września 01, 2019

Wyzwanie #another me

https://the-armijo-signal.com/wp-content/uploads/2017/11/fashion.jpg
 Dzień dobry
Dziękuję wszystkim bardzo serdecznie, za pokrzepiające i ciepłe komentarze pod ostatnim wpisem. Jestem przeszczęśliwa, że jesteście ze mną całym sercem. Jesteście najwspanialsi pod słońcem. Dajecie mi mnóstwo siły, dzięki której mocno angażuję się w to co robię. Już nie zamierzam zwalniać. Mam nadzieję, że uda mi się zrealizować moje blogowe plany w tym wprowadzić w życie jak najwięcej szalonych pomysłów- autorskich projektów. Dziś o jednym z nich. Zapraszam.

Wspominałam już o tym na blogu, jednak początkowo miał to być konkurs. Zaczęłam się jednak zastanawiać nad jego sensem. Miałam obawy. Myślałam nad tym długo i w końcu podjęłam decyzję. Nie będzie to konkurs. Będzie to wyzwanie. Albo się uda albo się nie uda- nie przekonam się dopóki nie spróbuję. Wybrałam ten, dzisiejszy dzień, na realizację mojego planu. Mamy wrzesień, piękny i inspirujący miesiąc. Jest ciepły, ale już nie tak upalny. Idealny by podejmować modowe wyzwania.

 Chciałabym jednak z wami omówić zasady.

Zasada ogólna:
Będzie to wyzwanie modowe. Polegać będzie na tym, że każdy zgłoszony uczestnik, będzie musiał przygotować stylizację do wybranego losowo stylu. Np. Zostaje wylosowany styl EMO. Mniej więcej znamy prawda? Ciemne kolory, kolorowe czaszki, wyrazisty makijaż, trampki. Uczestnik przygotowuje stylizację interpretując ten konkretny styl- przebiera się w niego. Zdjęcie stylizacji wędruje do mnie- na koniec wyzwania publikuję wszystkie zdjęcia razem a wy- komentujący mojego bloga głosujecie, na swoim zdaniem, najlepszą stylizację. 

Pytanie do was:
Nie wiem właśnie, jak dobrać te style do uczestników. Są dwie możliwości. Albo każdy zgłoszony uczestnik dostanie inny styl (np. jedna osoba dostanie Emo, druga Tumbler girl, trzecia Vintage itd.) albo każdy zgłoszony uczestnik dostanie taki sam (np. wszyscy dostają styl Emo). Decyzję zostawiam wam.

Sonda: LINK

Zasady:
●  Zgłosić się może każdy, bez względu na to czy posiada bloga czy nie. Wystarczy, że prześle mi zdjęcie.
●  Blogerzy proszeni by byli o opublikowanie zdjęcia na swoim blogu- to może zachęcić innych do podjęcia wyzwania.
●  Wyzwanie odbędzie się, jeżeli zgłoszą się co najmniej trzy osoby.
●  Stylizacja może być na ciele, ale nie musi. Może być to zdjęcie zestawionych ubrań (ale waszych z szafy, nie gotowiec z internetu). Nie wymagane jest też zdjęcie twarzy, może być sama sylwetka.
●  Zgłaszamy się w komentarzach.
●  Publikacja wszystkich zdjęć odbędzie się w tedy, kiedy otrzymam wszystkie zdjęcia. Uczestnicy zadecydują wspólnie, ile potrwać ma wyzwanie.
●  Nagrodę omówimy wspólnie. Moja propozycja, to aby zwycięzca reklamowany był poprzez np. baner, na blogach, którym nie udało się osiągnąć podium jak i u mnie. To jeszcze jest kwestia omówienia.

Zgłoszone blogi:

windowofmfashion.blogspot.com
 lifestyleewedlugblondynki.blogspot.com
 pasjeweroniki.blogspot.com
 by-tala.blogspot.com

Brawa i oklaski!
Zapraszam was serdecznie na te wyjątkowe, pełne inspiracji, pasji i siły blogi i zachęcam do zgłaszania się do wyzwania. Im nas więcej, tym lepiej. Jestem przekonana, że będziemy się razem świetnie bawić! :)
Wiem, wiem, że jest to wyjątkowo spontaniczne i może nieprzemyślane. Z Advent Blog Calendar było tak samo, a pomysł okazał się być sukcesem. Nie wiem czy wyzwanie dojdzie do skutku, jednak jestem dobrej myśli ponieważ wiem, że odwiedzają mnie same kreatywne i twórcze osoby, lubiące działać w internecie, dzielące się swoją pasją i nie bojące się nowych wyzwań. Mam nadzieję, że tego typu projekty pokarzą innym, że warto blogować. Może to działanie na małą skalę, ale każda inicjatywa bardzo mnie cieszy.

Z góry dziękuję serdecznie wszystkim osobom, które podejmą wyzwanie. Jestem przekonana, że w ten sposób zachęcicie swoich czytelników do odważnych decyzji i do kreatywności. Nie mam pojęcia dlaczego siedzi to w mojej głowie, ale zależy mi bardzo na tym by nasza mała blogosfera rozwijała się ku twórczości.

To chyba wszystko. Jeżeli macie jakieś pytania albo sugestie odnośnie wyzwania podzielcie się nimi w komentarzu. Jestem bardzo ciekawa co o tym myślicie, dlatego prosiłabym was o szczere zdanie, bez względu na to czy pozytywne czy negatywne a także odpowiedź w komentarzu jaki typ wyzwania wolelibyście.

Czekam na wasze zgłoszenia.
Dziękuję za każdą pomoc w rozgłaszaniu wyzwania i publikację grafiki:





Na dziś to wszystko. 
Jak podoba wam się nowy projekt wyzwanie #another me? Jakie znacie style modowe?- podzielcie się, o może bardzo pomóc w wyzwaniu!

     http://static.tumblr.com/4cb12b39a02a019806dff31d308dc80b/prgxzku/ujSngcku3/tumblr_static_40fs6ter4ruokkckk88wsgccg.gif   http://static.tumblr.com/4cb12b39a02a019806dff31d308dc80b/prgxzku/ujSngcku3/tumblr_static_40fs6ter4ruokkckk88wsgccg.gif   http://static.tumblr.com/4cb12b39a02a019806dff31d308dc80b/prgxzku/ujSngcku3/tumblr_static_40fs6ter4ruokkckk88wsgccg.gif
      
Zajrzyj koniecznie na te blogi:

Pierwszy komentarz: Monika z lipstickverse.blogspot.com
Najciekawszy komentarzWeronika z pasjeweroniki.blogspot.com

 lipstickverse.blogspot.com to lifestylowy blog cudowniej blogerki ze Słowacji. Publikuje w swoim ojczystym języku. Pisze na różne lifestylowe tematy i dodaje inspirujące zdjęcia. Warto zajrzeć i poznać nową stronę świata!
 pasjeweroniki.blogspot.com to lifestylowy blog, pełen pasji z którego inspirację czerpać można jak wodę z morza, naprawdę, litrami! Wartościowy tekst i przepiękne fotografie to wizytówka twórczej autorki, zapraszam!

Co wpis wyłaniam z komentarzy dwa blogi. Skomentuj jako pierwszy najnowszy wpis lub zostaw najciekawszy komentarz a twój blog znajdzie się w polecanych.

Infoblogc681804adf4f3ec90eaea46b27ec14ca :

● Zmianie ulegnie adres bloga. Prawdopodobnie od listopada, może już od października.
● Znasz ciekawy temat, o którym mogłabym napisać na blogu? Podpowiedz mi! Zainspiruj mnie! Zostań współtwórcą! - masz pytania? Napisz w komentarzu.
 ● Dziękuję za komentarze, wszystkie oddaję ♡ 

kontakt: neko_chan@vip.onet.pl
instagram: hi_ayuna

83 komentarze:

  1. O czyżbym była pierwszym komentarzem u Ciebie ?😉
    Po to ma się czytelnikow kochana ,choć wcale Ci się nie dziwię rzeczywiście jest to bardzo miłe uczucie gdy dostaje się tyle ciepłych słów (choć z drugiej strony pewnie to też zależy od osoby ,akurat w Twoim przypadku nie jest to dziwne ,z Twoich postów ,bloga bije pozytywna energia ,świetnie prowadzisz Bloga ,Twoje wpisy się bardzo przyjemnie czyta ☺)
    Życzę powodzenia wszystkim z wyzwaniu ,ja nie wezmę udziału kategoria fashion nie jest moją bajka
    Pozdrawiam
    Lili

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na to wygląda :) Dziękuję serdecznie, ot pochwał robię się od razu czerwona :)
      Pozdrawiam również!

      Usuń
  2. What a great idea.Wish you all the best! xx

    OdpowiedzUsuń
  3. Cóż, chyba sama się nie zdecyduję na to wyzwanie, ale wszystkim tym, którzy się zgłoszą życzę powodzenia :)

    OdpowiedzUsuń
  4. To raczej nie dla mnie, ale oczywiście życzę powodzenia wszystkim uczestnikom :) pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jak się cieszę na to modowe wyzwanie! Zgłaszam się z przyjemnością. <3 Klaudio, masz genialne pomysły, zarówno kalendarz adwentowy jak i to wyzwanie. Zarażasz pozytywną energią. :* Już nie mogę się doczekać startu zabawy. Mam nadzieję, że znajdą się chętni. ;) Myślę, że ciekawie byłoby, gdyby każda osoba dostała inny styl, chociaż zdaję sobie sprawę, że trudno byłoby porównywać uczestników między sobą. Ciężki orzech do zgryzienia...
    Co do zmiany adresu bloga- czyżbyś przechodziła na własną domenę? ;)
    Buziaki! :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wspaniale, pierwsza uczestniczka! Ja również bardzo się cieszę z tego wyzwania i bardzo się cieszę, że są zgłoszenia :) Szczerze, też nie mogę się tego doczekać. Myślę, że gdyby każdy dostał inny styl byłoby ciekawiej, ale zobaczymy co zadecyduje sonda :)
      Jeszcze nie, ale myślę nad tym :)
      Buziaki!

      Usuń
  6. Z pewnością wiele osób chętnie weźmie udział w wyzwaniu :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Całkiem kreatywny pomysł kochana! Bym musiała się zastanowić na tym czy byłabym w stanie wziąć w nim jednak udział. Lubię modowe wyzwania, ale nie wiem czy czułabym się na siłach! Jednakże nie rezygnuje na starcie!:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W razie czego, daj znać! Myślę, że wystartujemy jak zbierze się odpowiednia ilość osób :) (właśnie, nie napisałam do kiedy zbieramy ochotników...)

      Usuń
  8. Zgłaszam się do wyzwania! A co tam! Raz się żyje, trzeba zwalczać swoje słabości.

    ZAPRASZAM DO MNIE!
    Mój blog
    Mój Instagram
    Mój Studygram

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Będę trzymać kciuki! Już nie mogę doczekać się tego wyzwania :) Dziękuję za twoje zgłoszenie <3

      Usuń
  9. Pomysł świetny, zrzeszający ludzi i ciekawy, ale tematyka nie dla mnie, więc pobędę sobie tu tylko i popatrzę. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zapraszam :) Koniecznie oddaj swój głos na ulubioną stylizację :)

      Usuń
  10. Powodzenia! :)
    W mojej szafie nie znalazłabym nic w wymienionych przez Ciebie stylizacjach, więc sama się jednak nie zgłoszę. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, mam nadzieję, że wpadniesz na głosowanie :)

      Usuń
  11. Cześć! Na samym początku dziękuje za polecenie bloga, miło mi z tego powodu. Co do konkursu to chętnie dołączę! Zagłosowałam w sondzie, z stylów jest naprawdę wiele. Na przykład jak wspomniałaś EMO, Tumblr Girl, VSCO Girl, Kawaii Girl, ogólnie style azjatyckie, stroje ludowe z całego świata.. Jak się poszuka to znajdziemy wiele. Pomysł genialny więc chętnie dołączę - baner dodam później jeśli to nie problem. Kochana zmiany są najlepsze - one dają kopa do działania!
    Trzymaj się i buziaki z Bawarii!
    Weronika

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wspaniale! Dziękuję serdecznie, jesteś trzecim uczestnikiem, czyli zadecydowałaś- wyzwanie się odbędzie :) To nie problem, to nie jest obowiązkowe, baner tylko mógłby zachęcić innych do podjęcia wyzwania, mam nadzieję, że w połowie września już wystartujemy :) Trzymaj się cieplutko kochana!

      Usuń
  12. Zgłaszam się do wyzwania! Jak dla mnie super sprawa i pobudzi ludzi do kreatywności.
    A moja propozycja jest taka że po prostu wypisz kilka różnych stylów i osoby zgłoszone dostaną każda inny. No chyba że będą się powtarzać wtedy kilka osób może dostać taki sam.
    by-tala.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za kolejne zgłoszenie! Zobaczymy co sonda zadecyduje, ale myślę, że chyba więcej osób zagłosuje właśnie na twoją propozycję :)

      Usuń
  13. O rety Ayuna ale Ty masz wspaniałe pomysły Dziewczyno!!! BIJE z Ciebie mega pozytywna energia . Trzymam kciuki za powodzenie twojego wyzwania. Ostatnio mam zastój bo dokuczaja mi migreny i nie mogę się skupić na pisaniu a tu znów szkoła i znów trzeba wszystkiego dopilnować. Moda to świetny temat. Ściskam mocno.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję serdecznie, kochana, ty to zawsze masz dla mnie ciepłe słowo! <3 Trzymaj kciuki, trzymaj mocno! Rozumiem cię, bo też cierpię na migreny. Ściskam!

      Usuń
  14. Cześć, kochana. Myślę, że to świetny pomysł i myślę, że sporo osób się zgłosi. Ja niestety rezygnuję, bo niespecjalnie się nadaję do komponowania stylizacji, ale jest wiele osób, które się modą interesują i uwielbiają takie rzeczy. A pomysł, tak jak mówię, świetny. Co do szczegółów (czy każdy ten sam styl, czy różne), to uważam, że każda decyzja, jaką podejmiesz, będzie dobra.
    Jestem bardzo ciekawa rezultatów i na pewno będę wpadać, żeby je obejrzeć. Życzę Ci, żeby wyzwanie wypadło jak najlepiej i żeby jak najwięcej osób wzięło udział. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję :) Dziękuję serdecznie, kochana, wpadnij koniecznie na głosowanie! :)
      Pozdrawiam ciepło!

      Usuń
  15. Bardzo fajnie, że organizujesz takie konkursy, w końcu coś się dzieje :D
    Pamiętam czasy, kiedy zakładałam bloga w 2014 i były ciągle jakieś wyzwania, konkursy itd, teraz wiele z tego ucichło :)

    https://live-telepathically.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też to pamiętam, niektóre konkursy były naprawdę świetne, szkoda że to zanika w blogosferze. Mam nadzieję, że uda mi się wymyślić jeszcze więcej takich projektów :)

      Usuń
  16. Bardzo ciekawe wyzwanie i życzę wszystkim powodzenia! Nie byłabym raczej zbyt dobra w takich stylizacjach, więc nie wezmę udziału. Jednak pomysł bardzo mi się podoba! ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Fajny pomysł. Przemyśle czy wziąć udział czy nie bo troche mnie kusi ale troche sie obawiam :D

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo dobra inicjatywa, mam nadzieję, że zgłosi się dużo osób, fajnie będzie zobaczyć w jednym miejscu tyle stylizacji:)
    Buziaki:*

    OdpowiedzUsuń
  19. MOda to nie dla mnie, dlatego nie wezmę udziału (przepraszam) ale masz fajny pomysł i fajna inicjatywa :) Z pewnością wiele osob weźmie udział w zabawie :)

    Być może wezmę udział w tym kalendarzu - polecajka blogowa. Ostatnio bardzo mi się podobało :)

    Zmiana adresu? Cały adres, czy domena? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Fajnie by było, gdyby ktoś jeszcze się zgłosił :)
      W tym roku planuję napisać o kalendarzu szybciej, bo w zeszłym dużo osób pisało, że nie wiedziało o nim, dlatego nie wzięli udziału :)
      Nie wiem czy warto inwestować w domenę, szczerze, to kompletnie się na tym nie znam :<

      Usuń
    2. Z pewnością tak będzie. POtrzeba czasu. Przepraszam, że ja nie wezmę udziału ale moda to nei moja bajka poza tym nie jestem fotogeniczna ;/

      Ja również nie pomogę... musisz przeliczyć ile zarobisz na blogu (jeśli zarabiasz) a ile taka domena kosztuje

      Usuń
    3. Kochana, nic się nie dzieje :) Może weźmiesz udział w innym projekcie, a szykuję jeszcze jeden kompletnie w innym temacie :)
      Nie zarabiam na blogu... nie mam reklam, nie mam profitów, czasem zdarzy się barter :) Może kiedyś zdecyduję się na własną domenę ale teraz zmienię adres na... mniej skomplikowany :)

      Usuń
    4. U la la la.... zapowiada się ciekawie :D
      Czyli prowadzisz bloga z pasji w 100% i nie myślisz o tym (jeszcze) :) Słyszałam, ze własna domena to fajna sprawa ale trzeba to rozważyć :) Skomplikowany adres? Wdług mnie nie jest - łatwo zapamietać ;)

      Usuń
    5. Sama nie wiem co z tym zrobić... to ważna i trudna decyzja.

      Usuń
  20. Podjęcie tego wyzwania zbytnio nie jest dla mnie, ale życzę wszystkim powodzenia :D
    Pozdrawiam! wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. W sumie ja bym proponowała coś takiego, że podasz od razu styl do konkursu i osoby mogą się zgłaszać z gotową stylizacją. Po prostu podaj termin do kiedy mają przygotować. Niektórzy nie chcą się zgłosić, bo nie widzą co im wylosujesz. Może się okazać, ze na dany styl kompletnie nie mają nic w szafie. Na emo mogłabym pójść xD a z innymi musiałabym pomyśleć, ogółem nie jestem za modą, mam swój styl i nie do wszystkiego się dopasuję ;p. Oczywiście to tylko propozycja. Twój konkurs a sam pomysł dobry :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Świetny pomysł... ale nie wiem czy nie za późno na zmiany. Muszę o tym pomyśleć następnym razem. Jeżeli wszystko się uda, takie wyzwanie będzie tu co roku :) Dziękuję za komentarz!

      Usuń
  22. Jak dla mnie takie wyzwanie to świetna zabawa :-) Chętnie wzięłabym w nim udział, ale nie wiem czy dam radę zmierzyć się z najlepszymi :) Życzę powodzenia osobom, które biorą udział :-)

    pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  23. To nie dla mnie, ale mam nadzieję, że akcja się uda i z przyjemnością będę ją śledzić ;)

    OdpowiedzUsuń
  24. Żałuję, że teraz nie mam na tyle czasu żeby brać udział w wyzwaniu: praca, sesje i ślub robią swoje.. Ale głęboko liczę, że w przyszłości i ja się pojawie na liście uczestniczek. Czekam na prace dziewczyn i na ich stylizacje, a Tobie gratuluje pomysły - genialny! ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję serdecznie! Może w przyszłym roku zgłosisz się do wyzwania :)

      Usuń
  25. Wyzwanie bardzo ciekawe, życzę wszystkim powodzenia!
    ssaysomething.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. Wow, kochana! Kolejna mega inicjatywa z Twojej strony, jestem pod ogromnym wrażeniem. To ile serca i pracy wkładasz w bloga jest po prostu niesamowite :) Wyzwanie cudo, ale niestety koniec roku, a co za tym idzie - coraz więcej pracy. Dodatkowo zaczęła mi się szkoła i niestety nie chce dać ciała :( Nie mniej jednak życzę każdej uczestniczce powodzenia, z niecierpliwością czekam na Wasze prace dziewczyny! Co do moich propozycji stylowych - glamour, sportowa elegancja, militarny, country, street fashion? Myślę, że każda z uczestniczek powinna dostać inny styl - byłoby mega ciekawie! :) Życzę Ci, żeby wyzwanie wypadło jak najlepiej.
    Co do nowego adresu bloga to jestem bardzo ciekawa co to będzie :) Na pewno coś wyjątkowego! :)
    Pozdrawiam Cię cieplutko kochana!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak też najprawdopodobniej będzie, każda uczestniczka dostanie inny styl :) Dziękuję z całego serduszka za podpowiedzi i za dobre słowo! Mam nadzieję, że kiedyś weźmiesz udział w moim wyzwaniu :) Dziękuję raz jeszcze i pozdrawiam serdecznie!

      Usuń
  27. Świetna inicjatywa :) Na pewno da też pozytywny efekt w postaci wzajemnej promocji :)

    Leyraa Blog | Sklep internetowy z odzieżą i bielizną

    OdpowiedzUsuń
  28. Super pomysl!
    Pozdrawiam
    https://artidotum.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  29. Świetny pomysł z tym wyzwaniem!!!
    W kwestii styli, które znam to nie potrafię chyba wymienić wszystkich, bo przez moją pracę ze stylistami podczas sesji zdjęciowych trochę się tego nazbierało :) Gdybym miała więcej czasu na ekspertymenty modowe, chętnie zgłosiłabym się do twojego projektu, ale może jeszcze zmienię zdanie :3

    bzduro

    OdpowiedzUsuń
  30. Jej, podoba mi się ta spontaniczność w nowym pomyślę. <3 Sama nie wezmę udziału, ale z zapałem będę śledzić losy uczestników, brawo za Twoje zaangażowanie! <3
    https://swiat-zwariowaneej.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję najserdeczniej i zapraszam już niedługo na etap drugi :)

      Usuń
  31. Taka inicjatywa to naprawdę fajna sprawa- podoba mi się ten pomysł. Sama chyba jednak nie będę miała czasu na takie eksperymenty, poza tym moja garderoba chyba nie zawiera aż tyle ubrań aby żonglować stylami... Niemniej jednak będę zaglądać z ciekawością!
    pozdrawiam serdecznie znad filiżanki kawy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję serdecznie za dobre słowo i zapraszam na kontynuację :) Pozdrawiam!

      Usuń
  32. Z pewnością wiele osób chętnie weźmie udział w wyzwaniu. Pozdrawiam z bloga gimnazjum1, Anna M.

    OdpowiedzUsuń
  33. Fajny pomysł ;) Ja nie bardzo będę miała czas, żeby to ogarnąć, ale z chęcią obejrzę pomysły innych osób :)

    OdpowiedzUsuń