maja 29, 2019

Fotografia | Inspiracje | Seria: 150 idealnych zdjęć

 Dzień dobry  
Powoli szykuję się do dwóch wypraw. Jeżeli wszystko się powiedzie to w przyszłym miesiącu wydarzą się dwa, niezwykle ważne dla mnie i dla mojego bloga wydarzenia. See Bloggers Łódź - czyli największy w Polsce event dla internetowych twórców oraz realizacja pierwszego etapu #Chcętoprzeżyć zorganizowanego przez Katalog marzeń. Jeżeli macie ochotę śledzić moje poczynania i "pierwsze razy" zapraszam gorąco do częstego odwiedzania mojego bloga jak i instagrama. Trzymajcie kciuki kochani, oby wszystko poszło pomyślnie! :) Tymczasem zapraszam was na nowy wpis.

Seria "Idealne zdjęcia" to seria, w której wybieram, selekcjonuję i komponuję grupę zdjęć w klimacie tumbleru. To kombinacja kadrów tej samej wielkości- o różnej, uwielbianej przeze mnie tematyce. Nie są to zdjęcia mojego autorstwa i tak jak najczęściej w przypadku inspiracji bywa, nie potrafię wskazać autora.

Bardzo lubię takie wpisy. Fotografia potrafi wzbudzić we mnie wiele emocji. Inspiruje mnie do odnajdywania radości w życiowych drobnostkach, doceniania tego co mam, zobaczenia piękna w życiu codziennym i do kreatywnej i twórczej pracy. Publikuję ten wpis w nadziei, że zainspiruje i was, że poczujecie to, co czuję ja.

Fotografia stała się jednym z najważniejszych wynalazków umożliwiających doznanie czegoś, tworząc pozory uczestnictwa.
Susan Sontag

 
 blue art moon
couple cat love
flowers girl flowers
summer hair sky
flowers art flowers
 landscape beach
 light art
nature denmark
new york cat makeup
  art rose
 flowers tattoo nature
city nature summer
 waves wallpaper couple
flowers flowers tattoo 
beach beach couple
 flowers beach landscape
eyes flowers
 book plants tattoo
beach friends girl
girl flowers girl
 rose nature beautiful
girl beach girl
flowers love sky
turtle beach eyes 
flowers flowers flowers
girl flowers girl
angel art road
 art https://data.whicdn.com/images/330648121/superthumb.jpg?t=1558485729 art
 clouds summer dolphin   cat cat eyes
 plants blue https://data.whicdn.com/images/330651309/superthumb.jpg?t=1558494546
sea friends beach
book vintage drawing
blue girl green
eye blue girl
 summer makeup food  
 tattoocouple cat
sky природа airplane
ice cream cat car
 waves girl mountains
food princess
girl city lights sea blue wallpaper
fashion girl flowers
 drawing hair travel
fashion sea fashion
https://data.whicdn.com/images/330647313/superthumb.jpg?t=1558483333 fashion stars
 cactus sky jeans
cat strawberry dog
  love
 
Nagle dostrzegłam, że wszystko dokoła jest fascynujące. Ale dopiero na fotografii.
Joanna Helander

Na dziś to wszystko. Wiem, seria ta to krótkie wpisy, jednak jak najbardziej wartościowe. Bo czy nie dzięki fotografii dostrzegamy pozornie proste rzeczy jako te piękne? Co o tym myślicie? Co daje nam fotografia? Czy tak jak ja, kochacie ją? Czy inspiruje was równie mocno? Które zdjęcia spodobały wam się najbardziej?
Piszcie w komentarzu.


     http://static.tumblr.com/4cb12b39a02a019806dff31d308dc80b/prgxzku/ujSngcku3/tumblr_static_40fs6ter4ruokkckk88wsgccg.gif   http://static.tumblr.com/4cb12b39a02a019806dff31d308dc80b/prgxzku/ujSngcku3/tumblr_static_40fs6ter4ruokkckk88wsgccg.gif   http://static.tumblr.com/4cb12b39a02a019806dff31d308dc80b/prgxzku/ujSngcku3/tumblr_static_40fs6ter4ruokkckk88wsgccg.gif
      
Zajrzyj koniecznie na te blogi:

Pierwszy komentarz: Wioleta z www.subiektywnieoksiazkach.pl

Najciekawszy komentarz: Pati z www.bohemiastreet.com

www.subiektywnieoksiazkach.pl to najbardziej profesjonalny blog o tematyce książek, jaki znam. Autorka wkłada w niego wiele serca- to od razu widać. Znajdziecie tam nie tylko recenzje ale i ciekawostki, wywiady, spotkania. Raj nie tylko dla moli książkowych, sami sprawdźcie.

www.bohemiastreet.com to lifestylowy blog, na którym znajdziecie posty z różnych dziedzin jak również obejrzycie wiele cudownych zdjęć. Autorka dzieli się radością i pozytywną energią, dlatego zachęcam was do zaczerpnięcia tego szczęścia. To po prostu blog z pasją.
 

Co wpis wyłaniam z komentarzy dwa blogi. Skomentuj jako pierwszy najnowszy wpis lub zostaw najciekawszy komentarz a twój blog znajdzie się w polecanych.


Infoblog :

#BloggerStyleChallenge
Od czasu do czasu lubię wymyślić coś nowego, coś świeżego. Na ten pomysł wpadłam już wcześniej, ale czekałam na cieplejszy miesiąc by go sprawnie zrealizować. Na razie tylko o nim wspomnę, jeżeli znajdą się jacyś entuzjaści chętni wziąć udział w StyleChallenge powstanie osobny wpis. Tak więc jeżeli jesteś zainteresowany/a koniecznie daj znać w komentarzu.

Będzie to zabawa. Każda ze zgłoszonych osób dostanie losowo przyznany styl modowy. Jej zadaniem będzie stworzenie stylizacji w tym stylu (łącznie z biżuterią, dodatkami, obuwiem ewentualnie makijażem-to jeszcze kwestia omówienia) i opublikowanie zdjęcia w tym outficie. Wszystkie fotografie zostaną opublikowane wspólnie, nastąpi głosowanie a potem wybór zwycięzcy. Przykład. Do challengu zgłasza się blogerka A. Losowo dostaje styl Emo. Jeżeli styl nie jest znany, można zainspirować się np. zdjęciami z google. Tworzy stylizację i robi w niej zdjęcie. Publikuje albo na swoim blogu albo przesyła mi. Ja publikuję wszystkie zebrane fotografie a komentujący głosują na najlepszy outfit. 

Jeszcze nie myślałam o nagrodzie, bo nie wiem czy ktokolwiek byłby chętny na taką zabawę :) Jeżeli chętnych osób będzie więcej niż trzy pojawi się osobny wpis już z rozpoczętym konkursem. 


● Znasz ciekawy temat, o którym mogłabym napisać na blogu? Podpowiedz mi! Zainspiruj mnie!
 ● Dziękuję za komentarze, wszystkie oddaję ♡ 

kontakt: neko_chan@vip.onet.pl


122 komentarze:

  1. Wonderful wonderful collections that bring me somewhere =)

    Thank you so much for the great post!!

    Have a wonderful day!


    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Thank you honey! :) Have a wonderful dau too :)

      Usuń
    2. i am ERIC BRUNT by name. Greetings to every one that is reading this testimony. I have been rejected by my wife after three(3) years of marriage just because another Man had a spell on her and she left me and the kid to suffer. one day when i was reading through the web, i saw a post on how this spell caster on this address AKHERETEMPLE@gmail.com have help a woman to get back her husband and i gave him a reply to his address and he told me that a man had a spell on my wife and he told me that he will help me and after 3 days that i will have my wife back. i believed him and today i am glad to let you all know that this spell caster have the power to bring lovers back. because i am now happy with my wife. Thanks for helping me Dr Akhere contact him on email: AKHERETEMPLE@gmail.com
      or
      call/whatsapp:+2349057261346




      i am ERIC BRUNT by name. Greetings to every one that is reading this testimony. I have been rejected by my wife after three(3) years of marriage just because another Man had a spell on her and she left me and the kid to suffer. one day when i was reading through the web, i saw a post on how this spell caster on this address AKHERETEMPLE@gmail.com have help a woman to get back her husband and i gave him a reply to his address and he told me that a man had a spell on my wife and he told me that he will help me and after 3 days that i will have my wife back. i believed him and today i am glad to let you all know that this spell caster have the power to bring lovers back. because i am now happy with my wife. Thanks for helping me Dr Akhere contact him on email: AKHERETEMPLE@gmail.com
      or
      call/whatsapp:+2349057261346

      Usuń
  2. Będę w tych dniach w Łodzi, ale też będą to moje pierwsze dni na dłuższym urlopie w Polsce (8-go przyjeżdżam) i rodzina nie wypuści mnie w ten weekend na event na pewno. Szkoda, bo mogłoby być ciekawie.

    Posty fotograficzne zawsze mnie bardzo interesowały. Jestem fotografem-samoukiem i choć już nie pracuję w branży, nadal cieszę się tym hobby.
    Piękne zdjęcia są jak poezja, tylko nie trzeba się zastanawiać co autor miał na myśli. ;P

    Ciężko mi powiedzieć, które zdjęcia wywarły na mnie szczególne wrażenie, bo nie wiem jak je wskazać. Na pewno wszystkie ze wzburzoną falą. I To w pierwszym rządku z samolotem. A reszta pozostanie moją tajemnicą. ;)

    Joanna Helander ma rację. Bardzo często czegoś nie widzę na żywo, a dopiero w domu na komputerze to zauważam. Tak było ostatnio z drogą prowadzącą w przepaść. Zrobiłam zdjęcie pejzażu, nie zauważyłam jej. Zdjęcie teraz robi furorę, a ja nie miałam okazji nacieszyć się (i naśmiać) na żywo.

    Mam ostatnio awersję do blogów recenzenckich. Taki maluczki uraz. ;] Po tym jak kilka recenzentek włożyło na karty mojej książki rzeczy, jakich tam w ogóle nie ma, ale przecież liczy się mądrze brzmiąca wypowiedź, a krytyka to już hiper mądra sprawa, nieprawdaż? ;]

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może w przyszłym roku uda Ci się wpaść na event :) Tylko trzeba zapisywać się już dwa czy trzy miesiące wcześniej bo ilość miejsc jest ograniczona. Zgadzam się, piękne zdjęcia są jak poezja, tylko nie trzeba się zastanawiać co autor miał na myśli :) Prawdaż, jak również przykro mi z powodu tego urazu i mam nadzieję, że koniec końców wszystko się wyprostuje :) Dziękuję za komentarz <3

      Usuń
  3. Dzięki fotografii bardziej skupiłam się na szczegółach. Wcześniej deszcz to był tylko powód by siedzieć w domu. Dziś to powód by złapać chociaż w jednym kadrze małe kropelki na liściach. To czas by wyjść i jak dziecko w kaloszach przemierzać kałuże w których mając 20 lat często się taplam. Sądzę że fotografia wyzwala we mnie takie dziecko. Uwielbiam takie inspiracje. Mamy bardzo podobny gust!
    by-tala.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To jest właśnie piękne, fotografia pozwala nam zobaczyć świat inaczej, tak jak być może inni nie mogę tego dostrzec. Możemy przy niej czuć się inaczej. Dziękuję za komentarz, wspaniale że mamy podobny gust :)

      Usuń
  4. Podziwiam Cię, że chciało Ci się ustawiać te zdjęcia tak równo ;) Mnie przy 3 zdjęciach szlak trafia, a co dopiero przy 150!

    ZAPRASZAM DO MNIE!
    Mój blog
    Mój Instagram

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak szczerze, to te zdjęcia same się tak ustawiają. Mój blog bardzo ładnie się kalibruje i jestem z tego powodu bardzo dumna, dziękuję! :)

      Usuń
  5. Piękne są te zdjęcia, wszystkie. Po prostu wszystkie. Ja też lubię oglądać ładne fotki, chociażby na Pintereście czy nawet Pixabay, lubię też zestawiać słowo (cytat) z ładną fotografią. Życzę Ci fajnego i naprawdę owocnego spotkania blogerów w Łodzi. À propos, byłaś moze kiedyś na konferencjach blogerskich w Poznaniu albo słyszałaś o nich? Ja na razie tylko słyszałam, tam też podobno jest ciekawie. Trzymam kciuki za wszystkie twoje przedsięwzięcia, za Łódź i #Chcętoprzeżyć.
    Pomysł z konkursem na stylizację jest świetny! Ja nie jestem najlepsza w komponowaniu outfitów w rożnych stylach, poza tym nie wiem, czy chcę się pokazywać na zdjęciach ;), ale myślę, że pomysł ma niesamowity potencjał i wiele osób zainteresuje!
    Pozdrawiam, Ayuno, życzę, żeby wszystko ci się udało!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masz na myśli Influencer day? Też o tym myślałam, ale postanowiłam że jedna blogerska wycieczka wystarczy. Może w przyszłym roku zapiszemy się obie? W sumie do Poznania mam bliżej niż do Łodzi. Dziękuję serdecznie za niesamowity komentarz. Oby naprawdę wszystko się udało i poszło tak jak trzeba :) Dziękuję <3

      Usuń
    2. No właśnie, Influencer Day czy Influencer Live, coś takiego. Nawet chyba teraz w maju był. Ja też mam do Poznania bliżej, więc... może faktycznie w przyszłym roku? :)) <3 Ale by było niesamowite Cię zobaczyć :)))))) Z kolei bałabym się trochę, że mnie nie polubisz... ;-)

      Usuń
    3. Co? Proszę? Dlaczego miałabym Cię nie polubić? Dlaczego miałabym kogokolwiek nie polubić? :D Jak się tak zastanowię... nie ma ani jednej osoby której bym nie lubiła. Jestem bardzo otwarta i akceptuję niemal wszystko :) a Ciebie z pewnością pokocham <3 bo już uwielbiam :)

      Usuń
    4. Jesteś niesamowita :))) Ja Ciebie też uwielbiam, jak wiesz <3 Może faktycznie... uda się ten Poznań?

      Usuń
  6. Uwielbiam takie wpisy, gdzie mogę zaczerpnąć inspiracji :) Te zdjęcia są świetne, kojarzą mi się już z latem :)

    Pozdrawiam :)
    Moncia Lifestyle

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi też kojarzą się z latem, dlatego uznałam że to dla nich odpowiedni moment :) Pozdrawiam również :)

      Usuń
  7. Dzień dobry, Kochana Ayuno!
    Trzymam mocno kciuki za każdy wyjazd, a ten w Łodzi - na pewno będzie szczególny i przede wszystkim inspirujący (jak ten post, uwielbiam te serie zdjęć, z których można wyciągnąć tyle motywacji, to niesamowite, co fotografia robi z mózgiem i uczuciami, dlatego zdecydowanie mogę napisać, że czuję to, co Ty czujesz) spotkać się z tymi wszystkimi twórcami, coś pięknego, Ayuno!
    Cytat Pani Sontag - niezwykle trafiony. Pozdrawiam Cię serdecznie i wysyłam dużo uścisków:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A jeszcze dodam, że bloga Pati to ja uwielbiam i od razu uśmiech na twarzy, jak go tutaj zobaczyłam! Oj Ayuno, dajesz dużo radości ludziom:)

      Usuń
    2. Dzień dobry droga Pandziu! Dziękuję, mam nadzieję że wszystko się uda i ostatecznie dotrzemy do tej Łodzi :) Bardzo się cieszę, że zainspirowałaś się tak jak ja, to dla mnie niezwykle ważne poza tym miłe uczucie, być w inspiracji :) Również wysyłam uściski!

      Usuń
  8. Świetne inspiracje, ja ostatnio mam mniej czasu przeglądać sieć...a dawniej też lubiłam robić sobie takie tablice inspiracji:) szczególnie sezonowo:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Oj tak, też tworzę sezonowe kolarze. Dla mnie takie inspiracje to ważna część całej twórczości :)

      Usuń
  9. Pięknie i inspirujące te zdjęcia, podziwiam za to, że chciało Ci się je tak perfekcyjnie wstawiać 😉

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, ale kiedy wklejam zdjęcia one same z siebie układają się w tak ładny sposób :)

      Usuń
  10. Myślę, że seria brzmi ciekawie, oj tak na dobrą sprawę wszystko może być inspiracją, wystarczy tylko odpowiedni moment na zdjęcie
    Pozdrawiam, MAda
    https://maaddami.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się :) Dlatego to jest takie inspirujące, że tą inspirację możemy znaleźć wszędzie :) Pozdrawiam również :)

      Usuń
  11. Trzymam kciuki za Ciebie kochana 😘
    E zdjęcia to wogule ,nie moja bajka w całej mojej blogowej przygodzie ,niestety jest to moja największa pięta Achillesowa
    Jednak Twoje inspiracje mi się baaardzo podobają 😀
    Pozdrawiam
    Lili

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Sama nie jestem ani dobrym fotografem ani dobrym modelem, ale kocham fotografię i sprawia mi ona wiele radości :) Myślę, że z czasem można osiągnąć mistrzostwo :) Pozdrawiam również :)

      Usuń
  12. Trzymam kciuki, żeby wyjazdy się udały! <3 Mam nadzieję, że będziesz się dobrze bawić i zdasz relacje z tych wydarzeń na blogu lub Instagramie. ;) Co do zdjęć, to uwielbiam zdjęcia kwiatów, zwłaszcza te wiosenne są cudowne. <3
    Co do wyzwania, to jestem podekscytowana i chętnie wezmę w nim udział! Klaudio, masz jak zawsze świetne pomysły. ;) Czekam na dalsze wieści dotyczące wyzwania. :)
    Przesyłam pozdrowienia! :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję serdecznie, relacje na pewno będą! To pewne :) Bardzo się cieszę, że wyzwanie Ci się podoba, gdyby znalazło się jeszcze dwóch chętnych moglibyśmy zacząć już działać :) Jestem przekonana, że wyjdzie super! :) Pozdrawiam również, bardzo, bardzo serdecznie! <3

      Usuń
    2. Mam ogromną nadzieję, że znajdą się chętne osoby i wyzwanie ruszy. ;)

      Usuń
  13. Po pierwsze - powodzenia! :)
    Fotografia zawsze była dla mnie czymś wspaniałym, choć zajmuję się tym tylko i wyłącznie dla własnej przyjemności. Uwielbiam oglądać wszelkiego rodzaju piękne zdjęcia i patrzeć na świat czyimś obiektywem. :)
    Świetne zestawienie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! :)Oj tak, powiem Ci kochana, że jeżeli chodzi o fotografię to naprawdę jesteś dla mnie mistrzem! <3

      Usuń
  14. Zdjęcie z zaćmieniem jest genialne i nawet zastanawiam się czy faktycznie jest prawdziwe...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wydaje mi się, że większość tych kadrów może być ciut ukolorowana :)

      Usuń
  15. Przepiękne zdjęcia, a post bardzo ciekawy ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Większość zdjęć jest naprawdę pięknych. Lubię szukać inspiracji do zdjęć ale z reguły te zrobione przypadkowo też wyglądają cudownie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też tak myślę. Niemalże w każdej fotografii można znaleźć coś inspirującego :)

      Usuń
  17. Zapowiada się naprawdę ciekawie i niesamowite przezycie dla Ciebie jako blogera ale również osoby. Kolejne doświadczenie nie tylko w kwestii tworzenia w sieci ale również życiowej... bo takie spotkania uczą i zawsze można z nich wynieść coś ciekawego i mądrego, taką naukę. Osobiście nigdy w takich spotkaniach nie uczestniczyłam ale słyszalam pozytywne opinie. Mam nadzieję, że będziesz zadowolona - mini relacja również mile widziana :) Chciałabym poznać Twoje zdanie :) Projekt chcetoprzezyć również brzmi ciekawie - będę podgladać i zerkać :)

    Zdjęcia... przyjemnie byłoby posiadać talent aby samemu robić ładne zdjęcia ale nie można mieć wszystkiego. Tak mogę podziwiać wiele pięknych fotografii to co w sobie skrywają, odkrywac ich drugie dno, głębie i przesłanie. Co ciekawe bardzo często te zrobione przypadkowo albo omyłkowo wychodzą lepiej niż zaplanowane. Ujęcie chwili, momentu, gesty, uczucia, słowa, myśli... tego co jest tu i teraz na kadrze. Uwiecznienie nie tylko wspomnień ale tego wszystkeigo co wcześnieje wspomniałam. Czasem od takiego zdjęcia zalezy nawet nasze szczęście... dla przykladu wczoraj w UWADZE mówili, ze w Niemczech kierowca przekroczył prędkość - mandat na wysoką kwotę ale nie mogą jego wystawić. Dlaczego? Samochód jest ale nie widać kierowcy bo akurat przelecial gołąb i kierowce zaslonił... jest cały samochód i lecący gołąb a kierowcy nie widać. Nie wiadomo komu wlepić mandat :P Ot taka refleksja :)

    Pomijajac to zdjęcia potrafią inspirować ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Znam tę historię, bo raz też coś takiego przytrafiło się w polsce :) ach te gołębie, mają wyczucie :D Dziękuję serdecznie za fantastyczny komentarz! Dziękuję z całego serca, naprawdę jest mi niezmiernie miło :) Dziękuję!

      Usuń
  18. super, trzymam kciuki za wydarzenia, a teraz podziwiam zdjęcia. są fajne :) te oczy...

    OdpowiedzUsuń
  19. Love the colourful post! xoxo

    OdpowiedzUsuń
  20. Zazdroszczę ci na takim przedsięwzięciu w Łodzi, również chciałabym tam pojechać ale niestety tak bywa:)Cieszę się że będziesz miała okazję tam być. Zdjęcia są piękne, ciężko jest wybrać jedno najlepsze.. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, mam nadzieję... w sumie to jestem pewna że kiedyś się tam spotkamy! :D

      Usuń
  21. Zdjęcia naprawdę inspirujące! Ciężko wybrać tylko jedno... Fotografia naprawdę jest czymś wyjątkowym. ;) Pomysł na konkurs bardzo mi się podoba, ale obawiam się, że nie do każdego stylu umiałabym znaleźć ubrania.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się, fotografia jest wyjątkowa, dziękuję :)
      Właśnie o to w tym chodzi! Nie może być zbyt prosto, ma być po prostu inspirująco, kreatywnie i zabawnie, chodzi o to by zbliżyć się do siebie, my blogerzy :)

      Usuń
  22. Z niecierpliwością wyczekuje wpisów na temat eventów! Uczestniczenie w takich wydarzeniach musi być niezwykle emocjonalnym przeżyciem. Sama z chęcią wzięłabym udział :) Uważam, że za pracę jaką wkładasz w bloga, każdy dopracowany szczegół – to wszystko powinno być wysoko cenione I wyróżniane na tego typu wydarzeniach.
    Uważam dokładnie jak Ty- nie liczy się ilość, a jakość, a tego typu posty są dla mnie mega wartościowymi wpisami. Chociaż kiepski ze mnie fotograf to podziwiam każdą osobę z talentem fotograficznym. Fotografia jest piękną pasją! Daje wspomnienia, które są przecież dla nas częścią życia. Daje cudowne pamiątki z różnych uroczystości, z różnych wydarzeń, z wakacji. Daje naprawdę wiele. Powinniśmy doceniać naprawdę każde zdjęcie z osobna :) Z Inspiracji podobają mi się szczególnie zdjęcia wakacyjne – morze, piasek, słoneczko, palmy. Chyba rzeczy, których potrzebuję na ten moment :D Bardzo inspirujące.
    Co do konkursu to jestem jak najbardziej za! Może i nawet ja wzięłabym udział :D
    Pozdrawiam serdecznie
    Aleksandra

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję serdecznie. Dla mnie każdy event to wielkie przeżycie, bez względu o jakiej jest tematyce. Od bardzo dawna ciągnie mnie do tego typu wydarzeń, powiem więcej, ja się tam po prostu pcham :) Dziękuję serdecznie za cudowny komentarz, wspaniale, że kochasz fotografię tak jak ja! <3 zauważyłam, że mamy wiele wspólnych zainteresowań <3 pozdrawiam cieplutko <3

      Usuń
  23. Piękne zdjęcia. Naprawdę dałabym wiele, aby takie zrobić
    Masz świetnego bloga,mam nadzieję że zostanę tutaj na dłużej. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję serdecznie, zapraszam jak najczęściej :) Pozdrawiam!

      Usuń
  24. Jak widzę czeka Cie sporo ciekawych rzeczy- takie podróze wzbogacją wewnętrznie. Bede czekac na relacje.
    Bardzo lubię zdjęcia, szczególnie takie, które zostawiają emocje, zmieniają cos ,poruszają takie niewidzialne ludzkie struny wtedy to dopiero. Czasami obraz czy zdjęcei wystarczy za setki słów, w końcu zyjemy w świecie, który często skupiony jest na tych wartościach , które pzrede wzssytkim w pierwszej kolejności widać ludzkim okiem. Zatem absolutnie rzoumiem to Twoje fotograficzne zamiłowanie. Moze daltego tez zwykle uczęszcam na wystawy fotograficzne Word press itp organizowane czy to w moim Poznaniu, czy akurat jak gdzieś jestem w innych miastach.
    Kochana życze Ci cudownego weekendu

    pozdrawiam cieplutko
    Karo xx

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sama uczestniczyłabym w jakichkolwiek twórczych eventach, gdyby takie organizowane były w mojej okolicy :) Niestety, albo nie ma, albo jak się o nich dowiaduję to już jest za późno, albo kosztują, a ja wiecznie cierpię na brak środków na koncie :D Dziękuję serdecznie, wszystkiego dobrego! Pozdrawiam <3

      Usuń
  25. so nice picture my dear. I wish yiu a nice weekend :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Chętnie kiedyś wezmę udział w SeeBlogers. To naprawdę fajne wydarzenie dla twórców internetowych :D
    Pozdrawiam! wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. Śliczne zdjęcia:) Chciałam napisać, które mi się najbardziej spodobały ale ostatecznie nie wiem, wiele było wspaniałych. Zapadł mi w pamięć mural oraz scena podczas malowania obrazu, oraz wszystkie zdjęcia w liliowych i wrzosowych barwach:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też kocham te zdjęcia :) Chodź w sumie, wszystkie mają w sobie to coś :)

      Usuń
  28. Dzięki fotografii można spojrzeć na wiele rzeczy czy miejsc inaczej, można zauważyć to, czego nie zauważa się na co dzień. Mnie również to inspiruje, lubię oglądać zdjęcia. Te, które wybrałaś bardzo mi się podobają i nie umiem wybrać najlepszych, bo każde z nich coś w sobie ma. Trzymam kciuki za Twoje wyprawy, oby były pomyślne i udane! :)

    OdpowiedzUsuń
  29. I hope that the event will be for you good. By the way this inspiration is very nice.

    Somethingbykate

    OdpowiedzUsuń
  30. Kochana dziękuję za odwiedziny i za komentarz pod nowym rozdziałem. Bardzo cieszy mnie kiedy ktoś jest zadowolony po przeczytaniu czegoś mojego. Lubię twoje posty. Zdjęcia są niesamowite . Tak lubię je oglądać, bo każde opowiada jakąś historię, coś nam przekazuje. Za to kocham fotografie. Pozdrawiam serdecznie. Dziś nam zdrowo dolało jak byliśmy w mieście.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się, zdjęcia są zamkniętą w jednym kadrze historią :) Pozdrawiam równie serdecznie!

      Usuń
  31. Wonderful photos and interesting post dear!

    OdpowiedzUsuń
  32. Rewelacyjne zdjęcia :) Ja też często się inspiruję zdjęciami z pinteresta albo ig. A potem robię własne, w podobnym stylu, ale po swojemu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja robię podobnie... to znaczy staram się naśladować ulubione inspiracje :)

      Usuń
  33. To prawda, że fotografia potrafi wzbudzić wiele emocji. I takie zdjęcia są dla mnie najbardziej wartościowe. Czasami zdjęcie nie musi być idealne pod kątem technicznym - tym bardziej w dzisiejszych czasach, kiedy wiele niedoskonałości fotograficznych ukrywa się pod ogólnodostępnymi filtrami - ale musi być prawdziwe. Musi mnie wciągnąć, tak że mam ochotę być jego częścią :))

    Pozdrawiam serdecznie i życzę udanego tygodnia ! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję serdecznie za cudowny komentarz i pozdrawiam cieplutko!

      Usuń
  34. Uwielbiam oglądać takie inspiracje :)
    Zapraszam także do siebie na nowy post - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  35. Trzymam mocno kciuki i śledzę Cię na bieżąco :) Inspiracje naprawdę ciekawe. Pięknie wykonane fotografie. Dużo w tym radosnym wiosennym i letnio-wakacyjnym klimacie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za ciepłe słowa, naprawdę dają mi wiele siły i energii! :) Dziękuję <3

      Usuń
  36. Love the pictures...
    www.stylebasket.in

    OdpowiedzUsuń
  37. Trzymam kciuki i życzę udanych eventów :)
    Wspaniałe inspiracje. Spodobał mi się Twój pomysł na konkurs i chętnie wezmę w nim udział.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję serdecznie! :) Cieszę się, postaram się opublikować konkurs jak najszybciej, jak tylko nadrobię zaległości :)

      Usuń
  38. Piękne zdjęcia, aż się napatrzeć nie mogę :)

    OdpowiedzUsuń
  39. Cudowne te zdjęcia :) Takie bardzo klimatyczne i wakacyjne wręcz :)
    Mój blog :)

    OdpowiedzUsuń
  40. JA z przyjemnością wezmę udział w tym konkursie modowym haha. Myślę, że to może być dobra zabawa i szansa na wykazanie się kreatywnością. Inspirację są przepiękne, bardzo miło się przegląda takie rzeczy, są one przyjemne do oka i pobudzają kreatywność - przynajmniej u mnie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! Bardzo się cieszę, że konkurs się podoba, postaram się go jak najszybciej opublikować, jak tylko poradzę sobie z zaległościami :) na pewno dam znać :)

      Usuń
  41. WOW! Super, że jedziesz do Łodzi! Ja może pojadę w przyszłym roku. Pozdrawiam!^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję że się spotkamy <3 planuję w przyszłym roku kolejną podróż do tego miasta :)

      Usuń
  42. Świetne zdjęcia, z początku zaczęłam wybierać które mi się najbardziej podoba. Ale potem zauważyłam, że każde ma coś w sobie i jest wyjątkowe :)

    OdpowiedzUsuń
  43. piękne! mega klimat, uwielbiam takie tumblrowskie zdj <3

    OdpowiedzUsuń
  44. Fotografowanie to moja pasja i własnie dzieki niem tworzę kilka kolejnych wpisów na blogu ♥ Dodatkowo rozszerzam swojego Fanpage poświęconemu fotografii i w przyszłości chciałabym robić sesje ♥ Więc jakbyś mogła i chciała to zajrzyj do mnie, polub i zaproś znajomych ;*

    Co do spotkań zazdroszczę tego See Blogers, sama chętnie bym wziąła udział ale nie bardzo mam na to czas. Poza tym zawsze to jakoś wypada tak, że dowiaduje się o tym na samym końcu :D

    Miłego dnia ;*
    Nigdy nie zostawiam linków do siebie, ale tutaj wrzuce do FP :*
    https://www.facebook.com/AnitaWojcickaFotografia/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oczywiście kochana, zajrzałam i polubiłam <3 Może udałoby nam się spotkać na see blogers w przyszłym roku :) Dziękuję i wzajemnie, miłego dzionka!

      Usuń
  45. Piękne zdjęcia, wiele naprawdę bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  46. Przepiękne zdjęcia, masz dobry gust! Uwielbiam zarówno tworzyć jak i oglądać fotografię, niezwykle mnie ona inspiruje. Co nam daje fotografia? Myślę, że zmusza do refleksji, jak już wcześniej wspomniałam - inspiruje, może też czasem motywuje, tworzącym ją ludziom daje możliwość wyrażania siebie, przedstawienia ich sposobu widzenia świata. Bardzo fajny pomysł z tym stylowym konkursem! Podoba mi się, a co mi tam, zgłaszam się :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję serdecznie kochana za cudowny komentarz :) I cieszę się, że konkurs Ci się podoba! Jeszcze nie wiem kiedy powstanie, ale na pewno wkrótce :)

      Usuń
  47. jakie mega zestawienie, az motywuje do tego żeby samemu postarać się bardziej ;)

    OdpowiedzUsuń
  48. i am ERIC BRUNT by name. Greetings to every one that is reading this testimony. I have been rejected by my wife after three(3) years of marriage just because another Man had a spell on her and she left me and the kid to suffer. one day when i was reading through the web, i saw a post on how this spell caster on this address AKHERETEMPLE@gmail.com have help a woman to get back her husband and i gave him a reply to his address and he told me that a man had a spell on my wife and he told me that he will help me and after 3 days that i will have my wife back. i believed him and today i am glad to let you all know that this spell caster have the power to bring lovers back. because i am now happy with my wife. Thanks for helping me Dr Akhere contact him on email: AKHERETEMPLE@gmail.com
    or
    call/whatsapp:+2349057261346




    i am ERIC BRUNT by name. Greetings to every one that is reading this testimony. I have been rejected by my wife after three(3) years of marriage just because another Man had a spell on her and she left me and the kid to suffer. one day when i was reading through the web, i saw a post on how this spell caster on this address AKHERETEMPLE@gmail.com have help a woman to get back her husband and i gave him a reply to his address and he told me that a man had a spell on my wife and he told me that he will help me and after 3 days that i will have my wife back. i believed him and today i am glad to let you all know that this spell caster have the power to bring lovers back. because i am now happy with my wife. Thanks for helping me Dr Akhere contact him on email: AKHERETEMPLE@gmail.com
    or
    call/whatsapp:+2349057261346

    OdpowiedzUsuń