listopada 29, 2020

Domowe stylizacje | femmeluxe.co.uk


  Dzień dobry http://static.tumblr.com/4cb12b39a02a019806dff31d308dc80b/prgxzku/ujSngcku3/tumblr_static_40fs6ter4ruokkckk88wsgccg.gif

( PL/ENG ) 

Grudzień już tuż tuż. Bardzo się cieszę, bo kocham ten świąteczny klimat, który towarzyszy nam przez cały miesiąc. Ciemne, ciepłe kolory królujące w wystroju i zimowych outfitach, gorące napoje z pysznymi dodatkami, czas spędzony w domu, świąteczne ozdoby i filmy, filmy, filmy! Te święta na pewno będą inne niż wszystkie, ale tylko my możemy sprawić, że będą wyjątkowe. 
Drodzy, wszyscy którzy tu zaglądacie. Ruszyły dwie skromne świąteczne akcje, które wymyśliłam. Mam nadzieję, że umilą wam grudzień. Pierwsza - Advent Blog Calendar, która odbywa się po raz trzeci, więcej o niej przeczytacie na końcu wpisu oraz druga - Advent Insta Calendar, która ma swój debiut, przeczytacie o niej na moim instagramie hi_ayuna. Zachęcam do zapoznania się z nimi, jeżeli chcecie wziąć udział, koniecznie dajcie znać! Będę polecać blogi i instagramowe konta, biorące udział w tych świątecznych akacjach. 
Miłej zabawy! Życzę wam magicznego grudnia!
December is just around the corner. I am very happy because I love the Christmas atmosphere that accompanies us throughout the month. Dark, warm colors reigning in the decor and winter outfits, hot drinks with delicious additives, time spent at home, Christmas decorations and movies, movies, movies! This holiday will surely be different, but only we can make it special.
Dear everyone who comes here. Two modest Christmas campaigns that I came up with have started. I hope you will enjoy December. The first - Advent Blog Calendar, which takes place for the third time, you can read more about it at the end of the post, and the second - Advent Insta Calendar, which has its debut, you can read about it on my instagram hi_ayuna. I encourage you to read them, if you want to participate, be sure to let me know! I will recommend blogs and instagram accounts participating in these festive events.
Have fun! I wish you a magical December!


Post sponsorowany. 

Dzisiejszym tematem wpisu, będzie recenzja mojej paczki z internetowego sklepu femmeluxe.co.uk. Jest to sklep z modą damską, wyjątkową modą damską. Jeżeli jesteście ciekawi co zamówiłam zapraszam gorąco na mój mały haul! 
Today's topic will be a review of my package from the femmeluxe.co.uk online store. It is a women's fashion store, unique women's fashion. If you are interested in what I ordered, I invite you to my little haul!

Między innymi warunki pogodowe zmusiły mnie do zamknięcia się w domu. Postanowiłam to wykorzystać i zabawić się z aparatem by stworzyć zabawną sesję. Nie wszystko sprzyjało moim fotografiom, ale ostatecznie zadowolona jestem z efektu. Oceńcie sami.
Among other things, the weather conditions forced me to lock myself at home. I decided to use it and have fun with the camera to create a fun session. Not everything was favorable to my photography, but in the end I'm happy with the result. Judge for yourself.

 Haul! image


Pierwsze są jasne spodnie dresowe z ciekawym printem "I'm so real". Przyznam, że to właśnie przez ten nietypowy wzór wpadły mi w oko. Design sprawia, że spodnie wyglądają odważnie i oryginalnie. Są bardzo wygodne. Nie posiadają kieszeni. Niestety nie znam składu materiału. Jeżeli szukacie czegoś niepowtarzalnego, te spodnie takie właśnie są.
The first are bright sweatpants with an interesting print "I'm so real". I admit that it was this unusual pattern that caught my eye. The design makes the pants look bold and original. Are very comfortable. They don't have pockets. Unfortunately, I do not know the composition of the material. If you are looking for something unique, these pants are just like that.

Rozmiar/ Size: 12
Cena/ Price: 4,99 £ ( ok. 25zł )












Zamówiłam już taki komplet w kolorze brązowym. Pokochałam go i od razu zdecydowałam się na kolejny. Ten kolor to piękna zieleń. Komplet wspaniale podkreśla sylwetkę przy czym jest wygodny. Składa się z crop topu z krótkim rękawem i spodni - legginsów z wysokim stanem i rozszerzonymi prostymi nogawkami. Jestem nim zachwycona i polecam szczególnie do wiosenno-letnich stylizacji. Materiał 95% poliester i 5% elastan. 
I have already ordered such a brown set. I loved it and immediately decided on another one. This color is beautiful green. The set perfectly emphasizes the figure and is comfortable. It consists of a crop top with short sleeves and trousers - leggings with a high waist and flared straight legs. I am delighted with it and I recommend it especially for spring and summer stylizations. Material 95% polyester and 5% elastane.

Rozmiar/ Size: 12
Cena/ Price: 19,99 £ ( ok. 100zł )












Kolejny komplet! Jestem wielką fanką takich ubrań. Zawsze wyglądają dobrze i niewiele trzeba, by stworzyć z nich świetną stylizację. Jest to ten sam komplet, co na zdjęciach powyżej tylko w odcieniu czerni. Materiał 95% poliester i 5% elastan. Bardzo wygodny, bardzo kobiecy, zwracający na siebie uwagę. Jestem z niego bardzo zadowolona. 
Another set! I am a big fan of such clothes. They always look good and it doesn't take much to create a great look. It is the same set as in the photos above, only in a shade of black. Material 95% polyester and 5% elastane. Very comfortable, very feminine, attracting attention. I am very pleased with it.

Rozmiar/ Size: 12
Cena/ Price: 19,99 £ ( ok. 100zł )












Dresy to element garderoby, który koniecznie muszę mieć w swojej szafie bez względu na panujący sezon. W tym roku dresy zyskały w świecie mody i zaczęły pojawiać się coraz to ciekawsze modele. Wybrałam czarne - pasujące do wszystkiego. Lekko szerokie, ciepłe, bardzo wygodne i miłe w dotyku. Materiał 55% poliester i 45% bawełna. Na pewno będą częstymi gości moich codziennych stylizacji.
Tracksuits are an item of clothing that I must have in my wardrobe regardless of the prevailing season. This year, tracksuits gained popularity in the world of fashion and more and more interesting models began to appear. I chose black - goes with everything. Slightly wide, warm, very comfortable and pleasant to the touch. Material 55% polyester and 45% cotton. They will surely be frequent guests of my everyday styling.

Rozmiar/ Size: 12
Cena/ Price: 4,99 £ ( ok. 25zł )











Zobacz również / See :

Co- ords     Joggers     Trousers     Crop Top

( PL )

Na dziś to wszystko.
Czy znacie internetowy sklep femmeluxe.co.uk? Czy składaliście tam zamówienie? Jeżeli tak, co udało wam się kupić i jak oceniacie te rzeczy? Czy podoba wam się moje zamówienie? Czy lubicie grudzień, zimę? 
Piszcie w komentarzach! 

Dziękuję Ci za poświęcony mi czas 
Zapraszam Cię na zaplecze wpisu 

Komentatorzy 

Co wpis wyłaniam z komentarzy dwa blogi. Skomentuj jako pierwszy lub zostaw najciekawszy komentarz - pod tym najnowszym wpisem a twój blog znajdzie się w polecajce. 

Pierwszy komentarz:
Agnieszka - agnieszkamiklajczy-skailk.blogspot.com

Najciekawszy komentarz:
Ania - www.pandafch.pl



Zbliża się grudzień a z nim ABC czyli Advent Blog Calendar. W związku z tym zawieszam chwilowo serię AyuArtystyczniz uwagi na świąteczną akcję. Nie martwcie się wszyscy fani moich rysunków! Bardzo szybko wrócimy do serii. Teraz chcę skupić się na świątecznej akcji blogerów dla blogerów. Zachęcam was do przyłączenia się do mnie i innych!


Advent Blog Calendar jest kalendarzem adwentowym. Zasada pozostaje ta sama jak w przypadku tradycyjnego adwentowego kalendarza. Tworzymy kalendarz z 24 "okienkami" i codziennie od 1 do 24 grudnia otwieramy jedno. 

