maja 12, 2019

Fashion | Moda | Dresslily.com - Majowa stylizacja.

Dzień dobry
Wpis troszeczkę się opóźnił, ale to dlatego, że długo czekałam na dzisiaj omawianą paczkę. Mogłabym co prawda napisać o czymś wcześniej, ale słuchajcie, czy ktoś jeszcze miewa takie sytuacje, czy tylko ja: planuję napisać wpis o zawartości jakiejś paczuszki. Mam na to dwa lub trzy dni od jej dotarcia. Paczka nie przychodzi. Pięć dni, tydzień, półtorej tygodnia, dwa i tak dalej. By nie uchodzić za nie żywą, publikuję jakiś post o dowolnej tematyce. Dzień po publikacji przychodzi wyczekiwana paczka. Z ręką na sercu dwa czy trzy razy było tak naprawdę, dlatego teraz uzbrajam się w cierpliwość i czekam na doręczenie. Skłamałam we wpisie o fotoksiążce od flipchap, że to moja najdłużej rozciągnięta współpraca od maila po paczkę. To jest moja najdłużej rozciągnięta współpraca. Pierwszego maila dostałam 20 marca. Mam nadzieję, że uznamy iż warto było czekać... więcej w dalszej części wpisu. Serdecznie zapraszam! ♡ 
Post sponsorowany. 


Ze sklepem dresslily.com miałam okazję współpracować niejednokrotnie. Do tej pory posiadam kilka rzeczy z naszej współpracy m.in. gumowy zaparzacz herbaty w kształcie truskawki, świecące rękawiczki i lampkę nocną, a wszystko to z grudnia 2016r. Mam też kurtkę zimową, która jest taką kurtką do zabawy przed domem ponieważ wyblakła i się nie dopiera z października 2017r. W tym samym roku w grudniu, dostałam foremki do pierników, zestaw łazienkowy oraz trzy pary zasłon. Wszystko to nadal mam. W sierpniu zeszłego roku otrzymałam duże czerwone okulary oraz bluzy dla zakochanych. Tak, specjalnie by o tym napisać, przejrzałam moich 190 opublikowanych wpisów. Można wywnioskować, że głownie lubuję się w domowych dodatkach niżeli w ubraniach. Tym razem zdecydowałam się jednak powiększyć moją garderobę o dwa nowe produkty. Zaraz o nich opowiem.

Wybranie produktu nie jest dla mnie łatwe. Wszystko mi się podoba, chodź nie wszystko jest mi potrzebne. Z czasem zrozumiałam, że warto wybierać takie produkty, które mogą mi się przydać a nie takie, które są przepiękne, ale nie praktyczne lub takie, które w domu już mam (np. mam w domu trzy lampki noce ze współprac, obecnie nie używam ani jednej). Do czego dążę - chcę wam opowiedzieć co się stało, że moja współpraca trwała niemalże dwa miesiące. Po dostaniu maila z informacjami, po rozmowie i obopólnym entuzjazmie co do wzajemnej pracy zaczęłam przeglądać asortyment sklepu, strona po stronie. Nie potrafię złożyć zamówienia, jeżeli nie jestem w stu procentach zaznajomiona z ofertą. Zanim przejrzałam produkty, minęło kilka dni. Zdecydowałam się na czarne trampki, ponieważ potrzebowałam nowych butów do pracy, zegarek, bardzo podobny model chodził już za mną od dłuższego czasu a za resztę dolarków, spinkę do włosów. Codziennie wyglądałam przez okno z nadzieją na listonosza. Kocham dostawać paczki, bez względu na to co jest w środku. Samo odebranie i rozpakowanie to dreszczyk emocji a testowanie? To sama przyjemność. Wtem dostałam maila z prośbą o wybranie czegoś innego, ponieważ rzeczy z mojego zamówienia wyprzedały się. Hm. Trudno. Wybrałam ponownie zegarek i bluzeczkę z chokerem. Ciężko było mi wybrać produkty nie będące w promocji (w tedy miałam pewność, że tak szybko się nie wyprzedadzą), no ale udało się zmieścić w kwocie. Znów czekanie. Jeszcze wypadła majówka, czyli przybycie listonosza znowu się opóźniło. Tak naprawdę do samego końca nie byłam pewna czy dostanę tę paczkę a jeżeli dostanę- to co będzie w środku, bo mail z informacją, że paczka została wysłana był jakiś dziwny. Jeszcze brakowało telefonu od celnej, o wstrzymaniu paczki (bo dwa razy miałam taką przyjemność). Jak tu nie kochać współprac? Każda, autentycznie, to dla mnie jakaś wyjątkowa przygoda. Następnym razem będę musiała cały jej przebieg inaczej rozplanować, bo przerwa między wpisami była za długa a mnie nudziło się bez pisania.
https://s3-eu-west-1.amazonaws.com/tpd/logos/5169e8a70000640005261c4d/0x0.png
Moje zamówienie składało się z dwóch rzeczy. 

