października 20, 2019

Femmeluxefinery ~ kolejne fantastyczne zamówienie.


Dzień dobry
Chodź do końca nie wiem czy taki dobry. Muszę podzielić się z wami pewną historią. W zasadzie, to muszę się wyżalić. Od styczna pisałam wpis- podsumowanie roku. Pisałam w nim bardzo szczegółowo co się u mnie działo. Pomyślałam, że będzie to naprawdę wartościowy wpis, który po kilku latach miło będzie sobie powtórzyć. Dziś, kiedy chciałam dopisać w nim kolejnych kilka zadań, wyskoczył błąd w dodanym wcześniej zdjęciu. Po prostu pojawił się czerwony krzyżyk w czarnym kwadracie. Nie pierwszy raz mnie to spotkało. Najpierw chciałam błąd usunąć, ale w konsekwencji coś się naruszyło, przez co skakały mi zdjęcia i tekst. Postanowiłam wrócić do wcześniejszego stanu, wyjść z wpisu i wejść ponownie. Niestety, omyłkowo zamiast wrócić do stanu z błędem, wróciłam do stanu czystego wpisu- nie wiedziałam, że tak można. Jak wiadomo, blogger automatycznie zapisuje zmiany po kilku sekundach. Wyszłam, weszłam i dopiero zauważyłam co się stało. Wszystko skasowało się bezpowrotnie. Gdyby to się stało w marcu, w kwietniu- w porządku, ale w październiku? Zostało mi tak niewiele do napisania. Nie ma mowy, abym napisała wszystko od nowa. Nie pamiętam co robiłam dwa tygodnie temu a co dopiero w styczniu. W sumie niezbyt byłam z tego wpisu zadowolona- uważałam, że był za szczegółowy - a nie chciało mi się go poprawiać. Nie wiem co dalej, jak poradzę sobie z wulkanem emocji może coś wymyślę, na dzień dzisiejszy muszę napisać że wpisu z podsumowaniem roku, który miał być pierwszym na tym blogu, nie będzie. Mam też dobre wieści, w pracy znów będziemy przebierać się na halloween! Tym razem, wyjątkowo, będzie konkurs na najlepsze przebranie z nagrodami! Bardzo, bardzo się cieszę i już nie mogę się doczekać, chodź nie wiem jeszcze do końca za co się przebiorę. Będę informować na bieżąco! Zamiast pisać o wszystkim w jednym poście, będę na początku każdego nowego wpisu dawać zakładkę "co u mnie", będę czuć się bezpieczniej.
Good morning! Come to the end I don't know if it's so good. I have to share a story with you. In fact, I have to complain. I wrote an entry from January - a summary of the year. I wrote in it in great detail what was happening to me. I thought it would be a really valuable entry, which after a few years will be nice to repeat. Today, when I wanted to add a few more tasks in it, an error appeared in the photo added earlier. There was simply a red cross in the black square. This is not the first time that has happened to me. First, I wanted to remove the error, but as a consequence something was broken, which caused me to jump pictures and text. I decided to go back to the previous state, exit the entry and enter again. Unfortunately, by mistake instead of returning to the error state, I returned to the clean state of entry - I did not know that it was possible. As you know, a blogger automatically saves changes after a few seconds. I left, I came in and I just noticed what happened. Everything was irretrievably deleted. If it happened in March, in April - it's okay, but in October? I have so little to write. There is no way I could rewrite everything. I don't remember what I did two weeks ago, let alone in January. All in all I was not very happy with this entry - I thought it was more detailed - and I did not want to improve it. I don't know what to do next, how to deal with a volcano of emotions, maybe I'll come up with something, for today I have to say that the entry with a summary of the year, which was to be the first on this blog, will not be. I also have good news, we will be Halloween again at work! This time, exceptionally, there will be a competition for the best disguise with prizes! I am very, very happy and I can't wait anymore, I don't know what I'm going to wear yet. I keep up to date! Instead of writing about everything in one post, I will give the "what is happening at my place" tab at the beginning of each new entry, I will feel safer.

Post sponsorowany. 

Po bardzo udanym poprzednim zamówieniu, o którym więcej przeczytać możecie tu: link, ucieszyłam się z propozycji dalszej współpracy ze strony sklepu. Znów przejrzałam asortyment, by wybrać kolejne cztery pozycje. Wybrałam, moim zdaniem, bardzo ciekawe rzeczy, które aż prosiły się o przetestowanie.
  After a very successful previous order, which you can read more about here : link, I was pleased with the offer of further cooperation. I looked through the assortment again to choose another four items. In my opinion, I chose very interesting things that were asking to be tested.

Jednak na początek, trochę o sklepie. FEMMELUXEFINERY
Jest to sklep z damską odzieżą i dodatkami w różnych stylach. Kopalnia inspiracji, zachęcam do odwiedzenia zakładki "trends", gdzie znajdziemy wyszczególnione kategorie jak neony czy zwierzęce printy. Sklep wyróżnia się niezwykle dobrą jakością ubrań oraz zachwycającą dbałością o szczegóły. Zamawiając, możemy być pewni, że nasze zamówienie będzie perfekcyjne pod każdym względem. 
But for starters, a little about the store. FEMMELUXEFINERY
This is a store with women's clothing and accessories in a variety of styles. Mine of inspiration, I encourage you to visit the "trends" tab, where we will find specific categories such as neon lights or animal prints. The store is distinguished by extremely good quality clothes and delightful attention to detail. When ordering, we can be sure that our order will be perfect in every respect.