Kalendarz został stworzony po to, by docenić blogerów. Jeżeli chcesz podziękować autorom blogów za ich serce jakie wkładają w swoją pracę i pokazać swoim czytelnikom naprawdę wartościowe i inspirujące adresy blogów, ten kalendarz jest idealnym sposobem.

Biorąc udział w akcji, należy w pasku bocznym utworzyć ponumerowaną listę z podpunktami od 1 do 24. Od pierwszego grudnia, kolejno, dzień po dniu, w stworzonym przez was kalendarzu powinno "otwierać się jedno okno". Okno to każdy podpunkt waszej listy. Każdy podpunkt od 1 do 24 należeć będzie do innego bloga.

Więcej informacji, regulamin a także gotowy kod do wklejenia znajdziecie tu: LINK


Infoblog  :

 Od pierwszego grudnia pojawi się kolejna edycja Advent Blog Calendar! Już dziś możesz zapisać się do listy blogów Blogerów biorących udział w akcji, pod tym postem  Im nas więcej, tym lepiej  W tym roku chciałabym również zorganizować tę akcję na instagramie. Więcej szczegółów niebawem na moim koncie - hi_ayuna.
 Komentarz u mnie = komentarz u Ciebie. Zarówno na blogu jak i instagramie 
 Z kodem: ayuna35 otrzymasz 35% rabatu na zakupy plakatów i ramek w inspirującym posterstore.pl 

 contakt: neko_chan@vip.onet.pl
 instagram: hi_ayuna

Jeżeli macie do mnie pytania, chcecie porozmawiać, potrzebujecie pomocy w realizacji swoich projektów lub 

cokolwiek innego nie zastanawiajcie się, nie wahajcie. Odpisuję każdemu w komentarzu na blogu, na instagramie, na mailu. Bądźmy otwarci na rozmowę i rozmawiajmy więcej i więcej image

https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEg_PoqzwFjOeEoSd-YkvnzqvqeN_xnofzcsBCZPoyIa9QGqLfnYxNlIYk23ZqH9CgBVAHYSqd0V_EgPgdBWjpQ93BeKjrV1C4TOLTFiVjGE4D0nAYHoemS8s-mphWfL2_IzpvkYL0PRq-o2/s320/xzc6.gif

127 komentarzy:

  1. Kochana Ayuno! Nie mogę się już doczekać akcji z adwentową listą blogów! Uwielbiam tę akcję, dlatego chętnie zapoznam się, jaki pomysł masz na instagrama w grudniu! Ja także uwielbiam grudzień, cały klimat wokół niego (a czuję go coraz mocniej, bo dziś na przykład musiałam odśnieżać wjazd przed domem, ale to nic złego, uwielbiam śnieg, uwielbiam zimę)
    O! Brak możliwości wyjścia z domu czasem rozpala naszą kreatywność, a przyznam Ci szczerze, że zdjęcia wyszły Ci pięknie! Mam wrażenie, że masz bardzo klimatyczne pomieszczenie. A z całą pewnością cudowne, żółte ściany (to zdecydowanie mój kolor). Z haulowego zbioru najchętniej kupiłabym ostatnie, czarne dresy. Wyglądają na bardzo wygodne, a przydadzą się do siedzenia pod kocem i czytania książki w łóżku,l ewentualnie na uczestniczenie w lekcjach online :D
    Kochana, Twoje posty zawsze umilają mi czas. Dziękuję za tyle dobroci i życzę Ci miłej niedzieli! Całusy <3
    (i dziękuję za wyróżnienie!)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tęsknię za śniegiem, tak mało go w tym roku. Pocieszam się tym, że zima tak naprawdę jeszcze się nie zaczęła :) Jesteś wspaniała, jak zawsze twoje słowa dodają mi skrzydeł! <3
      Buziaki!