Zegarek z brokatową tarczą       oraz       Bluzka z chokerem      
LINK                                                     LINK
(Będzie mi bardzo miło, jeżeli klikniesz w LINK)




 Zegarek - to wydatek około 28zł. Jest to cena groszowa za ten ciekawy model. Polowałam na niego już od dłuższego czasu i bardzo się cieszę, że mogę go w końcu mieć w swojej garderobie. Jak wiecie, kocham dodatki, w tym zegarki. To małe cudeńko właśnie powiększyło moją kolekcję. Dlaczego jest taki wyjątkowy? Piękny szlif, efektowna, brokatowa tarcza dająca piękny, przyciągający wzrok efekt shine, świecące w ciemności wskazówki oraz nowy model paska zapinanego na magnes co powoduje, że zegarek zawsze będzie na nas dobry. Sprawdziłam. Efekt błyszczenia jest, wskazówki naprawdę świecą w ciemności, a pasek na magnez jest solidny i trzyma mocno zegarek na ręce. Design ogólny wspaniały. Wygląda zjawiskowo i zmysłowo się prezentuje. Nie mówię tego tylko dlatego, że kocham zegarki. Naprawdę jest to jeden z lepszych modeli jakie widziałam. Jestem z niego bardzo, bardzo zadowolona.










Bluzka z chokerem- na złotówki jest to zakup wart około 45zł. Myślę, że jest to bardzo dobra cena za ten produkt. Wybrałam rozmiar M (jedyny dostępny). Trochę krótka, dlatego dobrze komponować się będzie z dłuższym stanem dolnej części garderoby. Nieprześwitująca. Materiał elastyczny, średnio gruby, sztuczny - akryl i poliester. Wygląda dobrze. Bluzka jest wygodna. Jestem zadowolona zarówno z wykonania (brak skaz i wad) jak i z wyglądu ogólnego. Pomijając materiał, bo większość ubrań z azjatyckich sklepów online ma właśnie taki skład, jest to naprawdę produkt wart uwagi. Szczerze. Moda na chokery co prawda przemija, ale właśnie dlatego zdecydowałam się na ten model. Będę mogła z tej bluzki, która jest świetną bazą, tworzyć różnorakie stylizacje wiosenno-letnie. Zresztą, nigdy nie kupuję tendów, kiedy jest na nie największy bum. Podsumowując oceniam tę bluzkę na 6+. Bardzo mnie urzekła i na pewno będzie częstym gościem moich outfitów.



        
 

 

 

 

Kod rabatowy: DLAnniversary

Podsumowując. Jest to jedno z lepszych zamówień, jakie udało mi się na tej stronie złożyć. Chodź składa się tylko z dwóch rzeczy, obie te rzeczy bardzo przypadły mi do gustu. 
Jak podobają wam się zamówione przeze mnie rzeczy? Czy macie, czy lubicie lub czy chcielibyście mieć w swojej szafie ubrania z chokerem (bluzki, swetry)? Czy zwracacie uwagę na dodatki w stylizacjach? Jakie są wasze ulubione? Czy tak jak ja, kochacie zegarki? Czy znacie sklep dresslily.com? Czy posiadacie z niego jakieś produkty? 
Piszcie w komentarzu!

http://static.tumblr.com/4b2db903e5c972289e7a5b00e3a2156e/8rddzzg/Fpoodtxwt/tumblr_static_e5dernwwec08soco40408ck8w.gif   http://static.tumblr.com/4b2db903e5c972289e7a5b00e3a2156e/8rddzzg/Fpoodtxwt/tumblr_static_e5dernwwec08soco40408ck8w.gif   http://static.tumblr.com/4b2db903e5c972289e7a5b00e3a2156e/8rddzzg/Fpoodtxwt/tumblr_static_e5dernwwec08soco40408ck8w.gif
      
Zajrzyj koniecznie na te blogi:

Pierwszy komentarz: Emma z sensibility1.wordpress.com

Najciekawszy komentarz: Aleksandra z byy-aleksandra.blogspot.com

 sensibility1.wordpress.com to niesamowity blog. Wyjątkowy pod każdym względem. Znajdziecie tam wiele tematów z różnych dziedzin sztuki, jak i historii czy literatury. Każdy wpis jest bardzo ciekawy do tego uczy, czytanie tego bloga to przyjemność, dlatego zapraszam was na niego.
 byy-aleksandra.blogspot.com to uroczy blog aspirujący na jeden z najlepszych beauty blogów. Przeczytacie tam na razie cztery wpisy, ale z każdym wywnioskować można, że autorka kocha to co robi i mnóstwo serca wkłada w swoją pracę. Sami sprawdźcie.

Blog specjalny:

Czy znacie bloga Pandy? Jeżeli nie, bardzo serdecznie zapraszam was na niego. Wyjątkowy. Inspirujący. Jeżeli chcecie dowiedzieć się czegoś o mnie, gorąco zapraszam na wywiad jaki tam udzieliłam LINK i raz jeszcze dziękuję kochanej Pandzie, za taką możliwość. 

Co wpis wyłaniam z komentarzy dwa blogi. Skomentuj jako pierwszy najnowszy wpis lub zostaw najciekawszy komentarz a twój blog znajdzie się w polecanych.

Infoblog: 

 ● Dziękuję serdecznie za kliknięcia w "LINK". Jak wiecie, im większa liczba kliknięć tym większa szansa na ponowienie współpracy.
● Znasz ciekawy temat, o którym mogłabym napisać na blogu? Podpowiedz mi! Zainspiruj mnie!
 ● Dziękuję za komentarze, wszystkie oddaję ♡ 

kontakt: neko_chan@vip.onet.pl


176 komentarzy:

  1. Uwielbiam bluzki z chokerem, dlatego to właśnie ten wybór najbardziej mi się podoba. Zegarek również super. Ja też niedawno dostałam od nich paczuszkę. Niestety nie ma pogody na zdjęcia. :( Serio wymagają 3 dni od odebrania paczki czy to twoje postanowienie?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Poza tym chętnie dowiem się czegoś więcej o tegorocznym See Bloggers, bo w sumie nigdy nie byłam na takich spotkanich, a skoro jest tak blisko mnie to bym chętnie pojechała. Mam nadzieję, że nie za późno na zapisy. :D

      Usuń
    2. Tak szczerze, to sama sobie ustalam w jakim czasie mniej więcej chciałabym dodać wpis od otrzymania paczki, a chciałabym to zrobić jak najszybciej :) Kiedyś na napisanie takiego wpisu firma dawała dwa tygodnie, jak jest teraz nie mam pojęcia. Nie pytałam :) Niestety, nie można zapisywać się już na see bloggers. Mam nadzieję, że uda mi się tam dojechać, bo na razie to mam małe komplikacje :)

      Usuń
    3. Właśnie widziałam, wielka szkoda! Ja zawsze dowiaduję się o tych spotkaniach za późno, a akurat do Łodzi mam godzinę drogi. Za rok muszę przypilnować! :) Dzięki za odpowiedź! Trzymam kciuki, aby udało Ci się dotrzeć na to spotkanie twórców i liczę na jakieś relacje! :D

      Usuń
    4. Właśnie to jest najgorsze, że na ten event trzeba się zapisywać i to w określonym czasie. Cóż, zobaczymy, jeżeli mi się uda, będę na nim pierwszy raz więc na pewno będzie jakaś relacja :D jak mi się spodoba, pojawię się na kolejnym a w tedy to już koniecznie będziemy musiały się spotkać <3

      Usuń
  2. Zegarków nie noszę, ale ten wygląda ładnie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetnie wygląda ten zegarek- bardzo mi się podoba. Na seeblogers jadę i ja- może uda nam się wypić jakąś kawkę razem?:D
    pozdrawiam serdecznie znad filiżanki kawy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Byłoby wspaniale! :) Będzie mi raźniej jechać wiedząc, że będę mogła spotkać tam kogoś już dobrze mi znanego! :) Pozdrawiam również!

      Usuń
  4. Historia współprac jest bardzo ciekawa, skąd one się biorą? [te współprace] Mnie tylko jedną zaproponowano, ale ja i koncepcja tej firmy, miałyśmy nie po drodze w naszych interesach. Więcej nikt już się nie odezwał, a szkoda.

    Święcące wskazówki na zegarku sprawdzają się w praktyce, miałam kiedyś taki gadżet. Pomysł z paskiem na magnes bardzo fajny. Jednak dawno już przestałam nosić cokolwiek na rękach i preferuję zegarek na łańcuszku, który zawsze można wsunąć w kieszonkę i nie przeszkadza.

    Nie lubię bluzek ze sztucznej dzianiny. Chyba że termoaktywne. Ale fason ciekawy.

    Odpowiadam na pozostałe pytania: nie używam żadnych dodatków, nie noszę nawet biżuterii. Tego sklepu internetowego także wcześniej nie znałam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Są dwa sposoby na złapanie współpracy. Albo firma pisze do Ciebie maila z propozycją, albo ty piszesz do firmy :) Najczęściej dochodzi do współprac zgodnych tematycznie np. sklep kosmetyczny z blogiem urodowym, sklep odzieżowy z szafiarką czy firma meblowa z autorem bloga wnętrzarskiego, jednak nie jest to reguła. Lubisz czytać prawda? Mogłabyś nawiązywać świetne współprace z wydawnictwami! :) W razie czego, chętnie pomogę :) Dziękuję serdecznie za komentarz :)

      Usuń
    2. W sprawie recenzji raz napisałam, ale nikt się nie odezwał. Masz rację, to mogłaby być dla mnie dobra współpraca. W moim przypadku ciuchy i kosmetyki odpadają, nie wykazuję w tym temacie zbytnio entuzjazmu, ;P ale w sekcji wędrówek górskich jakaś firma mogłaby znaleźć u mnie reklamowe wsparcie i poparcie. Chętnie bym potestowała jakiś sprzęt trekkingowy.

      Usuń
    3. Wędrówki górskie = sport, mogłabyś na przykład testować odzież sportową :) Myślę, że początkowe współprace, jeżeli są mniej kosztowne (odzież będzie tańsza niż sprzęt), będą miały większą szansę realizacji. Tak na początek. Wiadomo, z czasem można sięgać po więcej. Często firmy zastrzegają sobie, jakie blog powinien mieć statystyki, realni odwiedzający, wyświetlenia itd. Na tę chwilę nie mogę zaproponować nic więcej, jak szukanie odpowiednich firm i pisanie do nich na własną rękę. Jestem pewna, że za którymś razem się uda :) A jeżeli chodzi o wydawnictwa, tak samo. Szukać współpracujących z blogerami i pisać- aż do skutku :)
      li

      Usuń
    4. Tak, firmy z odzieżą sportową też mogłyby ze mną stworzyć spółkę. Zresztą to wszystko co wymieniłaś, zawiera mój blog tak czy siak.
      Dzięki za podpowiedź. ;)

      Usuń
    5. Ależ proszę i trzymam kciuki!

      Usuń
  5. Cudny jest ten zegarek ! Super wyglądasz na tle tych wiosennych zdjątek. :)
    by-tala.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję serdecznie :) To sad mojego taty, kocham kwitnące jabłonie :)

      Usuń
  6. Mam bardzo podobną bluzkę z chokerem, również białą 😉

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To jest moja pierwsza rzecz z chokerem, chyba to polubię :)

      Usuń
  7. Współprace to fascynujący temat... Fascynujące są dla podejmujących je, a także dla czytelników. Czytałam o twoich przygodach z tym zamówieniem z taką ciekawością, jakby to były moje rzeczy :) Bluzka jest świetna. Ale naprawdę zachwycił mnie zegarek! Jest, tak jak piszesz, zmysłowy i ma bardzo ciekawy design. Oczywiście poklikałam, widziałam, że są też inne kolory tego zegarka. Jest naprawdę super. Dla kogoś, kto lubi świecące rzeczy - idealny. W ogóle pięknie wyglądasz i te zdjęcia w kwiatach są wspaniałe.
    Kochana, bardzo Ci dziękuję za polecenie mojego bloga! <3 Pozdrawiam serdecznie, Ayuno! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo za ciepłe słowa, mam nadzieję że posty dotyczące współprac nie są zanudzające :D i dziękuję serdecznie za kliki :) Nie ma za co dziękować, polecenie twojego bloga to dla mnie czysta przyjemność, jest wyjątkowy i zawsze będę twoją wierną czytelniczką! <3

      Usuń
    2. Ojejciu, cieszę się! <3 A ja Twoją! :)
      Ale skąd zanudzające, czytałam jak zaczarowana, taka byłam ciekawa tych perturbacji z paczką. Szkoda, że musiałaś zmieniać zamówienie, ale w sumie nie ma tego złego, co by na dobre nie wyszło - te rzeczy też są świetne. Zwłaszcza oczarował mnie zegarek. Ślę uściski i życzę pięknego wieczoru, Ayuno! :)

      Usuń
    3. Dziękuję serdecznie :) Masz rację, nie ma tego złego... kocham współprace, naprawdę. Dają mi wiele emocji a testowanie to sama radość :D

      Usuń
  8. Bardzo ładna bluzka. A na imprezie w Łodzi będę i ja :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wspaniale! Mam nadzieję, że będziemy miały okazję się spotkać :)

      Usuń
  9. Czekałaś cierpliwie i doczekałaś się. Warto jest poczekać - ćwiczyć nie tylko cierpliwość ale również swój charakter. Takie czekanie w jakimś stopniu dodaje rónież pozytywnej energii i jakby nie było cieszy a cieszy jeszcze bardziej kiedy już doczekamy się czegoś :) Nie obyło się bez przygód ale jak sama nazwa wskazuje to przygoda :) A bluzka lepiej wyglada na Tobie niż o tak sobie leżąca :)

    Historia współprac jest ciekawa - u każdego blogera wyglada ona inaczej, inaczej przebiega, inaczej się rozpoczyna i trwa na innych zasadach :)

    Pięknie wyglądasz. Ładna bluzeczka, ładny zegarek i Ty jesteś ładna. Piękne są okoliczności przyrody w których zrobiono ci sesje. Czuć wiosnę pełną parą ale i więź z naturą.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czekanie na pewno ćwiczy cierpliwość, jednak mam nadzieję że wyniosę z tej historii inną lekcję. By lepiej rozplanować czas i nie robić za długich przerw na blogu. Muszę mieć zawsze coś w zanadrzu :) Dziękuję! To sad mojego taty, tuż przed domem. Uwielbiam go o tej porze roku, wszystkie jabłonie tak cudownie kwitną! Szkoda, że już gubią płatki, na szczęście zdążyłam uchwycić ich piękno na fotografiach :)

      Usuń
    2. Czasem i długa przerwa na blogu jest wskazana bo potem wracamy do tego z jeszcze większą energią, zapałem i pozytywną energią chociaż mieć coś w zanadrzu nie zaszkodzi :)
      Cudowny jest <3 A jak tam musi pachnieć <3

      Usuń
    3. W zasadzie chciałabym pisać częściej, nie robić przerw, dodawać regularnie... ale mój przypadek jest bardzo ciężki xD jednak mam nadzieję, że nie wpływa to źle na jakość mojej pracy :D

      Usuń
    4. Ja Ciebie nie nazywam przypadkiem :D Miło kiedy coś piszesz ale miło wyczekiwać każdego wpisu :)

      Usuń
    5. Sama siebie tak nazywam, pieszczotliwie, w jak najlepszym znaczeniu tego słowa :D po prostu jestem nieco roztargniona, trochę leniwa, chciałabym wszystko zrobić na raz i często gęsto ktoś coś ode mnie chce, tak więc wychodzi jak wychodzi :D Dziękuję za ciepłe słowa, jest mi bardzo, bardzo miło <3

      Usuń
    6. Ale to na swój sposob urocze i piękne :) Taka jesteś i taką pokochali Ciebie ludzie ;)

      Usuń
  10. Oba nabytki bardzo ciekawe, zegarek mi się ogromnie spodobał. :)

    OdpowiedzUsuń
  11. ale piękny zegarek :D Robi wrażenie musze przyznać :D A bluzeczkę mam ale w bordowym kolorze :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetna stylizacja, co prawda zegarek nie w moim stylu, ale bluzeczka jest przepiękna, chociaż szkoda, że trochę krótka, ale oni tam niżsi są, więc to pewnie dlatego haha. Wywiad z Tobą już czytałem i oczywiście bardzo przypadł mi do gustu. Szkoda, że ta współpraca teak długo trwała, bo ja już zaglądałam tutaj kilka razy z nadzieją, że pojawiło się coś nowego, a tu ani widu ani słychu, ale ważne, że w końcu jest nowy wpis! ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, Azjatki są niskie chodź wcale wysoka nie jestem, za to mam "szeroką" budowę ciała :) dlatego biorę poprawki na zamawiane tam ubrania i nigdy nie zamawiam spodni :D za krótka bluzeczka to nie problem w okresie letnim i dla kogoś, kto uwielbia wysoki stan :) Dziękuję za ciepłe słowa, bardzo mi miło, że zaglądasz! <3 Jesteś kochana <3

      Usuń
  13. Podoba się :). A tak w kwestii formalnej: możesz mi odstąpić jedną z tych lampek, których nie używasz :D.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety, lampki na razie leżą w pudełku, ale jak tylko przeprowadzę się na swoje, znajdą swoje miejsce :D

      Usuń
    2. Eee, a już miałem nadzieję :P.

      Usuń
    3. Zawsze mogę podpowiedzieć, gdzie kupić ładne i funkcjonalne :)

      Usuń
  14. Świetne rzeczy! Wydaje mi się, że taki typ bluzek nie wyjdzie z mody!

    https://lifestyleewedlugblondynki.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Obecnie nie słyszę o tego typu ubraniach, ale ja tak mam. Zaczynam interesować się danym trendem dopiero wtedy kiedy ucichnie :)

      Usuń
  15. Ja też zawsze czekam na paczuchy i tak mi się posty odwlekają :D Nawet ostatnio była podobna sytuacja, choć moja miesięczna nieobecność na blogosferze była powodowana też innymi aspektami.
    DressLily oczywiście znam, również miałam okazję z nimi współpracować kilkakrotnie. Nie jest to moja ulubiona chińska stronka, ale niektóre rzeczy mają ciekawe, choć przyznam szczerze, że mnie osobiście ich asortyment nie powala.
    Zegarek jest bardzo ładny, ale ja noszę je zgodnie z przeznaczeniem, więc aby orientować się w czasie ;) Raczej nie są dla mnie gadżetem czy biżuterią, więc taki by mi się nie sprawdził, bo wygląda na dosyć niepraktyczny, jeśli chodzi o wskazywanie godziny :D
    W bluzce z chokerem wyglądasz rewelacyjnie ;) Bardzo Ci w niej do twarzy ;) Ja osobiście nie lubię, bo po pierwsze mam krótką szyję, a taki dekolt jeszcze ją skraca, a po drugie ogólnie nie mogę nosić ubrań tak wysoko, bo mam wrażenie, że się duszę :D Niemniej jednak, Tobie naprawdę pasuje ;)
    Linki oczywiście poklikane ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam podobne odczucia, dresslily jest całkiem ok, ale jeżeli miałabym wybrać z kim chciałabym współpracować, pewnie sięgnęłabym po markę na Z :D dla mnie z zegarkami jest odwrotnie, po godzinę zawsze zerkam na telefon. Są to dla mnie dodatki do tego stopnia, że mając ten zegarek na ręku w pracy dopiero po dwóch godzinach zorientowałam się że jest źle nastawiony :D (patrzę na godzinę, a tu coś mi nie pasuje) Dziękuję ślicznie kochana za ciepłe słowo <3

      Usuń
    2. Właśnie tak pamiętałam, że kiedyś rozmawiałyśmy o zegarkach, albo sama pisałaś na blogu, że dla Ciebie to tylko dodatek, dlatego napisałam, że ja patrze na nie bardzo praktycznie ;)
      Ja też chyba najbardziej lubię Z, szczególnie jeśli chodzi o jakość ;) Chociaż asortymentowo, głównie ze względu na dodatki i makijażowe artykuły, lubię też R ;)

      Usuń
    3. Często wspominam o zegarkach :D
      R jak Rosegal ? :D Bo pomyślałam jeszcze o Romwe :D Kocham wszystkie azjatyckie sklepy, zawsze mają coś ciekawego w asortymencie. Same produkty to wielkie niespodzianki, kilka razy dostałam kompletnie coś innego, niż to co zamawiałam patrząc na zdjęcie :D

      Usuń
  16. Wow...it look super amazing...thx for sharing xx

    OdpowiedzUsuń
  17. Ach jak ja Cię rozumiem -sama uwielbiam dostawać paczki ,znam ten dreszczyk - nawet jeśli wiem co jest w środku 😉
    Jeśli chodzi o to oczekiwanie na paczkę ,raz miałam taką sytuację jak Ty
    Markę DressLily znam z innych blogów tylko ,nie miałam okazji robić tam jeszcze zakupow ☺
    Piękne rzeczy wybrałaś,i zegarek i bluzka bardzo mi się podobają 😍
    Poklikałam oczywiście ☺
    Pozdrawiam
    Lili

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie, wiem co jest w środku mimo to zawsze towarzyszy mi pewna niepewność i właśnie to jest tym dreszczykiem :D Dziękuję serdecznie za ciepłe słowo jak i za kliki! Również pozdrawiam <3

      Usuń
  18. Zegarek jest ekstra. Taki inny. Skradł moje serducho,
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też go pokochałam nie tylko za tę inność :) Pozdrawiam!

      Usuń
  19. Bluzka nie do końca ma mój kolor, jakoś rzadko sięgam po biel, ale krój jest bardzo ładny. A zegarek, choć sama nie noszę, bardzo mi się podoba, tarcza jest śliczna :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Miałaś niezłe przeboje z tą współpracą. Oby więcej nic takiego się nie powtórzyło.

    Podoba mi się Twoja sesja zdjęciowa. <3 Bluzka ślicznie prezentuje się w towarzystwie białych wiosennych kwiatuszków. <3 Świeżo i dziewczęco. Całe szczęście, że w końcu otrzymałaś swoje zamówienie i jesteś z niego zadowolona. ;)

    Widziałam wpis Pandy z wywiadem, którego udzieliłaś. Gratuluję Ci wyróżnienia. <3

    Jeśli chodzi o zegarki, to lubię takie elektroniczne, ale nie jestem jakimś zegarkowym freakiem. Jeden mi w zupełności wystarczy. :D

    P.S. Poklikałam w linki. Trzeba się wspierać. ;)

    Przesyłam gorące pozdrowienia! :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo się cieszę, że mam swoje zamówienie :) a i z pomysłu na sesję jestem zadowolona, chodziły za mną te jabłonie już od miesiąca :) Dziękuję serdecznie za ciepły komentarz i za kliki kochana <3

      Usuń
  21. Naczekałaś się na paczuszkę ale myślę, że było warto :) w sumie nie prowadzę żadnej współpracy ale wiem jak to jest wyczekiwać listonosza, bo większość zakupów ogarniam przez internet. Najgorzej jak kupuje się prezenty a te przychodzą po czasie ;p. Mimo iż na blogu od nikogo nie jestem uzależniona (chyba, że liczyć współpracę z narzeczonym ale on uległy jest :P - dobra w końcu mu wpis oddałam ;p) to i tak czasem mam parobem z planowaniem wpisów, albo nie mam co wystawić albo mam za dużo, więc też uczę się cierpliwości i nie pokazuję wszystkich prac od razu. Niedawno założyłam bloga z książkami, tu już w ogóle powinnam mieć wolną rękę ale też różnie wychodzi.
    Zegarek jest śliczny, chociaż przyznam szczerze ja sama kompletnie ich nie noszę. Sprawdzając godzinę jestem już przyzwyczajona do telefonu i jakoś nie odczuwam potrzeby posiadania zegarka. Bluzeczka za to jest świetna i muszę powiedzieć, że doskonale Ci pasuje :) a te wiosenne zdjęcia aż poprawiają nastrój, zwłaszcza że czarne chmury za oknem :/Pozdrawiam serdecznie :*
    http://pracownia-kotolaka.blogspot.com/
    https://raciezka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mówię sobie, że zacznę lepiej rozplanowywać czas na posty i to co między nimi, ale wiem że skończy się jak zawsze, czyli przerwą :D może z czasem zacznę wyciągać jakieś wnioski z pracy i coś uda mi się z tym zrobić. Dziękuję serdecznie za komentarz ! <3

      Usuń
  22. Obie rzeczy kompletnie nie w moim stylu, ale fajnie, że Ty się w nich dobrze czujesz. Bo przecież to o to chodzi, żeby wybierać takie ubrania i dodatki, które podkreślą Twoje piękno i które chętnie będziesz zakładać :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też tak myślę :) Po to ludzie różnią się od siebie, mają inne poglądy i gusta, by świat był kolorowy a nie czarno biały :) Pozdrawiam również!

      Usuń
  23. Bluzeczka bardzo mi się podoba ;) Niby prosta a ma to coś w sobie ;)

    OdpowiedzUsuń
  24. Ayuno, przeczytałam Twoje rozważania na temat współprac i trzeba przyznać, że zazdroszczę Ci cierpliwości. Co chwilę jakieś przygody - to opóźnienie kuriera, to wyprzedany towar, to izba celna, oj oj!! :). No nie ma 'letko'. Cieszę się, że finalnie otrzymałaś produkty z których jesteś zadowolona :). Bluzka i zegarek rzeczywiście mają swój urok, i do tego jeszcze ta wiosenna sceneria wśród kwitnących jabłoni... no wręcz wyszło bajkowo. Pięknie Ci w nich. Widocznie tak miało być, że miały do Ciebie dotrzeć, jak to się mówi "nie ma tego złego, co by na dobre nie wyszło" :). Życzę, aby paczki w przyszłości opóźniały się, a towary nie wyprzedawały, nim zdążysz je zakupić. Wszystkiego dobrego i pozdrawiam! Pati

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dla mnie to przede wszystkim zabawa, a każda sytuacja, nawet ta pozornie nie przyjemna, jest powodem do uśmiechu :) Dlatego kocham współprace :) Gdy są- super, fajnie ale gdy ich nie ma, świat się nie kończy :) Dziękuję za cudowny komentarz, również dobrego i pozdrawiam serdecznie! :)

      Usuń
    2. Również dziękuję Ci za wizytę u mnie. Raz jeszcze nie zegarek i bluzka się dobrze noszą :). Serdeczności przesyłam :):)

      Usuń
    3. * niech zegarek i bluzka się dobrze noszą - miało być ;). Czasami mi te literki uciekają, ehhh ;)

      Usuń
    4. Nie szkodzi, naprawdę :D czasem mi literki tak uciekają, że robię tak wspaniałe literówki, że nic tylko do teleekspresu je dać :D

      Usuń
  25. Śliczna bluzka! W zegarkach nie chodzę te co miałam oddałam siostrze :D u kogoś mi się podobają :) ten jest też bardzo ładny :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Bluzka też mi się podoba, ale to zegarek mnie zachwycił :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Bardzo ładny zegarek :)
    aszam także do siebie na nowy post - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  28. Nie mam tak w przypadku paczek, za to w autobusie miewałam coś na podobnej zasadzie - z góry zakładając, że wejdzie stado klaczy w podeszłym wieku nie siadałam, po czym nie stado nie wchodziło. Gdy natomiast siadałam, pojawiało się wokół. Dlatego od takich kilku razy zawsze siadam, jeśli jest możliwość :D

    Zegarek designerski, ale ja muszę mieć podziałki i cyfry - świat się tak zelektronizował (w tym mnie), że przyzwyczajona do elektronicznego zegara w telefonie czasem muszę pomyśleć nad takim naręcznym i noszę go zwykle dla ozdoby :D Więc szanuję za taki!

    Chokerów w bluzkach osobiście bardzo, ale to bardzo nie lubię. Coś mi w nich ewidentnie nie pasuje :D Ale to oczywiście żadna krytyka z mojej strony, Tobie bardzo jest w tym ładnie.

    Pozdrawiam ciepło!
    Inka.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Również dobra historia :D Zegarek na rękę noszę również dla ozdoby. Czasem zajmuje mi chwilkę domyślenie się która jest godzina. Masz rację, przez elektronikę trochę się zapomina o standardowym zegarku z tarczą :) Dziękuję, kochana! Każda opinia to opinia, nie krytyka. Bardzo się cieszę, że wszyscy tu dzielimy się swoimi poglądami :) Pozdrawiam również bardzo, bardzo ciepło!

      Usuń
  29. Obie rzeczy bardzo mi się podobają, całkowicie w moim stylu :) Tak jak Ty uwielbiam dodatki, szczególnie zegarki. Ostatnio nawet udało mi się wygrać jeden, na pewno pochwalę się tym wkrótce na blogu :)
    Sklep znam, ale nie miałam okazji jeszcze nic z niego zamówić. Aczkolwiek asortyment naprawdę kusi!

    Pozdrawiam cieplutko ❃
    Aleksandra

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I bardzo dziękuje za ten wpis kochana! Naprawdę wiele dla mnie znaczy to co napisałaś o moim blogu! <3

      Usuń
    2. O, gratuluję! Chętnie zobaczę, jeżeli chodzi o dodatki, to ja naprawdę jestem jak sroka :) Wszystko gromadziłabym w swoim gniazdku :) Nie ma za co kochana! Masz świetnego bloga i należą Ci się pochwały <3

      Usuń
  30. Tego typu bluzko podobały mi się w tamtym roku. Teraz już są mi obojętne, nawet nudne. Za to zegarek bardzo mi się podoba!
    Pozdrawiam!
    https://panicniemamsiewcoubrac.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  31. Super zdjęcia, a zegarek jest świetny :D Bluzeczka też mi się spodobała :D
    Pozdrawiam! wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  32. Niestety muszę Ci powiedzieć, że za zegarek zapłaciłaś sporo. Mimo, że jest śliczny. Mi udało się kupić na naszym polskim allegro solidny zegarek z metalową tarczą za jakieś... 12 złotych? Pewnie na aliexpress znalazłabym go za mniej niż dyszkę. :) Także zegarek piękny, ale pewnie można go znaleźć taniej.
    Ja nie mam nic z chokerem. Generalnie drażni mnie jak mam coś pod szyją, na szyi - nie cierpię golfów, a bluzki muszą mieć minimum taki dekolt by było mi widać obojczyki - inaczej mam wrażenie, że coś mnie dusi. XDD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak szczerze, to ja nie zapłaciłam za niego. W ramach współpracy z opisywanym sklepem dostałam go za darmo. Nie tak całkiem za darmo, musiałam opublikować właśnie ten wpis :) Dziękuję serdecznie za komentarz! :)

      Usuń
  33. luxhairshop human hair closure
    Very beautiful photo!
    I also want to try this style of clothes! Very beautiful.
    In addition, your hair is very beautiful on the photo, I have to do a haircut like this.
    Thank you for sharing and like your blog.

    OdpowiedzUsuń
  34. Zegarek cudny! Bluzka też niczego sobie! Pozdrawiam!^^

    OdpowiedzUsuń
  35. Wybrałas naprawdę fajne rzeczy - zegarek prezentuje sie elegancko, jest nietuzinkowy.Sam jednak pewnie bym go nie wybrała, ale tylko dlatego, ze w ogóle nie nosze zegarków :-) Bluzka bardzo w moim stylu, pieknie sie na Tobie prezentuje. Ten choker w bluzce sporo jej daje. Taki unikalny rodzaj biżuterii :-)
    Serdecznie Cie pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za fantastyczny komentarz, jak zawsze zgadzam się z twoimi słowami! :) Również bardzo serdecznie pozdrawiam :)

      Usuń
  36. I really like these photos! They are so pretty ♥ Love the items you got too ◡‿◡✿

    Blog de la Licorne

    OdpowiedzUsuń
  37. A beautiful girl with choker in the blouse!
    I have one blouse with choker too, and I love it.

    The watch is very cool, match with your eyeglasses.

    Love this blog, I follow you.

    OdpowiedzUsuń
  38. Nice items and photos, dear!
    XO
    S
    https://s-fashion-avenue.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  39. Wow zarówno bluzka jak i zegarek są genialne. Bardzo mi się podobają.

    OdpowiedzUsuń
  40. Really greats picks!
    Both the watch and blouse are lovely.

    ADRI IN PINKINSTAGRAM

    OdpowiedzUsuń
  41. Hello, regards back from Germany!
    I´, glad having found you with your wonderful pictures!
    I´ll stay an klick through all your wonderful posts!
    Lots of Love
    Gabi

    OdpowiedzUsuń
  42. Die Uhr ist wunderschön, genau mein Geschmack. LG Romy

    OdpowiedzUsuń
  43. Your watch looks nice! Amazing fotos!
    Lg. Christine

    OdpowiedzUsuń
  44. Też uwielbiam dostawać paczki. :D Bardzo mi się podoba Twoje zamówienie. Zegarek jest świetny, oglądałam niedawno podobny i się nad nim zastanawiałam. Bluzka też jest bardzo ładna, mam trochę podobny sweterek, ale jest czerwony. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję serdecznie :) Na punkcie zegarków mam hopla, mogłabym je kolekcjonować :D

      Usuń
  45. I really like this white blouse. You look beautiful!!!

    https://modaodaradosti.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  46. Bardzo ladny zegarek i golnie wspaniale zdjecia :)

    OdpowiedzUsuń
  47. Attracted by your blog content!
    Like your blog, the photos are very beautiful!
    I also want to try this style of wear, you gave me an inspiration.
    thank you for your sharing.
    luxhairshop lace front closures
    and i think your hair is very good

    OdpowiedzUsuń
  48. I love the sweater!

    Federica
    www.federicadinardo.com

    OdpowiedzUsuń
  49. Sliczny zegarek oraz bluzka :)

    makeupnoprofessional.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  50. Lovely selection of watch and blouse. Have a great weekend.

    OdpowiedzUsuń
  51. You are so beautiful!, I like your outfit.
    -Sempiterna

    OdpowiedzUsuń
  52. Bardzo lubię takie bluzki, jednak nie mam do nich szczęścia i chyba wszystkie jakie miałam, szybko się rozciągnęły :/
    Pozdrawiam, Mada
    https://maaddami.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj, zobaczymy jak będzie z tą, na razie miałam ją na sobie tylko raz, podczas tych zdjęć :) Również pozdrawiam!

      Usuń
  53. Beautiful blouse.
    Have a nice weekend.

    galerafashion.com

    OdpowiedzUsuń
  54. Ta bluzka mnie zachwyciła! Miałam już kilka razy szansę kupić bluzkę z chokerem, ale zawsze mi coś nie pasowało w danym modelu. Twoja jest przepiękna!
    Ja ostatnio kupiłam dwa zegarki i tak jak kiedyś, często nosiłam coś na rękach to teraz jest mi nie wygodnie z zegarkiem ...
    Chciałabym je nosić, bo są piękne, ale nie mogę się przekonać .
    Szczerze, to nie miałam jeszcze takiej sytuacji z czekaniem, bo zazwyczaj kompletnie nie mam pojęcia, kiedy dana paczka przyjdzie i po prostu nie czekam ;p
    Niestety nie będzie mnie na SeeBloggers, ponieważ mam wtedy 18stke koleżanki, o której wiedziałam już od bardzo dawna , więc może uda mi się w przyszłym roku ^^
    Super post kochana !
    Pozdrawiam :**

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję serdecznie! Mam nadzieję, że przekonasz się do zegarków. Raz, drugi, trzeci... i w końcu przestaniesz na nie zwracać uwagę, naprawdę :D Mam nadzieję, że uda nam się kiedyś spotkać na seeblogers (chodź nie tylko) fantastycznie by było zobaczyć się w realu <3

      Usuń
    2. Muszę się w takim razie zmuszać do noszenia zegarka i może się uda :D
      Tak! Byłoby świetnie <33

      Usuń
  55. love the white top, it looks good on you

    www.torichux3.com

    OdpowiedzUsuń
  56. Zegarek bardzo fajny tylko, że pasek mi się nie podoba do niego. Zdecydowanie mógłby być bardziej kobiecy, delikatniejszy. Co do drugiego produktu to bardzo ciekawe rozwiązanie, ale nie dla mnie ta stylizacja ;) Jednakże Ty w niej bardzo ładnie wyglądasz.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zapewniam, że pasek jest bardzo dobrym rozwiązaniem :) Mam chudy nadgarstek i bardzo często zwykłe paski na mnie nie pasują. Trzeba albo zmniejszać i usuwać elementy paska, albo robić dziurki a na magnes? Sama reguluję jak mocny ucisk mam :) Dziękuję serdecznie za komentarz <3

      Usuń
  57. Awesome haul, I love the watch ^^
    xx

    OdpowiedzUsuń
  58. Fabulous colour combination, babe! xoxo

    OdpowiedzUsuń
  59. Super jest ten zegarek czad podoba mi się najbardziej reszta też fajna. Piękne zdjęcia w klimacie, pozdrawiam cieplutko A.

    OdpowiedzUsuń
  60. Super jest ta bluzeczka, zegarek również niezwykle mi się podoba *.*

    OdpowiedzUsuń
  61. Zegarek i bluzka przepiękne. Super majowa stylizacja. Pięknie się komponujesz z tymi drzewami. Ściskam mocno z deszczowego Krakowa

    OdpowiedzUsuń
  62. you look so casually cute! and the watch are wonderful! wise choice of backdrop: blooming sure is powerful!

    OdpowiedzUsuń
  63. Piękne te zdjęcia w białych kwiatach :)

    OdpowiedzUsuń