tam dotrzeć. Cieszę się, że tak wesoło i wśród przyrody spędzasz czas. Rozumiem Cię doskonale z tym zjeżdżaniem na ''jabłuszku'' po śniegu. To wspaniała zabawa. Na kurtkach też można a co! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jasne że można :D jeździliśmy ostatnio na reklamówkach z biedronki :D

      Usuń
  79. Google çeviri olmasına rağmen yazdıklarınızdan etkilendim. Güzel fikirleriniz var ya da çeviri mi başarılı :) Artık yabancı ülke blog sitelerine uğruyorum, şimdi sıra sizde. Çok samimi ve işinize bağlı görünüyorsunuz. Sizi de bekliyorum. İyi günler.

    Türkiye'den sevgilerle.

    OdpowiedzUsuń
  80. Pięknie piszesz o modzie, od razu widać że to Twoja prawdziwa pasja, że to czujesz i się w tym spełniasz. Pierwsza stylizacja bardzo mi się podoba, dobrze czuję się w ciemnych kolorach no i zarówno płaszcz i buty są świetne <3

    OdpowiedzUsuń
  81. Las dos botas me encantaron, se te ven muy bien, saludos:D

    OdpowiedzUsuń