października 07, 2019

Outfit of the day | Bonprix.pl

Dzień dobry
 


Nadeszła jesień a z nią kolorowy wiatr niosący inspirację do tworzenia wszelakiej twórczości. Czy zauważyliście, że jesienią pracuje się lepiej? W fotografii, malarstwie, piśmiennictwie czy blogowaniu. Człowiek, po letnich szaleństwach uspokaja się. Temperatura gasi jego porywczy jak do tej pory styl. Chodź ciało chłodne, owinięte wełnianym swetrem i puchatym szalem, to serce gorące, wyrywa się z klatki piersiowej. Wyrywa się do tego co piękne do zdjęć, do obrazów, do powieści, poezji czy blogów. Na zewnątrz spokój, opanowanie. Niezwykle dorosła postawa. W środku ekscytacja i fascynacja. Chce się tworzyć, dać upust twórczym emocjom. Jesień zawsze jest dla mnie porą, kiedy to tworzy mi się najlepiej. Jesień zawsze jest dla mnie porą, kiedy to co twórcze dostrzegam niemal wszędzie.

Post sponsorowany. 

Wspominałam już o tym, że jesień kojarzy mi się ze wszystkim tym co twórcze. Lato jest moją ulubioną porą roku, bo równoznaczne jest dla mnie z szaleństwem w wodzie, upałem i słońcem oraz czasem spędzonym na zabawie z bliskimi. Jednak latem nie mam czasu na to z czym kojarzy mi się jesień. To pora roku, kiedy temperatura maleje, co za tym idzie, ja rosnę, głównie w szerz, od ubierania się na cebulkę. Rzadziej wychodzę z domu, najlepiej czuję się owinięta kocem, przed monitorem, z gorącym kubkiem pełnym herbaty w ręku. Mam w tedy przebłyski weny. Sięgam po kredki i rysuję. Oglądam filmy i zachwycam się nimi. Piszę opowiadania i w głowie wciąż tworzę co rusz to nowe historie. Częściej zasiadam do bloga, a sami wiecie ile blog potrzebuje czasu by mógł zdrowo rosnąć. Chodź jesień zbyt wiele nie wymaga, jest to dla mnie duchowo aktywny czas.

Koniec opowiadań z tej lifestylowej beczki, czas na wpis właściwy. Jeżeli obserwujecie mnie na instagramie, to ze story wiecie o wielkiej paczce od bonprix.pl - znajdowały się w niej trzy rzeczy. Dwie z nich zobaczycie w dzisiejszym poście, trzecia rzecz w kolejnym. 


 http://hendifly.pl/wp-content/uploads/2018/02/bonprix-logo.png

Sklep na pewno znacie. Na bonprix.pl znajdziecie fantastyczne i dobrej jakości ubrania damskie, męskie i dziecięce jak również dodatki- buty, torebki, akcesoria. Jest jeszcze cudowna zakładka "dom", która pomoże zmienić czy odmienić najbliższe waszemu sercu miejsce. Wspaniały sklep, koniecznie zajrzyjcie i zapoznajcie się z jego asortymentem.

Co tym razem zamówiłam?
Jesienne niezbędniki.

Biały sweter z golfem - LINK




Sweter z golfem to, według mnie, coś kluczowego w każdej szafie w sezonie jesień/zima. Nie miałam do tej pory typowego, idealnie dopasowanego do mnie sweterka, który byłby perfekcyjną bazą chłodnych stylizacji. Mam jeden różowy golf z second handu, ale o dwa rozmiary za duży. O takim swetrze myślałam już od dłuższego czasu i bardzo się cieszę, że moja szafa tak się wzbogaciła. Niby ubranie proste, jednak wyjątkowe. Postawiłam na biel, jednak ten sweter tak mnie zachwycił, że myślę o zakupie innych kolorów. Miły w dotyku, miękki, ciepły- choć nie gruby. Długi. Jest idealny, po prostu idealny. Na pewno wiernie będzie mi towarzyszył, już nie mogę się doczekać naszych wspólnych stylizacji.

Jeansowa spódnica - LINK




Jeansowa spódnica zapinana na guziki to modny fason zaczerpnięty z lat osiemdziesiątych i chodź jeszcze kilka lat temu nie byłam do takiego trendu przekonana (w ogóle omijałam jeansowe spódnice) to teraz oszalałam i po prostu musiałam taką zdobyć. Piękny, ciemny jeans, który uwielbiam i którego w szafie mam mnóstwo, idealnie podkreślający talię krój oraz głębokie kieszenie sprawiają, że ta spódnica stanie się moim hitem nie tylko w tym sezonie. Wykonana perfekcyjnie. Skupia na sobie uwagę. Charakterna. Ach, jak ja kocham tak wyraziste ubrania!  

 

 

 

 

 Podsumowując. Z obu rzeczy jestem bardzo, bardzo zadowolona. Są takie jak sobie wymarzyłam. Idealnie w moim stylu. Biały golf to klasyk, którego nie mogło zabraknąć w mojej garderobie a jeansowa spódnica to trend, który wkomponować można w każdy sezon, od jesieni po zimę, wiosnę oraz lato.

Na dziś to wszystko. 
Czy szykujecie już jesienne stylizacje? Czy znacie bonprix.pl? Czy zamawialiście coś z tego sklepu? Co najbardziej podoba wam się z tego asortymentu? Czy lubicie golfy? Czy lubicie jeansowe spódnice?
Piszcie w komentarzu.

     http://static.tumblr.com/4cb12b39a02a019806dff31d308dc80b/prgxzku/ujSngcku3/tumblr_static_40fs6ter4ruokkckk88wsgccg.gif   http://static.tumblr.com/4cb12b39a02a019806dff31d308dc80b/prgxzku/ujSngcku3/tumblr_static_40fs6ter4ruokkckk88wsgccg.gif   http://static.tumblr.com/4cb12b39a02a019806dff31d308dc80b/prgxzku/ujSngcku3/tumblr_static_40fs6ter4ruokkckk88wsgccg.gif
      
Zajrzyj koniecznie na te blogi:

Pierwszy komentarz: Łukasz z www.lukaszmakeup.pl
Najciekawszy komentarz: Ola z ciurkot.blogspot.com

www.lukaszmakeup.pl to inspirujący blog kosmetyczny ale przeczytacie na nim również wpisy z kategorii mody i lifestyle. Recenzje ciekawych produktów, modowe i urodowe ciekawski oraz przepiękne sesje makijażu- wszystko tam znajdziecie!
 ciurkot.blogspot.com to lifestylowy blog, który pojawia się w polecanych drugi raz z rzędu- autorka przedstawia nam swoje pasje i zachęca do odkrywania pasji w sobie. To niezwykle inspirujący blog, koci blog, nie tylko dla kociarzy jak ja i Ola, sprawdźcie sami!

Co wpis wyłaniam z komentarzy dwa blogi. Skomentuj jako pierwszy najnowszy wpis lub zostaw najciekawszy komentarz a twój blog znajdzie się w polecanych.

Infoblog :

Zapisałam się do klubu Long4Lashes Friends! To darmowy klub, w którym zbieramy punkty za np. wypełnienie ankiety a później wymieniamy je na nagrody-kosmetyki. Same sprawdźcie- LINK
● Znasz ciekawy temat, o którym mogłabym napisać na blogu? Podpowiedz mi! Zainspiruj mnie! Zostań współtwórcą!
 ● Dziękuję za komentarze, wszystkie oddaję ♡ 

kontakt: neko_chan@vip.onet.pl

111 komentarzy:

  1. Kiedyś dawno temu z tego sklepu zamówiłam dwie rzeczy i tak połowicznie byłam zadowolona, ale nie było źle. Tak czy siak Twoja stylizacja jest świetna :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) To moje drugie zamówienie z tego sklepu i po raz drugi jestem bardzo zadowolona! :)

      Usuń
  2. Och tak jesień- w żadna inną porę roku nie mam takiej motywacji jak jesienią 😁
    Świetna stylizacja kochana 😘
    Golf super, ale to spódnica mi się o wiele bardziej podoba 😍
    Rewelacyjnie wyszła ta stylizacja 😍
    Poklikałam jakby co 😀
    Pozdrawiam
    Lili

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moja jesienna motywacja objawia się tylko w twórczości, jeżeli chodzi o jakąkolwiek
      aktywność fizyczną... czekam z tym do wiosny :D Dziękuję serdecznie i pozdrawiam!

      Usuń
  3. Śliczny sweterek, wygląda na ciepły :) spódniczka też super :)
    „Zapraszam także do siebie na nowy post - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  4. Jeansowa spódnica bardzo mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
  5. Przepiękny jest ten golfik, też muszę sobie taki kupić:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny sweterek, kolor i fason może być uniwersalną bazą pod różne stylizacje :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Love that snowy white sweater! nice autumn outfit inspiration ☁ ☂

    Blog de la Licorne * Instagram * We♥It

    OdpowiedzUsuń
  8. Podoba mi się ten golfik, choć sama nie przepadam w nich chodzić :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja kocham! Nie wiem dlaczego, ale najbardziej marznę w szyję :D

      Usuń
  9. Nigdy się nad tym nie zastanawiałam, ale masz rację z tą jesienią. Prawie na całe lato zniknęłam z bloga, a teraz wróciłam bo mam na niego czas i ochotę. :)
    Golfów niestety nie lubię, a spódnice wolę przed kolano, jednak wykonanie obu rzeczy jest bardzo ładne. Kiedyś lubiłam ubrania bon prix :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Mam zamiar troszeczkę skrócić tę spódniczkę- tak między nami :)

      Usuń
    2. O super, bardzo lubię takie podejście - sama bardzo często przerabiam pod siebie kupione ubrania :D

      Usuń
  10. Ostatnio mam fazę na różnego rodzaju sweterki i golfy, więc tej jest genialny!

    Pozdrawiam, MAda

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też mam taką fazę, przychodzi zawsze na początku jesieni :D

      Usuń
  11. Śliczny ten golfik. Pamiętam, że jak byłam młodsza to nie mogłam mieć żadnego swetra, który dotykał mi na szyję. A teraz takie uwielbiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja uwielbiałam i uwielbiam golfy :) Nie wiem dlaczego, ale bardzo marznę w szyję :D

      Usuń
  12. Ja bardzo lubię jesień :) Zimę z resztą też. Jestem zdecydowanie zimnolubna :) Fajny golf.

    Zapraszam na nowy post :-)
    Pozdrawiam Mój blog - KLIK

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zazdroszczę, mi ciężko jest poradzić sobie w takich arktycznych warunkach :(

      Usuń
  13. Sweterek totalnie wpadł mi w oko! Ostatnio polubiłam się z golfami, chętnie taki zakupię. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam! Sama muszę zakupić jeszcze kilka, koniecznie w różnych kolorach :)

      Usuń
  14. Ja dopiero teraz zrobiłam się porywcza i niespokojna. :D I tak, inspiracji mi nie brak do różnych dziedzin. Tworzę i to dużo. :)

    Nie lubię golfów. Rzadko noszę spódnice, mam dwie, ale w zupełnie innym stylu. Takie w sam raz dla niespokojnej duszy. :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wierzę! :D Jesteś prawdziwą artystyczną duszą <3
      Ja też rzadko noszę spódnice, chodź lubię je na sobie :)

      Usuń
  15. Unas fotos preciosas! Se te ve estupenda! Espero tu opinión en mi último post! Espero que tengas un buen día! ♡♡♡

    OdpowiedzUsuń
  16. Отличные покупки

    https://evgenijamir.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Sweterki i golfy chyba wszystkim kojarzą się z jesienią... i książki i kocyk i kubek kakao... kominek, świeczk, puszki okruszki.. nostalgia, wieczory przy świecach.... ach rozmarzyłam się xD A golfów nigdy nie lubiłam - dawały uczucie, że coś mnie dusi i jakieś takie niewygodne dla mnie ;P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może nie trafiłaś jeszcze na ten odpowiedni :) Idealnie dopasowany, choć nie obcisły. Miły w dotyku, tak miękki. Wygrzewający szyję w najgorszy mróz i wiatr. Otulający.
      Dla mnie to sweter ideał- strasznie szybko marznę w szyję, chwilę później boli mnie gardło :)

      Usuń
    2. Nie to nie dla mnie - ja to wiem... od dawna podobają mi się karagiany na które mówię rozciągnięty szlafrok ale nie mogę znaleźć żadnego fajnego i dobrej jakości ;/ A miły w dotyku kojarzy mi się kocyk albo właśnie sweterek ale ja nie lubię tego co wkladane przez głowę :P

      Usuń
    3. Powiem Ci, że zimą często chodzę po domu otulona właśnie w koc :D Zakładam go jak ponczo :D Kardigany też lubię, zwłaszcza te grube i długie, choć nie ciężkie :)
      Prawda jest taka. Najlepsza jesienna moda to ciepła moda, aby było nam cieplutko! :)

      Usuń
    4. U mnie Tata najczęściej tak podkłada do pieca, że niekiedy wietrzymy bo jest za gorąco a tacie zimno :P Zmarzluch z niego.. ale bywają wieczory lub dni kiedy siedzę zawinięta w kocyk... przyjemne tak :)
      Kardigan musi być mięciutki i bawełniany a nie byle jaki, i wygladający jak szmata ;/ Człowiek musi ładnie w ich wygladać a nie jakby worek nałożył a u mnie takich nie widzialam... ale może jeszcze trafię ;)
      Najlepsza moda to nie tylko ciepła ale taka by nam pasowała :D

      Usuń
  18. Świetne połączenie golfu z dżinsową spódnicą Ala lata 70
    Pora sprzyja kocykiem, książkom i lampce z czerwonym winem

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Powrót lat 70 i 80 jest bardzo odczuwalny, chodź przyznam, że odkąd je poznałam nigdy z nich nie zrezygnowałam :D
      Tak, wino. Kocham grzańca chodź mam słabą głowę do alkoholu! :)

      Usuń
    2. Upijanie się winem to katastrofa, ale lampeczka do dobrej książki pięknie rozgrzewa.
      Szkoda, że tak fatalnie prezentuje się w bieli
      Słuźy mi za to czerwień
      Nawet już zakupiłam czerwony golf♥️

      Usuń
    3. Oczywiście :) Ja nie wiem jak się prezentuję w danych kolorach, czerwień kocham i uwielbiam ją nosić na sobie :)

      Usuń
  19. To prawda, jesień to pora przemyśleń, zdecydownie się zgadzam.
    Przepiękna stylizacja, bardzo podoba mi się ta spódniczka, dawno temu miałam podobną tylko trochę krótszą.
    Mnie jesien zainspirowala do czytania książek o kreatywności i od wczoraj zaczęłam pisać dziennik i wylewam swoje codzienne myśli.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam zamiar skrócić tę spódniczkę, niestety, krótszych nie było :)
      Podziwiam, ja chyba raz zabrałam się za prowadzenie takiego dziennika. Niestety, mam problem z systematycznością, w wielu dziedzinach życia, również w sporządzaniu notatek :D

      Usuń
  20. Spódniczkę na pewno bym przypięła wyżej, a co do sweterka to się zgadzam, zdecydowany niezbędnik w jesiennej szafie. ;)
    Pozdrawiam <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na zdjęciach tego nie widać, ale spódniczka jest na mnie o rozmiar za duża (bo mojego nie było) ale ciii :D Pozdrawiam <3

      Usuń
  21. Dobry wieczór Ayuno!
    Powiem Ci, że troszkę mnie uspokoiłaś, bo i ja w sobie zauważyłam ogromny kontrast między pracowitością, kreatywnością w wakacje, a w takim pięknym, kolorowym październiku. Dużo lepiej jest mi się wziąć za robotę, za pisanie, za tworzenie, za wszystko i tym samym moje samopoczucie idzie nieco wyżej, bo mam poczucie produktywności, a tego w lipcu i sierpniu mi, niestety, brakuje (a z drugiej strony wiem, że to powinien być czas, żeby sobie odpocząć, ale mimo wszystko!) :)
    Kochana, zgadzam się! Podczas jesieni to tylko chodzić z kocykiem i kubkiem gorącej herbaty ewentualnie herbaty, ale ja to uwielbiam. Uwielbiam ten nastrój, to ciepełko i pozostawaniem ze swoimi myślami, które są nieco milsze, bo w głowie kręcą się twórcze tematy, jak blogowanie czy bawienie się kaligrafią, to wszystko jest cudowne Ayuno i mam nadzieję, ze te miesiące będą dla nas pełnymi miłości, uśmiechu i dobrego samopoczucia :) Trzymam kciuki za nas!
    A! Czuję się prawdziwym wielbicielem Twojego bloga, bo widziałam zdjęcia na Instagramie i cieszę się, że w końcu mam chwilkę,aby do Ciebie tutaj zajrzeć :) Ja nadal nie mam typowego sweterka, który byłby idealnie dopasowany na mnie, nadal poszukuję tego jedynego, za to mam porządny zapas cieplutkich, długich skarpetek! Pięknie na Tobie wyglądają obie te rzeczy,a spódnica zdecydowanie jest strzałem w dziesiątkę! Jeśli chodzi o polecane blogi - ciurkot to jeden z moim ulubionych blogów i miło go zobaczyć w polecanych :)
    Ayuno! Samych przyjemności na weekend, przesyłam całuski :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję kochana za cudowny, ciepły komentarz :) Dziękuję za twoją opinię, wiedziałam, że będziemy myśleć podobnie, już wspominałam chyba że widzę w nas wiele podobieństw <3 Jak zwykle uskrzydlasz mnie, jest mi bardzo, bardzo miło!

      Usuń
  22. so nice outfit. I follow you from now, it could be great if you follow me too. Greetings from Spain

    OdpowiedzUsuń
  23. wov amazing outfit and clothes too. I love Bonprix.

    Somethingbykate

    OdpowiedzUsuń
  24. Kochana jak Ty przepięknie wyglądasz w zestawieniach z bielą w roli głównej :) Tak promiennie, z blaskiem w oczach <3
    Myślę, że jesień to czas tylko i wyłącznie dla nas. Można na spokojnie usiąść przed dobrą książką, z cieplutką herbatką i dobrą muzyczką w tle. Uwielbiam towarzyszącą refleksję i skupienie duszy.
    Pozdrawiam serdecznie kochana!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ^^ Bardzo mi miło, chodź fotogeniczną osobą to ja raczej nie jestem :)
      Też tak myślę :) Pozdrawiam!

      Usuń
  25. Tysiąc procent elegancji. Życzę Ci mnóstwo inspiracji na tę porę roku! I w ogóle na każdy inny dzień roku! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ojej, dziękuję! To bardzo miłe, również życzę masy inspiracji! :)

      Usuń
  26. W spódnicach od dawna nie chodzę, ale golf mnie zachwycił. Uwielbiam takie cieplutkie sweterki na jesień i zimę. :)

    Zgadzam się też z tym, że jesień to pora tworzenia. :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Lubię bonprix, można znaleźć tam nietuzinkowe rzeczy. I chociaż kiedyś kojarzył mi się bardziej z rzeczami dla starszych pań, to teraz potrafię upolować i coś dla siebie. To kwestia mojego wieku albo...zmiany asortymentu bonprix;))))
    pozdrawiam serdecznie znad filiżanki kawy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie mam pojęcia, jednak mam dokładnie tak samo :D
      Pozdrawiam!

      Usuń
  28. Nie kojarzę tego sklepu, ale biały golfik wygląda świetnie :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Stylizacja idealna na jesień. <3 Nie lubię tej pory roku, ale sweterki i golfy trzeba przyznać, że mają swój urok. <3

    OdpowiedzUsuń
  30. Dla mnie też jesień jest najbardziej twórcza. Szczególnie lubię jej orzeźwiający chłód powietrza połączony z ciepłym, złocistym światłem i wczesne szare wieczory, gdy mogę usiąść sobie przy oknie z kocykiem i gorącą herbatką. Tworzenie wychodzi mi wtedy najlepiej. A bonprix lubię za jakość, ale zawsze kupowałam tylko ubrania, może kiedyś zdecyduję się wypróbować coś z działu domowego.

    OdpowiedzUsuń
  31. Strasznie mi się takie golfy podobają ale jakoś nigdy żadnego nie kupiłam :P Ja też wolę lato ale jesień też ma swoje plusy ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ma, ma. W zasadzie jedynym jej minusem jest to, że z dnia na dzień się ochładza :D

      Usuń
  32. Twórcza jesień. No może niektórzy ją mają ale nie ja. Ja po bardzo aktywnym lecie zawsze przechodzę w lekkie zniechęcenie i lenistwo. Ciężko mi się zmobilizować do napisania choćby zdania nowej książki. Rozważam zrobienie sobie przerwy do zimy. Śnieg trochę ożywia. Ja muszę być aktywna, żeby tworzyć. Nie mam weny siedząc w domu pod kocem. Mogę wtedy czytać dużo książek ale trudniej mi pisać recenzje. Coś tam uszyję jeszcze ale nawet to lepiej mi się robi po aktywności. Najwięcej pomysłów przychodzi mi do głowy w czasie spacerów, wędrówek. W jesienny czas można próbować. Dziś np było wyjątkowo ciepło, a jednak jakoś tak leniwie włóczyłam się przez park myśląc o wiośnie :)
    Tak bardziej pozytywnie golfik i spódniczka są prześliczne i świetnie do siebie pasują :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Każdy inaczej odczuwa dane pory roku, mi pozostaje życzyć tobie jak najwięcej aktywności i niech pogoda tylko sprzyja! :) Dziękuję!

      Usuń
  33. Lubię asortyment tego sklepu, ale przyznam że nigdy nic nie zamawiałam, muszę się w końcu przełamać i to zrobić. Ta spódniczka jest świetna, muszę sobie takową kupić ponieważ jeszcze nie mam takiej jeansowej spódniczki:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja marzyłam o takiej spódnicy od dawna. W końcu udało mi się marzenie zrealizować! :)

      Usuń
  34. Kochana Ayuno,

    Podobnie jak Ty kocham lato- jest ono moja ulubiona porą roku, ale faktycznie jesień wywołuje w człowieku moc tworzenia, chyba przez tę nostalgię, tłumy kolorowych liści spadających z drzew człowiek zyskuje taki dziwny rodzaj inspiracji i TWORZY. Działa, wyładowuje się artystycznie.
    Bardzo podoba mi się ten jasny golfik. Powoli sama działam w temacie jesiennych stylizacji.

    cieplutko pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  35. Zgadzam się z Toba - jesień inspiruje do różnych działań. Ja staje się nieco nostalgiczna w tą porę roku i zazwyczaj właśnie wracam do pisania i czytania.

    Świetny ten golf. Ja zimy bez golfu sobie nie wyobrażam!:D
    Z bonprix zamawiałam sukienkę na wesele w lutym. Ogólnie spoko tylko romiarówka zawyżona nieco i długo czekałam na dostawę :p

    Ciesze się że zachowujesz humor :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam dokładnie tak samo :)
      Po pierwszym zamówieniu, zauważyłam, że rozmiarówka jest zawyżona. Zamawiam wszystko o rozmiar mniejsze :)
      Dziękuję!

      Usuń
  36. Bardzo lubię Bonprix ☺ Golf bardzo ładny, ale chyba spódnica zrobiła na mnie większe wrażenie ☺ Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  37. Przyznam, że bardzo lubię kiedy kobieta ubiera się w taki sposób - jak to pokazałaś w tym poście, natomiast sama nie mam nigdy weny jak ułożyć taką sensowną stylizację, żeby nie wyszła przekombinowana za mocno :P.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, bardzo lubię taki styl jednak nie zawsze udaje mi się tak ubrać :)

      Usuń
  38. Hi! The sweater is very cute! I hope you´ll visit my blog soon. Have a nice day!

    OdpowiedzUsuń
  39. Beautiful! Love the sweater and skirt!

    OdpowiedzUsuń
  40. Oj tak, jesień jest mega twórcza również dla mnie. Tak więc doskonale Cię rozumiem. Mam takie wrażenie, jakby moja wena twórcza właśnie wtedy budziła się po długim letnim śnie :D Wtedy mam najwięcej pomysłów, które bardzo często realizuję potem przez całą resztę roku. Jesień jest moją ulubioną porą roku, mogłaby trwać znacznie dłużej.
    Kocham swetry. Głównie te szersze i lekko opadające, wyglądające na ciut za duże. To taki mój jesienny styl. Golfy mniej, chyba, że szerokie (nie dotykające bezpośrednio do szyi). I ciepłe wełniane skarpety, które zakładam tylko w domu :)
    Ja z kolei lubię jesienne spacery, wychodzę relatywnie nawet częściej niż w okresie letnim. Ta ilość kolorów otaczająca mnie na zewnątrz bardzo pozytywnie mnie nastraja. Jesień jest cudownie zmienna - trochę kolorowa, trochę szara, trochę wesoła, trochę melancholijna. I te cudowne rześkie poranki spowite mgłą. Wstawanie bardzo rano jest łatwiejsze w jesieni, bo wtedy mam szansę podziwiać jej piękno. Wdychać wilgotne powietrze o zapachu liści. Coś cudownego :)

    OdpowiedzUsuń
  41. Such a beautiful sweater and I love how you style it. Thank you for inspiration.

    New Post - http://www.exclusivebeautydiary.com/2019/11/by-terry-gloss-terrybly-shine-cupcake_4.html

    OdpowiedzUsuń
  42. Akurat za golfami nie przepadam, bo mam wrażenie, jakby chciały mnie udusić, więc nie kuszę losu. :D Natomiast u innych ta część garderoby mi się podoba. ;) Jeasnowa spódniczka to uniwersalny element garderoby. Wciąż szukam tej idealnej. Marzy mi się spódniczka w kształcie litery A, bez żadnych przetarć czy dziur, ani guzików, wykonana z ciemniejszego jeansu. Może kiedyś taką znajdę. :D

    Buziaki! :*

    OdpowiedzUsuń
  43. Uwielbiam sweterki z golfem i jeansowe spódniczki :)
    Jak Ty się pięknie prezentujesz w tej stylówce :)

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  44. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń