września 12, 2019

Wyzwanie #another me - etap drugi.

https://st.hzcdn.com/simgs/c3b169290b44f833_4-3047/home-design.jpg
 Dzień dobry
Czas opublikować to, na co wszyscy czekają. Może nie wszyscy, ale cztery wyjątkowe osoby na pewno :) Czas opublikować wylosowane dla uczestniczek wyzwania style. Mijają dwa tygodnie, myślę że warto zrobić następny krok w wzywaniu. Tak jak wspominałam, do #another me zgłosiły się cztery osoby. Wspaniałe cztery osoby. Przyznam, jestem zaskoczona że wyzwanie naprawdę się odbędzie ale i bardzo szczęśliwa. Rozpiera mnie duma. Trochę to chaotyczny pomysł, przyznaję, ale skoro się odbywa to znaczy że ma potencjał. Być może, takie wyzwanie odbywać się będzie co roku. Nie przedłużając, zaczynamy.



Chciałabym bardzo podziękować blogerkom, które zgłosiły się do wyzwania. Zapraszam więc wszystkich serdecznie na blogi tych odważnych dziewczyn - śledźcie ich stylizacje! To cztery wyjątkowe osoby, weprzyjcie je w drugim etapie. 

Pierwszy etap- zgłoszenia do wyzwania- za nami.

Drugi etap polega na stworzeniu przez zgłoszone osoby stylizacji do losowo wybranego stylu. Sonda zadecydowała. Każdy uczestnik otrzymuje inny, losowy styl. Jako, że fashion stylów jest więcej niż zgłoszonych osób, pomyślałam, że fajnie by było, gdyby uczestnicy mieli wybór i sami zadecydowali, co jest bliższe im sercu, co im się podoba bądź co jest im kompletnie nie znane i w czym chcieli by się sprawdzić, spróbować stworzyć inną siebie. Tak więc każda zgłoszona uczestniczka wybierze jedną z trzech dostępnych opcji.

windowofmfashion.blogspot.com - Glamour, Boho lub Goth.
 lifestyleewedlugblondynki.blogspot.com - Rock style, Folk lub Hippie.
 pasjeweroniki.blogspot.com - Tumblr girl, Kawaii lub Punk.
 by-tala.blogspot.com - Vintage, Korean style lub Grunge.

Co dalej?

- Tworzycie stylizację w wybranym przez was stylu. Oczywiście wykorzystujecie tylko to, co macie w szafie. Nie mogę tego sprawdzić ale zaufam wam, że nie będziecie robić szybkich zakupów :)
- Nie jest to obowiązkowe, ale miło by było, gdybyście opublikowały zdjęcie bądź zdjęcia, może być cała sesja, na swoim blogu. Miło by było również, gdybyście podzieliły się ze swoimi czytelnikami informacjami o wybranym przez was stylu. Niektóre są popularne i większości znane, ale niektóre zanikają, są spotykane coraz rzadziej i dla odwiedzających wasze blogi może być to po prostu ciekawostka.
- Gotowe zdjęcie należy podesłać organizatorowi, czyli mnie, wszystko jedno w jaki sposób. Mailem, przez facebooka, przez bloga, pocztą itd.
- Nie wiem ile potrzeba na to czasu, więc poczekam cierpliwie na wszystkie zdjęcia. 
- Gdy uzbieram wszystkie fotografie, opublikuję je na blogu. Znów damy sobie troszkę czasu na głosowanie. Zagłosować może każdy komentujący ale tylko jeden raz i tylko na jedną osobę. Uczestniczki zbierają głosy ale nie głosują.
- Wygra ta osoba, która zdobędzie najwięcej głosów. 

Co z nagrodą?

Jakaś musi być prawda? Tak więc. Jako, że jest to świeży pomysł i nie miał za bardzo czasu by się rozkręcić nagroda będzie skromna ale myślę- wartościowa. Wygrana osoba będzie reklamowana na moim blogu, na samej górze paska bocznego przez cały miesiąc.
Bardzo proszę uczestniczki, aby potwierdziły czy się ze mną zgadzają. 
Trzy z czterech dziewczyn, które zdobędą mniej głosów, opublikują baner reklamujący zwyciężczyni w swoim najnowszym wpisie.

Życzę powodzenia.


     http://static.tumblr.com/4cb12b39a02a019806dff31d308dc80b/prgxzku/ujSngcku3/tumblr_static_40fs6ter4ruokkckk88wsgccg.gif   http://static.tumblr.com/4cb12b39a02a019806dff31d308dc80b/prgxzku/ujSngcku3/tumblr_static_40fs6ter4ruokkckk88wsgccg.gif   http://static.tumblr.com/4cb12b39a02a019806dff31d308dc80b/prgxzku/ujSngcku3/tumblr_static_40fs6ter4ruokkckk88wsgccg.gif
      
W tym wpisie wyjątkowo nie będzie polecajki, gdyż jest to post informacyjny. Polecajka pojawi się już niedługo z blogami z poprzedniego wpisu.

kontakt: neko_chan@vip.onet.pl
instagram: hi_ayuna


43 komentarze:

  1. Brzmi naprawdę rewelacyjnie, czekam na efekty uczestniczek :D
    Pozdrawiam, MAda

    OdpowiedzUsuń
  2. I love the drawing!
    HAPPY WEEK
    xoxo
    https://stylishpatterns.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Jejku, poczułam się podekscytowana! Konkurs zapowiada się cudownie! Gratuluję Uczestniczkom odwagi, to naprawdę wspaniałe osoby, dwie z nich znam też z blogów. Tobie, Klaudio, jeszcze raz gratuluję wspaniałego pomysłu! Świetne style zaproponowałaś Dziewczynom, bardzo ciekawe - niektórych z tych stylów nie znam za dobrze i jestem ogromnie ciekawa, czy i jak uczestniczki je zaprezentują. No, w ogóle czekam z lekkim podnieceniem na wyniki, zdjęcia... Miło będzie zobaczyć. Myślę,że zajrzę też na blogi do pozostałych Dziewczyn, których nie znam. Zapowiada się to wszystko wspaniale! <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja również bardzo im gratuluję, ba, jestem z nich dumna! :) Ciekawa jestem efektu końcowego, czekam na to z niecierpliwością, ale dajmy dziewczynom przygotować się do głosowania :D

      Usuń
  4. Świetny pomysł :)
    „Zapraszam także do siebie na nowy post - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale trafiłaś w moje gusta tymi stylami! W zasadzie już mam pomysł na stylizację!

    ZAPRASZAM DO MNIE!
    Mój blog
    Mój Instagram
    Mój Studygram

    OdpowiedzUsuń
  6. Powodzenia uczestniczkom przy drugiej turze :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Jej, ale się cieszę, że wyzwanie jednak się odbędzie. <3 Super, Klaudio, że pozostawiłaś nam wybór jednego z trzech stylów, bo wiadomo nie każdy ma w szafie ubrania reprezentujące każdy z nich. Bardzo podobają mi się Twoje propozycje dla mnie. Goth to całkowite przeciwieństwo tego, co noszę na co dzień, więc byłoby to największe wyzwanie, jednak jak wiesz u mnie czarnych ciuchów prawie nie ma w szafie (poza jakimiś okolicznościowymi T-shirtami). :D No chyba, że pożyczyłabym coś od Mamy, która uwielbia czerń. Glamour- przepych, błysk, myślę, że w tym stylu bym się odnalazła. Chyba nawet zaczyna mi świtać jakiś pomysł. :D Boho też mnie kusi, bo uwielbiam kwiatowe wzory. Muszę się dobrze zastanowić co wybrać, bo każdy z tych stylów ma w cobie to coś. ;) Z chęcią opublikuję cały wpis poświęcony konkursowej stylizacji i wspomnę też coś o danym stylu, bo to naprawdę ciekawe rzeczy. ;)Nagroda jak najbardziej jest super, chociaż przyznam Ci się, że już sam udział w wyzwaniu, szykowanie stylizacji to dla mnie nagroda. <3 Jestem taka podekscytowana! <3 Cieszę się, że nie ustaliłaś sztywnego terminu, bo obecnie mam mniej czasu, gdyż odbywam praktyki studenckie, a chcę się przyłożyć do stylizacji. Postaram się to zrobić jak najszybciej będę mogła. ;) Jestem ciekawa stylizacji pozostałych dziewczyn. Super, gdyby za rok również odbyło się takie wyzwanie. ;)
    Przesyłam Ci buziaki, Klaudio i dziękuję za możliwość wzięcia udziału w takim wspaniałym wyzwaniu! :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiesz, że od razu też pomyślałam, że glamour byłby bardzo w twoim stylu? Ale oczywiście możesz nas jeszcze wszystkich zaskoczyć :)) Czekam na wpis u Ciebie poświęcony konkursowej stylizacji! Powodzenia, Moniko! Jeszcze raz pozdrawiam Cię, Klaudio! <3

      Usuń
    2. Też bardzo się cieszę, że wyzwanie się odbędzie :) Każdy styl ma coś w sobie, w każdym stylu można się wykazać. Jestem bardzo ciekawa co wybierzesz :) Dziękuję Ci z całego serca że wzięłaś udział w wyzwaniu, mam nadzieję, że w przyszłym roku również coś takiego zorganizuję! :) Powodzenia kochana!

      Usuń
  8. Brzmi naprawdę rewelacyjnie. Czekam na postępy uczestniczek. ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Trzymam kciuki za uczestniczki :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Jestem ciekawa czy koleżanka wybierze styl gotycki. Na tym się znam i chętnie bym spojrzała na proponowaną taką stylizację :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie wiedziałam, że prowadzisz na blogu takie wyzwanie, świetnie to wymyśliłaś, aż sama zaczęłam się zastanawiać co bym ubrała z mojej szafy aby się pokazać w danym stylu xD Życzę dziewczynom powodzenia:)

    OdpowiedzUsuń
  12. To może być bardzo ciekawe! :)

    https://live-telepathically.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Szkoda, że nie było mnie na blogu tyle czasu i ominął mnie etap zgłoszeń, bo chętnie bym wzięła udział w Twojej zabawie. :) Za to z pewnością będę aktywnie głosować ;>

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeżeli wszystko się uda, zrobimy to ponownie w przyszłym roku. Obiecuję, że organizacyjnie będzie lepiej :)

      Usuń
  14. Świetny pomysł z tym wyzwaniem :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Really good post!I like this theme of the post, really amazing!

    i followed you.

    check my blogg, thank you.

    Ilmaha |Zapratite♥️ |

    OdpowiedzUsuń
  16. Jestem mega ciekawa stylizacji uczestniczek! Nie mogę się doczekać ich prac i bardzo się cieszę, że Twoje wyzwanie się odbędzie kochana! Śledzę na bieżąco :)
    Pozdrawiam cieplutko!

    OdpowiedzUsuń
  17. Czekam z niecierpliwością na stylizację! :) Ja to mam szczęście do przegapiania zgłoszeń. :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie martw się kochana, na pewno nie jest to pierwszy i ostatni raz, będzie więcej tego typu akcji :)

      Usuń
  18. Dzień dobry, Ayuno!
    Jak ja uwielbiam Twoją kreatywność i chęć tworzenia, wymyślania coraz to nowsze rzeczy, żeby urozmaicić bloga i nie ma się co dziwić, że później takiego czytelnika kusi, aby wejść jeszcze raz i jeszcze raz tutaj:) Czekam na stylizacje, jakie wymyślą uczestniczki (w ogóle brawa dla nich!!!) Trzymam kciuki za każdą z nich i jestem pewna, że każda z nich pokaże klasę :)
    Czekam Kochana na dalsze etapy! I nie pozostaje mi nic innego jak życzyć Ci samych dobroci na poniedziałek. Ayuno, należy się inspirować Twoją pomysłowością!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzień dobry droga Pandziu!
      Dziękuję kochana, naprawde się cieszę, że wyzwanie okazało się dobrym pomysłem :)
      Czasem wydaje mi się, że chcę za dużo :D

      Usuń
  19. Best Article BUY WEED ONLINE Excellent post. I appreciate this site. Stick with it! Because the admin of this web page is working, no doubt very quickly it will be well-known, due to its quality contents.This website was how do you say it? Relevant!! Finally, I’ve found something that helped me.

    Best Article BUY ADDERALL ONLINE Excellent post. I appreciate this site. Stick with it! Because the admin of this web page is working, no doubt very quickly it will be well-known, due to its quality contents.This website was how do you say it? Relevant!! Finally, I’ve found something that helped me.

    OdpowiedzUsuń