Moje zamówienie: 
 My order:

Biała koszula White shirt
"White Polka Dot Fishnet Sleeve Shir" - link
 £14.99 ~ 73.84 ZŁ



Biała koszula to rzecz, którą każdy z nas, zarówno mężczyzna, kobieta jak i dziecko w swojej szafie ma. Jest to wyznacznik elegancji i wyjątkowości, bowiem od dzieciństwa uczono nas, że na ważne wydarzenia jak np. rozpoczęcie roku szkolnego ubrać się trzeba w ubrania, których nie nosi się na co dzień. Teraz wiemy, że nasze mamy chciały po prostu białe koszule zabezpieczyć, by zachowały swoją biel jak jak najdłużej a my, pełne energii dzieciaki lubiliśmy brudzić i niszczyć- przyznajmy. Przynajmniej ja taka byłam. Teraz białe koszule noszę nie tylko od święta. Jest to klasyka, bez różnicy w jakiej formie. Ta konkretna koszula, przyciąga uwagę rękawami w siateczkę. Bardzo delikatna, cienka i zwiewna. 100% Poliester. Na ciele prezentuje się pięknie, zachwyca.
 A white shirt is something that all of us, both man, woman and child, have in their wardrobe. This is an indicator of elegance and uniqueness, since we were taught since childhood that for important events, such as the start of the school year, you have to wear clothes that you don't wear every day. Now we know that our mothers just wanted to secure white shirts to keep their whiteness as long as possible and we, energetic kids liked to dirty and destroy - let's admit. At least I was like that. Now I wear white shirts not only from holidays. It is a classic, no matter what form. This particular shirt attracts attention with mesh sleeves. Very delicate, thin and airy. 100% Polyester. It looks beautiful on the body, it delights.





Nerka Kidney bag
 Black Gold Zip Bum Bag - Eden - link
 £9.99 ~ 49.21 ZŁ



O takiej małej torebce głośno jest już od dawna. Różne modele, różne sposoby noszenia. Ich lata funkcjonalności to głównie lata 80/90 - w tedy to kojarzone były z turystami czy sportowcami. Kolejne lata 00, były dla tych torebek niezwykle trudne, bowiem kojarzone były z kiczem. Teraz są jednym z największych trendów i udowadniają tak jak żakiety z poduszkami lub ortalionowe dresy, że moda co jakiś czas zatacza koło. Mam nadzieję, że w tym miejscu zatrzyma się, bowiem kocham te torebki! Małe, wygodne, pakowne, zmieszczą wszystko to co potrzebne - bardzo praktyczne. Często stylowe. Po prostu piękne. Moja, jest czarna z wytłoczonym motywem wężowej skórki. Wzdłuż ciągnie się duży, złoty zamek. W środku, znajdziemy ukrytą, małą kieszonkę idealną na drobiazgi jak np. klucze. Wygodny pasek z regulacją. Jestem bardzo, bardzo zadowolona z tej torebki. 
There has been a lot of talk about this small purse for a long time. Different models, different ways of wearing. Their years include the available 80/90 years - then they were associated with tourists or sportsmen. The following 00 years were extremely difficult for these bags, they were used with kitsch. Now they are one of the biggest trends and prove that like jackets with pillows or orthionic tracksuits, that fashion every now and then comes full circle. I hope that this place will stop, you will get to love these handbags! Small, comfortable, spacious, they will fit everything you need - very practical. Often stylish. Just beautiful. Mine, is black with an embossed snake skin motif. A large, golden castle stretches along. Inside, we find a hidden, small pocket ideal for small items such as keys. Comfortable adjustable strap. I am very, very happy with this bag.


 Wiecie, że kocham komplety, prawda? Nie wiecie? Kocham! 
Zamówiłam dwa takie same komplety tylko w dwóch różnych kolorach.
You know I love sets, right? Don't you know? I love!
I ordered two the same sets only in two different colors.

Komplet = dresy + crop top Set = tracksuits + crop top
 Camel Crop Loungewear Set - Deanna - link
 Black Crop Loungewear Set - Deanna - link
£18.99 ~ 93.55 ZŁ







Oba komplety są takie same. Jakościowo perfekcyjne. 95% poliester, 5% elastyna. Bardzo miłe, miękkie w dotyku. Wygodne. Można regulować je wszytą w pasie gumką. Pięknie przylegają do ciała podkreślając sylwetkę. Dresy czarne mają przepiękną, głęboką, połyskującą czerń. Brązowe, ciepły, karmelowy odcień. Jestem nimi zachwycona. Kocham komplety i stylizacje w jednym kolorze. Niemalże mogłabym ubierać się wyłącznie tak, ale jako że lubię bawić się modą, stawiam sobie nowe wyzwania :) Dresowe komplety zawsze znajdą miejsce w moim serduszku. Jest to ubranie idealne- wygodne a z niewieloma dodatkami, modne i zaskakujące. Dresy można łączyć na niezliczoną ilość sposobów, mieszkać je ze stylem eleganckim czy bardzo dziewczęcym. Proste ubranie a daje wiele możliwości. Po prostu rewelacyjne.
Both sets are the same. Qualitatively perfect. 95% polyester, 5% elastin. Very nice, soft to the touch. Comfortable. You can adjust them with an elastic band sewn in at the waist. Beautifully adhere to the body emphasizing the figure. Black tracksuits have beautiful, deep, shiny black. Brown, warm, caramel shade. I am delighted with them. I love sets and styles in one color. I could almost dress only like that, but as I like to play with fashion, I set myself new challenges :) Tracksuit sets will always find a place in my heart. It is the perfect clothing - comfortable and with a few accessories, fashionable and surprising. Tracksuits can be combined in countless ways, to mix them with an elegant or very girly style. Simple clothing offers many possibilities. Simply amazing.






oraz:
and:


Na dziś to wszystko. 
Czy znacie omawiany dzisiaj sklep? Co najbardziej podoba wam się z jego asortymentu? Co myślicie o moim zamówieniu? Jak podoba wam się dzisiejszy wpis? 
Piszcie w komentarzu.
That's all for today.
Do you know the store discussed today? What do you like the most from its range? What do you think about my order? How do you like today's post?
Write in the comment.


     http://static.tumblr.com/4cb12b39a02a019806dff31d308dc80b/prgxzku/ujSngcku3/tumblr_static_40fs6ter4ruokkckk88wsgccg.gif   http://static.tumblr.com/4cb12b39a02a019806dff31d308dc80b/prgxzku/ujSngcku3/tumblr_static_40fs6ter4ruokkckk88wsgccg.gif   http://static.tumblr.com/4cb12b39a02a019806dff31d308dc80b/prgxzku/ujSngcku3/tumblr_static_40fs6ter4ruokkckk88wsgccg.gif
      
Zajrzyj koniecznie na te blogi:
You must absolutely see these blogs:

Pierwszy komentarz First comment: Beatrycze z historie-smieszka.blogspot.com
Najciekawszy komentarz The most interesting comment: Ania (Pandzia) z www.pandafch.pl

historie-smieszka.blogspot.com to lifestylowy blog pełen pozytywnej energii. Autorka pisze o swoich przemyśleniach, opiniach a także historiach prosto z życia. Każdy wpis jest wyjątkowy, każdy wpis maluje uśmiech na twarzy. Wejdź na tego bloga i poczuj radość jaką autorka dzieli się z innymi!
www.pandafch.pl to cudowny blog na którym przeczytacie wpisy tematyczne z odległych krajów Azji, ale nie tylko. Autorka porusza różne tematy na swoim blogu. Jest to jedna z najbardziej inspirujących osób jakie miałam przyjemność poznać. Jej blog daje czytelnikowi naprawdę wiele emocji. Koniecznie odwiedźcie jej stronę, poczujcie to samo co ja!

Co wpis wyłaniam z komentarzy dwa blogi. Skomentuj jako pierwszy najnowszy wpis lub zostaw najciekawszy komentarz a twój blog znajdzie się w polecanych.
 Every entry emerges from comments two blogs. Comment as the first newest entry or leave the most interesting comment and your blog will be in the recommended.

Infoblog :

Założyłam konto na vinted. Nie wiele tam znajdziecie, nie mniej jednak gorąco zapraszam :) link.
● Znasz ciekawy temat, o którym mogłabym napisać na blogu? Podpowiedz mi! Zainspiruj mnie! Zostań współtwórcą!
 ● Dziękuję za komentarze, wszystkie oddaję ♡ 

kontakt: neko_chan@vip.onet.pl

126 komentarzy:

  1. Nice clothes, I like the white shirt. what a pity about the post of the year!

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne zakupy. Bardzo ładnie wyglądasz.

    OdpowiedzUsuń
  3. Biała koszula absolutnie urocza i piękna! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. To straszne co stało się z wpisem, czasem blogger zawodzi, szkoda, ze w takich momentach.
    Co do zamówienia chyba najbardziej spodobały mi się komplety
    Pozdrawiam, MAda

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szkoda, wybrał najlepszy moment... chociaż byłoby gorzej gdyby to stało się przed samą publikacją :D Dzięki!

      Usuń
  5. Oh very cute blouse darling
    Great style
    xx

    OdpowiedzUsuń
  6. lovely picture!
    HAPPY WEEK
    xoxo
    https://stylishpatterns.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Przykro mi, że blogger zwiódł. Dresiki bardzo mi się podobają, biała koszula jest prześliczna :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Koszula i nerka zdecydowanie w moim stylu. Zresztą od roku noszę bardzo podobną torebkę i uważam, że to najwygodniejsza opcja. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też tak uważam i zastanawiam się, dlaczego wcześniej nie zainwestowałam w taką niezwykłą torebkę :)

      Usuń
  9. Biała koszula najbardziej mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Rzeczywiście, bardzo niefajna ta przygoda z tym postem podsumowującym.
    Jeśli mogę Ci doradzić, to zdjęcia zawsze staraj się dodawać tuz przed publikacją posta,bo niestety blogger lubi wycinac takie numery ,nie tylko ze zdjęciami
    Pomysł z tymi postami ,zaczynającymi się od "co u mnie" też bardzo fajny 😃
    Ja akurat prowadzę, "podsumowania miesiąc a ",więc z "podsumowaniem roku "(które też planuje zrobić) będzie mi nieco łatwiej
    O tym sklepie czytałam m.in na Twoim blogu 😀
    Z Twojego zamówienia komplety i koszula mi się najbardziej podobają 😍
    Za noszeniem kompletów srednio przepadam ,ale za noszeniem koszul już tak 😃
    Poklikałam oczywiście 😃
    Pozdrawiam
    Lili

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, chyba tak właśnie zrobię, choć nie wiem czy w przyszłym roku podejmę się spróbowania napisania ponownie takiego dużego wpisu. Zobaczymy :) Dziękuję serdecznie kochana!

      Usuń
  11. Co ważniejsze artykuły na bloga, najpierw piszę w Offisie. Dopiero gotowy tekst przerzucam w edycję bloggera i potem zajmuję się kosmetyką i dodawaniem zdjęć. Innymi słowy, treść powstaje bezpiecznie na komputerze na dysku, a na blogu tylko go dopieszczam i publikuję. Polecam, bo internet nie jest człowiekowi wierny. Podobnie robię z komentarzami, najpierw piszę w notatniku, bo z przeglądarki lubią sobie zniknąć.
    Samej idei halloween nie popieram, ale przebieranki lubię, o ile w ulubionym temacie, dlatego kręcą mnie np. festiwale cospley.
    Zgadzam się, białą koszulę każdy mieć powinien. Ja swojej szukałam w różnych dziwnych miejscach, na pewno nie w butikach i znalazłam wiktoriańską z żabotem, sznurowaną, a nie na guziki. Jest skomplikowana w obsłudze, wygląda jak skradziona z planu filmowego.
    Torebki, które można przywiązać do siebie i nie trzeba nosić, to są wszystko moje miłości. ^_^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może też tak zrobię, jednak trzymanie wszystkiego na blogerze było bardzo wygodne, bo tylko wchodziłam, dopisywałam, zapisywałam i wychodziłam- w dni kiedy miałam więcej wolnego dodawałam zdjęcia, tak by mieć jak najwięcej na gotowo. To był mój błąd już blogerowi nie zaufam.
      Jednak nie zmieniłabym tej platformy na żadną inną :D

      Usuń
  12. o nie........ nie znoszę takich sytuacji - znam ten ból- kiedyś pisałam do kogoś list internetowo- ponad 3 godziny i nagle zamknięcei strony i wszytsko stracone- nie miałąm serca by odpisać w takim stylu jak wczesniej... Od tej pory wolę pisać w wordzie i potem nanosić na edytor bloggera- tak na wszelki wypadek- nigdy nie wiadomo...
    Ale super z tymi przebierankami na Halloween :-)
    Koszula elegnacka i nietuzinkowa - ogólnie biała koszula to raczej takie must have każdej z nas :-)
    Cieplutko Cie pozdrawiam
    Karo

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana dziękuję za odwiedziny - życze Ci kochana miłego weekendu
      cieplutko pozdrawiam
      Karo

      Usuń
    2. Współczuję. Na początku przyznam, było mi okropnie źle ale teraz... może to nawet lepiej, może tak miało być, może ma mnie to zmotywować do napisania jeszcze lepszego wpisu? :D
      Nie wiem, ale wolę myśleć optymistycznie :D

      Usuń
    3. Podobno nic się nie dzieje bez powodu zatem :-D Ale rozumiem ten ból .
      Mam tak jak Ty o Halloween mogę gadać godzinami :-D


      cieplutko pozdrawiam
      Karolina

      Usuń
    4. Dziękuję i również ciepło pozdrawiam! :)

      Usuń
  13. Kochana, bardzo Ci współczuję jeśli chodzi o post. Nie mogę sobie nawet wyobrazić tego wulkanu emocji, który masz aktualnie w sobie. Mam jednak nadzieję, że podzielisz się z nami wszystkimi informacjami, które chciałaś przekazać! Ja mam za krótki staż w blogosferze i nie miałam jeszcze takiej sytuacji, ale przyznaje, że jest to dobra przestroga - przynajmniej dla mnie. Od teraz posty tylko w Wordzie :)

    Zazdroszczę z tym Halloween, uwielbiam ten zwyczaj przebieranek i mejkapów :D Można wykazać się niezwykłą kreatywnością i pokazać się troszkę z innej strony :) Koniecznie porób zdjęcia i pochwal się co wykombinowałaś!

    Zgadzam się z Tobą - biała koszula to konieczność w każdej szafie.Bardzo podobają mi się te zdjęcia z różyczkami, wyglądasz niezwykle uroczo! Ale jak zwykle podbiłaś moje serce w kombinezonach! Tak samo jak ostatnio w komplecie musztardowym, teraz w czarnym i beżowym :D Mega pasuje do Ciebie taki "luzacki" styl :D Świetne rzeczy wybrałaś, a sklep miałam okazję poznać dzięki Tobie :)

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chętnie bym wszystko przekazała, tylko że kompletnie nie pamiętam o mniejszych ale równie ważnych przeżyciach. Nawet jeżeli pamiętam wydarzenia, ciężko mi stwierdzić ich datę. Mniejsza, może zrobię podsumowanie w przyszłym roku :D Tak, word tak nie oszuka.
      Dziękuję serdecznie za ciepłe słówko kochana!
      Pozdrawiam!

      Usuń
  14. Ojej to faktycznie mialaś bardzo nieprzyjemną sytuację i szkoda, że całe podsumowanie Ci zniknęło. Niestety blogger zapisuje automatycznie, też kiedyś straciłam prawie całego posta w ten sposób bo jakiś błąd wyskoczył.
    Wspaniale wyglądasz w takich kompletach.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No niestety. Jednak bardzo dobrze to przyjęłam i szybko pogodziłam się ze stratą a to najważniejsze :)
      Dziękuję!

      Usuń
  15. O rany, no niestety, blogger lubi czasem płatać figle, zresztą wordpress z którego korzystam teraz też. W sumie też mi chodzi po głowie taki wpis który pisałabym przez dłuższy okres czasu, ale zapisuję go w dokumencie tekstowym na komputerze. To wydaje sie bezpiecznym rozwiązaniem, choć może pozornie?
    Zamówienie faktycznie fajne - szczególnie ten czarny dresowy komplet:D
    pozdrawiam serdecznie znad filiżanki kawy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę że to bezpieczne rozwiązanie, no chyba że komputer się spali, w tedy nie można żadnych plików odzyskać, bo miałam taką sytuację dwa razy. Jednak postanowiłam sobie, że teraz jak będę pisała poważny wpis to tylko w wordzie :)
      pozdrawiam!

      Usuń
  16. Przykro mi z powodu tego wpisu :( Wiem co czujesz bo kiedyś miałam podobną sytuacje - pisałam pisałam i wszystko przepadało... innym razem spalił mi się pendrive - wszystkie moje teksty, zdjęcia, dokumenty, wspomnienia.... przepadło i już nie wróci :( Minęło już trochę czasu - nawet sporo a mi nadal przykro, chociaż smutek nadal jest i chciało by się wrócić do tych zdjęć... niestety to tylko sprzęty, tylko technologia a ta zawodzi.... odnośnie pisania wpisow bezpieczne wydjae się pisanie plików tekstowych i zapisywanie w kilku miejscach nie tylko na dysku czy pendrive - przezorny zawsze ubezpieczony... dużo w tym prawdy

    Idea Halloween - nie uznaję a biała bluzka elegancka :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. Smutek był, ale już mi lepiej. Najwidoczniej tak musiało być. Teraz będę się zabezpieczać i takie długoterminowe wpisy pisać np w wordzie. Nie wiem czy podejmę się próby ponownego napisania takiego podsumowania w przyszłym roku... na razie nie mam do tego głowy :D

      Usuń
    2. Wiesz... wszystko ma swój sens.. np. zamknięcie bloxa zaowocowało tym, ze założyłam fanpage, blog rozwinął się a ja poznałam kilka cudownych blogów, więc są plusy :) Pewne syuacje to też lekcja a człowiek najlepiej uczy się na błędach... cieszę sie, że j est już lepiej. kto wie - moze za jakiś czas będziesz się z tego śmiać? :)

      A nei myślałaś o podsumowaniach miesięcznych aby co miesiąc publikować na blogu? :)

      Usuń
    3. Nie, posty dodaję raz na miesiąc, albo dwa razy w miesiącu, więc pisałabym niemalże same podsumowania :D

      Usuń
  17. Hej Kochana, okropnie przykro mi z powodu tego wpisu. Powiem Ci że kilka razy mi się tak stało odkąd jestem na blogerze. Strasznie byłam zła i rozżalona bo poświęciłam na wpisy sporo pracy i czasu. Jednak net to bet, musimy uważać. A ja jeszcze na tablecie piszę co jest totalną masakrą. Nowe ciuszki rewelacyjne!! Buziaki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rozumiem, mam nadzieję że już nigdy nic takiego nam się nie przytrafi :) Buziaki!

      Usuń
  18. Adorei a camisa branca com transparência nas mangas, bem estilo romântico
    Beijos ♡ Blog | Instagram | Youtube

    OdpowiedzUsuń
  19. Słabo wyszło z tym wpisem, tyle pracy poszło na marne. Ja zaś mam problem z dodaniem linka do mojego bloga na Instagram i Facebooka. A co lepsze, wszystko się stało z dnia na dzień. Zakupy świetne, chociaż ja nie za bardzo odnajduję w takich zamówieniach. Zaś na tobie wyglądają fantastycznie :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie mam pojęcia co mogło się stać z tym linkiem ale wiem jedno, technologia jest zawodna i naprawdę trzeba uważać co się klika :) i nie przejmować się za dużo! ;)

      Usuń
  20. Najbardziej podoba mi się ta koszula, jest w moim stylu ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Świetne nowości, zwłaszcza koszula. Ja dlatego nie piszę zazwyczaj od razu w bloggerze, tylko najpierw w jakimś edytorze tekstu i cho chwilę zapisuję zawartość. Tak jest najbezpieczniej.

    OdpowiedzUsuń
  22. Takie sytuacje z wpisami zdarzały mi się wcześniej.
    Wiem co czujesz❣️❣️
    Dlatego bazuje na notatkach, robionych na bieżąco i na nagraniach
    Czarne dresy mega

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Początkowo wydaje się czasochłonne, ale ostatecznie myśli są tak ulotne, że po minucie, zupełnie inaczej je interpretujesz

      Usuń
  23. I love all of items but blouse is my favorite. It looks so elegant and I love how you style it. thank you for sharing.

    New Post - http://www.exclusivebeautydiary.com/2019/10/twilly-dhermes-eau-de-parfum_24.html

    OdpowiedzUsuń
  24. Wielka szkoda, że straciłaś ten wpis. Wiem jak to jest, bo miałam takie sytuacje przy malowaniu w programie graficznym i wyłączeniu prądu. Niestety tam nie zapisuje się nic na bieżąco. Parogodzinna praca poszła na marne... Ubrania wspaniałe, wybrałaś bardzo ciekawe produkty. Komplety chyba najbardziej mi się podobają. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To smutne, ale nie należy się też tym zbytnio przejmować. Widać każdy bloger przeżył w swoim życiu coś podobnego :)

      Usuń
  25. Sklepu nie znam, ale koszula bardzo ładna, wprost śliczna i ślicznie w niej wyglądasz ☺ Zresztą w tym brązowym komplecie też. Zgrabniutko ☺

    OdpowiedzUsuń
  26. Nieprzyjemna sytuacja z tym wpisem. Kilkukrotnie zdarzyło mi się coś skasować przez przypadek, a co dopiero jak skasuje się taka ilość pracy.
    Co do zamówienia, ten komplet bardzo mi się podoba, właśnie takiego szukam!
    Alicja, Hello-Slow

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No niestety, czasem i takie błędy się zdarzają.
      Dziękuję za komentarz! :)

      Usuń
  27. Bardzo podoba mi się nerka lubię takie rzeczy, w kompletach super wyglądasz. Fajnie, że będziesz przebierać się na hallowen, blogger czasem płata figle wiem coś o tym szkoda ale nic się nie zrobi ciekawy wpis pozdrawiam serdecznie A.

    OdpowiedzUsuń
  28. Oj szkoda, że tak sie stało z tym wpisem :( Tyle pracy i wszystko poszło, też miałam kila razy taka sytuacje.
    Biała koszula bardzo mi sie podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Nie martw sie, nic nie dzieje sie bez przyczyny. Nie ten wpis to inny.
    Uwielbiam przbrania Halloweenowe

    OdpowiedzUsuń
  30. Jejciu ale szkoda, że cały wpis się skasował :( Bezpieczniej jest najpierw sobie pisać w jakimś komputerowym notatniku lub gdzieś ;/ Ale tak jak ktoś wyżej napisał nic się nie dzieje bez przyczyny :) Jestem pewna, że wszystko nadrobisz kolejnymi świetnymi postami!
    A biała koszula skradła moje serce <3
    https://sylla-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  31. Nie płacz to nie praca magisterska :P (taa wiem nie pocieszam). Znam ten ból już kilka razy mi się coś skasowało, czy to wpis na bloga, czy jakieś opowiadanie. Proponuję pisać sobie najpierw w Wordzie i jeszcze gdzieś kopie tworzyć. Nawet nie wiesz ile miałam kopii fragmentów mojej książki i właśnie pracy magisterskiej xD Do tej pory znajduje coś tak w jakimś pendrivie co mi już potrzebne nie jest.
    Koszula jest śliczna i ten czarny komplecik <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Poczułam się jakby to była praca magisterska. Teraz już jest lepiej, mam nauczkę na przyszłość :)
      Dziękuję!

      Usuń
  32. Kurcze, ogromna szkoda z tym postem. Wiem co musisz czuć skoro pracowałaś nad tym tyle czasu, ale nic straconego! W przyszłym roku będziesz mądrzejsza o to doświadczenie. Ja polecam wysyłać to sobie samej na meila, czasem tak robię i potem wszystko mam zapisane :D
    Super są te komplety!

    https://redamancyy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  33. Nie znałam tego sklepu wcześniej, ale widzę, że można w nim znaleźć same fajne rzeczy :)
    Przykro mi z powodu tego wpisu. Mnie też zdarzyło się w ten sam sposób skasować cały post, ale nie pracowałam nad nim tak długo jak Ty.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zdarza się, jest to dla mnie dobra nauczka na przyszłość :D

      Usuń
  34. Hire Best Packers And Movers Mumbai for hassle-free Household Shifting, ***Office Relocation, ###Car Transporation, Loading Unloading, packing Unpacking at affordable ✔✔✔ Price Quotation. Top Rated, Safe and Secure Service Providers who can help you with 24x7 and make sure a Untroubled Relocation Services at Cheapest/Lowest Rate
    Packers And Movers Mumbai

    OdpowiedzUsuń
  35. Jeśli ten wpis nie był opublikowany, to nie uda Ci się do niego wrócić :(
    Ale powiem tak - na przyszłość możesz spróbować pisać swoje notki w google docs - tam masz opcję powrotu do poprzednich wersji. To na prawdę wiele ułatwia. Używam tego narzędzie od dłuższego czasu, bo też miałam kiedyś nieprzyjemną sytuację ze skasowaną częścią wpisu. No i fakt, że masz dostęp do dokumentu z każdego komputera - wystarczy zalogować się na swoje konto google.

    Fajne stylizacje. Nie znałam sk;epu. Bardzo fajnie wyglądasz w tym ciemno beżowym komplecie. Co prawda mnie by on kompletnie nie pasował (mam inną figurę).
    Nerki uwielbiam! Jedna z najwygodniejszych opcji na rower albo na dłuższy spacer. Muszę pomyśleć nad kupnem jakiejś nerki, bo z mojej ukochanej nereczce z kotem rozwalił się suwak.
    A może po prostu wszyję sobie nowy...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety, mam nauczkę na przyszłość :) Teraz będę bardziej ostrożna.
      Nerka to coś cudownego, można ją zabrać wszędzie, zarzucić na biodrach albo przez ramię. Niewiele waży, zmieści najpotrzebniejsze rzeczy- ręce zawsze są wolne :) Na spacery idealna :)

      Usuń
  36. Niestety los jest bardzo złośliwy, też przygotowuj taki wpis ale wszystko co się działo zapisuję w kalendarzu, bo tu mam pewność, że nic nie "zje" moich wypocin. Sklep już kojarzę, ale oczywiście z Twojego bloga. Bardzo mi się podobają rzeczy, które wybrałaś, szczególnie jestem fanką tych dwóch komplecików, ale nie umiem wybrać lepszego.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chyba też tak zrobię. Kupię sobie kalendarzyk i tam zapisywać będę ważniejsze sytuacje. Najbardziej ufam papierowi, on się sam nie usunie :D

      Usuń
  37. Ojj, bardzo współczuję tej historii z pisaniem podsumowania roku. Nie dziwię się, że jesteś wściekła, jakiś czas temu przydarzyło mi się coś podobnego, więc rozumiem co czujesz. Nie znam tego sklepu, ale rzeczy, które zamówiłaś są obłędne! Szczególnie spodobała mi się biała koszula oraz te dwa zestawy. Nie dziwię się czemu wybrałaś obie wersje kolorystyczne, obie są świetne! ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Współczuję, naprawdę łączę się w bólu. :<
      Dziękuję serdecznie! :D

      Usuń
  38. Witam serdecznie Ayunko!
    Strasznie mi przykro z powodu Twojej straty... Musiałaś pewnie mieć tam tyle pięknych wspomnień, może uda to się jakoś jeszcze odzyskać? Może posiadasz zdjęcia czy też jakieś zapiski w kalendarzu, które pozwolą Ci na nowo przypomnieć wszystkie wydarzenia? Kiedyś, gdy nie byłam pewna bloggera to pisałam swoje wpisy w Wordzie. Dla większej pewności. W piątek miałam sytuacje, że zrobił mi się cały czarny ekran, bo wgrywałam dobre jakościowo zdjęcia i już się bałam, że wszystko straciłam... W moim przypadku dobrze się skończyło. Był i wpis i zdjęcia.
    I za kogo w końcu się przebrałaś? Udało Ci się wygrać konkurs?
    Kiedyś nie przepadałam za takimi prześwitującymi ubraniami, ale muszę przyznać, że jest w nich jakaś magia. Ta koszula wygląda przepięknie! Idealnie sprawdzi się na wyjątkowe spotkania jak i do codziennych stylizacji.
    Nie przepadam jakoś za nerkami, ale myślę, że to idealne rozwiązanie na koncerty czy też do klubu. Niby taka mała torebeczka, a pomieści najważniejsze rzeczy! Wężowa skóra i duży zamek robią w tym przypadku dużą robotę! :)
    Ale genialne są te komplety! Aż ciężko się zdecydować, który kolor jest lepszy. Wyglądasz w nich obłędnie! I pięknie podkreślają Twoją kobiecość.
    Kochana, mam nadzieję, że w końcu Ci wbije te upragnione 2 tysiące obserwatorów - zasługujesz na nich!

    Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety, nie mam nic co pomogłoby mi spisać post od nowa, w tej samej kolejności. Zdjęcia mam, ale nie potrafiłabym powiedzieć w jakiej kolejności się wydarzyły :D Trudno, nauczka na przyszłość. W przyszłym roku piszę wszystko na papierze :)
      Nie wygrałam, ale przebrałam się za porcelanową lalkę :D
      Dziękuję serdecznie za ciepłe słowo, jesteś cudowna! <3

      Usuń
    2. Szkoda bardzo :( Ale i tak najważniejsze są wspomnienia w naszych głowach :) A te ważniejsze chwile w tym roku na pewno zapamiętałaś i będziesz pamiętać długo!
      Super, tak będzie o wiele bezpieczniej :)
      Bardzo oryginalnie!
      Wszystkiego dobrego :* <3

      Usuń
  39. Mi już kilka razy coś przypadkiem się usunęło, dlatego zaczęłam robić kopię wpisów i dopiero po publikacji, usuwać duplikat. To jest takie przykre, jak tyle pracy, jednym kliknięciem może zniknąć nieodwracalnie :(
    Mega współczuję, bo obojętnie jaki byłby ten post, miał pewnie sporo wspomnień.

    Ale masz super tę pracę, że możecie się przebierać. Mam nadzieję, że w przyszłości też na taką trafię!

    Koszula jest cudowna! Kompleciki również. Wyglądają mega ładnie na Tobie. W obu kolorach wyglądasz genialnie!