      Usuń
  2. Swietny pomysł z tym kalendarzem. Ja też bardzo lubię świąeczny klimat ale niestety w ostatnich latach czuję go coraz mniej. Szkoda, ze święta i ich klimat nie jest już taki jak kilka czy kilkanaście lat temu. Z pewnością będę oglądać świateczne filmy, żeby zrobić sobie świąteczny nastrój. Ubrania bardzo fajne. Podoba mi się ten komplecik z krótkim topem

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja wręcz przeciwnie, coraz to bardziej czuję święta.
      Tylko nie w ten sam sposób co kiedyś :)
      Dziękuję!

      Usuń
  3. Och ty moja modelko:D


    A co z obrazkami/rysunkami? ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jakie fajne ciuchy. I super ujęcia nam pokazałaś.

    OdpowiedzUsuń
  5. No no kochana, jakie cudne pozy! :) Bardzo fajny, optymistyczny post, przyjemnie się czyta i ogląda przygotowaną publikację.
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trochę się wygłupiałam :D Dziękuję i pozdrawiam! <3

      Usuń
  6. Cześć Klaudio! :)
    Jak mnie cieszy, że pojutrze ruszamy z kolejną edycją Blogowego Kalendarza Adwentowego <3 Normalnie nie mogę się jej doczekać :D Wspaniale, że mogę już drugi raz brać w niej udział :)

    Co do paczki to ciuszki przyszły naprawdę bardzo fajne :) Ale serce kradną zdjęcia na których jesteś taka swobodna, beztroska i naturalna :) Cudowna <3

    buziaki

    OdpowiedzUsuń
  7. Czarny zestaw najlepszy:)) Widzę w nim największy potencjał! Przy odpowiednich dodatkach dobry na każdą okazję:)
    Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też tak myślę :) Nie mogę się doczekać, aż będzie ciepło i w końcu go założę :D

      Usuń
  8. Ostatnia stylówka mega mi podpasowała :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo ładne i zapewne wygodne stylizacje :)

    OdpowiedzUsuń
  10. These are great outfits. They look so comfortable :-D

    OdpowiedzUsuń
  11. I jak tu nie lubić Femme Luxe? :) Uwielbiam ten sklep! Super ciuchy wybrałaś. Bardzo mi się podobają te zestawy z odkrytym brzuchem, ale mi jest wiecznie zimno, więc niestety odpadają ;) A tak na marginesie masz śliczny pokój :) Taki fajny, przytulny, z klimatem. Bardzo mi się podoba :) I nawet dwa kontury kotów widzę, jak Twoje logo na blogu. Pomysłowo! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Przydałby mi się remont, ale skoro niedługo mam zamieszkać na swoim to nie chcę już inwestować w stary pokój :D

      Usuń
  12. Baardzo fajne te pierwsze spodnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Kocham butelkową zieleń, poluję na coś w tym kolorze :D
    Dresy to moja miłość. Ostatnio zamówiłam jedne z Zary, kolor khaki, mam nadzieję, że trafiłam z rozmiarem. Twoje czarne są też super! Komplet rzeczywiście meeega na Tobie leży- jeden i drugi:-)

    Pozdrawiam!

    zapraszam również do siebie :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ostatnio polubiłam się z tym kolorem, ale mało go jeszcze w szafie :D

      Usuń
  14. Te deseo una genial semana y un buen mes. Geniales atuendos. Gracias por la recomendación

    OdpowiedzUsuń
  15. Zastanawiałam się nad tymi spodniami z nadrukiem, ale nie widziałam jaki rozmiar wziąć
    Teraz wiem już że lepiej większy

    OdpowiedzUsuń
  16. Witaj, kolego Ayuna.

    Twoje piękne zdjęcia będą wyglądać jeszcze ciekawiej dzięki kolekcji ubrań Femme Luxe.
    Piękne żółte światło w Twoim pokoju zainspirowało mnie do uporządkowania mojej sypialni… Z niecierpliwością czekam na Twój następny wpis z 1 grudnia, w którym spojrzę wstecz na Twoje fajne zdjęcia.

    Do zobaczenia, Ayuna.
    Pozdrowienia z przyjaźni.

    OdpowiedzUsuń
  17. You are very beautiful :) nice outfits!

    OdpowiedzUsuń
  18. Ja już totalnie zatracam się w świąteczny klimat ! Przecudowne ciuchy te spodnie są bardzo śliczne i z chęcią w tym roku też podejmę się Blogowego kalendarza adwentowego <3 Jak dla mnie to świetna inicjatyw :D
    by-tala.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Nie miałam okazji poznać internetowy sklep femmeluxe.co.uk, ale chętnie przejrzę ofertę tego sklepu, tym bardziej, że też lubię dresy i planuję kolejny sobie kupić.

    OdpowiedzUsuń
  20. Grudzień ma w sobie jakąś moc, taką, że od razu ma się więcej energii. Masz rację, nadchodzące Święta będą inne niż poprzednie, ale miejmy nadzieję, że zdrowe. Z prezentowanego zamówienia najbardziej spodobał mi się komplet w kolorze butelkowej zieleni- musi być mega wygodny!
    pozdrawiam serdecznie znad filiżanki…ech. Byle do Świąt;

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wspaniały komentarz :)
      Pozdrawiam równie serdecznie :)

      Usuń
  21. Ten butelkowo zielony zestaw najbardziej mi się spodobał. Szkoda tylko, że w składzie nie ma bawełny ;(

    OdpowiedzUsuń
  22. Pierwsze spodnie wymiatają! Są naprawdę ekstra :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Fajne zestawy :) pierwsze spodnie i żółty top najbardziej mi się podobają :) miłego grudnia :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Ale fajne te zestawy, ten dresik też mi się bardzo podoba <3 Uwielbiam też grudzień za cały klimacik :)

    OdpowiedzUsuń
  25. i am following your blog please click advertisement on my blog.

    OdpowiedzUsuń
  26. С обновками! Все костюмы отлично смотрятся на тебе!

    http://evgenijamir.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  27. You pick such a beautiful and comfy sets for yourself. Enjoy wearing them.

    New Post - https://www.exclusivebeautydiary.com/2020/12/babor-hsr-lifting-cream-filorga-hydra.html

    OdpowiedzUsuń
  28. Fajne rzeczy a najlepsze te białe spodnie :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Sklepu nie znam, ale czarne dresy wyglądają fajnie :) i zawsze mogą się przydać.

    OdpowiedzUsuń
  30. Ten zielony komplet jest genialny! Pięknie w nim wyglądasz.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! Już nie mogę się doczekać kiedy znów go założę :)

      Usuń
  31. Super te ciuch na Tobie wyglądają , ale maja w moich oczach jeden minus . Dla mnie za dużo polyestru. Mimo ze zdjęcia dość ciemne to
    I tak wyszły ładne .

    OdpowiedzUsuń
  32. Ciekawy wpis najbardziej podobają mi się te czarne dresy, zdjęcia cudne. Nie lubię zimy ale chciałabym żeby napadało dużo śniegu bo dawno nie było święta coraz bliżej szybko zleciało trzymaj się ciepło pozdrawiam A.

    OdpowiedzUsuń
  33. Ładne zestawy i supi na Tobie leżą! Ja z femmeluxe nadal nic nie zamawiałam

    OdpowiedzUsuń
  34. Uwielbiam połączenie dresów z topami :D Często się tak ubieram nie tylko po domu co na jakieś luźniejsze wyjścia. Bardzo wygodne i efektowne rozwiązanie. Bardzo lubię dresy FemmeLuxe. Czarny mój ulubiony kolor, więc i te są moimi ulubieńcami w Twoich stylizacjach :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Wygodne ubranie to podstawa. Nie tylko wtedy, gdy mówimy o tym domowym ubraniu :)

    OdpowiedzUsuń
  36. Widać że pozowanie do zdjęć sprawia Ci wiele frajdy ! Bardzo podoba mi się kolor tego zielonego dresu :)

    OdpowiedzUsuń
  37. Jeżeli chodzi o Advent Blog Calendar to ciągle się zastanawiam. Pomysł jest naprawdę super, ale ostatnio cierpię na ostry deficyt czasu, a jeśli takie coś już by się pojawiło chciałabym podejść do tego solidnie.
    Jeśli chodzi o ubrania to chyba najbardziej spodobał mi się ten zielony komplet. Ma w sobie to coś! Świetnie pozujesz, a zdjęcia mimo, że w domu wyszły naprawdę świetnie, bo mają taki przytulny klimat :D
    Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  38. Myślę, że wygodne te spodnie do spania!

    OdpowiedzUsuń
  39. Ale fajne te spodnie z napisami! Wyglądają jak wydruk gazety :) No tylko bardziej wygodnie :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pamiętam jak kiedyś była moda na taki wydruk jak z gazety :D

      Usuń
  40. Ładne stylizacje, ten kompletnie spodobał mi się.

    Książki jak narkotyk

    OdpowiedzUsuń
  41. No tak, w domu trzeba też jakoś wyglądać ;)

    OdpowiedzUsuń
  42. Czarny zestaw spodobał mi się najbardziej :D
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  43. Kochana Ayuno,

    Uwielbiam Twój świateczny blogowy kalendarz adwentowy <3 Jestem ciekawa kto zagości w nim w tym roku.
    ALe świetne te domowe zestawy ubraniowe. BArdzo podobaja mi się te nietuzinkowe spodnie z pierwszej propozycji. Totalnie oryginalne. Jaki masz klimatuczny pokój sypialnię kochana :-)

    cieplutko pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  44. Bardzo fajne ubrania i zdjęcia. Ciekawy pomysł z tym kalendarzem!
    Pozdrawiam i zapraszam na Blogmas #swietasieodbeda

    OdpowiedzUsuń
  45. Najbardziej podobają mi się te identyczne komplety w różnych kolorach. Sama bym ich nie włożyła, bo jestem slim fatem i brzuch mi się trzęsie pomimo chudości, ale Ty wyglądasz w nich bosko!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję i wiem, że wyglądałabyś w nich pięknie! :)

      Usuń
  46. Oh both outfits are really cute, the first pants looks super comfy
    xx

    OdpowiedzUsuń
  47. Udało mi się w końcu znaleźć czas i zajrzeć na Twojego bloga ☺
    Bardzo lubię tą akcję z kalendarzem Adwentowym ( na Instagramie Twoim widziałam już tą drugą wersję ) choć sama nie biorę udziału ,to świetnie że umilasz czas oczekiwania na Boże Narodzenie,takimi fajnymi akcjami - jest to też dobra okazja ,by poznać inne blogi 😉
    A co do sklepu - znam jedynie z blogosfery
    Świetne są te pierwsze spodnie 😍
    Podobnie jak cała reszta zamówienia ☺
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  48. I love it! It suits you so much!! Lovely post, my dear!🤩

    I follow you, would you like to become blogger friends, and follow me back so we can support each other? 👯‍♀‍✨

    Happy December ☃️☃️

    Shades of Silvie

    OdpowiedzUsuń
  49. Mam od nich dresy i bardzo je lubię :)

    Buziaki:*
    Zapraszam na ostatni post -> WWW.KARYN.PL

    OdpowiedzUsuń
  50. zielony komplet również skradł moje serduszko! <3

    OdpowiedzUsuń
  51. What a great haul! You got some really comfortable and cute loungewear pieces and these are fun photos! :)

    Hope that you are having a nice week :)

    Away From The Blue | Handbag Gift Guide

    OdpowiedzUsuń
  52. Bardzo podoba mi się ten zielony komplet. Super się prezentuje na sylwetce, a zielony to akurat jeden z moich ulubionych kolorów.
    Muszę się przyjrzeć twojej akcji na Instagram'ie, bo kalendarz adwentowy brzmi ciekawie.
    Pozdrawiam ;*

    OdpowiedzUsuń
  53. Ładne i wygodne rzeczy wybrałaś, a sesja w domowych warunkach wyszła bardzo sympatycznie. Już na stronie sklepu zaciekawił mnie ten zielony zestaw.

    OdpowiedzUsuń
  54. Ostatnio sobie tez zakupiłam ładne spodnie dresowe, tyle się w domu siedzi i stawia na wygodę to trzeba jakoś wyglądać :D. Za crop topami akurat nie przepadam ale muszę przyznać, ze świetnie w nich wyglądasz :). Dziękuję serdecznie za umieszczenie mojego bloga w kalendarzu :*

    OdpowiedzUsuń