    Pozdrowienia kochana ♥♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Muszę coś o tym pomyśleć i na przyszłość lepiej się zabezpieczyć :)
      Pozdrawiam myszko! <3

      Usuń
  40. Czarujące komplety, chociaż mnie najbardziej oczarowała biała bluzka. Akurat potrzebuję tego typu fasonu, tyle że w kolorze czarnym.

    OdpowiedzUsuń
  41. Dresy są bardzo fajne, ja pewnie już bym zrezygnowała z crop topu :D
    Mega fajnie, że się przebieracie w pracy :)

    live-telepathically.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak naprawdę zamówiłam je wyłącznie z myślą o spodniach :D

      Usuń
  42. Och nie, dlaczego wcześniej nie napisałaś do mnie? Po usunięciu czegokolwiek i gdziekolwiek - jeśli zakładka się odświeży lub przez przypadek coś usuniesz kliknik "ctr+z" i wszystko to co zostało usunięte, wróci. Sprawdź sobie na próbę, to taki tajny trik na szybko :) tylko to musi być zrobione zaraz po odświeżeniu, bo jak wychodzisz i wchodzisz to już nie zadziała :x

    Przykra sprawa, bo tak czy siak włożyłas w to masę serca i czasu :x szkoda, bo byłby to na pewno ciekawy wpis z podsumowaniem całego roku - mam nadzieję, że za rok doczekam się takiego podsumowania u Ciebie♥ Ja też wszystko zapisuje na bloggerze, czy jakieś "serwisowe" sprawy czy tematy na wpisy i wpisy robote :) po prostu jest to bardzo szybkie, bo gdziekolwiek jestem to - tadam, wystarczy się zalogować i mam wszystko pod nosem, a nie na dyskach, pendrivach itd :)

    Sklepu nie znam i widzę go pierwszy raz, ale po asortymencie, który wybrałaś to zaciekawiłaś mnie nim :) Komplety to fajna sprawa i też chętnie sobie jakiś kupię, ale najpierw wyrobię formę! :D Beżowy/kremowy podoba mi się bardziej, jest delikatny, jasny no magia ♥
    Pozdrawiam ciepło ♥♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie ja już wyszłam i gdy weszłam na wpis ponownie zauważyłam co się stało :( jednak dziękuję bardzo, na pewno sobie zapamiętam ten trik! :) no właśnie chodzi mi o tą wygodę... zapisywanie na blogerze to szybkość, teraz będę musiała się zabezpieczyć przed ewentualną stratą materiału ;) Dziękuję i pozdrawiam! <3

      Usuń
  43. This is a great inspiring article.I am pretty much pleased with your good work. Please share good post on English Schools In Dubai also Keep it up. Keep blogging. Looking to reading your next post.

    OdpowiedzUsuń
  44. All of them look so good Ayuna. The white blouse is fantastic, and I also like the black pair.
    You look so beautiful carrying maroon roses!

    OdpowiedzUsuń
  45. Szkoda że u mnie w pracy nie przebieramy się na Halloween.
    Fajne ciuszki :)

    OdpowiedzUsuń
  46. Kochana ja miałam też już kilka razy podobną sytuację, a najgorzej jest jak uszkodzi pliki i wszystkie zdjęcia z sesji są do wyrzucenia bo nie idzie ich przywrócić. ;) Łączmy się w bólu hihi

    OdpowiedzUsuń
  47. Upppsss niestety komputery lubią płatać figle..Byłam parę razy w podobnej sytuacji ale z opresji uratował mnie mąż który ma lepszą wiedzę w tym temacie ;-)

    OdpowiedzUsuń
  48. Wyglądasz elegancko i kojarzysz mi się z bizneswoman nawet, kiedy pozujesz w dresach <3

    OdpowiedzUsuń
  49. Kurczę, szkoda że tamten wpis uległ zniszczeniu, ale może warto też popatrzeć na to z drugiej strony. Refleksja nad przeszłością, np. też ćwiczenie wdzięczności, są bardzo rozwijające, także nie uznawaj czasu spędzonego nad pisaniem posta za stracony. Wiadomo, chyba każdy czułby się podłamany, gdyby nie mógł zerwać owoców swojej pracy, ale z każdej sytuacji warto też wyciągać jakąś lekcję ;))
    Buziaki ❤️ Mam nadzieję, że reszta roku będzie tak wspaniała, że zrekompensuje Ci usunięty plik! Pozdrawiam!!
    Mona Bednarska

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że podjęłam pracę pisania tego posta, bo naprawdę dał mi wiele fantastycznych odczuć. Nie czuję już urazy, ale następnym razem bardziej się do tego wszystkiego przyłożę :)
      Buziaki!

      Usuń
  50. Współczuję Ci utraty wpisu, nad którym tak długo pracowałaś. To musiało być straszne. :( Dobrze, że o tym napisałaś, wyrzuciłaś to z siebie. Mam nadzieję, że teraz jest Ci choć odrobinę lżej.
    Co do zamówienia, to biała koszula jest bardzo stylowa. Będzie ciekawym elementem Twoich stylizacji. Niby zwyczajna, ale rękawy robią robotę. ;)
    Buziaki! :*

    OdpowiedzUsuń
  51. Ta koszula to klasa sama w sobie <3 Podobają mi się też te kompeciki z krótkim topem :) Uwielbiam takie ciuszki :)

    buziolki :)

    OdpowiedzUsuń
  52. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń